lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 18.12.2013, 19:13:36   przez: MRONE
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
murinforte
2013-12-19 20:33:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Normalnego świata już dawno nie ma,albo nigdy nie było

szatano999
2013-12-20 07:46:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
ta druga część to prawie jak ksiądz z ministrantem

skomorucha
2013-12-19 23:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Macie mało księży pedofilów w naszym kraju że sie muzułmanów czepiacie?

murinforte
2013-12-19 20:33:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Normalnego świata już dawno nie ma,albo nigdy nie było

freedom80
2013-12-19 20:36:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
nigdy nie było.

raadzi
2013-12-19 05:39:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
doklej tam jeszcze księdza z dzieckiem

bezpieczna123
2013-12-19 06:19:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
i dyrygenta z calym chorem

raadzi
2013-12-19 20:33:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
taaa ze ,,słowikami" ,)

bezpieczna123
2013-12-18 22:53:36
Ocena: -4(glosow:10)-+
co za chory obrazek, pokazuje pedofilie w "normalnym swiecie" i ze jest niby lepsza niz ta z islamskiego?

foytaz
2013-12-19 11:47:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
twoja tępota jest wrodzona czy to tylko tak na pokaz?

bezpieczna123
2013-12-19 11:53:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
naprawde nie widzisz tego? obrazek pokazuje dwie strony pedofilii, pierwsza z tzw normalnego swiata bez islamu, ojciec wykorzystuje corke, nielegalne, sa na to paragrafy ale coz z tego i tak sie czesto dzieje,prawdopodobnie tak czesto jak w islamie; a druga strona islam, gdzie jest to zalegalizowane jako zwiazek malzenski, zlo takie samo, tyle ze nie karalne wg prawa bo koran itp. jak wytlumaczysz dziecku po lewej, z "normalnego" swiata ze ma lepiej niz to z islamu?

dedede66
2013-12-19 12:30:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przylacze sie do pytania kolegi.

bezpieczna123
2013-12-19 12:46:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
a ja zparafrazuje, czy wasze przymykanie oczu jest wrodzone czy to tylko tak na pokaz? Czy jakby wam ktos dziecko wykorzystal to byscie powiedzieli "Chwala bogu to nie byl islamista bo tam to normalne a ty dziecko jestes tylko oofiara marginalna"? jakie to ma znaczenie czy pedofil byl chrzczony czy obrzezany?

bezpieczna123
2013-12-19 12:49:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
ja rozumiem ze jako katolicy czy nie wiadomo co mozecie byc przeciwko islamowi, ja tez sie z wieloma zalozeniami tej religii nie zgadzam, ale pedofilia jest problemem ponad tymi podzialami, i dzielac to przestepstwo na lepsze bo katoliickie i gorsze bo islamskie wyswiadczacie duza przysluge pedofilom. Nie mozna mieszac tych dwoch tematow, bo o ile o religiach mozna dyskutowac to pedofilia jest zlem bezdyskusyjnym.

bezpieczna123
2013-12-19 12:51:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie widzac tego co ja na obrazku, zakladacie ze w normalnym swiecie pedofilii nie ma a jest tylko w islamie. i kto tu jest tepy?moze autor obrazka bardziej bo nie mozna miec do ogladajacych pretensji ze nie umieja myslec "outside the box" jesli sie ich tresuje od malego do schematycznego myslenia.

foytaz
2013-12-19 13:21:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
powiedz jak to robisz, że tyle piszesz/mówisz a nic z tego nie wynika?, to sztuka dla sztuki jak mniemam czy Twoje prawdziwe ja?

bezpieczna123
2013-12-19 13:59:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
to ze nie dociera to nie znaczy ze nie wynika. i znowu z braku argumentow swiadczacych o tym ze sie myle, zadajesz glupie pytania:)jeszcze jakies pytania czy od razu przejdziesz do atakowania i oceniania jakbys znal tego z kim rozmawiasz?smutny trol, lepiej nie zaczepiac bo warczy.

foytaz
2013-12-19 14:07:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
podzieliłbym się z Tobą moim 'smutkiem' to nie musiałabyś już więcej zapijać Xanaxu wódką, żeby jako tako funkcjonować.

bezpieczna123
2013-12-19 14:36:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
wow jaki znawca i koneser, miewam pacjentow ktorzy takie koktajle popijaja. odsylam do czubkow na odwyk. dobrze ze znasz swoje lekarstwo ale i tak polecam jakis cieply kaftan na zime.

foytaz
2013-12-19 14:42:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
pacjentów:))) to aż tak daleko to zaszło?, a może to skutek uboczny ETC?

Maskotka_Mafii
2013-12-19 14:53:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-19 14:58:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
jak dotad w kilkuletniej pratyce mialam kilkadziesiat przypadkow ofiar relacji "ojciec-corka z normalnego swiata" mozesz mnie zwyzywac od najgorszych ale po pol godziny sluchania jedej z nich i tego co maja do powiedzenia sam nadawalbys sie na terapie. zadne sporadyczne przypadki, sporadycznosc jest tylko w wykrywalnosci. mieszka w miescie w ktorym muslimow jak pchel na kundlu, na ogol czekaja do pelnoletnisci ze slubem bo tu takie prawo. i pchajac siedo europy musza je szanowac, inaczej do pierdla jak kazdy inny pedofil.

Maskotka_Mafii
2013-12-19 15:06:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
Odnoś się do obrazka kretynko! Twoja denna wypowiedź sugerowała,że każdy ojciec jest pedofilem. Zinterpretowałaś absurd w chory,wypaczony sposób. Zmień zawód bo widzę,że ostro ci się we łbie poprzestawiało.

foytaz
2013-12-19 15:08:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
kilkuletniej praktyce:) wow jest znacznie lepiej niż pierwotnie myślałem.

bezpieczna123
2013-12-19 15:16:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
niestety, moj zawod otwiera oczy badziej niz by sie chcialo, zdziwilabys sie jak malo normalnosci w "normalnym" swiecie. dobrze ze nie mialas okazji sie o tym przekonac, ja niestey "sprzatam i reperuje" po tych "normalnych" ojcach, sasiadach, katolikach i roboty mam po pachy.obrazek interpretuje pod katem pedofilii a nie religii bo nie widze zwiazku wiekszego miedzy jednym a drugim. chcesz popluc na islam to mozemy razem bo tez mam duzo przeciw ale nie uzywam tego do idealizowania "normalnego" swiata bo do idealu mu daleko i bez islamu.

bezpieczna123
2013-12-19 15:18:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
a ty foytaz co? miales byc u chlopaka nie?

foytaz
2013-12-19 15:19:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
"sprzatam i reperuje" po tych "normalnych" ojcach, sasiadach, katolikach.... interpretuje pod katem pedofilii a nie religii... jak na pycholożkę to słabo

bezpieczna123
2013-12-19 15:30:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz o tych konkretnych przypadkach to ja mowie prywatnie ze "gnoj przewalam" ale nie potrafie bedac kobieta inaczej tego nazwac, i nie ma to nic wspolnego z profesjonalizmem, po prostu czasem normalny czlowiek ze mnie wychodzi...taki normalny wkurzony na to co slyszy.nie mialam ani jednego przypadku w ktorym sprawca molestowania zostal ukarany, wiec czasami slowa same sie cisna jak sie widzi ilu takich po ulicacch chodzi. i co komu z tego ze to nie islam.choc nie mowie ze tam lepiej.

foytaz
2013-12-19 16:26:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie zamierzam umniejszać Twojemu zawodowi choć nie ukrywam, że psychologowie są u mnie na cenzurowanym:)

dedede66
2013-12-19 18:44:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlaczego probujesz "sprytnie" zmieniac temat? Twoja interpretacja byla bledna. Jesli dorosly, wyksztalcony, majacy sie za inteligentnego, czlowiek odbiera ten obrazek w taki sposob, to albo ma cos nie tak z deklem, albo jest kretynem, ktorego przerasta taka prosta w odbiorze tresc.

bezpieczna123
2013-12-19 18:53:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja uwazam ze pierwotny przekaz byl prostacki, stronniczy, i sluzyl potwierdzeniu czyis faszytowskich pogladow bardziej niz prawdy. nie zmieniam tematu, ja mowie na temat, ten obrazek jest kiepska proba zmiany tematu pedofilii na temat religii.nie aj boze zastapieniem jednego drugim. nastepnym razem trzeba sie lepiej postarac. moja interpretacja byla zlosliwoscia w kierunku osob ktore probuja udawac ze problem pedofilii to problem religijny, bardzo niebezieczna proba.lepij nazyac rzeczy po imieniu i nie mieszac problemow.

bezpieczna123
2013-12-19 19:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
w islamie pedofilia jest otwarta i dzika, u nas ukryta i w krawacie/"swietej" sutannie, nasza kultura jest pod tym wzgledem bardziej wyrafinowana i absolutnie nie jest lepsza, mimo prawa. nie mozna powiedziec ze oni sa zli a my dobrzy. owszem oni sa zli ale my tez, i tak widze ten obrazek, tak jak jest naprawde w temacie pedofilii. jesli chodzi o religie czy kulture/prawo to my jestesmy troche lepsi.ale zboczenie jest wszedzie takie samo, tylko inaczej "malowane"

dedede66
2013-12-19 19:10:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mozesz uwazac, ze przekaz byl prostacki, ale byl przede wszystkim PROSTY i nie nalezaloby go nadinerpretowac, bo akurat w swiecie islamu dochodzi do sytuacji, w ktorych stary buc bierze sobie za zone nieletnia dziewczyne, co jest sytuacja absurdalna z punktu widzenia normalnego czlowieka.

malgolina
2013-12-19 19:13:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Interpretacja obrazka: po lewej, normalna relacja ojciec-córka, generalnie w normalnym świecie córki są dla ojców skarbem, dzieckiem,które kochający ojcie chroni, opiekuje się,nie ma absolutnie żadnych podtekstów seksualnych (oczywiście zdarzają się wynaturzenia), po prawej: relacja, która w większości polega na traktowaniu córki jako potencjalnej żony, w niedalekiej przyszłości,dla o wiele starszego mężczyzny. Różnica polega na mentalności i sposobie traktowania swojej córki.

dedede66
2013-12-19 19:18:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nadal twierdze, ze odbierasz te wstawke w zly sposob, a wlasciwie na swoj sposob, tylko, ze autor na pewno ne mial na mysli tego co Ty. Ale nie powiem, ciekawa interpretacja. I wiesz? Chociazby dlatego, ze u nich takie rzeczy dzieja sie jawnie i jest na to publiczne zezwolenie swiadczy o tym, ze ich kultura jest gorsza.

bezpieczna123
2013-12-19 19:42:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadzam sie,ich kultura jest gorsza ale to osobny temat. sami twierdzicie ze problem u nas jest znikomy ale.to jest bardziek j pobozne zyczenie niz fakt. majac doswiadczenie z okolo 40 ofiar obu plci zastanawiam sie ile wiecej poszlo do innego specjalisty i o ile wiele wiecej nie zglasza sie nigdzie.na tym polega tajemnica i tabu ze sie nie wie ze cos istnieje i milczy sie o rozmiarach problemu.i tak jest z pedofolia w naszym normalnym swiecie.

foytaz
2013-12-19 19:53:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak słucham i myślę sobie, że albo Ciebie w dzieciństwie mama nie kochała a tatko tylko w nocy albo po dziś dzień nikt kochać Cię nie chce i musisz odreagować.

kawalrafala
2013-12-19 20:20:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
2013-12-19 20:29:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
bezpieczna nie przejmuj się. Oni pewnych rzeczy nigdy nie zrozumieją... ja już się dawno poddałam :)

foytaz
2013-12-19 20:31:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty Free jako slave masz obowiązek służyć a nie mądrzyć się, więc jazda do kąta bo Ci smycz skrócę i zaknebluję. ;)

freedom80
2013-12-19 20:33:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
foytaz to zrób to w końcu :) a nie tylko obiecanki... gadaniem to se możesz... :P

dedede66
2013-12-19 20:41:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najpierw piszesz, ze ich kultura ABSOLUTNIE nie jest gorsza, a post nizej piszesz: "zgadzam sie,ich kultura jest gorsza". No i wez tu czlowieku zrozum kobiete.

foytaz
2013-12-19 20:59:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
a dasz sobie dede jaja obciąć, że to kobieta a nie wyrób kobieto-podobny zwany kobietonem?

dedede66
2013-12-19 21:06:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem, czy dalbym sobie za to obciac paznokcia :/

bezpieczna123
2013-12-19 21:55:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
oj foytaz dziekuje w domu wszyscy zdrowi hehe wg twojej logiki to wiekszosc tu pochchodzi z rodzin islamskich :)a wiemy ze tak nie jest

bezpieczna123
2013-12-19 22:02:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
@kawalekrafala w takim swiecie bycie kontra to cos pozytywnego:)polecam samodzielne myslenie zamiast powtarzania wiochowych sloganow za sztuczne plusy:)bylo by z kim pogadac przynajmniej:)

bezpieczna123
2013-12-19 22:25:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ty foytaz znowu brak argumentow w temacie to.zaczynasz atakowac glupimi pytaniami,spodziewalam sie wiecej. a.co z tym chlopakiem twoim?ciche dni macie ze dalej na wiocha siedzisz? wio na randke a nie kobiecie znowu chcesz ublizac!

bezpieczna123
2013-12-19 22:38:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
a tak na serio,nie rozumiemy sie bo rozmawiamy na 2 rozne tematy: ja o peddofilii ogolnie,a wy tylko o islamie i stad roznica zdan. dwa rozne problemy.proste.

bezpieczna123
2013-12-19 23:08:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
@dede, wcale nie powiedzialam ze ich kultura jest absolutnie lepsza, tylko ze nasza nie jest absolutnie lepsza, w sensie ze problem pedofilii jest tak samo duzy u nas jak i u nich, juz bez mowienia czy islam jest lepszy czy np katolicyzm. dla mnie kazda kultura (pomijajac problem pedofilii)ktora ogranicza myslenie jest zla czyli islam na pierwszy ogien a ograniczona mentalnosc polska na drugi:)jesli sprobujesz spojrzec na obrazek bez tekstu o mohamedzie i nadac mu tylko tytul "pedofilia" to zobaczysz ze problem jest wszedzie bez wzgledu na religie i sie nie pomylisz.

bezpieczna123
2013-12-19 23:18:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
juz pomijajac fakt ze to ze cos jest na obrazku na wiocha.pl to nie znaczy ze to jest swieta prawda i jedyna prawda. ale to jest chyba oczywiste przynajmniej dla mnie, inni moga dyskutowac ze sie myle bo nie przyjmuje jako dogmatu wszystkich wstawek na wiocha:)to sa bardziej absurdy na ktore ktos wpadl a nie madrosci ludowe.

kawalrafala
2013-12-20 09:04:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2013-12-20 09:12:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bezpieczna, z tego Twojego ciągłego powtarzania o chłopaku mniemam, że bardzo chciałabyś owego mieć, jednak na przeszkodzie coś stoi. Czy aby nie jest to to co widzisz za każdym razem gdy spoglądasz w lustro?

bezpieczna123
2013-12-20 09:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie fujtaz nie wyglad stoi na.przeszkodzie a moj maz:)

foytaz
2013-12-20 09:56:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
o rozumiem, czyli masz 'wizualizacje' męża, małżeństwa, itd?, ponoć ostatnia generacja psychotropów bardzo pomaga na takie fanaberie mózgu, mogłabyś spróbować w ramach badań klinicznych, kto wie może nawet zapłacą Ci za to. Poza tym w pokojach bez klamek nie ma również luster więc jesteś 100% save. :)

bezpieczna123
2013-12-20 12:42:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
safe nie save, mylisz arogancje i blyskotliwosc, a w przypadku malzenstwa to moja rzeczywistosc jest lepsza niz fantazje, ale nie martw sie foytus kiedys spotlasz swojego ksiecia oby nie byl to stary arab ktory szuka nieletniej zony:)

foytaz
2013-12-20 18:03:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
"save" ale widzę, że twoje zdolności lingwistyczne są wprost proporcjonalne do tych z psychologii. Twoje pragnienie niemożliwego jest tak ogromne, że traktujesz je jak rzeczywistość, sądzę że to raczej dołujące.

bezpieczna123
2013-12-20 18:26:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
"safe" przymiotnik: bezpieczna, "save" czasownik: oszczedzac, ocalic. jak chcesz koniecznie save uzyc to napisz "saved": imieslow bierny/przymiotnik odczasownikowy: ocalona, choc to dalej glupio brzmi. do ksiazek lingwisto z bozej laski. niestety, angielskim posluguje sie lepiej niz polskim od 18 roku zycia, czyli mnie wiecej pol zycia:)

miszcz82
2013-12-18 21:10:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-12-19 07:23:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
A katolickie nie?

david.brian.35175
2013-12-19 17:06:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ateickie?

grigore
2013-12-19 17:54:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie, tylko islamskie, reszte mozna zostawic w spokoju bo mamy prawo ktore ochroni przed nimi ewentualne ofiary:)

david.brian.35175
2013-12-19 19:09:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz racje, grigore, w wielu krajach muzulmanskich (Afganistan, Jemen) pedofilia nie jest karana.

pittero
2013-12-18 19:36:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2013-12-19 09:04:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciekawe w imie czego robia to polscy pedofile?

pittero
2013-12-19 11:16:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2013-12-19 12:03:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie proboj mnie poderwac bo ja nie z tych, wiec nie mow do mnie jak do swojego ukochanego, to po pierwsze. A po drugie, od kiedy to usprawiedliwia sie pedofilie w Polsce faktem ze jest to margines i ze jest karalna wiec nic zlego sie nie dzieje? bo twoj atak na pytanie o pedofila polskiego tylko o tym swiadczy.wg mnie nie ma absolutnie zadnej roznicy miedzy zboczencem katolickim a islamskim, w tym jednym sa wszyscy rowni i na to samo zasluguja.

grigore
2013-12-19 12:14:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
islam nie zakazuje takich malzenstw co nie oznacza ze nakazuje dazyc do nich, bez przesady, pedofilia wystepuje w kazdej religii, i w islamie korzystaja z tego otwarcie za przyzwoleniem spoleczenstwa. choc w polsce tez nie brak przyzwolenia, poczytaj o poznanskich slowikach, to zobaczysz ile osob wiedzialo co sie dzieje i jeszcze sie smiali z tego. w kosciele to samo, pedofile sa kryci, mozna sobie tymi paragrafami dupe wytrzec. roznica polega tylko na tym ze w islamie to jest otwarcie wszystko a u nas w tajemnicy.

pittero
2013-12-19 16:52:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2013-12-19 18:00:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
moze malzenstwo to tylko przykrywka? ja do zadnego kolesia nie zwracam sie w pierwszych slowach o stosunku analnym:)czyli co u nas mimo znikomej liczby pedofili mamy prawo ktore skutecznie chroni ofiary i karze zboczencow, wszystkich bez wyjatkow?na jakim swiecie zyjesz?slyszales o super zorganizowanych miedzynarodowych siatkach pedofilskich ktore maja w swoich szeregach przedstawicieli prawa, i innych wysoko postawionych? jaka cywilizacja?

bezpieczna123
2013-12-19 18:09:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
prawo nic nie daje gdy wiele ofiar zdobywa sie na mowienie o tym co sie stalo dopiero w doroslymm wieku, kiedy przestepstwo juz jest przedawnione, np gdy ofiara skonczy 25 lat sprawy nie ma wg prawa. dzieci czesto same wypieraja sie tego co z nimi robiono bo tak juz dziala ich mechanizm obronny ze wmawiaja sobie i innym ze nic sie nie stalo, przekonanie takiego dziecka do mowienia na ten temat jest nie lada zadaniem.zwlaszcza te ktore juz rozumieja ze dzieje sie im krzywda.albo gdy rodzina ze strachu przed wstydem ukrywa sprawe.

bezpieczna123
2013-12-19 18:13:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
prawo jest w teorii i praktykowane na pokaz w tv zeby naglosnic kilka przypadkow rocznie na ogol w przypadku ksiezy, czy te "slynne" slowiki poznanskie. Wiekszosc przypadkow jednak jest nie do wykrycia, bo mechanizm obronny ofiary niestety dziala na korzysc zboczenca a oni sami sa jednymi z najlepszych klamcow swiata, oskarowi aktorzy.dobrze z jest prawo, szkoda ze nadal to za malo.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Trumpizm.
  •  Tylko tu zostawię
  •  Kibice krótko...
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 05.07.2018, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0