lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.11.2014, 16:56:22   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 607  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(172)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gajcy
2014-11-17 17:16:29
Ocena: 53(glosow:123)-+
Ja tez jestem za tylko powiedz mi Jurku dla czego w programie TVP info pospieszalskiego ,na filmie widac policjanta z szalikiem jakiegos klubu piłkarskiego. Teraz udowodnij ze to nie policjanci prowokowali, po za tym zobacz sobie filmy nie tylko z TVN u zobacz jak policja traktowała spokojnych ludzi bo przypomnę ci ze w marszu bylo ok 100.000 ludzi awanturował osie ok 200. 20.000 policjantów nie potrafiło sobie dac rady z 200 bandytami, i pytanie jest czy nie potrafiła czy nie chciala, bo moze politycznie te zamieszki bylypotrzebne. Przypomnę tez ze w poprzednich latach bojówki atify sie biły.

jacek8887766
2014-12-07 22:27:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
JESTEM ZA !!!

grzegorz1974116
2014-12-04 03:35:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na drugi dzień wszystkie media by trąbiły ,,policja była zbyt brutalna i sprowokowała zwykłych ludzi,, a nie bandytów..

Selim69
2014-11-27 01:00:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo to jest POLSKA

moritouri
2014-11-23 07:54:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jakby tak zrobiono, to komendy by opustoszały!

womack
2014-11-21 15:44:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Niestety nie jest możliwe ukaranie tych ludzi bo mieli maski, a gdyby ich nie mieli to jeszcze byś wśród nich rozpoznał swojego dzielnicowego i zburzyłoby to Twój spokój psychiczny. Po co Ci to?

wiocha1984
2014-11-24 18:47:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
.... hahahahahahahahahahahahahahaha !!!!!

Szymas1968
2014-11-21 11:21:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
widać ze to jakiś typowy konfident dodał na wiochę co na psiarni siedzi 24 na dobę i sypię nazwiskami .... i ma ciężko w życiu boli go coś siedział bezpiecznie w domu przy herbacie i oglądał marsz i nawet nie wie co się działo i teraz dodaje takie gówna,,,,,

jarobot
2014-11-20 16:51:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
W ZSRR były łagry i moim zdaniem u nas też powinny być właśnie dla takich ludzi typu chuligan, pedofil, lub złodziej na stanowisku państwowym co okrada własny kraj i naród.

wiocha1984
2014-11-24 18:58:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pamiętaj, że za czasów ZSRR łagry leżały w rękach władzy , która dopuszczała się takich zbrodni na własnym narodzie, że zwykłemu człowiekowi w pale się nie mieści. Dosyć wspomnieć doświadczenia na ludnosci cywilnej wokół poligonów w Kazachstanie, albo sam Czarnobyl. Niestety łagry były dla zwykłych szaraków, prawdziwe mendy i zwyrodnialcy mieli otwartą drogę awansu w bezpiece

yamahahaha
2014-11-20 16:41:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
A gdzie była bohaterska Straż Miejska?Srała w gacie po bramach,nadawają się tylko do zakładania blokad na koła i wlepianiu mandatów!!!!!!!!!!!!

FD79
2014-11-20 10:24:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak z zastrzeżeniem tego dziekana/dyrektora/pracodawcy bo założę się, że co najmniej 90% z nich to "bezrobotna szlachta".. a już na pewno nie studenci :)

Viasseq
2014-11-20 07:49:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
No a jezeli to byla prowokacja policyjna? :)

teka83
2014-11-20 07:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

teka83
2014-11-20 07:26:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
straty oszacowano na 9 tys zl wiec przeciez to jest srednia pensja warszawiaka, zaden z tych huliganow ani na zlotowke nie okradl panstwa- co najwyzej miasto warszawe (na biednego nie trafilo) a swoja droga zastanawiajace jest to ze w lutym mowiono o 12 letnim chlopaku ktory na majdanie walczyl o wolnosc dla ukrainy z cegla w reku i jego przedstawiano jako bohatera takze wine za te burdy w 80 proc ponosi tv ktora kreuje taki styl "bohaterstwa"

gniot007
2014-11-19 21:14:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
nie no jednak jak czytam te komenty to wcale sie nie dziwie ze jest w Polsce jak jest. 1 na 5 wie w jakim kraju zyje a reszta to cwiercmozgi sprane przez tvn i polsat :(

bewaking
2014-11-19 19:35:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
jurek1102 tych nazywasz bandytami a ukraińskim banderowcom z majdanu to świeczki w oknach i na facebooku wstawiałeś na znak solidarności zapewne.

bewaking
2014-11-19 19:33:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Imiona i nazwiska bandytów są od dawna jawne. Wpisz w Google hasło "aktualna lista posłów i senatorów" I ci "TO NIE SĄ PATRIOCI!!! TO SĄ BANDYCI!!!"

geniuszczura
2014-11-19 17:20:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kwisniew
2014-11-19 14:27:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wiem, może te zdjęcia w tv są tendencyjne, ale wynika z nich, że najbardziej w tym kraju zdesperowani są kibole, dresiarze itp. Niszczenie stolicy i rzucanie kamieniami w innych ludzi nazywasz walką z systemem ? Chcesz coś zmienić w systemie, to rób to od środka. Zostań politykiem, załóż partię i przedstaw program naprawy kraju.

Wistblade
2014-11-19 14:26:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
Telewizja kłamie a to są patrioci którzy walczą z okłamującym i okradającym nas systemem, w który wciąż wierzycie i pokładacie nadzieję. Który z Was ma odwagę wyjść i walczyć o swoje, żaden bo każdy z Was siedzi w foteliku i ogląda TVN, TVP i inne gówniane telewizję gdzie przekaz jest jasny - pokazać to co telewizja uzna za stosowne ale nie pokazywać prawdy. Dlaczego się biją ? bo dyplomacja nie daje efektów, politycy nie chcą słuchać więc trzeba im pokazać dobitnie w czym leży problem, w nich samych. Możecie krytykować ale sami karmicie system który ma Was w dupie.

galka666
2014-11-19 17:28:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
zanim durna pało zaczniesz oceniać innych swoją miarą pozwól, że coś ci pojaśnię. nie siedzę w foteliku, nie oglądam tefałenów, polsratu czy tvp, często pomagam ludziom za friko w różnych sprawach i uświadamiam ich o przysługujących im prawach. aha, nie tłukę się z policją, nie niszczę mienia miasta. twoje tłumaczenie mam w d*pie gdyż jest tylko i wyłącznie dorabianiem ideologi do zwykłego bandytyzmu.

Wistblade
2014-11-19 18:36:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
chwała ci za to... gałka :) może pomnik do tego ?? Powściągnij język następnym razem, widzę że zabolało co oznacza że mam rację.

galka666
2014-11-19 20:26:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
niestety, nie schlebiaj sobie. boli mnie po prostu wszechogarniająca ludzka głupota oraz goebbelsowskie odwracanie kota ogonem. nic więcej.

wektorzysko
2014-11-19 14:18:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

danielsir
2014-11-19 13:56:19
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jestes z policji i szukasz poparcia? Marsz pewnie w tv ogladales na tvn a krytykujesz jak najwiekszy frajer. Dzieciaku zapewnie bity w szkole jesli jeszcze nie wstapiles do policji to najwyzsza pora bedziesz mogl sie wykazac wylapujac ludzi ktorzy walcza z systemem. To co sie stalo pokazuje jak ludzie juz sa zdesperowani tym co sie dzieje u nas w kraju i to zapewne byl poczatek tego co moze sie stac jak wkoncu ludzie wyjda na ulice i zaprotestuja przeciwko rzadzacym.

faille
2014-11-19 12:16:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ciekawe , ilu policjantów-prowokatorów przebranych za nacjonalistów, z zasłoniętymi ryjami byłoby przywiązanych do tych pali ?????

bingo73
2014-11-19 09:26:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
zacznijmy od tego, że powinni ponosić pełną odpowiedzialność materialną za zniszczenia z automatu, czyli wyrok skazujący za zamieszki jest równocześnie wyrokiem poniesienia kosztów zniszczeń.

jasiekr
2014-11-19 08:51:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
przecież to cytat tego śmiecia palikota :) to sobie autorytet znaleźliście :))))

dzikivaldes
2014-11-19 07:43:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
BEZ PRZESADY, ZA WYRWANIE PARU KOSTEK CIĘŻKIE WIĘZIENIE? NIECH ODPRACUJĄ PO CO MAMY ICH JESZCZE UTRZYMYWAĆ? TO PO PIERWSZE, PO DRUGIE JAK ZA TAKIE PIERDOŁY CHCESZ CIĘŻKIEGO WIĘZIENIA, TO JAKA KARA ZA: GWAŁT, ROZBÓJ, KRADZIEŻ, KORUPCJE ITD

kwisniew
2014-11-19 14:12:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
za wyrywanie kostki NIE, ale za rzucanie nią w innych ludzi jak najbardziej. Ktoś, kto to robi jest potencjalnym zabójcą i za próbę zabójstwa powinien odpowiadać.

gniot007
2014-11-19 00:44:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pierwszy pionek do walki z ludzimi w kazdym systemie nawet zdrodniczym to policja w Polsce czyt. zomo lub milicja.

gniot007
2014-11-19 00:42:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
no zus, skarbowy, policja = system. Ludzie nie dosc ze sa sprowokowani przez zomo to jeszcze sa tak dojeni przez panstwo ze wcale sie nie dziwie ze robia zamieszki bo tak sie wyraza bunt, sprzeciw bo jakby kto nie zauwazyl w mediach mowia o wszystkim tylko nie o problemach Polakow, co zrobic by zylo sie nam lepiej, jak umacaniac Poske w swiecie a nie lizac dupe innym krajom i ue, o aferach i zdrajcach tylko piora ludziom mozgi rafalalami, teczami, trudnymi sprawami, wypowiedziami czerwonych swin jak np. urban, michnik, szumlewicz itd. Zreszta w tvn i polsacie Marszu Niepodleglosci nie zobaczys

wonskee
2014-11-19 00:33:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
czemu nie.. to nie jest zle.. tylko kierunek nie takie obrany.. pownni sie to dziac przed ZUSami lub US (np nieslawny WWA targowek) a zwlaszcza przy wiejskiej porzadek ze zlodziejami. rozpierdol moze by ich cos nauczyl. bo juz sie rzygac chce.

gniot007
2014-11-19 00:28:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
chyba 10 komentow by mi braklo zeby opisac uczucia ktore mi towrzysza czytajac komenty popierajace ten zje..ny jak cunczitta wurst post. Nic dziwnego ze w Polsce jest jak jest skoro ludzie walczacy ze zlodziejskim i anty-polskim systemem sa potepiani. Ale coz tu sprawdza sie teza JKM ze demokracja to rzady glupich, coz, po tych komentarzach rzucajacych troche inne swiatlo na tych co 'robia burdy' mam nadzieje ci ktorzy maja problemy z analiza badz sa czerwni-do nich sie akurat nie zwracam gdyz nie mowie po 'rusku' dostrzega symbolike takich stanowczych dzialan kibicow, narodowcow czyt. Polakow

tomi2000
2014-11-19 00:23:23
Ocena: -4(glosow:4)-+
Czy wszyscy "patrioci" są bezrobotni? Pewnie nie. Dlaczego więc "patriotów" wykonujących zawód policjanta od razu uważa się z prowokatorów?

YaPaE
2014-11-19 00:23:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ładniej i dosadniej bym nie potrafił tego ująć Wielki Szacun :)

gniot007
2014-11-19 00:14:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wgl jurek na podstawie tego co zamiesciles az ciezko mi okreslic czy jestes tak umyslowo zacofany czy takim zagorzalym komuchem jestes. Spaluj to ty sobie najpierw mozg no chyba ze jestes komuchem wtedy to rozumie ze takie anty-polskie tezy glosisz. Polacy od setek lat to narod bitny i waleczy tylko dlatego teraz istniejemy, szli i dalej ida do walki gdy jest im zle, sa oszukiwani, nieszanowani, wykorzystywani a przede wszystkim nie sa wolnymi ludzmi co wlasnie teraz w Polsce ma miejsce, tak robili powstancy, AK, zolnierze wykleci a ci ktorych bys palowal to ten sam duch walki..

gniot007
2014-11-19 00:02:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
A zus dziesiatki milionow premii daje pracownikom ktorzy nic nie robia za twoje ciezko zarobione pieniadze, bija brawo na univerku zbrodniarzom polskich patriotow, policja atakuje niewinnych z marszu i tysiace innych absurdow... ci ludzie wyrazaja bunt i sprzeciw temu systemowi w taki wlasnie sposob - walka !! bo policja to pierwszy pionek chorego systemu ! w sadach dalej sa sedziowie ktorzy skazywali za milosc do polski !! czy zolnierzy wykletych d.e.b.i.l.u jeden z drugim tez bys rozstrzelal albo zamknal ?? Jesli tak jestes komuchem i nie powinienes uzywac jezyka Polskiego !!!

YaPaE
2014-11-19 00:26:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
A gdzie tu w opisie mowa o Zusie i innych sprawach co piszesz? Tu mowa tylko i wyłącznie o idiotach dewastujących miasto. Nie o świecie, Zusie, prowokacjach itp...

gniot007
2014-11-18 23:56:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie no ludzie kochane jak patrze na komentarze typu rozstrzelac, odpalic piece w oswiencimiu, czy ze wgl ktos potepia takie zachowania to ja sie nie dziwie ze w Polsce rzadzi pO, pis czy psl i ze ukraincy w Polsce maja wieksze prawa niz Polacy. W Pl jest jak jest panstwo okrada ludzi w bialy dzien i do tego w legalny sposob, absurdow wiecej niz lat istnieje Polska, tylko hipokryzja, komunistyczna propaganda oraz zpedalenie w tv, 1200 zl na reke najnizszej, 1050 zl zusu od tego po czym po 65 latach zycia dowiadujesz sie ze masz 700 zl emerytury.

ely13
2014-11-18 23:28:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Odpalić spowrotem piece w Oświęcimiu, wywozić tam to badziewie samochodami do przewozu bydła i w komin... To samo z mordercami, pedofilami, gwałcicielami... Pod sąd a potem po wyroku w komin...

sekens
2014-11-18 23:25:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
jestem na tak

kawalrafala
2014-11-18 22:58:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
2014-11-18 22:58:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
leming jurek się napocił i wymyślił

adolfoch1
2014-11-18 22:50:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dziurek7
2014-11-18 20:47:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
oni by bronili kraju? 99,99 % nie ma pojecia o historii i jakby byla wojna to pierwsi spieprzali by gdzie pieprz rosnie... Tacy to w grupie silni jak wrogiem jest kostka brukowa albo drzewo - 0 wyszkolenia w wojsku bo ten sam procent z Niego uciekal.

Goszczyk
2014-11-18 20:37:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
I jeszcze podać stopień służbowy. Banda kretynów oglądająca pedałen i wierząca w każde słowo wypowiedziane przez pseudo dziennikarzy. Wylewacie swoje żale na wiocha.pl nie zdając sobie sprawy ilu tak naprawdę z tych ludzi było zwykłymi obywatelami a ilu to podstawieni przez naszych "kochanych" przywódców prowokatorów.

karlan
2014-11-18 20:15:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Banda debili którzy nie mają co robić.

egon68
2014-11-18 19:59:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
żadna kara tak nie odstraszy jak obozy pracy i to cięzkiej.

linaxis
2014-11-18 19:38:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak nawet w TV wspomniano że Policjanci zatrzymali pochód na moście Poniatowskiego i wtedy doszło do konfliktu, tylko właśnie po CHU.J zatrzymali ? czy ci ludzie nie mogli dalej iść czy Policja zawsze musi sie wpierd..olić i ustalać zasady gdzie kto co ma robić i jak chodzić. Pewnie pochód dobrze by się zakończył gdyby policjanci nie blokowali go. A oczywiście że jestem za takim samym rozwiązaniem dla bandyctwa dlatego dla mnie Policjanci też powinni być wywaleni z pracy i wisieć na palu w mieście aby każdy mógł wsadzić im służbową pałę nie powiem gdzie...

Jawor94
2014-11-18 19:12:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Moim zdaniem to co robią oczywiście jest złe! Tylko widzicie jak by (czysto teoretycznie) doszło do wojny myślę ,że właśnie Ci ludzie bronili by naszego kraju po to żebyście co po nie którzy mogli pisać swoje wypociny. Reasumując Oni sprzeciwiają się systemowi w sposób raczej nie adekwatny mogli by to zrobić mądrzej a Wy lubicie SEX grupowy tylko kto tu jest dymany Oni czy Wy?

galka666
2014-11-18 19:40:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie no, ręce opadają. oni by bronili? czym? gołymi łapami czy maczetą? obecna większość tych "kibolopatriotów" przecież nie była w wojsku, jest niezdyscyplinowana i po prostu głupia. w wale mieliby siłę bojową gorszą niż araby z isis, gdyż ci to przynajmniej potrafią strzelać z kałacha. abstrahując od tego, że większość z nich od razu wyjechałoby do kolegów w UK.

wolfsangel5
2014-11-18 19:01:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jestem ZA. To bydło niszczy wizerunek wszelkich organizacji narodowych. I gówno mnie obchodzi czy to antifa czy kibole czy rosjanie w przebraniach.

sambakicikici
2014-11-18 18:38:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja pójdę krok dalej: rozstrzelać na miejscu!

boongoo
2014-11-18 18:37:41
Ocena: 5(glosow:9)-+
powiem wam z relacji na żywo, przypadkowo dostałem2kulki zabłąkane bo blisko stałem. po 1,5h walk walczący podzielili się na dwie grupy, zadymiarzy i policjantów cywilów, media wam tego nie pokazały..kolejne propsy dla psów za spryskanie gazem zwykłych cywili i wystrzeliwaniem im nad głowy salw granatów hukowych..prowokacje jak z zeszłych lat..

closterable
2014-11-18 18:08:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
To łap jak jesteś taki mądry. Jurek "odważny w necie" 1102 :)

Drabik94
2014-11-18 18:03:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Miejsce tych "obywateli" jest w obozie pracy na Syberii ,a nie w więzieniu!

scyzoryk86
2014-11-18 17:45:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
w dupie byłeś gówno widziałeś

davidbrian35175
2014-11-18 20:04:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
I ciebie obok

cavefalcon
2014-11-18 17:27:39
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sylas
2014-11-18 16:55:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
CIĘŻKIE WIĘZIENIE CHYBA NIE W TYCH CZASACH!!! TERAZ TO JEST JAK W SPA!!!

MlodyDj
2014-11-18 16:12:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mht87
2014-11-18 13:55:11
Ocena: 5(glosow:19)-+
tak jest! zwolnic tych przebranych milicjantow z roboty

kbrowarek
2014-11-18 16:37:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zawsze to wina milicjantow a w naszym kraju nie brakuje popier..dolonych gowniarzy jestem za chlostami publicznymi dla takich idiotow

Sylwek2012
2014-11-18 13:38:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak by na takim marszu było spokojnie i obyło by się bez awantur to pewnie następnego dnia chodziły by pogłoski żeby obciąć dotacje Policji bo nie sa do niczego potrzebni.

amico
2014-11-18 13:11:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
jurku, za komuny już tak było że za uczestniczenie w obchodach świąt nieuznawanych jak np 3-go maja po złapaniu wyrzucali ze szkoły, pracy i uczestnicy byli opluwani w telewizji. marzy się powrocik do tamtych czasów? to jest demokracja i swoje zdanie można wyrażać w różny sposób

jurek1102
2014-11-18 13:15:51
Ocena: 0(glosow:14)-+
Czy rzucanie kostką brukową w ludzi nazywasz uczestniczeniem w obchodach święta?

galka666
2014-11-18 13:20:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
rozumiem, że w takim razie popierasz tez marsze lesb i pedałów?

jurek1102
2014-11-18 13:26:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja? Ja bym popierał co najwyżej leczenie pedałów.

galka666
2014-11-18 13:45:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
pytanie było do amico i jego żelaznej logiki w usprawiedliwianiu burd w stolicy.

kbrowarek
2014-11-18 16:39:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
jezeli to co robili nazywasz demokracja to jestem za eutanazja takich debili

maran_hand
2014-11-18 13:02:53
Ocena: 9(glosow:11)-+
nie wiem czy to by zadziałało. bandyci którzy nami rządzą i świetnie żyją za nasze pieniądze znani są od dawna. z twarzy z nazwiska itd.. i co ? i k.. nic ! taki np. Sikorski we własnej, prywatnej wsi mieszka a BOR dowozi mu pizzę. oczywiście nie zawsze, tylko wtedy gdy Sikorski nie ma ochoty na kolacyjkę za 1500 zł !

Antycyponek
2014-11-18 13:02:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

galka666
2014-11-18 13:24:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
było zacząć od swojego idola, osła górskiego

Antycyponek
2014-11-19 01:01:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
2014-11-18 13:00:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rzecz w tym że Policja w cywilnych ubraniach nie spełnia swojej funkcji. Dwa lata temu sobie jakoś poradzili. Słynna akcja z pobiciem demonstranta, który był zwyczajnym bandziorem i zadymiarzem. może i przegięli z kopaniem go w twarz ale taką hołotę powinno się pojedynczo wyłapywać, ryjem o chodnik, skuwać aż mu nadgarstki zsinieją i pod sąd 24 godzinny natychmiast! Krąży już historyjka, że specjalnie wypuszczają takich gnoi z dołka i za wycofanie zarzutów dają im wolna rękę. Nie wiem ile w tym prawdy ale obserwując ich uważam że jest nad czym się zastanowić.

Lizard1488
2014-11-18 12:47:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ale weź sie koleś nie zesraj

owcazogorkowca
2014-11-18 12:46:40
Ocena: 7(glosow:21)-+
Byłem na marszu (jak co roku). Z opaską i napisanym na niej pseudonimem AK mojego dziadka. Od 2010 roku notorycznie jacyś zamaskowani "ludzie" próbuja ten marsz rozbijać i na chama wbiegają w ludzi aby ich przewrócić, potrącić i wywołać burdę. Mam film który nakręciłem osobiście rok temu, na którym widać doskonale zamaskowanych policjantów, stojących po cywilnemu wśród "białych kasków" i na komendę wszyscy mieszają sie z tłumem. Znajdziecie bez trudu na YT! Reszta tych "niby kiboli" to powypuszczani z aresztów na ten jeden dzień, którym potem łagodzi się wyroki za

jurek1102
2014-11-18 13:19:04
Ocena: -9(glosow:13)-+
Czy płacą ci za wypisywanie takich bzdur? Narodowcy zrzucają wine na innych dokładnie tak samo jak sukienkowi pedofile zrzucają wine na swe dziecięce ofiary.

galka666
2014-11-18 13:21:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak wy chcecie bronic polski przed islamem, pedałami i ruskimi skoro nie potraficie dać sobie rady z nie wiem, 20? 30 psami, którzy "wbiegują" w was. jo cie prosza...

owcazogorkowca
2014-11-18 13:25:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
A był któryś z Was kiedykolwiek na tym marszu?

jurek1102
2014-11-18 13:27:47
Ocena: -4(glosow:6)-+
owca, wielu porządnych ludzi w tym marszu nie będzie uczestniczyć przez to bydło.

owcazogorkowca
2014-11-18 13:36:51
Ocena: 9(glosow:11)-+
Zapytałem czy byłeś kiedykolwiek na tym marszu? Ja chodzę tam z córeczką co roku i obok mnie ida naprawdę wspaniali Polacy, kulturalni, cudowni ludzie i każdego z nich uściskałbym z osobna. Nigdy nie widziałem tam nikogo z tęczowych ani z organizacji lewicowych, czy jakiegokolwiek urzędasa nigdy. Ich nazywasz przyzwoitymi? Ci w kominiarkach są nieuleczalnie chorzy i ich trzeba pałować bez opamiętania, ale do cholery nie ludzi z marszu! To wszystko sa prowokacje, nie wierzę że ta hooliganka przychodzi na ten jeden jedyny marsz przypadkiem i wyskakuje zawsze nagle spod mostu.

jurek1102
2014-11-18 13:46:27
Ocena: -5(glosow:9)-+
Nie byłem. Boje się iść z synem na taki marsz w którym dzieciak może rowerem albo kawałkiem przystanku w głowe zarobić.

galka666
2014-11-18 13:49:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie chodzę na żadne inicjatywy organizowane przez polityczne świnie, zwłaszcza poselskie. ciekawi mnie również jak rozpoznajesz urzędasa w tłumie, hm? i tak, oczywiście, że w marszu nie szedł żaden kibol z szalikiem. serio w to wierzę, bueheheh.

owcazogorkowca
2014-11-18 14:00:05
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie ma się czego bać. Siejesz teraz propagandę. Nie byłeś to nie zrozumiesz. Tam jest wspaniała atmosfera i naprawdę dobrzy ludzie. Kibice także. Tylko zamaskowane bydło w pewnym momencie zawsze wybiega gdzieś z boku i próbuje rozbić marsz. A czy mi wierzycie czy nie, biorąc pod uwage że w ogóle was tam nawet nigdy nie było, to już zupełnie mnie nie obchodzi. Ja chodze z dzieckiem i widzę tez masę innych rodzin i wielu starszych ludzi także. Urzędasów partyjnych dosyc łatwo poznac kolego, tak na marginesie. W Warszawie sa dość znani. Wystarczy tu pomieszkać i sie nieco społecznie interesować.

jurek1102
2014-11-18 14:10:37
Ocena: -4(glosow:6)-+
No ja jednak nie chce by moje dziecko oglądało jak to zamaskowane bydło rzuca w kogos rowerem

galka666
2014-11-18 16:06:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
owca, nie byłem ale to nie znaczy, że uważam każdego uczestnika za bandytę. zapewne jest tak jak piszesz z jednym "ale". nie wmówi mi nikt, że to zamaskowane bydło niszczące warszawę to wyłącznie "policja", a nie uczestnicy marszu.

damianszkolak
2014-11-18 18:05:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
zgadzam się z owcazogorkowca, ja też niewierze że tego dnia raz w roku coś takiego się dzieje. według mnie to prowokacja i nic więcej

owcazogorkowca
2014-11-18 20:36:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zapewniam was że tak właśnie jest. To zamaskowane bydło, pojawia się TYLKO I WYŁĄCZNIE na tym marszu, raz w roku. Mieszkam tutaj, tutaj się urodziłem, tutaj urodzili się moi rodzice i dziadkowie, którzy lali krew za to miasto i za Polskę! Chodzę na wszystkie ważniejsze patriotyczne demonstracje żeby wychowac córeczkę w szacunku dla ojczyzny i historii mojego wspaniałego kraju. Wiem co mówię, widzę to wszystko na własne oczy. Telewizyjna propaganda komuszych stacji mnie tylko śmieszy. Każdy kto w to wierzy, jest tylko biednym zmanipulowanym człowiekiem...

Jachociacho
2014-11-18 21:30:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jurek, Owca się pytał czy byłeś na marszu, a Ty że wielu porządnych ludzi boi się iść na taki marsz. Nie schlebiaj sobie za bardzo.

trawman
2014-11-18 12:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lemingjager
2014-11-18 12:31:28
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-11-18 12:56:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Patriotów zawsze, ale gównojadów jak na tej wstawce to bym tępił na całego.

zbigniewboniek
2014-11-18 13:21:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dziękuję jurku, nie wiedziałem że stoisz w mojej obronie? Ja tam byłem i gdyby to nie było karane, skręcałbym na poczekaniu karki tym w kominiarkach. Żadne tam zabawy w sądy 24h. Wciągałbym w tłum, ludzie by zasłaniali i "trach". Po jednym, każdego kolejno. Za moja rodzinę, która od kilkuset lat oddała hektolitry krwi za Polskę:( i to bydło nie będzie mi ich obrażało!!!

owcazogorkowca
2014-11-18 13:27:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i cholera, muszę się zgodzić z jureczkiem :(

jurek1102
2014-11-18 13:33:03
Ocena: -5(glosow:7)-+
Doczekaliśmy czasów że patriota kojarzy się właśnie z palantem jak na tej wstawce. Z tym powinniśmy walczyć a nie bagatelizować temat i zganiać na policje czy inne dziadostwo.

owcazogorkowca
2014-11-18 13:41:15
Ocena: 8(glosow:8)-+
No teraz to przeginasz. Nie da sie już ukryć że nigdy cie nie było na tym marszu i kompletnie nie masz pojęcia jak to wygląda od środka. Idzie morze, dosłownie morze ludzi, zupełnie normalnych z rodzinami i wiele starszych osób, weteranów AK i powstania, a gdzieś, najcześciej z przodu wpada gromada bydła w kominiarkach i stara sie tak wymieszać żeby udawać tych z marszu rzucając kamieniami z środka w Policję. Widziałem to na własne oczy, robiłem zdjęcia i filmy. Wszystko na YT.

jurek1102
2014-11-18 14:00:29
Ocena: -5(glosow:5)-+
Ja w cuda nie wierzę. Mam na swej dzielnicy bandę Narodowców którzy co trochę coś zdemolują. Problem polega na tym że prawdziwi patrioci nie afiszują się... Siedza cicho by nie być kojarzeni z taką bandą.

owcazogorkowca
2014-11-18 20:44:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
Prawdziwi patrioci właśnie maszerują w tym marszu. Przykro mi to mówic ale najwyraźniej nie jestes w ogole patriotą i ulegasz nachalnej propagandzie postkomunistycznych mediów. Raz łaskawie wyjdź z dziupli i zobacz to wszystko na własne oczy, bez tego jakakolwiek dyskusja nie ma sensu...

wektorzysko
2014-11-19 14:23:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
2014-11-18 12:29:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
przyszła mi jeszcze jedna rzecz do głowy. bodaj 27 czy 28 lipca 1944 (musiałbym poszukać w książkach) zarządzono mobilizacje AK w warszawie. chłopakom rozdano broń, oddziały zajęły pozycje i czekały w gotowości na rozkaz ataku. zamiast tego wieczorem wydano rozkaz o odwołaniu akcji. i co? i nic. żołnierze zdali broń i rozeszli się do domów.

galka666
2014-11-18 12:31:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
to się nazywało zdyscyplinowanie i cierpliwość. ludzie, którzy przeżyli 5 lat pod butem niemców, potrafili stanąć na wysokości zadania i słuchać rozkazów. teraz wy, zarówno ci grandzący jak i ich obrońcy mówicie mi coś o "policjancie z szalikiem"? wolne żarty, jesteśce g*nem i obrazą dla poległych.

MINTOR
2014-11-18 12:28:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jestem za, ale yebie mi to wstawką pod publiczkę Jurku.

jurek1102
2014-11-18 12:47:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zdecydowanie się mylisz

MINTOR
2014-11-18 12:58:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Być może. Ale każdy absurd w wydaniu kogoś kto nasrał już ich setki a może nawet tysiące jest dla mnie trochę niewiarygodny.

jurek1102
2014-11-18 13:11:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jedni wstawiają tysiące absurdów a inni tworzą trole swych znajomych:)

MINTOR
2014-11-18 16:55:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jeszcze inni i jedno i drugie.

jurek1102
2014-11-18 17:00:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja się nie moge doczekać jak mi ppejs zarzuci podbijanie własnych komentarzy :)

rudy_cizio
2014-11-18 22:33:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kamil7891
2014-11-18 12:27:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Leoricus00
2014-11-18 12:25:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KurdePL
2014-11-18 12:15:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dla mnie powinni po nogach strzelać ostra amunicją i każdy taki, który zgłosiłby się do szpitala powinien zapłacić 3 x więcej + koszty rozróby. Wtedy skończyły by się rozbiórki chodników.

Marcin350z
2014-11-18 12:10:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Takie zwierzęta się trzyma w klatce, a nie na wolności. To nie jest gatunek homo sapiens, to są błędy w matrixie, które nie przeszły darwinizmu.

galka666
2014-11-18 11:59:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
poza tym, skoro to sławetna "policyjna prowokacja", a całe to kibolskie g* szło spokojnie, to rozumiem, że policja zatrzymała swoich 250 funkcjonariuszy w dresie. aha, spoko, seems legit.

galka666
2014-11-18 11:55:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
w pełni popieram. a jak słyszę o tych "policyjnych prowokoacjach" to mnie krew zalewa. k*, czy ci ludzie nie mają za gorsz rozumu i na każdą zaczepkę muszą odpowiadać rozróbami? to chcecie mi powiedzieć? wygląda na to, że tak. pier*e takich "kibiców", pie*e, takich "patriotów", co to zapewne nawet nie wie o co chodzi z 11 listopada.

martenscool
2014-11-18 11:37:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bo to byli bandyci szukający zadymy, a nie patrioci. Zwykła prowokacja, na szczęście niezbyt udana. A policja jak zwykle nie mogła sobie poradzić. Albo nie chciała bić swoich...

mlynarsky
2014-11-18 11:28:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
to jest jedyna grupa społeczna , która będzie nas bronic przed islamizacją Polski

jurek1102
2014-11-18 12:57:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
demolując własne podwórko to z pewnością cię obronią.

owcazogorkowca
2014-11-18 13:45:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Obawiam się że ta "zamaskowana grupa społeczna" w razie wojny będzie okradała twoje mieszkanie albo gwałciła kobiety na ulicach, ewentualnie wymuszała haracze a na widok wroga pierwsi będą brali nogi za pas. I tutaj zgadzam sie pierwszy raz w życiu w 100% z juraskiem-siuraskiem!

Tenzsor
2014-11-18 10:36:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masteretsam
2014-11-18 10:34:25
Ocena: 8(glosow:8)-+
I od kiedy się wierzy w to co w telewizji mówią? :)

masteretsam
2014-11-18 10:31:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oni to jest pikus, przez 20 albo 30 lat nie narobią tyle szkody co politycy w ciagy jednej kadencji.

baran1999
2014-11-18 10:31:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
JA NIE JESTEM!!!!! Nawet nie byłeś tam to skąd możesz wiedzieć jak było prawda jest taka że pały sprowokowały!!!

galka666
2014-11-18 11:58:00
Ocena: -3(glosow:7)-+
a ty i reszta bezmózgów jesteście głąbami i musieliście rozwalić od razu pół stolicy, bo "pały sprokowały"? banda szympansów, nic więcej.

fekaliator
2014-11-18 10:10:02
Ocena: 8(glosow:14)-+
A na ostatnim Marszu ci, jak to nazwałeś, bandyci byli dowożeni na miejsce zadymy radiowozami; wjeżdżali do Parku Skaryszewskiego przy Karczmie u Dedka, potem jechali wzdłuż Zielenieckiej, przy Waszyngtona (za kordonem otarczowanych) wysiadali, przeskakiwali przez barierki i za kioskiem mieszali się z tłumem, a potem rzucali petardami, kamieniami etc. w swoich kumpli. Na własne oczy widziałem

kuboll1
2014-11-18 10:08:10
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jestem za -pałować lewackie mendy pokroju jurka .:)

jacek.jacek
2014-11-18 11:26:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-11-18 00:56:35
Ocena: 8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-11-18 01:00:03
Ocena: -8(glosow:12)-+
Jesteś jakimś funkcjonariuszem? :)

ferdal
2014-11-18 12:27:20
Ocena: -3(glosow:7)-+
przecież to esbek

rudy_cizio
2014-11-18 22:35:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

polak30
2014-11-17 22:27:37
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiocha1984
2014-11-17 23:38:02
Ocena: 6(glosow:12)-+
Teraz to mozna w ogóle zgłupieć.Dajmy na to taki kibol, który w szkole lektur nie czytał, nie uczył się ..tylko same problemy wychowawcze sprawiał.Idzie taka banda kiboli na mecz, człowiek myśli - co za bydło! ... a tu dwa tysiące kiboli plakat rozciaga: "ŻOŁNIERZE WYKLĘCI" "POWSTANIE WARSZAWSKIE PAMIĘTAMY" ..łza w oku się kręci, niby kibole - a mają odwagę. A w innej sytuacji POLICJA przebrana za łobuzów, polaków w marszu niepodległości pałami leje. Brakuje jeszcze, żeby kibole zaczęli przebierac się za POLICJANTÓW, a uczestnicy marszu żeby ich osłaniali. Nienorma

polak30
2014-11-18 10:55:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kwinto
2014-11-17 21:59:16
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hejkumtejkum
2014-11-17 20:40:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Podlasiak1977
2014-11-17 19:13:37
Ocena: 8(glosow:16)-+
jurek,chcialbys dla mnie takiego losu?:):)ja nawet na Marsz nie doszedlem bo mnie na komende powiezli skutego:)i to za nic.swoja droga czemu nie wstawisz tu zdjecia politykow i innych co po pijaku rozjezdzali ludzi,aferzystow,zlodzieji...a nie ty chcesz zjeb..ac zycie ludziom co w policje rzucili kamieniem i mozliwe ze wczesnie byli za nic spalowani lub zagazowani.dobry z ciebie slugus rzadu.premia byla?

Podlasiak1977
2014-11-17 19:16:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
ps.jestem przeciw:)

Pipowicz
2014-11-17 19:10:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja jestem za może w końcu się okaże że to poprzebierana policja robi rozróby.

wiocha1984
2014-11-17 19:34:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
... jak to "może w końcu okaże się" ??? To się nie ma prawa nigdy okazać, bo wybuchłby skandal. Co wtedy wladza powiedziałaby baranom, że zostałą powołana do obrony kraju i interesów społeczeństwa, ale tak dla swych mocodawców - za pieniadze społeczne działa na szkodę spoleczeństwa? Barany by jeszcze w panikę i popłoch wpadły.

mlw1488
2014-11-17 17:52:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Gwarantuję ci, że jeśli kogoś aresztują, postawią mu zarzuty i będą niezbite dowody to i skończy się to wyrokiem. Jeśli łapie się kogo popadnie to i skazanych nie ma.

wiocha1984
2014-11-17 18:32:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokładnie tak jest jak mówisz. Np. sprawa Amber Gold , albo bohaterowie afery hazardowej. Aresztowani, postawiono im zarzuty , niezbite dowody ... no i wyroki tez zapadły, ... bo TY to gwarantujesz.

mlw1488
2014-11-17 18:45:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mówię o Marszu Niepodległości

wiocha1984
2014-11-17 18:57:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
...aaaaaa ...Myslalam, że mówisz ogólnie o sprawiedliwości polskiego wymiaru sądownictwa.

mlw1488
2014-11-18 12:37:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten działa wybiórczo i wie kiedy należy przymknąć oko, by nie zaszkodzić pewnemu środowisku;)

audi-a6
2014-11-17 17:51:25
Ocena: 10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-11-17 18:28:58
Ocena: -11(glosow:13)-+
No widze cię drogi ppajączku :)

audi-a6
2014-11-17 18:42:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skomorucha
2014-11-17 21:17:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
pajakpajak to teraz występujesz jako kobieta?

audi-a6
2014-11-17 21:56:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-11-18 01:01:58
Ocena: -8(glosow:10)-+
A teraz może odezwij się z mintora :) Coś go ostatnio zaniedbujesz :)

audi-a6
2014-11-18 01:07:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiocha1984
2014-11-17 17:23:24
Ocena: 9(glosow:21)-+
To są policjanci po cywilnemu, mający określone zadania do wykonania w grupie, czyli prowokację. Dwa lata temu wyłapano kilku , pokazano z imienia i nazwiska , a sąd ich uniewinnił. Mam na myśli przypadek tego przechodnia , który za nic został skopany po głowie i potraktowany gazem - przy czym nie stawiał oporu. Chodzi o to, aby Polakom święto Dnia Niepodległości kojarzyło się z bólem i chaosem, a muzeum żydowskie ma się kojarzyc z pięknem, harmonią ...baa! - ma nawet przekonać naród Polski do wypłaty wyższych świadczeń za holocaust i II wojnę światową.

jurek1102
2014-11-17 17:33:04
Ocena: -15(glosow:17)-+
Tyle że jakoś ci co zostali wyłapani to policjantami nie są.

gajcy
2014-11-17 17:50:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
Widziałeś by policjant złapał policjanta, ? pooglądaj sobie internet. Posłuchaj co mowi policyjny negocjator o działaniach policji , zobacz sobie program pospieszalskiego. Pomysl komu potrzebne byly te zamieszki , zobacz jak działała policja. Tylko nie słuchaj tych pseudo dziennikarzy z TVN i tych pseudo politykow.

wiocha1984
2014-11-17 17:53:17
Ocena: 10(glosow:10)-+
Jurek ... młody wróbel musisz być, i jeszcze na plewy dajesz się nabrać. A ilu z tych co wyłapali mogło wyjść bocznym wyjściem z aresztu? Sami policjanci mówią już, że mają tego dość, bo kolega od kolegi po pysku obrywa. Z jednej strony mamy władze, które walczą z elementem patriotycznym, a z drugiej strony mamy zdemoralizowane służby, które również z tą władzą się nie identyfikują. To jest wielka manifestacja nieistnienia państwa polskiego. Jurek - nawet nie wiesz jak bardzo manipulują naszym społeczeństwem

gajcy
2014-11-17 17:58:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wiocha1984 zupełnie mowi dobrze. Ale co zrobic ze ludzie jedyna wiedzę biora z TVN u i GW ,

lembi666
2014-11-18 12:24:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
czyli rozumiem że Ci młodzi wspaniali patrioci którzy przyjechali do Warszawy świętować tak całkiem przypadkiem mieli ze sobą kominiarki race petardy, to policjanci rozdawali im kamienie, wydzierali kostkę i kazali w siebie rzucać. Oni nie mieli tego w planie zupełnie. Taki spontan zaaranżowany przez policje żeby się nie nudziła skoro już taka mobilizacja nastąpiła. Nie mam pojęcia po co tych debili próbujecie usprawiedliwiać? Po co....

owcazogorkowca
2014-11-18 13:52:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
wiocha1984- zapewniam cię, że tego "przechodnia" nie złapano za nic. Faktycznie nie powinni go kopac po głowie, ale to był zwykły bandyta w dodatku w rękawiczkach do MMA. Wiem, bo widziałem jego kolegów i długo jeszcze potem ich obserwowałem. Natomiast masz rację, że Policja ma także swoich prowokatorów, którzy właśnie prowokują tą bandytkę ze strasznym skutkiem dla normalnych ludzi z marszu. Kompletny brak odpowiedzialności i wyobraźni.

megator
2014-11-17 17:18:24
Ocena: -5(glosow:7)-+
za duzo kosztow ... wylapac i od razu rozstrzelac ... odstrzelisz 2, 3 i reszta pojdzie pod kolderke do mamusi ... wyjda jeszce raz to powtorka ...

jacek.jacek
2014-11-18 11:33:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2014-11-17 17:16:29
Ocena: 53(glosow:123)-+
Ja tez jestem za tylko powiedz mi Jurku dla czego w programie TVP info pospieszalskiego ,na filmie widac policjanta z szalikiem jakiegos klubu piłkarskiego. Teraz udowodnij ze to nie policjanci prowokowali, po za tym zobacz sobie filmy nie tylko z TVN u zobacz jak policja traktowała spokojnych ludzi bo przypomnę ci ze w marszu bylo ok 100.000 ludzi awanturował osie ok 200. 20.000 policjantów nie potrafiło sobie dac rady z 200 bandytami, i pytanie jest czy nie potrafiła czy nie chciala, bo moze politycznie te zamieszki bylypotrzebne. Przypomnę tez ze w poprzednich latach bojówki atify sie biły.

jurek1102
2014-11-17 17:19:20
Ocena: -9(glosow:19)-+
Nic dla mnie nie usprawiedliwia bandyty rzucającego płyta chodnikową w drugiego człowieka.

malgolina
2014-11-17 17:46:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nawet jeśli byłby to podstawiony policjant po cywilnemu? ;)

gajcy
2014-11-17 17:52:45
Ocena: 8(glosow:8)-+
A bandyta w mundurze policjanta bijącym zupełnie spokojnych ludzi , co o nim Jurku myslisz?

jurek1102
2014-11-17 18:27:49
Ocena: -8(glosow:12)-+
Gosiu nikt nie powinien tak się zachowywać.

sebkop
2014-11-18 18:32:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gajcy, nawet z dużej litery to napiszę, skąd wiesz, że to był policjant? Kto może być tak głupi, żeby nawet na rozkaz ryzykować własnym życiem, atakować kolegów, myślisz, że mieli jakieś znaki rozpoznawcze, napis CHWDP na kurtkach. Tak ich rozpoznałeś jak lewaków, że rzucali kamieniami lewą ręką. Awanturników było więcej niż 200, 200, to zostało zatrzymanych, więc pewnie ponad 1000 się takich znalazło. Media szukają sensacji, więc co mieli pokazać. Na koniec, aż mi się chce śmiać, bo rozumiem ty, ale jeszcze 30 idiotów dało ci plus.

maniak311
2014-11-21 06:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Policjant był w czasie marszu po cywilnemu z szalikiem pogoni lwów jak wielu innych a kiedy zaczęła sie zadyma ubrali tylko odblaski z napisem policji

hco3
2014-11-17 17:12:19
Ocena: 5(glosow:9)-+
no coś ty policjantów do pala będziesz przykuwał

grzesiek67
2014-11-17 17:12:06
Ocena: 10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klotylda601
2014-11-17 16:58:17
Ocena: -1(glosow:15)-+
oj prawda , prawda , ale niestety prawo oszołomy zaraz to zminusuja .
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
główna
Dodano: 03.08.2018, 22:14:45   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 71Skomentuj (7) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0