lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chwała i cześć "przyjaciołom" Polski i polaków!
główna
Dodano: 18.03.2014, 18:01:36   przez: Vladimir__Putin
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 375  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(134)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
2014-03-18 18:22:01
Ocena: 123(glosow:179)-+
Wszyscy ci, którzy nawołują do pomocy dla ukraińskiej swołoczy powinni wisieć na latarniach za zdradę stanu.

zolwo
2014-03-23 20:05:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po co takie zdjęcie. Przecież 95% Polaków nie wie kim on był.

kruszyna03
2014-03-22 09:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rebus364
2014-03-21 18:35:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
To jest zdjęcie z demonstracji banderowców w Kijowie w której wzięło udział ponad 10 tysięcy tych oszołomów.Jest nawet filmik z tej manifestacji.Cała drogę towarzystwo drze mordy krzycząc ,,Sława Ukrainie'' a inne oszołomy odpowiadają ,,gierojam sława'' czyli mordercom Polaków z Wołynia i Małopolski Wschodniej.Dodatkowo całą drogę krzyczą ,Bandera,Bandera'' oraz ,,Smert Worocham''.Na koniec przemawia do nich lider partii Swoboda Ołeh Tiahnybok sławiąc UPA i jej liderów.

owcazogorkowca
2014-03-21 07:30:04
Ocena: 4(glosow:16)-+
Fałszowane sondaże są podstawową techniką manipulacji i uwerturą do wyborów. Ma Wam utrwalić w głowach że PO czy SLD są jeszcze znaczącą siłą polityczną i zniechęcić was do głosowania na PiS. Oni wiedzą doskonale, że stawką jest ich życie. Sprawa Smoleńska i cała manipulacja z nią związana wychodzi wszystkimi możliwymi drogami i nie da się tego przekrętu dłużej utrzymać w tajemnicy. Jedynym ratunkiem dla komuchów i agentury sowieckiej jest ponowne wygranie wyborów. To jest tak dziecinnie proste, że aż boli:]

sebololo
2014-03-22 00:52:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Szalony Antoni i jego zespół modelarski pilnie potrzebny w Malezji. Najlepszy byłby dożywotni kontrakt.

owcazogorkowca
2014-03-22 18:04:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, tak oczywiście. Tymczasem prosimy pacjentów o powrót do izolatek. A Pan sebololo proszony o wyłączenie pornosów z Rocco Siffredim gdyż nadmiar cofającej się spermy zamieni jego móżdżek w papkę :D

sebololo
2014-03-23 22:28:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Piszesz w rodzaju męskim a w swoim profilu podałeś że jesteś kobietą. Czyżby to stąd twoje zainteresowanie moją spermą:)? A może to któryś z księży do których teraz się modlisz kiedyś tak cię skrzywdził?

owcazogorkowca
2014-03-24 20:49:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Cokolwiek napiszesz prostaczku, rozbawiasz mnie do łez :))

sebololo
2014-03-24 23:29:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie do końca wierzę że cię rozbawiam, ale nie kwestią wiary tylko pewności jest fakt, iż jeśli dalej będziesz tak brnął w "zamach" smoleński to skończysz w szpitalnym oddziale w jednej sali z jezusami i napoleonami. Polityków po części rozumiem bo mają w tym swój cyniczny cel, ale niby inteligentnych ludzi którym światopogląd przesłonił rozum to już nie.

owcazogorkowca
2014-03-26 18:17:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ach! Teraz uderzamy w poważny ton "intelektualisty"? Nagle też z avatara zniknął Rocco Siffredi ???:)) Czyżbyś teraz robił się na nobliwego starszego Pana pamiętającego czasy Wołynia??? :D Zastanawiam się jedynie ileż to czasu układałeś tak skomplikowane zdania, że nie wystarczyło ci czasu na kreatywność i trzeba było wysłać mnie do wariatkowa:) Jeśli chodzi o zamach, to bądź spokojny. Zbłaźniłeś się już raz w tej sprawie swoją "wiedzą" więc nie mam nic przeciwko abyś nadal robił z siebie pajaca:] Kontynuuj proszę... swoją przenikliwą "argumentacją".

Alkodream
2014-03-21 05:45:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
Banderowcy mordowali całe rodziny bezbronnych Polaków bez jakichkolwiek procesów i za przyzwoleniem władz zarówno radzieckich jak i hitlerowskich. Gdy w 1941roku weszli na te tereny Niemcy, to Bandera prowadził pertraktacje z hitlerowcami na temat wspólnych działań przeciwko polskim partyzantom i prowadzeniu wspólnych czystek etnicznych. Zgubiła go jednak własna nienawiść, bo gdy nie udało mu się namówić jednego z Ukraińców, aby zabił wlasną żonę Polkę, to najpierw kazał zamordować swojego rodaka za niesubordynację, a potem zgwałcił i zamordował tę bezbronną kobietę . Ktoś dorosły z tej rodzi

greturt
2014-03-21 01:44:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
I tak przyjda wybory, ta cala banda zlodziejska i nierobska zmanipuluje i pojda na nich glosowac wszyscy. Tylko sondaze i sondaze. Co tydzien sonaze.

maxiking746
2014-03-20 23:37:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
nasz rzad dalej będzie właził w dupę komu się tylko da, olewając Polaków, jak chcą tak pomagać Ukraincom, okradjacym nas od lat, którzy gdy przyszła okazja nas mordowali, krajowi w którym Polacy są traktowani jak śmiecie, to niech to robią za swoje pieniądze a nie podatników... POLSKA NIE ZAPOMNI BANDEROWCÓW !

piosz57
2014-03-20 21:02:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
2014-03-20 18:52:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
czemu jeszcze te nasze medialne gnidy nie zrobiły sądażu,czy Polacy chcą pomagać ukraińcom,i czy zgadzają się,aby ich pieniądze z podatków szły zamiast np. na służbę zdrowia to dla potomków tych-konowalca,bandery i szuchewycza-odpowiedz jest prosta bo większość Polaków interesuję własny kraj i o pomordowanych rodakach nie zapomni ,a świniom w mediach i w rządzie głupio by było ,że nie mają mandatu narodu do tego co wyprawiają

kocurxtr
2014-03-20 18:40:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
przydałoby sie pare setek zwolenników Bandery publicznie zaciukac widłami i siekierami - tak, zeby reszta zobaczyła co tak naprawde popiera...

pete.makowski.98
2014-03-20 18:39:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co ma Bandera do Wolynia?? Powaznie pytasz?? UON-B,30-05-1941 ''Niech zyje Hitler i Bandera - smierc zydom i komunista'', Bandera ponosi winne moralna to jego ugrupowanie popelnilo zbrodnie na ludnosci NASZEJ, Bandera - ''Smert Lachom, Zydom i Moskwiczom'', skoro Ukraina poszukuje wsparcia politycznego w sprawie Krymu i poprzednio Majdanu wizerunek Bandery, przywolywanie UON jest gleboko nie na miejscu!!! Zachecam do lektury ale przedewszystkim do podrozy i wlasnego wywiadu z ludzmi tak zbudujesz doswiadczenia owco, '' kto pyta nie bladzi'' :)

mihu77
2014-03-20 17:03:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

womack
2014-03-20 14:19:08
Ocena: -9(glosow:13)-+
Pomyśl, to nie boli. A do kogo się mają do cholery odwołać? W Polsce byśmy nosili Piłsudskiego, który dla ruskich jest bandytą. Ukraińcy chcą wolności i niezależności od Rosji, a Polska powinna to wspierać, bo chyba nie chcemy graniczyć z tak bandyckim krajem jak Rosja.

zbysiula154
2014-03-20 15:55:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
A co za różnica czy graniczymy z bandycką Ukrainą czy bandycką Rosją. Ja bym wolał żeby Polska sama sobie pomogła i rosła w siłę wtedy nie będziesz musiał trząść portkami przed kimkolwiek bo po prostu nikt z nami nie będzie zadzierał bo i po co. Niestety do teko trzeba powiedzieć dość tym lewackim rządom socjalistów.

owcazogorkowca
2014-03-20 16:56:36
Ocena: 3(glosow:9)-+
Taka to różnica, że Ukraina jest słaba i będzie jeszcze baaardzo długo słaba, a Rosja to mocarstwo, które nas nienawidzi od przynajmniej 500 lat. Proste?! Każde państwo marzy aby graniczyć z kimś słabym kto będzie buforem przed kimś silniejszym. To podstawy strategii, wystarczy się zainteresować.

zbysiula154
2014-03-21 18:08:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sranie w banie to taka przeszkoda, że żądna może tylko małe utrudnienie. Widziałeś współczesne wojny Ameryce nie przeszkadza, że Irak i Awganistan z nimi nie sąsiaduje Wietnam, Japonia to samo było, wystarczy trochę się zainteresować.

sebololo
2014-03-22 01:03:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bandycki kraj?Kto jest większym bandytą- ktoś kto likwiduje żołnierza napadniętego kraju strzałem w potylicę czy ten kto na oczach rodziców przybija niemowlę bagnetem do stołu a potem siekierą morduje rodziców? Słaba Ukraina to wrota do Europy którą stanowimy i ewentualny hamulec dla wroga znad Wołgi. Silna Ukraina to wróg u bram.

jurrek
2014-03-22 07:39:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mało tego, bombę atomową chcą produkować i na to potrzebują funduszy.Oni nie mają innych problemów,hipokryci

owcazogorkowca
2014-03-22 18:10:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
sebololo bijesz rekordy:] Ośmieszyłem cię już tyle razy z twoją pseudo wiedzą że nie mam sumienia robić tego kolejny raz. Twoje myślenie przypomina myślenie małego dziecka. Czarne, białe, czarne, białe, czarne białe... i tak bez końca. Nie powinieneś razem z matka protestować pod sejmem w ostatnim czasie? Chcą jej zabrać pieniądze za opiekę nad niepełnosprawnym! Godzisz sie na to? Kto ci opłaci internet???

sebololo
2014-03-23 22:00:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
To nie mnie ośmieszasz takimi wpisami.

sebololo
2014-03-23 22:08:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ukraińcy to naród który podobnie jak ruscy nigdy nie zaznał demokracji. Wszędzie tam gdzie ostatnio obalono małe dyktatury do władzy w ich miejsce doszli muzułmańscy ekstremiści.Amerykanie bardzo teraz żałują że wspierali Afgańczyków w walce z ruskimi. A pomyślałeś co będzie gdy już SWOBODA wskutek ogólnego niezadowolenia dojdzie do władzy na Ukrainie? Co będzie jeśli rusofoby podobni do ciebie wprowadzą Ukrainę do Nato a ta znów upomni się o Bieszczady, Przemyśl i resztę naszego wschodu? Ewentualny konflikt wewnątrz paktu będzie już tylko i wyłącznie naszym problemem.

owcazogorkowca
2014-03-24 20:58:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prostaczku, popier...liłeś nawet partie, bo oczywiście masz znowu ciśnienie na swój publiczny bełkot. Jak już cokolwiek przeczytasz, choćby nawet jeden artykuł do końca w jakiejś poważniejszej gazecie, lub nie daj Boże książkę (o co cie zupełnie nie podejrzewam), wtedy chętnie z tobą podyskutuję. Tymczasem powróć do czynności, która wychodzi ci najlepiej czyli oglądania pornosów z Rocco i trzepania swoim fistaszkiem :]

kubik1991
2014-03-20 14:18:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jak bym mógł to napluł bym im w mordy, a nie pomagał, jacy ludzie potrafią być głupi i niedouczeni.

owcazogorkowca
2014-03-20 14:53:05
Ocena: -7(glosow:13)-+
Jacy niedouczeni to właśnie widać po tobie. Kup słownik ćwoku.

lemingjager
2014-03-20 15:12:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
2014-03-20 16:59:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ile już kont założyłeś żaby zaminusować swój analfabetyzm? Naprawdę myślisz, że na kimś to robi wrażenie dziecko? :D

owcazogorkowca
2014-03-20 12:24:05
Ocena: 2(glosow:16)-+
A PKW (Państwowa Komisja Wyborcza) szkoli się w Moskwie! Regularnie jeździ tam omawiać "Najważniejsze aspekty prawa wyborczego". To już trzecia wizyta w tym wzorcowo demokratycznym państwie. Kiedy Wy nawaleni ryczeliście przed TV oglądając EURO 2012, Polskę, po cichutku, odwiedził niejaki Wladimir Czurow. Ten sam Pan, który fałszował wybory Putina w Rosji, na Krymie, w Osetii i Czeczenii. W CZECZENII w której Putin zdobył 96% głosów przy frekwencji 99%! Czy do was to dociera? W CZECZENII!96% głosów dla PUTINA!!! TAK ROBIĄ Z WAS WAŁA!!! :]

gordon.lameman
2014-03-20 12:36:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Stek bzdur.

owcazogorkowca
2014-03-20 12:56:46
Ocena: -4(glosow:14)-+
Dziękuję za wyczerpującą bolszewicką argumentację. Każdy na szczęście może to sobie sprawdzić:]

zbysiula154
2014-03-20 15:59:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Demokracja czyli rządy głupców bo kto może rządzić w najgłupszym ustroju świata.

owcazogorkowca
2014-03-20 16:51:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Demokracja to rządy dwóch żuli nad jednym profesorem, jak to już ktoś zgrabnie ujął. Nie rozumiem tylko jak można być taką tępą pałą żeby minusować FAKTY, które możecie sobie sprawdzić otwierając nowe okno w przeglądarce?:) Ten portal jest pełen politycznych klakierów i niedouczonych zakompleksionych kundelków, które tylko tu "umią" zaistnieć ze strachu nawet się nie odzywając :D I leję na was z góry przygłupy. Krzywa Gaussa jest dla was bezlitosna :]

gordon.lameman
2014-03-20 17:04:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fakty może i są jasne. Ale to Twoja interpretacja tych faktów jest debilna i bzdurna. Szkoda mi czasu na dyskusję z kimś kto ocenia innych przez pryzmat swojej niegodziwości.

owcazogorkowca
2014-03-20 17:21:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
"... ocenia innych przez pryzmat swojej niegodziwości"??? Interesujący bełkot i zbitek frazeologiczny. A teraz mógłbyś z debilnego przetłumaczyć na polski? :D Na dodatek przytoczyłem SAME SUCHE FAKTY i nie ma tu grama nawet mojej interpretacji :) Nie rób z siebie niepotrzebnie pajaca :D

owcazogorkowca
2014-03-20 12:17:27
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nie bardzo chyba rozumiecie, że ten rząd wykonuje DOKŁADNIE polecenia Kremla i Putina. Ma po prostu zaognić na tyle sytuację aby Rosja miała pretekst do ataku na Polskę kiedy już wchłonie Ukrainę (A wchłonie!). Nie bez powodu do Polski przyjeżdża "cudotwórca od urn wyborczych" Putina i szef ich komisji wyborczej Wladimir Czurow! Nie bez powodu też Państwowa Komisja Wyborcza Rzeczpospolitej szkoli się w Moskwie(!!!) i to już po raz trzeci. Zapomnieli tylko powiedzieć o tym w TVN czy POLSACIE? :] Czyż nie? :]

mc2krd
2014-03-20 12:05:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
dzikie bestie ze wschodu, na pal z nimi!!!

gadrianoo
2014-03-20 11:52:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nasz rzad chce pomagagac na sile Ukrainie pytam tylko za czyje pieniadze ?. Sam od trzech lat wyjezdzam do Belgii zeby w jakis sposob funkcjonowac w tym kraju, i chyba nigdy nie zrozumiem ludzi reprezentujacych nas wszystkich ,chcemy wspomagac militarnie , finansowo a u siebie bida piszczy wystarczy spojrzec na drogi, szpitale ale to nic najbardziej sie boje ze wszyscy jeszcze poczujemy na wlasnej skorze decyzje i idiotyzm politykow bo jesli wk*rwimy rosje ta swoja pomoca to dostaniemy takiego kopa w d*pe ze reszta europy bedzie kladla sie ze smiechu z naszej sytuacji tak jak to robila w II S

gadrianoo
2014-03-20 11:51:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
2014-03-20 10:35:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
A skąd wiecie, że to nie rosyjska prowokacja. Ja wiem, że to brzmi dziwnie, ale rosyjskie służby są nieźle przyuczone do takich akcji.

owcazogorkowca
2014-03-20 09:40:43
Ocena: -5(glosow:15)-+
Proszę NIDOJ...ANE tłuki czerpiące wiedzę z TVN-u aby podały konkretne źródła, dokumenty, lub jakiekolwiek ślady na to że BANDERA mordował na Wołyniu Polaków. Ośmieszę każdego przygłupa faktami historycznymi. To że wam się nie chce niczego przeczytać nie usprawiedliwia waszej piramidalnej głupoty stada lemingów. Zapraszam do dyskusji! Rury wam zmiękną krzykacze, a takie nieloty intelektualne jak Pan co zebrał najwięcej głosów na DEMAGOGII i utartych bzdurnych stereotypach powinni skończyć chociaż szkołę podstawową zanim zaczną wieszać na latarniach innych :]

gordon.lameman
2014-03-20 10:40:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niestety, ale większość ludzi jest głupia. Oni chcą tylko narzekać na wszystko wokół i wydzierać się, że to zawsze jest czyjaś wina. ukrainy, Rosji, Niemców, Tuska, Balcerowicza, Krzaklewskiego etc. A to ich wina. Politycy są tacy jak my, nie inni. Niejeden z nas na ich miejscu czyniłby tak samo. Ale to się w malutkich główkach cebulek nie mieści. Oni wolą czerpać informacje z wiochy, demotów czy mistrzów. Nie ważne czy prawdziwe, ważne że oni je za takie uważają. Debile.

schirin123
2014-03-20 11:33:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jeżeli dobrze rozumię podważasz mogr na Wołyniu i innych miejscowościach dokonanych na Polakach przez banderowców? Człowieku otrząśnij się co ty wypisujesz opamiętaj się.

owcazogorkowca
2014-03-20 12:06:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie wiem co oznacza słowo "rozumię", ale napisałem wyraźnie i widać masz nie tylko problemy z językiem polskim, mową i ortografią ale także z kojarzeniem faktów o których nie chce ci się nawet przeczytać w dowolnej książce na ten temat (nie pisanej przez komunistów oczywiście). Wątpię żebyś w ogóle chociaż tknął palcem jakąkolwiek. Czytanie ze zrozumieniem to dla ciebie najwyraźniej taka sama sztuka jak pisanie. Ja nie podważam Wołynia ale udział w tych mordach Bandery! Trzeba wszystko podawać łopatą do pustego łba???

cali76
2014-03-20 20:37:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty ale ty kur*a mundry jesteś.Taki wilk ale z baranim łbem. ja bym cie osobiście jako pierwszego na latarni wyhuśtał.

owcazogorkowca
2014-03-21 07:21:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
na szczęście cali76 zakompleksiony ujadający kundelku, który nie wiesz co napisać ale KONIECZNIE COŚ musisz, takie ćwoki jak ty na latarni wiszą jako pierwsze... za głupkowatość po prostu. Możesz mi skoczyć i wiesz o tym małorolny chłopku :D

gnejzenal
2014-03-20 08:03:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie jestem pewny czy ktokolwiek z was wie tępaki iż wspomagając naszych "sąsiadów" nie dopuszczamy do tego aby ruscy robili co chcą a na ich miejscu po zajęciu krymu na tym bym nie skończył ... więc lepiej bronic polski na terenach żółto-niebieskich ... a co do tych słów wypowiedzianych przez polityków to maja racje oni nienawidzą nas tak jak my nienawidzimy ruskich .. robiliśmy to samo na wschodzie co ruscy robili z nami ... wiec to normalne ze tak o nas mówią też mi się to nie podoba ale nawarzyliśmy piwa a teraz trzeba go wypic

leviticus_1
2014-03-20 06:06:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie wiem czy słyszeliście tekst jaki w ramach wdzięczności rzucili ostatnio przedstawiciele partii Svoboda- ludzi którymi otacza się NOWY PREMIER Jaceniuk - Że rzeź Polaków na Wołyniu była ODROBACZANIEM EUROPY WSCHODNIEJ

owcazogorkowca
2014-03-20 09:34:16
Ocena: -4(glosow:12)-+
Każdy kto chce może sobie sprawdzić, kto i co NAPRAWDĘ powiedział. A ty FIUTINOWSKI manipulatorku bądź łaskaw bulgotać we własnej d..;ie :]

danyla
2014-03-20 05:08:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Waflju pshekam na jichnju zakontaczenu charu i w jibalo ! Smoktaty psheczkam moju zalupu! Hey... hey Niech zyje polska!

danyla
2014-03-20 05:06:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
Waflju pshekam na ich charju i jibalo! Smoktaty psheczkam moju zalupu! Niech zyje Polska!

Synapsse
2014-03-20 00:04:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pamiętajcie że podczas wojny rządowi najłatwiej ukryć to co ukradli, te wszystkie oszustwa i przekręty poszły by w niepamięć. Im zależy na wojnie, kasę na kontach w zagranicznych bankach już mają, kiedy zrobi się niebezpiecznie uciekną na wschód.

Prosecutor
2014-03-19 22:39:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ramzesx
2014-03-19 22:31:40
Ocena: 17(glosow:23)-+
Polscy politycy byli durniami i są durniami. Często bili się za innych, a o własne interesy zadbać nie potrafili nigdy. Tak jest i tym razem Polacy znów w pierwszym szeregu grożą Rosji, pewnie bardziej niż Ukraińcy. Co nam po tym by Krym należał do Ukrainy? Więcej jest tam Ruskich więc niech się przyłączają gdzie chcą, a Polska powinna przede wszystkim dbać o własne interesy. Dziś Ukraina jest większa niż Polska a wcześniej wcale państwa nie mieli. Udało im się dzięki właśnie Ruskim i między innymi grabieży polskich ziem! O nie ci durnie mogliby się upominać a nie o Krym dla Ukrainy.

slawek804
2014-03-19 22:09:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jestem ciekawy co na ten temat powie nasz rudy Tusk??? Pewnie to oleje bo ważne żeby się przypodobać europie!!!

mediar
2014-03-19 22:23:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czerwonykoral
2014-03-19 21:39:40
Ocena: -8(glosow:20)-+
Bandera podczas masakry na Wolyniu siedzial w niemieckim obozie koncentracyjnym i nie wiele wiedzial o tym. Mykola Lebed glownie odpowiada za ta zbrodnie.

Bolec1980
2014-03-19 20:22:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Już pisałem, że Putin górą i żadne jechanie go i memowanie tu nie pomogą, bo świadczą tylko o debilizmie wstawiających. Nasi politycy są żałośni w swoich porykiwaniach i spotkaniach z Bidenem, który nawet nie wie do końca co to NATO. Od wieków nic się nie zmieniło: rezuny swoje, RP swoje, a i tak wygrywa Rosja!

michalng
2014-03-19 23:43:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przeciez Rosja jest wlasnie największym przegranym. Przegrała Ukraine a przynajmniej spora jej część. Straciła tez wizerunkowo i stracila gospodarczo. Groża jej sankcje i dlasze straty gospodarcze, NATO prawdopodobnie przyjmie Gruzje (własnie ze wzgledu na Kryzys ukraiński wznowili rozmowy) , Ukraine i Mołdawie a to bedzie oznaczalo ze NATO znajdzie sie 400 km od Moskwy a takze ze Rosja bedzie jedynym nie NATO-wskim krajem z dostepem do Morza Czarnego.

malgolina
2014-03-20 09:14:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przegraną będzie też Polska,bo póki co naszych świń Rosja nie bierze. Poczekajmy do zbiorów jabłek, zbóż i innych produktów, wtedy też nie sprzedamy. Chyba, że Ukrainie.

bierut1
2014-03-20 09:24:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vladimir__Putin
2014-03-20 14:24:18
Ocena: -3(glosow:5)-+
Michalng,pi*przysz niesamowicie.To UE i USA stracili najwiecej,bo sie totalnie SKOMPROMITOWALI...TOTALNIE.Nic tylko groźby i "wyrazy oburzenia".Rosja sobie poradzi,tak jak radziła sobie za carów,bolszewików i teraz sobie nieźle radzi.To Europa jest zależna od naszego gazu,ropy i innych surowców.Malgolina,to Polska kupuje od Ukrainy zboże,nie na odwrót.Bierut dobrze prawi...najpierw stracić,żeby potem zyskać.A NATO to kolos na glinianych nogach.Mogą mi obciągnąć.

Laudanum
2014-03-19 20:03:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Popieram

aneta.buziaczek
2014-03-19 20:03:26
Ocena: 4(glosow:16)-+
Nie lubie ruskich bo przez wieki chcieli zniewolić nasz naród, ale ukraińcy są od nich o wiele gorsi. Kto nie wierzy, niech zapozna się czym było "kurenie rezunów" na kresach wschodnich.

Prosecutor
2014-03-19 20:01:16
Ocena: 10(glosow:12)-+
@gordon.lameman aż niedobrze się robi czytając takie bzdury, które wpisujesz. "My też ich mordowaliśmy (...) ale ktoś przez to cierpiał"- to jest czystej wody relatywizm. Ukraińcy też pamiętają o "Rzezi Wołyńskiej" i upamiętniają jej inicjatorów stawiając obecnie pomniki - patrz pomnik Dmytro Klaczkiwskiego w Równem. W odróżnieniu od Niemców, którzy potępili nazizm, Ukraincy nie zrobili tego samego ze faszystowskimi OUN i UPA, a zbrodniarzom nadają tytuły "Bohatera Ukrainy".

gordon.lameman
2014-03-19 22:01:02
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ech, jak Ty pie****. Dzięki OUN i UPA Ukraina istnieje. I nawet to, że przelano mnóstwo krwi nie zatrze pamięci o tych, którzy byli inicjatorami akcji. Sam Bandera nie za wiele mordował. Ale wyrok śmierci miał - to fakt. Zawsze jest tak, że bohater jednego narodu może być antybohaterem drugiego. Historii już nic nie zmieni, a chowanie takiej urazy jest bez sensu. Nic dobrego z tego nie będzie. Mamy nie zapominać, ale nie możemy tego wiecznie wypominać. Nie możemy też z Polaków robić centrum wszechświata, Chrystusa narodów i takich tam. Historia każdego narodu jest splamiona krwią, n

durthu
2014-03-19 22:10:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
gordon - tłuczku, jakbys czytał tobys wiedział że z ukraincami chcieli sie dogadac ówczesni nasi rodacy i w gescie dobrej woli ukraincy zabili trzech emisariuszy polskich. Powinieneś tez wedle swojej chorej filozofii domyslic sie, ze skoro chcesz bysmy zapomnieli a oni moga jak zwykle wszystko nawet napluc ci w twarz to jestes zwykły tchórzem bez jaj. Polecam ci jechac na ukraine i w ramach pokoju dać sie im wy"rezać". Historie tworzy sie na fundamentach, oni tworzą ja na rzeźnikach Polaków, wiec my mamy cieszyc sie, klaskać w dłonie i mówic o nich "bracia".

Prosecutor
2014-03-19 22:29:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
@gordon.lameman piszesz truizmy: "chowanie urazy jest bez sensu", "mamy nie zapominać". Szkoda nawet komentować banały. Władze Polski powinny ostro protestować przeciwko gloryfikacji OUN, UPA, SS Galizien czy negowaniu ludobójstwa na Wołyniu i w Małopolsce. Jeszcze pod koniec stycznia rzecznik Prawego Sektora Andrij Tarasenko twierdził, że zbrodni na Wołyniu to brednie, a Przemyśl z kilkoma przyległymi powiatami powinien wejść w skład Ukrainy, do czego mają Ukraińcy doprowadzić dyplomatycznymi metodami.

gordon.lameman
2014-03-20 06:16:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Potwornie głupi z Was ludzie. Serio. Zero zrozumienia dla historii narodów, zero zrozumienia dla ich spojrzenia. Polska zawsze oprotestowuje gloryfikację UPA. Nawet ukraiński sąd uchylił jakieś ordery dla Bandery, dzięki naszym interwencjom. Trzeba pamiętać o poległych, ale nie można na nich robić polityki i wchodzić w niepotrzebny konflikt z Ukraińcami. Nie ma najmniejszego sensu nienawidzenie dzisiejszych Ukraińców, bo to nic nie zmieni w kwestii przeszłości. A jakiekolwiek przeprosiny za Wołyń byłyby puste i nic nie warte.

Prosecutor
2014-03-20 07:04:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekaw jestem czy gdyby Niemcy nazywali swoje szpitale imieniem dr Mengele, np. w Dreźnie byłyby organizowane z państwową fetą pochody kombatantów SS a Hermann Göring otrzymałby pośmiertnie od A. Merkel tytuł Bohatera Niemiec to też Polska nie powinna reagować aby nie drażnić Niemców? Przecież to mogliby być ich bohaterowie." Historii już nic nie zmieni, a chowanie takiej urazy jest bez sensu. Nic dobrego z tego nie będzie."

gordon.lameman
2014-03-20 09:02:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zatem drogi prsoecutorze przeczytaj co robił Bandera, bo on na Wołyniu nawet nie był w czasie gdy odbywał się mord na polskiej ludności. No, słucham. Możesz dać listę. A jak nie dasz to milcz z porównywaniem tego hcolernego Bandery do osób, które są bezpośrednio odpowiedzialno za śmierć tysięcy ludzi. bandera nie jest. Jest tylko symbolem i skazańcem.

Prosecutor
2014-03-20 10:15:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nikt tutaj nie pisał, że Stepan Bandera bezpośrednio mordował Polaków na Wołyniu. W 1943 roku przebywał w obozie w Sachsenhausen. Polaków i Żydów mordowali banderowcy z OUN-B stworzonego przez Banderę. Uznaje się go za odpowiedzialnego ludobójstwu jako głównego ideologa OUN. Wskaż mi jakąkolwiek osobę zabitą bezpośrednio przez A. Hitlera, "bo on w "Oświęcimiu" nawet nie był w czasie gdy odbywał się mord na polskiej ludności. No, słucham. Możesz dać listę. A jak nie dasz to milcz"

gordon.lameman
2014-03-20 10:41:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bandera nawet nie miał jak nimi dowodzić. On tylko ruch rozruszał, a potem wszystko poszło pod jego nazwiskiem, ale nie miał na to nawet pośredniego wpływu. Hitler - zupełnie inna sprawa. On dyrygował odpowiedzialnymi za wojnę. Dlatego - nie pieprz na przyszłośc.

Prosecutor
2014-03-20 11:07:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Cytat artykułu z "Uważam rze", pod którym w pełni się podpisuję: Wiesław Romanowski, autor (...) „Bandera, terrorysta z Galicji", pisze„Wielokrotnie powtarzana jest teza, że nie można wiązać przewodniczącego Bandery z ludobójstwem na Wołyniu. W 1943 roku był więźniem obozu koncentracyjnego w Sachsenhausen, nie miał więc wpływu na decyzje podejmowane wówczas na Wołyniu i Galicji. Tak to prawda. Hitlera też nie było w Wannsee, ale jego teksty, działania nie pozostawiają żadnej wątpliwości – był moralnie i politycznie odpowiedzialny za tęzbrodnię. Podo

Prosecutor
2014-03-20 11:10:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podobnie jest z Banderą." artykuł- "Bandera – zwykły terrorysta" autor Tomasz Stańczyk

gordon.lameman
2014-03-20 11:34:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Hitler wywołał wojnę i bezpośrednio o niej decydował. Bandera o Wołyniu nie decydował. Był tylko założycielem ruchu, który to uczynił. Dlatego te porównania są nietrafne i nonsensowne.

Prosecutor
2014-03-20 12:16:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak, jak jest wyżej napisane: Odpowiedzialność S. Bandery za ludobójstwo jest polityczna i moralna. Nie ma obecnie podstaw żeby nienawidzić współczesnych Ukraińców za zbrodnie ich dziadków, ale nie możemy przechodzić do porządku dziennego nad antypolskimi działaniami i gloryfikacją faszystów.

jamez
2014-03-19 19:54:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
coś kliczko przymilkł,wystraszył się putina i spierd...ł do rumuni pewnie

lukzee
2014-03-19 19:38:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ukraińce pierdolo...ne.

feille
2014-03-19 19:33:22
Ocena: -17(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piyrwqe
2014-03-19 19:42:30
Ocena: 7(glosow:11)-+
Głupiś i ślepy na dodatek...

LeSaux
2014-03-19 19:13:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
"Niezależne i obiektywne" dziennikarki z TVP w swoich relacjach z Ukrainy jakoś tego nie pokazywały. W końcu nazwiska Stepan i Bojko zobowiązują.

jaceklas
2014-03-19 18:49:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wladimir wskaże im ich miejsce w szeregu

Vladimir__Putin
2014-03-19 19:21:58
Ocena: 4(glosow:8)-+
Owszem.W szeregu,na plutonie egzekucyjnym.

pete.makowski.98
2014-03-19 18:47:01
Ocena: 13(glosow:19)-+
11/7/1943, Wolyn - Pamietamy!!! Krym nas nie interesuje, Rosja dala wam w policzek, pewnie miala swoje powody!!! Rzez Wolynska - 120 tys. do 200 tys. w wiekszosci dzieci, niemowlat, kobiet - zamordowanych, polskie dzieciatka wbite na bagnety mialy symbolizowac orla wypatroszonego - sarkazm, obluda,ludobojstwo na naszych rodakach. Bandera dla NICH bohater... a co My na to? ten kto zapomina o historii jest skazany na jej ponowne doswiadczenie...

gordon.lameman
2014-03-19 19:25:32
Ocena: -13(glosow:19)-+
Ten kto żyje historią wkrótce umrze :) To nie dzisiejsza Ukraina mordowała naszych ojców i dziadków. Co mają wspólnego z tą neichlubną przeszłością? My też ich mordowaliśmy, przed Wołyniem i po WOłyniu też. Nie na taką skalę, ale też ktoś przez to cierpiał. Nie można im tego wyrzygiwać za każdym razem. Trzeba pamiętać, ale nie zarzucać tego dzisiejszej Ukrainie, bo to już jest głupota.

owcazogorkowca
2014-03-20 10:31:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
Co ma Bandera do Wołynia? :) Czas może najpierw cokolwiek przeczytać na ten temat?

jurrek
2014-03-21 20:25:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Absolutnie żaden nazista nie może być bohaterem czegokolwiek.Jedynie bohaterem piekieł, albo szajki przestępczej !

gordon.lameman
2014-03-19 18:06:17
Ocena: 0(glosow:20)-+
Oni nie traktują Bandery jak mordercy, ale jak bohatera. Dla nas Piłsudski jest bohaterem. Dla Ukraińców jest zdrajcą, bo obiecał im wolne państwo, a potem ich zdradził i zredukował na WOłyniu do roli niemal niewolników. Każdy kij ma dwa końce. Czas się pogodzić z tymi, z którymi żyjemy. To nei dzisiejsza młodzież ukraińska mordowała na Wołyniu. Nienawidzenie Ukraińców za to do debilizm.

PolskiAteizm
2014-03-19 18:00:19
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DirtySanchez1121
2014-03-18 21:59:05
Ocena: 4(glosow:14)-+
wszyscy którzy chcą pomagać tym podludziom niech jadą tam osobiście

DirtySanchez1121
2014-03-19 21:23:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
a teraz proszę każdą osobę która dała mi minus o uzasadnienie czemu nie mam racji i w jaki sposób okazują wsparcie. Chyba że jesteście tchórzami którzy tylko spinają się w sieci

lemingjager
2014-03-20 10:07:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DirtySanchez1121
2014-03-20 23:52:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
po 1) nie łap mnie za słówka po 2) nie odpowiedziałeś w sumie na pytanie co jest dowodem na to że to właśnie Ty nie masz rozumu. Skoro pojechało tam całkiem sporo Polaków to spoko ich sprawa i nic do tego nie mam. Tylko skoro ich tak bronisz i wspierasz to powiedz mi jak Ty im pomagasz? "Like" na fb? czy ulotki roznosisz? Tak jak wielu innych nie interesuje mnie Ukraina ani Polacy którzy się angażują osobiście a nie tylko krzyczą. Zmartwieniem każdego z nas powinna być sytuacja naszego kraju i tego jaki burdel jest prowadzony pod zasłoną Ukrainy. Strach już lodówkę otworzyć...

lemingjager
2014-03-21 09:59:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

godik3mie
2014-03-18 21:38:20
Ocena: 9(glosow:11)-+
Nie samą Ukrainą człowiek żyje! Mam już tego powyżej marchewy...

lemingjager
2014-03-20 10:13:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antyciapaty
2014-03-18 20:17:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stann1.76
2014-03-18 19:27:00
Ocena: 11(glosow:19)-+
3/4 polski głoduje a oni ukrainą się zajmują

foytaz
2014-03-18 18:22:01
Ocena: 123(glosow:179)-+
Wszyscy ci, którzy nawołują do pomocy dla ukraińskiej swołoczy powinni wisieć na latarniach za zdradę stanu.

Vladimir__Putin
2014-03-18 18:27:18
Ocena: 4(glosow:18)-+
Wszyscy Ci,którzy uważają Krym za ukraiński,powinni mieć anulowane świadectwa maturalne i zakaz korzystania z internetu.Zawszone nieuki..TFU!

michalng
2014-03-18 18:51:29
Ocena: -12(glosow:24)-+
Jest oczywiste dla kazdego kto kto jest choć troche rozgarniety ze, pro-zachodnia Ukraina jest w naszym Polskim interesie. W odurznieniu do Ukrainy pro-rosyjskiej. Dlatego nasza racją stanu jest popieranie i pomaganie Ukraińcom w ich staraniach zeby spod ruskiego buta sie wyrwac. Bo to dobre dla Polski.

Vladimir__Putin
2014-03-18 19:03:15
Ocena: -6(glosow:10)-+
Goowno mnie interesuje co jest w waszym zawszonym interesie.Interesuje mnie tylko to ,co jest DOBRE I KORZYSTNE DLA WIELKIEJ MATKI ROSJI.Możecie sobie zabrać zachodnią Ukrainę,wraz z Banderowcami u steru.Na co mi to?Interesuje mnie wschód,który jest przemysłowym centrum Ukrainy,a ludność jest prorosyjska.Za 10 lat i zachód spojrzy łaskawym okiem na Rosję,gdy zobaczą jak UE i USA potrafią ruchać swoich "sojuszników".No chyba że zajmą Polskę,na co bardzo liczę.

michau_n
2014-03-18 19:37:19
Ocena: 6(glosow:8)-+
michalng nie masz racji. jaki w tym nasz interes? zalała by nas tania siła robocza z Ukrainy. poza tym Europa ledwo zipie po kryzysie. Kto będzie utrzymywał tak ogromne państwo jak U? przecież oni gospodarczo i ekonomicznie są w latach 60-tych

foytaz
2014-03-18 19:38:49
Ocena: 3(glosow:11)-+
@michalng dostałeś maila od Grasia, żeby banderowcom pomagać bo leży w polskim interesie?. Rusz dupę sprzed kompa jeśli w ogóle jeszcze to potrafisz i jedź na ukrainę wystarczy tuż zaraz za granicą i obwieść, że jesteś z Polski i chcesz pomagać. Jeśli wrócisz to napisz o bratnim przyjęciu przez ukraińców.

michalng
2014-03-18 19:59:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
Po pierwsze przeciągamy duży europejski naród "do naszego obozu" Rosja jest bez Ukrainy sporo slabsza. Wzrasta nasze bezpieczenstwo, bo granica NATO oddala sie od naszych granic. Po drugie mamy szanse zyskać gospodarczo, otwiera sie przed nami duży rynek. 45 milionów "głodnych" ludzi. Jeśli Ukraina stanie sie stabilna, ograniczy korupcje i zacznie się rozwijać to jest to dla naszych firm taka szansa jak dla "zachodnich" była Polska w latach 90.Tania siła robocza to tez plus dla gospodarki. Mając tanią siłe roboczą mozna tanio produkowac.

michalng
2014-03-18 20:00:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
A na Ukrainie byłem kilkukrotnie. Nigdy nikt nie robił mi zadnych nieprzyjemnosci. Wręcz przeciwnie, Ukrainki bardzo lubią Polaków ;-)

foytaz
2014-03-18 20:07:55
Ocena: 4(glosow:12)-+
Lubią tak samo jak polki ciapatych i czarnuchów. Na ukrainie to ty może rodzinę odwiedzałeś. Rynek ukraiński zostanie podzielony pomiędzy bogatych z Europy i Azji oraz Ruskich i Amerykańców. My zobaczymy ich rynek jak świnia niebo, zresztą mieliśmy już przedsmak tego 'otwarcia rynku' w Iraku jak Miller ochoczo nas tam wysłał do pomocy Jankesom. Jednak wy lemingi nigdy niczego się nie nauczycie.

michalng
2014-03-18 20:22:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie mam rodziny na Ukrainie. "Rynek zobaczymy" bo jestesmy geograficznie blisko, jestesmy "bliscy kulturowo" i lepiej rozumiemy specyfike rynku wychodzacego z "komuny". I oczywiscie ze Zachodnie koncerny tez na tym rynku się obłowia . Tylko kogo wyślą zeby kierowali swoimi oddziałami na Ukrainie ? Francuzów, Hiszpanów czy moze Polaków ?

foytaz
2014-03-18 21:27:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kulturowo to nam bliżej do Łotyszy czy Estończyków niż do tej swołoczy bez tradycji, kultury i historii. Swojego czasu miałem kontrakt w BASF'ie więc wiem z autopsji jak wygląda 'oddelegowanie' z zachodniego koncernu.

michalng
2014-03-18 21:41:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak by na to nie patrzec to zarówno Łotysze jak i Estonczycy nie są Słowianami. My u Ukraińcy jestesmy. I nie chodzi o to z kim jesteśmy bliżej tylko o to ze z ukraińcami jesteśmy blisko. A jesli chodzi o kulture , tradycje i historie ukraińską to jak by nie patrzec to jest silnie zwiazana z naszą. Przez kilkaset lat mieliśmy wspólne państwo. W zasadzie Rzeczpospolita przestała być potęgą wtedy gdy "straciła" Ukrainę.

foytaz
2014-03-18 21:56:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jakie k*rwa wspólne?!?, NASZE państwo Rzeczpospolita Obojga Narodów to było NASZE do spółki z Litwinami psia ich mać. Nie licząc Kozaków i Tatarów, którzy też nie są Słowianami to swołocz zamieszkująca ukraińskie stepy rekrutowała się ze zbiegłego chłopstwa z wszystkich państw ościennych. "Ich" historia zakończyła się definitywnie w 1223 r., pod Kałką i od tamtej pory Ruś vel Rutenia nie istniała. Cała ich 'kutura' to spadek po Złotej Ordzie, Kozackich Siczach, Naszych Kresach i koniec końców Carskiej Rosji.

michalng
2014-03-18 22:25:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wspólne Panstwo. Mieszkalismy w nim my i oni. Obejmowało one także wojewódzctwa Kijowskie, Braclawskie i Czernichowskie. O Unii Hadziarskiej może słyszałes ? Ukraina miała zostać trzecią równoprawną składową Rzeczypospolitej.

foytaz
2014-03-18 22:56:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie z żadną ukrainą tylko z Kozaczyzną, która dominowała na tamtych terenach. Z Kozakami a nie z swołoczą. Nie ma czegoś takiego jak naród ukraiński. Co ty myślisz, że Polscy Magnaci w pas kłanialiby się jakimś pachołom co w gnoju spali. Jeremi Wiśniowiecki wiedział jak z tym bydłem postępować, żal że mało było takich jak on. Z Kozakami mieliśmy się układać ale szlachciury się przestraszyły i zaczęły judzić do waśni przeciw Chmielnickiemu. Gdyby dostał buławę na czas to nigdy nie byłoby powstań Kozackich a w konsekwencji całość należałaby teraz do nas a ta swołocz Polskiego by się uczyła.

michalng
2014-03-18 23:48:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeremi Wisniowiecki sam był Rusinem czyli Ukraińcem ;-) jego "kuzyn" Dymitr "Bajda" Wiśniowiecki jest jednym z bohaterów narodowych Ukrainy ;-) Wisniowieccy wywodzą sie z przez Kniaźiów Nieswieckich od ruskiej dynastii Rurykowiczów. Jego przodkowie walczyli z Mongołami nad Kałką ;-)

foytaz
2014-03-19 08:10:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rurykowicze byli potomkami Waregów czyli mniej więcej dzisiejszych Szwedów. W czasie swoich wypraw dotarli wgłąb Rusi gdzie zakładali faktorie handlowe. Kijów to w przeważającej części ich dzieło. Cały system sprawowania władzy na Rusi był bardzo zbliżony do skandynawskiego pierwowzoru. Poza tym Rusi było co najmniej 9 od Suzdalskiej zaczynając na Halickiej kończąc. W 1223 r., Ruś jako podmiot polityczny przestał istnieć do czasu kiedy w 1380 r., Dymitr Doński z Wlk Ks Moskiewskiego na Kulikowym Polu pobił Złotą Ordę i zmył częściowo hańbę Kałki.

michalng
2014-03-19 16:19:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Swietnie . Własnie odktyłeś ze Ukraińcy mają historie ;-)

foytaz
2014-03-19 18:48:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ukraińcy mają tyle samo historii co ty wiedzy o niej. Czemu na majdan nie pojechałeś bić się z Berkutem?, mógłbyś udowodnić jak bardzo ich popierasz. Jedź póki jeszcze ten sztuczny twór dycha bo dziś Krym, jutro Donieck i Donbas a potem reszta sama spier*oli za granicę.

caleanka
2014-03-19 19:00:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
@michaling - jak babcia bedzie miala wasy to...... A Ukrainki lubia wszystkich z "zachodu", na 2 lata albo do czasu otrzymania obywatelstwa.

michalng
2014-03-19 19:53:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiedzy mam więcej od ciebie. Ty jeszcze przed chwila twierdziles ze Ukraincy "to swołocz bez historii". Osobiste wycieczki sobie daruj bo nie swiadcza najlepiej o twojej kulturze osobistej.

czerwonykoral
2014-03-19 20:50:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Taaa, tylko normalny, dobry i inteligentny czlowiek nawoluje do przemocy wobec ludzi. Poczytaj troche o historii wlasnego kraju, poniewaz to co piszesz brzmi jakby bylo zaciagniete z jakiegos faszystowskiego chlamu i zrodzone z incestu pomiedzy 5 generacjami. Twoj kraj tez ma wiele plam, ktorych nie da sie zmyc. Sprzedajcie swoich braci, po raz kolejny. Rus kijowska powstala w 862, a polonia w 963. Mam nadziej, ze potrafisz rozroznic, ktora liczba jest wieksza. Powodzenia i "przepraszma bardzo panowie"

foytaz
2014-03-20 08:38:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ukraina to tylko nazwa obejmująca dawne Kresy RzON i województwa południowo-wschodnie.

foytaz
2014-03-20 09:08:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
jeszcze jedna rzecz, skoro ta wasza ukraina jest taka przepełniona historią i kulturą to wymieńcie wybitnych przedstawicieli tego "narodu":) i ich osiągnięcia na polu nauk wszelakich, Bandera i mordowanie bezbronnych cywilów się nie liczą bo to jedyne osiągnięcie tej swołoczy jak dotąd pomimo tej "wielowiekowej" historii.

owcazogorkowca
2014-03-20 09:44:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dawno nie czytałem takiego pseudointelektualisty i niedouczonego matoła, któremu wyprano mózg komunistyczną propagandą o S.Banderze jak ty pajacu (foytasie). Chcesz podyskutować w oparciu o fakty i konkretne pozycje książkowe, zapraszam nieuku i parszywy manipulatorze.

bierut1
2014-03-20 09:50:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-03-20 10:08:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
czerwonykoral takie jak ty to u nas klatki schodowe myją. @Bierut1: to są nasze ziemie i powinny należeć do Polski a tym samym do EU. Należałoby wprowadzić szkolnictwo polskie, dać Kozakom i Łemkom autonomie w granicach rozsądku(system federacyjny) i wytępić tą gwarę, którą ta swołocz nazywa językiem. Za parę groszy i pracę sami wyparliby się swojej "ukraińskości". Ruskim dać ten Krym i niech spier*alają Azję podbijać.

vacarius
2014-03-18 18:18:01
Ocena: 4(glosow:10)-+
Gdy zaczną się prześladowania Polaków we Lwowie. To jeszcze nasi politycy zmienią zdanie na temat działań Rosji.

Vladimir__Putin
2014-03-18 18:24:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
Będziecie jeszcze prosić mnie o interwencję na Ukrainie,gdy banderowskie bandy przekroczą San...a wtedy PASZOŁ NA CH*J!Takiego wała!Niech wam pomagają Szkopy i USA.Zobaczycie jak to jest zadzierać z Vlidimirem Vladimirowiczem Putinem.Będziecie mieli interaktywną naukę historii.

czerwonykoral
2014-03-19 20:55:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ty bys sie cieszyl jakby jakis niemiec wparowal ci do wroclawia lub szczecina, krzyczacz "mein". Polacy nie sa w zaden sposob przesladowani w Lwowie. Pamietam jak wyjezdzalam z Lwowa. Byla tam grupa pijanych Polakow, jeden tak pijany, ze ledwo na nogach stal, ale i tak sie darl w nieboglosy po polsku. Policja i inni ludzie patrzyli sie tylko na to z politowaniem.

glupichtepic
2014-03-18 18:15:33
Ocena: 8(glosow:12)-+
brawo za prawde , media tego nie pokażą
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0