lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mam mundur więc kładź się na ziemię
główna
Dodano: 06.10.2013, 14:36:40   przez: Tedeusz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 593  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(344)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
trumbol
2013-10-06 15:19:05
Ocena: 144(glosow:188)-+
Ja pierdziele ale się uśmiałem:):):) Dwójka pożal się boże policjantów szarpie się z facetem i rady mu nie dają nie no jaja jak berety hehe...no i ten gaz pieprzowy haha panienka nie dość że pryskała w twarz kolesiowi to jeszcze jej partner w mundurze dostał po oczach aż dziw że w panice go nie zastrzelili hehe... Ale tak to jest jak do policji przyjmują tępaków którym ktoś po znajomości załatwił państwową posadkę.

Trixy90
2013-11-06 18:07:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
no dobra.... na temat tych dwóch życiowych łamag w niebieskim mundurku wszystko wiem,ale nie wiem wciąż za co tego gościa chcieli zabrać no i przy okazji dlaczego nie powiedzieli mu tego gdy pytał?! :]a może coś przeoczyłam?? :]

kulczers
2013-10-26 20:35:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wo-jts
2013-10-22 23:46:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już 13 Posterunek przy nich jest najlepszą policją :D

LTU112
2013-10-18 20:31:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to k...a jest ? Co to k...a jest ......niech się cieszą , że im ten biedny człowiek wpier..lu nie spuścił

jada
2013-10-13 04:15:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
takich pajacow to dawno juz nie widzialem.

Poznan25
2013-10-13 00:08:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MarcinGame
2013-10-12 00:23:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moim zdaniem 2 gumbusów by sobie lepiej poradziło od nich!

xXxDOMINIKAxXxX
2013-10-10 17:14:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
buraki z Bytowa :D nic nowego oni się do niczego nie nadają

blady34
2013-10-10 08:02:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
i oskarżą cię jeszcze że twoja żona prowokowała gwałciciela po co policja jak prawo w polsce jest dla bandytów

grabis
2013-10-10 01:25:30
Ocena: -4(glosow:4)-+
Mam nadzieję, że jeśli wam ktoś ukradnie dorobek życia, zgwałci żonę, matkę , córkę i nie wezwiecie Policji, bo jest beznadziejna,to pozdrawiam . Po co zgłaszać interwencję, jeśli oni są do niczego!!!

trwam
2013-10-10 08:46:56
Ocena: 6(glosow:8)-+
Można nie zgłaszać zresztą jak zgłosisz mogą nie przyjechać albo przyjadą zbyt późno. Twoje kłopoty zaczną się wówczas kiedy sam rozprawisz się z bandziorami.Wówczas policja i sąd prawdopodobnie ukarze cię za to że pobiłeś bandytów.

rafcik198825
2013-10-09 18:48:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
jak takie cos widze krew we mnie sie gotuje.powybijac takie kur..wy

blady34
2013-10-09 12:37:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
oto przykład do czego służy! policja do wyciągania pieniędzy od kierowców bo do interwencji się zupełnie nie nadają wystarczy popakować trochę na siłowni i możesz pomiatać tuska pomiotami

wesolyj
2013-10-08 23:41:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Biedne dziecko folksdojczów nie ma pieniędzy na telefonie, jaka szkoda...

grzybek836
2013-10-08 23:11:39
Ocena: 7(glosow:7)-+
ja pier..le,kogo oni do policji juz biorą.Czy naprawdę nie ma już zdolnych i wykształconych bezrobotnych w kraju?! Tatuś inspektor-to i synek z wodogłowiem musi przejść egzamin.

Trololozord
2013-10-08 22:45:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cytując SA Wardęgę: "Oszukiwało się na testach sprawnościowych?" :D

mazepnik
2013-10-08 22:20:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
mam nadzieję że tych policjantów-zwyrodnialców życie pokara lub jakiś konkretny bandyta odstrzeli im łby....

xyz1000
2013-10-08 22:38:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
jakich zwyrodnialcow? przeciez to pajace;d gosc sie z nimi bawi jak z malymi dziecmi

adi19844
2013-10-08 22:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

niepozorny2
2013-10-08 19:25:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ktoś wie skąd te wieśniaki w mundurach to napisie.Praszka dzieci żona podejście do gościa tragedia.Mam nadzieję że ten kawał chłopa napierdoli im prywatnie popieram.

johny2626
2013-10-08 18:30:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Policja???? raczej chyba przedszkolaki bo jakos tak to wyglada ,maja szczescie ze gosciu był spokojny...a i tak niedali mu rady...ogolnie to policjanci z moich rejonow hahahaza biurko burakow a nie na ulice

serafin123
2013-10-08 17:45:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slawo581
2013-10-08 15:53:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Witam wszystkich.Dla mnie to parodia ale pod wzgledem przyjmowania do policji. Najważniejsza ocena kandydata to punktacja nie liczy sie doświadczenie, postura i posiadanie umiejetności.

Night_Flier
2013-10-08 14:09:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo teraz niestety Policja traktowana jest jako służba łatająca dziurę budżetową i wypychająca portfele rządzących.Zamiast szkoleń samoobrony uczy się ich jak budować statystyki i jak wyciągać coraz więcej od obywateli.Wystarczy żeby Policjant wiedział jak wypisać mandat, z reszty jakoś się wytłumaczą.Smutne ale prawdziwe.

dawidgr
2013-10-08 13:27:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dziecku 5 cioletniemu do dziś mówie że policja jest po to żeby łapać bandytów łapać przestępców . Po tym filmiku chyba już zaprzestanę wogólę mówić co kolwiek do dziecka na w/w temat. Dla mnie to jest totalna masakra i kompromitacja .Jestem sflustrowany tą całą sytuacja . Przecież jak jego ścigali mogli wezwać odrazu wsparcie . Potraktowali tą rodzinę jak bandytów , a do tego nie dawali sobie rady. Można było sie przedstawić wylegitymować ,przedstawić sytuację że jeżeli nie pokaże papierów lub nie pojedzie z nimi na komendę to zostanie oskarżony ,szarpanie sie i psikanie gazem przy rodzinie

CZAREK65
2013-10-08 13:02:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niestety taki są skutki działalności tzw mediów i tzw opinii publicznej. Trzeba się na coś zdecydować. Albo policjant jest przedstawicielem władzy Państwa Polskiego i jako taki zasługuje na szacunek zagrożony sankcją. Bo jak nie to ma prawo użyć przymusu i nawet nieźle przypierdolić. Albo jest to żałosny koleś, którego każdy ma w dupie (jak i Rzeczpospolitą Polską) i w związku z tym może się szarpać i pyskować, albo zbluzgać. W południowych stanach takich problemów nie mają, bo koleś wezwany do zatrzymania ma siedzieć cierpliwie na dupie z łapami na kierownicy. Jak nie to zastrzelą.

kermitzaba87
2013-10-08 11:29:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jakby nie mieli na plecach napisu "policja" to bym pomyślał, że 3 żuli szarpie się i jakiegoś jabola. Swoją drogą widać jak szkoleni są Nasi policjanci albo ilu dostało się tam tylko dzięki znajomości. Sam kiedyś chciałem iść bo jestem po szkole sportowej pływackiej ale mnie nie przyjęli bo wtedy jeszcze było wojsko obowiązkowe a ja nie byłem bo studiowałem.

Talges
2013-10-08 11:19:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
policjanci ruchu drogowego posiadają pojazdy nieoznakowane z wideo rejestratorami i również zatrzymują kierowców do kontroli. tak samo policjanci komórek wywiadowczych policji wydziałów kryminalnych czy dochodzeniowo-śledczych. każdy policjant ma prawo do zatrzymywania pojazdów nawet nieoznakowanym radiowozem. oczywiście musi najpierw użyć sygnałów dźwiękowo-świetlnych. reguluje to ustawa o policji oraz przepisy RD. policjanci? porażka na całej linii. kto tak patrol dobrał? powinien dostać pouszach również ten kto ustalał służbę.

Drago33
2013-10-08 10:51:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Parodia !! Najgorsze są właśnie takie dzieciaki w policji. Nic nie potrafią tylko podgrywają ROBOKOPA najgorsze dziadostwo!! Łamią przepisy narażają życie innych. Sam widziałem jak dwóch takich dzieciaków próbowało bączki kręcić radiowozem wkoło ławki z jakimiś nastolatkami. Ten biedny ,, Polonez'' miał więcej służby niż oni lat! A PRZED WOJNĄ Z SZACUNKU SIĘ ZDEJMOWAŁO CZAPKĘ PRZED p.POLICJANTEM, TERAZ SAMI SIĘ OŚMIESZAJĄ!

Drago33
2013-10-08 10:25:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dziwię się facetowi , że tak się z nimi męczył . Po tym jak ta łamaga na końcu filmu zadzwoniła po posiłki powinien SAM ich oboje obezwładnić i skuć ich,ich kajdankami . Łatwiej i szybciej by Mu poszło niż im .Ale to taka nasz policja ,, paka na pakę pięciu na jednego ''. Ciekawe czy sami wiedzieli czego od niego chcieli ?

Monika1920
2013-10-08 10:15:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak to się szarpać można na podwórku ( a i tam nie powinno). "Akcja" powinna pójść sprawnie, bez obrażania, bez niepotrzebnego szarpania. Oboje jest niedoświadczonych i ewidentnie brak im sił. Nie czarujmy się- gdyby obok był drugi policjant to poszłoby zapewne łatwiej... no ale tak to jest jak się na szkoleniach nie kładzie wystarczającego nacisku na sprawność i siłę. A co do kobiet- moim zdaniem nie powinno się ich wysyłać na akcję, w teren. Policjant powinien mieć u boku wsparcie a nie taką dzierlatkę, która lata dookoła z gazem i puka go łapką myśląc, że to coś pomoże. Nie piszę

davis44
2013-10-08 08:08:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
ktoś się powinien za takich półgłówków zabrać.. przecież oni mają chronić ludzi a nie w taki sposób postępować..! Skandal..!

lopez997
2013-10-08 01:48:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
Szacun dla zawodnika bo pryskali tym gazem jak Hitler nakazal a on bronil swojej racji i chu* w jape wszystkim takim kur** jak te jeb** dwa kundle !!! " Na ziemie kur** !! " ?? Co to ma byc ?! Tego teraz uczą w Szkołce ?? Tzn. w schronisku dla psow ??? Nie dawali rady skuc duzego chlopa i gazem zaczeli pryskac ?? TO NIECH SIE ZAJMĄ TRZEPANIEM DYWANÓW ALBO OBIERANIEM AGRESTU !!!!

wo-jts
2013-10-08 01:30:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Policjanci wyglądają jakby mieli po 16 lat :D

marcind5891
2013-10-08 00:39:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
haha gdyby mieli do czynienia z prawdziwym bandziorem, to Pani policjant załatwiłaby swojego partnera :D

zazara
2013-10-08 00:16:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
To ten Facio co mu kiedys truskawki straz miejska pozabierala, teraz Policjanci sie doczepili

cot75
2013-10-08 00:14:24
Ocena: -7(glosow:17)-+
A z czego tu sie smiac? Jedynie z PATOLIGII tej rodziny. Po pierwsze, wierzcie mi, ta "mikra" pani i ten "mikry" pan, nie zastosowali swojej SIŁY w pełni, dlatego, że od razu byliby przez tę pazerną rodzinkę i nagrywającą całe zajście sucz- pozwani- materiał dowodowy. Dobrze wiedzieli co robią zachowując spokój. W USA za coś takiego CAŁA FAMILIA pewnie już by dawno kwiatki wąchała...SZANUJCIE POLICJĘ, A JEŚLI NIE- TO NIE ZAWRACAJCIE IM DU...Y JAK COS SIE WAM STANIE !!!

Psychodelik
2013-10-08 00:58:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pierd*lisz jak mały Kazio przydupasie policyjny pierwsze co to na pytanie za co jest zatrzymany powinien usłyszec zarzut a nie kładz się na ziemi rzygam na tą zje*aną polską policje i co ty buraku wiesz o policji z USA za duzo się filmów naoglądałeś i nie spoglądaj na spasionych Amerykanów zobacz jak policja traktuje obywateli w UK np

recki9
2013-10-08 23:46:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
popieram cot75. filmik wyrwany z kontekstu. akcja nie pokazana od początku tylko od środka. nie wiem jak jest gdzie indziej ale prawda jest taka, że większość tych którzy tu bluzgają na psiarnie pierwsza się do nich zgłosi przy najbliższej kolizji. wiem, że niektórzy i na mnie będą wieszać psy ale jeśli nigdy nie byliście po "drugiej stronie" co wy możecie wiedzieć o takich akcjach. nie pies.

casta
2013-10-07 23:29:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ha ha ha śmiech na sali.Pa*** bez doświadczenia.traktują ludzi jak śmieci bo noszą blachę i gaz.ha ha pajace;)))

rafalkwiatek
2013-10-07 23:17:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

werder72
2013-10-07 23:11:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
kąsa suka

cot75
2013-10-08 00:24:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oby kiedyś ciebie kąsnęła TAK ŻE SIĘ ZESRASZ ... jak będziesz potrzebował pomocy :D

wo-jts
2013-10-07 23:09:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
To chyba 13 posterunek, Kasia i Czarek w akcji :D:D

Nocarz
2013-10-08 08:33:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przydałby sie Arni do pomocy :D

rafalkwiatek
2013-10-07 23:07:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rafalkwiatek
2013-10-07 22:53:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel547
2013-10-07 21:47:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sam na początku myślałem tak jak wy, ale wyraz twarzy tego gościa mnie zaciekawił. Poszukałem więcej informacji a nie tylko ten filmik, który przedstawia właściwie KOŃCÓWKĘ całej sytuacji. Początek wyglądał tak: Policja nieoznakowanym radiowozem chciała zatrzymać gościa do kontroli rutynowej. Chłopak miał pecha bo wracał z Niemczech i stwierdził że są to oszuści którzy chcą go okraść. Potem zaczął uciekać, dlatego filmik jest nagrany w polach a nie przy drodze. Dlaczego? Nie wiem, ale takie zeznania złożył w sądzie. Lepiej nie oceniać pochopnie. Ale policanci i tak zachowali się

Sil2201
2013-10-07 21:53:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
to daj linka na ten filmik jeśli go masz;)

cot75
2013-10-08 00:19:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pawle- i ja i pewnie TVN - czekamy na linka ...

Adamo
2013-10-07 21:43:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ten Gość to kawał chłopa, jakby chciał im stawiać czynny opór, to zostałaby z nich mokra plama, a on niestety nie wylazłby z pierdla.

damian11185
2013-10-07 21:35:06
Ocena: 7(glosow:11)-+
a czapka gdzie??? i do tego prywatnym lub cywilnym samochodem...pokazuja sie jak klauny. a dla tego pana brawa, jeszcze powinien im przyje..ć

Talges
2013-10-08 11:08:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
policjanci ruchu drogowego posiadają pojazdy nieoznakowane z wideo rejestratorami i również zatrzymują kierowców do kontroli. tak samo policjanci komórek wywiadowczych policji wydziałów kryminalnych czy dochodzeniowo-śledczych. każdy policjant ma prawo do zatrzymywania pojazdów nawet nieoznakowanym radiowozem. oczywiście musi najpierw użyć sygnałów dźwiękowo-świetlnych. reguluje to ustawa o policji oraz przepisy RD. policjanci? porażka na całej linii. kto tak patrol dobrał? powinien dostać pouszach również ten kto ustalał służbę.

bazyl82
2013-10-07 21:02:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
para idiotów ubaw jak h*j ...

ramptourist
2013-10-07 21:02:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mysle ze jako policjant nie bylbym w niczym gorszy od tej dwojki, szkoda ze nie mam wujka komendanta w wojewodzkiej :(

Kret87
2013-10-07 20:50:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Para Debili po zaocznych jak oni nas maja bronic to ja wole sam to robic peace

Raptovvny
2013-10-07 20:41:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahahahahah to jest wlasnie nasza policja ;D co takie dwa leszcze robią w prewencji ? i jak tu sie czuć w tym państwie bezpiecznie ? szkoda ze to nie trafiło na jakiegoś kibola. pozdrawiam ;D

trwam
2013-10-07 22:15:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
bezpiecznie ? zapomnij

krystian12385
2013-10-07 20:34:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siwy181018
2013-10-07 20:25:01
Ocena: 3(glosow:11)-+
to nie jest policja to jeane skurvysynki zal mi takich ludzi jakimi sa te niebieskie stworki i pózniej dziwne ze spoleczenstwo nienawidzi policji CHWDP!!!!!!!!!!!!!!!

Wiochelson
2013-10-07 20:23:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ahahahahaha... "Daniel dzwoń na policje"

ramptourist
2013-10-07 21:03:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie mam kasy na telefonie ;)

tofik93
2013-10-07 19:45:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mimcuch
2013-10-07 19:29:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jakie byczki w tej policji. U mnie w szkole też otworzyli profil policyjny. Postura tych oto przyszłych policjantów. Przypomina mi dzieci które kiedyś podawały nam piłke. Szkoda tego gościa jak gazem dostał. Ci dwaj po tej akci dostaną awans i podwyżke. NAPEWNO

bololubomia
2013-10-07 19:23:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
"Gdzie mi z tym szprajem gamoniu"

nevermore11
2013-10-07 19:03:34
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jeszcze trochę i do policji będą niepełnosprawnych przyjmować... Za co ja k... płacę?

trwam
2013-10-07 22:12:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
w tym przypadku się nie zgodzę,bo taki niepełnosprawny mógłby być uczciwym,sumiennym porządnym policjantem

gnida0000
2013-10-08 13:40:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
@trwam A co, zdrowy nie mógłby?

ziewiec00
2013-10-08 20:34:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adam78789
2013-10-07 18:59:27
Ocena: 6(glosow:8)-+
czlowieka jak psa potraktowali zalosne

salik1984
2013-10-07 18:53:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie jestem przeciw kobietom ale kobiety w policji i w wojsku nie moze byc tylko rozpraszaja trzeba nowe procedury w szkoleniu wszystko komplikuja a to nie ameryka zeby przyjmowac kobiety pedalow i inne feministyczne organizacje zeby pilnowac porzadku na ulicach i pilnowac granic panswa.

XXXAdaXXX
2013-10-07 20:19:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ten co sie zna

mariuszf
2013-10-07 18:03:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
HITLER TAK NIE GAZOWAŁ JAK TA "POLICJANTKA", POZAL SIE BOZE NA CO IDA NASZE PODATKI, JAK TAKIE WOJSKO TEZ MAMY JAK ONI TO WOJNE MAMY PRZEGRANĄ Z DZIEĆMI KAŻDEGO KRAJU

desmond1111
2013-10-07 17:17:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
tak to jest jak do policji przyjmuje się po znajomościach a nie po umiejętnościach zresztą jak wszędzie

sether
2013-10-07 17:14:37
Ocena: -8(glosow:14)-+
film przedstawia próbe zatrzymania. a nie wiemy co było wcześniej. cześć źródeł podaje że ww czynności miały miejsce w wyniku nie zatrzymania się do kontroli ww delikwenta. policja jak najbardziej ma prawo do rutynowych działań kontrolnych wobec pojazdów polegających na kontroli legalności dokumentów pojazdu i kierowcy, stanu trzeźwości kierującego oraz do kontroli osobistej/pojazdu w razie uzasadnionego podejrzenia, że w pojeździe lub przy zatrzymanym znajdują się przedmioty których posiadanie jest zabronione przez prawo. więc po co ta mowa trawa i pierd.plenie gimbazy o wolności obywatelski

howletLL
2013-10-07 19:01:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pioterz
2013-10-07 17:08:41
Ocena: 10(glosow:10)-+
Jak te koguty testy sprawnościowe zdają w tej policji??!! Przecież to jest żenujące. A ta "śliczna laseczka" nie nadaje się nawet na przedszkolankę , bo by ją dzieciaki zadeptały. Gdzie jej do tej pracy???!!! Dla mnie kobiety w policji to czysta parodia. A takie " dzieciaczki" jak ten chłopaczek , to dopełnienie tej czary goryczy. Wstyd, ze do policji przyjmują takie chuchra .

Slepecci
2013-10-07 16:50:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
hahaha:D przyjmują dziewczynki i lichych chłopaczków:)

sierpien
2013-10-07 15:56:55
Ocena: 6(glosow:10)-+
czemu nie skrecił karkow przeciez nie było by po nich sladu a auto by sie utopiło co za baran z niego .... moze to ja za nerwowy jestem

SaoPaulo
2013-10-07 15:49:59
Ocena: 17(glosow:17)-+
Mam nadzieję, że ta banda dwojga nieudaczników spadną ze swoich cieplutkich posadek na zbity ryj i pójdą zamiatać ulicę - z całym szacunkiem dla ludzi tam pracujących!!!

kalikuxy
2013-10-07 15:34:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
wydałem ci polecenie. skocz z mostu. to też mam skakać?

pajonczekbez
2013-10-07 17:37:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
rozwaliles mnie :D na kawaleczki :P normalnie bombowy tekst :D

heejt
2013-10-07 15:26:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
po 1 nie rozumiem idei stawiania oporu, czy ci debile mysla ze policjant ich posci ? po drugie wyszkolenie policji to beka jakich malo, przy urzyciu prostych technik takiego goscia mozna ladnie sprowadzac na ziemie nie robiac krzywdy ani jemu ani sobie.

Psychodelik
2013-10-08 01:06:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
a co ma jak tresowany piesek komendy wykonywac ?? jak mu nawet nikt nie powiedzial za co jest zatrzymany ??

lain_coubert
2013-10-07 14:57:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cavefalcon
2013-10-07 14:43:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Makuszek
2013-10-07 15:23:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie wiem czy się orientujesz, ale o środkach zapobiegawczych decyduje prokuratura a nie policja

sether
2013-10-07 14:35:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
cerber proponuje się doedukować.......pierwsza odsłona ustawy o policji w systemie konstytucyjnym III RP miala miejsce w kwietniu 1990 roku czyli równocześnie z rozwiązaniem MO i na długo długo przed wejście do UE. wiec "nie mieszaj ze sobą dwóch zasadniczo różnych systemów walutowych" powołałem się na państwa UE wyłacznie dla przykładu, chcąc ujednolicić pod tym skrótem kraje takie jak Niemcy, Francja etc. ale jak juz tak bardzo chcesz uciekac do konstytucji to polecam ar 41 par 1

Talges
2013-10-07 13:51:31
Ocena: -2(glosow:8)-+
mam propozycję dla wszystkich. policja przestaje pracować przez tydzień. zobaczymy kto z was zostanie szefem dzielni albo podwórka. są ludzie którzy w domu mają prawdziwą broń nie wirtualną z gier komputerowych i zdolni są do niewyobrażalnego okrucieństwa. a pier@#$%cie takie kawałki, że policję trzeba rozwiązać. ch@#owo się patrzy na popis tego dziurawca i małego karypla, albo czyta o tym że AT wj@#$ło się do domu staruszki myśląc że będzie tam laboratorium fety, a ledyne co zrobili to wysłali ją do szpitala. czy wy macie solucję na rozwiązanie tego problemu, czy siejecie to anarchistyczne g-

cavefalcon
2013-10-07 14:04:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Talges
2013-10-08 11:24:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak tylko straży miejskiej nikt nie chce zwiększyć uprawnień a tego wymagałby twój pomysł.

cavefalcon
2013-10-07 13:10:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gnida0000
2013-10-07 18:41:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piękne nazwisko.

MiHaUSz
2013-10-07 13:04:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Policja powinna na samym początku przedstawić się i dlaczego został zatrzymany a nie że gościu się pyta co zrobił a młody leszczyk odpowiada mu: "uspokój się" i wyciąga gaz pieprzowy. Gdyby tak postąpili to nie musieli by odstawiać tańca milonga:P

cavefalcon
2013-10-07 13:03:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebcza
2013-10-07 12:44:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cavefalcon
2013-10-07 12:50:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

networx4
2013-10-07 12:30:13
Ocena: 8(glosow:8)-+
Zamiast broni powinni dac im grzechotki :)

dzieci_proboszcza
2013-10-07 18:30:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
i gumowa kaczuszke.

edytaimarcin2
2013-10-07 12:28:09
Ocena: 10(glosow:10)-+
ciekawe czy bez munduru też taki cwaniak na osiedlu jest .ja chętnie go sprawdze skur...na

cavefalcon
2013-10-07 12:26:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cerber111
2013-10-07 12:22:36
Ocena: 5(glosow:7)-+
Policje to się powinno bić jak niemca po kasku morką szmatą. Taka jest dzisiejsza policja jeden słabeusz i tleniona szympanszyca. 2 agentów bezpieki nie daje sobie rady z jednym facetem. Nie wiem czy się śmiać czy załamać ręcę.

zucho91
2013-10-07 12:17:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak to jest jak przyjmuje się gliniarzy po znajomości. W Warszawie albo w innym większym mieście taki policjant nie miałby racji bytu... Zjedli by go żywcem chyba.

cerber111
2013-10-07 12:12:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
"J@bać cenzurę, j@bać policję Przez telefon w tym kraju zamawiaj tylko pizzę O to w czym problem, już piszą ten protokół Bo co byś tu nie robił, to mają cię na oku"

freak4life
2013-10-07 11:53:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jakoś mnie to-w przeciwieństwie do kilku osób tu-nie rozbawiło.

car-met
2013-10-07 11:44:14
Ocena: 8(glosow:10)-+
Najgorsze jest że przy tej farsie było dziecko , i po tym co zobaczyło zostanie uraz do policji. Paranoja zero przeszkolenia.

Morfii
2013-10-07 11:39:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więcej praw do policji żebyśmy się czuli bezpieczniej ^^

thaiboxer81
2013-10-07 21:08:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
To chyba sarkazm co?

trwam
2013-10-07 11:33:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gnida0000
2013-10-07 10:09:07
Ocena: -13(glosow:19)-+
Gdyby nie stawiał oporu to by nic mu nie było i tego cyrku też nie.Powinni go puścić i spałować tak, żeby chodzić nie mógł, wtedy na pewno odechciałoby mu się stawiać policji.

nexus4610
2013-10-07 11:07:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
zamien sie z kolesiem miejscem a wtedy ja chetnie cie spaluje zamiast ich moze zaczniesz w koncu uzywac tego co ci z mozgu zostalo

Morfii
2013-10-07 11:34:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jakby Ci powiedział obciągnij mi to byś nie stawiał oporu tylko na kolana przed nim padł a po wszystkim jeszcze by cie spałowali

cerber111
2013-10-07 12:26:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja Ciebie też chętnie spałuję on stóp do głów za wrodzoną głupotę i bez stawiania oporu, bo 3 sekundy i i tak jesteś sprowadzony do parteru

gnida0000
2013-10-07 14:51:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale on nie powiedział "obciągnij mi" tylko w trakcie kontroli zaczął uciekać, mało co policjantki nie potrącił.

nina88
2013-10-07 10:08:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sether
2013-10-07 10:00:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
25 lat temu taka sytuacja byłabvy nie do pomyslenia i to nie dlatego że milicjant słaby czy mocny.....dlatego, że najmniejsza próba oporu podczas zatrzymania kończyła się spotkaniem z milicyjną "lolą" i nie do pomyślenia było dochodzenie jakichkolwiek praw obywatelskich w takim przypadku. A teraz mamy cyrk polegający na tym, że policjant musi tłumaczyć się przed wydziałem wewnętrznym z każdego użycia ŚPB, wystarczy niepodparty jakimikolwiek dowodami zarzut danego obywatela

Gasherman
2013-10-07 10:03:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
otwórz okno, wywietrz w pokoju a potem wyjdź z domu i zobacz co się dzieje bo chyba mało wiesz albo na filmie popisuja sie koledzy po fachu

sether
2013-10-07 10:07:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
no to sie namysl moze gdzie chcesz dyskutowac

sether
2013-10-07 09:59:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
ponad to prawo do legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości oraz prawo do zatrzymywania osób odmawiających podporządkowania się poleceniom służb policyjnych wynika wprost z ustawy o policji, która w każdym państwie UE skonstruowana jest w podobny sposób. i największą wiochą w tym przypadku jest robienie tego rodzaju teatrzyków. Szczerze wątpie, że policja usiłuje rzucać na glebe spokojnego niewinnego obywatela WYKONUJĄCEGO WSZYSTKIE POLECENIA POLICJI PODCZAS LEGITYMOWANIA.

Gasherman
2013-10-07 10:01:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sether
2013-10-07 10:05:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
no właśnie tak się składa (od kiedy kur..jestesmy kolegami??), że z racji wykonywanego zawodu dosyć często mam kontakt ze służbami takimi jak policja, SG, ITD w ramach czynności kontrolnych. i jakoś nikt mnie gazem nie sikał ani na glebe nie rzucal

nexus4610
2013-10-07 11:10:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
wierze ci na slowo. na pewno koles tak bal sie legitymowania ze zaczal biegac z jednym glabem przy nodze a druga idiotka na plecach i pytal sie o co w ogole im chodzi

cerber111
2013-10-07 12:31:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
inne paragrafy mówią o prawie do poszanowania godności osobistej, prawie do wyznania, prawie do wolności słowa. Zestawmy teraz ze sobą Twoje tezy i moje i ja się pytam co Oni w tym sejmie robią? Tylko ajpady kupują za moje, Twoje i ich czy robi a coś dobrego?! To o czym ja mówię gwarantuje konstytucja, a konstytucja ma większa moc prawną niż jakiś zapisek z Unii Wieśniaków

lain_coubert
2013-10-07 15:01:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak się składa, że wydawane "POLECENIA POLICJI" muszą mieć podstawę prawną. Każde polecenie. Inaczej policjant mógłby najść cię w domu o północy i kazać wydać swoją żonę. Odmowa polecenia skutkowałaby gazem po oczach, glebą i 48h aresztem za nie stosowanie się do poleceń.

sether
2013-10-07 17:12:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
film generalnie przedstawia próbe zatrzymania. a nie wiemy co było wcześniej. cześć źródeł podaje że ww czynności miały miejsce w wyniku nie zatrzymania się do kontroli ww delikwenta. policja jak najbardziej ma prawo do rutynowych działań kontrolnych wobec pojazdów polegających na kontroli legalności dokumentów pojazdu i kierowcy, stanu trzeźwości kierującego oraz do kontroli osobistej/pojazdu w razie uzasadnionego podejrzenia, że w pojeździe lub przy zatrzymanym znajdują się przedmioty których posiadanie jest zabronione przez prawo. więc po co ta mowa trawa i pierd o wolności obywatelskiej

Gasherman
2013-10-07 09:58:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
ten chłop by ich rozdarł jak stare szmaty, gdyby nie mieli mundurów. niestety policjanci często zapominają ze tez są ludźmi, mundur odczłowiecza. kiedyś niestety służba dobiega końca i trzeba wypić piwo którego se naważyło. nadużywający władzy policjant często jest opluwany prosto w ryj za swoje krzywe akcje. tak wiec mogliby się opamiętać bo ludzie są pamiętliwi

sether
2013-10-07 09:54:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

schirin123
2013-10-07 09:17:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
żenada i dziwi się że biją policjantów jak takie same pocioty przyjmują metr pięcdziesiąt w kapeluszu. Kiedyś to poniżej 1,81 nie przyjmowali o babach nie wspomnę, kiedyś glina to był glina i wszyscy się ich bali, a nie jakieś popierdułki. Naprzyjmowali takich to teraz mają.

slesz
2013-10-07 08:47:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
użyjcie google to znajdziecie informacje że gościu zatrzymał się do kontroli a potem uciekł, prawie potrącając policjantkę. Tak wszyscy walczyli z ACTA, o wolny internet a teraz nie umieją z niego korzystać.

cavefalcon
2013-10-07 08:59:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2013-10-07 08:39:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
2013-10-07 11:49:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pewnie i tacy napinacze jak Ty będą stanowić prawo i bronić każdego obywatela. Z tego co pamiętam to codziennie w wiadomościach wszystkich stacji oprócz trwam pokazują afery z innego rodzaju czarną formacją.

cavefalcon
2013-10-07 13:00:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

keciu
2013-10-07 08:18:17
Ocena: -5(glosow:5)-+
ŚMIECHU warte ,nie mam nic do słuzb mundurowych ale ci dali plame juz na samym poczatku ,powini mu zakazac wyjście z samochodu ,poprosić dokumenty a jak by prtóbował wychodzic to gazem go potraktować -Jak wyszedł to policjanci powini ocenic sytuacje, ze nia dadzą jemu rade bo dziad z niego jest duzy -(na pudziana tez by sie zucili).w stanach to gośc by został postrzelony w noge ,sam by sie znalazl na glebie i zakuty w kajdany .

GandziarzNnN
2013-10-07 07:19:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
Bardzo fajna Pani Policjantka ;] chcialbym zeby mnie tez tak skuła ale do łóżka

hjkr
2013-10-07 06:53:54
Ocena: 5(glosow:9)-+
gosc jakby dobrze pokombinowal moglby niezle odszkodowanie dostac, bo ta blondi psikala mu bezpośrenio w oczy/twarz, a wg. instrukcji nalezy to robic z nie blizej mniz 20-30 cm P.S szkoda ze im nie sypnął po prostym

pawelfarciaz
2013-10-07 06:33:02
Ocena: 11(glosow:11)-+
jak by nie napisy policja to myslał bym ze 3 meneli sie bije

Zygus123
2013-10-07 19:20:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
kur** przez Ciebie parsknąłem śmiechem i oplułem monitor :D hahahahahaa

marcinko83
2013-10-07 06:28:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
wstyd ,co by było gdyby było w tym aucie 4 gości jak z jednym nie dają sobie rady, i to coś ma nas bronić hehe,tak to wygląda za rządów debila tuska banda bezrobotnych za dobrą pensję stworzyła nową siłę w policji ,oraz armię zawodową.teraz czekać tylko na wojnę jakąś,żeby zobaczyć jak uciekają z podwiniętymi ogonami...

xander119
2013-10-07 06:22:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

darello19
2013-10-07 03:50:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bandziory w mundurach !

Xratoss
2013-10-07 01:50:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
A mam gaz pieprzowy, strzele wszystkim po oczach (nawet koledze):P

doraf
2013-10-07 01:45:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale paranoja. Dzisiejsza policja jest tak debilna że głowa boli. Tyle dobrze że ten facet im nie nap...lił. Dobrze że broni nie wyciągnęli bo policjantka by swojego kolegę zastrzeliła jak już nawet gazem trafić nie umie. Wziąść i wypieprzyć na zbuty pysk takich pseudo policjantów

pawel1710
2013-10-07 01:05:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Paulo78717
2013-10-07 00:57:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
Tych policjantow powinno sie wyp....lic ze sluzby!!!! Zawsze bylem przeciwny znaczenia (JP) ale teraz mam watpliwosci czy w nie ktorych pzrypadkach jest to prawda!!!!!!

magyardiak
2013-10-07 00:51:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Swietnowski
2013-10-07 00:36:10
Ocena: 1(glosow:11)-+
JESTEM ŹOŁNIERZEM PO PARU MISJACH,POLICJA TO TOTATALNE ZERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SzczeryDoBolu
2013-10-07 01:12:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie drzyj ryja !!!

Amaymon
2013-10-07 08:28:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widać że masz zrytą psychikę

selwester
2013-10-07 00:24:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
azor noga;)

DangerousBoy
2013-10-07 00:02:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Amaymon
2013-10-06 23:56:04
Ocena: 11(glosow:19)-+
Ja zadam tylko jedno pytanie. Ciekawe co by było jak by zaczęli egzekwować wszystkie prawem przewidziane przepisy, a nie ukrywajmy każdy je w jakiś sposób łamie. Czemu nie możemy się przyzwyczaić do tego że jakieś prawo w Polsce istnieje ??? Policji wytyka się ostatnio wszystko a kto z nas jest święty ??? Jak koleś był bez winy to powinien się stosować do ich poleceń a nie stawiać czynny opór i ta nasza nowa moda NAGRYWAJ GO (najlepiej od połowy interwencji)

FabulaYo
2013-10-06 23:46:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
2013-10-06 23:40:28
Ocena: 5(glosow:9)-+
Podobno była to młodzierz policyjna więc dużego doświatczenia nie mieli efekt widoczny na filmie. Z drugiej strony nikt o tym głośno nie mówi bo feministki by zaras aię zagotowały, ale fakty mówią same za siebie kobieta płeć piękna nie silna i tak to jest jak się je wsadza w imie poprawności politycznej do policji czy wojska. O czywiście wcale nie twierdze że są tam niepotrzebne są i to bardzo, ale do innych zadań i nie ma co sobie mydlić oczu, i stawiać znak równości między płcią piękną a silną każda poprostu stworzona jest do czegoś innego.

grruby80
2013-10-07 09:13:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby byli porządnie przeszkoleni to i ta drobna kobieta mogła go obezwładnić. Mamy bardzo dobrych instruktorów w Polskim Wojsku czemu nie można ich wykorzystać do szkolenia policji?

Talges
2013-10-07 09:59:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo w policji są też świetni instruktorzy. poczytaj o instruktorach w policyjnej szkole w legionowie. pani Witkiewicz, Hachulski, Kozyra.

cerber111
2013-10-07 12:57:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
co z tego, że młodzi?! To może powinni za pół darmo ptracować skoro nie potrafia sie jeszcze wywiązać z obowiązków?! Szkoda, że filmik nie jest w całości pokazany tylko zaczyna się od przepychanek, ale tam będzie przyjemna praca dla prokuraotora ^^

kulkaoolo
2013-10-07 16:19:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty najwyraźniej nie jesteś stworzony do pisania, więc sobie daruj bądź zacznij uczyć języka ojczystego.

sebkop
2013-10-07 17:13:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gruby80, Talges^bo żeby wyszkolić człowieka potrzeba nie 6miesięcy z 1-2godz zajęć dziennie z w-fu(gdzie 1/4 to samoobrona), ale przynajmniej roku porządnego treningu, a w przypadku większości kobiet 2-3clat, bo niektórych cech fizycznych nie przeskoczysz. Gruby wojsko tez nie jest dobrze przeszkolone, oprócz jednostek stworzonych do bezpośredniej walki, a 99% kobiet w wojsku w maja takie pojecie jak ta policjantka. Zapominacie o jednym według zasad ŚPB obowiązujących w Policji nie można stosować duszenia, uderzeń (z wyjątkiem zagrożenia życia i zdrowia), zwłaszcza podczas takiej interwencji.

cerber111
2013-10-08 07:13:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
sebkop, dodaj do tego, że w wojsku kobiety mają lżejsze plecaki i mniejsze wymagania na zaliczeniach sprawnościowych

davidstar
2013-10-06 23:36:30
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2013-10-06 23:45:52
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kobiety nie nadaja sie na ulice? Powiem ci, ze niektore czuja sie na niej spelnione :P

davidstar
2013-10-06 23:50:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

HrabiaKretyn
2013-10-06 23:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nic dziwnego, ze spie*alaja na widok grupy napakowanych dresow. Ciekawe co by zrobili z chlopem 2 metry, 150kg miesni. Swoja droga zstanawiam sie co sobie mysli kobieta albo drobny facet przyjmujacy sie do policji. Niezaleznie od wyszkolenia kobieta nigdy nie bedzie miala szans z wielkim napakowanym kolesiem. Technika nic nie da jezeli przeciwnik jest 2 razy wiekszy i 10 razy silniejszy.

Amaymon
2013-10-06 23:44:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pudzianowski raczej marnie kończył jak miał tyle kilo mięśni :P

boombeel
2013-10-06 23:25:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak na to patrze i pomijając śmieszność tej sytuacji (oraz powód dla którego chcieli aby leżał na ziemi) to dochodzę do wniosku, że kobiet w służbach mundurowych nie powinno być. Przecież położenie kogoś na ziemi - kiedy on tego nie chce - nie dając mu w ryj nie jest łatwo. A skąd taka gwiazdeczka ma wziąć na to siłę gdy jak tutaj facet jest dosyć "duży". I tak rodzi się komedia z policją w roli głównej.

v_o_l_v_o
2013-10-06 23:12:17
Ocena: 8(glosow:8)-+
reasumując:jakość interwencji zerowa. ktoś tu pisał o szacunku dla munduru - jak mieć szacunek skoro co dzień widzi się jak parkują na przejściu, zakazie, jadą pod prąd niezgodnie z przepisami (jako pojazd nieuprzywilejowany) po hotdoga, pizzę ... biją słabszych i nie stawiających czynnego oporu, wyrywają kamery ludziom dokumentującym interwencję..... Wymagający szacunku powinni przede wszystkim sami się szanować ... i przepisy które egzekwują !!! miałem kiedyś znajomych z klasy, będących ówcześnie w policji... z pierwszej ręki wiem jak to jest :). Sam syf, nieuctwo, pijaństwo i łapownictwo

sopelek7
2013-10-06 23:11:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Macie k.... swoich kowboi w akcji A TERAZ NIECH SIĘ WALĄ MINUSY

mingus33
2013-10-06 23:03:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
a kto powiedział że obywatel musi leżeć na ziemi?? miał leżeć jak szmata na piachu bo wielki pan podjechał ku*wa?? przecież nie był agresywny, bo inaczej by ich nayebał wiec mogli go tylko zakuć, ale nie... zgnoić trzeba. rzygam.

AL1916W
2013-10-06 22:47:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
śmieszne, dodałem to 2 dni temu, poleciało 10 minusów na start.

SNAP32
2013-10-06 22:41:44
Ocena: 9(glosow:11)-+
STRACH POMYŚLEĆ GDYBY CZŁOWIEK POTRZEBOWAŁ NAPRAWDE POMOCY I PRZYSŁALIBY TAKIE CIOTY TO OD RAZU LEPIEJ SOBIE STRZELIĆ W ŁEB. TERAZ NIE DZIWIE SIĘ DLACZEGO MÓWI SIĘ ŻE POLICJA POTRAFI SIĘ WYŻYWAĆ TYLKO NAD SŁABSZYMI NP. JAKAŚ STARSZA OSOBA ALBO GRÓBKA NIELETNICH ITP. ITD.

astaii
2013-10-06 22:21:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dali smarkaczom mundury i myślą że władza teraz

Fanplastik
2013-10-06 22:20:57
Ocena: 3(glosow:13)-+
Jak na interwencji z kumplem poskladalismy dwoch typow to do tej pory bujamy sie ze skarga. W policji wola takie mameje. Niestety. A potem smieja sie z nas ludzie. Na szczescie sa wyjatki. Zapewniam. Pozdro dla kolegow "po fachu".

Talges
2013-10-06 22:38:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
ja wczoraj rozłożyłem sam dwójkę napastników w max 8 sek. kolega nie zdążył nawet mi pomóc:). pozdrowienia.

brej
2013-10-06 23:04:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
to napiszcie mi fachowcy... dla czego gosc jest szarpany duszony przez tego cherlaka i upokazany a kobieta bodajze dostala w twarz od blond idiotki skoro facet nie stawial oporu po prostu sie nie polozy na ziemi nie mial takiego obowiazku policjant a raczej jego imitacja wymuszac na nim nie byl uzbrojonym napastnikiem... z reszta jak widac dalby sobie rade z ta dwojka spokojnie... naduzycie wladzy przez zasranych smarkow w mundurach po takich zdarzeniach mam niejasne wrazenie ze selekcja w policji to facet idacy przez kolumne kandydatow mowiocy ene due rike fake-.-

Maestro82
2013-10-07 00:18:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Talges...po ile mieli lat-14? Heh...albo waga kogucia;)Nie zawsze liczy się ilość.

wavik
2013-10-07 09:01:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brej.. po pierwsze nie wiesz co było przyczyną interwencji bo ten film jest kręcony od momentu gdy Policja próbuje wymusić na gościu pewne zachowanie. Po drugie istnieje coś takiego jak bierny opór i zgodnie z polskim prawem osoba wobec której podejmowana jest interwencja ma obowiązek wykonywać polecenia Policji, jeżeli nie stosuje się do tych poleceń należy użyć środki przymusu bezpośredniego do wyegzekwowania należytego zachowania. Prawda jest tak że gdyby od razu policjant zastosował duszenie to gościu szybko by padł i nie było by takiej szopki z tej interwencji.

Mazur1392
2013-10-06 22:16:46
Ocena: 2(glosow:10)-+
Co za pajace. Zdjac im berety i napierdalac szmaty . Bali sie wojska poszli do policji..

dlugi1974
2013-10-06 22:15:39
Ocena: -4(glosow:12)-+
A mnie się już żygać chce jak czytam co niektóre wypociny!!! Jak Policja używa pałki i siłą kładzie kolesia na glebę to źle, jak się cackają z gościem też źle !!!!!!!!!!!

Talges
2013-10-06 22:40:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
prawda. bo ludzie są jak chorągiewka. jak zabiją policjanta to żal. jak policja robi swoje to za duże uprawnienia.

SNAP32
2013-10-06 23:01:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tylko debilu oni się z tym gościem nie cackają oni po prostu NIE DAJĄ SOBIE Z NIM RADY a to jest różnica. Jakby cię głąbie napadli prędzej byś zdechł niżby ci pomogli o to tu chodzi

dlugi1974
2013-10-07 10:27:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
SNAP debili i głąbów szukaj raczej w swojej rodzinie!!

onlymisiek
2013-10-06 22:13:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moim zdaniem nie mam sensu tego komentować nawet Ciekawi mnie tylko jedno jak są szkoleni nasi mundurowi skoro nie potrafią nawet obezwładnić cywila z tego co widziałem są tu osiedlowe chwyty, a kompetencja oraz profesjonalizm pozazdrościć mam nadzieję że sam nie spotkam takich funkcjonariuszy moim zdaniem w szkole ich gnębili i teraz się poprostu na ludziach wyżywają POPROSTU ŻAŁOSNE !!!

dzieci_proboszcza
2013-10-06 22:11:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
A gdzie testy sprawnosciowe w policji? skad sie ta para nieudacznikow wziela?

aneta.buziaczek
2013-10-06 22:03:59
Ocena: -2(glosow:12)-+
Nie ogarniam przyjechaloby dwoch skoksowanych psow, takich jak chociazby moj sasiad, ktory ma 190cm i wazy dobre 120 kg, poskladaliby goscia w minute, to byscie pisali, ze agresywni, ze bandyci, ze lamia prawa czlowieka. Nota bene kolejny dowod, ze kobieta w policji to jedno wielkie nieporozumienie.

Talges
2013-10-06 22:06:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
prawda.

grruby80
2013-10-07 09:26:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chwyty na nadgarstek lub przedramię i facet jest obezwładniony nawet przez ta kobietę, a jego masa obraca się przeciwko niemu. Ewentualnie kop w zaczep mięśnia. Problem jest w szkoleniu.

bigi84
2013-10-06 22:01:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
żal patrzec na coś takiego heh...mandat wypisze ale wiekszemu gosciowi rady juz nie damy kupa smiechu

kermitttt
2013-10-06 21:54:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dzięki takim przypadkom coraz głośniej mówi się, że kobiety to w służbach mundurowych mogą przewracać papierki, czy myć podłogi, ale na pierwszą linię to na ogół się nie nadaja.

norbi0616
2013-10-07 00:58:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
tylko żeby przewracać papierki trzeba awansować, więc awansować bo się nie nadają do patrolu? to jest dyskryminacja mężczyzn w policji o której się w ogóle nie mówi. Zamiast awansować doświadczonego i ogarniętego policjanta z dłuższym stażem to wsadza się za biurko taką sierotkę aby nie psuła w wyżej pokazany sposób naszego autorytetu.

natan1034
2013-10-06 21:54:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Policja powinna służyć społeczeństwu !!! Niestety w naszym kraju nigdy tak nie będzie. A do Policji po znajomości przyjmują popierdółki którzy nie potrafia prawidłowo dźwigni założyć. Za taką interwencje powinni być solidnie ukarani, albo usunięci z tej formacji ! Wtedy inni mieli by przykład, że takie zachowanie jest niedopuszczalne !!!

Talges
2013-10-06 22:20:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Talges
2013-10-06 22:32:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
a społeczeństwo powinno wybierać polityków, którzy stanowią odpowiednie prawo, które daje ludziom swobody ale również obowiązki, których jeśli nie wykonują będą ścigani ze wszystkimi konsekwencjami. gość nie zatrzymuje się do kontroli po tym jak chciał rozjechać policjantkę. zasadność zatrzymania? art. 223 k.k. czynna napaść. ale policjanci powinni wylecieć z roboty za swoją nieudolność bo tak się z gościem pier@#$ć to tego jeszcze nie grali. poza tym baby w policji to jakieś nieporozumienie, ale przecież przyjmowanie ich jest takie kosmopolityczne i poprane politycznie.

Jorgusson
2013-10-06 21:52:31
Ocena: -4(glosow:12)-+
Cytując za Dziennikiem Bałtyckim: "Kierowca przekroczył prędkość o 19 km/h. Mężczyzna zwolnił, zatrzymał się, ale w innym miejscu niż wskazali mu mundurowi. Kiedy policjanci wydali mu polecenie do zatrzymania pojazdu w bezpiecznym miejscu, ten stwierdził, że są przebierańcami i gwałtownie ruszył o mało nie rozjeżdżając policjantki i wtedy zaczął się pościg." Czyli sytuacja była dynamiczna. Według mnie gościu niech się cieszy, że nim użyli na nim tonfy. Zanim zaczniecie hejtować Policję zastanócie się czy wy też będziecie zgrywać chojraka przy legitymowaniu.

paulina-novak
2013-10-06 22:30:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tonfą to te łazęgi by sobie nawzajem głowy porozwalały...

armani7
2013-10-06 22:49:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
TY glupia pipo ! to jest ustawiona wersja Policji ! kazdy medal ma 2 strony teraz zadaj sobie trudu i znajdz opis sytuacji przez tego sponiewieranego ze tak to ujme "Przestepce"

Jorgusson
2013-10-06 21:37:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

humer
2013-10-06 21:36:44
Ocena: 2(glosow:12)-+
No już trudno tym ludziom nie przyznać racji, jeżeli psy chcą gościa zaobraczkować, to chyba ma prawo wiedzieć za co. A żadnego zarzutu jakoś mu nie postawili. Czy to tak wygląda państwo prawa????

paulina-novak
2013-10-06 22:35:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tego państwa (tak, przez takie "p") ma nie być... Nie pamiętasz rozbiorów? Nas tu nie chcą, ma nas nie być. Na szczęście Społeczeństwa nie wyniszczą! Armia mała i słaba - "ekspedycyjna"... Policja słaba i co gorsza głupia.... Przemysł zlikwidowany.... Inteligencja i fachowcy wyemigrowali.... Coś jeszcze Cię dziwi kolego?...

Fleuri
2013-10-07 10:17:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
zarzutu nie przedstawili, a oglądałeś akcję od początki czy tylko fragment? Dalej dzieci JP więcej minusów.

wojtek5333
2013-10-06 21:36:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

UkaRZ
2013-10-06 21:23:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
To ma być prawo? Tacy ludzie mają zapewnić mi bezpieczeństwo?? Oni powinni ulice zamiatać, trawniki kosić, papierki z poboczy zbierać. Poza tym po co tego człowieka chcieli skuć nie mówiąc za co? Szacunek do munduru? Żadne z nich czapki nie miało więc nawet jak by po pysku dostali to nie przybili by mi obrazy godła. A rozkaz bez pełnego umundurowania to może sobie koleżance wydawać.

pancio111
2013-10-06 21:23:25
Ocena: 3(glosow:11)-+
I weź w tym kraju czuj się bezpiecznie, skoro ludzie, którzy są po to by cię chronić, biją cię i walą gazem po oczach. Ich pensje są między innymi z podatków tego pana. Gówniarze myślą, że są nietykalni.

archiequatro
2013-10-06 21:51:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
siebie wala gazem po oczach.

Sylwek2012
2013-10-06 21:21:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
haha, co za patałachy

trwam
2013-10-06 21:17:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
ta cholera w niebieskim i druga niedorobiona zresztą, nadaje się wyłącznie do zmywania garów,sprzątania i robienia komuś dobrze

dfrm
2013-10-06 21:13:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dużo osób pisze o szacunku do munduru, ale na szacunek trzeba sobie zasłużyć. A jak tu mieć szacunek dla osób, wśród których 90% jest tam dla kasy (bo nie ma innej roboty, bo emerytura, bo można poszpanować). Efekt widać na tym filmiku, zresztą limity testu sprawnościowego są śmieszne, jakby było tak jak na przyjęciach do szkoły strażackiej to by tam kobiet nie było.

badosz86
2013-10-06 21:08:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
bardzo dobrze wyszkoleni funkcjonariusze! Brawo! We dwoje nie dali rady go obalić! ;) chłop jak dąb!

dolar4444
2013-10-06 21:07:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
skur*wysynstwo i patrol wzywaja zje*by a dziecko płacze zamiast sie spytać czy wszystko ok CHWDP

trwam
2013-10-06 21:12:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rudzielec124
2013-10-06 21:06:38
Ocena: 5(glosow:9)-+
Tak to jest jak się przebimbało szkółkę i nie robi się nic więcej skoro jesteś już Policjantem to trenuj coś szczególnie jak jesteś w prewencji bo byle gościu koło 50 sprawia wam problem. Pracuje w ochronie i bym go obezwładnił w jakieś 10 sec a zarabiam pół waszej dniówki jedyne co mi szkoda tutaj to gazu. Wstyd Wstyd i jeszcze raz wstyd na miejscu komendanta pozostawił bym was bez pracy

kaka123
2013-10-06 22:11:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
i pewnie masz jeszcxze orzeczenie o niepełnosprawnosci

Maestro82
2013-10-07 00:34:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
kaka123...ja też zapie*dalam w ochronie,a że często ochraniam wszelkiej maści imprezy to mam do czynienia z przeróżnymi sytuacjami gdzie potrzebna jest konkretna interwencja-trzeba coś umieć.Tych dwoje z filmiku to totalna wiocha!!!Pracujący w ochronie z orzeczeniem o niepełnosprawności,to ch*j nie ochrona...są tam na sztukę i wiadomo dlaczego tak się dzieje.Nie myl jednak prawdziwej ochrony z "kalectwem"zatrudnianym tylko dlatego,że firma czerpie z tego korzyści a taki baran chodzi w kaloszach po obiekcie przez 24h za 4zł na godz.

quanticox
2013-10-07 13:24:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elvisssek
2013-10-06 21:05:59
Ocena: -8(glosow:18)-+
A nikt nie pomyślał że koleś mógł być pijany i prowadził auto i trzeba było go zabrać szybko na badanie? Bo trochę na pijanego wygląda. Nie! Lepiej napisać JP i że robotę mają po znajomości i wczesna emeryturka...

SNAP32
2013-10-06 22:49:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
TO NIE CHODZI O TO CO ZROBIŁ TEN KOLEŚ TYLKO O SPRAWNOŚĆ POLICJI WYOBRAŻ SOBIE SIEBIE Z RODZINĄ WIECZOREM W CIEMNEJ ULICY NAPADA WAS ZGRAJA OPRYCHÓW I PRZYCHODZI WAM Z POMOCĄ TEN PATROL POLICJI TERAZ ODOWIDZ SOBIE NA PYTANIE CO BY SIĘ Z WAMI STAŁO???????

dolar4444
2013-10-06 21:03:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
sk*rwysyny to jest nasza policja zamiast zajać sie złodziejami to normalnych ludzi nekaja Poje*by

Szymas1968
2013-10-06 21:03:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dobrze że posiłków nie wezwali !!

Szymas1968
2013-10-06 21:02:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
A KAMERZYSTA MŁODY TO NIE MÓGŁ COŚ TAM ZROBIĆ PO SĄSIADÓW I WIDŁAMI POSTRASZYĆ PSÓW !!

cedhee91
2013-10-06 20:57:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kubeczekwaw
2013-10-06 20:56:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
Prawdziwa policja tylko w pitbulu

paulina-novak
2013-10-06 22:37:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale w pierwszej serii... Potem poprawność (tfu) polityczna nie pozwoliła prawdy pokazywać...

Jooopeeekk
2013-10-06 20:54:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
ja to nie wiem czy bym sie ogarnal zeby nie zajeb ac ktoremus

Talges
2013-10-06 21:00:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
to najpierw zapierdol sobie z księgarni słownik

Talges
2013-10-06 20:38:25
Ocena: -5(glosow:19)-+
Tylko w Polsce nie ma szacunku do munduru każdy myśli że może funkcjonariuszom grać na nosie "bo mi gówno mogą". owszem mogą i to dużo. a dla pozostałych niedowiarków jak chcecie wiedzieć ile to zapraszam do przeczytania ustawy o środkach przymusu bezpośredniego, kodeksu karnego od art. 222 par. 1 oraz kodeksu postępowania karnego. ruch drogowy też warto znać.

vladziu
2013-10-07 19:35:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
W temacie "mogą i to dużo" to mądralo chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Naprowadzam: ustawa, na którą się powołujesz, z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. Mieli prawo użyć środków przymusu bezpośredniego (Art. 11) ale z uwzględnieniem Art. 6 pkt 1, Art. 7 pkt 1, 3 i 4, Art. 34 czyli jak widać dali dupy na całej linii.

vladziu
2013-10-07 19:48:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dodam jeszcze, że Twój komentarz czytam już któryś raz z kolei. Powiem więc wprost niedowartościowany Panie policjancie. Nie znasz Pan ustawy o Policji. Zapoznaj się więc z nią (szczególnie Art. 135 pkt 1, 3.2 i 3.3, które tu akurat mają zastosowanie). Dalej nie będę się produkował, bo to nie ja jestem od tego aby uczyć policjantów ich pracy. Znam wielu mundurowych i absolutnie każdy z nich orzekł, że to żenujący obraz nędzy i rozpaczy.

Talges
2013-10-08 11:33:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie twierdzę inaczej ten kto dobrał patrol też powinien dostać po uszach. a artykuły które przytoczyłeś sprawdzę. nie twierdzę że nie masz racji.

Talges
2013-10-08 12:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeśli chodzi o ustawę o policji to chodziło ci chyba o art. 15 a nie 135 gdyż ten drugi mówi o odpowiedzialności dyscyplinarnej. a według przepisów z śpb policjanci mieli prawo użyć tych środków, bo człowiek nie chciał podporządkować się wydawanym poleceniom patrz przytoczony przez ciebie art. 11 pkt 1 ustawy o śpb.

foytaz
2013-10-06 20:36:44
Ocena: -6(glosow:16)-+
Ten cwel i jego k*rwa mieli szczęście, że nie trafili na takich psów na jakich ja kiedyś trafiałem, krótko i zwięźle dyskusji nie było chyba, że z Tonfą.

trwam
2013-10-06 20:33:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sebo30
2013-10-06 20:33:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
zspapali sie jak konie po westernie hahaha

KAMIL-M
2013-10-06 20:32:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
kiedyś ktoś wyśle ich na akcję i nie bd kto radiowozem wrócić bo gazem po oczach będą sobie psiukać :)

omen100
2013-10-06 20:32:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale zenada.

ferdaI
2013-10-06 20:34:46
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rexurwa
2013-10-06 20:38:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2013-10-06 20:39:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
:D Ale pamietaj to bedzie juz naprawde ostatnia szansa, postaraj sie.

ferdaI
2013-10-06 20:43:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aneta.buziaczek
2013-10-06 22:48:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
hahahah szacun ferdaI.... :-)

DXPac
2013-10-06 20:29:53
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

videocop
2013-10-06 20:25:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Skoro nie masz siły użyj chwytów, punktów atemi a ostatecznie gazu... Gdzie szkolenie. Żal na to patrzeć.

freedom80
2013-10-06 20:24:05
Ocena: -1(glosow:13)-+
Pomijając nieudolność tych funkcjonariuszy nikt mi nie wmówi że zatrzymany i jego cudownie wqrwiająca małżonka zachowywali się w pełni normalnie.

sebek4x4
2013-10-06 20:37:54
Ocena: 3(glosow:11)-+
ty też jesteś jeb..ięty jak tak piszesz głąbie, dzieci płaczą z boku. Nieudolnością to możesz nazwać zachowanie faceta że się nie zdenerwował i ich nie powalił, a co do władzy to raczej określenie kretynizm jest mało wylewne.

freedom80
2013-10-06 20:40:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
no to właśnie ze względu na dzieci powinni się zachować normalnie, a nie sceny robić i cwaniaczyć. Powinna być gleba i skucie gościa, no ale niestety jak wspomniałam wyżej nieudolność tych policjantów jest wyjątkowo na wysokim poziomie...

aneta.buziaczek
2013-10-06 22:49:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
ale ty jestes pier*olniety sebek te komentarze jego zonki, to jakby byla uposledzona

sebek4x4
2013-10-10 09:28:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
free - powiedz kto powinien się zachować odpowiednio przy dzieciach!!! rodzice czy policja?? a ty a.b ja wiem że jestem pojeb ale ty chyba jeszcze do tego nie dorosłaś(pomyślałaś w swojej główce że może była w ogromnym stresie??)

siecino1
2013-10-06 20:22:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
Policyjny Gang Olsena.

bob0309
2013-10-06 20:20:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
dlatego kazdy pies powinien robic bica

SuckMyPussy
2013-10-06 20:19:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co za gnoje !!

winniczekgogogo
2013-10-06 20:19:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
Masakra !!!! Zastanawiamnie czemu oni uparli sie na ta glebe..... Chyba rodzice oby dwojga funkcjonariuszy sa rolnikami Nie wiadomo o co chodzilo ale bez przesady

pawel833
2013-10-06 20:18:52
Ocena: 7(glosow:9)-+
nie wiadomo czy winny czy nie winny,ale nie ulega wątpliwości, że policja działała tu bezsensu, jak w jakimś amoku... facet nie stawiał oporu normalnie z nimi szedł, więc po co na glebę ?? jakby chciał im spierdzielic to by to zrobił, bo byczek a Ci z policji to takie chucherka, a jak policjantka próbowała mu fajnie haka na nogę założyc haha prędzej by sama wyryła, akcja z gazem totalna porażka.....

Talges
2013-10-06 20:14:50
Ocena: 9(glosow:11)-+
Wina leży po stronie przełożonych tych policjantów. Dlaczego? Juz wyjaśniam. W policji są potężne braki kadrowe, dlatego z wydziałów prewencji przenosi się do innych wydziałów w tym wypadku wrd młodych, niedoświadczonych policjantów, którzy sąjeszcze w służbie przygotowawczej. A finał jaki jest każdy widzi. Poza tym kobiety na interwencjach to jakaś porażka. Przykład, interwencja z plaży sprzed kilku miesięcy. Też była kobieta policjantka.

ferdal
2013-10-06 20:18:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
Amen

sebek4x4
2013-10-06 20:40:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
to raczej braki intelektualne, a nie kadrowe

Talges
2013-10-06 20:48:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
braki intelektualne przełożonych powinieneś dodać. chociaż pani policjant w policji chyba pracuje długo bo stopień sierżanta sztabowego ma. a w tv mówią że parę miesięcy. to może dobrze robi to i owo.

Fleuri
2013-10-06 20:14:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
ale bohatera zgrywał, skoro tak się dziećmi zasłaniali, to jaki przykład im dają: uciekać samochodem i szarpać się z policjantami... niezłe wzory do naśladowania.A wystarczyło się zatrzymać, może nawet mandatu by nie było... a tak, będzie co opowiadać i żalić się jaka to ofiara. Za takie zachowanie w Ameryce z fuksem by nie miał zębów, w najgorszym przypadku by go zastrzelili.

bolas666
2013-10-06 20:27:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Popieram tą wypowiedź w 100 %

Talges
2013-10-06 20:31:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
i by tak było jak mówisz. na zachodzie się nie pie!@#lą. tylko w Polsce nie ma szacunku do munduru każdy myśli że może funkcjonariuszom grać na nosie "bo mi gówno mogą". owszem mogą i to dużo. a dla pozostałych niedowiarków jak chcecie wiedzieć ile to zapraszam do przeczytania ustawy o środkach przymusu bezpośredniego, kodeksu karnego od art. 222 par. 1 oraz kodeksu postępowania karnego. ruch drogowy też warto znać.

Talges
2013-10-06 20:35:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
racja. w Polsce każdy myśli że policji można grać na nosie "bo mi gówno mogą". mogą i to dużo. a ile to dla pozostałych niedowiarków ustawa o śpb, kpk, i kk, najlepiej od art 222 par 1.

saviola1
2013-10-06 20:13:00
Ocena: 2(glosow:12)-+
ten kierowca dostał kolosalny mandat do zapłaty i w tym 1tys zł za "naruszenie nietykalności policjantów" ŚMIECH NA SALI! Te dwa **** są mi znane powinni dostać po mordach i to już dawno. A teraz mało że chłopa Bogu ducha winnego tak cisną to jeszcze ich linia obrony jest taka ze on ich zwyzywał idt itp.... większych **** naprawdę dawno nie widziałem

Fleuri
2013-10-07 10:27:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak już podrośniesz i będziesz mógł głosować, to zagłosuj na kogoś, kto zlikwiduje kodeks drogowy. Wtedy wszyscy będą mogli popierdzielać i nie będzie mandatów ani zatrzymywania.

lukashgl
2013-10-06 20:12:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

saviola1
2013-10-06 20:14:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
i to nie było by wcale takie złe

Miodoslaw
2013-10-06 20:12:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ten filmik powinni pokazywać, jako instruktażowy w każdej szkole policyjnej!

ferdal
2013-10-06 20:03:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prawda jest taka że albo zrobią to bardzo zdecydowanie, a wtedy net bedzie huczał o brutalności policji, albo łagodnie tyle że jak trafią na takiego jak ten to obciach wychodzi.

Talges
2013-10-06 20:01:04
Ocena: 0(glosow:12)-+
Osoba wobec której podejmowana jest interwencja ma obowiązek wykonywać polecenia jakie wydają policjanci. Jesli osoba nie podporządkowuje sie poleceniom ostrzegana jest o możliwości użycia wobec niej śpb (dla niewtajemniczonych środki przymusu bezpośredniego). Wiec jesli policjant prosi o oddalenie sie o 15 kroków to masz to zrobić. Jesli prosi cie abyś został w swoim samochodzie lub wsiadał do radiowozu rónież masz to zrobić. A nie świrować pawiana. Policja to nie harcerze czy ochrona obiektu

Ferencyvoros
2013-10-06 20:08:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

energyman00
2013-10-06 20:08:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
"Policja to nie harcerze czy ochrona obiektu" To dlaczego uciekają jak zobaczą kilku łysych abs-ów idących w ich stronę hmm...

Mateusz8b
2013-10-06 20:14:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak policja powie żebyś oddał im 100 zł albo skoczył z mostu to też to zrobisz? takie właśnie jest polskie prawo!!! a kogo wina? pewnie Tuska:)

kochi_ik
2013-10-06 20:26:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dzięki za wtajemniczenie, masz jeszcze jakieś przecieki co do rozszyfrowywania skrótów??

Talges
2013-10-06 20:53:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
szydzicie a nie spojrzycie na problem od strony merytorycznej. wystarczy tylko przeczytać ustawę o śpb. naprawdę ludzie powinni poznać podstawy polskiego prawa a nie kierować się prawdą telewizyjnych seriali.

szulcik
2013-10-06 19:59:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Juz we wiadomosciach było ..

Ferencyvoros
2013-10-06 19:58:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbereznik
2013-10-06 19:58:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie ma co oceniać bo nie znamy początku, ale te środki przymusu bezpośredniego hmmm cud miód malyna :)

energyman00
2013-10-06 19:56:41
Ocena: 7(glosow:11)-+
O co tu chodzi gość nie wygląda na zatwardziałego kryminalistę,czy aby na pewno zatrzymanie w taki sposób było konieczne.Ci "policjanci" to komedia ten gość jak by mu się chciało to tego gostka policmajstra i tą policjantkę rozwaliłby ich jak rolnik obornik po polu.Kobiety w służbach mundurowych to nie porozumienie są tam po to by było na co popatrzeć i co po bzykać nic więcej zresztą widać na załączonym obrazku.Ps.Jeśli nie słusznie zatrzymali tego gościa to na jego miejscu wytoczyłbym sprawę policji, kiepski prawnik załatwił by ich bez problemu.

monkey22
2013-10-06 19:59:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
koles nie zatrzymal sie do kontroli i byl scigany,

vacarius
2013-10-06 19:53:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gdyby go grzecznie porośli to by pewnie sam se kajdanki założył i dał się zawieść na komisariat. Co za debili dziś biorą do policji wszystko chcieliby siłowo rozwiązać.

Ksiondz_Piotrus
2013-10-06 19:49:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
u nas tacy policjanci mlody 1,70 wzrostu i policjantka

Marek23033
2013-10-06 19:36:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
akcja z gazem poezja ;)

monkey22
2013-10-06 19:34:58
Ocena: -18(glosow:24)-+
finał taki ze KOLES ZAPŁACIŁ 5000zl + 1000 mandatu . Cwaniak i kozak. wiocha dla niego za stawianie oporu a policjanty mogły pałować i po problemie

Marek23033
2013-10-06 19:41:42
Ocena: 8(glosow:18)-+
widac ze jestes taki bystry jak dwojka policjantów na jakiej postawie oni go wgl szaropia ? Skoro widac ze czlowiek nie stwarza zagrozenia i nie ma co bronic tych smerfów.I do zwolnienia typiare co powinna stac przygarach i typa z mutacja

monkey22
2013-10-06 19:46:04
Ocena: -7(glosow:17)-+
cepie mareczku jakbys sie bardziej doinformowal to byś wiedział ze koles nie zatrzymał sie do kontroli po przekroczeniu predkości i był za nim pościg matole. Gimbusy juz tak maja ze ujadają a gówno wiedzą

Antycyponek
2013-10-06 19:55:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Talges
2013-10-06 19:56:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Osoba wobec której podejmowana jest interwencja ma obowiązek wykonywać polecenia jakie wydają policjanci. Jesli osoba nie podporządkowuje sie poleceniom ostrzegana jest o możliwości użycia wobec niej śpb (dla niewtajemniczonych środki przymusu bezpośredniego). Wiec jesli policjant prosi o oddalenie sie o 15 kroków to masz to zrobić. Jesli prosi cie abyś został w swoim samochodzie lub wsiadał do radiowozu rónież masz to zrobić. A nie świrować pawiana. Policja to nie harcerze czy ochrona obiektu

Talges
2013-10-06 19:59:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Osoba wobec której podejmowana jest interwencja ma obowiązek wykonywać polecenia jakie wydają policjanci. Jesli osoba nie podporządkowuje sie poleceniom ostrzegana jest o możliwości użycia wobec niej śpb (dla niewtajemniczonych środki przymusu bezpośredniego). Wiec jesli policjant prosi o oddalenie sie o 15 kroków to masz to zrobić. Jesli prosi cie abyś został w swoim samochodzie lub wsiadał do radiowozu rónież masz to zrobić. A nie świrować pawiana. Policja to nie harcerze czy ochrona obiektu

energyman00
2013-10-06 20:05:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Za co 5000tyś i 1000mandatu Amber Gold oszukał ludzi na miliony i nic mu nie zrobili.Posłanka Sawicka wzięła łapówkę i został uniewinniona itd. Jeśli by mi dali taką karę to takigoe wała jak Polska cała bym zapłacił. Wszystko bym sprzedał co ma wartość( nie jest tego dużo) lub przepisał na kogoś żeby nie mieli mi co zabrać pracował bym na czarno lub na papierze za najniższą żeby nie mieli co odbijać z pensji , i niech się walą, a jeśli bym miał siedzieć to odsiedzę swoje i tyle ale nie zapłacę ani złotówki !!!!

magic1948
2013-10-08 01:38:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
@energyman00:Przynajmniej w pierdlu poczytałbyś słownik ortograficzny. Skąd Ty wziąłeś 5 milionów zł mandatu? Bo tyle właśnie to jest 5000tys., jeślibyś nie wiedział gamoniu. A do tego wirażka z Ciebie jak się patrzy. Nie zapłacisz i już, hohoho :)

toudi8304
2013-10-06 19:28:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dwójka nieudaczników z policji i biedny koleś z którym chyba nawet nie chcieli rozmawiać żal d@pe ściska.

b186384
2013-10-06 19:16:54
Ocena: 12(glosow:12)-+
Baba policjant. Śmiech na sali. Nie dość, że nie pomoże to jeszcze przeszkodzi w interwencji albo wznieci awanturę.

zmrol2
2013-10-06 20:50:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
oj żebyś wiedział, że tak jest

laki2533
2013-10-06 19:16:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
policja to jedno wielkie gówno i pedaly!!!!!

ssij.vip
2013-10-06 19:10:48
Ocena: 15(glosow:15)-+
A: - DZWOŃ NA POLICJE B: - JA NIE MAM PIENIĘDZY NA KONCIE CZY NA POLICJE JEST ZA DARMO? hahaaaahahahahahaahhaahahahaah spadłem z krzesła.

Fleuri
2013-10-06 20:16:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
po obejrzeniu stwierdzam, że filmujący to największa porażka :D

SS333SS
2013-10-06 19:05:00
Ocena: -12(glosow:18)-+
Pały i przez łeb, a nie pierdzielić się z nim, jakiś opory będzie debil stawiał!!!

piotr1771
2013-10-06 19:19:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ciebie pałą przez łep , idiotko !

fati65
2013-10-06 19:03:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
To chyba skecz kabaretu "Koń Polski"

pawelek232
2013-10-06 18:59:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jesteś tępy, nigdzie cię nie chcą, policja cię z chęcią przyjmie. Pracuje w dużym zakładzie, około 800 pracowników i znam około 10 byłych policjantów, zarabiają w zakładzie więcej niż w munduże temu tylko takie tępaki tam pracują.

deadman33
2013-10-06 19:05:33
Ocena: 0(glosow:10)-+
aż jestem ciekawy w jakim zakładzie pracujesz skoro nie jest tam wymagana znajomość słownika ;) ... mundur ---> munduRZe

bohoto
2013-10-06 18:56:27
Ocena: 15(glosow:17)-+
Co? Oszukiwało się na testach sprawnościowych? :D

luka29.82
2013-10-06 18:54:23
Ocena: 9(glosow:15)-+
milcyjne ście.wo facet jakby chciał to psa i suke by poskładał.nieporadność i głupota polska policja

vladziu
2013-10-06 18:53:27
Ocena: 15(glosow:15)-+
Odnoszę wrażenie, że policjantki są dość dużym problemem w naszym społeczeństwie. Już kilka razy widziałem, jak zachowują się w stosunku do "cywilów". Dostała taka nieco władzy i szaleje. A panowie "policjanty" tylko pokazówki przy laseczkach strzelają. Inne sprawa to brak umiejętności posługiwania się środkami przymusu bezpośredniego. Za coś takiego powinni dostać po łbie i wylecieć. A tej Pani blondi należałoby się batożenie na pręgierzu, może durny łeb by coś zatrybił. Pomijam kwestię, czy gość powinien być zatrzymany, czy nie.

madokm
2013-10-06 19:33:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ogólnie kobiety gdy mają władzę są bardziej bezwzględne od facetów,np jeśli pijesz piwo w miejscu publicznym i napotkasz patrol,to z facetami idzie się dogadać,z kobietą radzę się nie kłócić.Sorry dziewczyny ale to udowodnione naukowo,polecam prace Zimbardo.

Ferencyvoros
2013-10-06 20:29:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lisek85
2013-10-06 18:48:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
już nie chodzi mi czy ten gość był winien czegoś tam czy nie ale sam fakt tego ze robił z nimi co chciał a oni jak kukiełki i ten gaz sami siebie sparaliżowali to jakiś teatrzyk jak nie należy postępować podczas zatrzymania ???? widać ze do policji biorą kogo popadnie no mam mature i kursy nie które do policji sie nadam

ktoscalkiemobcy
2013-10-06 18:47:42
Ocena: 13(glosow:13)-+
Mają szczęście, że gościu był opanowany, po trzeźwemu sam by ich zakuł i wsadził do radiowozu. :)

madeinprl
2013-10-06 18:46:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
gazem po oczach wtedy siadzie

lejdii
2013-10-06 18:44:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
JP

elekzal
2013-10-06 18:42:51
Ocena: -7(glosow:19)-+
za nic go nie zatrzymali widocznie zawinił A jak policjant mówi gleba to gleb a nie jakieś szarpanie w USA gościu by leżał 2 mety pod ziemia tylko u nas w PL nie sanuje sie policji Powinni palami go potraktować , moze by zrozumial co to znaczy policja

archiequatro
2013-10-06 18:56:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Moze jak by to byla Policja to..... moze.....a ze to dwojka najwiekszych pierdol w kraju to efekt jest jak powyzej.Po tej akcji przelozony powinien im powiedziec : czas pomyslec zmianie zawodu. Ochroniarz w sadzie jabloni to najbardziej odpowiedzialna praca jaka mozna im pwierzyc.

thecreative123
2013-10-06 18:40:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie mam pieniędzy na telefonie. Czy na policje jest za darmo? hahaha

robolov
2013-10-06 18:37:39
Ocena: 6(glosow:8)-+
heheheh jak scena z dobrej komedii.. i miej tu później szacunek do policji...

krzysiek1982wm
2013-10-06 18:36:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

archiequatro
2013-10-06 18:36:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dziecinada w mundurkach powinna z przedszklanka na akcje jezdzic. Powinni sie w piaskownicy bawic a nie gazowac nazwajem. Dobrze ze broni nie wyciagneli bo by pozabujali siebie na 3 pokolenia do przodu. Wstyd dla Plicji jak stad do Pacanowa - banda Matolow.

madokm
2013-10-06 19:25:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sądzę,że gdyby nie kamera to szybko by go poskładali,niestety w tym kraju policjanta traktuje się jak psa i jakiekolwiek większe użycie siły spotkałoby się z groźba zawieszenia,ale ty byś sobie szybko z tym dużym facetem poradził co?A teraz idź na dobranockę dzieciaku,powinieneś spędzać więcej czasu ucząc się ortografii,zamiast popisywać się swoim poziomem w internecie.

archiequatro
2013-10-06 19:38:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ortografia a literowka to tak jak ty i obiektywizm .Poradzil bym sobie: najpierw psychologiczna rozmowa,zabranie kluczykow ,wezwanie posilkow i przeciaganie interwencji do czasu przyjazdu kolegow ...a nie robienie z siebie kretyna . Co by zrobili bez kamery? Krzywde sobie nawzajem czy oberwali by lomot ?

madokm
2013-10-06 19:52:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
No widzisz,czuje,że tym policjantem długo byś nie pobył,może cię to zaskoczy ale policja nakazuje,a później przechodzi do przymusu bezpośredniego jak to pierwsze nie skutkuje,a nie prosi,a psychologiczną rozmowę to mogą przeprowadzać z samobójcą,albo gościem który przetrzymuje zakładników,kretyna byś z siebie zrobił gdybyś do każdej interwencji wzywał kolegów żeby zrobili to za ciebie.A podczas tych psychologicznych rozmów ludzie by cię po prostu przegadali i zjedli.

archiequatro
2013-10-06 20:26:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty naprawde GLUPI JESTES i ....niedojrzaly .Jakos miss mundurka wezwala posilki -nie widziales ?Kretynow w oczach kolegow wlasnie z siebie zrobili. Nikt nie mowi o zabawie w negocjatora tylko o trzezwej ocenie mozliwosci zatrzymania. Jezeli wiem ze jestem popierdolka- a ta dwojka chyba siebie zna od urodzenia- to mam swiadomosc ze nie zatrzymam zwyklego faceta.Nie vozpierdalaj mnie juz dzieciaku.

madokm
2013-10-06 20:59:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chce mi się z tobą gadać,powiem tylko,że łatwo jest patrzeć na przeszłe wydarzenia i z punktu widzenia obserwatora decydować i mówić co powinno a czego się nie zrobiło,niestety wszystko dzieje się tu i teraz i nie zawsze podejmuje się decyzje odpowiednią do sytuacji.No ale zmieniłeś punkt widzenia już nie piszesz jak dziecko o "dzieciach" cieszy mnie to.

archiequatro
2013-10-06 21:49:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tez juz nie mam ochoty. Powiem tylko tyle. Gostek powinien zostac ukarany za stawianie oporu a dzieciaki powinni stracic prace z braku predyspozycji do wykonywania zawodu policjanta. Latwo oceniac ? Latwo . Z doswiadczeniem zawsze jest latwiej.B4N.

NoZastanowSie
2013-10-06 18:29:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
5 idiotow + glupie dziecko, ciekawe ilu jeszcze ich potrzeba do wkrecenia zarowki. Takie dobre, ze to pokaze znajomym z zagranicy.

Sopranogl
2013-10-06 18:27:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja bym i po rodzie już na tłuk zanim by po broń sięgnęli

tytus05
2013-10-06 18:47:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
co?

KAMIL-M
2013-10-06 20:16:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja też nie zrozumiałem ? możesz wyjaśnić

Steel
2013-10-06 18:21:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hehe koleś się śmieje do kamery xD

NoZastanowSie
2013-10-06 18:21:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kokoon
2013-10-06 18:18:21
Ocena: 11(glosow:13)-+
Po prostu żałosne. Ta para psiaków ledwo zipie a facet ot tak tak zwyczajnie tylko nie daje się zakuć. Szacun dla jego opanowania. Normalny człowiek by sie wkurzył na maxa :)

magic1948
2013-10-08 01:19:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pomijając fakt, że tańczą wszyscy razem, to uwierz mi, że jeśli ktoś się zaweźmie, to naprawdę trzeba wiele, żeby gościa skuć. Oczywiście, powalić na ziemię da się w miarę szybko, ale ręce skuć, na dodatek z tyłu, to jest bardzo ciężko.

Youpidou
2013-10-06 18:17:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
To jest lepsze tych całych serialikach o policjantach. Troche wstyd, że policja nie może sobie z takim kimś poradzić. Nie mówię, że jest tu kobieta, czy nie lub do policji nie powinno przyjmować kobiet, bo nie o to chodzi, ale widać tu bezradnosć z 1 osobą, a co jeśli byłoby ich dwóch? To ta cała akcja nie miałaby już sensu i odrazu wezwaliby posiłki...

machoho12345
2013-10-06 16:55:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
no i koorwa szanuj policje !! Weż nie pie**olnij takiego psa,jak ich szanować koorwa jak

madokm
2013-10-06 16:54:59
Ocena: -12(glosow:20)-+
Policja nigdy nie robi czegoś od tak bo mają takie widzimisię,ich też obowiązuje prawo i mają obowiązki więc jeśli facet stawia opór może się spodziewać,że sobie nie pojadą tylko będą go chcieli obezwładnić.Z policją się współpracuje,a nie "pluje" im się na mundur.Jeszcze ta baba,chciała wezwać policje,żeby ich obroniła przed policją,to było śmieszne.

megator
2013-10-06 17:39:26
Ocena: 9(glosow:21)-+
ty to albo glupi albo tez z policji ... nastepny kretyn pokroju tych ktorzy wierza ze policja zawsze dziala zgodnie z prawem tak samo jak fotoskarbonki wplywaja na bezbieczenstwo ...

DanielNW
2013-10-06 18:35:00
Ocena: 0(glosow:10)-+
Odpowiedź do megator. Poczekaj aż ktoś Ci się włamie do domu, albo dostaniesz od kogoś po papie to ciekawe gdzie pierwsze pójdziesz jak nie na policje... A co do tego filmu to widocznie mieli powód żeby tak zareagować. Druga strona medalu to to że jednak nie poradzili sobie z tym kolesiem...

archiequatro
2013-10-06 18:51:37
Ocena: 6(glosow:6)-+
Daniel. Takich policjantow to strach wezwac jak Ci dzieciak w piaskwnicy lopatke zabierze (bo Cie zagazuja). Zadufane dzieciaki i zero mozgu. To jest Policja? Naprawde czujesz sie bezpieczny widzac interwencje tych pajacow ?

recki9
2013-10-09 00:05:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
w tym filmiku nic śmiesznego nie widziałem. błąd policjantów za dobranie składu patrolu, za podjętą interwencję ( mierz siły na zamiary)bez wezwania wsparcia i za to ,że dali się nagrać. w dzisiejszych czasach trzeba uważać na "wielkiego brata" bo nie wiesz kiedy spojrzy.

kemot7171-71
2013-10-06 15:34:31
Ocena: -32(glosow:44)-+
głupi cep wioskowy jak policja mówi na glebę to na glebę cała rodzina ten wyjący bachor i ta baba też zdrowo pierdolnięta ćwoki

johno
2013-10-06 16:30:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

megator
2013-10-06 18:14:56
Ocena: 6(glosow:12)-+
ja ci mowie wskocz do studni ... i co zrobisz to ? nawet jesli bylbym np policjantem ?

allejaja
2013-10-06 18:58:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
glupi czy nie, winny czy nie, nie chodzi tutaj o to.. jak niechcial na glebe to oni powinni sprawnie go sprowadzic do parteru a nie odpier*alac jakis taniec milonga, zeby ten typ chcial to by ich oboje rozniosl

johno
2013-10-06 19:27:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moderatorze łajzo!! Czemu usunąłeś mój komentarz????????? Twój stary jest gliną??

LordKibel
2013-10-06 15:28:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ledwo z budy wyposcili

trumbol
2013-10-06 15:19:05
Ocena: 144(glosow:188)-+
Ja pierdziele ale się uśmiałem:):):) Dwójka pożal się boże policjantów szarpie się z facetem i rady mu nie dają nie no jaja jak berety hehe...no i ten gaz pieprzowy haha panienka nie dość że pryskała w twarz kolesiowi to jeszcze jej partner w mundurze dostał po oczach aż dziw że w panice go nie zastrzelili hehe... Ale tak to jest jak do policji przyjmują tępaków którym ktoś po znajomości załatwił państwową posadkę.

Mati_89
2013-10-07 15:09:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeszcze wsparcie wzywała? haha ;D meksyk w uj ! ale zgadzam się z Tobą. śmiech na sali ..

shad0w
2013-10-07 21:34:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po znajomości czy nie po znajomości to jakimś cudem zdali te ich wszystkie testy i to najbardziej śmieszy. Dobrze wiemy gdzie żyjemy ale tępak nawet i bez znajomości może dostać taką robotę kiedy jest zawzięty. Powiało typową dla naszego narodu nutką zazdrości, ale może tylko ja tak odebrałem najwyżej oceniony komentarz ;) A z filmiku beka :D

czaarnaa1988
2013-10-06 14:50:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Takie tam żarciki.
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Prorok mówi to co wie ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0