Gdyby to było moje dziecko psa bym zatłukł na miejscu a właściciela posłał do więzienia
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mikiiras
2014-05-18 13:24:24
Ocena: 53(glosow:65)-+
A ja odwrotnie - psa bym wrzucil za kratki a wlasciciela zatlukl!
sayaha
2014-05-23 21:20:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Napad vuka na devojčicu u Beo Zoo vrtu, Atak wilka na dziewczynkę w zoo w Belgradzie...
A potem wieść się szerzy chyża, że ludzie i psy to jak ogień i woda. Fakt, kaganiec trzeba mieć ale w 70% pies nie zaatakuje bez powodu. To też zależne od wychowania. W wy już lincz planujecie na psie... Trochę oleju w głowie. Pies to nic innego niż stworzenie, które zachowuje się na tyle "ludzko" na ile nauczą go tego jego właściciele...
turtli89
2014-05-25 11:10:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic dodać, nic ująć :) Wielu ludzi jest tak mało kompetentnych i ma tak małe pojęcie na temat zwierząt, że powinny być przeprowadzane testy nim dostaną w swoje ręce jakiegokolwiek pupila, poczynając od królika na koniu kończąc. Później cała wina zwalana jest na zwierzę zamiast na mało doedukowanego właściciela.
oleczka661
2014-05-22 15:42:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
A ja kolejny raz wyśmieję wszystkich właścicieli psów, co chodzą i pieprzą teksty typu: Po co mojemu psu kaganiec? Ja go znam, on by nigdy nikogo nie ugryzł! I pies to nie jest dzikie zwierze, jest udomowione i to właściciel jest zobowiązany,aby psa wyprowadzać w sposób nie stanowiący zagrożenia dla innych! Bo co? Teraz widząc psa mam robić w okół niego 2-kilometrowe kółko, żeby PRZYPADKIEM go nie SPROWOKOWAĆ?!
lola8940
2014-05-22 21:03:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadzam się, pies to zwierzę i to specyficzne, zauważyłam, że niektóre osoby jakoś tak potrafi wyczuć, nie wiem dlaczego i reaguje jak wyżej. Moim zdaniem niezakładanie kagańca tak dużym psom jest skrajną głupotą. Ja raz miałam sytuację, że na mojego psiaka taki ogromny skoczył... Oczywiście mój też wariat, ale w kagańcu chodzi i go pilnuję (nigdy nie zbliżam się do ludzi). Dlaczego innym tak ciężko zrozumieć tak proste rzeczy?
zizu89
2014-05-22 14:26:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ludzie wiem ze nie czytacie informacji ale to byl wilk i jesli dobrze pamietam to w ogrodzie zologicznym gdzie zazwyczaj sa zamkniete ale wtedy opiekunka wyszla z nim na smyczy zeby pokazac ludziom z bliska. To byl glownie blad opiekunki ktora stala z blisko ludzi z tym wilkiem ale tez dyrekcja zoo za to ze wogole dala taka zgode. Warto tez wspomniej o bez myslnosci rodzicow zeby przechodzic kolo "dzikiego zwierzecia" z tak maly dzieckim i tak blisko...
wiejskalala
2014-05-22 12:57:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
wiejskalala
2014-05-22 12:54:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bartosz.zajac.982
2014-05-22 08:36:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Popieram
oleczka661
2014-05-22 15:45:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dziecko normalnie przeszło obok psa i nawet na moment nie podniosło reki. Szkoda, że Ciebie jeszcze nikt nie rozwalił, bo takim myśleniem nigdy do niczego nie dojdziesz.
crazybread
2014-05-22 05:49:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
OOO Koohwa, zlapalbym skkoohwiela i rozmahal w kolo i o ziemie, i skoczylbym jak bruce lee na Bola.
Zniszczyciel
2014-05-21 23:07:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobrze, że za kurteczkę złapał a nie za rękę czy nogę. Jak miałem 4 lata to młody rottweiler rzucił się na mnie i rozszarpał mi rękę. Dobrze, że moja ciotka jest pielęgniarką. Nienawidzę psów.
crazy_zdzich
2014-05-21 19:57:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
Patrząc na właścicielkę psa widać że zajęta jest bardziej klepaniem w telefon niż pilnowaniem zwierzęcia. Ale z drugiej strony co za pinda przechodzi z małym dzieckiem obok takiego bydlaka. Powinna być bardziej ostrożniejsza. Karny kutas dla jednej i drugiej strony.
dywizjon23
2014-05-21 18:41:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Draudzia
2014-05-22 11:55:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Annasand - zwierze może sobie nie lubić, ale to nie oznacza, że człowiek ma nie biegać, nie mówić, nie ruszać rękami, albo najlepiej nie oddychać. Psa trzeba pilnować. Koniec kropka. A przy dużych psiakach to i tresować. I to nie człowiek ma się dostosować do zwierzęcia, a zwierzę do człowieka. Sama miałam od zawsze owczarki niemieckie i jakoś nie ustawiałam ludzi pod psa.
cavefalcon
2014-05-21 16:59:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zbyszek1986
2014-05-21 16:20:03
Ocena: -4(glosow:12)-+
To byla nieuwaga rodzicow bo pies stal sobie z właścicielem na smyczy...
Gizm0
2014-05-21 17:53:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Też miałem psa i wiem, że z upilnowaniem go jest cała masa problemów, ale w większości sytuacji można przewidzieć jego reakcję albo w porę powstrzymać, jeśli jest się czujnym, stosuje smycz i kaganiec, zna się reakcje i zachowanie czworonoga. Przecież na tym filmiku widać idealnie, jak ta p!nda zamiast psem bardziej zajęta jest komóreczką.
smugglersun
2014-05-21 18:29:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
polskie prawo nie nakazuje zakładania psom kagańców na ulicy oprócz poszczególnych ras, co innego w tramwaju. Pies zrobił bardzo dobrze.
cavefalcon
2014-05-21 20:41:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Gizm0
2014-05-21 20:52:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Art. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.
Wykroczenia tego może dopuścić się każdy, kto trzyma psa – nie tylko właściciel (Wyrok Sądu Najwyższego - Izba Karna z dnia 29 kwietnia 2003 r. III KK 26/2003). Przez trzymanie psa należy rozumieć natomiast zarówno jego chów jak i typowy spacer. Dla przyjęcia odpowiedzialności za to wykroczenie obojętne pozostaje czy posiadacz psa nie zachował należytej ostrożności z winy umyślnej czy nieumyślnej.
wielki_miszcz
2014-05-22 00:05:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
smugglersun nie masz zielonego pojęcia o polskim prawie w zakresie zwierząt hodowlanych, w tym psów ... jak 90% ich właścicieli, i wierz że w przypadku gdyby to było moje dziecko ostatnim czym bym się martwił na miejscu właściciela było by prawo
pietruch78
2014-05-22 23:08:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
na szczęście jesteś bezpłodny i nie będą się rodzić tacy jak ty, bohaterze zza monitora
liderka
2014-05-21 15:38:35
Ocena: -1(glosow:15)-+
Pewnie, jakby było do wyboru: zabić psa, czy pozwolić żeby zagryzł dziecko to byś stał, bo psa nie można ruszyć? Bardzo lubię zwierzęta i w ogóle, ale teraz często się zwierzęta stawia ponad życie człowieka. Jakby taki skoczył na Ciebie to pewnie też byś się nie ruszał i czekał, aż Cię za gardło złapie? W USA jak pies jest kogoś atakuje to od razu kulę w łeb zbiera. W Niemczech to samo.
Gizm0
2014-05-21 14:23:39
Ocena: 3(glosow:15)-+
Kiedyś miałem taką sytuację. Idę z dziećmi, a tu z klatki wypada pies z właścicielem. Takie małe skundlone gówno bez smyczy i kagańca - od razu z mordą do mojej trzyletniej córki. Błyskawicznie znalazł się przy jej twarzy. Dziecko piszczy ze strachu. Ludzie - w takiej chwili człowiek nie ma czasu na rozważanie, kogo lać - psa czy właściciela! Pies dostał dwa kopy z martensa, i niech się cieszą, że nie z całej siły. I co? W oczach tamtego idioty starego to ja byłem po!ebem! Dostał parę bluzgów i już miałem pięści zaciśnięte, sam nie wiem, jakim cudem się opamiętałem.
cavefalcon
2014-05-21 17:01:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jacek.jacek
2014-05-21 13:34:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2014-05-21 20:15:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Zbowidowiec
2014-05-21 13:22:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Za zabicie psa jest grzywna 5000 PLN i 2-3 lata w kiciu.
miemik
2014-05-21 13:15:06
Ocena: -6(glosow:20)-+
właściciele psów to ludzie słabi psychicznie, niedowartościowani i ułomni - delektują się tym, że uzależniają od siebie zwierzę, które nie potrafi samo egzystować w środowisku, dowartościowują się tym, że mają nad nim władzę - są żałośni - i tłumaczą to "miłością" hahaha prawda ale plebs nie zrozumie i może minusowa
dobra bydło - można hejtować i minusować
pietruch78
2014-05-22 23:14:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
przykro mi, że nigdy nie miałeś psa, albo żaden z nich Cię nie chciał, ale to nie oznacza, że ma tak każdy właściciel psów. I nie jesteś pępkiem świata.
pietruch78
2014-05-22 23:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie będziesz decydował o życiu innej istoty cwelu ze wsi.
kalwin84
2014-05-21 11:37:21
Ocena: -7(glosow:19)-+
wina jest po jednej i drugiej stronie pis powinien mieć kaganiec ale kto idzie z dzieckiem po stronie psa .ta bo babka widzi o jaki duzy pisek i dawaj do niego ..to co zrobil pies to nie jego wina.nie wiem czy to jest wilk i gdzie mialo to miejsce jak w zoo i byl to wilk z treserem na spacerze to kto normalny przechodzi tak blisko z dzieckiem ja sam bym szedł pare metrów od tego psa lub wilka
wojtekmakaron
2014-05-21 10:46:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Taaa zatłukł byś psa ... poszedł byś do więzienia i siedzieli byście może nawet razem z jego właścicielem o ile Ty nie siedział byś dłużej od niego
rzeznianumer5
2014-05-21 10:05:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety drogi autorze "wiochy", w naszym kraju jakbyś zrobił tak jak piszesz w komentarzu to ty poszedłbyś do pierdla i to na długo i jeszcze płaciłbyś odszkodowanie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0