Ukryj komentarze(187)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
eMeLJey
2014-01-31 21:33:56
Ocena: 74(glosow:86)-+
Pamięta ktoś jeszcze czasy jak na MTV leciała muzyka ? :)
rozpruwacz78
2014-02-03 09:13:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zdarzają się wypadki wcześniejszych ciąż. Ale promować takie zachowanie i to przez telewizje która w latach swojej świetności propagowała trendy muzyczne-Wieś!!!
Bulidublin
2014-02-02 22:16:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kto ten syf jeszcze ogląda,przecież tam wiecej muzyki jest w reklamach.
To gowno zniknie za jakiś czas bo juz nikt nie ogląda.a nazwę powinni zmienić z MTV (music television) na ITV ( telewizja idiotów )
VAG.gruppe
2014-02-02 21:27:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie rozumiem po co to kręcić. Dała dup... to dała na ch... drążyć temat? Bo to mało takich dziewczyn na świecie jest by się tym przejmować?
cebulak666
2014-02-02 15:43:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
ta stacja powinna zmienic juz nazwe, moze na GTV
wiejskisplaw
2014-02-02 13:28:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
BlackRose2
2014-02-02 09:41:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Program pokroju Warsaw Shore
rokkokko
2014-02-01 15:29:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
fantasyliga. każdy fan piłki robi drużynę do piątku do 14 lutego przed godz. 18 i gramy razem, dla znajomych mam ligę prywatną abyśmy mogli porównać wyniki: 619879844 to kod do mojej ligi prywatnej im więcej nas będzie tym ciekawiej . Zapraszam!!! To nic nie kosztuje a zabawa i rywalizacja jest przednia.
bezpieczna123
2014-02-01 13:17:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie, bo powstalo youtube i mtv nikt juz nie chcial ogladac, a teraz sie tylko wspomina. jak powroci muzyka do mtv, youtube nadal wygrywa.
arekqwerty
2014-02-01 13:04:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tacy co wrzucają, a podobno nie "oglądają" ;)
nica555
2014-02-01 12:38:56
Ocena: 4(glosow:6)-+
akurat ten program może być całkiem ciekawy. i ku przestrodze - i dla nastolatków, i dla rodziców. Dobrze by było jakby w tym kraju otworzyły się w końcu komuś oczy i dostrzeżono by w końcu problem trudno dostepnej antykoncepcji. ile mniej mogłoby być takich dziewczyn jakby się nie wmawiało nastolatkom, że to grzech śmiertelny i wstyd?
nica555
2014-02-01 14:30:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
może nawet nie chodzi o same konsekwencje - będą chcieli uprawiać seks to i tak to zrobią. chodzi o szeroki dostęp do zabezpieczeń, a u nas to kompletnie leży. do 18r.ż. nastolatki muszą mieć zgody rodziców na antykoncepcje hormonalną! ludzie, gdzie my zyjemy? no chyba, że nadal wychodzimy z zalożenia, że prezerwatywa jest dobrą formą zabezpieczenia, to gratuluję i życzę owocnego rodzicielstwa... właśnie dzięki nieskuteczności takich zabezpieczeń mamy sporo dzieci z tzw. "wpadek"....
bezpieczna123
2014-02-01 14:43:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
z ta hormonalna antykoncepcja to trzeba uwazac i pamietac ze organizm nastolatki przechodzi prawdziwa burze hormonalna i dodawanie jeszcze wiecej,moze lepiej nie robic tego. poza tym mlodziez lubi pic alkohol. alkohol plus pigulka = 50% skutecznosci, to juz lepsza prezerwatywa.za duzo skutkow ubocznych na zdrowiu. w wielkiej brytanii nie ma takich ograniczen a antykoncepcja hormonalna jest praktycznie darmowa-nie rozwiazalo to problemu ciaz wsrod nastolatek, nie ma pigulki na bezmyslnosc niestety.
nica555
2014-02-01 16:54:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
no niestety na głupotę lekarstwa nie ma. akurat alkohol nie obniża skuteczności pigułek tylko ewentualnie wymioty i biegunka więc to nie problem. a zmiany hormonalne w czasie ciązy i okresie połogu są zdecydowanie gorsze niż przy stosowaniu antykoncepcji hormonalnej. nie ma idealnego wyjścia ale czasem w życiu trzeba zdecydować czy wolimy take skutki uboczne, czy inne.
bezpieczna123
2014-02-01 17:26:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
niejedna matka nie wiedziala ze alkohol wplywa na skutecznosc pigulki:) to samo robia antybiotyki:) owszem ciaza i porod tez ma swoje skuktki hormonalne wiadomo, nie mowie ze zdrowiej byc w ciazy niz brac pigulke, ktorej zaden lekarz nota bene nie poleca jako wieloletniej metody-badania nad zwiazkiem raka piersi i pigulki nigdy nie zostaly dokonczone, a odkad mamy pigulke-mamy wzrost zachorowan. niemniej, trzeba uwazac, kazdy znajdzie swoja metode o ile chce. chyba ze ktos naprawde woli dzieci w mlodym wieku to tez trzeba uszanowac:)
Pablo1919
2014-02-01 21:10:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ku przestrodze!? No proszę i tak typowy umysł nastolatki będzie widział tam tylko logo MTV i rolę celebrytki, a nie zmienianie obesranych pieluch. I jaki problem antykoncepcji!? To już może dzieciom w przedszkolu wciskajmy kondomy i piguły żeby wiedziały że mogą się teraz bezpiecznie pieprzyć. Uświadamianie poszerzy tylko skalę problemu.
nica555
2014-02-01 22:48:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
bezpieczna, owszem, antybiotyki obnizają suteczność pigułek ale też nie wszystkie. a jeśli chodzi o alkohol nie ma ani jednego potwierdzonego badaniami klinicznymi doniesienia na ten temat. mamusie wolą udawać, że pigułka nie zadziała a nie ja zwymiotowały po pijaku ;/ (źródło- UMłodz zakład famakologii)
pablo, Chyba lepiej wciskac im zabezpieczenia niż mówić jaki to grzech śmiertelny - efekty udawania, że nie ma problemu i seks nie dotyczy nastolatków już mamy. poza tym, kiedys (30-40lat temu) nasi rodzice,dizadkowie też uprawiali seks mając -naście lat! to nie jest nowy problem
bezpieczna123
2014-02-01 23:36:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
@pablo a co to jest typowy umysl nastolatki, bo to nie jest tak dokladnie to co na wiocha sie pokazuje:)nastolatki wbrew pozorom sa bardzo dziecinne, obie plci, a ciaze rzeczywiscie sie zdarzaly mama mi opowiadala ze u niej w podstawowce w 8 klasie byla jedna ciezarna- 15 lat. ja w szkole sredniej bylam kilkanascie lat temu i bylo jakies 10 ciaz za moich czasow w szkole. Chwala bogu jeszcze nie jest tak ze ludzie robia to co w programach pokazuja, predzej programy pokazuja to co ludzie robia:)nie ma co panikowac, ciaze mielismy na dlugo przed programem:)
jaa28
2014-02-01 11:48:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
To teraz te głupie nastolatki które oceniają człowieka po ilości "lajków" na fb będą zachodzić masowo w ciąży żeby zostać celebrytką bo przecież nie będzie tragedii nie skończę szkoły ale będę gwiazdą bo pomyślą im się udało to czemu mi ma się nie udać będę miała kasę sławę mam nadzieję że tak tego nie będą odbierały i będzie to o konsekwencjach ciąży w tym wieku i przestrogą a nie sposób do stania się celebrytą bo może wystąpię w takim programie
katarynka89
2014-02-01 11:43:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
wczoraj z nudów zobaczyłam 2 pierwsze odcinki . Sama miałam 22 lata ja urodziłam dziecko, miałam faceta, wsparcie rodziny i gdzie mieszać. Mimo to było baaaardzo ciężko, ogarnąć nową sytuację. One miały po 13-14-15 lat jak rodziły - problemy rodzinne- mieszkaniowe itd. Cieawe jakimi rodzicami są hejterzy którzy sie tu tak dzielnie wypowiadają .
Bo dla waszej wiadomości - jeśli chodzi o wpadki to nie tylko dziwki i szlałfiary uprawiają sex przed ślubem ...
bezpieczna123
2014-02-01 11:49:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
tak jest! wasze ukochane, wartosciowe, wyksztalcone, madre dziewczyny tez uprawiaja seks dla przyjemnosci i przed slubem, po alkoholu tez sobie nie zaluja, nie oszukujmy sie:) latwo sie krytykuje. Moja szwagierka byla w ciazy w wieku 25 lat, a ze natura jej dala dziecinna urode, i sie zaraza nie starzeje w ogole, to trzy "babki"jej lincz urzadzily w autobusie ze gowniara w ciazy i szmata itd hehehe po slubie byla,tuz po studiach,dziecko planowane, ale na pierwszy rzut oka ocena byla jednoznaczna:)
chomik1975
2014-02-01 11:19:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
To serial o polskiej rzeczywistości, no ale trzeba to zrozumieć.Wreszcie mtv zrobiła coś wartego uwagi i napewno jest to dużo lepsze niż ta hu..wa muzyka którą nadawali. A odnośnie syfu to ma go we łbie koleś który zamieścił to zdjęcie.
turkus85
2014-02-01 11:13:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wystarczyłoby zainteresować się o czym ma być ten program,a nie wyciągać wnioski na podstawie nazwy czy tego jaka stacja puszcza ten program. Z tego co widac we fragmentach to nie będzie słodka opowieść jak to fajnie jest mieć dzidziusia, tylko o tym jak ciężko jest takim matkom. Może jedna czy druga nastolatka się po tym zastanowi i wyciągnie wnioski. Myślenie nie boli, polecam spróbować
bezpieczna123
2014-02-01 11:45:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
ja tez mam taka nadzieje ze program bardziej zmusi do myslenia i przestrogi niz do promowania i zachecania. jedno warsaw shore juz mamy, moze to bedzie cos innego.
bezpieczna123
2014-02-01 10:31:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
wygladaja na calkiem zadbane, i szczesliwe, niespecjalnie wychudzone, ludzi sie nie boja, siniakow nie widac, kocyki nie sliskie, domow dziecka nie znaja,chyba nie maja tak zle, a matki z takimi doswiadczeniami moze lepiej dopilnuja pewnych zasad niz same mialy we wlasnych domach:)przynajmniej taka mloda jeszcze ma energie biegac za takim maluchem:)nie mozna nie doceniac lekcji wyciaganych z wlasnnych bledow:) z glupoty tez sie wyrasta, na ogol dzieki doswiadczeniu:)
grigore
2014-02-01 12:39:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widocznie kazda kobieta co zachodzi w ciaze jest zbyt glupia zeby byc matka i nalezy jej dziecku wspolczuc hehe tylko te co w zyciu w ciazy nie byly sa dobrymi matkami bo nie takie glupie zeby sobie dac dzieciaka zrobic, lub przynjmniej te co seksu nie uprawialy zeby miec dzieci, ewentualnie matki po 30tce lub 40tce choc te tez niedobre bo na stare lata seks uprawiaja, zadnego szacunku do siebie!...moherowe pieprzenie.
Bossman616
2014-02-01 09:55:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
viva polska podaza w ta sama strone
bezpieczna123
2014-02-01 09:28:17
Ocena: -2(glosow:12)-+
Z wiekszosci komentarzy wynika ze ciezarne dziewczyny same nawzajem sobie te dzieci robia bo zaden facet nie ma z tym nic wspolnego i sa przeciwni uprawianiu seksu z nastolatkami:)))pierwsza lepsza wrzutka z polnaga malolata i ci sami co tu krytykuja beda sie slinic i gotowi do "ruchalbania", sami oczywiscie zachowujac sie jak najbardziej w porzadku bo to wina panienki ze bogu ducha winny facet nie umie sie powstrzymac:)
bezpieczna123
2014-02-01 09:51:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
co do samego kanalu MTV to po prostu zdechl smiercia naturalna wyparty przez itunes i youtube, taka kolej rzeczy i ratuja sie jak moga zeby utrzymac wiez z mlodym widzem poprzez takie programy bo muzyke juz dawno odebral im internet:)ja tez tesknie za starym MTV:)
bezpieczna123
2014-02-01 10:19:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
otoz to, wlasnie to mialam na mysli, ze do tanga trzeba dwojga, a prawda jest taka ze zawsze facet na seks predzej nalega:)wiec czyzby takiej nie wypadalo nie skorzystac? oboje tak samo madrzy i malolata i malolat, poki co nie mamy jakis zatrwazajacych danych o gwalconych facetach przez napalone nastolatki:) obustronna chec/wina, niemniej, jak sie ciaza przytrafi to tylko jedna najczesciej damska strona potrafi wziac sie w garsc i byc rodzicem:)zadne marnotrawstwo nie skorzystac:) nic sie nie marnuje i nie odpada.bez obaw:)
bezpieczna123
2014-02-01 10:23:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
z braku seksu jeszcze nikt nie umarl smiercia glodowa, a jesli rzeczywiscie tak jest to nie mozna potepiac tych dziewczyn jesli tylko zaspokajaja te fizjologiczna koniecznosc czy glod:)ot mozna tego kota obracac na tysiac sposobow zeby jedna czy druga strone uwolnic od odpowiedzialnosci,taka juz mentalnosc zeby winic te slabsza ktora w gruncie rzeczy patrzac na ewentualne konsekwencje okazuje sie o wiele silniejsza niz facet.
bezpieczna123
2014-02-01 10:26:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
nie pochwalam wczesnego maciezynstwa,ba sa takie co nigdy nie beda sie do tego nadawac, niemniej nie mozna usprawiedliwiac facetow ktorzy uciekaja od odpowiedzialnosci i to w kazdym wieku nie tylko w tym sczeniackim, o ilez czesciej dorosly facet opusci rodzine i dzieci niz kobieta:) sam poczatek historii moze godny potepienia ale to jak sobie radza te dziewczyny z konsekwencjami tych poczatkow jest raczej godne pochwaly, bo wyjscia mialy rozne a wybraly to najtrudniejsze, w nagrode milosc dzieci:) mogly skonczyc gorzej:)
FuckAtheist
2014-02-01 10:33:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
FuckAtheist
2014-02-01 10:37:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
FuckAtheist
2014-02-01 10:41:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-02-01 10:42:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadza sie- antykoncepcja slowo klucz w problemie, niech robia co chca a konsekwecji mozna uniknac dzieki antykoncepcji. kobiety maja wiecej mozliwosci niemniej sa one bardziej inwazyjne i ingeruja w zdrowie przez to moze byc problem ze zdobyciem recepty w mlodym wieku. prezerwatywy mozna kupic prawie wszedzie.w calym "zajsciu" na ogol po rowno rozumu i antykoncepcji brak, niemniej nie mozna potepiac dziewczyn za to jak radza sobie z tym co bylo pozniej, bo nie jest to program o domach dziecka.a czy to jest akurat cos co chce sie w tv ogladac, to juz inna sprawa.
bezpieczna123
2014-02-01 10:49:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
rola ojca zmienia sie w dzisiejszych czasach stad lekka poprawa ktora nistety rzadko wynika z checi samego ojca a bardziej z nacisku rodziny czy otoczenia, dawniej robota ojca to bylo przynoszenie pieniedzy na stol, i facet ktory odchodzil od rodziny byl rogrzeszony samym placeniem alimentow- dzis wymaga sie juz wiecej i we wspolnych wychowywaniu i po rozstaniu.
bezpieczna123
2014-02-01 10:51:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
program o matkach, w zapowiedziach przewijali sie tatusiowie rowniez,z twazami zbitych psow, trudno oceniac te konkretne przypadki nie znajac dokladniej. ogladac raczej nie bede,choc mam nadzieje ze polska wersja bedzie lepsza od amerykanskiej, widzialam kiedys 2 odcinki amerykanskie w silowni, z braku laku i muzyki tylko to bylo w tv, jezu jak to bilo glupota po oczach, mialo sie wrazenie ze to na niby wszystko bo nie ma takich kretynow na swiecie. oby polki okazaly sie lepszymi matkami i nastolatkami.
FuckAtheist
2014-02-01 11:02:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
FuckAtheist
2014-02-01 11:05:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-02-01 11:13:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
no coz wiocha pelna choragiewek ktorych opinia zalezy od wrzutki, i pod nia sie ustawiaja. opis na ogol dyktuje opinie:) w tym przypadku nastolatki to szmaty itd, nastepna +18 bedzie zachecac do seksu z 14 latka w makijazu i kazdy sobie wytlumaczy ze ona pelnoletnia lub przynajmniej chetna.
bezpieczna123
2014-02-01 11:14:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
co do samych ksiag siusiakowych i cipkowych madrosci dla dzieci- od ciekawej poszukiwaczki punktu g z ksiega w rece do uczestniczki tego programu niedaleka droga. choc o antykoncepcji tez uczy to zawsze bedzie to cos co nie koniecznie w danej chwili jest pod reka.checi beda silniejsze niz rozum.lepiej w ten rzoum inwestowac piszac ksiazki niz w te checi. niech one dojrzewaja razem z rozumem a nie przed nim lub zamiast.
Fleuri
2014-02-01 11:19:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
jest takie stare, brzydkie powiedzenie: Jak suka nie da, pies nie weźmie". Faceci jacy są, tacy są, takie im dała zadanie natura, żeby korzystali z okazji. Za to kobiety rządzą doborem naturalnym (idę z tym, który mi się podoba), a jak się chcą szmacić to tylko ich wybór. Jakoś nie mam przymusu dawania tyłka każdemu facetowi, który się do mnie ślini albo zagada :D Ale lepiej za swoje błędy mieć pretensje do całego świata, tylko nie do siebie...
bezpieczna123
2014-02-01 11:29:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
wiesz co duzo ksiazek o naturze czlowieka i tym czym sie w zyciu kieruje, wyborze partnerow i ogolnie w decyzjach itd itd sie naczytalam i w zadnej nie bylo tego pieknego madrego powiedzonka jako zasady w czymkolwiek.to nie z natury sie wzielo to powiedzenie. dla mnie to tylko prostackie usprawiedliwienie dla szmacenia sie facetow. bo musza, bo natura im kaze?natura nie dala nam przyjemnosci w seksie dla przyjemnosci a dla rozmnazania sie.
bezpieczna123
2014-02-01 11:33:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
natura kieruje nasza checia seksu oczywiscie, ale nigdy w celu przyjemnosci wlasnej czy radosci czy o pokazanie sie przed kolegami jakie to sie ma doswiadczenie w tym temacie. chodzi tylko i wylacznie o rozmnazanie. jesli ktos chce sie natura zaslaniac niestety musi ograniczyc kontakty tylko do stosunkow w celu prokreacji hehe. Z ta natura to lepiej ostroznie.Poped maja obie plci, i obie sa zdolne do kontrolowania go i swiadome konsekwencji.Mamy poped i inteligencje- te druga nieco lepiej rozwinieta, dobrze by bylo korzystac czasami.
bezpieczna123
2014-02-01 11:35:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie ma tak ze jak kobieta zdejuje majtki to juz facet musi. moze chciec, ale nigdy nie musi, ba, najczesciej nie powinien,jesli ma sie za lepszego to powinien sie lepiej zachowac:) oczywiscie kobieta tez powinna miec nieco lepiej skoordynowane ruchy rak dookola majtek, nie powiem, nie sa swiete. kazdy sam odpowiada za to co robi. jesli dojdzie do seksu to dlatego ze oboje to zrobili ichcieli i zadne nie musialo.
bezpieczna123
2014-02-01 11:40:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
ten przymusowy poped, ujawnia sie najczesciej tylko w sytuacjach ogromnego zagrozenia zycia, na wojnie czy kataklizmy-zaczynaja sie fale gwaltow bo puszczaja wszelkie normy cywilizacyjne a zaczyna dzialac sila walki o przetrwanie gatunku. ludzie ktorzy normalnie nie byliby zdolni do gwaltu zaczynaja za wszelka cene dazyc do rozsiewania swojego DNA nawet przemoca. tu jest natura, tak brzydko sie odzywa ale walczy o swoje. natomiast seks na imprezce nastolatkow przy alkoholu, to nic innego jak glupota a nie natura:)
FuckAtheist
2014-02-01 11:49:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-02-01 11:56:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie wiem co to te jehowe, religie mnie nie interesuja tak jak i polityka:)nie wybieram ale ogolnie sie sie odnosze do tego co piszesz plus dodaje co sama mysle. osobiscie, nie znam tych przypadkow ktore opisujesz, dla mnie sa to teoretyczne osoby z internetu, nigdy w zyciu nie mialam kontaktu z dziewczyna galerianka, czy taka co za doladowanie telefonu zciaga majtki. choc nie twierdze ze takie nie istnieja. niemniej kogos o takim malym rozumnku nie podejrzewam o takie troskliwe podejscie do dzieci lub o odpowiedzialnosc w wychowywaniu.
bezpieczna123
2014-02-01 11:59:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
mysle ze wiekszosc tych matek nastolatek to wlasnie te zakochane slepo nastolatki ktore pierwszego chlopaka w zyciu dorwaly i przez nieuwage i bezmyslnosc skonczyly w ciazy. te bardziej wyrachowane chyba jednak lepiej dbaja o zabezpieczenie zeby nie wpakowac sie w klopoty.lepiej w temacie rozeznane:) trudno mowic ktorych wiecej. ja znam wiecej tych pierwszych, tych drugich wcale choc podobno sa naprawde. internet uczy wiecej niz rzeczywistosc.
bezpieczna123
2014-02-01 12:02:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
kiedys babcia mi opowiadala ze w jej wsi byla taka co to zadnemu nie odmowila, jakby sie nachapac nie mogla, kazdy jeden, zonaty czy nie mogl ja miec i mial. ona jedna, a oprocz niej setki porzadnych dziewczyn ktore musialy udowadniac i tlumaczyc sie ze nie sda takie jak ta jedna. wystarczyla jedna zeby rzucic cien na wszystkie:) tak juz jest ze w necie zobaczymy pare ogloszen, nastolatek o nagich fotkach za doladowanie itd i juz sobie tworzymy w glowie ze teraz wszystkie nastolatki XXI wieku takie sa:) a prawda jest inna.wiekszosc to zakompleksione niesmiale, normalne dziewczyny:)
bezpieczna123
2014-02-01 12:07:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
co do tego sladu na twazy to nie tyle sam seks sie odbija co ciaza i porod, kazdej kobiecie porod doda 5 lat na twazy, nie wiem jak to dziala konkretnie moze to ta trauma i wysilek i bol plus hormony niemniej raczej to nie seks sam w sobie, ktory jak gdzies wyczytalam odmladza hehe. predzej niedospane noce, niedozywienie bo dziecko w lonie wysysa wszystko z matki (patrzac z czystko biologicznego nieludzkiego punktu dziecko w lonie jest pasozytem:)stres ogromny, brak czasu dla siebie-to tak to sie odbije na wygladzie tych dziewczyn z programu.
bezpieczna123
2014-02-01 12:10:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
kiedys juz na wiocha pisalam o mojej przyjaciolce ktora jako przeciwniczka zwiazkow ogolnie jest zawsze singlem seks ma raz do roku ot tak z doskoku, zeby pajeczyny przegonic, i mimo ze zaczela w wieku 18 lat to majac teraz lat 48 ma za soba dwudziestu paru partnerow, seksu w zyciu miala jak na lekarstwo, a teoretycznie taka ilosc partnerow czyni z niej szmate:) a co do tego jak to sie na jej wygladzie odbija?niech ja szlag trafi, bo jest 12 lat ode mnie strasza a ja i nie tylko ja jej wygladu zazdroszcze bo wyglada na gora 30:) moze to brak zwiazkow jednak odmladza hehe
bezpieczna123
2014-02-01 13:29:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
smutne te malolaty bo dla nich seks to szukanie akceptacji, przynaleznosci, czasem milosci,seks kojarzy sie z byciem w zwiazku, byciem cool, byciem kobieta,dominowaniem nad towarzystwem itd. raczej nie o sama przyjemnosc z tej czynnosci jak w przypadku facetow.czesto mysla ze tak trzeba i ze tego sie od nich oczekuje. brak sily charakteru, kompleksy itd tylko w taki sposob sie przejawiaja, jedna bedzie siedziec w domu i paznokcie obgryzac a druga wyjdzie w miasto i na sile bedzie sobie udowadniac ze jest fajna robiaz rzeczy w ktore sama watpi.uszkodzone osobki.
bezpieczna123
2014-02-01 13:35:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
za moich starych czasow tez sie imprezowalo na studiach niemniej to byl alkohol, wyglupy, tance, dyskusje, flirty, czasem i klotnie. przypadkowego seksu nie bylo. moze kwestia innego towarzystwa.tyle ze ja z innego pokolenia jestem, jakby doszlo seksu nikt by tego nie pochwalal tylko by bylo kazanie o ruinowaniu sobie opinii itd.lepiej bylo sobie doopy nie zawracac.
bezpieczna123
2014-02-01 13:42:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
teraz jest inaczej niemniej dobrze ze nadal poniekad sie potepia takie zachowania.ale wlasnie dlatego ze sie potepia, wracam do punktu wyjscia, one same tego nie robia. wiec lepiej nie krytykowac ich jak sie samemu korzysta-mowie ogolnie o facetach. moze wiecej krytyki wobec obu stron a nie robic z faceta ofiare ciezarnej nastolatki a tego co narobil balaganu i problem troche sie zmieni. przerzucanie pileczki z jednej w druga strone nic nie da. chwala bogu tych nastoletnich matek wcale nie mamy az tak duzo.
bezpieczna123
2014-02-01 13:58:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
a propos tej koniecznosci korzystania z kazdej panienki ktora wystawia tylek, kiedys mialam takiego znajomego co w takich sytuacjach choc wulgarnie to z racja mowil "ja mojego ch*uja na smietniku nie znalazlem" hehe umial odmowic tak zeby pokazac co mysli o "ofercie":)
bezpieczna123
2014-02-01 14:22:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przetrwal pytania i jeszcze prawidlowo odpowiedzial hehehe
FuckAtheist
2014-02-01 09:07:07
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Krzysiek_28
2014-02-01 08:56:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
MTV się zjeb@ło i teraz tam same gówno puszczają ! Chvj mnie obchodzą jakieś młode pixdy z dziećmi ?
bezpieczna123
2014-02-01 09:38:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
niemniej zmieniaja pieluchy, karmia, bawia, kochaja,wychowuja, jak widac wpatrzone w te dzieci jak w obrazek-slowem mialy wiecej odwagi i tzw jaj niz tchorzliwi tatusiowie, bo tylko niektorzy sa z nimi. nie usunely a ponosza konsekwencje, podejrzewam ze rozowo w zyciu nie maja, i nie ciesza sie taka wolnoscia jak "ojcowie" tych dzieci. zrobic moze kazdy, ale prawdziwa opowiedzialnosc to na ogol tylko kobieta potrafi wziac, nawet w takim szczeniackim wieku sie ogarnely i dbaja o dzieci.
mobiletomek
2014-02-01 03:21:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
ojciec dziecka nie znajomy , teraz w MTV bedzie płakac ze grała w słoneczko i jak to sie stalo
mobiletomek
2014-02-01 03:18:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
najpierw sie puszczaja a potem sie chwala
majka11826
2014-02-01 01:36:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
Najlepsza jest ta co ma 17 lat i 3 letnie dziecko... patologia ( tak oglądalam)
BardPiosenki
2014-02-01 01:30:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
To było wiochą lata temu gdy tylko program ujrzał światło dzienne.
freak4life
2014-02-01 01:20:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ta rzeczywistość jest coraz mniej moja.
Ksiondz_Piotrus
2014-02-01 00:47:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
w pismie sw. jest napisane owoc niedojrzaly a juz zgnily
angella19lat
2014-02-01 00:16:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
majki170784
2014-01-31 23:59:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
to po co idioci ogladaja syf:) sami to napedzacie wiec ......w d.....
WchujaNieLece
2014-01-31 23:23:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiesiłbym za jaja kolesia który wybiera programy emitowane w MTV - "Music Television"
DeeDeeLinka
2014-01-31 23:18:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Przecież to trzeba tępić a nie promować !
slawus79
2014-01-31 23:14:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie dosyć, że pamiętam, to od lat zbieram nagrania z kaset VHS, z tego prawdziwego MTV, z lat 1987-1996. Headbangers Ball, RockBlok, Music Non Stop, Greatest Hits, a także niezapomniane Weekendy tematyczne. Chętnych do wymiany zbiorów zapraszam do kontaktu!
Maro1000_PL
2014-01-31 22:33:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
Główną konkurencją będzie rzucanie dziećmi o podłogę
Nato-Vanila
2014-01-31 22:26:08
Ocena: -7(glosow:9)-+
Jak nie lubisz to nie oglądaj, może komuś się podoba program.
adamsatanisz
2014-01-31 22:09:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
Znajdą się też ludzie którzy tego typu produkcje będą "promować" myśląc że je wyśmiewają.
Paindemonium
2014-01-31 21:40:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kiedy będzie seria z czterema brutalnymi mordercami pedofilami?
NocnyBuszowniK
2014-01-31 22:31:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
overbreaker
2014-01-31 21:39:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jakby to u nas grali to pewnie wystepowały by w nim same fryzjerki...
Psychosocial666
2014-01-31 21:48:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gimby nie pamietajo ;)
Adrian2712
2014-01-31 21:59:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pamiętam,hitem lata był wtedy Alexia-Uh lalala:)
slawus79
2014-01-31 23:15:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie dosyć, że pamiętam, to od lat zbieram nagrania z kaset VHS, z tego prawdziwego MTV, z lat 1987-1996. Headbangers Ball, RockBlok, Music Non Stop, Greatest Hits, a także niezapomniane Weekendy tematyczne. Chętnych do wymiany zbiorów zapraszam do kontaktu!
MeGustaLaJoker
2014-02-01 14:36:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
A pamięta ktoś czasy jak na sławę trzeba było ciężko pracować? A nie świecić gołym tyłkiem, nagrać sex-taśmę albo zaciążyć w wieku 15lat.
C2ShadowMan
2014-01-31 22:10:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Z1mna Polska to kraj konserwatywny. Zatem promowanie tego typu głupot, to urąganie inteligencji lub takie podsycanie do złości.
pionier.ema
2014-01-31 21:21:49
Ocena: -1(glosow:9)-+
Autor wiochy napisał "Znajdą się idioci, którzy będę to oglądać." Otóż jak widać pierwszy już się znalazł skoro się wypowiadasz...
JackShephard
2014-01-31 22:23:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak. Czekam z niecierpliwością na pierwszy odcinek.
bezpieczna123
2014-02-01 09:47:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja widzialam tylko zapowiedzi, podobalo mi sie jak reporterka zapytala dziewczyne o marzenia i przyszlosc a ona mowila o zdobywaniu zawodu,nauce,itd wszystko to mowila patrzac na dziecko a nie na dziennikarke- widac ze szybko sie nauczyla co teraz najwazniejsze i dookola kogo ma sie krecic jej swiat:)o ile jestem zwolenniczka poznego maciezynstwa tym badziej podziwiam dziewczyny za szybka doroslosc i wziecie ciezaru na siebie.niektore by po prostu usunely i bawily sie dalej. z zapowiedzi wynika ze wieksze problemy maja z ojcami dzieci niz z samymi dziecmi:)
bezpieczna123
2014-02-01 12:27:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
no coz, nie zapomninajmy ze te plusy czy minusy sa nieprawdziwe, o niczym nie swiadcza i na nic sie nie przekladaja, nie dowodza niczyjej racji czy bledu. najlepiej nie zwracac uwagi. ot dla jaj dawac wszystkim plusa dzien caly, lub minusa hehe jak ktos mysli ze dowali komus lub cos udowodni jednym kliknieciem to widocznie tylko tak potrafi, wspolczuc mu, nie rugac.
djmartinezzz
2014-01-31 20:54:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
MTV- Mnie to Vali
Era MTV, VIVy dawno sie skonczyły 20 lat temu leciała zajebista nuta teraz to jedno wielkie gówno przerywane reklamami
maxicoveri
2014-01-31 20:30:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
to jest czysta patologia!kiedys za moich czasów było w MTV tylko muzyka szkoda że te czasy już nie wróca!to samo sie dzieje na vivie!SAMO GłÓWNO!
maxicoveri
2014-01-31 20:27:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
szkoda że nie ma u nas programu nastoletni mężowie i ich 80 letnie żony!to by dopiero było ciekawe!
po.ziomeczka
2014-01-31 20:25:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Patologia społeczna, dla kasy się pokazać czemu nie.
po.ziomeczka
2014-01-31 20:18:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Cieszą się nie wiadomo z czego, trochę by się wstydziły, dobrze, że nie jestem na ich miejscu.
owcazogorkowca
2014-01-31 20:13:55
Ocena: 5(glosow:5)-+
"Mamusie Ciągutki" a Już wkrótce "Nastoletnie Mamusie z luźnymi zwieraczami II"
C2ShadowMan
2014-01-31 20:10:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
wszystkie podobne do matki Madzi
Marek23033
2014-01-31 20:04:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
dzieci rodza dzieci. I to bedzie teraz trendy ?
owcazogorkowca
2014-01-31 20:04:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
No coż, o polkach głośno jest w świecie i to nie bez powodu :]
greengrain
2014-01-31 19:44:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Teraz tylko patrzeć jak propagowanie Takich Mam sprowadzi co szybszej kopulacji małolatów !!!
marcinko83
2014-01-31 19:27:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
komuś jednak zależy,aby promować patologie w naszym kraju,gimbusiary będą oglądać i brać przykład,żałosne
majorero
2014-01-16 08:22:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
Bo to jest skutek zbyt małej liczby lekcji religii w szkole.Gdyby było więcej to siostry i księża mogliby na lekcjach przekazać więcej wiadomości o tajemnicach życia płciowego, skutecznej antykoncepcji (na własnym przykładzie). A poważnie, to czytałem,że podobno ciekawe, nie wulgarne, pouczające. Jak jest trzeba będzie sprawdzić samemu, a nie polegać na opiniach z netu.
TAJEMNICA111
2014-01-16 06:59:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
u mnie w mieście także 19 sto latka ma trójkę dziec, każde z innym... ;/ szkoda później dzieci tylko. a w tym programie pokazują że życie gówniary z dzieckiem wcale nie jest takie złe i po co to... się później dziwić że małolaty robią jak robią...
bubatraker96
2014-01-16 01:02:36
Ocena: 10(glosow:20)-+
moja mama pracowała kiedyś w monopolowym w nieciekawej dzielnicy no i na swoją osiemnastkę dziewczyna przychodziła po alkohol z dwójką swoich dzieci jedno trzymała na rękach drugie szło samo starsze miało 5 lat młodsze rok każde z dzieci miało innego ojca
markopolo4747
2014-01-16 00:47:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0