Niby lider w różnych duperelach a klientów olewają
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Schwab
2014-07-27 11:40:25
Ocena: 11(glosow:15)-+
To zadzwoń w późniejszych godzinach. Łatwo się domyśleć, że po 18 to pewnie dzwoni cała zgraja z jakimiś bzdurami i kilometrowe kolejki. Widziałem taką infolinię, mimo, że siedziało tam ze 200 osób i że ponoć takich infolinii mieli kilka w Polsce, to ciągle były kolejki, które tworzyli głównie ludzie, którzy bardzo chcieli się poskarżyć, że swędzi ich dupa.
ewelajna_l
2014-07-29 14:14:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rozmowa w plusie wpada automatycznie, nie jest tak, że konsultant sam odbiera. Ludzie dzwonią z takimi pierdołami, że szok! Blokują linię, inni nie mogą się dodzwonić, ale przecież "ja mam tak ważny problem!" a często jest tak, że sam może go rozwiązać- ale nie chce mu się. 3/4 ludzi dzwoniących na infolinię plusa powinno mieć zakaz korzystania z telefonu do końca życia, poważnie..
deklinator
2014-07-27 18:18:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
zainstaluj sobie WP 8.1, tak na pocieszenie :)
kurwamac02
2014-07-27 15:21:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GanGstaRR
2014-07-27 17:51:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
No nie, najlepiej czekac 2 godz az szanowny konsultant odbierze i jeszcze w miedzyczasie napisac mu wiersz z podziekowaniami, ze odebral. Uswiadomie cie ofiaro losu, ze jak sie placi za cos to sie i wymaga standardow, a nie siedzi cicho jak ta ci.otka i daje sie robic w bambuko. Jak nie wyrabiaja to niech zatrudnia wiecej ludzi. Takze Puknij sie w czaszke. Albo pracujesz w call center, albo masz 12 lat i za duzo wolnego czasu do wykorzystania wiec ci obojetne, niepolaczku!
kurwamac02
2014-07-28 00:50:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2014-07-28 00:52:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GanGstaRR
2014-07-28 09:13:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
(1)Widzisz różnicę popaprańcu między awarią prądu, wody, a nie odbieraniem telefonu przez 2 godz od konsultantów, których mogą zatrudnić na pęczki bo za te cholerne abonamenty mają kasy jak lodu?! W ogóle to powinienem zacząć rozmowę z tobą od "TY CH#JU" bo to twój poziom, ale pominę tą kwestię i ci coś wytłumaczę chłopcze zasilany kieszonkowo przez rodziców. Prowadząc firmę płacę 900 zł miesięcznie za abonament (tak, miesięcznie - przelicz sobie na rok jeśli umiesz w ogóle liczyć). Mając jakiś problem z tel i nie mogąc się dodzwonić w ciągu godziny mogę stracić i 4 tyś
GanGstaRR
2014-07-28 09:18:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
(2), więc nie pie#dol mi tu o spokojnym czekaniu bo nie każdy dostaje forsę od mamusi, która płaci za twój internet byś mógł wklejać swoje zdjęcie na awatarze i zachowywać się jak typowy wsiur-gamoń. Po twoim wypisywaniu można jedynie wywnioskować, żeś d#pa życiowa i nic nie osiągniesz bo nie umiesz o nic walczyć. Jesteś właśnie taki typowy polaczek-baran, który nie wychodzi ze stada i się nie odezwie, gdzie cię popchną tam pójdziesz gamoniu, nawet na rzeź.
kurwamac02
2014-07-28 16:18:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GanGstaRR
2014-07-28 20:26:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uraziłeś mnie niezmiernie :( A tak na poważnie, myślisz, że przejmuję się opinią 14sto letniego, zapasionego i rozpieszczonego przez mamusię gamonia? Chciałem ci coś uświadomić, ale zapomniałem, że jesteś na etapie buntowniczym.Inteligencją ani wiedzą też nie dysponujesz więc zasadniczo nie mam o czym z tobą pisać. Dorośniesz, wyleczysz się z kompleksów (o ile..) to może wtedy pogadamy. Na razie zachowujesz się jak przygłup i masz małostkowe myślenie co widać po twoich komentarzach i to by było na tyle, synek. Zrozumiesz za 5-10-może 15 lat, a na razie niech ta rozmowa będzie naszą tajemnicą ;
kurwamac02
2014-07-29 14:26:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GanGstaRR
2014-07-29 22:11:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
A tak zupełnie na poważnie pisząc i zaglądając na twoją "metrykę", to co ty ku#wa w ciągu 4 miesięcy j#bnąłeś 1488 komentarzy?! xD Ty masz w ogóle jakieś życie czy napie#dalasz dzień w dzień pfff buhahhahahaha! Jeszcze żeby Ci za to płacili, a tak to lipa xD
kurwamac02
2014-07-29 22:50:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
brumby
2014-07-27 13:11:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też kiedyś byłem klientem Plusa... Ale ta firma traktuje swoich klientów tak jak ich się traktowało w PRLu w Polsce. Podczas gdy inne sieci walczą o każdego abonenta, Plus robi wszystko by pozbyć się obecnych klientów. Inwestuje w fatalne reklamy, ma najdroższe taryfy, zero bonusów dla stałych klientów. Masakra.
MrsMojoRisin
2014-07-27 12:24:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
ja mam plusa i nie narzekam. Sieć jak sieć. A do BOK ogólnie ciężko się dodzwonić w każdej firmie.
Schwab
2014-07-27 11:40:25
Ocena: 11(glosow:15)-+
To zadzwoń w późniejszych godzinach. Łatwo się domyśleć, że po 18 to pewnie dzwoni cała zgraja z jakimiś bzdurami i kilometrowe kolejki. Widziałem taką infolinię, mimo, że siedziało tam ze 200 osób i że ponoć takich infolinii mieli kilka w Polsce, to ciągle były kolejki, które tworzyli głównie ludzie, którzy bardzo chcieli się poskarżyć, że swędzi ich dupa.
Schwab
2014-07-27 11:43:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Elbing widocznie nie wychodzi taniej. To nie są firmy państwowe, żeby popełniać takie błedy. To rozbudowane, wielopoziomowe struktury w których jest duży nacisk na wyniki sprzedażowe i robią to co im się bardziej opłaca. Nam się wydaje, że stały klient musi być tańszy - widocznie nie mamy takiego pojęcia o rynku jak oni
arczi.t
2014-07-27 15:59:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jako pracownik plus powiem jedno- stały klient ma coraz większe wymagania, chce więcej za mniej i jakiś ekstra telefon, którego i tak nie ogarnie i najlepiej za darmo. Dlatego sieci wolą przechodzących, bo ładnie to wygląda w statystykach, a jak się nie podobało to za dwa lata odejdzie i ciul z nim.
LuskaI23
2014-07-27 10:32:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja mam orange i jestem zadowolona, na początku rozmowy mówią ile mniej więcej trzeba czekać i jeśli jest to długo, to można wybrać opcję by oddzwonili w ciągu 24 godzin. Nigdy nie miałam z nimi żadnego problemu, jakieś pierdołki. A kiedyś miała plusa i jak dla mnie nie ma porównania do orange.
C2ShadowMan
2014-07-27 11:13:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
nic dziwnego, że oddzwonią, skoro yebią swoich klientów dzień i noc.
malgolina
2014-07-27 10:27:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Każdy z nas ma różne doświadczenia ze swoim operatorem. Na każdego narzekamy, bo mamy indywidualne problemy. Jednak z mojej 12-letniej współpracy z Plusem, oprócz małego wyboru telefonów przy odnawianiu umowy, i może paru drobnych problemów, ogólnie jestem zadowolona.
pipilalalalapipi
2014-07-23 22:58:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najgorsza siec w Polsce tak naprawdę. Jakiś tydzień temu dzwoniłem do biura obsługi klienta w celu uzyskania informacji na temat zasięgu, połączeń które nagle się rozłączają itp. Powiedziałem ładnie Pani, że proszę o reklamację i zwrócenie kosztów 40 zł za wszystkie problemy i stracone pieniądze, a Pani na to, że nie uwzględnia reklamacji bo to jest problem globalny i oni nie mają na to wpływu. Moim zdaniem jak mają takie problemy to powinni je jak najszybciej rozwiązać bo powinni dbać o swoich klientów a szczerze mówiąc mają Nas naprawdę w du**e. :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0