Ukryj komentarze(237)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
LuskaI23
2014-04-07 22:22:24
Ocena: 99(glosow:129)-+
Mam nadzieję, że ta dziewczynka to kiedyś zobaczy, albo chociaż zapamięta i jak dorośnie to narzyga matce tym jedzeniem na twarz. Tatusiowi zresztą też.
morente
2014-04-26 23:19:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jezeli dziecko nie chce jesc ma to podloze psyhologiczne badz sa to problemy ze zdrowiem skoro dziwka nie radzi cobie ze soba i swoim opanowaniem to niech dzieciaka nie meczy poza tym po jej reakcji latwo jest wywnioskowac, ze za mlodu wlasnie w ten sposob ja meczyli a mianowicie wciskali w nia jedzenie na sile. Co to za matka, ktora wciska swojemu dziecku do gardla wlasna tresc zoladka!!!
pitol26
2014-04-15 00:35:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
ciekawe jak wy wszyscy mondrale co tak wypisujecie jaka to matka zla wychowacie swoje dzieci,widac ze zadne z was nie ma dziecka,zobaczycie jak to jest jak czlowiek przyjdzie z pracy naszykuje obiad i jeszcze musi sie prosic cureczki zeby laskawie zjadla,zresta pozyjemy zobaczymy,zycze powodzenia w bezstresowym wychowaniu dzieci
Emronnn
2014-05-03 13:28:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cóż, mONdralą to faktycznie nie jestem, ale za mądralę to już się uważam. Prawdopodobnie nigdy też nie będę miał cUreczki, bo nawet nie mam pojęcia co to takiego ... jednak dzięki za wskazówki! Jak kiedyś zostanę mONdralą i będę miał skądś te całe cUreczki, to wspomnę Twój komentarz :)
PsYcHoL1996
2014-04-14 13:39:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
wydaje mi się ze język nederlandzki... Belgia albo Holandia
nie_mam_reki
2014-04-13 17:39:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
Niektóre mamusie swoje dzieci zabijają i są przekonane, że robią to w imię swojej wolności a nie wiedzą, że lobby aborcyjne jest ogromne i robi na nich ciężką kasę co więcej taka kobieta ich nie obchodzi ważne tylko żeby chciała swe małe zabić a nie przypadkiem urodzić.
krispangor15
2014-04-13 01:42:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zosiasamosia552
2014-04-11 21:37:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie moglam ,musielismy zglosic ,nie wiem czy cos zrobia ale przynajmniej probowalismy
zosiasamosia552
2014-04-11 21:34:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
zglosilismy to dzisiaj na policji w holandii ,zobaczymy czy suke namierza
pankracyy
2014-04-11 13:17:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
ROzpi..dolić k..wę tępą, może dziewczynka się źle czuła i dlatego nie miała apetytu, a ta tępa dzida która ją urodziła jeszcze jej wpycha to gówno do buzi jak ta się krztusi. Debilizm, rozwierciłbym jej kolana i łokcie a potem powiesił za uszy na ścianie. Na koniec nakarmił ją gównem tak żeby się udusiła.
majka368
2014-04-11 00:41:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
kiedy mialam z 8 lat(23 lata temu) to przezylam to samo musialam jesc wlasne rzygi za kare dlatego ze podjadalam slodycze z barku masakra jak patrze na to, to wrocily te dziwne wspomnienia. dodam ze mama byla nauczycielka a tata policjantem (mieszanka wybuchowa) ale rodzicow jednak sie kocha mimo wszystko , przykre ale prawdziwe
Townsville
2014-04-10 23:51:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
Puscilam film w obieg. Moze namierza ta suke.
sasuko
2014-04-10 23:09:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
i kolejny piekny filmik z cyklu ,, jestem super bo krzywdze innych,, w tym przypadku wlasne dziecko, film w necie zbiera popularnosc ,dziecko ma patologie a zadne konsekfencje wobec tej patologicznej rodziny nie sa wyciagniete, brawo w pieknych czasach przyszlo nam zyc...
gwiazdeczka149
2014-04-10 22:49:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
warone
2014-04-10 11:42:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Turek tez ciapaty , a to było tylko sprecyzowanie , ale ty chyba po za swoja wieś nigdy nie wyjechałeś i wmawiasz pierdoły innym . PS turasow mam za sąsiadów stad tez poznać łatwo dla mnie ich język po za tym to już było na innych portalach , ale jak się tylko siedzi przed komputerem to się wszystko wie najlepiej co nie ? :)
Townsville
2014-04-10 23:50:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chlopie,ty ani po turecku,ani po niemiecku slowa nie znasz.Holenderskiego nigdy nie slyszales.Wmawiasz mi ze nie rozumiem jezyka,ktorym posluguje sie codziennie od lat ? :D Widac ze jezyki obce sa ci obce. Tak na marginesie.Turasow za sasiadow?
demotywator1234
2014-04-10 00:47:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oliwa leniwa ale sprawiedliwa. Będzie miała Qurwa opiekę na stare lata.
zipskladowsko
2014-04-09 23:41:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
dziwke bym skarcił paralizatorem
Townsville
2014-04-09 22:50:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bylo wiele pytan,o kraj pochodzenia filmu.Akcja sie dzieje w Holandii.Tatus to jakis ciapaty(poznajepo akcencie) Mowi do dziewczynki.Zamkniej morde i nie denerwuj mamusi
Townsville
2014-04-10 01:13:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
warone
To ty chyba w Niemczech nie byles.A na pewno w Holandii.Turas to nie ciapaty ?
patrykpeniu
2014-04-09 22:48:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
karolcia_mala06
2014-04-09 20:16:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zywieczdroj19
2014-04-09 19:24:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
By niejadek zjadł obiadek !
diabelski00
2014-04-09 19:05:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Podła s..a
klasycznie00
2014-04-09 18:45:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Je**ne gestapowskie nasienie! Pewnie było tak, że dziewczynka chciała, a na końcu nie chciała jeść ale to nie tłumaczy takiego zachowania matki! Mój syn też tak czasem robi ale pogrożę wtedy palcem powiem mu, że nie docenia czyjeś pracy i po chwili przychodzi i mnie przeprasza! WYCHOWYWAĆ I KOCHAĆ!
klasycznie00
2014-04-09 18:43:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
klasycznie00
2014-04-09 18:39:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Night_Flier
2014-04-09 15:23:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Filmujący też wcale nie lepszy... Mimo wszystko człowiek to taka istota, która wszystkie krzywdy doskonale zapamiętuje. Młoda też kiedyś się za to zemści.
andrzejchmielarz
2014-04-09 14:51:52
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ja w wieku tej małej nieraz byłem głodny.
To wszystko z dobrobytu.
Dzika22
2014-04-09 14:44:52
Ocena: 7(glosow:9)-+
Po 1: To, co ta mała ma w miseczce nie wygląda za apetycznie ;/, po 2: Jak nie chce jeść, to niech nie je, dać jej 10 minut na zjedzenie, jak nie tknie, to nie. Zgłodnieje to na pewno przyjdzie, a po 3: przez ta popie.rdoloną babe dziewczynka by się udławiła..
Arystokratka7
2014-04-09 14:03:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
Czy wiadomo coś na temat dalszych losów tej rodziny? Mam nadzieję, że k*rwie dzieci odebrali!
LuskaI23
2014-04-09 14:45:04
Ocena: 5(glosow:13)-+
Dziecko w tym wieku, nie wie jeszcze co to jest praca i że trzeba harować aby mieć co jeść. Jest za mała na taką świadomość. Po drugie, nie masz pojęcia czy ta matka w ogóle pracuje. Po trzecie nawet jeśli mała byłaby świadoma, a matka ciężko pracowała, to nie ma prawa tak się zachowywać. Mam nadzieję że jak Ty nie będziesz miał ochoty jeść to ktoś, nie wiem mama, tata, żona, wepcha Ci to jedzenie do gęby i powie "docenisz w końcu że cieżko pracuje" i obyś się wtedy nie udławił..
czarny19803
2014-04-09 12:42:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak można własnemu dziecku takie rzeczy robić?
violon
2014-04-09 10:28:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
szczerze to nie bardzo pedagogiczne, ale kiedy rodzice moich uczniów opowiadają jak często ich dzieci im na złość robią i jedzą obiad półtorej godziny albo śniadanie, mimo, że wiedzą, że muszą iść na jakieś zajęcia czy do szkoły to krew ich zalewa, mała mogła odstawiać takie cyrki codziennie i matka nie wytrzymała, ale takim pakowaniem na siłę na pewno dziecka nie zachęciła do karności
Foltynka888
2014-04-09 12:18:46
Ocena: 2(glosow:10)-+
Moje dziecko jak jeść nie chce to nie wmuszam. Zgłodnieje to sam zawoła. Nie raz jest tak, że cały dzień bawi się na podwórku i do domu przyjść nie chce na obiad. Ma 4 lata i wie kiedy jest głodny. Zgłodnieje to i ładnie zje bez wybrzydzania, ot cała filozofia.
LadyPretensja
2014-04-09 09:38:52
Ocena: 2(glosow:10)-+
SErce mi sie kraje, gdy patrze na cos takiego. Sama mam dzieci i gdy nie chca jeśc, to nie zmuszam. Wiem, że zawsze nadejdzie taka chwila, gdy zgłodnieją i przyjda po jedzenie - taki instynkt samozachowawczy. Nie wolno zmuszać do jedzenia. Ja, gdy nie mam apetytu, nie jem cały dzień i zabiłabym tego, kto siłą wpychałby mi jedzenie do ust! Takie zachowanie, to znecanie się nad bezbronnym dzieckiem! No i bez komentarza to zepchnięcie dziecka z krzesła...
k.michal85
2014-04-09 09:37:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
matka traktuje córke tak jak jąsamatraktowano w dzieciństwie. A dziewwczynka jak dorośnie bedzie robicto samo swoim dzieciom. To jest jak zaklęty krąg.. jedynym rozwiazaniem jest go przerwać. Matka potrzebuje dobrego psychologa.
dropsiarax3
2014-04-09 07:35:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
a ojciec sie przyglada.... brawo.
crazybread
2014-04-09 06:34:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
stara przesadzila, to prawda, i nie popieram takiego znecania sie nad dziecmi. ale gowniaze nie miejace dzieci tutaj nie maja pojecia jak to jest jak rodzic chce zeby dziecko zjadlo normalny objad, a dziecko jest po prostu niejadkiem. Ale koohwa z ciasteczkiem lub paczkiem to nie maja takie niejadki zadnych problemow. "Najlepiej zabijcie taka kurwe, bo to nie matka".
bezpieczna123
2014-04-09 07:40:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
dzieci sa od urodzenia do slodkiego smaku przyzwyczajane przez to tylko ten lubia i musza z niego wyrosnac. Mleko matki, mleko z proszku, pierwsze owoce, biszkopty, to wszystko to sam cukier, wiec co sie dziwic ze nie chca nic innego. tylko w tym wieku czlowiek je tyle ile mu naprawde potrzeba, a madrzy dorosli oczywiscie musza to zmieniac.
siarra7327
2014-04-09 09:41:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Są mądrzejsze sposoby na niejadków!
kolanabociana
2014-04-09 16:40:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
bezpieczna123 mleko matki to sam cukier? Co Ty za farmazony wygadujesz?
bezpieczna123
2014-04-09 17:39:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
oczywiscie, mleko matki jest bardzo slodkie, nie slyszales o tym?
Extremerator
2014-04-09 01:33:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zabić taką kurwę, bo to nie matka
karolcia_mala06
2014-04-08 23:45:42
Ocena: -3(glosow:23)-+
Matka to k.wa??? A dziecko, ja też tak zrobiłam i odbite paluchy na twarzy miałam... do tego liścia nie namawiam, ale mi się nic nie stał i do dzisiaj to pamiętam. Jak widzę te rozwydrzone dzieciaki które są pępkiem całego świata z totalnym brakiem szacunku dla rodziców, starszych i w ogóle do wszystkiego i te mamuśki nadskakujące i spełniające najmniejsze pie.dnięcie - to także bym zwymiotowała. To dziecko robi cyrk ze zwykłego jedzenia (może po tym przeżyciu-ostatni raz). Im wolno wszystko a mama to zaraz k.wa......
Lamboxxx
2014-04-09 00:01:11
Ocena: 6(glosow:20)-+
Ty kompletna idiotko to dziecko mogło się zakrztusić i udusić, a Takim ludziom powinno się zabierać dzieci, a ty kretynko mam nadzieję że nie masz dzieci i z całego serca życzę ci żebyś ich nie miała bo nie masz pojęcia co to miłość i wychowasz kolejną bandę bez mózgów jak ty
ikswohceicjow
2014-04-09 00:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zbysiula154
2014-04-09 00:47:24
Ocena: -1(glosow:13)-+
karolcia-mala06 w pełni się z tobą zgadzam wypowiedz jak najbardziej trafna. Lamboxxx chcesz się obrzucać epitetami to masz: ty zawszona socjalistko gardzić trzeba takim ścierwem jak ty, wasze ograniczone mózgi mogły to tylko wy myśleć. Powiedz mi jak, odbierając dziecko tej matce zrobicie cokolwiek dobrego temu dziecku myślę, że jakby wybrać wygodny "nam" fragment twojego życia, akurat nagrany na kamerę wyszłabyś na jeszcze gorszą matkę niż kobieta na filmie, a może nawet porównywalnie do pewnej Katarzyna W, a to wszystko w zależności który scenę i kadr chce się pokazać.
sandslash
2014-04-09 01:40:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
karolcia, zbysiula i inne podobne wam stworzenia.. jak wasze dziecko usiadzie na spacerze na chodniku bo jest zmeczone to kopiecie je zeby wstalo i szlo dalej? Popieracie karmienie a raczej probe uduszenia swojego dziecka wymiocinami? A moze jak niechce isc sie kapac to je podtapiacie co? Nie bede wam ublizal bo nie ma slow by was i wasze podejscie opisac jednak zycze wam odwdzieczenia sie losu za katowanie dzieci w imie dobrego wychowania o ktorym nie macie pojecia.
bezpieczna123
2014-04-09 07:47:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
w sumie to wiekszosc maltretowanych dzieci nie umiera od tego jak karolcia, wiec maltretowac wiecej zeby calkowicie nie bylo kochajacych matek ktorych tak ona nie cierpi, bo nie wie jak to jest miec taka? co to w ogole za myslenie? karolcia pamietasz jak cie bito przy jedzeniu i dzis rzygac ci sie chce jak patrzysz na normalne matki zajmujace sie dziecmi, ktorych nie lubisz bo masz je za to za co sama bylas uwazana? zabezpieczaj sie lepiej, nie potrzeba nam wiecej takich filmikow:)
karolcia_mala06
2014-04-09 20:42:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kochani, kochać trzeba umieć, miłość jest najważniejsza w wychowywaniu dzieci. Ale nie mylcie miłości z pozwalaniem dzieciakowi na wszystko, spełnianiu najmniejszych jego zachcianek i traktowanie go jak pępek świata... Większość z was wychowuje małe potworki bez szacunku do niczego i oszukuje się, że was będą kiedyś szanować??? Jestem przerażona podejściem do życia niektórych rodziców i ich CUDOWNYCH pociech. Powodzenia w wychowywaniu i życiu z tymi pociechami. (A tym, wspaniałym i opanowanym rodzicom, którzy wybuchają takimi nerwami i obrzucają epitetami-gratuluje)
ubugreg
2014-04-08 23:22:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
mam taką pięciolatkę myślę że mama przesadziła ale jeśli dziecko w ciągu miesiąca spada z wagi z 20 do 17 to masz dwie drogi
1 opieka zabierze ci dziecko z powodu zaniedbania
2 karmisz na siłę żeby przytyło
(moje jest bezbiałkowe i bezglutenowe)(powodzenia w osadzaniu)
malakuku
2014-04-08 23:59:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
wpychać dziecku na siłę jego wymiociny?wiem że nie można dopuścić do tak drastycznych spadków wagi,ale kiedy dziecko płacze i się boi to chyba matka nie obrała najlepszej drogi.przecież dziewczynka może na złość matce zacząć wymiotować po kryjomu to co zjadła.na zaburzenia odżywiania,także i bulimię zapadają coraz młodsze dzieci...
strikeforce
2014-04-08 23:07:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
soldier1987
2014-04-08 22:45:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PanKlekswKosmosie
2014-04-08 22:26:50
Ocena: 10(glosow:10)-+
... a później zdziwieni wszyscy, że dzieci rodzica zabiły...
freedom-91
2014-04-08 22:22:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
simply1975
2014-04-08 22:13:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
Co za zwyrodniała, cholernie brzydka kurwina. Jak można tak traktować małą, bezbronną istotkę. Skopać to grube dupsko by się należało. Porażka. A żeby tak się posrała drutem kolczastym.
katarzynape
2014-04-08 22:12:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
na miano szmaty nie zasługuje nawet...
grzegorz0375
2014-04-08 21:41:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
eee tam miałem to samo tylko mnie jeszcze po łbie napierda..li!! :)
kacvegas222
2014-04-08 21:35:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
glupia krowa niech sama zre to gowno,a nie dziecko sie prawie zadlawilo a suka na sile wpycha,tepa dzida!
silek_1990
2014-04-08 21:32:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
jedyna kobieta ktorej bym piz...ą w łeb i to bez żadnych skrupułów
ToRnADo147
2014-04-08 21:36:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wiochmen891
2014-04-08 21:32:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kreoo1
2014-04-08 21:16:40
Ocena: 8(glosow:10)-+
powiem tak. Czasem też mam ochote tak zrobić swojej córce jak godzine mieli pół kartofla domagając się słodyczy ale w przeciwności do tej s... wole dziecko przekonać słownie by zrozumiała że jedzenie to nie kara lecz przywilej którego nie ma wiele dzieci
kriskamila
2014-04-08 22:10:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
u mnie podobnie
Samwise_Gamgee
2014-04-08 23:28:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
z głodu sie jeszcze nikt nie zesrał, jak moja młoda nie chciała jeść to nie jadła i chodziła bez jedzenia do następnego posiłku, z czasem zrozumiała że albo je obiad z nami albo wogóle, najgorsze co można zrobic to dać dziecku przekąske między posiłkiem
bezpieczna123
2014-04-09 09:15:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
kreo pamietaj ze to nie dziecka wina ze zostalo nauczone jedzenia slodyczy,i nie ma sie co dziwic ze cukierek smakuje lepiej niz kartofel. moze czasem po prostu jest tak ze jedzenie jest bez smaku i byle jakie, mojej sasiadki corka w domu nie chce jesc a u kogos to wcina i mieso i warzywa i nie ma problemu.trzeba tez pilnowac stalych por posilkow, czasem to wystarczy zeby poradzic sobie z niejadkiem. kwestia wyrobienia rutyny, dzieci wedlug tego zyja.
ToRnADo147
2014-04-08 21:05:55
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
CalliforniaGirl
2014-04-08 20:53:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jeb*** su** nadająca się do utylizacji! Powinni odbierać takim potworom prawa rodzicielskie! Taki filmik powinien być do tego podstawą. A ojciec nagrywa i się chyb dobrze bawi! Przecież te dziecko zaczęło się dławić! Mogła się udusić! A ta szmat* jej wciska to co wypluła! Głupia kur**!
bezpieczna123
2014-04-08 20:53:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
dzieci nigdy sie nie glodza na wlasne zyczenie, niektorym po prostu potrzeba mniej innym wiecej, albo w innej porze niz rodzicowi pasuje. samo jeszcze sie zadne nie zaglodzilo.
bartekm123
2014-04-08 20:36:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
filmik zablokowany :/ wstaw ktoś inny, albo napiszcie co się działo :)
zbysiula154
2014-04-08 20:36:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
Aż nazbyt strasznego na tym filmiku nie widzę, a to jaką jest matką oceniacie po paru sekundach tego video. Dzieci w tym wieku nie są już bezrozumne swoim zachowaniem potrafią być bardzo podstępne i przekonujące, gdy nie chcą czegoś jeść, lub coś zrobić, czy też coś przysymulować by wymusić na rodzicu określone zachowanie. Poza tym ktoś tam na dole napisał, że się rozwiedli, a gość z jakiegoś powodu nie ma dostępu do dzieci więc wyciął najgorszą scenę by pokazać światu jaki to "potwór" z tej kobiety i dzięki temu coś na tym ugrać.
zbysiula154
2014-04-08 20:39:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Minute dwie temu jeszcze był. Nic szczególnego, a panika o nic. Panikują głównie ci co nie mają dzieci i gimbastianie.
CalliforniaGirl
2014-04-08 20:54:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przecież te dziecko zaczęło się dławić! Takie 2 minuty wystarczają na odebranie praw rodzicielskich. Ojciec zamiast reagować to się świetni bawi i nagrywa filmik!
bezpieczna123
2014-04-08 20:57:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
no ile to podstepu trzeba zeby przekonac rodzica ze nie jest sie glodnym hehe ojciec nie ma dostepu bo widac ze bawia go takie widoki wiec kto wie co sam wyprawial bez kamery. jakby byl porzadny ojciec to by rozwalil te kamere na glowie tej "mamusi". zapewne cos chcial ugrac tym filmikiem bo dla takich dziecko to narzedzie, ale nie robi to jeszcze normalnej z tej kobiety ktora tak poniewiera dziecko. mogla je udusic i wiedziala o tym bo nie jest bezrozumna istota. panowanie nad dzieckiem a znecanie sie to nie to samo.
el_bigos
2014-04-08 22:57:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Głupia jestes jak but i współczuję twoim dzieciom. Mam dzieci w podobnym wieku, z ktorymi mam problemy jak każdy inny rodzic na całym świecie i wierz mi również z jedzeniem,ale gdyby moja zona zrobiła cos tyakiego to na miejscu ma po prostu w ryj. Widać po tobie ,ze niektorym powinno się zabraniać posiadania dzieci.
zbysiula154
2014-04-08 20:44:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niewiele straciłeś, a może nawet trochę czasu zaoszczędziłeś.
zbysiula154
2014-04-08 20:50:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przyznaj się ile masz latek, a może się mylę i masz lata i masz dzieci? W co szczerze wątpię. Więc może wyłącz kompa i idź odrabiać lekcje jutro gimnazjum.
DirtySanchez1121
2014-04-08 20:07:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
jaka jeszcze uśmiechnięta stara spasiona ku*rwa
blackcurrant83
2014-04-08 20:00:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Chyba dałbym po ryju jakbym był tego świadkiem.
zbysiula154
2014-04-08 20:52:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
A ja chyba dałbym topie po ryju jakbym był tego świadkiem.
medzii4
2014-04-08 19:39:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ojciec tych dzieci odszedł od tej kobiety jakoś po tym wydarzeniu, sondował się z nią, ale sprawa działa się w Holandii ona jest z Holandii a on jest Turkiem ( o ile dobrze pamiętam) i oczywiście przegrał w sądzie. Nie ma żadnych praw do dzieci...
Umarov
2014-04-08 19:28:25
Ocena: 3(glosow:27)-+
LuskaI23: To nie trollowanie, to pewnego rodzaju nauka. Sam mam dzieci, które wyrosły na porządnych ludzi, wychowanych, z ogładą, z szacunkiem i pokorą wobec drugiego człowieka, a dlaczego? Dlatego, że w moim domu nie było miejsca na fochy i kaprysy. Każde kłamstwo było kontrolowane, każde złe zachowanie było karane w podobny sposób. Dzisiaj tego brakuje, dzieci po prostu nikt nie pilnuje, bo nie ma czasu/chęci/dobrej woli. Potem słychać w mediach, że 15-latki zabijają kogoś na ulicy.
bezpieczna123
2014-04-08 19:47:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
Umarow, powiem ci ze cos na temat twojej wypowiedzi a nie ciebie jako rodzica bo to akurat mnie nie interesuje. takie mowienie, ze kary fizyczne lub wymuszanie na dziecku cokolwiek jak ta "kobieta" na filmiku, to dla dobra dziecka to z tej samej beczki gadanie co damscy bokserzy wmawiaja swoim zonom ze to z milosci:) nie mowie ze ty swoje dzieci tluczesz ale to podejscie ze dziecko nie ma prawa okazac uczuc negatywnych typu foch, czy niezadowolenie, nie sluzy niczemu dobremu poza wygoda rodzica, ktory zgadzam sie z toba- powinien znalezc czas na takie problemy a nie zabraniac ich.
cebulak666
2014-04-08 19:51:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
to moim zdaniem nie jest zadna nauka tylko prostota
bezpieczna123
2014-04-08 19:52:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
a te 15 latki co zabijaja to chyba raczej wiekszosc z patologii a nie z normalnych domow. ja tam wierze w dyscypline jesli jest ona z szacunkiem do dziecka w sensie osoby, czyli wysluchac, zrozumiec, wypytac, w ten sposob okazac zainteresowanie, wiadomo nie pozwalac na glupie pomysly ale i wyjasnic dlaczego. Czasu brak ale i konsekwencji wspolczesnym rodzicom brakuje. Dzieci wbrew pozorom i doroslym lubia miec zasady, bo to daje poczucie bezpieczenstwa ale musza one byc stale, i zrozumiale.
CalliforniaGirl
2014-04-08 20:56:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
Też wsadzałeś dziecku własną wyplutą ślinę i wymioty!? Współczuję twoim dzieciom. Też nagrywałeś filmik jak twoje dzieciaki się dusiły przy stole? To jest wychowanie!? Uparte zmuszanie do jedzenia pewnych rzeczy!? To przychodzi po czasie. Dzieci wielu rzeczy nie lubią, jednak smak przychodzi z wiekiem. Sama wiem po sobie. Zerzygałabym się na rodziców, gdyby mi podali w dzieciństwie szpinak. Teraz jem ze smakiem mimo, że nikt mnie nie dusił łyżką.
M1CLAY19
2014-04-09 00:09:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikt nie dusil lyzka tylko bylo nie chcesz jesc to wypad od stolu. Sasiad obok mial szesciu chlopakow. Jak im opowiedizlem ze nie chcialem kaszy jesc bo ja tata przypalil i pakowalem w kieszenie a potem pokryjomu splukiwalem w kiblu to prosili zebym nastepnym razem tez pakowal w kieszenie ......i im przynosil.
simply1975
2014-04-08 22:18:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-04-08 20:39:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
a po co klapsy zeby jadlo? zglodnieje od tych klapsow? niech zje jak bedzie glodne albo wcale i nic mu nie bedzie i klapsy niepotrzebne, jak juz konieczne te klapsy to niech na powazne sprawy beda zachowane a nie na to ze dziecko nie glodne.
jessi128
2014-04-08 19:14:37
Ocena: 7(glosow:13)-+
Krew mnie zalewa jak widze takie sytuacje ! Ta pier***nieta baba niech sama żre ten syf ! takie rzeczy trzeba zgłaszać, bo to juz jest pastwienie sie nad dzieckiem!
Te dziecko moglo sie zaksztusic na dobre tym jedzeniem.. ciekawe czy wtedy by byla taka cwana jakby poszla do pierdla za to ze przyczynila sie do smierci dziecka !!!
GRRRRR
PS... ta mala przez takie akcje ( bo na bank bylo ich wiecej- ma juz psychike do leczenia i z bliznami do konca zycia ! )
gring.verni
2014-04-08 19:06:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylko prosze o linka do strony z tym filmikiem
Umarov
2014-04-08 19:05:46
Ocena: -11(glosow:21)-+
Prawidłowe podejście. Lepsze niż bezstresowe wychowanie. To dziecko będąc nastolatkiem w buntowniczym wieku będzie miało więcej szacunku i chęci do pomocy rodzicom, niż dzieci wychowane bezstresowo. I tak powinno się je wychować, a nie pozwalać włazić sobie na głowę. Rozpieszczanie niczego nie uczy, najwyżej tego, że w życiu wszystko przychodzi szybko i łatwo, a to nieprawda. Nieprawda z którą w przyszłości zderza się jako nastolatek i przeciwko czemu się buntuje.
LuskaI23
2014-04-08 19:10:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
Smutne, że widzisz tylko albo znęcanie się nad dzieckiem, albo danie sobie wchodzić na głowę. Ja wolę to co pomiędzy. Czyli zachowywać się normalnie, nie pozwalać na wszystko, nie rozpieszczać, ale traktować z szacunkiem i nie maltretować. Mam nadzieję że nie masz dzieci, i nie będziesz miał, dopóki nie dorośniesz. Ale trollowanie idzie ci całkiem całkiem.
ToRnADo147
2014-04-08 19:11:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bezpieczna123
2014-04-08 19:18:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
rozpiescic nie znaczy zepsuc, mozna rozpieszczac dzieci i wychowac na porzadne nastolatki i doroslych a mozna tak jak ta kobieta produkowac poroniona patologie. nie ma czarno i bialo, psi obowiazek matki kochac, chronic, zapewniac i pomagac - z tego jeszcze zaden bandyta nie powstal, a przemoca niczego dobrego nie nauczy. z reszta tu nie ma mowy o jakimkolwiek zainteresowaniu tej matki na kogo jej corka wyrosnie, ewidentnie widac ze jej wszystko jedno nawet jak sie udusi tu teraz przy stole, wiec tu nie ma mowy o zadnym wychowywaniu jakimikolwiek metodami.
gring.verni
2014-04-08 19:05:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
my?l? ?e nie powinno byc problemu ?eby namierzy? te kobiet? tylko trzeba sie postarac i powysylac gdzie sie da ten film
klaudusssia92
2014-04-08 19:03:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
glupia s*ka... chyba sobie nie zdawała sprawy ze mogla nawet to dziecko skrzywdzić w gorszy sposób, mała mogła sie zadławic...to ze tatuś nie reagował to tez świadczy o tym jaka cała ta rodzina jest...
Untraceable
2014-04-08 20:21:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
klaudusssia92
2014-04-08 23:37:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
moze i nie znam.. ale kazdy normalny człowiek by zareagowal patrzac jak jego dziecko prawie sie dlawi, matkamiesza wymiociny z jedzeniem i tym karmi dziecko.. nie sadzisz..?
Untraceable
2014-04-09 12:43:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
elfcalypso
2014-04-08 18:54:55
Ocena: 7(glosow:15)-+
jak mozna ku*wa dziecko zmuszac do jedzenia ktore mu nie smakuje,i wymiotuje i dawac to spowrotem do jedzenia,brak slow to co matka zrobila swojemu dziecku,sama bym jej to wsadzila na chama do geby,ciekawe jakby sie wtedy czula.
klaudusssia92
2014-04-08 19:04:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
popieram..
BrekoxPompa
2014-04-08 18:52:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy tylko mi było niedobrze od oglądania tego?
NoZastanowSie
2014-04-08 19:02:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, ja zastanawialam sie jak oni mogli jesc przy tym.
ToRnADo147
2014-04-08 18:47:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2014-04-08 18:47:38
Ocena: 3(glosow:9)-+
Bo potem takie dzieci zostają userami wiochy
murinforte
2014-04-08 18:49:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
i trollują
ferdal
2014-04-08 18:51:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Muri nie przyganiaj tak pippciusiowi i cwelundziowi, bo focha strzela i zamkną się w sobie :}
murinforte
2014-04-08 19:00:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ja?
ferdal
2014-04-08 19:03:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Cóż za błyskotliwe spostrzeżenie userki wiochy
ferdal
2014-04-08 19:10:24
Ocena: -4(glosow:6)-+
Luśka tylko ty w swojej chorej, szukającej awantury, psyche widzisz porównania
LuskaI23
2014-04-08 19:15:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja szukam awantur? A Ty czego szukałeś, wstawiając ostatnio screen mojej kłótni z fantą na fb? Przygody? Masła? Parasolki? Skoro piszesz, że "takie" dzieci zostają userami wiochy, Murin dopowiada, i że trolują, a Ty piszesz żeby nie przyganiał Mundziowi i Pająkowi, to logiczne jest, że porównujesz te dzieci do nich. Tylko nie wiem czemu i po co.
ferdal
2014-04-08 19:17:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
Luśka w twoje chorej, zdegenerowanej logice, tobie w pale sie nie mieści że mozna sobie jaja robić, taka wypaczona osobowość jak twoja wszędzie dopatruje sie intryg, bo to twój żywioł.
ferdal
2014-04-09 14:45:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Malgo ty jak zawsze taka głupiutka że nic nie trybisz, prosze nie pisz do mnie jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia.
malgolina
2014-04-09 16:01:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak tak, jestem głupiutka, nie trybię, nie mam nic mądrego do powiedzenia. Aż się dziwię, że nie pocisnąłeś mi bardziej ;)) Tylko, że to nie ja się żalę wszem i wobec, nie ja wdaję się w dziecinne pyskówki z młodszymi o siebie, ani nie ja odgrzewam stare kotlety :)
LuskaI23
2014-04-09 16:16:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
I nie Ty Malgo wrzucasz absurdy ze screenami, podjudzające do wojenki :) Nie Ty piszesz co chwila "Lucy od dwóch lat chodzisz za mną i piszesz kłamstwa o mnie" podczas gdy od co najmniej pół roku jak nie dłużej nie napisałam kompletnie nic :D Nie Ty wpierdzielasz się w czyjąś kłótnie z żalu, że to nie o Ciebie chodzi i nie Ty rozpętujesz ją na nowo mimo że zainteresowane osoby już skończyły i się rozeszły :D
ferdal
2014-04-09 19:35:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
" wdaję się w dziecinne pyskówki z młodszymi o siebie, " czy możesz Malgo wytłumaczyc logikę tego argumenty, czy jest jakas granica wieku po której nie mozna wdawać się w pyskówki, a może jest jakaś przed którą nie można ? Czy może usiłowałas byc głupio złośliwa, tyle że raczej osmieszyłas się ? Luśka ciebie nawet nie skomentuję, kazdy kto czyta wiochę ma o tobie wyrobione zdanie.
ToRnADo147
2014-04-08 18:48:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
NoZastanowSie
2014-04-08 18:43:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niektorzy mysla, ze milosc dziecku sie okazuje kupujac ciuchy i wieszajac jego zdjecia na scianach (nie wem czy zauwazyliscie kilka zdjec malej za jej plecami). Stara pewnie jak mala dorosnie, to nie bedzie pamietala, jak nia poniewierala, ale wlasnie zabawki i zdjecia, choc mala pewnie nigdy tego nie zapomni, wiekszosc z nas to wie z doswiadczenia. Dla mnie najokropniejsze bylo na koncu kiedy ja tak popchnela ze sie wywrocila i plakala, a tepa p*zda ruda sie smiala. Zycze maciorze takiego traktowania przez jej fagasa, dodatkowo z sikaniem na morde.
bezpieczna123
2014-04-08 19:03:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
dobrze zauwazyles, z tymi ciuchami i zdjeciami to jest "milosc" na pokaz ze niby nic jej nie brakuje, a w traktowaniu wychodzi wszystko.
komarxperia
2014-04-08 18:40:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zaje... su.. ojca też
bezpieczna123
2014-04-08 18:35:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
zakodowac dziecku stres i jedzenie w jednym, nawet nie bedzie pamietac czemu nie potrafi oddzielic nerwow i jedzenia w zyciu doroslym. Walniete mamuski z tym karmieniem dzieci na sile, a co sie stanie jak nie zje? dzieci maja jesc jak sa glodne a nie jak matka uzna. w polsce tez to pokutuje, "nie odchodz od stolu dopoki nie skonczysz" za babcie za ciocie, za kare. niech sie udlawi ale nie wypluwa.
NoZastanowSie
2014-04-08 18:50:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
ja mysle, ze tu chodzilo o ogolne dreczenie dziecka, a nie tylko wkret, ze dziecko musi duzo jesc. Pewnie mala jest z poprzedniego zwiazku (taki niechciany nadbagaz), albo mial byc chlopiec, wiec nia poniewieraja przy kazdej okazji, bo po "jedzeniu" ja popchenla az sie wywrocila i stara miala ubaw jakby w totka wygrala, reakcja starego i malego tez raczej neutralna, wiec jest to norma. Wyrodna maciora.
bezpieczna123
2014-04-08 19:00:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
oj tej koncowki juz nie widzialam bo nie chce zeby mi sie snily takie rzeczy, nie mam swoich ale krzywde dzieci uwazam za najwieksze skur***two.a jesli chodzi o samo jedzenie to w taki sposob miedzy innymi produkuje sie przyszle bulimiczki, 20 lat minie i dziewczyna nie polaczy tych dwoch faktow a jedno z drugiego bedzie wynikac. sam fakt nagrywania takiego czegos swiadczy o jakims sadyzmie, co potem to beda ogladac i cieszyc sie jeszcze raz czy pokazywac komus? chore to jest, powinno im sie zabrac te dzieci a te matke utopic w misce zupy.
NoZastanowSie
2014-04-08 19:05:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mysle, ze po tym jak to wyplynelo na caly internet, mala jest juz bezpieczna daleko od domu, gdzie zrobia jej dobra psychoterapie. Oby.
wszystkozajete
2014-04-08 18:33:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może i matka k***a, a ojciec? Ch**j nie ojciec!
vacarius
2014-04-08 18:32:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja miałem podobnie może nie aż tak abym płakał bo już od urodzenia byłem twardzielem. Ale tez mnie starzy zmuszali do żarcia i do modlenia się. Składania rączek w kościele stania grzecznie. Kiedyś mnie matka chciała zabić za to ze zaprotestowałem w kościele, odwracając się tyłem do ołtarza.
Samwise_Gamgee
2014-04-08 23:37:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
witaj w klubie, a jakie miałam manto co niedziela za to że poszłam za kosciół a nie do koscioła, do żarcia mnie nie zmuszali ale do klęczenia i modlenia sie nawet kablem :( a widziałbyś mine mojej starej jak jej po 18 tce powiedziałam że prędzej mnie w burdelu zobaczy niż w kościele i to dzięki niej właśnie
koniobojca
2014-04-08 18:29:41
Ocena: 6(glosow:6)-+
.. moja poj***ska matka to samo robila.. pamietam jak na sile kazala mi jesc jakas zupe z dyni.. tak dlugo mnie meczyla, az sie jej zerzygalam na stol.. od tej pory nienawidze jej zupy dyniowej..!!!
MasterOfHardcore
2014-04-08 08:41:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
to jest cała prawda o kobietach, które niosły śmierć, Może się w końcu za nie wezmą bo nie zawsze kobiety są dobrymi mamami
Laudanum
2014-04-08 03:41:24
Ocena: 12(glosow:12)-+
Nie można spokojnie na to patrzeć. Jeżeli takie rzeczy nagrywają i wrzucają do sieci to nie chcę nawet myśleć co robią kiedy kamera jest wyłączona. To jacyś cholerni sadyści. Mam nadzieje ze ktoś to zobaczy i ta suka(bo matką trudno ją nazwač) poniesie karę.
PawelJarosz89
2014-04-07 23:31:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
takich rodzicow powinni pozbawiac praw rodzicielskich a potem wsadzac do karcerow! potem sie dziwia dla czego na stare lata dziecko nie szaniuje rodzica. Macie tu odpowiedz
kalek19873
2014-04-07 22:19:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
sam bym tej pojeb...j piz...ie nasral na telerz i upychal butem do ryja
zbysiula154
2014-04-09 16:08:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
I o to chodzi by dzieci dziękowały za swoje wychowanie rodzicom jak oni sobie na to zapracowali. Patologii się nie wspiera, a broń Boże do patologii dopłacać.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0