lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TA SAMA "ORGANIZACJA" POPRZEZ REFERENDUM, UZDROWIŁA MILIONY HOMOSEKSUALISTÓW.
poczekalnia
Dodano: 13.08.2014, 22:01:22   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(119)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SuperGL
2014-08-13 22:13:41
Ocena: 10(glosow:26)-+
dodam, że głosowanie na temat czy homoseksualizm uznawać dalej za chorobę odbyło się w obecności wyłącznie w obecności gejowskiego lobby a nie mających uznanie na całym świecie doktorów i profesorów.

pajakpajak
2014-08-14 21:22:55
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
2014-08-14 20:44:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
To bardziej wygląda na poradnik pedofila niż na "naukowe tezy". Rozmowa z 9 latkiem o seksualności? To chore jest.

pajakpajak
2014-08-14 21:13:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
2014-08-14 21:32:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zaraz się pewnie jakiś psycholog przypląta, ale nie ma czegoś takiego jak "wczesnodziecięca masturbacja". Qrwa, przecież to co tu wypisują to doprowadziło by do zrobienia z dzieci bezwolnych seks zabawek dla zboczeńców.Ja jestem stary człowiek, może nie nadążam za dzisiejszymi trendami, ale uważam że żadna organizacja nie powinna się w tym temacie udzielać. Rodzice znają doskonale swoje dzieci i oni powinni je wprowadzać stopniowo w ten świat bez kretyńskich wytycznych WHO.

pajakpajak
2014-08-14 21:35:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

achaja1
2014-08-14 21:50:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
No nie aż tak stary człowiek, bliżej mi wiekowo do Sako:)

MINTOR
2014-08-14 18:42:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Patologia, inaczej sie tego ujac nie da.

gajcy
2014-08-14 18:26:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moim skromnym zdaniem jest to przygotowanie do legalizacji pedofili.

gajcy
2014-08-14 18:24:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za kilka lat ta sama organizacja droga głosowania zniesie pedofilie jako chorobę.

foytaz
2014-08-14 17:15:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
a wszystko po to, żeby homo i pedofile mieli pełny, nieskrępowany dostęp do dzieci.

pajakpajak
2014-08-14 20:24:48
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LuskaI23
2014-08-14 20:31:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zdjęcia kotków wrzuca na wiochę :D

pajakpajak
2014-08-14 21:04:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-08-14 21:27:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2014-08-14 14:22:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ale patologiczne wypociny.

pajakpajak
2014-08-14 21:37:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2014-08-14 22:42:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
A co proponujesz? ;)

pajakpajak
2014-08-14 23:55:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2014-08-15 00:13:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kurde, jestem az tak przewidywalna? Mialam na mysli wspolna wycieczke rowerowa! ;)

pajakpajak
2014-08-15 00:15:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

poznan2000
2014-08-14 13:59:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
jakie rózne koncepcje rodziny?! rodzina to ojciec, matka i potomstwo

Corguss
2014-08-14 12:55:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ciekawe który rodzic zechce edukować seksulanie 4,5,6 latki ? Myślę że żaden,a w tym wieku dzieci nie uczęszczają do szkoly poza tym na zajecia z edukacji seksualnej rodzic musi wyrazić zgodę a watpie by po przeczytaniu tych obleśnych bzdur ktokolwiek sie na to zgodzil. Niech ci którzy to wymyślili edukują swoje bachory i juz na porodówce pokazują który palec w co wsadzić żeby bylo milo,ale od cudzych powinni sie odczepić bo i tak niewiele moga.

dagmik
2014-08-14 16:23:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Corguss
2014-08-14 16:30:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dagmik, wszyscy wiemy,że jesteś tu znawcą od masturbacji wczesnodziecięcej. Niech Bóg trzyma w opiece twe dzieci.

dagmik
2014-08-14 16:36:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2014-08-14 18:36:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-08-14 18:52:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
To fakt, psychiatra to zawód i specjalizacja po ciężkich studiach. A psycholożką może zostać każda głupia c*pa z licencjatem.

dagmik
2014-08-14 19:15:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-08-14 19:57:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żeby zostać psychiatrą trzeba się sporo nauczyć i mieć szeroką wiedzę z samej psychiatrii jak i solidne podstawy z interny. Do tego dochodzą lata praktyk zanim człowiek stanie "na własnych" nogach w zawodzie. Psycholog to kolejna wata zapchajdziurowa, która ma problemy sama ze sobą co powoduje chęć pomocy innym. Znam jeszcze z lat studenckich kilka takich c*pek i poza jedną, która pracuje dla ING'u jako spec od oceniania na ile kto jest odporny na duży stres to cała reszta ciuła przy takich szmatławych pomysłach a'la ten z absurdu.

dagmik
2014-08-14 20:16:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-08-14 20:21:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-08-14 20:26:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Psycholog to kolejny znachor, który uskutecznia głupawe hokus pokus dla desperatów. Cała ta ich "wiedza" to teoria nawet w teorii. Skoro tacy z nich eksperci to czemu nie ma szpitali psychologicznych tylko psychiatryczne. Bo psychiatria to medycyna i nauka a psychologia to czary mary mające polepszyć dobre mniemanie o sobie.

pajakpajak
2014-08-14 20:36:08
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-08-14 20:40:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-08-14 21:23:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Psychoterapię :D czego?, zakupoholizmu, transseksualizmu czy nerwicy natręctw?, bo chyba nie schizofrenii??? :D

dagmik
2014-08-14 21:38:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2014-08-14 21:38:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-08-14 21:43:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co ja myślę to moja sprawa a schizofrenika znam jednego i swojego czasu odwiedzałem go w szpitalu. Jakoś żadnej psycholożki tam nie spotkałem, chyba że wśród pacjentów ale o tym nie wiem.

dagmik
2014-08-14 21:45:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2014-08-14 23:11:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dagmik, ja mam w domu 9-latka i zapewniam, że sytuacje przypadkowego ocierania się o coś i odkrycia, że to przyjemne i można to świadomie powtarzać, nie miały miejsca. A od przyzwolenia przez WHO na takie "ćwiczenia" do wsadzania palców jest krótka droga. Niejeden tatuś albo wujek, weźmie te słowa dosłownie i będzie uczył dziecko seksualności własnymi rękami. Według mnie to idzie w niebezpieczne doświadczenia. Już sama propozycja "edukowania" od niemowlaka do 4 lat jest poroniona, jak półroczne lub roczne dziecko ma stwierdzić, że coś mu się spodobało i to powtarzać?!!

foytaz
2014-08-14 23:19:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Malgo bo cały pic polega na tym, żeby właśnie znaleźli się tacy "wujkowie" i mogli zupełnie bezkarnie, ba nawet z literą prawa stwierdzić co w tej materii niemowlak lubi. To jest kolejny ukłon w stronę LGBT/pedofilii kosztem dzieci, które zostały towarem przetargowym do obłaskawiania dewiantów i wykolejeńców.

dagmik
2014-08-14 23:40:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2014-08-14 23:57:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bajubaju
2014-08-15 07:17:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rodzice nie muszą edukować dzieci o seksualności, od tego jest ksiądz dobrodziej.

LuskaI23
2014-08-14 12:28:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Za moich czasów na temat seksualności, były ze dwie godzinki na biologii. Dzieciaki dowiadywały się na te tematy z listów do Bravo, gdzie padały pytania typu "Mam guzek pod kolanem, czy to ciąża pozamaciczna" I to było w wieku 12 -16 lat. Rodzice mówili nam tyle co nic, wiedza była naprawdę znikoma i dziwne jest to, że mimo tej małej wiedzy było o wiele mniej ciąż i problemów z dzieciakami w temacie seksualnym. Więc może to nadmiar wiedzy jest problemem? Bo jak nie wiesz o czymś to Cię do tego nie ciągnie, a jak się nasłuchasz to chcesz spróbować...

dagmik
2014-08-14 12:42:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:06:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wystarczyłoby ograniczyć seksualność w tv, a dzieciaki poniżej 15 lat z internetu powinny korzystać pod nadzorem rodziców. Ja nie mam zamiaru mojemu 4 letniemu dziecku mówić o masturbacji bo to jest chore. No chyba że samo zapyta w co szczerze wątpię. Myślę że 12 lat, to jest najniższy możliwy próg wiekowy gdzie można zacząć mówić dziecku o seksie. Ten program jest tylko po to żeby dzieciaki szybciej zaczęły się tym "interesować", żeby zwiększyć populację danego kraju i dlatego, że sex dobrze się sprzedaje.

dagmik
2014-08-14 13:15:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:23:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może Ty podporządkowujesz swoje życie otoczeniu ale ja zyje dla siebie i nie obchodzi mnie jakie są czasy. Popadasz ze skrajności w skrajność dziewczyno. Albo 4 latce albo wcale? Mi nikt nie musiał tłumaczyć co to masturbacja, sama wiedziałam. Co 4 letnie dziecko zrozumie z tego co mu powiesz? Nic. Będę wychowywać swoje dzieci tak, żeby wiedziały że ze wszystkim mają do mnie przyjść i dopóki do 12 roku się nie zapytają same to ja im mówić tego nie będę bo nie ma takiej potrzeby. I moje dzieci nie będą zoombie debilami ze smartfonami w ręku bo JA je wychowam.

LuskaI23
2014-08-14 13:26:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
A nie telewizja. Bo teraz rodzice posadzą dziecko przed tv albo komputerem, dzieciak siedzi godzinami a oni mają spokój, a potem płacz. Jak dostałam okresu to sama poszłam do babci i zapytałam co to jest i wtedy mi wytłumaczyła. A o ciąży dowiedziałam sie na lekcji biologi w 6 klasie i to w zupełności wystarczyło. Ja wiem że czasy są inne, ale jak przyjdą czasy gdzie sex będa uprawiać 10 latkowie to swojemu dziecku też na to pozwolisz, bo takie czasy? Trzeba mieć swój rozum.

dagmik
2014-08-14 13:27:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:37:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeśli dla ciebie istnieje tylko mówienie 4 latkowi o seksie albo wychowywanie go u amiszów, to współczuje ograniczenia. Na szczęście dla mnie jest jeszcze wiele opcji pomiędzy. I nigdzie nie napisałam że nie dopuszczę by były jakieś smartfony w obrębie 10 km tylko że moje dziecko nie będzie siedzieć cały dzień z nosem w nim. Chcesz, to mów swojemu dziecku w wieku 4 lat o seksie, tylko potem nie płacz jak w wieku 12 wróci do domu z brzuchem. Bo dzieciak w wieku 12 lat może wiedzieć o seksie wszystko, ale wciąż ma 12 lat i nie myśli jak człowiek dorosły.

dagmik
2014-08-14 13:43:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:51:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale dlaczego uważasz, że w ogóle mogłoby pomyśleć że to coś złego i że ciało jest wstrętne? Ty jak zaczęłaś się masturbować to tak myślałaś? Że robisz coś złego? Bo ja nie. I nie mam zamiaru uchować dzieciaka przed całym światem, zacznij dostrzegać rzeczy pomiędzy skrajnościami, bo jak na razie tylko je widzisz. Ja po prostu wychowam swoje dzieci tak jak mnie wychowano. I uwierz mi że w czasach o jakich mowa są jeszcze rodziny i dzieci które żyją normalnie, które lato spędzają bawiąc się w podchody a nie na smartfonach. Nie będę dawać swoim dzieciom ślepo wszystkiego bo kolega, koleżanka ma.

LuskaI23
2014-08-14 13:53:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
A już na pewno nie będę mówić o seksie dziecku które z tym seksem nie powinno mieć nic wspólnego, a masturbacja to zupełnie co innego i dziecko śmiało sobie z tym tematem samo poradzi. A jak juz to zapytam, czy chciałoby porozmawiać, czy nie i ewentualnie wtedy bym tylko powiedziała że może śmiało tak robić, ale wątpię by to było wcześniej niż 8 lat. Bo 4 lata to ono nawet nie wie co robi.

dagmik
2014-08-14 13:58:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 14:09:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mnie nikt nie uświadamiał dopiero jak dostałam okres w wieku 13 lat to chwile z babcią pogadałam i już. I nie mam jakiejś traumy czy czegoś więc nie widzę w tym nic złego. I nie wiem czemu porównujesz to do udawania że dziecko nie ma ciała? Uważasz że dziecku trzeba wszystko mówić bo samo nic nie będzie wiedzieć? A potem inwalidę umysłowego będziesz miała, któremu wszystko trzeba będzie tłumaczyć. Powtarzam, mi nikt nie tłumaczył i ja nie miałam potrzeby kogoś pytać, do wszystkiego doszłam SAMA bo to NATURALNA sprawa.

dagmik
2014-08-14 14:19:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 14:27:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nocnik to nie naturalna sprawa, bo kiedyś nocników nie było i dzieciaki srały i szczały pod siebie, a masturbacja jest od tysięcy lat. Skoro tego nie chcesz, to zostaw dziecko w spokoju i daj mu się prawidłowo rozwijać. Bo gadanie o tym zaburza jego naturalne poznawanie siebie. Rodzic nie jest do tego potrzebny. Z resztą rób jak chcesz. Ale jestem pewna, że prędzej Twoja córka przyleci z brzuchem niż moja.

davidstar
2014-08-14 18:44:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2014-08-14 11:56:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tak, tak, półrocznemu dziecku będziemy opowiadać o radości i przyjemności z dotykania własnego ciała, tak...na pewno zrozumie i zacznie stosować się do tych zasad. Co za debilizm.

dagmik
2014-08-14 12:20:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-08-14 12:52:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Corguss
2014-08-14 12:58:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak czytam dagmik oczami wyobraźni widzę pedofila ukrywającego sie pod maska tolerancji i zrozumienia każdej lewackiej bzdury. Mam nadzieje,ze to tylko złudzenie.

dagmik
2014-08-14 12:58:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-08-14 13:05:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:11:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
A po co coś mówić? 4 letnie dziecko nawet nie zrozumie co ty do niego mówisz. A ocieranie się o różne przedmioty to jest natura i to że tak robi, nie znaczy że masz go już w wieku 4 lat uświadamiać. Przecież nie będzie z nikim seksu uprawiać więc jeszcze przyjdzie na to czas. Ja tam jak się masturbowałam to nie miałam żadnej potrzeby by ktoś mi o tym mówił, jak podrosłam to się starszych koleżanek pytałam i było ok. Wiec uwazam że najlepiej zostawić takiego dzieciaka w spokoju by mógł sam odkrywać swoje ciało.

Corguss
2014-08-14 13:12:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Humorystyczny Avatar pedofilski,ale "uświadamianie" 4 latków jak najbardziej ok ? Nie chciałem cię urazić,wyraziłem tylko swoje odczucia na widok twoich postów.

bierut1
2014-08-14 13:13:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-08-14 13:30:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:41:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
No więc po co chcesz mu coś mowić na ten temat, skoro nie rozumie, to nie rozumie tez czy to złe czy dobre. Myślisz, że jak mu nie powiesz to popadnie w poczucie winy bo będzie myślał że robi źle? Wystarczy je zostawić same sobie żeby mogło samo się odkrywać, a jedynie obserwować czy nic złego się nie dzieje. Jak zacznie rozumieć i myśleć o tym to samo zapyta w odpowiednim czasie. Dziewczyno, Ty mówisz o 4 LATKU!

dagmik
2014-08-14 13:49:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 13:55:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cały czas piszesz, że jak zobaczysz to mu powiesz.

dagmik
2014-08-14 14:02:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 14:11:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Aha, a bez tego dziecko nie będzie wiedzieć takich rzeczy? Dziwne bo za moich czasu nikt dzieciom o tym nie mówił a mimo to nie obnażały się przy innych i nie dotykały i nie pozwalały by je dotykano. Były to bardzo rzadkie przypadki, dużo rzadsze niż teraz kiedy je się uświadamia.

dedede66
2014-08-14 14:14:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dagmik, mi nikt nie tlumaczyl, zebym nie wystawial fiutka u cioci na imieninach i jakos jeszcze mi sie nie zdarzylo. Masz swoje dziecko za debila?

LuskaI23
2014-08-14 14:21:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, a i to jakby obcy się dobierał to dziecko samo wie, że to złe i że musi powiedzieć. Taki rzeczy na prawdę nie trzeba mówić. Pytałam teraz znajomych i żadne z nich nigdy nie gadało z rodzicami na ten temat a wszystko przyszło im i mi naturalnie bez tych wszystkich dziwnych teorii jakie snujesz.

dagmik
2014-08-14 14:25:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 14:30:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nieźle Ci tv i internet sprało mózg. Będziesz mówić 4 latce o masturbacji, bo w mtv są sprośne teledyski. Spoko.

dagmik
2014-08-14 14:38:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 14:47:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Doskonale wiem czym jest masturbacja wczesnodziecięca i znam różnicę między nią a masturbacją dorosłych ludzi. A Ty może myślisz, że jak nie powiesz dziecku że ma cipkę albo fiutka, to jak dorośnie będzie miało zaburzenia tożsamości seksualnej? I nie będzie wiedziało czy jest chłopcem czy dziewczynką? A co do własnej wartości to myślę, że ciało ma z tym najmniej wspólnego. Ja nie zostawiam dzieci naturze czy rówieśnikom, choć w naturze nie widzę nic złego, po prostu dam dziecku samemu się rozwijać a ja będę to kontrolować z boku czy wszystko idzie ok, gdyby coś było źle, to wkroczę.

LuskaI23
2014-08-14 14:49:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moje dziecko ma radzić sobie samo, ale gdyby potrzebowało mojej pomocy to zawsze mu ją dam. Nie będę za nim latać i chuchać i dmuchać i wszystko tłumaczyć jak debilowi bo samo ma do tego dojść, pod moją opieką.

dagmik
2014-08-14 14:57:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2014-08-14 15:00:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co ma wystawianie fiutka do nastoletniej ciazy? Popadasz ze skrajnosci w skrajnosc. Te tematy to juz nawet nie kwestia zlego wychowania, ale kompletnego jego braku. Dziecko musi do pewnych rzeczy samo dojsc, nie wolno z niego robic niedoroba. Trzeba przy nim po prostu czuwac, bo w koncu powinno wyrosnac na samodzielnego czlowieka.

dagmik
2014-08-14 15:05:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-08-14 15:13:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Corguss
2014-08-14 16:35:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
No tak się składa,że rodzice nie uświadamiali mnie w wieku 4 lat,a nie mam z niczym problemu w dorosłym życiu. Rozumiem,że ty brzydziłaś się swojego ciała i do 20 roku życia nie wiedziałaś do czego służy prezerwatywa bo żyłaś w konserwatywnej rodzinie? Przykre,ale jak widać nie jest to kwestia wychowania,a samodzielnego myślenia,niektórzy maja z tym problemy.

dagmik
2014-08-14 17:08:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 17:32:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dagmik, ale skąd pomysł o karaniu? Chodzi o to żeby się w to nie wtrącać i dać dziecku samemu poznawać swoje ciało i pozwolić mu samodzielnie myśleć. Nie chodzi o to, że jak mu powiesz to nie będzie samodzielnie myślało, tylko o to że mu w tym przeszkadzasz. Ty masz stać s boku i tylko obserwować czy nic złego się nie dzieję i pozwolić dziecku samemu dojść co do czego służy i jak działa. Jemu Twoje gadanie o tym że masturbacja to nic złego, nie jest potrzebne, bo dziecko nie wiedząc co to jest nie pomyśli że to złe. Po prostu będzie eksperymentować..

LuskaI23
2014-08-14 17:34:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
..I metodą prób i błędów wszystko poznawać. Czy Tobie rodzice mówili takie rzeczy w takim wieku? Czy nie mówili? Z tego co piszesz to raczej nie i czy przez to uważasz że masz jakies problemy ze swoją seksualnością czy tożsamością?

dagmik
2014-08-14 17:47:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 18:04:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale mnie nie obchodzi jak jest u innych ludzi, każdy wychowuje swoje dziecko jak uważa. Ja mówię o sobie. Uważam że rodzic nie powinien się do tego mieszać, jedynie stać z boku i obserwować. To wszystko o czym piszesz jest tylko wymysłem pseudo psychologów XXI wieku i niczym więcej.

dagmik
2014-08-14 18:09:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-08-14 18:10:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 18:37:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli ktoś wstydzi się powiedzieć penis, lub boi się powiedzieć że mu źle w łóżku to znaczy że jest niedorozwojem i debilem i na to nic nie poradzisz. Co do nastolatków to takie rzeczy dzieją się kiedy rodzice zostawiają je same sobie i się nie interesują. Trzeba uczyć dziecko szacunku i tego jak ma traktować drugą osobe, to oczywiste. Ale to jest odbieganie od tematu.Co do tolerancji to uważam iż jest ona winą tych właśnie "innych". Nikogo nie obchodzi kto z kim sobie sypia ale jak wychodzi debil na ulice w sukience umalowany brokatem ze skrzydełkami wróżki i krzyczy "szanuj mn

LuskaI23
2014-08-14 18:39:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
"szanuj mnie" no to sorry ale nie będę, bo takim zachowaniem on nie szanuje mnie. Bo ja nie biegam po ulicy ze sztucznym penisem i nie krzyczę "jestem hetero". Ale to wszystko nie ma nic wspólnego z tym czy powiem 4 letniej córce że masturbacja jest ok, czy nie powiem.

dagmik
2014-08-14 19:25:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-08-14 19:31:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-08-14 20:47:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mi nikt nie mówił o tym, a nie myślałam że to złe i nie robiłam tego przy ludziach. Więc nie wiem czemu uważasz że musisz mu o tym powiedzieć.

dagmik
2014-08-14 21:07:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bajubaju
2014-08-15 07:21:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
No tak! A później jakiemuś biednemu księdzu się do łóżka wepchnie! To wszystko wina zboczeńców z WHO. Ja bym ich wszystkich wymordował a potem jeszcze skopał i jeszcze raz zabił! Tak mi dopomóż bóg!

MrMotuk
2014-08-14 09:40:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czterolatki nawet bez edukacji seksualnej macają sobie krocze i odkrywają że jest to przyjemne. Taki jest naturalny rozwój człowieka. Z kolei jak miałem 8-9 lat, to się dowiedziałem od kolegów co i czym robić u dziewczynki między nogami i że z tego są dzieci. Jak miałem 10-12 lat to już dobrze wiedziałem, że kobieta ma pochwę, macicę i jajniki, że są geje i hetero i zaczynałem walić gruchę. I to wszystko bez edukacji. I co powiecie, obrońcy moralności?

caromon
2014-08-14 02:50:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko Gniew w człowieku wzbiera jak czyta te herezje. Już 4 latki maja być edukowane ???? Czego się pytam??? Oprócz tego że to jest chłopiec a to dziewczynka nic więcej do szczęścia nie jest im potrzebne. Masakra

TimSmooth
2014-08-13 23:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TimSmooth
2014-08-13 23:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mamograf
2014-08-13 22:59:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JOGI1972
2014-08-13 22:47:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja polecam poczytać Zimbardo. Zapoznać się z Piagetem oraz ewolucją libido wedle Freuda, itd., itp.

amblin
2014-08-13 22:16:31
Ocena: -4(glosow:16)-+
bosze co za herezje, jakie to szczęście że mieszkam w PL gdzie następne wybory wygra PIS i zabroni edukacji seksualnej przed 20 rokiem życia a na bzykanie będą potrzebne talony i zgoda księdza proboszcza.Na pohybel zboczeńcom !!

SuperGL
2014-08-13 22:24:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
lepiej talony na bzykanie niż wojna z ruskimi. chociaż wojna i tak będzie, to jedna z tych rzeczy, która po pełowcach będzie się za nami ciągła latami.

Husarz164
2014-08-13 22:14:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
Kolejne mądrości chorej UE. Zniszczyło nasz przemysł. Wygnało moje pokolenie na emigracje. Teraz dobiera się do dzieciaków. A przez te 10 lat nic się w Polsce nie zmieniło tylko auta z Polskich na Niemieckie

SuperGL
2014-08-13 22:21:01
Ocena: 6(glosow:8)-+
przemysł niszczono po 1989 to gdzie tam do unii... chociaż dzięki unii teraz produkujemy jabłka za 15 groszy a media każą się cieszyć, bo klienci na polskich rynkach taniej kupią! a za co żyć na wsi, jak nie z produkcji?

bajubaju
2014-08-14 02:11:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Przemysł zniszczono w 1945. Za młody jesteś debilu żeby pamiętać kolejki po zapałki i ocet? Taki mieliśmy wspaniały przemysł że aż żal ściska. Gdyby nie UE to byś nadal na bosaka buraki okopywał a nie pierdział w stołek przed komputerem.

SuperGL
2014-08-14 11:02:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
na wsi ciagle się zbiera buraki i tu nie widzimy w tym nic zlego, tzn widzimy, bo dzięki unii produkcja owoców i warzyw staje się nieoplacalna a po embargach rosyjskich przewyższa koszt uprawy. do '89 funkcjonowaly polskie fabryki i produkowaly co się da a teraz co się w Polsce produkuje? tak nas unia zniszczyla. nawet na spocie tuska "25 lat wolności" dobrze to widać ile ludzie mieli polskich rzeczy kiedyś a ile teraz. a tego debila to pomine, palikotowy rynsztok to nie ja.

fekaliator
2014-08-13 22:14:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pedalstwo w natarciu !!!

SuperGL
2014-08-13 22:13:41
Ocena: 10(glosow:26)-+
dodam, że głosowanie na temat czy homoseksualizm uznawać dalej za chorobę odbyło się w obecności wyłącznie w obecności gejowskiego lobby a nie mających uznanie na całym świecie doktorów i profesorów.

bajubaju
2014-08-14 02:12:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to dodaj! Podaj źródło tej informacji.

pajakpajak
2014-08-14 20:30:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bajubaju
2014-08-15 00:59:09
Ocena: -3(glosow:3)-+
@pajacpajac O kurcze, twój własny wpis jak dowód! Geniusz!!!!

rafalala666
2014-08-13 22:08:52
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Trumpizm.
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 280Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0