lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 18.11.2014, 12:00:22   przez: marcin970517
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 665  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yaiba83
2014-11-18 18:15:02
Ocena: 37(glosow:49)-+
Reklama powinna być jasna i czytelna - tak ostatnio swoją decyzję uzasadnił Urząd Ochrony Konsumentów waląc karę jakiemuś bankowi za to że co innego obiecywał w reklamach a co innego było w umowie. Ja się pytam kiedy się wezmą za tych oszustów. Kto nie doczyta warunków umowy jest sobie winien, no ale sory - jak ktoś ogłasza internet bez ograniczeń to dlaczego mimo wszystko je wprowadza? Dla mnie to jawne oszustwo i dawanie świadectwa o sobie. Czekam na reakcję właściwych organów...

tub0_osh
2014-12-03 18:04:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polecam czasem przeczytać umowę, zapewne jest tam napisane dość wyraźnie i nawet po polsku, że w razie przekroczenia pakietu danych w taryfie twój internet zwolni ale dalej będzie chodził. A "BEZ LIMITÓW" to nie obietnica żadna - to zabieg marketingowy, czaisz? Hasło takie. To tak jakbyś narzekał że kupiłeś papier Regina, który rzekomo miał się nigdy nie skończyć, a pewnego poranka nie było się czym podetrzeć. Otóż to SĄ HASŁA REKLAMOWE.

LuskaI23
2014-12-03 18:14:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesteś taki inteligentny Tubusiu :P

tub0_osh
2014-12-03 22:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jakom mam wuochatom klatem!!!

mistrzu0700
2014-12-01 03:59:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polsat był dobry jak mieli tylko tv satelitarne. Jak wprowadzali telefony to już lipa się robiła. Ja bawiłem się w play na kartę do internetu i też dziadostwo, ale teraz mam bez limitów w play na kartę lte i daje rade chodź tylko do 20 mb ciągnie, 30 zł miesięcznie daje. Ale abonamentów brania odradzam. Sądzę się z nimi do dziś

Ajronowy
2014-11-22 22:56:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brawa za logikę polsatu, wiec zeby skorzystac z nocnego pakietu musze o godzinie 1 w nocy wstac przestawic modem na tylko hspa+/ums a pozniej rano przestawic go spowrotem , dodam jeszcze iz predkosc hspa + to max 3mb przy zasiegu 60% takze oszustwo po calej lini, pani jedynie tlumaczac sie dlaczego sie tak dzieje powiedziala iz maja zbyt duzo uzytkownikow na nadajnikach , i to ma byc nasza wina ze nie potrafia rozbudowac sieci?!

omen100
2014-12-03 18:33:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prędkość w sieci hspa to 3mb? No patrz u mnie 5-10 mb,a zasięg mam slabiutki.

Ajronowy
2014-11-22 22:54:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście jest regulamin , mam ten sam problem lecz w regulaminie oraz umowie znajduje sie parę niedociągnięc ponieważ jest wyraźnie napisane "według określonego progu" niestety ten próg nigdzie nie jest opisany , a skoro jest określony to powinien byc podany :) to primo. Duo istnieje możliwosc wykorzystania pakietu nocnego w tej usłudze , okazuje się jednak że wtedy należy przełączyć modem na tryb tylko hspa+/ums co zapisane jest w regulaminie jako"Urządzenie powinno znajdować sie w zasiegu HSPA+" oczywiście urządzienie w trybie auto znajduje sie caly czas w jego zasiegu

xdizz69
2014-11-22 00:06:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
A regulamin przeczytać to nie łaska? :)

malacath
2014-11-20 21:39:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bez limitu to nawet żona nie daje.

sztaba2
2014-11-20 17:32:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
No niestety muszę potwierdzić, bo mam dokładnie tak samo :((

andrzej67k
2014-11-20 09:06:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto wierzy reklamom? Trzeba czytać umowy i pytać się o szczegóły zanim cokolwiek się podpisze.

Doombringer
2014-11-20 14:07:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czytałem umowę i pytałem. I mimo tego wpadłem jak autor tej publikacji. A na moje roszczenia dostaję odpowiedź, ze wszystko jest zgodnie z regulaminem a ja po prostu nie umiem czytać. Sprawa jest w UOKiK i Wielu zgłasza się do UKE. Może i pozew zbiorowy w końcu powstanie

Piter722
2014-11-20 08:52:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
żaden internet bezprzewodowy nigdy nie będzie lepszy od kabla. wbijcie sobie to w końcu do głowy.

organ49
2014-11-21 17:40:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
alez ty madry! Pomysl cwaniaczku ze niestety nie wszyscy maja dostep do tzw " kabla" - geniusz !

ermene3
2014-11-20 00:02:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciesz się że masz chociaż 20mb/s w limicie... mój LTE nie przekroczył jeszcze nawet 2mb/s w centrum średniego miasta gdzie jest zasięg LTE bardzo duży. Witaj w klubie

przemek666100
2014-11-19 20:12:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
mialem tem sam problem hehe ale udalo sie zerwac umowe po przez rzecznika praw konsumenta :) Ppier... POLSAT nawet nie protestowal

kacper854
2014-11-19 17:47:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
zajmuj się czymś mądrzejszym niż oglądaniem filmów

trumpor113
2014-11-19 14:41:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jego wina czy nie, jest to bezczelne oszustwo i krętactwo którego nie powinno się tolerować. Trochę tak jakbym mówił że sprzedaje świeże mięso, sprzedał bym wam zasyfione od którego wasza rodzina by pochorowała a później wybraniał się tym że mogliście oddać je do laboratorium do badań.

bohoto
2014-11-19 13:39:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

karcyk
2014-11-19 13:33:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie.. Pisze wielkimi literami: Bez limitu transferu z ograniczoną prędkością pobierania uzależnioną od wysokości abonamentu. Przykładowo za 50zł masz 10Mb/s bez limitu Gb. Nauczcie się czytać

bohoto
2014-11-19 13:21:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
-_- Wiecie dlaczego w tym kraju nigdy nie będzie dobrze? Nie dlatego, że przy korycie siedzą same szumowiny i złodzieje. Nie dlatego, że na każdym kroku mistrzowie marketingu mówią wam "bend over" i jadą bez wazeliny bo "to zgodne z prawem".. TO WY jesteście tym powodem i potwierdzacie to na każdym kroku!! To Wy jesteście konsumentami, to Wy jesteście ich kasą i to ONI powinni się was bać.. ale po co?? Ktoś zrobił wstawkę "uprzedź innych aby nie kupili jak ja" -kij! Trzeba napisać jakim kto jest debilem, że bezprzewodowy internet kupił... Poważnie?? Bo przecież z

bohoto
2014-11-19 13:40:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
zupełnie bez sensu byłoby po prostu spróbować pomóc takim osobom bądź wspólnie zastanowić się co z tym zrobić a z braku sił zbojkotować i rozgłaśniać?! Brak klientów = zmiana niekorzystnego regulaminu. Jesteście oszukiwani na każdym kroku jedynie z powodu swojej znieczulicy a nie dlatego "bo sam sobie jest winien" o to w tym wszystkim chodzi, że ON NIE JEST SAM! W wielu krjach ludzie to pojęli i to korporacje boją się opinii klienta prześcigając się w promocjach aby przyciągną ale nie Wy.. zupełnie bez sensu byłoby po prostu spróbować pomóc takim osobom bądź wspólnie zastanowić

bohoto
2014-11-19 13:47:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
cd[bo coś pomieszało] aby przeciągnąć choć jednego więcej na swoją stronę.. ale nie Wy.. Wy pojmiecie te słowa gdy przyjdzie wasza kolej o wszechwiedzący, supercwani, czytający drobne druczki znawcy życia.. A tymczasem u nas dalej będą się prześcigać w proocjach jak Was wydymać bo to przecież Twoja, i Twoja i Twoja wina.. a nie ich ^^

saphatov
2014-11-19 11:34:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Witam panstwa. Testowalem internet na karte w telefonie w ktorym udostepnilem przez usb internet dla laptopa. Moja opinia. Play- najwieksze dno na swiecie niedosc ze slaby internet to wszedzie brak zasiegu. Orange i Tmobile- jak sie nie chce grac w gry to do przegladarek jest ok ogolnie duzy ping. Plus- W grach online ping 50 dla mnie rewelacja ale drogo.

jk84krk
2014-11-19 11:33:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jakim trzeba być głupcem, żeby podpisać umowę na dwa lata z powodu ściągnięcia limitów, mimo że limity usunęli tylko do marca przyszłego roku?

haxuu
2014-11-19 10:57:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Może najpierw trzeba pomyśleć? Wykorzystałeś pakiet za który płacisz co miesiąc, a mimo to dalej korzystasz z internetu. Wolniej ale korzystasz. I to oznacza, że jest on bez limitu.

ElManiaco
2014-11-19 11:16:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
po za tym jest w umowie nawet zapisany taki fakt. Volenti non fit iniuria - jak to mawiali po łacinie.

bohoto
2014-11-19 14:02:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziwi mnie jak zaciekle i bezinteresownie wszyscy bronicie przepisów które są jawną kpiną z Was samych i niczym innym jak próbą wyłudzenia większych pieniedzy.. Tak jak na kolegę "Szatanosław" w komentarzu niżej- na Ciebie też kiedyś przyjdzie pora z takim podejściem..

faille
2014-11-19 10:47:19
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jak by umowy nie były grubości encyklopedii i to napisanej drobnym druczkiem to ludzie może by się doczytali....Ale tak czy inaczej, podobno w Polsce oszustwa są karane , a oszustwem jest ta reklama !

grubyy83
2014-11-19 10:34:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja mam w polsacie i po limicie śmiga jak przed

bingo73
2014-11-19 09:04:18
Ocena: 6(glosow:6)-+
internet bez limitu oznacza, że niezależnie od ilości pobranych danych nie zostanie zablokowany internet ani też nie zostaną naliczone dodatkowe opłaty.

deadman33
2014-11-19 08:43:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mnie też w ten sam sposób ruchają także potwierdzam autentyczność absurdu

gordon.lameman
2014-11-19 07:48:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
To jest tzw. klauzula Fair Use. Cebulak myślał, że jak bez limitu to włączy torrenta i z głowy. 200 gb później operator zwolnił transmisję z powodu nadużywania łącza. Trzeba czytać umowy. Autor to janusz internetu LTE ;)

maro1981
2014-11-19 07:34:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sorry, ale jak ktoś nie czyta umowy, to jego problem.

lubonie
2014-11-19 07:08:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Limit są też w najwyższej opcji LTE i prędkość spada do tej samej wartości. Mam "wybór" tylko pomiędzy CDMA z Orange a LTE Plus-Polsat. Nie rozumiem ludzi którzy wybierają LTE z limitami mając dostęp do kabla bądź wi-fi.

Agona
2014-11-19 05:40:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
poza tym to podstawowa rzecz, czy po pobraniu okreslonej ilosci danych nie zwalniaja. jest bez limitu ale z ograniczeniem predkosci. od zawsze tak robia.

Agona
2014-11-19 05:38:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
jezeli robia cos co nie zapisano w regulaminie i umowie to idzie sie do rzecznika i inaczej zalatwia sprawe.

szatanoslaw
2014-11-19 01:07:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może i wiocha - ale jeszcze większą wiochą jest nieczytanie dziś umów - a później babcia się dziwi, że komornik jej zabiera mieszkanie - a sama coś podpisała.

bohoto
2014-11-19 13:57:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
a w pewnym punkcie życia tak jak ta babcia Ty będziesz stary, nieostrożny bądź popełnisz błąd co jest naturalną ludzką sprawą.. i wtedy będziesz się dziwił jak to się stało!?!?! a zamiast pomocy otrzymasz "sam sobie jesteś winien"..

szatanoslaw
2014-11-20 15:40:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolego - potępiam nieuczciwe umowy i naciąganie ludzi, ale żadna instytucja nie ochroni Cię w 100%, więc umowy czytać warto - a jak jest się starcem to można do wnuczka się zwrócić.

etorun
2014-11-18 23:07:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
zgodnie z umową CP nie odcina sygnału tylko go zwalnia więc nadal masz świadczoną umowę na internet, następnym razem pomyśl czy nie lepiej zostać na kablu i mieć stały dostęp niż lecieć jak głodny na suchary na coś co nie jest sprawdzone

abdulmacharacza
2014-11-18 23:03:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak się czyta umowy, to nie ma potem rozczarowania - a jak się zostało oszukanym, to powinno się to zgłosić choćby do UOKiK`u i dojechać oszustów na tyle, na ile się da, a nie gorzkie żale wylewać w internecie, jakim się jest frajerem, bo inaczej się nazwać tego nie da.

Zygantus
2014-11-18 22:53:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
A ja wykupiłem dla żony usługę SmartDom i tu dopiero widać dziadostwo Cyfrowego Polsatu. Umowa była zawarta telefonicznie i jedynie co zadziałało to błyskawiczne przysłanie kuriera z nowym dekoderem i umową. Dekoder okazał się niedziałający i teraz trzeci tydzień ćwiczę jego wymianę pisząc maile z jakąś głupią babą z e-boka. Na razie bez żadnych efektów.Tragedia!

ericsson82
2014-11-18 23:36:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sam jestes dziadostwe... Zdecydowałes sie podpisac przez telefon?? Twoj problem... Trzeba było ruszyc dupsko i iść do punktu sprzedaży... A tak to sie głąbie męcz...

kriss92
2014-11-18 22:35:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślałem,ze umowe sie podpisuje a nie kupuje

C2ShadowMan
2014-11-18 21:56:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
To idź do Orżnę lu De-bile. Tam to yebią klienta

GanGstaRR
2014-11-19 09:45:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszedzie yebia klienta, ja mam w play'u i pomimo wciaz slabego zasiegu chociaz cieszylem sie, ze nie nawalaja reklamami. A teraz? Napieprzaja co chwile, na szczescie nie przez smsy...

C2ShadowMan
2014-11-18 21:52:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Agona
2014-11-18 21:29:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
jak sie niexhce czytac regulaminu to tak jest.

kolobolo1
2014-11-19 00:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chce się. W regulaminie jest natomiast mowa jedynie o tym, że mogą zmniejszyć transfer z przyczyn technicznych (w domyśle - przeciążone nadajniki) i o to nikt nie ma pretensji. A nie z powodu zbyt dużej ilości pobranych danych ograniczenie non stop do następnego okresu rozliczeniowego.

itil
2014-11-18 21:09:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
20 mili bitów na sekundę... zaszalałeś...

cervandes
2014-11-19 14:28:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale ty pała jesteś, mili wycedziłeś, ale już bitów od Bajtów nie odróżniasz. Wiocha wsiunie!

kinio7777
2014-11-18 20:35:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedyś, jak pojawił się internet bezprzewodowy (w PLAY) poszedłem do PLAY i pytam się jaką prędkość gwarantują, a gość mówi do 1MB/s a ja się pytam od ilu.. gość powiedział, że nic nie gwarantuje..i miał rację sprawdzenie poczty zajmowało mi kilka minut a mieszkam pod Warszawą.

kenjiasai
2014-11-18 21:42:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mam LTE z Play'a w domu na obrzeżach małego miasta 25Mbps, w rodzinnym mieście w centrum 50Mbps. I faktycznie mam bez limitów w ciągu miesiąca wytłukłem 150 GB transferu i nadal śmiga.

Melanz89
2014-11-18 20:32:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Internet z limitem to kpina! Kiedyś miałem... Teraz tylko i wyłącznie na kablu i bez limitu.

wiewioor.fm
2014-11-18 20:24:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja też 2 miesiące temu dałem się na to nabrać, pierwszy miesiąc wszystko było ok, a teraz czasem strona www się nie może załadować, ping rzędu 1000

cebulak666
2014-11-18 20:22:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
no moze takie jest haselko ''internet bez ograniczen'' a wy tak wszystko bierzecie do siebie.. bo siatkowki nie pozwolili ogladac za darmo i teraz beda focha strzelac, przeciez w kazdej innej reklamie jest tak samo lub podobnie (bo trzeba sie o w szystko zapytac przed zakupem, w reklamie wszystkiego nie podadza), ale teraz Polsat na topie.....

darecki1984
2014-11-18 20:06:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
ej masz prekdkośc zawrotną 20 MILI BAJTÓW super to wolniej i tak niz ciapaci oni maja 1 Mega Bajt maks wiec nie marzekaj ps polecam wiki lub gogle wielkosc liter ma znaczenie

drsilence
2014-11-18 20:46:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Więc nie dziwne, że nie działa hahaha

Bbartolinji
2014-11-18 20:04:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
To nie do końca wygląda tak jak to opisujesz. TO wszystko polega na tym że po przekroczeniu limitu (w moim przypadku 25 GB) prędkość zostaje ograniczona i w tym wypadku może wynosić ona max 10 mb/s czyli że 0,5 mb/s też może być bo to już zależy od tego jaki masz zasięg LTE. Właśnie w tym momencie pierwszy raz od roku skończył mi się limit przed czasem i również posiadam ofertę power lte z tym że dziwi mnie to że wszystko działa tak dobrze i tylko czekać aż mi rachunek przyjdzie o 100zł wyższy :>

ZeuS112
2014-11-18 23:00:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
to chyba masz znikomą wiedzę na ten temat, jestem jedną z osób, która walczy z Plusem w tej sytuacji. Gdy kupowałem usługę pani sprzedająca w salonie wyraźnie mówiła, że nie ma żadnych ograniczeń poza tym nałożonym w momencie przekroczenie pakietu podstawowego (25 GB u mnie). Po tym miało być przycięcie do 20 Mb/s. W pierwszym okresie rozliczeniowym wydłużonym o tydzień testu pobrałem jakieś 240 GB. W pakiecie prędkość około 30 Mb/s, w nocy więcej, nawet 50. Po przekroczeniu pakietu elegancko 20 mb/s. W nowym okresie rozliczeniowym po 10 dniach (70 GB) lejek na 0,5 Mb/s.

widz1985
2014-11-18 19:56:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Plus ma to samo. Jak się pytałem czy są ograniczenia, to powiedział mi tylko "poza siecią lte"

neo86
2014-11-18 19:51:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bo prawdziwego LTE w Polsce ni ma! Nauczcie się ciućmoki!

jk112
2014-11-18 19:50:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrbigaj
2014-11-18 19:50:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
To jest wlasnie Polsat, film ogladalem juz ze 3 razy na innych kanalach a oni w zapowiedzi mowia ,,po raz pierwszy w telewizji'' - dobre...

egon785
2014-11-18 19:50:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2014-11-18 19:51:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2014-11-18 20:01:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jasiogazrurka
2014-11-18 19:10:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pierwszy raz widzę jednostkę mocy mB/s, ciekawe z jakiego układu jednostek wzięta.

marcin02152
2014-11-18 19:30:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
mili bajty na sekundę? Pewnie z tych umów właśnie.

vernalisadonis
2014-11-18 18:57:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kiedy reklama "mówiła" prawdę?

szulcik
2014-11-18 18:53:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
Wszedzie kłamią skurw**ny ,ale lepiej pierd**lić ,ze rzady prawicowe do dupy .. Prawda ? Tak wlasnie lewica działa nie liczy sie człowiek ,a korporacja.

davidbrian35175
2014-11-18 19:43:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polemizowal bym

tub0_osh
2014-12-03 18:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szulcik, mordeczko, co ma do tego prawica i lewica, na miłosierny dzizus? btw jeśli już to własnie prawica jest prokorporacyjna, POCZYTAJ!!! ;/

jw12
2014-11-18 18:49:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
w mediamarkt to samo !! 50 rat 0% :)))))) jaja w biały dzień, owszem - bez prowizji, owszem - bez opłat, jedynie ci wdupią 0,5% , do raty od wysokości raty i raptem się w roku zrobiło 6% OD WYSOKOŚCI RAT !! czyli znowu oprocentowanie i sami sobie płacicie "zero %" ! podpowiem niektórym, że jak zrobicie haje lub zadyme to się z bólem zgodzą na 25 prawdziwe zero !! czyli cena podzielona na 25 ! apropo, na agito.pl i tak wszystko tańsze o około 5% !! i takie to zero %, jak ten internet bez limitu LTE

mis777
2014-11-18 19:46:58
Ocena: -5(glosow:5)-+
wszystko zależy od historii kredytowej osoby biorącej kredyt

kikoloo
2014-11-19 07:47:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kilka razy kupowałem w Media Markt na raty 0 procent i było faktycznie 0, nie dopłacałem ani złotówki.

hagen24
2014-11-18 18:42:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie kłamstwo tylko "chłyt marketingowy"

markodzilla
2014-11-18 18:39:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ja tam nie wiem jakie wy macie teraz umowy, ale jak ja przedłużałem powołując się na smartdom to w umowie było napisane, że po przekroczeniu 25Gb ma mi zwolnić do 20Mb/s. I żeby nie było, umowa nie zawierała miliona stron, a koleś który mnie obsługiwał precyzyjnie podkreślił warunki umowy. Jak było na piśmie tak i jest, z pakietem mam 30Mb a poza 15-20Mb. TL;DR Czytaj K**WA JE**NA UMOWE.

kolobolo1
2014-11-19 00:19:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tia... to przeczytaj jeszcze raz, ze szczególnym uwzględnieniem fragmentu o "Fair User Policy", a później ściągnij w miesiącu jakieś 50Gb i opisz swoje wrażenia.

Asomia
2014-11-19 18:47:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
@kolobolo1 ja mam neta z plusa w telefonie, najtańszy z tych "nonStop" (7 zł miesięcznie - 100 MB) pomimo zwolnionego transferu spokojnie dało się w WoW'a grać. Czytać umowy, czytać, to tylko kilka stron.

grandos
2014-11-18 18:18:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wchodzi nowe prawo reklamacyjne masz prawo zerwac umowe. Poczytaj

ZeuS112
2014-11-18 19:57:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz rację, umowa zawarta z PLUS-em przewidują taką możliwość od razu, niemniej jednak obowiązuje wtedy kara umowna w wysokości 2500 zł.

yaiba83
2014-11-18 18:15:02
Ocena: 37(glosow:49)-+
Reklama powinna być jasna i czytelna - tak ostatnio swoją decyzję uzasadnił Urząd Ochrony Konsumentów waląc karę jakiemuś bankowi za to że co innego obiecywał w reklamach a co innego było w umowie. Ja się pytam kiedy się wezmą za tych oszustów. Kto nie doczyta warunków umowy jest sobie winien, no ale sory - jak ktoś ogłasza internet bez ograniczeń to dlaczego mimo wszystko je wprowadza? Dla mnie to jawne oszustwo i dawanie świadectwa o sobie. Czekam na reakcję właściwych organów...

piotrbigaj
2014-11-18 19:49:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokladnie, probowalem zalozyc konto oszczednosciowe w jednym z bankow na zasadach jakie byly podane w reklamie, pani w banku stwierdzila, ze nie bierze odpowiedzialnosci za to co sie mowi w reklamach i zaproponowala warunki o wiele gorsze...zycie...

hasterer
2014-11-18 20:50:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
a wystarczyło przeczytać przed podpisaniem umowy punkt dotyczący limitów. Ja tak uczynilem i się dowiedziałem. Tak więc w przypadku Internetu Power LTE 15 i Power LTE 25 limity są. Kiedy przekroczysz pakiet net zwalnia. Limitow nie ma zaś w przypadku najdroższej opcji, która jest reklamowana. I oszustwa nie ma. Pisząc te bzdury robicie coś w stylu hmm. To tak jakby w pewnym programie motoryzacyjnym testowali najdroższą wersję jakiegoś auta, a wy po zakupie tego samego, ale najtańszego mieli pretensje do producenta że to nie to auto, które chcieliście. Rada na przyszłość. Czytaj nim podp

hasterer
2014-11-18 20:53:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hasterer
2014-11-18 21:08:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
i dopiszę tylko, że mimo tych limitow wybrałem opcję 25 gb i jestem z niej bardzo zadowolony. Nie zawsze starcza, ale spadek prędkości neta nie jest dla mnie aż tak bardzo odczuwalny. Ja z kolei polecam;)

Liberte
2014-11-18 21:27:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Drobny druczek, gwiazdki czy specjalne warunki to chyba już stały element każdej akcji promocyjnej. Żaden operator, bank czy instytucja handlowa nie tworzy produktu, który już w założeniu zminimalizuje możliwy profit... Zatem wprowadzenie specyficznych warunków koniecznych do uzyskania reklamowanej korzyści jest tak szeroko rozpowszechnione. Ps. Bank, który został ukarany nie przewidywał wcale ( w żadnej opcji) udzielenia reklamowanych warunków.

yuzuki87
2014-11-18 22:52:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Reklama powinna przede wszystkim być krótka i przekazywać główne założenia kampanii. Nierozumiem mentalności ludzi: sugerują się reklamą, bo ooOOooo super, lecę do salonu, a tam miły Pan bierze od nas dowód osobisty, spisuje dane, podsuwa jakiś papier, nie wiem w sumie co, ale podpiszę, byle co podpiszę tylko dajcie mi już ten produkt taki super extra fantastyczny. A potem "zonk". Oszuści, złodzieje itp. I telefony do BOK z pretensjami. Tyczy się to nie tylko sieci komórkowych. Dorośli ludzie, ale jeszcze w przedszkolu. Użytk. hasterer popieram Twoją opinię w 100%

deejaydk
2014-11-19 09:50:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
rzecznik praw konsumenta powinien tego dopilnowac, ale w tym przypadku limit nie został ograniczony, tylko została ograniczona predkosc (podajac predkosc 20MB w reklamie informuje o maxymalnej przepustowosci mozliwej do osiagniecia, ktora moze byc rozna w zaleznosci od zasiegu), wiec teoretycznie dostawca z umowy sie wywiazuje, ale konsument nie takiej uslugi sie spodziewal, i tak legalnie oszukuje sie w tym kraju.

hasterer
2014-11-19 10:46:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Yuzuki87. Ale popatrz na mentalnośc ludzi po ocenach komentarzy. Z nich jasno wynika, że ludzie chcę być wygodni, nie chcą czytać, myśleć. Wolą zaufać komuś, komu po prostu zależny na prowizji od Twojej umowy. A niektórzy pewnie byliby w stanie Ci wmowić, że twoja matka ma na imie andrzej. I tak by to pewnie podpisali... Brawo. Tak dalej narodzie.

okido
2014-11-19 15:06:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i wkrótce będzie takie prawo. Dzięki UE od przyszłego roku nastąpią dosyć duże zmiany w prawie konsumenckim, m.in zwrot pieniędzy- 14 dni, wymiana sprzętu na nowy już przy drugim serwisowaniu oraz obowiązkowe wyjaśnienie umowy oraz informowanie o wszystkich możliwych (a teraz powszechnie ukrywanych) dodatkowych kosztach. Jedno z nielicznych praw z UE, które nie wywołuje u mnie wiązanki lub ataku śmiechu. A co do tego "szitu", mam 25 gb więc z limitem, ale że mieszkam na lekkim zadupiu to nawet bez limitu wyciągam 7-8 mB/s więc różnica dla mnie jest zerowa wręcz. Poniżej 5mB nie sp

diabelek71
2014-11-18 16:06:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zaplonnik
2014-11-18 15:31:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wystarczy przeczytać umowę przed zakupem i wszystko staje się jasne ja przeczytałem i dzięki temu wiem jak wygląda to "bez limitów"

wyrem
2014-11-18 14:12:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Spoko ja kupiłem LTE w Plusie 11 czerwca br z okresem próbnym 7 dni, przestał działać w dniu 25 czerwca br i nie działa do dziś , w piśmie reklamacyjnym Plus odpowiada że tak ma być i to nie jest usterka , jest to internet mobilny wiec ma prawo nie działać.

mis777
2014-11-18 19:42:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
głupia podpowiedz...jak mobilny to idz w inne miejsce zadziała...

mikeschl
2014-11-18 12:52:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dlaczego ta reklama to kłamstwo? Kłamstwem by była, gdyby okazało się, że po przekroczeniu tego progu blokują dostęp całkowicie. A tak można to nazwać chwytem dla wszystkich nie umiejących czytać. Kto nie czyta umowy, która ma go wiązać z kimś przez 2 lata??!!!

kikoloo
2014-11-18 12:26:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nemesis666
2014-11-18 12:13:07
Ocena: -4(glosow:12)-+
przede wszystkim baranie czyta się umowę.

marcin970517
2014-11-18 12:19:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiocha_user_13
2014-11-18 12:27:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
No rzeczywiście - supercwaniak - czyta umowy przed podpisaniem! ;P

lemingjager
2014-11-18 12:11:13
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
2014-11-18 12:15:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Prorok mówi to co wie ...
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Dodano: 08.08.2018, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (75) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0