Trzeba było użyć mózgu zanim się rozłożyło nogi przed arabem
Ukryj komentarze(177)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dar7724
2014-02-16 11:07:02
Ocena: 150(glosow:182)-+
Bo wyjeżdżają z wiosek,zobaczą bambusa,czy śniadego i doopa szaleje...
Antycyponek
2014-03-10 17:56:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bluznierca
2014-02-28 23:44:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zamiast isc do TV i opowiadac o swoim nieszczesciu powinna zrozumiec ze ma moze otwierac pysk tylko jak kleczy. Przed Mustafa i jego bracmi oraz kuzynami. Ojciec tez sie moze zalapac.
michal-711
2014-02-22 21:55:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
dobrze kur..ie!!!!!
durexusmen
2014-02-19 23:59:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
w sumie sama prawda!
Zaglebiak06
2014-02-19 19:38:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
Od kilku lat piszą i mówią, że to błąd wiązać się z Arabem ale Polki wiedzą swoje i wiążą się z nimi. Niepojęte.
dorotea1800
2014-03-09 12:57:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe gdzie dają takie porady??? Jedyne to mówią to by najpierw dobrze się zastanowić i poznać kraj i zwyczaje partnera. Związać się możesz z kim chcesz, ale upewnij się najpierw, że wiesz na co się decydujesz!!!
szydel-165
2014-02-18 13:14:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Z dwojga złego chyba lepiej mieć ojca muzułmanina, niż matkę szmatę.
Dzifka-z-Teksasu
2014-02-18 22:09:47
Ocena: 3(glosow:11)-+
Masz na myśli swojego ojca, czy swoja matkę?
Marksman1221
2014-02-18 11:34:47
Ocena: 7(glosow:7)-+
To jeszcze nic... Mam znajomą na po studiach pielęgniarskich. Bardzo była zła kiedy mówiłem że religia islamu to zagrożenie dla Polski i świata.
oleczka661
2014-02-18 10:19:19
Ocena: -17(glosow:25)-+
Jak czytam te komentarze, to się łapię za głowę- jacy Wy jesteście ograniczeni! Panowie- szmatami nazwijcie również swoje kobiety ktore,rozkładają przed Wami nogi! To, że ktoś z kimś uprawia seks to znaczy, że się szmaci? A jeśli idzie się do łózka z Arabem oznacza to TYLKO tyle, że trzeba porwać dziecko? Dobrze wszyscy wiecie, albo i nie...;/ że nie wkłada się wszystkich do jednego worka. Ogarnijcie się dzieciaki.
Eric_Cartman
2014-02-18 12:16:26
Ocena: 4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora
grigore
2014-02-18 12:36:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
a taka co przespi sie z polakiem jednym drugim trzecim to jakas lepsza? Mozliwe ze spotkasz swoja idealna jako jej czwarty chlopak czyli trzech przed toba wyobraca te twoja idealna wysniona i taka nie bedzie dla ciebie szmata? wiadomo zwiazki z muslimami to jakas pomylka ale jak sie mowi ze wszystkie to szmaty to trzeba siebie samych z siostrami zonami matkami tez wliczac do rownania.
grigore
2014-02-18 12:39:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
w sadach rodzinnych pelno takich co przed polakami nogi otwieraly a teraz walcza o dzieci albo o alimenty. Co tam na arabow patrzec to sa wyjatki polek z arabami, wejdz do pierwszego lepszego sadu rodzinnego i zobacz jak sie "pary" dochodza o dzieci. To sie dopiero na wiocha.pl nadaje:)i nie trzeba islamu do tego -para katolikow wystarczy. Czy taka religia cvzy inna rodzice uzywaja dzieci jako broni przeciwko sobie nawzajem a jedyna ofiara jest dziecko.
Bluznierca
2014-02-18 14:01:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tu nie chodzi o to ze szmata bo sie sypie jak zloto. Tego nie wiemy. Moze Mustafa, syn Ahmeda, byl jej pierwszym (buhaha) ale chodzi o cos z gola innego. Dla mnie laski ktore mialy duzo partnerow nigdy nie byly szmatami bo niby z jakiej racji? Tez mialem mnostwo w swoim, 40 letnim juz zyciu, kobiet i nigdy nie uwazalem ze jestem q..wa :)
Szmaciarskie i upodlajace jest danie sobie wlozyc ciapatego ch***. Nawet alkohol tego nie usprawiedliwia bo asertywnosc w tym zwgledzie winna byc wgrana w mozg naturalnie. No ale ona nie ma wogole mozgu. Wiec o czym tu gadac?
grigore
2014-02-18 15:41:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Albo inaczej postrzega pewne sprawy do czego rowniez ma prawo i teraz ponosi tego konsekwencje, tak czy siak jak by nie patrzec na kwestie rasowe czy kulturowe kobiecie ktorej zabrano ukochane dziecko nalezy wspolczuc bo taka co maltretuje tylko na to zasluguje. widocznie doszla do rozumu i pogonila ciawego to jej odplacil, a co mu zalezy on sie zajmowac dzieckiem nie bedzie tylko ciotki babki i inne kobiety z rodziny. Jesli to corka to wspolczuje, jesli chlopak to troche mu lzej bedzie, i wychowaja go w takim "szacunku" do kobiet ze za matka nie zateskni.
Eric_Cartman
2014-02-19 11:43:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Dzifka-z-Teksasu
2014-02-18 22:11:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ciebie boli, jak dajesz?
Eric_Cartman
2014-02-18 09:32:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
globus0024
2014-02-18 08:13:20
Ocena: 13(glosow:15)-+
pamiętam jak była afera w Krakowie z murzynem który zarażał HiV-em i poszedł za to siedzieć!! ale pamiętam jak mu stawiano zarzuty!! był podejrzany o zarażenie w ciągu 3 miesięcy prawię setki kobiet. Oczywiście nie wszystkie robiły to bez gumeczki więc ilość zarażonych okazała się po przebadaniu trochę mniejsza ale sam fakt że Polskie Szma*y lecą na bambusów i ciapatych jak stonka na łęcine jest śmieszny!! I nie żal mi takich głupich bab!!
crazybread
2014-02-18 05:15:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
CIAPATE HOOYE!!! dar dobze mowi.
GaMeFaN1
2014-02-18 01:17:26
Ocena: 14(glosow:14)-+
Wszyscy wiedzą jaka jest kultura bliskiego wschodu. Nie można całkiem generalizować ale trzeba mieć świadomość pewnych uwarunkowań kulturowych i religijnych tych ludzi. Puściła się, bo chciała egzotyki lub mieć się czym pochwalić. Oni tam biorą byle co więc trudno nie miała. Wiedziała jakie jest ryzyko więc niech teraz nie robi z siebie ofiary losu.
epimatheus
2014-02-17 23:27:32
Ocena: 3(glosow:15)-+
Skundlona szmata.
DRAlkocholek
2014-02-17 22:16:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
crazybread
2014-02-18 05:19:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak to 'nie rozumiem'. To sa ciapate chooye, kozojeby, bez mozgu.
DRAlkocholek
2014-02-17 22:15:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
krugerius1
2014-02-17 22:13:23
Ocena: 2(glosow:28)-+
dobrze ....dzieciak ma już nieczyste geny. a ta szmata zhańbiła swoją rasę wymieszała krew z brudasem. powinna umrzeć dobrze że tego wybryku natury nie ma już w Polsce. niech małe araby hodują sie gdzieś daleko od nas.
oleczka661
2014-02-18 10:21:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty masz nie tylko nieczyste geny ale konkretne opóźnienie rozwojowe. Co to jest za zasada? W Heroda się bawisz czy drugiego Trynkiewicza?
oleczka661
2014-02-18 10:23:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Powiedz to swojej mamie, pewnie z tego puszczalstwa powstałeś.
grigore
2014-02-18 11:32:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
dokladnie - mamuska rozlozyla nogi tak samo jak ta polka przed arabem i w taki sam sposob zrobila T_ensora - slowianska polska k***. Pewnie T-ensor codziennie jej to mowi hehe a sam dzieci nie bedzie mial bo by musiala je urodzic inna slowianska k*** typowe:)
grigore
2014-02-17 22:48:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wez sie Asia, my nigdy nie krzywdzimy polek, jestesmy uczciwi, nigdy nam tylko o sex nie chodzi, traktujemy wszystkie kobiety z szacunkiem, oceniamy innych bo sami po sobie wiemy jak latwo byc idealem, tylko te polki takie niewdzieczne, raz w zartach po pijaku powiesz takiej ze wszystkie kobiety to k*** bo nie sa dziewicami po kazdym seksie z nami a one juz leca do muslimow zamiast nas wielbic;)
globus0024
2014-02-18 08:18:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak się obracasz wśród marginesu to tak niestety jest!!! różnica pomiędzy facetem a kobietą jest taka że kobieta zmienną jest a facet nie!!! Bardzo łatwo w krótkim czasie prześwietlić faceta i można wiedzieć jaki jest naprawdę!! Kobiety jednak mają tzw. zatrzymanie akcji mózgu w momencie jak poznają fajne "ciacho" i taki facet może nawet nie ukrywać tego że jest świnią a i tak kobietka będzie go kochała i będzie się łudziła że dla niej się zmieni!!! Pamiętajcie dziewczynki!! facet na 90 % się dla was nie zmieni a już napewno nie na lepsze!!!
grigore
2014-02-18 08:31:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam sie poza tym pseudonaukowym "zatrzymaniem akcji mozgu". Duza ilosc kobiet ciagnie do mezczyzn-swin, i ludza sie ze sie cos zmieni. Schemat wyniesiony z dziecinstwa kiedy to patrzyly na wyczyny ojca-swini nie szanujacego matki i mialy nadzieje ze tata sie zmieni-tak im to zostaje na zycie dorosle. Tak sa wychowane wyszkolone.Spotkaja porzadnego to nie bedzie im pasowal bo nie bedzie w nim nic do zmiany, beda podswiadomie wybierac tych gorszych. Kogo winic? tych co tak zycia nauczyli.
M1CLAY19
2014-02-17 21:15:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
Czarny lub brazowy kvtas jest silniejszy niz polka.To jest cos co ubezwłasnowolnia wszystkie qurwiszony urodzone miedzy Odra a Bugiem.Przy hebanowej lasce staja sie robotami wykonujacymi wszystkie zachcianki. Na polskich wioskach predzej czarne wnuki sie pojawily niz elektryfikacja.
Bluznierca
2014-02-17 21:23:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
W punkt :)
MetalGearPsycho
2014-02-19 02:16:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
^ geigore nie obraz sie ale po innych twoich wypowiedziach wychodzi na to ze jestes taka ciepla klucha, taka parowa a laski takich nie lubia, chociaz wszedzie o tym gledza... Ja nie narzekam na samotnosc, czasami nawet ciezko je wszystkie ogarnac; kobiety lubia twardych, odwaznych facetow z zasadami a nie pi.sss.dy
MetalGearPsycho
2014-02-19 02:21:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czarni i brudasy sa po.je.b.ani w bani ale niejednokrotnie bardziej mescy niz biali, a suczki lubia meskich facetow (te ich gledzenie o milych, romantykach itd to sciema), dlatego jak je swedzi picza to leca do brudasa ktory je potraktuje jak szmaty
belmondzio88
2014-02-17 19:00:00
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Bluznierca
2014-02-17 19:16:22
Ocena: -2(glosow:12)-+
Hahaha, az mnie wbilo w glebe. Chcesz mi powiedziec ze turcy to nie araby? To moze katolicy? Albo ateisci. A moze pastafarianie? Pewnie niedlugo sam usuniesz swoj koment @belmondzio88 jak zakumasz ze nic nie kumasz.
grigore
2014-02-17 19:48:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
arab to nie religia hehehe nie kazdy muslim to arab hehehe turcja nie nalezy do krajow arabskich (swiat arabski sklada sie z 22 innych krajow) polecam zajrzec do ksiazki lub wiki przed wypowiedzia, a najlepiej przed kazda bo wstyd, ciemnosci egipskie hehe
Bluznierca
2014-02-17 21:30:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
20 lat temu pracowalem z turkami i marokanczykami. Wszyscy, bez wyjatku wyznawali islam. Ramadan, te ich modly i jednakowo zryte banie. Nie widze roznicy. Potocznie przyjelo sie juz ze arab to arab. Jak widze na ulicy babe w czarnym przescieradle to nie wiem z jakiego jest kraju, ale wiadomo o co kaman.
M1CLAY19
2014-02-17 21:39:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Grigorie? Ale na ciezarowke wiozaca drewno(dluzyce )powiesz TIR chociaz to zelastwo nie bylo dalej jak kilkaset kilometrow od bazy a kierowca i szef nie wie co to karnet.Podobnie dla kolegi (i wiekszosci nieobcujacych z "wiernymi")kazdy muslim to arab a arab to turas.Juz nie pierwszy raz jestes zbyt szczegolowy i hop do przodu.
grigore
2014-02-17 22:32:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja naprawde nie wnikam w roznice genetyczne ale sam mieszkajac za granica nie lubie jak ludzie sie dziwia ze po rusku nie mowie i pytaja jak to bylo byc czescia zwiazku radzieckiego. Wole sam takiej ignorancji nie powtarzac. To tak jakby mowic ze i my chrzescijanie i amerykanie i francuzi wiec co za roznica:) to ze wszystkie muslimy wyznaja islam to nie znaczy ze wszyscy sa arabami. Belmondzio slusznie zauwazyl idiotyzm a bluznierca nieslusznie uznal ze belmondzio sie myli. Bezdyskusyjnie. Bez wzgledu jaka jest kultura kroajow islamskich.
grigore
2014-02-17 22:37:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bluznierca opinie o islamistach masz sluszna ale myslenie ze arab to nazwa religii to troche przegiecie. turek nie jest arabem pogodz sie z tym i nie brnij bo nie udowodnisz swojej racji sam wiedzac ze jej nie masz. A czepiam sie bo jak sie uwazamy za lepszych i madrzejszych od innych to na litosc tacy badzmy. Ignorancje niech kazdy zatrzyma dla siebie a nie tak publicznie sie chwalic i slowa myslic.I jeszcze wysmiac tego co zwroci uwage zeby sie dobic. Czesci tirow i ciezarowek to juz specjalistyczna wiedza ale co to arab to juz chyba kazdy wie -choc jak widac sie myle.
Bluznierca
2014-02-18 06:55:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie uwazam ze "arabstwo" to religia bo jak to nawet odmieniac? Kto chcial tak to odczytac na potrzebe hejtu to tak zrobil. Dla uproszczenia arab to ten od allaha, ten dla ktorego kobieta to totalne zero bez praw. I nie mam zamiaru sie spuszczac i rozplywac w zachwytach dla jednego, moze dwoch % prawdziwie ucywilizowanych. Sam chodzilem do szkoly z Syryjczykiem ktory nie identyfikuje sie z tym calym islamskim gownem. Ale to wciaz za malo.
Bluznierca
2014-02-18 07:10:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dodam tez, gwoli wyjasnienia, z moj "rasizm" nie jest skierowany do innego koloru skory. Znalem w zyciu wielu "murzynow" ktorzy byli/sa wiecej niz spoko. Kretynstwo nie ma zrodla w pigmencie tylko w glowach. A te arabskie, no dobra - islamskie, sa nie tylko durne ale rowniez niebezpieczne.
grigore
2014-02-18 08:37:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Chcesz mi powiedziec ze turcy to nie araby? To moze katolicy? Albo ateisci. A moze pastafarianie?" z tego wynika ze "arabstwo" to religia bo jako alternatywe wymieniasz inne wiary. No i samo zdziwienie ze turcy to nie araby wola o google zeby sprawdzic skad ktos tak twierdzi, bo moze ma racje:)Jaka ta kultura jest to wszyscy wiemy, nie ma sie co oszukiwac jednym wyjatkiem. Pytanie tylko jakie doswiadczenie miala z polakami ta kobieta ze turas wydal sie byc najlepszy na meza.Prawdopodobnie w zyciu komplementu nie slyszala bo dla polaka to "pedalstwo" takie rzeczy
Bluznierca
2014-02-18 14:11:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesli prawienie komplementow to pedalstwo tzn ze Polska naprawde stanela na glowie w ostatnim 20-leciu. Wobec tego to ja jestem mega hiper pedalem bo swojej prawie komplementow kilkadziesiat na dzien, a i nie oszczedzam kolezanek. Tym sie m.in. roznie od typowego araba ze on komplementuje do slubu, a ja bez przerwy.
Co do tego do czego sie przyczepiles @grigore to owszem, moglem to napisac inaczej. Nie napisalem. Ale wierz mi czlowieku iz wiem ze arabstwo to nie religia. Bo arabstwo to zlo. I g**no :)
grigore
2014-02-17 17:50:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
W Norwegii odbieraja dzieci rodzicom polakom i nie zawsze nawet powod podadza, czesto trzeba sadownie sie dowiadywac bo podadza tylko ogolnie "nieznajomosc potrzeb dziecka" i nikt im nic nie zrobi...Szkoda tej kobiety bo samym tym ze zle wybrala partnera zyciowego to co najwyzej mogla zasluzyc na bolesne rozstanie bo widzialy galy co braly. Ale odebranie dziecka to juz zupelnie inna sprawa, jakby kazdej kobiecie odbierac dzieci tylko za to ze zwiazala sie z debilem to by malo ktora matka byla.kara niewspolmierna do czynu-nikomu krzywdy nie zrobila naprawde.
mariowmg75
2014-02-17 17:34:30
Ocena: 1(glosow:13)-+
Plus za opis!! popieram.. 88
antyciapaty
2014-02-17 17:15:54
Ocena: 10(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Dzifka-z-Teksasu
2014-02-18 02:16:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czytając takie durne wrzuty utwierdzasz tylko polskie dziewczyny w przekonaniu, że Polak to prymitywne zwierzę i nie warto się z nim wiązać, bo dla niego będzie nie kobietą, ale "szmatą". Swojej matce też mówisz, że jest polską szmatą? Jest zachwycona? Nie jesteś wcale lepszy od takiego Araba - nie masz klasy, a masz sie za nie wiadomo co. JEŁOP.
grigore
2014-02-18 10:01:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
masz racje dzifka, niestety na tle innych krajow cywilizowanych polacy jesli chodzi o szacunek do kobiety slabo wypadaja, po arabsku wychodzimy z zalozenia ze nam sie nalezy i kobieta ma nas kochac nie wazne jak ja traktujemy:)a meskosc utwierdzamy sobie znizajac kobiety, albo grube albo feministki albo dziw(F)ki albo nie wiadomo co. A tych dobrych okreslen jak na lekarstwo, no chyba ze ktoras lubi jak sie ja nazywa niezla dupa czy "ruchalbym".Jako mezczyzna w pelni tego swiadomy nie powielajacy glupich schematow przyznaje to bez bicia:) Ale arab nie jest wyjsciem.
Bluznierca
2014-02-18 15:03:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polskie kobiety sa sliczne, ale czesto zaniedbane. Brak kasy i czasu, stres, wszystko fundowane przez panstwo ktore jest zwyczajnie bardziej w d*pie niz bylo jeszcze historyczna chwile wczesniej. Rozumie to, staram sie (z)rozumiec. Ale nawet silownia, ktora powinna byc tak naturalna czescia zycia jak mycie zebow i codzienna kapiel jest wydarzeniem ktore koniecznie trzeba opisac na fejsbuku. Zalosne. Wiec nie pie... ze tylko faceci zli. Choc z nimi jest jeszcze gorzej. Wielu nawet nie kapie sie codziennie. No ale to inny zupelnie temat...
mingus33
2014-02-17 17:06:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie porwał tylko je wywiózł, nie można porwać swojego własnego dziecka. a jeśli nie jest w niemczech czy francji tylko gdzieś w maroko, egipcie czy tunezji, to laska go nigdy nie odzyska, dzieciak predzej dorośnie niż ona dojdzie swych praw. było myśleć przedtem.
anabarbara
2014-02-17 16:55:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Szkoda slow;
boooczekxxx
2014-02-17 16:46:40
Ocena: -14(glosow:30)-+
Kuhwa, a pytam się, czy żadne z Was nie ''straciło głowy'' nigdy dla drugiego człowieka? Taka jest miłość, nieprzewidywalna. A jak będziecie tak stereotypowo do tego podchodzić, to pozdrawiam. Jak można postrzegać ludzi przez pryzmat większości? Do cholery, pomyślcie, że ktoś się nie myje to tylko i wyłącznie jego sprawa, każdy jest indywidualnością. Nie znaczy, że jak przykładowy Arab strzeże się wody, to cały jego naród tak samo.
mercedess
2014-02-17 17:02:07
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ty chyba nie wiesz co to są różnice kulturowe. Więc nie wyjeżdżaj z jakimś myciem się lub nie myciem, bo to śmieszne. Zgadzam się tylko z tym, że każdy jest indywidualnością, ale to też zależy od tego w jakiej kulturze jest wychowany. Żaden Arab nie będzie traktował kobiety tak jak Europejczyk ponieważ w jego kulturze jest to obce! I tym się różnimy.
Bluznierca
2014-02-17 17:07:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dziwnym zbiegiem okolicznosci ten wyjatkowy, inny niz wszyscy arabowie egzemplarz okazal sie przedstawicielem "wiekszosci" oraz "stereotypow". Coz za przypadek! Kompletnie sie tego nie spodziewalem. Amazing!
boooczekxxx
2014-02-17 17:13:40
Ocena: -9(glosow:15)-+
No tak, minusujcie, przecież prawda boli. :)
boooczekxxx
2014-02-17 17:19:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mercedess, czytaj więcej komentarzy, zanim wyrazisz swoje zdanie i nie ''wyjeżdżaj'' mi tu z takim tekstem, bo tylko podchwyciłam wątek, który już ktoś tu poruszył. :)
Ferencyvoros
2014-02-17 17:46:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
grigore
2014-02-17 19:52:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie bronie ciapatych ale jako prawdziwy polak przyznaje my- tez ruchamy dla zabawy i uciekamy nie ma co udawac, tyle ze dzieci nie porywamy, niech sie kobiety same z nimi mecza. Jesli chodzi o wine to po ktorej stronie lezy? po stronie oszusta czy ofiary?
bogdan.bohdan.7
2014-02-17 16:08:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
W ogóle nie jest mi żal ciebie !!!!!
mrocznykucyk
2014-02-17 15:57:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
irek285
2014-02-17 15:32:53
Ocena: 10(glosow:18)-+
A ja wam powiem za niedlugo zaczna wracac wszystkie latawice z podbojow europy ktore to chcialy sobie ulozyc z ciapatymi zycie.A ci tylko pobzykali i wypad.Beda staly pod urzedami i pikietowaly ze rzad ma im dac pieniadze bo im sie naleza bo sa matkmai samotnie wychowujacymi dzieci.Taki bedzie powrut Polek z emigracji.Tusk szykuj sie na przyjecie obywateli,bedzie wyz demograficzny.
enteros
2014-02-17 15:24:43
Ocena: -9(glosow:11)-+
Jeśli ten "Mustafa" ma pieniądze i jest w stanie zapewnić dziecku byt i ochronę to wiadomo, że dziecko pójdzie w ręce "Mustafy". Nieznajomość prawa szkodzi. Jeśli "Mustafa" okazał się tym, który jest w stanie zapewnić byt i wykształcenie dziecku to nie dziwi mnie, że zabrali dziecko prawdziwej porządnej matce katoliczce. Tak to już jest na drodze sądowej. Nie wiem jak wy, ale ja na miejscu tego dziecka wolałbym być wychowany przez rodzica z pieniędzmi i perspektywami.
barbarella123
2014-02-17 15:33:22
Ocena: -19(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wujekdobrrarada
2014-02-17 19:52:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bluznierca
2014-02-17 17:31:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czuje sie zaszczycony. Dodam od siebie to zwykla q. To moja prywatna i jak najbardziej subiektywna ocena. Jestem poza Polska 21 lat i mialem juz dosc czasu zeby sobie wyrobic zdanie nt. arabstwa.
grigore
2014-02-17 23:28:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie mowi sie tak o rodaczkach, pozniej sie dziwic ze na innych leca, jak od swoich takie rzeczy slysza, to tylko wsrod polakow za granica takie bluzganie sie wzajemnie zamiast trzymac razem i bronic swoich. Subiektywna i prywatna opinia-czyli nie znasz, nie wiesz, ale wg twojego ego ofiara czego/kogokolwiek to dno po ktorym mozna skakac, tylko ci ktorzy nie poplenili zadnego bledu zasluguja na szacunek. Kompleks na kompleksie kompleksem pogania. Jak chcesz wyrazic swoja niechec do islamu to nie na przykladzie polek czy polakow. w swoje choc nie idealne gniazdo plujesz!
Sylwek2012
2014-02-17 14:11:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chyba tylko polki są takimi idiotkami. Obejrzyjcie sobie odcinek superwizjera islamskie wyznanie wiary po polsku. Szkoda słów.
wujekdobrrarada
2014-02-17 13:56:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Rebus364
2014-02-17 13:54:52
Ocena: 8(glosow:14)-+
Kolejny przykład na to czym kończy się zauroczenie ciapatymi.Na zachodzie każda z tamtejszych rodowitych Francuzek czy też Angielek wie czym może skończyć się małżeństwo z muzułmaninem.Niestety Polki są nadal zafascynowane muslimami i sądzą że taki jeden czy drugi Mustafa tudzież Ahmed będzie cały czas latał na paluszkach wokół nich i prawił im morały.Zauroczenie mija gdy trafiają do rodzinnych krajów swoich oblubieńców i okazuje się że kobieta ma tam mniejszą wartość niż koza.
tlenowygonzo
2014-02-17 14:07:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Prawił morały? :)
Bluznierca
2014-02-17 17:41:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ty chyba nie widziales ladnej dziewczyny. Z ryja podobna do niczego. Na oko to z nie jednego pieca chleb jadla. Wiesniara ktora myslala ze zlapala boga za nogi. Ups...allaha przeciez.
Bluznierca
2014-02-17 17:44:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jej widac nie. Ostatnia rzecz o jakiej myslala to dobro dziecka. Task to jest jak sie mysli jedynie o przyjeciu skazonej przez fatalne DNA spermy.
grigore
2014-02-17 23:12:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
znowu sie czepiam ale rasy poludniowe slyna z silnych genow:) bezplodnosc u nich to rzadkosc, sperma silna ze na odleglosc zaplodni hehe zespol downa i inne choroby genetyczne rowniez duzo rzadziej niz u nas o ile nie mieszaja sie w rodzinie:)tyle ze ciemni i z wygladu i ze stylu zycia...Tak patrzac po komentarzach na temat tej kobiety to trudno stwierdzic ze tylko arabowie/muslimy maja kobiety za nic, u nas tez wstyd mezczyznie powiedziec cos dobrego o kobiecie chyba ze chodzi o dupe lub cycki. Szerzy sie ta ich kultura nawet nie widzimy jak szybko...
Marek23033
2014-02-17 12:09:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
,,może jestem niekumaty
dlaczego Polki dają dupy tym ciapatym''
marcind5891
2014-02-17 11:48:48
Ocena: 13(glosow:19)-+
Ale jak się próbuje wytłumaczyć to słyszymy, że jesteśmy zazdrośni - o karnację pieniądze i wyrzeźbione ciało i że on nie jest taki, on jest słodki i kochany. Niestety prawda jest zupełnie inna i przekonali się o tym już Anglicy, Niemcy, Francuzi itd. No cóż chciałaś ciapaka to teraz masz. Jedynie dziecka mi tutaj szkoda, bo będzie miał nakładzione do głowy to samo co ma tatuś.
P.S Jak często widzicie Polkę z Arabem a jak często Polaka z Arabką?
Ferencyvoros
2014-02-17 11:33:00
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mintra01
2014-02-17 11:21:17
Ocena: -15(glosow:35)-+
Krew mnie zalewa jak słyszę to powiedzenie ,,rozłożyła nogi,,...!! To nie średniowiecze!! A z kim uprawiała seks i z kim ma potomka to jej prywatna sprawa. Nie kazdy Arab to psychopata i cham. Tym bardziej, ze oni rodza sie w cywilizowanej Europie (francja, Szwecja, Wielka Brytania). A o nas mowia, ze Polak to złodziej i pijak. Ale czy kazdy? Odpowiedz na to pytanie sam.
marcind5891
2014-02-17 11:55:30
Ocena: 7(glosow:11)-+
Tak rodzą się tam, ale to co mają wpajane w domach to już osobny rozdział. Francja, Szwecja czy Wielka Brytania akurat mają ogromny problem z muzułmanami którzy zaczynają wprowadzać tam swoje prawa. To, że w telewizji w Polsce jest tak mało informacji o tym to nie znaczy, że nic się nie dzieje. Nie jestem rasistą, ale nie rozwiążemy problemu z ciapatymi w najbliższej przyszłośći to za kilka pokoleń w Europie burka będzie w szafie każdej kobiety.
szczeryham
2014-02-17 12:35:23
Ocena: 10(glosow:14)-+
mintra, zapamiętaj sobie, że pies, który urodził się w stajni nie jest koniem.
szczeryham
2014-02-17 12:40:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
...a poza tym piszesz, że to jej sprawa. Masz rację. Tylko ja się pytam: dlaczego żali się na wizji? Czyżby zrozumiała swój błąd i chciała przestrzec inne naiwne..?
wujekdobrrarada
2014-02-17 14:12:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
quanticox
2014-02-17 11:18:01
Ocena: 18(glosow:20)-+
Powiem wam, że pracuję w Holandii i w robocie zagadał do mnie Hindus. Zapytał mnie gdzie tkwi fenomen naszych kobiet, że większość jest tak cholernie łatwa. Mówi, że ma różnych znajomych. Zna Rosjanki, Ukrainki i każda traktuje go typowo po koleżeńsku. Natomiast wyjście z jakąkolwiek Polką na kawę kończy się propozycją w łóżku.
Niby to ich ciało i ich sprawa, więc nie mam zamiaru zaglądać ludziom do sypialni kto z kim idzie. Jednak czemu żadna nie zastanowi się nad późniejszymi konsekwencjami? Jakby nie patrzeć to inna kultura, gdzie nie ma księżniczki i księcia na białym koniu.
pogromgimbusow
2014-02-17 11:22:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
hindus nie ma na ogół mustafa.....
DRAlkocholek
2014-02-17 21:48:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
grigore
2014-02-17 23:23:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
@quanticox bo same pochodza z kultury gdzie bajki sa tylko dla dzieci:) dralkocholek ma racje - kwestia podejscia, komplementow, sprawic zeby czula sie wyjatkowa - bo dla takiej to odmiana,cos innego niz od kogokolwiek w polsce slyszala (nasza wina).wbrew pozorom to nie sa zadne latwe dziewczyny, tylko zakompleksione i niedowartosciowane. A pozniej rozczarowanie z ktorym trudniej sie pogodzic niz rozczarowanie (rownie czesto nieuchronne)po slubie z polakiem.
Marian1986
2014-02-17 11:17:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LizaczCipek
2014-02-17 11:05:48
Ocena: 5(glosow:13)-+
z jednej strony z takim ryjem i mozgiem białego by nie znalazla.... Ale po ch... wracala ?? mogla zostac w nowym stadzie i bleczec jak inne kozy samice ...
NIE dla ogolonych małp!!!
LizaczCipek
2014-02-17 11:04:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pogromgimbusow
2014-02-17 11:02:28
Ocena: 2(glosow:10)-+
Najpierw dyma się z ciapatym a później jakieś zdziwienie ?
szczeryham
2014-02-17 10:29:34
Ocena: 9(glosow:11)-+
Widziałem ten program. Od razu widać, że rozumem nie grzeszy.
Bluznierca
2014-02-17 17:47:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zwykly debil z dziura i grzechotka w glowie.
Bolec1980
2014-02-17 10:24:26
Ocena: 13(glosow:23)-+
WCALE mi nie jest żal tych tępych k.urew! Tyle od lat się mówi, pisze, że z arabusem będzie cierpienie, bo to "dobry" chłopak ale tylko do ślubu, że z bambusem wcale nie jest nieziemsko, etc. i to wszystko jak krew w piach... Nie żal mi tych kobiet. Niech będą bite, katowane, poniżane - same tego chciały w momencie, gdy dały się uwieść śniademu, lub czarnemu "księciu z bajki".
drdrzazga
2014-02-16 12:59:34
Ocena: 12(glosow:22)-+
A NA CO LICZYŁA?!!SZKODA DZIECI I TYLE. MAMUSIA SIĘ ZABAWIŁA A CIERPIĄ DZIECI... A RUTKOWSKI I INNI TRZEPIĄ KASĘ NA IDIOTKACH. KOLOROWYCH FIUTÓW IM SIĘ ZACHCIEWA,JAKBY TU BYŁO MAŁO FAJNYCH FACETÓW....DOBRZE KUR..E!!!!POWINIEN JEJ JESZCZE RYJ "SKANCEROWAĆ" ŻEBY O NIM PAMIĘTAŁA!!!!
Bluznierca
2014-02-16 12:48:50
Ocena: 13(glosow:19)-+
Scierka. Pojscie z arabem do lozka to 100% zoofilii.
misia260584
2014-02-16 12:12:24
Ocena: 14(glosow:18)-+
zobaczyła CIAPATEGO I dziewczyna liczyła Bóg wie na co.....widziały gały co brały,nie ona pierwsza i ostatnia. Trzeba było myśleć głową a nie.......a tyle sie o tym mowi a jednak glupie polki brną w takie g.....CIAPATY obiecał pewnie złote góry...jak dla mnie to PATOLOGIA
junior1410
2014-02-16 11:46:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Arabska szmata.....
Bluznierca
2014-02-16 11:07:40
Ocena: 7(glosow:15)-+
Takie kobiety nie maja prawa szukac pomocy. Tyle ode mnie.
grzegorz6713
2014-02-16 11:01:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
grzegorz6713
2014-02-16 11:00:32
Ocena: 7(glosow:15)-+
porwał? czy zabrał co jego
Bluznierca
2014-02-16 11:16:52
Ocena: 18(glosow:22)-+
Bo do tej pory widzieli araba w "Alibaba i 40 rozbojnikow". A w kontakcie face to face to juz oczami wyobrazni widzialy ten sezam pelen zlota. I moze duzego...Jima miedzy nogami? ;)
Hehe2013
2014-02-17 10:49:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
To raczej chodzi o to by się pochwalić że ona ma coś innego.To jak czarny iPhone podczas gdy wszyscy mają białe.I nie lecą na nich tylko dziewuchy z wiosek.@mauser nie dożyjesz tych czasów-za 20 lat w takich np Niemczech będzie więcej ciapatych niż Niemców.
ZeuS112
2014-02-17 11:52:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
@dar7724 może dupa i szaleje, ale Polki nie tylko w stosunku do czarnych czy arabów tak robią. Mało to było historii, że jakiś Niemiec, Szwed, Anglik zabierał matce dziecko? Jak dla mnie to Polki są łatwe dla większości mężczyzn z Zachodu, a nie tylko arabów i murzynów, a tutaj ludzie piszą jakby tylko tym dupy dawały.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0