lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 30.01.2014, 01:14:49   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 21  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
idler73
2014-01-30 09:14:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z tego co wiem, Apple, uznał, że produkuje sprzęt tak zajebisty, że zlikwidował system gwarancyjny w USA. W Europie mu nie wolno, serwisem zajmują się firmy zewnętrzne w żaden sposób nie powiązane z Apple. Swoją drogą, nigdy nie kupiłbym telefonu za ok. 4000 PLN (tyle kosztował jakiś rok temu w Media Markt), czy w masakrycznie wysokim abonamencie. 3 razy taniej można kupić smartfona o podobnej jakości wykonania i możliwościach.

cape
2014-01-30 12:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ PITTERO .. jesteś taki fajny :)

pittero
2014-01-30 11:53:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cape
2014-01-30 11:05:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cape
2014-01-30 11:00:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ferrdal, zgadza się. Ekspertyzy dokonywane są przez serwis w max 5 dni.. 2 miesiące czeka się na nowy telefon. Nic nie zwojujesz w UOKIK, jak widać na forach wiele osób próbowało. Poczytajcie fora a potem wylewajcie tu swoje mądrości. Minn.. według kodeksu jeśli wybierasz ofertę z telefonem operator MUSI zapewnić ci sprzęt aby z usługi korzystać. miikee18 google nie gryzie. Telefony są oddawane na gwarancje i czekają 2 miesiące na serwisie z informacją że operator nie dostarczył sprzętu.

cape
2014-01-30 10:59:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

testuje
2014-01-30 10:46:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wystarczyło samemu dostarczyć do serwisu, Apple nie bawi się w naprawy, tylko do razu wymienia telefon na nowy.

minn
2014-01-30 10:40:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
płacisz rachunki za usługę a nie za fakt posiadania tel. gimbusy nigdy tego nie zrozumieją

msk2004
2014-01-30 09:38:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
To ciekawe... a wszyscy fanboje ogryzka twierdzą, że ten sprzęt się nigdy nie psuje :)

idler73
2014-01-30 09:14:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z tego co wiem, Apple, uznał, że produkuje sprzęt tak zajebisty, że zlikwidował system gwarancyjny w USA. W Europie mu nie wolno, serwisem zajmują się firmy zewnętrzne w żaden sposób nie powiązane z Apple. Swoją drogą, nigdy nie kupiłbym telefonu za ok. 4000 PLN (tyle kosztował jakiś rok temu w Media Markt), czy w masakrycznie wysokim abonamencie. 3 razy taniej można kupić smartfona o podobnej jakości wykonania i możliwościach.

miikee18
2014-01-30 09:06:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jak coś rzeczywiście jest na rzeczy to dzwońcie do UOKiK bo on jest od takich spraw a nie wiocha.pl

miikee18
2014-01-30 09:05:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po 2, z tego co wiem nie naprawia tego play tylko serwis apple, więc co wy chcecie od ludzi z salonów, oni nie mają na to wpływu. Co wy myślicie, że oni naprawiają to na zapleczu?. Z reszta Iphone to gówno zawsze się coś z nimi psuje i jest nie tak, Samsungi działają w bardzo podobny sposób i są tańsze, a wg. mnie kupujące sprzęt firmy apple są po prostu ofiarami reklamy.

ferrdal
2014-01-30 08:57:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

david.brian.35175
2014-01-30 09:06:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
ferdus, juz Ty lepiej nic nie doradzaj, bo na zla droge sprowadzisz ;)

malgolina
2014-01-30 11:03:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Te 14 dni to jest czas na ustosunkowanie się do żądań kupującego, na piśmie. To znaczy,że w ciągu tych 14 dni sprzedawca ma poinformować klienta o sposobie załatwienia reklamacji. Jeśli nie odpowie w tym terminie,reklamacja zostaje uznana na korzyść żądań klienta. Ustawa konsumencka to coś innego niż gwarancja producenta. Przy ustawie konsumenckiej nie jest określone dokładnie w jakim terminie należy dokonać naprawy, zwykle jest to 30 dni,bo tak było u nas. Ludzie często mylą gwarancję producenta i ustawę konsumencką,a to dwie różne reklamacje.

ferrdal
2014-01-30 11:20:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2014-01-30 11:28:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Reklamacja to reklamacja. Jak chcesz odstąpić od reklamacji, to znaczy,że nie zgłaszasz reklamacji towaru. A towar reklamujesz z tytułu: rękojmi, gwarancji producenta lub ustawy konsumenckiej.

david.brian.35175
2014-01-30 11:32:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
ferdal, nie masz pojecia w temacie, wiec przestan sie glupio wymadrzac. Zapoznaj sie z przepisami, a pozniej zgrywaj Wszystkowiedzacego. Twoj pierwszy komentarz jest zwyczajnie smieszny.

ferrdal
2014-01-30 11:39:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

david.brian.35175
2014-01-30 11:50:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moze Ci ferdus uwzglednili, kiedy poszedles do nich pijany w kowbojkach i z pistoletami na kapiszony :)) A tak wracajac do tematu, to producent ma na naprawe 30 dni (o ile jest to wada towaru oczywiscie) a jesli nie moze w tym terminie naprawic, to jest zobowiazany wymienic produkt na nowy. A zrywac, to mozesz ferdus kwiatki na lace :)))
Czyli dowody na brak ewolucji.
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:04:49   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 100Skomentuj (6) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0