lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dwie pary rekawic na 1,5 miesiąca. I gdzie tu higiena i bezpieczeństwo pracy.
główna
Dodano: 04.03.2014, 18:35:36   przez: gf92
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 571  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jokerssxx
2014-03-06 18:01:49
Ocena: 15(glosow:21)-+
Widzę że kolega "dominv" oraz niektórzy inni są oderwani od rzeczywistości lub nigdy nie pracowali. O kontroli inspekcji pracy zakład pracy ZAWSZE wie dużo wcześniej (wiem z doświadczenia) a żeby zgłosić naruszenie do PIP należy przede wszystkim podać imię i nazwisko. Jak myślisz co zrobi pracodawca gdy się dowie kto mu "lipe" zrobił? To wszystko to celowa robota (chroni się przedsiębiorcę a nie pracownika) inaczej nie było by zakładu pracy w kraju.

givon
2014-04-11 15:25:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślałem, że zdjęcie jest z ZNTK paterek.

Antycyponek
2014-03-24 11:58:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GMOzabija
2014-03-23 15:34:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
kapitalizm zabiera pracownikom i daje prezesom

bilu1991
2014-03-09 21:52:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie wiem czy moderator ma pojecie na temat spawania ale jak 2 pary rekawic na 1,5 miesica to wygladaly by prawie jak nowe. spawacz nie kopie dlonmi w ziemi tylko trzyma raczke i regulator w dloniach

eDytulek
2014-03-16 21:36:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co ty wiesz o pracy spawacza ciulu jeden? A jak spawa dość małe elementy które musi obrócić to myślisz że samo się zrobi. Para rękawic spawalniczych wystarcza średnio na tydzień!

ruda1983
2014-03-07 16:37:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
jak cos ci nie gra to sie zwolnij:]

bomberman2014
2014-03-07 16:36:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
brud, smród i duże akordy...człowiek wraca z pracy jak biały murzyn...to obuz pracy a nie zaklad pracy

kobinh
2014-03-07 11:19:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Myślałem że to dłonie Hulka z jakiegoś nowego filmu o nim !!!!

tyfus777
2014-03-06 22:37:16
Ocena: -3(glosow:15)-+
Poproś o nowe a nie skarż się w internecie. Chyba, że poprosiłeś, dostałeś ale zgubiłeś po pijaku.

Ferro
2014-03-06 22:04:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
może jak sie elektroda skleji to ją wyrywa,rękoma taką czerwoną. W życiu tak rękawic nie dojeb!@#m a 10 lat w stoczni gnoje.

wladyslaw5
2014-03-06 21:12:47
Ocena: 2(glosow:16)-+
o taką Polskę Wałęsa walczył... tzn on teraz w Dubaju się wozi a ostatnio był w USA więc on się dorobił... na krwawicy obywateli jak ten na zdjęciu.

GMOzabija
2014-03-23 15:35:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GMOzabija
2014-03-23 15:37:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
walesa michnik walczyli dla zydow z ub nie dla nas

Cleaner
2014-03-06 21:12:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cleaner
2014-03-06 21:07:05
Ocena: 1(glosow:17)-+
Dobra matoły teraz kilka suchych faktów: po pierwsze za komuny może i było 10 par rękawic ale za pensyjkę to se mogłeś kupić raz do roku 3 pomarańcze + tabliczka wyrobu czekoladopodobnego, po drugie zajrzyj jeden z drugim tumany we wskaźnik wolności gospodarczej, gdzie w czołówce są takie kraje jak Australia, Dania, Szwajcaria, Szwecja, Kanada... jakoś nie słyszałem, żeby tam ktoś na robotę na zakładzie narzekał i wysyłał takie smutne obrazki jak wyżej przedstawiony. Problem jest taki, że państwo rzuca kłody pod nogi młodym pracodawcom czytaj KONKURENCJI dla starych postkomunistycznych złodzie

payperday
2014-03-06 21:59:20
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

immortallus
2014-03-06 23:33:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
payperday: Tylko wiesz Kolego, pracodawca wykłada _swoją_ kasę, więc w sumie się nie dziwię że coś chce z tego mieć (czytaj auto, dom czy wakacje). Pracownik wykonuje jedynie swoje czynności za co otrzymuje wynagrodzenie na które obaj się zgodzili. To nie jest tak, że pracodawca umożliwia pracownikom pracę bo ma jakieś zapędy na charytatywną działalność. Jeśli myślisz inaczej, to jesteś gdzieś pomiędzy socjalizmem a kapitalizmem utopijnym :P

kristof.92
2014-03-06 21:01:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tą taśmą to sobie okleił żeby mieć pewne oparzenia :)

slepywaz
2014-03-06 20:35:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
kuna mac spawam duzo ale zeby tak zalatwic rekawice to ja nie wiem co trza robic chyba trzymac dlon 2 cm jak sie spawa u mnie sa tez przydzialy ale jak sie cos stanie to kupuje prywatnie rekawice przeciez to nie majatek a zdrowie cenne i h w d pracodawcy niech sie wali na cyce

siwythc666
2014-03-06 19:50:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
kuzwa myślałem że to zdjęcie z okładki jakiejś nowej gry ;-)

PanKlekswKosmosie
2014-03-06 20:08:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
padłem :) hahahah :)

aadamski78
2014-03-06 19:43:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
Baranie sam sobie jesteś winien.Zadzwoń anonimowo do pipu,rękawice się znajdą.(to nie jest podpier..lanie,chodzi o twoje zdrowie) ,,Czym więcej ty kombinujesz tym ktoś ma więcej kasy''

TheMaciej
2014-03-06 19:26:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak wyglądają rękawice po pół roku pracy... chyba że do noszenia elementów się ich nie zdejmuje i nie zakłada normalnych.

wojciech590
2014-03-06 19:23:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Iryd?

jokerssxx
2014-03-06 18:01:49
Ocena: 15(glosow:21)-+
Widzę że kolega "dominv" oraz niektórzy inni są oderwani od rzeczywistości lub nigdy nie pracowali. O kontroli inspekcji pracy zakład pracy ZAWSZE wie dużo wcześniej (wiem z doświadczenia) a żeby zgłosić naruszenie do PIP należy przede wszystkim podać imię i nazwisko. Jak myślisz co zrobi pracodawca gdy się dowie kto mu "lipe" zrobił? To wszystko to celowa robota (chroni się przedsiębiorcę a nie pracownika) inaczej nie było by zakładu pracy w kraju.

monster0
2014-03-06 18:24:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Masz rację, nie wiem jak wyglądają zgłoszenia do pipu, dlatego moja wypowiedź była ukierunkowana celem działania tych urzędów. Ok, ale to i tak nie wybiela debila pracownika, który zamiast albo kupować takie rękawice, albo znaleźć inną pracę (skoro ta jest lipna) to woli wrzucić zdjęcie na wioskę i oczekiwać na punkciki. Tak myślę, że autor wybrał najlepsze z możliwych wyjść.

dominv
2014-03-06 17:25:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
To zdjecie do PIP i inspektora BHP a nie do internetu. Tak nie mozna pracowac. To jest lamanie podstawowych zasad bezpieczenstwa. Godzac sie na taka sytuacje, godzisz sie na swoje mozliwe kalectwo.

monster0
2014-03-06 17:30:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdzie tam, autor przecież jest za tępy na takie rzeczy. Woli dać na wioskę i zebrać kilka marnych punkcików.

zwierzak250477
2014-03-06 17:43:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nica555
2014-03-06 18:07:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Naiwniaku, myślisz, że PIP to interesuje? Możesz się zdziwić ale nie, ostatnim razem jak chciałam zgłosić sprawę nieuczciwego pracodawcy usłyszałam: "My nie mamy żadnej gwarancji, że Pani nie kłamie. Wielu pracowników chce się odegrać na swoich byłych pracodawcach. Nie mamy żadnych podstaw, aby wierzyć, że taka sytuacja miała miejsce". Także życzę owocnego zgłaszania naruszenia zasad BHP itp. do PIP ;)) Ręka rękę myje

metiu6
2014-03-06 17:25:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
prodigie99 To wychodzi że mało robisz na tej kopalni , proponuję ci żebyś zatrudnił się do jakiegoś większego zakładu produkującego piece grzewcze jak byś miał w akordzie na miesiąc wy-spawać 80 pieców położyć setki metrów spawu i każdy piec przewalić ręcznie kilka razy to mogę cię zapewnić że po dwóch tygodniach poszedłbyś po nowe rękawice !

oovvoo
2014-03-06 17:24:47
Ocena: 5(glosow:5)-+
Sienka jestem spawaczem ale takie cos widze 1 raz gdybym miał takie rekawice rzuciłbym szefowi na biurko i powiedział by sam sobie spawał w tych rekawicach zastanawia mnie fakt gdzie BHP-owiec ;/ Moim zdaniem obowiazkiem szefa JEST BY WYPOSAZYC PRACOWNIKA.

liseklisek6666
2014-03-06 19:00:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
A szef ci powie że na twoje miejsce jest 100 kolejnych osób, które jeszcze te rękawice by założyły.

Puchalke23
2014-03-06 20:34:44
Ocena: 6(glosow:6)-+
@liseklisek6666 dobry spawacz je*nie taką robotę i ez problemu następną znajdzie.

metiu6
2014-03-06 17:15:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
monster0 Człowieku ktoś ma inwestować w coś co mu się należy !? Masz dziecko , brałeś becikowe !? A może dopiero będziesz miał i pewnie tych pieniędzy nie weźmiesz bo po co można przecież zainwestować no nie , a może i rodzinnego nie bierzesz , lub nie będziesz brał bo zawsze można zainwestować w swoje dzieci po co brać od rządu lub pracodawcy !

monster0
2014-03-06 17:38:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Daleko mi do socjalisty...

Dewalker
2014-03-06 17:00:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Idź do szefowej i się spytaj czy ma dwie podpaski na półtora miesiąca.

cycuch13
2014-03-06 16:55:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
iryd squad?

andrzejgoldap
2014-03-06 18:17:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

monster0
2014-03-06 16:49:28
Ocena: -9(glosow:11)-+
To ciężko ci zainwestować? 1 para 20 zł, 80 zł miesięcznie i masz. A spawacz nie zarabia minimalnej krajowej więc stać cię na nie.

akon89
2014-03-06 17:11:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pracodawca powinien Ci czubku zapewnić,a jak nie to zapłacić więcej!! Naucz się przepisów i później się wypowiadaj!!

monster0
2014-03-06 17:25:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to wytłumacz mi wielki oświecony co to tutaj robi? Ktoś się chwali czy żali? Są PIPy, ale nie lepiej je*nąć fotkę i na wioskę. A jeśli ktoś jest tępy i nie zgłosi tego, nie zmieni pracy (chociaż na spawaczy jest duże zapotrzebowanie) to dalej będzie pracował jak niewolnik.

Bolec1980
2014-03-06 16:17:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to jest wiocha.

payperday
2014-03-06 14:24:59
Ocena: 10(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prodigie99
2014-03-06 14:23:06
Ocena: -3(glosow:13)-+
Też mi afera gościu tylko chciał zaistnieć sam jestem spawaczem na kopalni, dostaje parę rękawic na miesiąc i nie wiem co bym musiał robić zęby je tak zniszczyć dorwał pewnie jakieś stare podrasował i wrzucil zdjecie do przypalu

radwach6
2014-03-06 14:18:57
Ocena: -4(glosow:14)-+
na siłe ktos ich tam trzyma? zawsze można poszukac nowej roboty ! a nie płakać w necie

payperday
2014-03-06 13:58:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

santiago5
2014-03-06 13:36:46
Ocena: -5(glosow:7)-+
o juz nie zgrywaj takiej sieroty, kazdy u siebie w pracy moglby podawac dziesiatki takich przykladow ze bhp sie nie przestrzega, skonczyla sie komuna i trzeba samemu sobie kupic rekawice jak ci ciezko, a nie robic afere na pol internetu....

MetalGearPsycho
2014-03-06 13:14:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ku.r.wa macie mentalnosc niewolnika to traktuja was jak niewolnikow! Zamiast sie postawic to kazdy leb na dol i zapierdala jak murzyn. a up.ie.dol se ta lape od razu jak boisz sie odezwac. Wtf?!

Foltynka888
2014-03-06 13:14:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Są firmy gdzie spawacz sam musi się zatroszczyć o wyposażenie... Nie wspomnę już o pracy spawacza np. na mostach - tam BHP to już trochę inna bajka.

acer326
2014-03-06 12:30:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
skoro wiadomo gdzie i jak to inspekcja pracy ma coś do zrobienia.Może jakiś pracownik PIPy(specjalnie )jest na tym portalu

czapiewski
2014-03-06 12:22:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jesli od pracy masz tak zniszczone rekawice to musisz niezle zapier*dalac,wiec pakuj sie i uciekaj do innej pracy nawet za granica(o dobrych pracownikow teraz bardzo ciezko)

C2ShadowMan
2014-03-06 12:15:25
Ocena: 6(glosow:10)-+
kiedyś spawacz miał i rękawice i płaszcz i wypłacane szkodliwe i dodatkowe posiłki w stołówce. No ale to kapitalizm jest dobry.

dragons86
2014-03-06 12:45:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skrajności nigdy nie są dobre.

kenjiasai
2014-03-06 13:19:50
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jestem ślusarzem, codziennie dostaję rękawice, mogę dodatkowo sobie lepsze wziąć z narzędziowni, co pół roku ubranie robocze nowe, co 9 miesięcy obuwie ochronne, okulary ochronne do zużycia, maska też, mam dodatek szkodliwy. Spawacze u nas mają tak samo, dodatkowo maski specjalne które kosztują prawie 1000 zł i powiększony szkodliwy. O i posiłek regeneracyjny dla wszystkich. Jak się Polska nie podoba to wypad za granicę gościu.

liseklisek6666
2014-03-06 18:59:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
kenjiasai: Ale kłamiesz... kłamiesz, łżesz jak pies.

kenjiasai
2014-03-06 22:00:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przykro mi lisek, stu procentowa prawda :)

trilho
2014-03-06 11:39:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
normalka ja tez dostaje pare na miesiac ubranie na rok talku pol roku nie widzialem pracuje w gornictwie i zarabiam 2300zl...kocham cie polsko kocham cie tusku

Bezstronny
2014-03-06 11:12:07
Ocena: 5(glosow:21)-+
przyjmij sie na kopalnie to dopiero zobaczysz co to bezpieczenstwo i higiena pracy..

cyc1982
2014-03-06 14:52:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
dokładnie,robię to wiem,tam jest wszystko na wagę złota nawet takie stare i spalone rękawice,

Vitas91
2014-03-06 10:26:55
Ocena: -7(glosow:17)-+
To zmień prace jak masz problem. Akurat spawaczy zawsze potrzebują więc nie będzie to trudne

andrzejgoldap
2014-03-06 10:55:13
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vitas91
2014-03-06 11:13:12
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nawet LO skończyłem, co dla ciebie jest pewnie nieosiągalne skoro wszystkich mierzysz swoją miarą. Zawsze można pojechać do Niemiec, tam napewno znajdzie prace jako spawacz. I warunki będzie miał lepsze

Samsara
2014-03-06 11:38:23
Ocena: 1(glosow:11)-+
Możemy wszyscy pojechać do Niemiec. Wtedy zupełnie zniknie problem bezrobocia. Możemy w ogóle rozwiązać RP i oddać ziemie, nie będzie żadnych problemów. Zaiste uwielbiam czytać takich synków co jeszcze pracą się nie skalali, nasłuchali się jakiś liberało-korwinów i pier...lą bzdury. Widzisz chłopcze właśnie przez takie myślenie jak twoje w tym kraju jest jak jest. Łatwiej wypier..ć kilka milionów ludzi za granicę niż wpierać miejsca pracy. Emigracja stała się lekarstwem na wszystko. Tak też myśli Tusk i cała reszta. No ale ty pewnie jesteś wielkim przeciwnikiem Tuska co? Hahaha

Vitas91
2014-03-06 11:43:17
Ocena: -5(glosow:9)-+
Widze mało wiesz o mnie ale się wypowiadasz Samsara. Żeby zarobić na wymarzone auto pojechałem do Holandii, a tutaj założyłem działalność gospodarczą. Pracuje od 18 roku życia, więc troche prace poznałem.

dosiasamosia
2014-03-06 11:52:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Będzie mieć lepsze warunki i niezłą kasę ale... jeżeli jest kawalerem to git,a jak ma rodzinę.Kurna, nie dajmy się zwariować i tak wielu ludzi wyemigrowało.Nie długo zgasimy światło, bo starzy poumierają a młodzi ułożą sobie życie na emigracji.

Samsara
2014-03-06 11:52:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czyli rozumiem że wszyscy powinni wyjechać do Holandii i zarobić na samochód, a później wrócić do kraju i prowadzić działalność? Hm... ciekawy sposób. Tylko niestety to tak nie działa. W przypadku jednostek się sprawdza, w przypadku społeczeństwa oznacza katastrofę. Dalej tego nie widzisz co? Nie widzisz w tym problemu że wywalanie ludzi za granicę to marny sposób na bezrobocie?

Vitas91
2014-03-06 11:56:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
W moim przypadku zadziałało. Kto ma głowe na karku i nie boi sie pracy to sobie poradzi. Co mnie obchodzą ludzie którzy wolą sobie wypić piwko zamiast robić kursy czy zdobyć wykształcenie tylko zamiast tego grzeją dupe przed TV bo za mniej niż 5 kółek to sie nie opłaca iść do pracy. Praca jest, tylko większość woli narzekać.

Samsara
2014-03-06 12:07:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak na przedsiębiorcę to strasznie masz ograniczony horyzont widzenia. Problem jest w tym że jako kraj eksportujemy ludzi, hurtem, masowo. Jakie to ma ekonomiczne przełożenie? Przecież całe pokolenia są edukowane w Polsce, na to idzie kasa. Po co? Żeby potem po osiągnięciu pełnoletności byli zmuszeni opuścić kraj? To powinna być jedna z możliwości realizowania się zawodowo, a nie przymus.

dosiasamosia
2014-03-06 12:21:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Vitas91, jesteś młody i jeszcze nie wszystko rozumiesz. Kasa to nie wszystko, mój mąż też pracuje w Holandii,i wcale mnie to nie cieszy...ale nie było wyjścia, łeb na karku..coś o tym wiem...właśnie tacy są aktualni(nie wszyscy tylko ci nowobogaccy)0 szacunku dla innych ...chyba się do nich zaliczasz.

andrzejgoldap
2014-03-06 16:12:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kIisza08
2014-03-05 17:11:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hadeusz
2014-03-04 22:43:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
W Stoczni Północnej też takie były.

liseklisek6666
2014-03-04 21:59:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to są właśnie oszczędności według prezesów.

Samsara
2014-03-06 11:45:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dokładnie. U mechanika kibel nie funkcjonuje, na magazynie śrub w półkach brak, na hali produkcyjnej oleje są niewiadomego pochodzenia, w biurze trzeba samemu żarówki kupować żeby nie pracować jak w norze, w samochodach dostawczych w firmach przewozowych opony ostatnio wymieniane były za czasów prezydentury Kwaśniewskiego. To wszędzie jest tak samo, to samo cieciostwo i jazda po kosztach, bo ciągle mało kasy, bo ciągle kryzys i inne bzdety, ale oczywiście żona szefa trzeci raz była na wycieczce za granicą w tym roku, a że firma jest niedofinansowana to wuj z tym.

deathmind
2014-03-06 13:14:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2014-03-06 13:21:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co w imię lokalnego patriotyzmu? No to jak Cię to tak motywuje to sobie cierp, ale nie mieszaj w to państwa, bo państwo to ma być nocny stróż, a nie kur.wa mamusia co dupkę podetrze. Rzygam ludźmi z postawami roszczeniowymi, bo jeżeli Ci coś nie pasuje w czyimś biznesie to zrób swój. Kiedyś poleciłem paru kierowcom ciężarówek(narzekaczom)jednej firmy żeby założyli własną spółkę i świadczyli usługę kierowania pojazdu, a potem może nawet wzięliby sobie jakieś pojazdy w leasing. Ich pracodawca była za. I co? G.ówno, robol potrafi narzekać, ale nie ma odwagi ruszyć dupy.

andrzejgoldap
2014-03-04 21:21:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gf92
2014-03-04 19:33:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
tiaa, pol litra, tylko trzeba miec czym otwierac ;D

Kreativ
2014-03-04 19:27:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
W takich rękawicach się nie pracuje gdzie bezpieczeństwo przy spawaniu

Kreativ
2014-03-04 19:23:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

depech2
2014-03-04 19:17:13
Ocena: -5(glosow:11)-+
a co byś chciał tyle, żeby można było jeszcze wynieść i sprzedać na mieście za ćwiortke ...

inoxi
2014-03-04 19:09:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
A tu proszę jaka miła niespodzianka
główna
Dodano: 01.06.2018, 15:34:26   przez: Saska_Klempa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 276Skomentuj (67) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0