lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie może bo mu tak sumienie mówi, pacjent nasz pan!
poczekalnia
Dodano: 08.07.2014, 13:31:11   przez: Maciek256
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 49  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
batonil
2014-07-09 03:55:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czas na dowcip :) Przychodzi baba do lekarza a lekarz do niej: urodzi pani potworka bez mózgu i mam to w dupie co pani o tym myśli. Nie śmiejecie się :o ja też nie :|

sarna
2014-07-09 20:33:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
on sam wymaga leczenia ale psychiatrycznego dobrze ze go wywalili teraz może zostać księdzem

david.brian.35175
2014-07-09 07:48:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niebrzydka. Moge sie dla niej pobawic w ginekologa (profesjonaliste)

batonil
2014-07-09 03:55:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czas na dowcip :) Przychodzi baba do lekarza a lekarz do niej: urodzi pani potworka bez mózgu i mam to w dupie co pani o tym myśli. Nie śmiejecie się :o ja też nie :|

kropka3D
2014-07-09 01:08:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie rozumiem tego szumu. Mamy mniej więcej wolny rynek - każdy z nas jest w stanie znaleźć usługodawcę, który nam odpowiada. Ale znaczna część się przyczepiła możliwości "darmowego" doradztwa. Jak chcę zbadać wzrok albo wyleczyć zęby to nie pójdę do przychodni, żeby mi sieczkę zrobili. Dlaczego miałabym ryzykować stres i kiepski kontakt z lekarzem w przypadku ciąży, gdzie trzeba się z nim widzieć raz na miesiąc i niejednokrotnie mocno zaufać?

dagmik
2014-07-09 14:23:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
2014-07-09 20:10:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ateiści często obchodzą święta rozumiane jako czas spędzany z rodziną. Nie wiem, jak Ty, ale ja zanim się wybiorę do specjalisty staram się zasięgnąć języka i dowiedzieć się, z kim mam mniej więcej do czynienia. Tego typu ginekolodzy (tabletki be a za skrobankę podwójne piekło) na pewno są znani - spora część kobiet idzie do gina właśnie po tabsy. Ja mam nieodparte wrażenie, że tu chodzi tylko o nagonkę na katolicki system wartości. Ja nie jestem betonem, ale te wieczne jęki jak to KK utrudnia i obrzydza życie nie-katolikom są już irytujące.

dagmik
2014-07-09 20:30:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
2014-07-09 20:36:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja nie bronię tego konkretnego lekarza. Jest mi przykro, że taka sytuacja w ogóle miała miejsce. Nie jestem 100% przeciwniczką aborcji - skoro prawo daje do niej prawo, to zainteresowana powinna mieć możliwość poddania się jej. Nie rozumiem tylko, dlaczego robi się znowu szum wokół KK. Przypuszczam, że wielu katolików by go potępiło.

dagmik
2014-07-09 20:43:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
2014-07-09 20:56:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciężko oczekiwać, że kościelni notable nagle powiedzą: "fakt, mógł wyskrobać". Nie mogą się wypowiadać niezgodnie z tym, co reprezentują. Jest cała masa katoli, którzy poprą jakieś dziwne inicjatywy (że im kasy nie szkoda), ale jest większość, w miarę racjonalnie myśląca. Czasem jak obserwuję debaty w mediach to mam wrażenie, że tylko prawicowcy to oszołomy. A to, niestety, nie jest prawda.Gdyby to był fakt, to życie byłoby dużo łatwiejsze. W ostateczności - żyjemy w demokracji, większość ma głos. Czy nam si to podoba, czy nie.

dagmik
2014-07-09 21:53:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-07-09 22:35:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dagmik a jakie to są skrajnie prawicowe poglądy?

kropka3D
2014-08-23 21:59:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uważam, że "oszołomstwo" (że się tak wyrażę) nie jest domeną jakiegoś konkretnego ruchu politycznego, charakterystyczne dla określonej ideologii. Mogę właściwie powiedzieć, że osoby pokroju Anny Grodzkiej czy Roberta Biedronia wypowiadają się tylko we własnym imieniu i zgodnie ze swoimi poglądami. Często stosują agresywną retorykę. A że są na topie - trzeba ich zapraszać. Mamy problem w sumie w tym wypadku już na samym wstępie - właściwie PiS jest ugrupowaniem lewicowym...

bob71
2014-07-08 23:18:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
sprawa jest prosta KAŻDY Z NAS : MECHANIK,STOLARZ,MALARZ I INNE ZAWODY PYTAJMY O ZAWÓD SWOICH KLIENTÓW I NA HASŁO LEKARZ Z " KLAUZULI SUMIENIA" ODMÓWMY MU WYKONANIA USŁUGI ...ot tak

sedziadread
2014-07-08 22:52:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2014-07-08 19:33:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ona jest niemowo?

pajakpajak
2014-07-08 21:16:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-07-08 21:20:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
zakładając, że to w ogóle ona bo wszyscy wiemy jakie cuda się zdarzają wśród postępowców. :)

pajakpajak
2014-07-08 21:38:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-07-08 21:44:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie mów, że byłeś w Łodzi?!?

jurek1102
2014-07-08 21:47:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
W pracy był :)

pajakpajak
2014-07-08 22:33:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-07-08 22:37:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Żaden wstyd ppejsik. Babeć klozetowy to praca jak każda inna. Z pewnością byłeś w tej robocie świetny :)

pajakpajak
2014-07-08 22:40:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-07-08 23:34:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ty ale to ty tak często chodzisz po kiblach podglądać pederastów? To takie hobby czy zwyczajnie od tego ci się miecz podnosi? Pedziom nie przeszkadza jak na nich patrzysz?

jurek1102
2014-07-08 23:38:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy myślisz czasem by się przyłączyć?

pajakpajak
2014-07-08 23:46:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-07-08 23:54:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiesz dobrze tylko się nie chcesz przyznać:)

mlw1488
2014-07-08 19:12:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
pomijając przesłanie i całą tą aborcyjną retorykę, może mi ktoś wytłumaczyć czy lansowanie swoim ryjem poglądów napisanych na karteczce jest jakąś nowa sku*wiałą modę współczesnego durnego społeczeństwa czy może to jakaś znana postać i jej za to płacą?

foytaz
2014-07-08 18:21:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Służba zdrowia powinna być w 100% prywatna wtedy skończyłoby się to pierdo**nie. Do profesjonalisty chodziliby tylko ci, którzy pracują a nie pasożytują.

polkowski
2014-07-08 16:46:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
każdy chce mieć wolność decyzji , to niech ją mają i lekarze. Chcesz się wyskrobać to idź do rzeźnika bo lekarz z nazwy ma leczyć a nie zabijać. Jeżeli ktoś podjął decyzję żeby zostać lekarzem i ratować życie to dlaczego motłoch , który jest tak daleko od realiów leczenia nakazuje komuś kto tego nie chce dokonania zabójstwa. Takiś mądry to sam zabij 6,5 miesięczny płód , który może oddychać samodzielnie i czuć. Sam pokrój na żywca dziecko , które macha rączkami i nóżkami , które płacze . Zrób to sam , a jak nie masz odwagi to nie każ robić tego innym.

gajcy
2014-07-08 15:13:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kapitalizm jest , wybor lekarza jest w gestii pacjenta , sumienie lekarza jest w gestii lekarza,

jurek1102
2014-07-08 14:23:15
Ocena: -3(glosow:7)-+
Absurd na minusie... Czyli znaczy że ludzie tu wolą leczyć się u księdza :)

majorero
2014-07-08 14:37:31
Ocena: 1(glosow:7)-+
Logika tego portalu polega na tym, według regulaminu, że im więcej plusików, tym sytuacja zobrazowana na wstawce bardziej absurdalna. Im więcej minusów, tym mniej wstawce do absurdu. A zatem, skoro ma więcej minusów to oznaczałoby, że userzy nie uważają tego zdjęcia czy tego przesłania za absurdalne, a raczej, za jak najbardziej słuszne.

Maciek256
2014-07-08 14:41:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
#majorero a zdjęcie dup i cycków są jak najbardziej słuszne czy absurdalne ?

majorero
2014-07-08 15:00:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie mam nic przeciwko temu, aby ładne panny, nawet roznegliżowane, gościły w internecie, nie traktuję tego jako wiochę.Również nie traktuje jako wiochę zdjęć kobiet, które mi się nie podobają, zapewne zawsze komuś ktoś się spodoba.Jeżeli coś mi się nie podoba, to nie oglądam.Rozumiem potrzebę niektórych pokazania się,nawet nago, nie przeszkadza mi to gdyż nie ma negatywnego wpływu na moje życie.

gajcy
2014-07-08 15:17:03
Ocena: -3(glosow:7)-+
Głupio gadasz, ale jak ludzie chca sie leczyc u " ksiedza" to wybor ludzi jak beda chcieli u rzeźnika to tez ich wybor, chyba nie nalezy ludzi za to krytykować, co do profesjonalizmu to niech kazdy wybiera takiego jakiego chce profesjonalistę. Lekarz jest do leczenia.

majorero
2014-07-08 15:28:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wielu nie ma wyboru, bo dla wielu jest zbyt daleko do innego państwowego gabinetu, a na prywatny nie mają pieniędzy.Dlatego państwowa służba zdrowia powinna zapewniać całość legalnych usług w każdej placówce, a jak ktoś nie chce ich świadczyć, to niech otworzy gabinet prywatny.

jurek1102
2014-07-08 15:40:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gajcy nie pierdziel głupot. Dawno to było jak rodzice zrezygnowali z lekarzy i leczyli dziecko u znachora ? Wiemy jak się to kończy... Tamten znachor też był religijnym fanatykiem. Więc nie pitol że ludzie mogą się leczyć gdzie chcą.

gajcy
2014-07-08 15:45:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie zgadzam sie z toba, państwowe nie oznacza ze ma narzucać swiatopoglad lekarzowi czy komukolwiek. Nie dlugo w europie bedzie dominował islam, wiekszosc ludzi bedzie tego wyznania i narzuca swój swiatopoglad innym , i tez to bedzie państwowe. Panstwo powinno cechować sie jak najwieksza wolnością ludzi, panstwo powinno ewetualnie pomoc by dostac sie do takiego lekarza jakiego potrzebuje pacjent po to placi sklatki ubezpieczenia

majorero
2014-07-08 15:52:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
#gajcy, państwo nie narzuca światopoglądu. Daje wybór. albo my ci płacimy i robisz to, co do ciebie należy, albo rób co chcesz, ale u siebie i nie za nasze pieniądze.Dla mnie nie ma różnicy czy mam problem z fanatyzmem katolickim czy muzułmańskim. Oba są złe bo ingerują, albo co najmniej chcą ingerować, w moją prywatność.

jurek1102
2014-07-08 16:00:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
gajcy czyli uważasz że państwo nie powinno ingerować w oszustów którzy pod przykrywką wiary doprowadzają do śmierci swych "pacjentów" ?

majorero
2014-07-08 16:28:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Patrz Jurku, po moim komencie absurd już jest na plusie, co oznacza, że ludzie jednak wolą leczyć się u księdza.

jurek1102
2014-07-08 16:33:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
No może mają rację:) Gajcemu ksiądz nawet zęby wyrywa:)

gajcy
2014-07-08 18:38:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Poruszyliscie kilka tematów, az trudno wybrac ktory, po pierwsze to nie panstwo placi tylko ludzie , panstwo okrada ludzi i czes tych pieniedzy daje na służbę zdrowia, to ludzie placa na lekarzy . Katolicy ,ateisci, muzulmanie i inni, wiec skoro tez katolicy to oni moga miec takiego lekarza. Rodzice zrezygnowali i leczyli u znachora , w tym samym okresie zmarło kilkoro dzieci leczonych w panstwowej służbie , przypomnij sobie zamieszanie z karetkami, wożenie od szpitala do szpitala, wiec co za roznica gdzie umarlo , rodzice wybrali i tyle, ludzie zawsze beda umierać .

gajcy
2014-07-08 18:46:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
To ja jako ojciec czlowiek powinienem miec wolnosc wyboru czy chce u znachora czy u lekarza, i masz racje lecze sie bardzo często u zakonników bonifratrow, oni zajmuje sie lecznictwem od kilku wieków, myslisz ze sa gorsi od lekarzy zwykłych? Lekarz tez powinien miec prawo wyboru, inna sprawa jak powinno to byc rozwiązane. Jak powinien informować pacjeta o swoich poglądach . I tu widze problem. Czlowiek ma decydować co wybiera, nie nam osadzać cudze sumienie, zadałem ci Jurku kiedys pytanie czy ogladales film niemy krzyk?

dagmik
2014-07-08 20:31:07
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xnt1
2014-07-08 13:58:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dawno temu chodziłem z laską po lekarzach, guma pękła i dopiero za trzecim podejściem się udało, młody lekarz co rozumiał.

michau_n
2014-07-08 13:48:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
no właśnie odnośnie głośnego skandalu ginekologicznego zastanawia mnie dlaczego poszkodowana kobieta nie skonsultowała się z innym lekarzem tylko pokornie donosiła ciąże, dziwne

majorero
2014-07-08 14:18:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo ksiądz, znaczy się doktor, w gabinecie lekarskim tak przedłużał badania, że na legalny zabieg było za późno.

Pipowicz
2014-07-08 13:42:28
Ocena: -7(glosow:11)-+
Sama możesz zabić własne dziecko a nie zmuszać kogoś do tego. ONZ wydaje specjalne instrukcje jak samemu dokonać aborcji więc się pierdol stara dziwko i sama morduj własne potomstwo.

ns1007
2014-07-08 13:40:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ma racje dziewczyna - w gabinecie ma być profesjonalista. Jak nie, to jedyna opcja zmienić doktora.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kibice krótko...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Trumpizm.
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 85Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0