lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To przykręciłam interes ...
główna
Dodano: 07.01.2014, 15:17:48   przez: boboli
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 310  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sheba
2014-01-09 18:56:41
Ocena: 12(glosow:20)-+
Rzeczy, których cena została obniżona mają pomarańczową metkę:) A tutaj prawdopodobnie jest źle wydrukowana cena, w systemie pewnie widnieje za 49,99. Błąd pracowników, bo taką cenę się odrywa i nakleja metkę tam, gdzie są inne waluty. Pa dum tss, nie ja to wymyśliłam:)

amelcia06
2014-01-11 13:06:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie wyprzedaż, tylko wdrożenie nowej ceny. Wyprzedaż oznaczana jest kolorem pomarańczowym.

bingo73
2014-01-11 12:54:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
pomijam kwestię autentyczności i braku odpowiedniego koluru metki, kiedyś cena była 39,99, potem wzrosła (błąd pracownika, wzrost ceny sprzedaży, itp. teraz jest 49,99. i gdzie tu wiocha? obowiązuje cena z nakleiki, a nie ma znaczenia co było pod nią. Towar ten w między czasie mógł być po 139,99 też, tylko teraz tej ceny tu nie ma (bo nie obowiązuje). a skoro cena 49,99 była kusząca i to kupiłeś, to o co masz teraz pretensje? że kiedyś tam mogłeś to kupić taniej? to trzeba było kupić ...

NNKT
2014-01-10 18:19:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale ludzie są tępi, zdaza się że metki są żle wydrukowane i przychodzi z centrali polecenie zmiany ceny. Przecena zawsze jest na czerwono lub pomarańczowo. Sama pracowałam kilka lat w sieciówce i tacy klienci - ćwierć inteligenci mnie i całą ekipe z równowagi wyprowadzali, bo jak można być tak ograniczonym.

Papior
2014-01-10 16:48:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przede wszystkim to na górnej fotce widać już oszustwo (prawa krawędź ceny)- ktoś już odklejał cenę z metkownicy i nakleił ją z powrotem. Pytanie kto to zrobił, czy wrzucający tego "niusa" czy też nudzący się małolat, a może pracownik sklepu?

enteros
2014-01-10 16:11:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktoś tutaj chyba olewał zajęcia z przedsiębiorczości...

Lammm
2014-01-10 16:09:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skoben2
2014-01-10 13:11:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
2014-01-10 13:41:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
a cena wyprodukowania jakieś 10 zeta :)

Papa_wiocha
2014-01-10 12:22:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
wyprzedaże są po to żeby własnie takie tumanki naciąć, ale szacun - kupujesz w Housie, fiu fiu

NowyBartas
2014-01-10 08:54:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Normalnie przewalili cie na dyche "dziesiona"

Sarabi
2014-01-10 00:37:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
W reserved trzy takie same spódnice miały trzy różne ceny. Jedna za 29.99,druga za 39.99, a kolejna aż 49.99.

rizo147
2014-01-10 14:32:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic w tym dziwnego. Jak ma się duża dupę to trzeba kupić większy rozmiar. Większy rozmiar to więcej materiału i stąd masz różnice w cenach.

Sarabi
2014-01-11 01:58:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wszystkie to były S ziom. Wyluzuj

pultonik
2014-01-09 22:38:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
To nie jest na pewno z wyprzedaży bo wyprzedaż ma pomarańczową metke, do sklepów żadko kiedy trafiaja rzeczy z dobra ceną przeważnie w systemie jest inna dlatego trzeba zakleic stara nowa. Duzo lidzi odkleje te metki a pozniej kluci sie przy kasie ze to kosztuje mniej....

kriss92
2014-01-09 21:10:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo to jest WYPRZEDAZ trepie a nie PRZECENA !!!!!!!!!!!!

pst4
2014-01-09 20:39:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak dla mnie większą wiochą jest dział zajmujący się reklamacjami. W zeszłym roku kupiłem kurtkę, której ekspres zepsuł się po 3 miesiącach użytkowania. W odpowiedzi na moją reklamację otrzymałem wiadomość w stylu "uszkodzenie mechaniczne- ekspres używany za często",(faktycznie kto by pomyślał, że kurtki będę używał codziennie) zaproponowali mi natomiast zniżkę 15% na usługę naprawy. To jest dopiero wiocha dla House.

moczita
2014-01-10 09:00:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na to są dobre sposoby:) PO pierwsze: składasz reklamacje jeszcze 2 razy czyli za 3 razem muszą Ci ją przyjąć(zapis prawny).Po drugie: wzywasz kierownika i mu wrzucasz jak będzie spoko dla świętego spokoju Ci ją uwzględni. PO trzecie jak wcześniejsze sposoby nie pomogą przy większych kwotach rusz tyłek do rzecznika praw konsumenta przyjmuję zazwyczaj w urzędach miasta za darmo i bez problemu rozwiąże Ci sprawę...;)

NNKT
2014-01-11 19:37:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
tymi dobrymi sposobami zalicza się do grona upierdliwych klientów. Kierownik nie ma nic wsolnego z reklamacjami, a jak sie wkurzy to tym bardziej bedzie slużbista. A co do zapisu prawnego to jak go tak znasz to sugeruje czytac ze zrozumieniem, gdyz zamki, suwaki, guziki, zatrzaski i hawtki nie podlegaja prawu reklamacji.

gothe
2014-01-09 20:23:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ceny są z serwerów w Polsce, metki z chin, sam pracowałęm to wiem. Raz na tysiąc indeksów trafia się jeden ze złą ceną w systemie i to się nazywa korekta ceny, ale np ten t-shirt nigdy nie kosztował 39.99, no chyba że przecenią ale to dopiero potem. TO żaden wałek. Wałkiem jest to, że niektóre szorty jeansowe na lato to nieudany model jeansów z poprzednich kolekcji..wtedy nawet na metce jest sjm albo sjd zamiast szm albo szd ( jeansy, szorty ). Obcinaja a chołota kupuje :D

jankiel
2014-01-10 06:29:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciekawe, że takie sprawy wychodzą tylko wtedy kiedy sa obniżki... sam ostatnio kupiłem perfumy w "zara" promocyjne, z pomarańczową ceną a pod nią była normalna identyczna jak ta promocyjna. jak to wytlumaczysz?

moczita
2014-01-09 20:09:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Norma większość sieciówek tak robi...:)

masakra01
2014-01-09 20:08:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oley86
2014-01-09 19:03:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Przecież to widać, że metka już była przeklejana... nie raz... pic na wodę - aczkolwiek w outletach - codzienna praktyka

boboli
2014-01-09 19:31:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
Metka odklejona raz, musiałam jakoś to zobaczyć prawda :)

ObliczeGreya
2014-01-09 18:58:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sheba
2014-01-09 18:56:41
Ocena: 12(glosow:20)-+
Rzeczy, których cena została obniżona mają pomarańczową metkę:) A tutaj prawdopodobnie jest źle wydrukowana cena, w systemie pewnie widnieje za 49,99. Błąd pracowników, bo taką cenę się odrywa i nakleja metkę tam, gdzie są inne waluty. Pa dum tss, nie ja to wymyśliłam:)

C2ShadowMan
2014-01-09 18:48:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-01-09 18:41:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
to własnie magia wyprzedaży ,niby wszystko TANIEJ ,a DROŻEJ !

hihihaha123
2014-01-09 18:33:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A gdzie jest napisane że wyprzedaż???

h3h3
2014-01-09 20:23:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nigdzie. Ja nie wiem co to za przekonanie, że jak jest naklejona cena na cenę, to znaczy, że przecena/wyprzedaż/promocja :|

DkNG
2014-01-09 18:32:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
Taka marnota na głównej? ehh...
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0