Ukryj komentarze(227)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
kozak07
2013-10-11 10:17:45
Ocena: 61(glosow:71)-+
równouprawnienie się kończy jak dasz kobicie 20 kg worek cekolu żeby wniosła na 4 piętro..
Headliner1
2013-10-23 21:04:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
W kraju bardziej rozwiniętym (USA na przykład) to ten grubas w koszulce w paski dawno dostałby kulę w łeb. Szlag mnie trafia jak widzę jak tępi potrafią być Polacy. Jak coś się stanie to 90% komentatorów sprintem biegnie na komisariat po pomoc.
AgEnieszka
2013-10-17 08:14:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie cierpię policji, a mój chłopak idzie na policjanta. Taki paradoks...
SuckMyPussy
2013-10-16 21:34:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Babka w czerwonych spodenkach wymiata ... Policja ch*ja warta i taka jest prawda !
pajew
2013-10-15 10:57:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oni nie rozumieją, że ich misją jest służyć ludziom przede wszystkim. A oni są mocni w stosunku do zwykłych ludzi, których zawsze było łatwo zastraszyć i oskarżyć o czynną napaść. Na szczęście świadomość ludzi rośnie i będą musieli się zmienić, ale to całe pokolenie jest potrzebne.
lampard1994
2013-10-15 02:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Antycyponek
2013-10-15 00:42:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Antycyponek
2013-10-15 00:39:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Antycyponek
2013-10-15 00:35:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tomi2000
2013-10-14 10:03:33
Ocena: 3(glosow:11)-+
Już nie mogę patrzyć na te filmiki. Autorytet policjanta nie musi wynikać z siły fizycznej. Powinien dostać paralizatorem, potem kilka razy pałą, potem na 48h i na końcu sprawa za stawianie oporu. Tylko wtedy będzie, że policja brutalna. Jakoś na mnie się nigdy policjanci nie rzucili, więc ten sobie pewnie zasłużył
tomi2000
2013-10-14 20:25:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
Komu, policji? Zachowuję się jak człowiek i nie mam powodu, żeby w ogóle mieć z nimi do czynienia. Ale rzeczywiście nie szarpię się z funkcjonariuszami w trakcie np. kontroli drogowej. Jeśli to jest twoim zdaniem włażenie w dupsko, to nie bardzo mam o czym z tobą gadać
Antycyponek
2013-10-15 00:45:26
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kontimen
2013-10-13 23:17:24
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jak ich biją to wołają - Policja! Ratunku!
Ale jak popełniają przestępstwo to wielce niewinni, a koledzy nagrywają i pośmiewisko!
Jeden medal za totalną Wiochę nie dla Policji ale dla jeb..ych cwaniaków dookoła!
Drugi medal za totalną Wiochę dla tego pasztetu w czerwonych majciorach!
kontimen
2013-10-13 23:13:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ich biją to wołają - Policja! Ratunku!
Ale jak popełniają przestępstwo to wielce niewinni, a koledzy nagrywają i pośmiewisko!
Jeden medal za totalną Wiochę nie dla Policji ale dla jeb..ych cwaniaków dookoła!
Drugi medal za totalną Wiochę dla tego pasztetu w czerwonych majciorach!
evertos
2013-10-13 22:13:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
straszna nagonka jest na policje i ich prace wszyscy przciwko nim. a zawsze jak dajecie film to jest pies i suka...moim zdaniem problemem jest to ze kobieta jednak nie jest wsparciem. tu potrzeba dwoch facetow zeby sprawnie jednego ogarnac.tym bardziej ze teraz nikt nie jest potulny szarpia sie i wyrywaja
pawel02041979
2013-10-13 16:21:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
co tu komentować. w ameryce tych bandytów policja już by zastrzeliła i byłoby po sprawie.
piero666
2013-10-13 15:11:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
gdzie początek filmu o co chodzi bardzo dobrze brawo policja patologje tak właśnie się powinno traktować a niektórzy wypowiadają się choć film nagrany jak policja się szarpie ale co ta patologja zrobiła to już nie ma wrzucić cały film od początku i dopiero się tu wypowiadać a nie
artur.walkowiak.7
2013-10-13 11:48:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
powinni tego fajfusa oklepać pałą i tego co nagrywał a tą patoluwe powinni wsadzić za kraty ten gościu na pewno miał coś na skrobane dlatego się rzucał i nie dał się zatrzymać do kontroli
bintom
2013-10-13 11:29:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kobieta w mundurze to problem,obojętnie czy będzie to policyjny, wojskowy czy każdy inny . Równouprawnienie się kończy jak trzeba zrobić coś trudniejszego czy cięższego. Przykłady widać na ostatnich filmach. Problemy są też w innych służbach, nie tylko policji.
XTomek1984
2013-10-13 07:20:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ta penera w czerwonych gaciach powinna dostać porządnie pałą po ryju. Podobnie jak ci wszyscy "świadkowie" i ten burak, który wyrywa się jak opętany.Banda wiejskich jełopów broni swojego zioma.
ziomekkris
2013-10-12 21:46:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
mogła psy gazem jak juz im zabrała
majka11826
2013-10-12 17:27:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ludzie sie zachowują jak zwierzęta normalnie :P Skoro go zatrzymali to musieli mieć powóc, a ten wieśniak zamist stawiać opór powinien grzecznie słuchać ich poleceń, takim zachowaniem tylko pogarsza swoją sytuację. Z policją nie wygrasz choćbyś miał 100 światków i nagrań...
MetalGearPsycho
2013-10-13 21:18:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Najlepiej niech cie wezmą do suki, wywiezą do lasu i zgwałcą (niedawno był taki przypadek- dostali jakies smieszne kary w zawieszeniu i to nie wszyscy) a potem powiedzą ze mieli powód. Widze że lubicie jak się was krótko za mordy trzyma
nosferatu382
2013-10-12 15:25:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
adik220000
2013-10-12 12:27:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Ja mam to nawet na zdjęciu" najlepszy tekst ;)
DkNG
2013-10-12 10:37:40
Ocena: 16(glosow:26)-+
Filmik wyciety z kontekstu, gloryfikujący po raz kolejny łamanie prawa... to smutne ze u nas jest taki stosunek do przepisów i do policji... nie żebym bronił policjantów ale kraj w którym banda wieśków spod klatówy tak sie przepycha z policją i kolejny nawalony bamber nie stosuje sie do poleceń policjanta i nie dostaje za to nawet pałą po nerkach to kraj który zmierza ku anarchii i oddala sie od cywilizacji...
etiopia
2013-10-12 17:24:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dokładnie, zgadzam się w pełni. Abstrahując od tego, czy zatrzymany zasadnie, czy nie zasadnie, to tekst komentującego - filmującego "od początku policjanci byli dla niego niemili" jest po prostu żałosny. Policja nie jest od tego żeby być miła, to nie pani na telefon! Ma być skuteczna. Jedyna wiocha, że nie potrafili gościa w 5 sekund obezwładnić, tylko szamotali się z nim laski w remizie.
k1972
2013-10-12 09:54:00
Ocena: 7(glosow:15)-+
Co za bajzel w tym kraju, gdzie wsparcie dla tych policjantów,Policja jest słabo wyposażona powinni mieć tasery i raz dwa gostek by leżał a nie cwaniakował.A motłoch w około to żenada, puste głowy wszędzie pchają te swoje ryje a nie wiedzą nawet o co chodzi no i krzyczy, że wszystko ma nagrane ćwok w normalnym kraju był by już ścierwem.
iroo123
2013-10-12 08:58:51
Ocena: 15(glosow:21)-+
Jak widze takie filmiki to chu..j mnie strzela , widocznie frajer se zasłużył że go chcieli zatrzymac czemy ten jeb..any kamerzysta nie nagrał wszystkiego . Teraz cwaniakuje ale jak by dostał w morde to pierwszy wołał by POLICJA BIJĄ MNIE (frejerstwo ipedały w rurkach)
Marek23033
2013-10-12 07:16:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
w tych okularach jak strażnik z teksasu
ninjaassasin
2013-10-12 02:59:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wiocha.pl hipokryzja po całości.Wrzucacie filmiki o brutalnej i złej policji a z drugiej strony śmiejecie się z jp i chwdp.Przecież te skróty wzieły się od takich zachowań.Raperzy w tekstach piętnują takie zachowania a wy ich za to obrażacie, by ponownei sami obrażać policjanttów.Brawo.
MetalGearPsycho
2013-10-11 23:58:46
Ocena: -12(glosow:16)-+
No wiedzialem, wiedzialem... ze tu na wiocha same prawiczki i cieniasy siedzą, masakra napluł bym wam na morde słabeusze! Pewnie walicie w gacie na sam widok policjanta i teraz wam sie marzy żeby wszystkich pałowali jak leci... Ale nie tak nie bedzie, mój kumpel sam pobił 2 śmieci niebieskich bo sie im nie spodobało niewiadomo co i bardzo dobrze ! Policja ma być dla obywateli a nie obywatele dla policji tępe tchórzliwe lumpy
MetalGearPsycho
2013-10-12 00:14:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
O już minusik od jakiegos cieniasa :) i co myślisz że to zmieni to że jesteś słaba parówą?
Bajcep45
2013-10-12 02:21:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie, z tego co czytam komentarze wnioskuje, że co drugi na wiocha.pl opierd01ł by pałe policjantowi żeby tylko mandatu nie dostać lub sprzedał własną matkę na psiarnie za dużo frajerstwa się tu wypowiada, jeszcze pewnie parapet mają odbity na łokciach po 5h obserwacji osiedlowej ;]
cipkakurwy1
2013-10-11 23:41:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
tracę poczucie bezpieczeństwa w tym kraju, jeszcze trochę a policja będzie ludziom do domu wchodziła i ludzi napadała
diabelek8308
2013-10-11 23:44:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
czekam hehe
Szeriffo
2013-10-11 23:32:06
Ocena: 17(glosow:17)-+
W Polsce codziennie jest wykonywanych kilkaset zatrzyman, czesc z nich z uzyciem sily. Nikt tego nie widzi bo nie ma w necie a prawda jest taka , ze szanse na nagranie maja tylko pajace, ktore sa swiadkiem nieudanego zatrzymania, jest czas wyciagnac komoreczke, nagrac, pokrzyczec. Jak akcja zajmuje 15 sekund to nim odpalisz swoja cegle juz nie ma co nagrywac. Policja ma duzo praw ale jak ma je stosowac jak co drugi ultraintelektualista robi wrzawe jak funkcjonariusz uzyje sily? Poczytac, pouczyc sie, wypowiadac. Jest nowa ustawa o ŚPB z czerwca 2013 lektura dla szukajacych taniej sensacji.
damian.szefo
2013-10-12 08:31:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
Miło poczytać wypowiedź kogoś kto ma pojecie o czym pisze a nie JPeków które tylko potrafią krzyczeć HWDP.
jan_pancerny
2013-10-11 23:31:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bo policjant paly nie moze uzyc bo "nieuzasadnione uzycie sily".. strzal w kolano i do suki... nie szanuje sie Policji to i policja sie nie stara..
UkaRZ
2013-10-11 22:29:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Obraz sam mówi za siebie. Nie potrafią a się sadzą. Później jak 4 gimnazjalistów zabiło jednego w Warszawie a 2 ciężko raniło to po 4 chodzili nie po 2. Dno pod każdym względem, podejścia, sprawności, kultury osobistej. Jeżeli policja to stróże porządku to niech każdy policjant nosi miotłę ze sobą i ulice zamiata wtedy nim będzie w pełni.
PonuryUserr
2013-10-11 22:22:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mam to nawet na zdjęciu jak byli niemili:D!!
lysy500
2013-10-11 22:21:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tylko u nas takie przepisy i oczywiście związane z nimi zachowanie policji... W innych krajach wszyscy gleba, tłusta baba gleba i wykonujemy swoje czynności...W stanach ten tłuszcz by leżał, bo nie wiadomo czy nóż, czy giwerę by wyciągnęła....A ten palant co uwieczniał czynności policji już dawno by w suce siedział i sam z własnej woli filmiki w telefonie kasował:D
PonuryUserr
2013-10-11 22:19:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marikotoda
2013-10-11 21:33:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kto wysyła kobiety na takie interwencje. To jest kolejny filmik który pokazuje, że one się do tego nie nadają (bez obrazy moje drogie panie). Facet go trzyma a ta skacze dookoła niego i karze mu coś puścić. Może powinna się rozpłakać. Gościu by się wzruszył i sam się poddał.
dm_fan
2013-10-11 21:09:47
Ocena: -3(glosow:9)-+
Popatrzcie na dzisiejszą policję ponad połowa to ludzie którzy się nie nadają do tej pracy ze względu na warunki fizyczne ale Wujek, dziadek, tata, robotę załatwił to się bawi w policjanta a później takie właśnie efekty. Kobiety w policji ?? dla mnie śmiech na sali jak patrze na te 50 kilowe blondynki! jak z taką przeprowadzać interwencje ? pożytek żaden ale ładnie wygląda w statystykach...
irek285
2013-10-11 21:05:08
Ocena: 5(glosow:15)-+
W latach 80-tych najpierw wpie...dol a potem pytali o dowod i byl spokoj.A teraz co drugi tak jak tu na wiocha chca kozaczyc.Tak samo z ta walka z radarami za niedlugo policja sie bedzie pytac czy moze interweniowac czy to nie bedzie czasem wiocha,bo sie beda bali ze taki debil nagra filmik i bedzie ich straszyc.Co za popier...leni ludzie w tym kraju.
damian.szefo
2013-10-11 21:15:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mądrego to i przyjemnie posłuchać
nightstalker777
2013-10-11 20:57:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
allejaja
2013-10-11 20:52:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Od poczatku byliscie nie mili - a gdzie k*rwa ten poczatek..filmik jak zwykle wyrwany z kontekstu..druga sprawa jak maja byc mili jak koleś odpie*ala z nimi taniec milaga..sie nie zdziwilbym jakby byl pod wplywem..po trzecie co to za policjanci jakis "danzel" i jakas "miss universe" nic dziwnego, ze ludzie nie czuja respektu..
sylwia9280
2013-10-11 19:35:37
Ocena: 9(glosow:9)-+
Nie wiadomo tak naprawdę o co chodzi w tym zatrzymaniu.Nie można wyciągnąć żadnych wniosków.
maniek7025
2013-10-11 19:26:31
Ocena: 9(glosow:13)-+
zgadza się, próba zatrzymania nie poszła jak należy, ale tak czasem bywa, mówiąc obiektywnie, biorąc pod uwagę ograniczenia policji w czasie prowadzenia takiej akcji, nie dziwię się im!!! proszę, nie porównywać policji z USA, to inny kraj inne środki budżetowe a co najważniejsze inne prawo!!! moim zdaniem to ciężki kawał chleba!!! i należy to docenić, bo gdyby nie oni to wszyscy mieli byśmy jeszcze bardziej gołe d.py!!!
damian.szefo
2013-10-11 21:18:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie tak i po problemie!
krystian2004
2013-10-11 18:57:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
Niestety interwencja nieudolna, że aż łeb boli... W Stanach dostałby gazem po ryju , paralizatorem i kopa w jaja i byłoby po sprawie ... A tu lipa jak ch.uj...
majormix
2013-10-11 19:08:11
Ocena: 9(glosow:11)-+
Dokładnie tak, gość co nagrywa mówi że policja była nie miła, a co to jest przedszkole? Oni maja dbać o porządek i przestrzeganie prawa, oczywiście że lepiej załatwić sprawę kulturalnie ale nie z każdym burakiem się da, dlatego czasami trzeba użyć siły. Poza tym pani policjantka wyraźnie nie daje sobie rady, współczuje mężczyzną którzy pracują w mieszanych patrolach.
tomas_ok
2013-10-11 18:41:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy ja wiem czy nasza policja taka kochana? Zależy od człowieka który akurat jest na służbie. Jeden zamiast beznadziejnego mandatu za to ze pijesz kulturalnie browarka da ci pouczenie, drugi da mandat i powie "panowie można, ale tak żeby ludzie nie widzieli, schować się gdzieś a nie na widoku" a trzeci będzie skakał. Są ludzie i parapety, wszędzie, nie tylko w policji, tylko takich agresywnych niedoje..nych to na misje pokojową wysłać.
sebastianw1985
2013-10-11 17:18:20
Ocena: 10(glosow:10)-+
Kiedyś było lepiej. Podjechali suką wsadzili na pake, wywieżli za miasto i tak spałowali, że już nigdy do policji nie podskoczył.A teraz ludzie rozrabiają, przeklinają publicznie, są agresywni, a jak policja podchodzi to się jeszcze od nich wymaga szacunku i kultury.
laoshin
2013-10-11 17:10:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
jak dla mnie ludzie też przeginają wrzucą tylko kawałek wycięty i gadają głupio zamiast pomyśleć że za nic nikt nic nie dostaje nawet wpie**ol, a gość trzymał gaz pieprzowy czyli tak samo jak byś trzymał nóż. Pokolenie JP pewnie myśli ze jest to naruszenie nietykalności ale w tym wypadku to jest wina tylko gościa bo on się nie stosował do komend. Życie
quanticox
2013-10-11 16:44:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
Przeraża mnie brak szacunku do policji która sama w sobie jest jej karykaturą, przeraża mnie brak kompetencji w rządzie, przeraża mnie "wojsko polskie". POLSKA - ten kraj istnieje teraz tylko na mapie. Społeczeństwo mamy skłócone i sfrustrowane, brak solidnej władzy już na najniższym szczeblu, Otto Bismarck miał niestety rację...
makar161
2013-10-11 16:36:31
Ocena: 12(glosow:14)-+
zwróćcie uwagę na pewną prawidłowość, tak wyglądają interwencje, kiedy w patrolu jest kobieta, nie mam nic przeciwko pracy kobiet w Policji, ale nie w prewencji, praca za biurkiem to wszystko co mogą tam robić, chyba ,że mam czarny pas w judo lub innej sztuce walki. Tyle w temacie
thaiboxer81
2013-10-11 19:24:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odzyskiwanie skradzionych aut przez policję to w zeszłym roku tylko 24%
zbysiula154
2013-10-11 15:44:29
Ocena: 5(glosow:19)-+
Policja ma za słabe prawa co do środków przymusu bespopśredniego typ się rzuca to powinni go ogumować konkretnie, a jak by nie pomagało zastrzelić jak psa na miejscu. Gliniarz nie powinnien się za wszelkoą cene z aresztowanym szarpać by tamtemu czasem przypadkiem nic się nie stało. Zołza wczerwonych gaciach też ze dwie gumy przyjąć powinna, a facet co straszy ich wpierd.lem paragrafy i taką kare finansową, że przez następny rok chlebem i wodą by się żywił. Do policjanta trzeba mieć szacunek, a od sądzenia czy coś jest słuszne czy nie jest właśnie gliniarz, albo sąd a nie motłoch na drodze.
KRZYCHU5910
2013-10-11 15:40:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja mam to nawet na zdjęciu ! :D
wiejskisplaw
2013-10-11 22:25:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
farenhajt
2013-10-11 15:33:11
Ocena: 12(glosow:18)-+
To jest jakaś masakra te teksty ludzi są nie do przyjęcia to jakaś patologia. Grubas w paskach coś zrobił dlatego chcieli go zatrzymać. Film nie pokazuje zdarzenia w całości jest odcięty początek filmu. Albo był nakręcony właśnie od tego momentu. Manipulacja w filmie polega na tym że autor chce pokazać policję jako bandytów nadużywających władzy. W opinii że policja robi źle pomaga tutaj banda patologicznych przechodniów chcących dokopać byle komu z ciężki własny los no i nadarzyła się ku temu jak widać świetna okazja.
cupamo
2013-10-11 14:44:31
Ocena: 8(glosow:14)-+
Tak-policjanci byli niemili i mieli grzecznie poprosić tego gościa o samowolne skucie się hehe.Za komuny za takie zachowanie on jak i ten fikający antałek w czerwonych gaciach mieliby poprzetrącane kręgosłupy za naruszenie nietykalności cielesnej i znieważenie policjanta(milicjanta).
rudzielec69
2013-10-11 14:36:57
Ocena: 6(glosow:10)-+
w Ameryce by się nikt nie odważył tak mówić do policjantów, bo od razu by go zamknęli. a poza tym testy sprawnościowe do policji powinny być ciężkie, realne, z realnym zatrzymywaniem, a nie z nadstawianiem się do skucia. albo kolejna wersja jest taka, że dostali tę robotę po znajomości, bez żadnych ciężkich wysiłków itp.
oleczka661
2013-10-11 14:19:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jest dokładnie tak jak pisze rokkokko. Skąd wiadomo co ten koleś zrobił? Może kogoś pobił, uderzył, coś ukradł, popełnił jakieś wykroczenie bądź przestępstwo? Nikt nie wie ale wszyscy są nagle specjalistami. Nie oceniajmy tego czy słusznie czy nie słusznie chcieli go obezwładnić. Ale jeśli chodzi o ich sprawność fizyczną i umiejętności....- pozostawiają wiele do życzenia. Bo gdyby rzeczywiście byłby to jakiś groźny przestępca, nie miałby najmniejszego problemu by im uciec.
aneta.buziaczek
2013-10-11 14:31:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
zmien sobie nick z patolog na je*ana patologia
damian.szefo
2013-10-11 21:26:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pialr1989
2013-10-11 13:54:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
gowniana to jest pilicja w tych czasach ze idadz ulica i rozmawiasz przez telefon to i sypniesz ta przyslowiawa "kur**" to juz moga ci mandat wlepic za przeklinanie w miejscu publicznym za co kolwiek mozesz teraz dostac bo jak to sie kiedys mowili dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie i tak tez jest teraz
sebkop
2013-10-11 13:50:10
Ocena: 10(glosow:16)-+
Tutaj widzę tylko 1 problem ta pani co biega w kółko i bardziej przeszkadza krzycząc ,,puść to", niż pomaga. Z drugiej strony autor nagrania, taki wspaniały obywatel, Policja taka okrutna, ubliża, straszy...tylko czemu nie ma filmiku od początku. Zapraszam wszystkich internetowych napinaczy, żeby w ramach eksperymentu spróbowali w dwóch obezwładnić gościa ważącego koło 100kg, zgodnie z zasadami użycia śpb gdy ten wyrywa się i szarpie. Tylko o czym tu piszemy większość potrafi dobrze obezwładniać klawiaturą, lub przed blokiem 10 na 1.
merlinseducer
2013-10-11 13:49:11
Ocena: 6(glosow:10)-+
Byliście niemili... :D ROTFL. :D
"Przepraszam, czy szanowny pan zechciałby przestać zachowywać się w sposób agresywny i spokojnie położyć się na ziemię celem skucia i przewiezienia na komendę? Byłbym niezmiernie wdzięczny..." ;)
barths
2013-10-11 13:34:32
Ocena: 1(glosow:13)-+
W Stanach by odstrzelili szarpiącego się cwaniaczka, a pyskata baba by oberwała pałą. Kolesie stojący w grupie i straszący, że policjant "dostanie po ryju" też lekko by nie mieli.
Kiedy wreszcie coś się w tym kraju zmieni? Kidy to policji będą się bać, a nie policja będzie się bać takich mentów. Tak długo, jak policjant nie będzie mógł nabić siniaka stawiającemu się cwaniakowi, w obawie przed oskarżeniami o napaść, takie sytuacje będą na porządku dziennym.
debeusz1985
2013-10-11 13:17:14
Ocena: 0(glosow:12)-+
Kolejny amator filmów. Śmiać mi sie chce z was wieśniaki. Fantazja to jest to.Nudne sie robia już te nagrania. Ciągle to samo.Jak nie policja to straż miejska i tak w koło. Idzcie do pracy,zajmijcie się żonami albo po prosto zostańcie pod tym sklepem monopolowym.
tomasz3e
2013-10-11 12:56:02
Ocena: -8(glosow:16)-+
Żal mi czytac takich opisów..tak dajcie wiecej kór*a praw niech nas legalnie na ulicy napier*alaja... wiesniaki...widac że 90% uzytkowników to gimbaza co z byle błachostka juz na psy jada i sprzedaja.Człowiek dopuki nie ma udowodnionwej winy jest niewinny i taki hu* policja nie ma prawa uzyc siły.
szydlo44
2013-10-11 12:43:23
Ocena: 5(glosow:17)-+
jedyna masakra to taka że policjanci powinni skuć tego lolka i kobietę i na 48h do wyjaśnienia, przedtem spuściwszy wpier..ol owemu panu i jego żonce. Wstydem jest żeby w państwie prawa funkcjonariusze bali się użyć siły wobec stawiającego opór przy aresztowaniu.
aneta.buziaczek
2013-10-11 14:33:51
Ocena: -2(glosow:8)-+
kolejny pajac urodzony po 90 roku, pamietajacy czasy zomo.
schirin123
2013-10-11 12:27:49
Ocena: -4(glosow:18)-+
powinien koleś wypierdo.. jednej i drugiemu to następnym razem grzeczniejsi bili by krowy paśc a nie do policji pracowac
odyd
2013-10-11 12:02:51
Ocena: 7(glosow:17)-+
Policja kazdy wie jaka jest w naszym kraju, nie chce sie na ten temat rozpisywac.
Jedyne co moge powiedziec to,ze w innym cywilizowanym kraju jak ktos nawet dotknie policjanta momentalnie narusza nietykalność cielesną funkcjonariusza publicznego i grożą mu naprawde duże konsekwencje! Paranoja jest ze ta pani na filmie mogla odpychac Policjantow, przeszkadzac im w zatrzymaniu a oni nie reagowali.
barths
2013-10-11 13:39:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mieszkałem kilka miesięcy na Ukrainie. Niby dziki kraj, ale jak milicjant idzie chodnikiem, to każdy uważa, żeby go niechcący nawet nie potrącić, bo to się może skończyć porządnym pałowaniem za napaść na funkcjonariusza.
Mieliśmy taką sytuację - trochę wypiliśmy i wracaliśmy do domu przez miasto. Kolega się lekko zatoczył i wpadł wprost na umundurowanego milicjanta, przewracając go - tłum na ulicy zamarł. Skonczyło się przyjazdem patrolu i półgodzinnymi negocjacjami. Wreszcie pijane "polskie bydło" zostało puszczone do domu. Ale niewiele brakło, żeby się skończyło dużo gorzej.
poisonkrk
2013-10-11 11:55:23
Ocena: 5(glosow:11)-+
taaa a potem się dziwimy ze jest tyle przestępstw Polsce. Tak naparwde policja w naszym kraju jest bezsilna bo każdy burak może ja oskarżyć o użycie siły. A najgorsze to sa te baby wpiepszajace się w interwencje--- zostawcie mojego mężą, on jest niewinny , a potem samej dzwonią na policje ze kochany współmałżonek się nad niż zneca.
Arthum
2013-10-11 11:46:07
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie jest pokazane za co został zatrzymany więc nagranie dla mnie jest wyrwane z kontekstu, swoją drogą policja nie zatrzymuje nikogo za niewinność. Co do podduszania jest to uzasadnione gdyż stawiał opór i zabrał funkcjonariuszom policji gaz. Za takie coś w każdym cywilizowanym kraju oberwał by pałą przez plery albo łeb i skuli by go bez najmniejszego wahania nie dając mu nawet możliwości utrzymania gazu w ręce. Tutaj niestety ludzie myślą przez pryzmat milicji i policja boi się robić cokolwiek a jak coś robią to zaraz jest awantura że ludzi krzywdzą.
lucki41
2013-10-11 11:41:29
Ocena: 7(glosow:9)-+
a dlaczego się tak szarpał z policjantami?
w stanach to by już użyli innych środków! i nawet dwie kobiety dałyby rade... :)
dlaczego jest tak, że każdy Polak jest najmądrzejszy i ze wszystkimi dyskutuje?
Policjant Cię zatrzymuje to masz się podporządkować i tyle... resztę wyjaśniasz później... a już tak nie przesadzajmy, że co drugi jest niewinny i czepiają się za nic...
dwarioo
2013-10-11 11:39:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
i tu się musze zgodzić ze za dużo kobiet w policji...a kobiet z jajami prawie wcale... Wiec tak naprawdę młody chłopak jest sam. Nie ma się co śmiać to nie ich wina ze na Szkole zamiast uczyć praktyki, do głowy wciska się wiele niepotrzebnej wiedzy która tak naprawdę nie ma później nic wspólnego z realiami a na zajęciach z WF nie uczą się sztuk walki, obezwładniania, interweniowania itd. tylko grają w piłkę lub siedzą na ławkach i uczą się do kolejnego niepotrzebnego zaliczenia.
mephinx
2013-10-11 11:33:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
Masakrą to jest ta nagonka na Policję. Nikogo z darma racji nie aresztują, a jak się czuje poszkodowany to może wystąpić o odszkodowanie. Trzeba tępić patologiczną bandę nierobów i nie patyczkować się jak ta dwójka tutaj, tylko lać pałą w łeb, a później pytać co złego zrobił.
pawlittooo
2013-10-11 11:44:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
A teraz wyobraź sobie, że potrzebujesz pomocy bo jesteś ofiarą napadu. Na interwencie w Twojej sprawie przyjeżdża taki karakan w okularkach i chuda blondi z którymi jeden z napastników robi co chce... Ty dostajesz kose reszta ucieka. Był byś zadowolony?
anemik123
2013-10-11 11:31:50
Ocena: 6(glosow:10)-+
Na zachodzie niema pie.... się z pajacami obowiązkiem każdego zatrzymanego jest poddać się kontroli i niema dyskusji co pies każe ty masz wykonać,a tu pie... się z pajacami,powinien ten pies zaj.. go gumą po nogach i ją tak samo za utrudnianie czynnośći.
aneta.buziaczek
2013-10-11 11:31:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
więcej kobiet w policji, bedzie super, pomijam niedorozwiniety plebs i komentarze "byliscie dla niego niemili" :D
pawlittooo
2013-10-11 11:30:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pierdolone plecaki!!! Mały pedał w okularkach i cichodajka biurowa, a normalni, wykształceni, zdrowi, dobrze zbudowali ludzie o pracy w policji, bez znajomości mogą sobie pomarzyć. Wiem coś o tym
dzieci_proboszcza
2013-10-11 11:27:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Baba w mundurze... zalosne...
Makuszek
2013-10-11 11:27:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Policja według statystyk podejmuje nawet ponad 200 interwencji dziennie na miejscowość. To daje 76000 rocznie. Pomnóżcie sobie razy ilość miast i teraz zastanówcie się, ile z tych interwencji widać na takich filmach?
Zadajcie sobie też pytanie: czy wolicie nieudolność policjantów, których efektem i tak będzie zatrzymanie tego faceta czy wolelibyście, żeby wyciągnęli pałki i go obezwładnili w chwilę? Powinny być dostępne kamery dla policjantów, bo uczciwi mieliby obronę przed takimi filmikami, a margines idiotów bałby się wykorzystywać pozycję do ataku na niewinnych.
loki89
2013-10-11 11:24:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Masakra? Masakra to jest rekcja tych wszystkich ludzi. Jak tak dalej będą wszyscy nagrywać każdą interwencję funkcjonariuszy policji i oskarżać ich jacy to oni są brutali to całkowicie pozbawią ich jakichkolwiek praw użycia środków przymusu bezpośredniego czy chociażby użycia siły przy zatrzymaniu. No ludzie nie bądźmy śmieszni. Koleś też się nie potrzebnie z nimi szarpał
kermitzaba87
2013-10-11 11:23:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Utrudnienie wykonywanie służby - to jest karalne. Ludzie już chyba dla beki tak się zachowują żeby ktoś to nakręcił i wrzucił do sieci a kretyni nie zdają sobie sprawy że za to można dostać grzywnę do 5000 zł
dwarioo
2013-10-11 11:20:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
i tu się musze zgodzić ze za dużo kobiet w policji...a kobiet z jajami prawie wcale... Wiec tak naprawdę młody chłopak jest sam. Nie ma się co śmiać to nie ich wina ze na Szkole zamiast uczyć praktyki, do głowy wciska się wiele niepotrzebnej wiedzy która tak naprawdę nie ma później nic wspólnego z realiami a na zajęciach z WF nie uczą się sztuk walki, obezwładniania, interweniowania itd. tylko grają w piłkę lub siedzą na ławkach i uczą się do kolejnego niepotrzebnego zaliczenia.
Buchan
2013-10-11 11:14:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kiedyś rozmawiałem z jednym z policjantów, facet przyznał, że patrole mieszane sie nie sprawdzają w terenie. Zazwyczaj kobieta policjantka głośno krzyczy i próbuje pomóc ale jej to nie wychodzi. Policjanci na patrole mieszane chodzą bo tak każe góra, ale w taki dzień to modlą się aby nie dostać wezwania z agresywnym delikwentem. Są naturalnie wyjątki w postaci, kobiet trenujących od lat sztuki walki, nawet mistrzynie kraju się zdarzają. Ale niestety przeciętna policjantka nie nadaje się w teren, co nie zmienia faktu, że dobrze radzą sobie jako śledcze, czy też w pracy z młodocianymi.
Rycerzyk271
2013-10-11 11:09:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
otookojokoono
2013-10-11 10:51:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szatano999
2013-10-11 10:39:37
Ocena: 7(glosow:11)-+
CO TO ZA CIOTUNIE...PAJAC W OKULARKACH BIAŁYCH JAK PEDZIO i BLONDYNA Z DŁUGIMI WŁOSAMI...JAKBY JĄ TAK ZA NIE POCIĄGNĄŁ TO BY KWICZAŁA I PŁAKAŁA JAK DZIECKO...TO MA WYĆ INTERWENCJA????!!!!....CZEGO ICH UCZĄ NA SZKOLENIACH???.....WSTYD I ŻENADA!!!!
Robert_Pronge_1
2013-10-11 11:24:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dzieci_proboszcza
2013-10-11 11:29:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Gliniarz wyglada jak pedzio a blondyna jakby z dyskoteki wyszla. Ani jedno ani drugie sie nie nadaje do policji. Moze na parade rownosci co najwyzej jako uczestnicy.
adasko198
2013-10-11 10:38:16
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czy wy jesteście ślepi? Przecież ja ostatnio miałem podobna sytuację, szedłem sobie do domu około godziny 23:30, Chcąc skrócić sobie nieco drogę wybrałem się około 100 m od pasów na druga stronę ulicy, pech chciał ze nadjechał akurat prężny patrol policji. sygnał świetlny wypadło 3 cwaniaków i co i nim zdążyłem się zorientować, leżałem na ziemi co prawda gazu nie było ale PYTAM SIĘ ZA CO, jeżeli w terenie osiedlowym pieszy ma prawo przekraczać ulicę na całej jej długości, dajcie im możliwość strzelania do cywilów to ja pakuję walizki i wyjeżdżam! POLSKA POLICJA!
aneta.buziaczek
2013-10-11 11:38:01
Ocena: -2(glosow:10)-+
wypier**alaj, policja powinna miec uprawnienia, zeby kazdy tepy dres na dzielni sral w pory
merlinseducer
2013-10-11 13:54:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie ma czegoś takiego jak teren osiedlowy. Chcesz powiedzieć, że nie spieprzałeś, ani nie pyskowałeś nic do patrolu? Wyskoczyli i biedaka pobili?
homunkulus
2013-10-11 10:29:42
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nastała nowa moda!!! Kto dłużej nie da się skuć naszej świetnie wyszkolonej policji:)
peery
2013-10-11 10:28:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ostatnio jest ostra nagonka na policję, nagrywają interwencje w połowie więc nie wiadomo jak się to zaczęło. Na wszystkich ostatnio pokazywanych filmach jest policjantka w patrolu więc chyba świadczy to o tym, że w ogóle się kobiety w tym zawodzie nie nadają! i myślą, że mając mundur dadzą radę. Poza tym na filmiku z plaży w Gdyni jak przyjechał na pomoc patrol męski to wyprowadzili gościa w kilka sekund. Potem przez te baby dostaje się całej policji. Kamerzysta ze swoimi komentarzami, ta baba co się drze, facet co krzyczy, że dostaną wpier..ol i cała reszta na porządniaków też nie wyglądają
lordatanazy
2013-10-11 10:25:30
Ocena: 5(glosow:19)-+
A gnojek się szarpie! Powinno być 2 mężczyzn a nie cipka... Pałą po łbie i na dołek! Jeżeli nic nie zrobił to by go nie zatrzymywali! A mądry panek mówi: "Byliście niemili"!!! No koorwa może pałkę mu powinni zrobić? Co za gówniane społeczeństwo....
rokkokko
2013-10-11 10:23:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
ale filmik jak zwykle tendencyjny. kolejny film z policją gdzie nie puszczają akcji od początku i nie wiemy jak było tylko pokazują nieudolność policji, a prawda jest taka, że to nie ich wina tylko przepisów, w USA nikt by sie tam nie szarpał, koleś dostał by i od policjanta i od policjantki ze 4 pały a jak by nie pomogło to by dostał kule i po sprawie a w Polsce mamy gejowskie przepisy że najpierw policjant musi dostać w mordę a potem interweniować to mamy takie akcje
sebkop
2013-10-11 13:40:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Filmik już jest stary. W USA Policjant podczas użycia śpb musi zachować tylko jedna zasadę, użyty środek przymusu musi być o jeden stopień wyższy od zachowania podejrzanego, czyli w skrócie, na bierny opór użyta jest tylko siła fizyczna, chwyty dźwignie, na czynny opór, jeżeli wymachuje rekami może użyć, pałki, czy tez pięści. U nas Policjant nie może kopać uderzać, ma tylko do wyboru środki wyznaczone w ustawie. W tej interwencji to tak naprawdę ta Policjantka bardziej przeszkadza.
PonuryUserr
2013-10-11 22:28:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
co Ty pieprzysz, to taki z Ciebie dżentelmen że byś stał i patrzył jak kobieta dźwiga?
wieslav
2013-10-11 10:18:49
Ocena: -3(glosow:15)-+
I wyobraź sobie co by było gdyby taki zakompleksiony krawężnik z ilorazem poniżej średniej miał takie uprawnienia... Te nasze kmiotki już nadużywają władzy, a jeszcze jak by miał za każdym razem giwerą machać... Ja się dziwię, że takie ciule w ogóle broń noszą. Miotacz gazu i pałka to powinien być maks uzbrojenia dla takiego przeciętnego krawężnika.
damian.szefo
2013-10-11 21:14:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesław jesteś tak głupi że nie mieścisz się w żadnych normach. Typowy JPek!!!
wideleczyk
2013-10-09 20:51:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
Gdzie ku*wa baba do policji ????!!!!!!
Niech sprzata komisariaty a nie na patrol!!!!!
Pojeb*ny kraj
ferdal
2013-10-09 20:41:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
Gdyby zrobili to tak jak powinni czyli na pełnej koorwie to net huczałby o brutalności policji.
yoyyoy1605
2013-10-09 20:55:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
już huczy ale taka już mentalność ludzi
NoZastanowSie
2013-10-09 20:26:11
Ocena: 7(glosow:23)-+
Sztuczna nagonka "byliscie dla niego niemili od poczatku jak go zatrzymaliscie", co za teksty.. bo niemili byli, za cos go zatrzymali i 5 dookola tez powinni za wyzwiska i grozby. Jeden krzyczal, ze jak go nie zostawia to wpie..ol dostana. Niech policja w ogole nie przyjezdza na miejsce wezwania, bo inaczej "wpi**dol" zebiora. Cala ta patola co tam stala powinna zebrac po ryju, za samo to, ze jest patola.
yoyyoy1605
2013-10-09 20:16:04
Ocena: 2(glosow:10)-+
ludzie jak wami łatwo manipulować nagonka na policje temat nr jeden, a te komentarze żenada wypowiadacie się jak eksperci a co na tym filmiku widać???- nic, film wyrwany z kontekstu, pytam się za co go chcieli zatrzymać??? i dlaczego facet się szarpał??? co było wcześniej nie wiadomo to już kolejny filmik o podobnej treści jeden został usunięty po serii negatywnych komentarzy ale nadal ślepe owieczki twardo krzyczą że to wina policji, chyba są na tym portalu osoby dorosłe i mające swoje zdanie?
NoZastanowSie
2013-10-09 20:28:28
Ocena: 7(glosow:37)-+
i czemu nie chcial oddac tego czegos co mial w rece (nie chce mi sie ogladac drugi raz), a panienka co mu pomagala, powinna mu towarzyszyc na komendzie za utrudnainie w zatrzymaniu.
wieslav
2013-10-11 10:27:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Kobiety w policji służą chyba tylko za materace. Do niczego innego się nie nadają. Idą, żeby mieć państwową posadkę i przywileje. Popracuje troszkę i będzie miała pasmo ciąż, zwolnień lekarskich, urlopów opiekuńczych itd. Po czym w wieku ok 40 lat przejdzie na wcześniejszą emeryturę..
murinforte
2013-10-09 20:35:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po ryju :)
murinforte
2013-10-09 20:45:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
I plecach :)I gazem po oczach
Rycerzyk271
2013-10-11 11:12:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Kamils3
2013-10-09 17:56:16
Ocena: 6(glosow:14)-+
Nie staję po niczyjej stronie, tylko już chyba 3 filmik z ostatnich 2 dni widzę jak policja niby kogoś bije i używa siły. Tylko jest mały problem na żadnym z filmików nie widziałem co się działo od początku... Przypadek? Nie sądzę, może ludzie naćpani, nachlani, wyklinają i się rzucają, a jak koleżka nagrywa to spokojnych udają i pisanie i mówienie jaka to policja jest zła
NoZastanowSie
2013-10-09 20:36:48
Ocena: 4(glosow:6)-+
i na zadnym zatrzymany nie chcial sam wsiasc do samochodu i go probowali sila wsadzic, gdyby wsiadl sam tak jak ma obowiazek, to nikt by biedactwa nie musial szarpac.
Maupajoke
2013-10-09 17:50:20
Ocena: 4(glosow:8)-+
Damska partnerka i wszystko jasne :) A tak realnie to masakra totalna wiocha polskiej policji i jej nieudacznictwa może to nie do końca ich wina a nieudolnej władzy i chorych przepisów nie można użyć siły przeciwko zatrzymanemu nie można użyć siły przeciwko tłumowi który przeszkadza nie można kazać im się rozejść popatrzcie na policję z U.S.A tam się nikt nie patyczkuje gdy widzisz policjanta zatrzymującego kogoś to wiesz że ten ktoś na to zasłużył i czujesz bezpieczeństwo a każdy kto będzie się stawiał pojedzie z nimi na komendę w Polsce jeszcze trzeba będzie wypuścić przestępce i mu zapłacić
NoZastanowSie
2013-10-09 20:38:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
policja do pracy z cywilizowanymi ludzmi sily nie potrzebuje, a w stosunku do niecywilizowanych jej uzyc i tak by nie mogla, bo gdyby go palowali, to by filmik latal po necie, ze agresywni i czlowieka pobili... Po dobroci nie wsiadze, sila go nie mozna, wiec jak ktos wam opierdzieli chate to wasz problem.
majormix
2013-10-11 19:12:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie tak, gość co nagrywa mówi że policja była nie miła, a co to jest przedszkole? Oni maja dbać o porządek i przestrzeganie prawa, oczywiście że lepiej załatwić sprawę kulturalnie ale nie z każdym burakiem się da, dlatego czasami trzeba użyć siły. Poza tym pani policjantka wyraźnie nie daje sobie rady, współczuje mężczyzną którzy pracują w mieszanych patrolach.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0