Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jedi
siwythc666
2014-04-27 14:57:51
Ocena: 18(glosow:32)-+
oni sprzedali dobry materiał na zrobienie podłoża pod asfalt i zastąpili piaskiem i gruzem..... to cały problem jakby nie było takiego złodziejstwa w Polsce to nawet szosy były by lepsze....
Dworek019
2014-05-02 23:04:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
pracowałem na tamtym odcinku i na pewno podbódowa nie była zrobiona z grózu... wszystko było zrobione zgodnie z projektem stabilizacja oraz podbódowa z kruszywa była wykonana z dobrego materiału. problem moim zdaniem dotyczy nasypu moze zle zageszczenie... lub wina gruntu ale w tym wypadku to nie wina firmy wykonujacej lecz projektanta który nie zaprojektował odpowiednich rozwiązan na tym odcinku.
robert34
2014-04-29 05:42:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zanim skomentujecie to trzeba zasięgnąć minimum informacji , przede wszystkim nie ma mowy o kradzieży materiałów budowlanych więc nie ma co oczerniać drogowców . Z informacji jakie podali w mediach to jest błąd w projekcie i nie ma się co podniecać
tyfus777
2014-04-28 18:35:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
No i bardzo dobrze, że inwestor (czy kto tam) nie odebrał fuszerki i zostanie poprawione. Były już komentarze -"droga wybudowana, dawać do ruchu, jeździć, zapitalać, po co to puste stoi, co za rząd, co za prezydent" - teraz macie przykład po co jest nadzór budowlany
Marcoff
2014-04-28 18:24:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
pieprzycie smuty a nikt nie wie co tak naprawde sie tam dzieje, moim zdaniem budimex uzyl za slabego palowania (dla niewtajemniczonych forumowych specjalistow, pracowalem tam podczas budowy tego odcinka) ot i cala historyja, w innych rejonach lubelskiej obwodnicy np okolice Turki palowanie jest potezne i problemu nie ma..
Warmer84
2014-04-29 13:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może i tak być. Palowanie powinno mieć ściśle określone parametry (zwłaszcza głębokość) tak aby uzyskać żądaną nośność. Pytanie tylko w którym miejscu jezdnia osiada? Jeśli faktycznie z miejscach gdzie były robione pale (najczęściej są to miejsca przy obiektach mostowych) to masz rację. Jeśli są to inne miejsca to problem jest w niewłaściwym wzmocnieniu podłoża. Nawet najlepiej wykonany nasyp na złym podłożu będzie osiadał.
marcin1975rm
2014-04-28 00:20:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Taki mamy klimat, sorry!!!
jxxx71
2014-04-27 23:18:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie tyko złodziejstwo.
Na przetargu jest termin i nikogo nie interesuje czy zima i minus 20, budują, bo jak nie dotrzymają terminu, a jak ziemia rozmarznie to taki efekt. W Toruniu wykonawca który miał robić remont wiaduktu powiesił się jak się okazało że nie tylko miasto mu nie zapłaci, ale jeszcze będą się z nim sądzić o odszkodowanie... Nie zawsze wykonawca jest winny.
pablo1122334455
2014-04-27 22:21:33
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
siusiek1988
2014-04-27 22:28:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
lepszy inżynier po politechnice lubelskiej niż taki inteligent po zawodówce jak ty
kerim80
2014-04-27 20:27:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
To nie obwodnica się zapada, ale ostatni odcinek ekspresówki S17, prowadzący do obwodnicy. To po pierwsze. Po drugie, myślę, że winny może być jeszcze jeden, o którym na konferencji GDDKiA z oczywistych powodów nic nie mówiono. To inwestor, czyli właśnie GDDKiA. Bo to inwestor wybrał taki przebieg trasy, doskonale wiedząc, ze prowadzi przez najgorsze bagno doliny Ciemięgi.
V-T-S-S
2014-04-27 19:15:13
Ocena: 5(glosow:13)-+
Rzucacie się na sensację jak reksio na szynkę.
Obwodnica jeszcze nie jest oddana, więc wszystkie roboty na swój koszt musi zrobić wykonawca.
Tak więc żadne miliony nie zmarnowane, tylko.... pewnie się opóźni otwarcie drogi - to będzie niezaprzeczalny minus.
Vladimir__Putin
2014-04-27 18:29:46
Ocena: 10(glosow:12)-+
Co się dziwicie?Idąc do sklepu,chyba zdajecie sobie sprawę że piwo za 1.39,to nie to samo co piwo za 3.19.A tak wyglądają "przetargi".Nie ważna jest jakość,wykonanie i zastosowana technologia,ale CENA.Przyjdzie taki kitajec i twierdzi ze zrobi coś za 50 mln,zamiast za 120mln.A potem plajtuje,bo się PRZELICZYŁ.W końcowym rozrachunku koszty to nie 50 mln,ani nie 120,ale 300mln.Tak to wygląda.Tylko idiota twierdzi ze dostanie pełnowartościowy produkt za pół ceny..a czasami to i za 1/4.
pablo1122334455
2014-04-27 18:22:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
vacarius
2014-04-27 13:32:11
Ocena: -3(glosow:9)-+
Aby zbadać dokładnie w których miejscach teren jest podmokły a w których nie, też trzeba miliony. Może tajniej wychodzi wybudować jezdnie i wtedy zobaczyć gdzie opada a gdzie nie. Niż robić jakieś odwierty i badać glebę w laboratoriach.
Może oni nie stracili milionów tylko zaoszczędzili robiąc testy taniej. Teraz już wiedzą gdzie się zapada utwardzą i nie trzeba było wielkich odwiertów i badania gleby na całej długości.
siwythc666
2014-04-27 14:57:51
Ocena: 18(glosow:32)-+
oni sprzedali dobry materiał na zrobienie podłoża pod asfalt i zastąpili piaskiem i gruzem..... to cały problem jakby nie było takiego złodziejstwa w Polsce to nawet szosy były by lepsze....
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0