Ukryj komentarze(146)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jedi
freedom80
2014-01-14 08:42:17
Ocena: 39(glosow:61)-+
i w drugą stronę to samo. Nigdy nie mogłam zrozumieć dlaczego jedna laska szarpie się z drugą o kolesia który zdradził. Obie powinny go kopnąć w tyłek zamiast sobie wzajemnie ubliżać.
owcazogorkowca
2014-02-05 12:49:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jak plemiel zdradza swój kraj to już o czekoladę? Tak?
veyron2010
2014-01-22 17:19:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
racja;) chyba ze to ktos kto o tym dobrze wiedzial a co gorsza kumpel..
a tak to dać suce po pysku i nara:)
TOMAS19R20
2014-01-17 09:31:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak suka nie da,to pies nie weźnie
Seksocholiczka
2014-01-17 09:44:38
Ocena: -7(glosow:9)-+
Suka ci nie dała i pies cie nie wziął. Hmm musisz być naprawdę szpetny skoro zwierzęta się nawet z Tobą bzykać nie chcą :*
TOMAS19R20
2014-01-17 13:57:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cienka riposta,zjedz snickersa ;)
FoxSzczecin
2014-01-17 16:56:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
True
TOMAS19R20
2014-01-19 12:23:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzę że "PUSZCZALSKIE" się obraziły,prawda w oczy kole xD
aneta.buziaczek
2014-01-29 11:43:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
seksoHoliczka a nie seksocholiczka, analfabetko, chociaz analfabetyzm to ci sie pewnie tylko z analem kojarzy.
bezpieczna123
2014-01-16 23:24:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
moze nie wieksze - wszechobecna antykoncepcja hormonalna skutecznie to libido hamuje,czesto kobiety musza zaprzestac tej metody zeby w ogole miec jakies libido. ale na pewno smielej o tym mowia, stad wrazenie ze libido sie im "zmienilo".Pokolenie czytelniczek Cosmopolitan doganiaja czytelnikow Playboya.Ale to moim zdaniem nie zwiazane z tematem zdrady, poped nie ma nic do tego. Znam mezczyzn ktorzy jak kroliki by mogli non stop ale tylko ze swoja kobieta, nie zdradzaja.
aneta.buziaczek
2014-01-29 11:44:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
duzo ich sie przez twoje lozko przewinelo :-)To pewnie w czasie twoich studiow na Pradze :-)
zbysiula154
2014-01-16 00:08:18
Ocena: -6(glosow:8)-+
Dziwie się i pogardzam gościami, którzy za wytegowanie ich kobiet stawiają flaszkę zero nie mężczyzna wręcz pospolity fajfus, a takim nic tylko rogi dorabiać i jeszcze człowiek w nagrodę się wódki napije. Też jestem zwolennikiem jakże słusznej teorii "Suka daje, a pies bierze" ale to nie oznacza, że ze śmieciem na ryby pójdę bo nawet o sukę psy się chamrają gdyż honor swój mają. Oczywiście że trzeba przysłowiowego "liścia" i jej sprzedać po czym oczywiście z pakować i wykopać z domu na cztery strony świata.
bezpieczna123
2014-01-16 05:43:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
a czy "suka daje,pies bierze" nie okresla facetow jako troche takich smieciazy lozkowych? gdzie tu honor jak sie leci za kazda "suka" tylko dlatego ze daje?o czyjej niewiernosci bardziej to swiadczy?
Untraceable
2014-01-16 06:42:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-01-16 09:04:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
Poped mamy wszyscy tylko do inny h celow go uzywamy i w roznym wieku mamy na niego ochote.tyle ze kobiety jakos lepiej sie kontrolujai potrzebuja uczuc do seksu. Jesli kobieta mowi ci ze chodzi jej tylko o seks to albo klamie albo jest w jakis sposob damaged. U facetow natomiast takie podejscie to normalka wiec moze lepiej przemyslec po ktorej stronie to kurest*wo jest naprawde i nie ma co zaslaniac sie koniecznoscia zaspokajania potrzeb. Potrzeby konieczne do zaspokojenia to glod czy sen a sex to wybor ktory facetom latwo przychodzi:)
bezpieczna123
2014-01-16 09:16:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Seks to nie transakcja na zasadzie dawanie i brania,obie strony tak samo wspoluczestnicza. Mozna by to dziwne powiedzonko zmienic na pies jak nie chce to nie wezmie. Ciekawe ze mezczyzna na ogol pierwszy wychodzi z inicjstywa a potem mowi ze biedny musial bo przeciesz suka dawala. Oj kiepskie usprawiedliwienie;)
Untraceable
2014-01-16 19:37:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mcebury
2014-01-16 20:29:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po pierwsze kolego zanim raz pomyślisz o seksie kobieta zrobi to już trzy razy, po drugie ta gadanina ze kobieta potrzebuje uczuć do seksu to jakaś żenada... Nie bez powodu mówi się że roboty nie przerobisz, wódki nie przepijesz, baby nie przed.upcysz. "mezczyzna na ogol pierwszy wychodzi z inicjstywa" - więc trzeba mu od tak dawać?
freedom80
2014-01-16 21:30:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
untra, debilu a co z gwałtami...? a co z czarowaniem i zwodzeniem kobiet tylko po to by je stuknąć? Hasło "jak suka nie da to pies nie weźmie" jest tylko durnym i infantylnym wytłumaczeniem. Niestety wiele kobiet w ten sposób tłumaczy sobie zdrady swojego faceta i woli się wyżyć na tej drugiej, zamiast kopnąć tego który ją zdradził.
bezpieczna123
2014-01-16 22:59:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
wow, imponujace wypowiedzi panowie, po prostu rzucacie na kolana, przyznawac sie natychmiast ze nie lubicie kobiet tak ogolnie i facetow wolicie. Tak sie sklada ze o popedach i o tym jak nami kieruja wiem bardzo duzo i smieszy mnie ze ktos uzywa popedu do usprawiedliwienia rozwiazlosci i braku szacunku do siebie,czy zdrady:)"jakiego zes mnie panie boze stworzyl, takiego mnie masz".po co myslec i swiadomych wyborow dokonywac, to jak was ten poped na ulicy nagle zlapie, a opanowac sie nie da, to co, majtki w dol i skok w bok?bo przeciez taka meska natura?bzdury i tyle.
bezpieczna123
2014-01-16 23:07:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
@untracable i co to znaczy "Wasze kurestwo" to znaczy czyje? "wy"skierowane do konkretnej osoby oznacza te osobe plus kogos jeszcze, czyli kogo masz na mysli mowiac "Wy"? I na jakiej podstawie? I czym sie rozni poped mezczyzny w zwiazku od wolnego, to natura wie ze jestes w zwiazku i nagle ten niepohamowany zapal ostudza? jakim cudem? natura to natura, nie zmienia sie od sytuacji matrymonialnej, nie?
bezpieczna123
2014-01-16 23:09:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-01-16 23:16:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
@mcebury, obawiam sie ze rzeczywistosc jest duzo straszniejsza, zanim ty pomyslisz o seksie to kobieta pomysli o slubie z toba 3 razy, i bedzie miec imiona waszych dzieci wybrane hehe ja nie wiem w jakim towarzystwie ty sie obracasz jak za kazda inicjatywa masz seks,no coz ni to gratulowac ni to wspolczuc, w razie czego to do urologa. Czesc kobiet jest rozwiazla dlatego ze mysla ze tego sie od nich oczekuje, zawsze ma byc seksi i gotowa do seksu, bo inaczej facet ja zostawi dla takiej co nie odmowi.Czuja presje, bo seks otacza nas wszedzie,faceci duzo tym mowia, ogaldaja porno, itd.
bezpieczna123
2014-01-16 23:21:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiekszsc kobiet mysli samodzielnie i nie poddaje sie tej presji, ale te mlodsze bardziej podatne na wplyw otoczenia, probujace znalezc swoje miejsce w towarzystwie nastolatkow w ktorym mowi sie duzo o seksie i o kobietach jak o przedmiotach, to moga nabrac wrazenia ze to cos normalnego. pozniej z tego na ogol wyrastaja:)
bezpieczna123
2014-01-16 23:35:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
a z ta suka i psem to juz w ogole prostackie powiedzonko a ktos z tego robi motto zyciowe, to niech sie troche nad soba zastanowi. jak freedom slusznie zauwazyla, czasem suka nie da, a pies i tak wezmie, a pozniej powie ze on niewinny...co do bajerowania to kobiety nie potrafia wcale, wystarczy ze wygladaja a cala bajere facet juz ma w swojej glowie,natomiast bajeczki jakie nieraz slyszalam od facetow to naprawde co drugi to Bill Gates z fantazja J.R.Rowling. duzo musza nadrabiac opowiastkami zeby kobiete zachecic naprawde.
bezpieczna123
2014-01-16 23:40:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
"glowa mnie boli, jestem przemeczona, mam okres, mam pms, tobie tylko jedno w glowie, lub zwykle: nie mam dzis ochoty" czy ktos slyszal zeby facet uzyl takiej wymowki od seksu? (no z tym okresem to wiadomo) to kobiety czesciej odmawiaja niz mezczyzni, jesli ktorys pan ma odwrotne doswiadczenia to gratuluje wygral los na loterii, kupic pierscionek i sie ozenic bo lepiej nie bedzie.
Untraceable
2014-01-17 22:17:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2014-01-17 22:22:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-01-18 22:28:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiem ze napisales o singlach a nie o tych w zwiazkach ale nie rozumiem skad taie rozroznienie pod wzgledem popedu? z tymi gwaltami to stad nawiazanie ze to zajebiscie inteligentne motto o sukach moze byc wykorzystywane w tlumaczeniu gwaltow rozumiesz?ze facet nie zawinil nic bo przeciez jakby suka nie dal to by pies nie wzial. fredom ma racje.To z jaka latwoscia przychodzi ci okreslanie "waszego k**restwa" do przypadkowych osob (byle kto byle plec sie zgadzala) swiadczy o twoim podejsciu do kobiet ogolnie a nie o moim do mezczyzn.
bezpieczna123
2014-01-18 22:34:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
widac ze kobiet to ty nie lubisz i ciagnie cie do takich byle jakich ktore ci potwierdza twoje teorie o k**restwie wszystkich kobiet od "zalania dziejow" cokolwiek to znaczy.Ja wrecz przeciwnie bardzo lubie mezczyzn tylko takich prawdziwych a nie co do przypadkowych (skad wiesz, moze dalekich od ku**restwa?)kobiet mowia taki obrazliwy sposob, byle poczuc sie lepszym. WASZA domena jest zganianie swojego myslenia tylko o jednym na kobiety i obwinianie ich o wasze dazenia tylko do jednego, a siebie usprawidliwic jakims pseudonaukowym pojeciem o popedach.
bezpieczna123
2014-01-18 22:41:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
mam krotkie pytanie, skoro kur*estwo jest domena wszystkic kobiet (tak zakladam ze uwazasz skoro przypisujesz "wy" nawet tym ktore z tym nie maja nic wspolnego) to jaka masz alternatywe na zwiazek w zyciu? czy moze wybierasz zycie singla bo nie da sie inaczej?najpierw mowia do kobiet o ich kure*stwie i tepych kreaturach a potem sie dziwia ze znalazla szczescie w ramionach innego, niektorzy az sie prosza zeby ich zdradzac naprawde.tepe to te co z takimi szanujacymi gentlemenami tkwia w chorch zwiazkach.
cebulak666
2014-01-15 22:16:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
po co winic kolesia, to ona chciala, a on czemu mialby odmawiac
aneta.buziaczek
2014-01-15 20:44:35
Ocena: 10(glosow:16)-+
Dajcie spokoj drogie kolezanki z tym, kto czesciej zdradza. Statystyczna kobieta ma 3 razy wiecej facetow w zyciu niz statystyczny facet i tyle w temacie. Dobranoc.
bezpieczna123
2014-01-15 21:03:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kiedys moja kolezanka dobrze to podliczyla, jako odwieczny singiel- jakos mezczyzni ja nudza -zakladajac ze zaczynasz wspolzycie w wieku 18 lat w sensie takim ze przespisz sie z kims raz do roku, i co roku bedzie to ktos inny (bo raczej szanse sa male na to ze trafisz na tego samego) to w wieku 43 lat (w momencie liczenia tyle miala) masz na koncie 30 roznych partnerow, jestes postrzegana jako zdzira uprawiajac seks raz w roku czyli prawie wcale:) staytstyki to jedno a zycie to drugie:)
bezpieczna123
2014-01-15 21:09:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
przepraszam 25- walnelam sie:)
Samwise_Gamgee
2014-01-16 02:51:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie obchodzi mnie to ja nie zdradzam, a o tych facetach to słyszałam że u kobiety ilość się mnoży przez 3, a u facetów dzieli :P
bezpieczna123
2014-01-16 23:26:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale suma sumarum wychodzi duzo nie? jaky ci kobieta w wieku takim powiedziala ze spala z tyloma roznymi facetami to byc pomyslal ze wlasnie co impreza a nie raz do roku:)
delpolako
2014-01-20 02:31:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bezpieczna masz racje statystki to jedno tylko trochę źle pojęte w wieku 43 lat można założyć że bd miała męża i dzieci czyli od x czasu np dajmy 10 lat liczba partnerów nie rośnie. To tak jakby powiedzieć że ktoś wypalił na raz paczkę papierosów a ktoś palił jednego papierosa rocznie i ta 2 osoba pali 20 lat. W końcu wypaliła tyle samo co ta pierwsza przekładając na ilość partnerów na przykładzie jaki podałaś. Zmienić 20 razy partnerów w ciągu miesiąca to nie to samo co mieć 20 partnerów w ciągu 20 lat. Nie myl kurestwa z brakiem szczęścia w związkach.
kolochujamiwisi
2014-01-15 20:27:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znowu problemy rodem z oper mydlanych? lepiej zrobić trójkąt!!!!
Pitbull_1983
2014-01-15 20:05:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jeżeli dziewczyna zdradziła tzn. ze inny facet musiał poderwać i dlatego leciała do niego więc musiał dostać.... bo też taki miałem przypadek że z kimś się przespała to musiał dostać bo mordzie ostro Jak się zostało A to trzeba pozostać B jeśli byli długą parą... Ja już przestałem wierzyć w kobiety
Pitbull_1983
2014-01-15 20:19:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zapomniałem jeszcze dodać :D Ściągnijcie muzę "Liroy - Kiedy jesteś na dnie"
to jest na prawdę prawdziwe.
bezpieczna123
2014-01-15 20:27:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie dzieki, nie ucze sie zycia od producenta porno:) jego poglady na temat kobiet raczej mnie nie interesuja ani nie dotycza. sam otaczal sie przez wiele lat dziwkami a teraz krytykuje? to po co w takim towarzystwie sie obraca? wole Dzem:)
edekzkrainykredek
2014-01-16 00:12:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
edekzkrainykredek
2014-01-19 12:56:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj... Kogoś prawda boli... Powodzenia. Żucie to nie bajka...
bezpieczna123
2014-01-15 18:57:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Moja znajoma, przylapala swojego faceta pijanego do nieprzytomnosci z jakas panienka. Szlag ja trafil, jak ich oboje zastala spiacych w jej lozku, i jeszcze ktores zwymiotowalo na podloge. Rozebrala sie i polozyla obok nich, jak sie don juan obudzil to wmowila mu ze,zeszlej nocy zaproponowala mu trojkat i szkoda ze nic nie pamieta bo bylo bosko,facet nie wiedzial czy plakac czy na rekach ja nosic. na drugi dzien wyrzucila go z domu. po co jej to bylo zapytalam. zeby wyrzucic go w chwili gdy on ma ja za osmy cud swiata - tak jak on jej zrobil.
dzieci_proboszcza
2014-01-15 17:54:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak mozna bic szwagra?
pablo1123_74
2014-01-15 20:59:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kaszanka nie wędlina, szwagier nie rodzina, lej ile wlezie...
bezpieczna123
2014-01-15 18:38:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
@miku191 czyzby twoja odpowiedz na przemoc seksualna?
matrosbum
2014-01-15 17:21:31
Ocena: 3(glosow:9)-+
A prawda jest taka że czemu ktoś bije faceta z którym panna się puściła?? przecież to ONA nogi rozłożyła a on nawet mógł nie wiedzieć że kobitka kogoś ma!!! ludzie taką dziewczynę od razu się zostawia!! i poco szarpać się z jakimś gościem który nawet o naszym istnieniu mógł nie wiedzieć!!
Pitbull_1983
2014-01-15 20:08:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli panna się puściła tzn że stała się dziwką dla każdego a nie dla niego :D
bezpieczna123
2014-01-15 16:51:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
tak sie mowi ze jak czlowiek dobrze w domu zje, to na miescie fast-foodow nie szuka:) podobno kobietom do zdrady potrzebny powod, a mezczyznom tylko troche miejsca:)Ciekawe ilu z chetnych do wilekiego revenge panow, odmowilo by gdyby jakas super laska proponowala sex i zapewniala ze jego dziewczyna/zona nigdy sie nie dowie, ciekawe czy tez by tak sie oburzali na sam pomysl zdrady:)predzej kobieta z duma odmowi niz facet:) facet z duma przyjmie propozycje, bo jak odmowi to co z niego za facet:)
Nimfomanka69
2014-01-15 17:51:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
'Jak odmówi to co z niego za facet' - facet kochający swoją kobietę.
bezpieczna123
2014-01-15 18:00:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
majac pewnosc ze jego kobieta sie nie dowie? teoretycznie tak powinno byc, w praktyce roznie to bywa. z tego co wiem wiekszosc mezczyzn nie zdradza, bo nie ma ku temu okazji, gdy okazja jest to sie zaczynaja wymowki przed samym soba i usprawiedliwianie, ze to nic nie znaczy,ze to tylko sex, ze nadal kocha, i oby sie nie dowiedziala. "Jak odmowi to co z niego za facet" napisalam ironicznie przedrzezniajac meski punkt widzenia, ze jak facet kobiecie odmowi to znaczy ze gej:)
Nimfomanka69
2014-01-15 18:06:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Różne są przypadki, jedni zdradzają inni nie, nawet gdy mają pewność,że kobieta się nie dowie ;) Nie można uogólniać,że każdy facet to zdradzająca świnia czekająca tylko na okazje do zdrady :)
pablo1123_74
2014-01-15 18:18:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Umówmy się tak, jest tylu zdradzających facetów, ile zdradzających kobiet, a skoro już taki nacisk na facetów, coś opowiem, idzie dwóch facetów, widzą jakąś atrakcje, tzn, kobietę, podoba się im obu, jeden twierdzi że to łatwa kobieta, drugi nie wierzy, wiec pierwszy podchodzi do kobiety i zaczyna, tak mi się pani strasznie podoba, jestem w stanie dać200zł za noc z panią, kobieta oburzona, dam 1000zł, bardzo nalega, że tak śliczna i nie daruje sobie tego, kobieta zaczyna się zastanawiać, ale nadal nie ugięta, wiec facet w akcie desperacji obiecuje oddać całą wypłatę, kobiecie oczy się zaszklił
pablo1123_74
2014-01-15 18:19:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
ok mówi, ale to wyjątkowo tylko jeden raz!!! koleś się obraca mówiąc głośno,,, a nie mówiłem ze Ku...rwa....
bezpieczna123
2014-01-15 18:23:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
slusznie, nie mowie ze wszyscy, ale wiekszosc niedojrzalych mezczyzn. Wlasnie zapytalam mojego i powiedzial ze zeby miec okazje to trzeba jej szukac, a na zdrade kobieta na ogol musi zasluzyc, jesli nie warto dla niej odmowic to znaczy ze sobie jakos na to zapracowala, chcacy lub niechcacy. trudno mowic kto zdradza czesciej ale na pewno mezczyzni czesciej sie do tego przyznaja niz kobiety. Dla faceta to moze byc przechwalka przy kolegach, a dla kobiety to bedzie wielka tajemnica przed calym swiatem.
bezpieczna123
2014-01-15 18:29:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
oj z tymi pieniedzmi to nie przesadzaj pablo, wiekszosc kobiet po pierwszej sumie dala by ci w twarz i nie bylo by dalszej rozmowy:)a jakby byla to znaczy ze facet na koncu mial racje i z tego pani zyje.ale prostytucja ze zdrada niewiele maja do siebie:)co lepsze zdrada za pieniadze czy za darmo?Generalnie mezczyzni czesciej rozdzielaja sex od milosci i uczuc a kobiety stawiaja znak rownosci. Wyjatki sa po obu stronach i wcale nie takie rzadkie. Choc osobiscie znam kilku zdradzajacych facetow a kobiety zadnej,ale to tylko moje towarzystwo, ktos moze miec inne.
Nimfomanka69
2014-01-15 18:32:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
I tu masz 100 procent racji :) A dowcip słaby i mija się z prawdą ;)
pablo1123_74
2014-01-15 19:09:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pablo1123_74
2014-01-15 19:19:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
69 to nie był dowcip, to było faktem, zatem od nowa, skoro sądzicie, że faceci więcej zdradzają, jak kobiety, to jak wyjaśnić to zjawisko, faceci z facetami was zdradzają? nie.... bee, może tak że wciąż trafiają na te mało;) zdradzające, kobiety fatalne?
musicie wziąć pod uwagę spory odsetek facetów je@aków gawędziarzy:))))
bezpieczna123
2014-01-15 19:49:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
nic nie zrozumialam z tego co napisales, faceci z facetami zdradzaja?? co do gawedziarzy to sie zgadza ale z tego slyna faceci single - chwala sie tym czego nie maja. Kobiecie bedzie zawsze bardziej zalezec na zwiazku bo jest dla niej duzym oparciem, jesli zdradza to znaczy ze zwiazku praktycznie juz nie ma, lub jest cos bardzo nie tak. ale generalnie nie ryzykuja tak szybko jak mezczyzni. Rozumiem ze bronisz swojej strony zeby nie wygladala na gorsza od kobiet ale taki sa fakty, i przeczac im nie zmieniasz ich.
pablo1123_74
2014-01-15 20:02:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ojejj... facet zdradza z kobietą tak? wiec odsetek musi być ten sam, i mówiąc że facet z facetem, to dlatego zapewne mniej kobiet zdradzających:D
bezpieczna123
2014-01-15 20:19:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
aha rozumiem, ale jesli facet zdradza z kobieta wolna to ona nikogo w tym momencie nie zdradza bo jest singlem. zdradza ten kto ma partnera/partnerke-jego obowiazuje wiernosc. no chyba ze oboje kogos maja to tak.a czy singiel powinien odmowic seksu osobie zwiazanej z kims? wlasciwie to nie jego zwiazek i nie jego odpowiedzialnosc, skoro osoba zwiazana decyduje sie na taki kros to nie mozna za to winic singla. choc do tanga trzeba dwojga to kazdy mysli za siebie.
bezpieczna123
2014-01-15 20:21:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
twoje okreslenie bardziej mi pasuje do zarzutu ze kobiety sa latwiejsze niz mezczyzni, bo rzeczywiscie jesli sa latwe to znczy ze byl ktos chetny na te latwosc, na jedna latwa kobiete musi przypadac kilku(juz kazdy ma swoja liczbe w glowie)latwych facetow:)
pablo1123_74
2014-01-15 20:34:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Za moment, wciągniemy jeszcze wdówki i wdowców, winę zawsze ponosi zdradzający, a zdradzającym określamy osobę będącą w jakimś tam związku, nie można oskarżać np. bezdomnego psa ze skusiła go mężatka:))))
bezpieczna123
2014-01-15 20:40:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
mniej wiecej to samo powiedzialam.
aneta.buziaczek
2014-01-15 20:42:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
nie badz hipokrytką, dobrze wiesz, ze my kobiety, znajdziemy sto powodow, zeby usprawiedliwic, fakt, iz "swedzialo nas dziursko". Powodem bedzie, ze facet byl niedobry, za dobry, za meski, zbyt zniewiescialy, za bardzo nas olewal, zbytnio nadskakiwal...kazdy powod jest dobry.
pablo1123_74
2014-01-15 20:56:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jasne, tylko żaden z powodów tego nie rozlicza.
bezpieczna123
2014-01-15 21:17:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
jezeli "swedzialo nas dziursko" to po pierwsze nie mowmy "my kobiety" a nazwijmy sprawe po imieniu, a po drugie jezeli facet cie olewa, jest dla ciebie niedobry, lub nadskakuje za bradzo(domyslam sie ze meczy) to zostan lepiej w lozku kochanka i bedziesz usprawiedliwiona pod warunkiem ze skonczysz zwiazek w ktorym ci tak zle. coz w tym zlego ze szukasz nowego jak ze starym ci nie dobrze? pod warunkiem ze skonczysz stary zwiazek, zdrada moze byc powodem czy pierwszym krokiem. A jak sie facet poczuje urazony to dla nastepnej niech bedzie lepszy i nie olewa:)
bezpieczna123
2014-01-15 21:22:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
lepsze te powody co wymienia aneta niz "wypilem za duzo, film mi sie urwal" "jakos tak wyszlo, sam nie wiem jak" czy moj "ulubiony" jak go okresle doslownie to mnie moderator wyrzuci:) - bo kobieta jest w ciazy-a to tez bardzo popularna zdrada wsrod panow.
pablo1123_74
2014-01-15 21:42:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
oj nie zgodzę się bezpieko123, jak wypiłem za dużo, to nie byłem w stanie nogami przebierać, a co dopiero jakąś inną koniczyną:)
bezpieczna123
2014-01-15 21:51:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
kazdy orze jak moze:)
pablo1123_74
2014-01-15 21:56:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozwiń temat z kobietą w ciąży, bo nie potrafię sobie tego poukładać w głowie?
bezpieczna123
2014-01-15 22:12:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
ogromna (juz nie uogolniam ze wszyscy-sama znam osobiscie 2 takie przypadki) ilosc mezczyzn zdradza swoje ciezarne kobiety.dlatego ze boja sie ze niedlugo wolnosc sie skonczy, dlatego ze boja sie dotknac kobiete ciezarna, lub ona odmawia bo sie boi seksu w ciazy, lub czuje sie nieatrakcyjna, lub lekarz nie pozwala, lub wszystko naraz. A facetowi sie chce i czuje ze to ostatnie podrywy wolnosci, wiec korzysta. nawet wczoraj widzialam artykul o tym na gazeta.pl ale w necie ogolnie mozesz poczytac kogo to dotyczy.
pablo1123_74
2014-01-15 22:17:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
wymieniłaś sporo przyczyn, ale mimo wszystko, uważam że nie ma lepszego okresu na sex, bardziej już w ciąże nie zajdzie, zero konieczności zabezpieczenia, wprost wolna amerykanka:)
bezpieczna123
2014-01-15 22:31:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
jesli chodzi o antykoncepcje to tak, jesli chodzi o nastroje to juz nie zawsze tak wesolo:)
zbysiula154
2014-01-15 16:08:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jeden koleś mi mówił po tym jak mu żona z innym dała dyla czyszcząc konto i dom z co cenniejszych rzeczy, że jemu przewierci dwa kolana, ale jej tylko jedno by mogła szmata swojego nowego gacha na wózku inwalidzkim pchać. Czy spełnił tą groźbę, nie wiem to było w delegacji, a później nie miałem z nim kontaktu. No, ale zawszę jest to jakieś konkretne rozwiązanie.
Seksocholiczka
2014-01-15 15:29:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ja lubię seks, jestem też tania w utrzymaniu :*....
Nimfomanka69
2014-01-15 17:34:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeszcze gorzej - Zenon.
pierdek1988
2014-01-15 18:01:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
najtansze promocje przyciagaja najwiecej .
Pitbull_1983
2014-01-15 20:13:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak jesteś tania w utrzymaniu to zbuduj burdel
Seksocholiczka
2014-01-17 09:42:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dupkę bym wam wypięła i bez słowa byście skorzystali. Gdyby nie takie laski jak ja, wielu facetów zostałaby prawiczkami do końca życia :)A ja się po prostu lubię bawić i korzystać z życia i nie obchodzą mnie hejty tych co seks uprawiają tylko w sypialni, pod kołderką i po ciemku.
bezpieczna123
2014-01-17 11:01:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cos w tym jest. Gdyby wszystkie sie szanowaly tak jak sie od nich oczekuje zeby nie byc nazwanymi k... To kazdy facet musialby czekac do slubu na swoj pierwszy raz. Ciekawe czy by sie cieszyli wtedy jak tak fajnie im. Zaraz by sie poped zmniejszyl bo nie mieli by co z nim zrobic.
MetalGearPsycho
2014-01-17 17:42:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Seksocholiczka a bierzesz z dupy do mordy i znowu do dupy, potem do ryja i tak dalej? to moze Ci rzuce 5zeta :)
Jozinox111
2014-01-15 15:02:31
Ocena: -3(glosow:11)-+
Pustak ten co to wstawia, tu chodzi o to, że jak pozwalasz na to,żeby inny typ ruchał się z twoją panienką to dajesz z siebie robić frajera, a jeśli postąpisz charakternie i obijesz mu morde, to następnym razem każdy się zastanowi 10 razy zanim wyrucha twoją dupeczkę.
zwierzak250477
2014-01-15 16:14:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nimfomanka69
2014-01-15 17:36:34
Ocena: 5(glosow:7)-+
'Koleś jest jaki jest - typowy facet, musi bzykać, pyta czy może, słyszy tak, to bzyka' - wychodzi na to,że faceci to bezmyślne zwierzęta. Na szczęście nie wszyscy.
MetalGearPsycho
2014-01-15 18:43:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-01-15 19:08:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
o to to wlasnie mi chodzilo (zwierzak250477) jak pisalam ze facet zdradzi bo jak odmowi to poczuje sie mniej meski. Czyli taki niedojrzalek ktory jeszcze nie potrafi byc mezczyzna ktory nie rani kobiety dla chwili przyjemmnosci.
jarecki1910
2014-01-15 14:50:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie wiem czy wiesz ale jak Suka nie da to Pies nie weźmie
rasistaantysemita
2014-01-15 12:16:57
Ocena: 9(glosow:9)-+
Przeleciał komuś panienkę i teraz się boi.Dlatego ten apel w necie.A nóż ktoś uwierzy;)
amil37
2014-01-15 12:12:24
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ciekawe czy taki mądry byś był gdyby Ciebie to spotkało.Mi sprawiło wielką satysfakcję obicie ryja frajerowi i pognanie suki.Jestem wolny i szczęśliwy.
Nimfomanka69
2014-01-15 16:01:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
I tak powinien zrobić prawdziwy mężczyzna ;)
C2ShadowMan
2014-01-15 11:32:22
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
misiek_2682
2014-01-15 11:31:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
jak suka nie da to pies nie wezmie prawda
PawelJarosz89
2014-01-15 11:20:34
Ocena: -1(glosow:13)-+
pierw jej bym przywalil bo koles mogl nie wiedziec ZE z kims jest aaa przyslowie mowi jak suka nie da pies nie wezmie ;d
gienek_knur
2014-01-15 10:54:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
No to teraz masz właśnie takie g..wno jak sobie baby nie wychowałeś. Ja swoją tresuje biczem i jest grzeczna
Nimfomanka69
2014-01-15 15:38:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
I koleś powinien dostać w mordę i lafirynda,która mu sie wypinała WIEDZĄC,że jest zajęty. No chyba,że była nieświadoma ;)
bezpieczna123
2014-01-15 21:31:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
mozna sie tluc a mozna bardziej kreatywnie podejsc do zemsty, kiedys na imprezie jedna dziewczyna opowiadala o islamiscie z ktorym sie spotykala, okazalo sie ze robil ja w konia caly czas bo mial inna, przyznal sie w koncu i wyjechal do swojego kraju. Dziewczyna zalozyla mu konto na portalu randkowym dla gejow oferujacych swoje towarzystwo-podala jego adres w jego kraju do korenspondecji listownej, jego email prywatny i w pracy, prawdziwy telefon komorkowy i domowy rodzicow, wszystkie mozliwe sposoby kontaktu:) mial podobno duze powodzenie:)
bezpieczna123
2014-01-15 21:34:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
mial chlopina troche roboty zeby to ogarnac tak zeby nikt sie o tym balaganie nie dowiedzial, bo w jego kraju nawet podejrzenie homoseksualizmu moglo mu nie lada klopotow narobic:)nie wiem jak sie skonczylo dla niego ale miala ubaw i z usmiechem wspominala:)
magyardiak
2014-01-14 04:04:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
szkoda david brian, wygląda na to że należysz do tej kategorii chłopaków co przebaczą i przyjmą ją z powrotem, a przecież one wycierają nogi w takich facetów i chcą twardości i stanowczości. jakby wiedziała że jesteś ostry to srała by zdradzić, a nawet jeżeli coś takiego zdarzyło się to nie miałą by prawa głosu.
markopolo4747
2014-01-14 00:01:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
magyardiak
2014-01-13 23:55:02
Ocena: -1(glosow:7)-+
ja właściwię od małego wiem że męska przyjaźń nie może popsuć się poprzez cipkę.
konkurent może i nie wiedzieć, ale baba napewno!
Nimfomanka69
2014-01-15 15:24:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czyli jak kolega wydyma ci panienkę to zadowolony pochwalisz go za to ;) W końcu 'męska przyjaźń nie może popsuć się przez cip*kę'. Żałosne. Prawdziwy mężczyzna powinien obić mordę kolesiowi,który przeleciał jego pannę choćby po to żeby odegrać się za upokorzenie,które go spotkało. Dziewczyna zresztą też powinna dostać po pysku na do widzenia.
Pitbull_1983
2014-01-15 20:17:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Nimfomanka69 kolesia po mordzie a dziewczynę wyrzucić pod most i zobaczymy jak się będzie czuła
Untraceable
2014-01-16 06:46:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Nimfomanka69
2014-01-16 21:44:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie mam zamiaru tłumaczyć ci czegoś co powinno być oczywiste dla prawdziwego samca.
david.brian.35175
2014-01-13 22:58:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Prawdziwy z Ciebie filozof, magyardiak. MINUS
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0