lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kościół już z tego wyrósł... Mam nadzieję...
poczekalnia
Dodano: 07.09.2014, 13:51:48   przez: kary1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 20  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(115)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jurek1102
2014-09-07 13:59:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
W niedziele taki absurd nie przejdzie.

kary1977
2014-09-07 18:24:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ Luska przecież chrześcijaństwo judaizm oraz islam wywodzą się z jednej religii abrahamowej.Stąd moje porównania.

sebkop
2014-09-07 17:17:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
I niech ktoś mi powie, że homoseksualizm nie jest zakorzeniony w kk od samego początku.

kary1977
2014-09-07 17:52:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie tak od początku... Celibat obowiązuje dopiero od 1015 roku.

sebkop
2014-09-07 21:04:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie pisałem o celibacie :P

wojtage
2014-09-07 17:07:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
było 10000000 razy

kocurxtr
2014-09-08 15:41:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
powinno być na stałe na głównej

kocurxtr
2014-09-08 15:44:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
powinno być na stałe na głównej

bezpieczna123
2014-09-07 16:23:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co zdanie to perelka, wspaniale hehehe moje ulubione to kobieta nie powinna mieszkac w poblizu kosciola i to pierwsze o wilgotnych wiatrach i powstaniu zarodka kobiecego:) dobre :) pomyslec ze to byl kwiat owczesnego rozwoju intelektualnego ktory decydowal wg jakich kryteriow ludzie mieli zyc:) a kto wie? moze te kobiety wtedy takie rzeczywiscie byly ze do takich wnioskow dochodzono?

LuskaI23
2014-09-07 16:33:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
W latach w jakich były te wypowiedzi, wszystko było głupie. Tak jak to co jest w naszych latach będzie głupie za 500 lat. Oczywiście poza odkryciami które pchają świat na przód.

malgolina
2014-09-07 17:39:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
No właśnie, wieki temu praktycznie każdy był słabo wykształcony, ograniczony i wierzył w absolutnie wszystko co powiedział jakiś guru. Nie mógł zajrzeć do podręczników, naukowych publikacji czy do internetu. Tamte myślenie miało odzwierciedlenie w tamtej rzeczywistości, dzisiaj mamy inną. Zmieniła się nam mentalność, posiadana wiedza i ogólnie traktowanie kobiet. Ja wiem, że niektórzy jeszcze w traktowaniu kobiet pozostali w średniowieczu, ale generalizowanie i przywoływanie przeszłości jest bez sensu.

grigore
2014-09-07 17:43:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
@malgolina twoje pierwsze zdanie to geneza powstania religii haha. a dzis mamy internet i rozne zrodla wiedzy i ludzie zamiast byc madrzejsi to oglypiaja sie takimi stronami jak ta:)

kary1977
2014-09-07 17:49:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu o traktowaniu kobiet? A traktowanie mężczyzn?

malgolina
2014-09-07 17:55:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Grigore, wystarczy być odpornym na głupotę.

malgolina
2014-09-07 17:57:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kary, faceci od zawsze mieli łatwiej ;P

kary1977
2014-09-07 18:00:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przez wieki uczyliśmy się zwalać winę na kobiety.;)

Meloman1
2014-09-07 21:15:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wilgotne wiatry i powstawania zarodka nie mają wiele wspólnego z chrześcijaństwem. To koncepcje Arystotelesa, przejęta po prostu przez naukę średniowieczną.

kary1977
2014-09-08 21:28:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Meloman w końcu napiszesz że chrześcijaństwo niewiele ma wspólnego z Jezusem. Jest tylko rozszerzeniem kultu Atona....:)

Meloman1
2014-09-08 23:50:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kary, nie bardzo rozumiem tę uwagę. Po prostu ludzie średniowieczni przejęli większość teorii przyrodniczych od starożytności (na przykład astronomię, fizykę, medycynę). To nie ma wiele wspólnego z chrześcijaństwem, zresztą akurat dotyczy także islamu w tamtym czasie. Uczeni islamscy w tamtych czasach też opierali się na starożytności. To jest uwaga merytoryczna, nie ma nic wspólnego z tym, czy jestem chrześcijaninem czy nie. Naucz się oddzielać poglądy od faktów.

kary1977
2014-09-11 00:50:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Meloman trochę się zapędziłem. Przecież chrześcijaństwo wywodzi się bardziej z wierzeń sumeryjskich. Aton miał spełnić w swoich czasach takie same zadanie. Nową religią zniszczyć wpływy kapłanów Amona i pomniejszych bożków. Tutanhatonowi ten myk nie wyszedł. Egipcjanie nie do końca byli gotowi na monoteizm. zresztą tak jak poganie na początku chrześcijaństwa więc uchwalono Trójce i jakoś to przełknęli.

LuskaI23
2014-09-07 15:12:54
Ocena: -3(glosow:9)-+
Co do absurdu, to takich słów zapewne użyło również wielu ateistów. Mamy 100 świętych i wystarczy , że jeden coś powie nie tak i już znaczy, że cała religia jest do dupy? Ludzie nie zależnie od poglądów religijnych mają swoje poglądy na inne rzeczy. To chyba normalne? Jak ateista powie że kobieta jest do garów i ruch*ania to ok, ale jak wierzący tak powie to jest bee?

dagmik
2014-09-07 15:19:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
2014-09-07 15:26:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie, to jest tylko kwestia wychowania. Normalni ludzie mają swój mózg i wiedzą co jest złe czy są wierzącymi czy nie. Można być bardzo religijnym, a kobietę traktować jak królową bo rodzice tak nauczą, a można być ateistą i kobietę traktować jak śmiecia, bo tata mamę bił i mówił że tak dobrze, a mama udawała że nic się nie stało. To jest kwestia tylko i wyłącznie środowiska w jakim się wychowujemy a nie wiary czy niewiary.

kary1977
2014-09-07 15:29:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
@Luska w Islamie też tylko kwestia wychowania i tradycji?

MINTOR
2014-09-07 15:31:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale wiara jest w dużym stopniu zależna od wychowania i w pewnym stopniu jedno jest powiązanie z drugim.

MINTOR
2014-09-07 15:36:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
kary, Polscy Tatarzy zachowują się nieco inaczej od stereotypowego muslima, mimo takiego samego wyznania.

LuskaI23
2014-09-07 15:37:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kary, my piszemy o naszej kulturze a nie o islamie. Zadziwiające że za katolików jak chce się zrobić złych to z braku argumentów mówi się o islamie.. Mintor wiara nie robi nic, to człowiek wszystko robi więc nie wiem czemu jakakolwiek religia miałaby odpowiadać za czyny człowieka? Czy to religia gwałci, zabija itp? Nie, to robi człowiek. A to jak człowiek interpretuje religię zależy od tego co ma w głowie.

MINTOR
2014-09-07 15:40:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Masz rację. Wiara nie robi nic. Ale wiara plus idiota mogą narobić bardzo dużo złego. Sam idiota też, ale ma słabsze ideologiczne podparcie.

LuskaI23
2014-09-07 15:43:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale to już nie wina religii że idiota ją wyznaje. Idioci są wszędzie, idiota ateista na poziomie idioty wierzącego, zrobi tyle samo złego tylko z innych powodów.

jurek1102
2014-09-07 15:43:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Choroba też nie jest niczym groźnym dopóki się nikt nią nie zarazi.

LuskaI23
2014-09-07 16:04:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LuskaI23
2014-09-07 16:13:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie Jurku, choroba sama w sobie jest zła. I z założenia ma niszczyć organizm. A religia sama w sobie zła nie jest, nigdzie do nienawiści nie nawołuje, z założenia jest dobra, tylko ludzie to zje*bali z biegiem lat podążając za pieniędzmi. Teraz prawdziwej religii jest bardzo mało, teraz jest biznes o nazwie religia. Ale to tylko wina człowieka, bo tylko człowiek umie wszystko sprowadzić do złego.

bezpieczna123
2014-09-07 16:32:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
"kobiety sa glownie do zaspokojania zadzy mezczyzn" w zalozeniu tu nie ma nic dobrego.taki dogmat z ust swietego, to nie zla interpretacja wiernych tylko bezposredni zly nakaz religiny. jezeli zly czlowiek tworzy religie to jak ona moze byc dobra?

jurek1102
2014-09-07 16:33:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dlaczego? Przecież wirus trzymany w probówce nikomu niczego złego nie wyrządza? A czy karabin sam w sobie jest zły czy nie? Przecież on też sam nie zabija bo do tego jest człowiek potrzebny. Lucynko to nie jest takie proste. W imię religii ginie masa ludzi.

MINTOR
2014-09-07 16:37:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Można mówić, ze to człowiek jest zły a nie religia, ale kto wymyślił religię? A no człowiek właśnie.

jurek1102
2014-09-07 16:40:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie Monitorze.

MINTOR
2014-09-07 16:41:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z 2 strony, odnośnie tego, co pisał Jurek, że z powodu religii giną ludzie - gdyby nie było religii, znaleźliby sobie inny pretekst do zabijania.

LuskaI23
2014-09-07 16:41:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bezpieczna, tych słów nie napisała religia tylko człowiek idiota. Dlaczego za wszystko winicie religię a nie człowieka. Skoro to człowiek czyni zło a nie jego wyznanie. Religia powstała 2000 lat temu, nie masz pojęcia o tym jakie były wtedy czasy, jak wyglądało życie i co myśleli ludzie. W piśmie świętym nie ma słowa o złym traktowaniu kobiet. Jurku skoro karabin sam w sobie nie jest zły, to czemu religia sama w sobie jest dla Ciebie zła?

jurek1102
2014-09-07 16:44:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lucynko bo jest skutecznym narzędziem do ogłupiania ludzi, prowadzi do fanatyzmu a co za tym idzie to sama wiesz.

jurek1102
2014-09-07 16:45:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mintorku a po co dawać preteksty?

LuskaI23
2014-09-07 16:48:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie Jurku, nie robi tego religia tylko ludzie i to do czego służy religia tez kreują ludzie, tak samo w przypadku broni. Sam pistolet nie zabije, sama religia nie omami człowieka, pistolet zabije w złych rękach, religia omami w złych rękach. Tobie nie przeszkadza to że giną ludzie, tobie przeszkadza religia sama w sobie.

bezpieczna123
2014-09-07 16:51:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
religia jaka mamy teraz nie powstala 2000 lat temu, i tamtejsza i dzisiejsza byly stworzone przez ludzi. religia sama sie nie stworzyla. patrzac na krwawiacego jezusa na krzyzu i cala droge krzyzowa za to ze nazwal sie "krolem zydowskim" i namawial do milosci to raczej watpie zeby w tamtych czasach ludzie byli jakos specjalnie milosierni i wspanialomyslni. w tamtych czasach kamienowano kobiety, i krzyzowano ludzi, wiec nie tak kolorowo bylo.

MINTOR
2014-09-07 16:52:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurku, nie rozumiem pytania, skąd ja ma takie rzeczy wiedzieć?

jurek1102
2014-09-07 16:53:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lucynko religie stworzyli ludzie.

bezpieczna123
2014-09-07 16:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli wniosek ze nalezy izolowac ludzi od broni, wirusow i religii bo nic dobrego z takiego polaczenia nie wychodzi:)

jurek1102
2014-09-07 16:55:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mintorze no nie wiesz bo zadałem głupie pytanie :) Ja zwyczajnie twierdze że nie powinno się tworzyć rzeczy które mogą służyć w złym celu. Zawsze lepiej zapobiegać.

LuskaI23
2014-09-07 16:56:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja nie mówię że ludzie byli miłosierni tylko mówię że nie wiadomo jak było. Wątpię aby po 2000 lat przekazywane informacje były skropulatne. Religia jest ta sama, tylko cele inne. Religia zaczęła się od kilku osób i była ok, potem dostali się do niej nie ci co trzeba i zepsuli. Tak jak będą c dzieckiem miało się swoją bazę w której było super, aż przyszła jakaś osoba która sprawiała że zabawa stała się coraz mniej fajna. Jurku pretekstów nie trzeba szukac bo już sa i nie maja nic wspólnego z religią.

jurek1102
2014-09-07 16:57:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz racje bezpieczna... Ja bym jeszcze do tego dodał kilka używek typu papierosy czy jabole. To niczemu dobremu nie służy.

LuskaI23
2014-09-07 16:59:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jurku pistolet też stworzyli ludzie. I czy sam w sobie jest zły czy w rękach złego człowieka dopiero staje sie zły? Bezpieczna, najlepiej jakby odseparować ludzi od pieniędzy, bo statystycznie to z ich powodu jest najwięcej morderstw.

bezpieczna123
2014-09-07 17:03:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
i tez by bylo dobrze, nikt nie powiedzial ze pieniadze sa nam takie niezbedne, jestesmy jedynym gatunkiem we wszechswiecie ktory ich uzywa i wierzy ze inaczej sie nie da :)

LuskaI23
2014-09-07 17:10:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Skąd wiesz że jesteśmy jedynym gatunkiem we wszechświecie który używa pieniędzy? I jaką alternatywę proponujesz skoro uważasz, że bez nich da się żyć?

MINTOR
2014-09-07 17:12:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurku, ale człowiek potrafi zrobić złu użytek ze wszystkiego co mu wpadnie w ręce, więc to trochę niemożliwe, musiałoby jak to Kononowicz mówił, nie być niczego.

bezpieczna123
2014-09-07 17:17:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo gdyby bylo to bardziej popularne to raczej bysmu obserwowali takie zjawisko w naturze. aletrnatywa? no mozna by nie uzywac pieniedzy a juz na pewno nie do tego zeby ktos musial przez nie lub z ich braku ginac. pewne podstawowe sprawy jak dom, jedzenie i odziez powinny byc zapewnione dla kazdego czlowieka jesli chcemu mowic ze zycjemy w dobie cywilizacji. a reszta luksusikow mozna sobie handlowac. pieniadze nie powinny decydowac o niczyim byc albo nie byc.

bezpieczna123
2014-09-07 17:19:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
na przyklad dom czy mieszkanie, zawsze zastanawia mnie dlaczego to jest taka wielka inwestycja calego zycia i tak niedostepna dla wielu skoro jest nam niezbedna do zycia, bo jak wiadomo czlowiek jako zwierze nie przetrwa we wlasnych srodowisku bez dachu nad glowa. ceny domow zawsze wydaja mi sie dziwne, to samo z jedzeniem ktore rosnie, lub biega na wyciagniecie reki, i odziez no to juz kwestia na ile jest to koniecznosc a na ile fanaberia.

LuskaI23
2014-09-07 17:24:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bezpieczna teraz to napisałaś zwykły bełkot. Napisałaś wcześniej że jesteśmy jedynie którzy używamy pieniędzy we WSZECHŚWIECIE a przecież nie tego nie możesz wiedzieć. A teraz piszesz, że gdyby to było powszechne to widzielibyśmy to w naturze? Czyli co niedźwiedź drugiemu by sprzedawał za chrobrego łososia? I jakim cudem mielibyśmy mieć zapewnione domy, jedzenie i ubrania, kto by nam to dał za darmo? Budowlaniec ma budować dom za darmo i oddać go za darmo?

bezpieczna123
2014-09-07 17:24:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
wyobraz sobie na przyklad swiat w ktorym kazdy chodzi do pracy kazdy ma jakis zawod i wszystko produkowane jest jak dotad tyle ze nikt nie zarabia pieniedzy i ma zapewnione wszystko co jest mu potrzebne do zycia, dach nad glowa, jedzenie, woda i jakies przyjemnosci ktore sa dostepne bo ktos tam produkuje, wedki czy telewizory czy buduje teatry. Anarchia i abstrakcja absolutni prawda? ludzie uwolnieni z jednego z najgorszych ciezarow i opresji jakie byli sobie w stanie wymyslec, nie wiedzieliby co ze soba zrobic:)

bezpieczna123
2014-09-07 17:29:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
lucy mowiac we wszechswiecie nie mam na mysli tego co robia ufoludki tylko wszystkie znane nam formy zycia,moze na ziemii bylo by lepiej zeby nie uragac zaawansowanym finansom ufoludkow, ale nie w tym sens. Sama widzisz ze mimo iz w naturze wszystko za darmo jest jak najbardziej oczywiste, nie ma czegos takiego jak chciwosc na przyklad a mimo to gdyby wprowadzic takie zasady wsrod ludzi bylo by to nie do pomyslenia :) uparlismy sie ze pieniadze sa niezbedna czescia czlowieczenstwa i szok gdy ktos mowi ze " a moze by tak bez pieniedzy?"

LuskaI23
2014-09-07 17:39:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem co mam na to odpowiedzieć, muszę chyba przeczytać jeszcze kilka razy, żeby zrozumieć o co Ci chodzi. Opisujesz Utopię która nie ma racji bytu. No wybacz, jeśli chodziło Ci o naszą planetę to wystarczyło napisać że na Ziemi a nie że w całym wszechświecie bo to jednak sugeruje że miałaś na myśli wszechświat czyli UFO też. Ale jeśli chodzi o naszą planetę, to kto miałby posługiwać się pieniędzmi jak tylko my na niej żyjemy? Żółwie czy żyrafy, a może ameba? Przecież możesz iść zamieszkać w lesie i być samowystarczalna, kto Ci broni?

grigore
2014-09-07 17:40:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
pamietam podobna dyskusje ze szkoly jak mowilismy o wolnosci i czy czlowiek jest w stanie zyc bez pieniedzy, religii, rzadu i innych ograniczen wolnosci stworzonych przez ludzi do "ulawienia" nam zycia. niektorzy mieli bardzo ciekawe pomysly - glosowalbym na nich:)ogolny wniosek byl taki ze zawsze potrzebujemy jakiejs formy niewolnictwa bo nie jestesmy na tyle rozwinieci zeby bez niego funkcjonowac, mimo iz to nas prowadzi do niechybnej zguby. to sa tematy do wodki lucy, i nie na kazda glowe.

kary1977
2014-09-07 17:46:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Grigore jeśli wynik debaty po wódce zgadza się z wynikiem tej samej debaty na trzeźwo to w całej zupełności można powiedzieć ,że osiągnięto porozumienie.:)

bezpieczna123
2014-09-07 17:49:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
no widzisz lucy jakie to nie do pomyslenia zeby zniesc kult papierka ktoremu przypisujemy konkretna wartosc i dla ktorego cale zycie robimy wszystko i nic bez niego nie mozemy miec, bo tak sobie wmowilismy wieki temu i juz utopia jest ewentualna zmiana - mimo iz nic nie stoi na przeszkodzie, w sensie nikt nie stoi ponad nami i wymusza na nas taki porzadek. nie jestesmy jedyna forma spolecznosci na tym swiecie (planecie ziemia-zeby nie bylo), sa inne o wiele lepiej od nas zorganizowane choc nie tak "inteligentne" jak my zeby wymyslec sobie forse:)

LuskaI23
2014-09-07 17:50:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak bezpieczna pisze, ludzie by tak samo pracowali jak teraz ale nie za pieniądze tylko za dom jedzenie itp. Czyli byli by całkowicie uzależnieni od osoby która im to daje. Nie mieliby nic swojego tak naprawdę, bo wszystko dostali a nie kupili. Więc ja wolę pracować za najniższą krajową i jechać na kredytach ale coś sobie kupić i mieć swoje, niż żeby ktoś mi dał. Teorii może być wiele ale w fantazjach bo w realu by się nie sprawdziły.

bezpieczna123
2014-09-07 17:51:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
grigorek o ile bez pieniedzy i religii mozemy zyc lepiej o tyle rzady moga byc przydatne, kto wie moze kiedys dojdziemy do takich ktore beda spelniac swoje funkcje.

bezpieczna123
2014-09-07 17:55:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
praca nie jest za dom i jedzenie, bo to tez handel tylko waluta inna, mam na mysli ze dostajesz je z zalozenia dlatego ze sa ci potrzebne a nie dlatego ze na nie zapracowalas. oczywiscie w takim przypadku pojawia sie pytanie czy chcialabys pracowac czy wolalabys korzystac z pracy innych dzien caly, i ile takich osob by bylo. ale chciwosc to cos co sobie sami wypracowalismy tworzac hierarchie bogaty-biedny. ja wiem ze mowie o teoriach bo w praktyce nikt do tego nie dopusci, wiadomo, nawet jesli tak jak mowisz pieniadze beda glowna przyczyna dla ktorej sie zabijamy.

bezpieczna123
2014-09-07 17:59:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
to samo jest z podatkami, nikt ich nie lubi ale kazdy uwaza ze wszyscy powinni je placic:) a sa kraje gdzie nie ma podatkow i swiat sie nie skonczyl, a u nas sie nie da:)

LuskaI23
2014-09-07 18:06:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
No ale kto miałby mi dac ten dom i jedzenie? I skąd one by były? ktoś musiałby na nie pracować przecież. I gdzie masz kraje w których nie płaci się podatków?

kary1977
2014-09-07 18:21:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2014-09-07 18:44:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
na przyklad filipiny pozbyly sie prawie calkiem podatkow.lucy powiedzmy jest dana miejscowosc ma 5000tys mieszkancow czyli potrzeba jakies 3-4 tys domow, moze mniej, zaklada sie projekt budowy i kazdy ma, rodzi sie ktos nowy, bierze sie to pod uwage. to wszystko o co pytasz to jest kwestia organizacji odpowiedniej, moze nie do konca idealnej bo zawsze cos mozna robic lepiej ale na pewno lepszy pomysl niz pakowanie w kogos w kredyt na 30 lat zeby na stare lata mogl powiedziec ze w mlodosci dom kupil.

bezpieczna123
2014-09-07 18:47:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
to sa pomysly na poczekaniu wymyslane ale gdyby wziac taki absurd na powaznie na pewno znalazly by sie sensowne rozwiazania. Oczywiscie cala sprawa wydaje sie absurdalna bo pieniadze to wladza a tego nikt nigdy nie odpusci. to troche tak jak z darmowymi zrodlami energii wg Tesli ktorego pomysly do dzis nie sa realizowane bo ten co trzyma w rekach zrodla energii trzyma tez wladze i wplywy. Pieniadze skorumpowaly czlowieczenstwo do tego stopnia ze majac przez nie problemy nie wyobrazamy sobie juz zycia inaczej. Niemniej zakladanie ze bez pieniedzy wszyscy byli by bezdomni tez traci absurdem.

LuskaI23
2014-09-07 19:58:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawie całkiem to nie to samo co brak. Co do reszty nie umiem się odniesc bo to straszne bzdury jak dla mnie, dobre do fantazjowania o Utopii a nie do realnego życia.

Pan.M
2014-09-07 15:11:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedy to było ?? To za czasów ciemnogrodu... Dawno dawno temu , gdy na świecie nie było internetu a o zasięgu to już nie wspomnę (...) Żyli sobie tacy mędrcy którzy sprzedawali wszystkim swoje spostrzeżenia

dagmik
2014-09-07 15:21:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
2014-09-07 15:27:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Dagmik Gdzież takie wypowiedzi?

LuskaI23
2014-09-07 16:31:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie patrz na całą religię, przez pryzmat idiotów, bo tacy nie są tylko wierzącymi, ale i ateistami również.

dagmik
2014-09-07 16:50:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-09-07 14:42:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-09-07 15:03:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
W ciekawym towarzystwie musisz się obrać, skoro tam nadal panują takie standardy.

dagmik
2014-09-07 15:09:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-09-07 15:35:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
i Ciebie to wszystko doświadcza?, chyba tak skoro z takim pietyzmem to celebrujesz.

dagmik
2014-09-07 16:57:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-09-07 17:38:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przeżyłaś "zły dotyk" religii za to, że jesteś dziewczynką? ;D

kary1977
2014-09-07 14:41:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jurku masz poważne rozdwojenie jaźni?

jurek1102
2014-09-07 14:43:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
No chyba tak :) Ale nie masz co się martwić... Gorzej gdybyś był kontem pajakpajaka albo innego trutnia:)

jurek1102
2014-09-07 13:59:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
W niedziele taki absurd nie przejdzie.

kary1977
2014-09-07 14:10:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale chociaż da do myślenia.

jurek1102
2014-09-07 14:13:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po mszy się nie myśli.

dedede66
2014-09-07 14:20:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ladny monolog :)

kary1977
2014-09-07 14:20:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może nie zaszkodzi odrobina autoironii po kościółku.

jurek1102
2014-09-07 14:23:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
deduś? Tęskniłem :)

LuskaI23
2014-09-07 14:31:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jurek lubi sam ze sobą, bo nikt inny nie rozumie jego "problemów" :0

jurek1102
2014-09-07 14:33:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
AAAA!!!! To tu chodzi że kary jest moim kontem?

kary1977
2014-09-07 14:39:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Buu haha... Ładne żarty. Czuje się głupio sprowadzony do czyjegoś konta. A wy czyimi jesteście???

LuskaI23
2014-09-07 14:42:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja jestem Ferdala ;)

dedede66
2014-09-07 14:42:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
A no siema juras. Kary, ja jestem kontem Lucy. Nie widac?

kary1977
2014-09-07 14:42:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurku masz rozdwojenie jaźni???

kary1977
2014-09-07 14:44:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja Jurka? Ok ;)

jurek1102
2014-09-07 14:45:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
deduś no właśnie widać.

jurek1102
2014-09-07 14:46:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
kary no mogłeś gorzej trafić :)

kary1977
2014-09-07 14:47:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Luska ferdala ma mniej ponętne teksty.@dedede jest za bardzo aseksualny jak na Luske.Ale mogę się mylić.

dagmik
2014-09-07 14:48:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
2014-09-07 14:48:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czytając niektóre komentarze uważam ,że masz racje.

LuskaI23
2014-09-07 14:50:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kary czy to komplement? Bo nie wiem jak ma się teraz zachować :D

kary1977
2014-09-07 14:50:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Dagmik bo to rozszczepienie nie tylko jaźni ale również wszystkich organów.

kary1977
2014-09-07 14:51:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-09-07 14:51:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
dede jest aseksualny? Bzdura!!!

dedede66
2014-09-07 14:56:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
NONSENS!!!

kary1977
2014-09-07 14:58:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
@dedede któż prawi nonsensy?

LuskaI23
2014-09-07 15:00:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kary, w necie krążą filmiki jak Dedson tańczy na rurze, uwierz jestem bardziej aseksualna niz on :D

kary1977
2014-09-07 15:00:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Luska zarumień się w odpowiednim miejscu ciała.

kary1977
2014-09-07 15:03:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Luska może nie masz odpowiedniej rury...

jurek1102
2014-09-07 15:34:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
DEDSON TAŃCZY NA RÓŻE ???? Już wiem przy czym dziś moje 23cm zatańczą :)

malgolina
2014-09-07 17:20:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurka biorą za Karego tak samo jak Boa za Miltona. Każdy może podejrzewać co chce ;)

kary1977
2014-09-07 17:33:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Malgolinko tylko Ty jesteś niepowtarzalna...:)

malgolina
2014-09-07 17:42:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawda ;) Nikt chyba tu nie ma niebieskiego zadka ;D

jurek1102
2014-09-07 18:51:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
A malgoline za Mongolię :)

kary1977
2014-09-07 18:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
To było ciekawe.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Laska się popłakała, bo...
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
główna
Dodano: 24.08.2018, 18:20:04   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 82Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0