Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
ser-twarogowy
2014-12-04 14:36:02
Ocena: 9(glosow:9)-+
Tak. Zapewne dzieciak się sam wypiął z fotelika i władował na półkę, a co miała zrobić matka? Poza darciem ryja w trakcie jazdy - niewiele, aż do momentu kiedy mogła gdzieś zjechać i zareagować ręcznie.
Lisiczarnia
2014-12-13 16:15:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzieciom w aucie często się nudzi i potrafią wymyślić rzeczy najgłupsze. Raczej nie sądzę, by kierowca mający olej w głowie w takiej sytuacji puścił kierownicę, ściągając dziecko z półki.
rafaloo0909
2014-12-05 18:00:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kalisz by się do auta nie zmieścił,a co dopiero na tylnej półce samochodu.
Samwise_Gamgee
2014-12-08 08:48:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ilu nie żyje, z mojego dzieciństwa co najmniej trzech
hubertberger
2014-12-04 16:02:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mi tam jakoś krew w żyłach nie zamarzła... Autorka natomiast musi być z zabitej dechami dziury z kompleksami odnośnie Kalisza... aga idź się leczyć
ser-twarogowy
2014-12-04 14:36:02
Ocena: 9(glosow:9)-+
Tak. Zapewne dzieciak się sam wypiął z fotelika i władował na półkę, a co miała zrobić matka? Poza darciem ryja w trakcie jazdy - niewiele, aż do momentu kiedy mogła gdzieś zjechać i zareagować ręcznie.
matmixmix
2014-12-04 12:37:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
wina matki bo dziecko powinno byc w foteliku przypiete. ale jestem w 100% przekonany ze dzieciak sam wszedl na polke a nie ze matka je tam posadzila i tak przewozi. trzeba byc debilem zeby myslec ze ona je tam posadzila specjalnie. dziecko jak to dziecko wszedzie wejdzie. jedyny zarzut to ze nie bylo w foteliku
yeromine
2014-12-04 10:44:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dziecko, zajmij się lepiej słownikiem ortograficzny i uważaniem na lekcji jęz. polskiego, nie powinieneś się w ogóle zajmować rzeczami, o których nie masz pojęcia, skąd pewnośc, że nie było tak jak napisał to lukaszo? Jak sam napisałeś , nie masz "mózgów"!
bezpieczna123
2014-12-04 12:14:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
moze odpielo pasy? wina matki, powinna uzyc spawarki. dzieci glupsze rzeczy robia i zyja, skoro nic sie nie stalo to nad czym tak biadolic. serio ktos wierzy ze matka tam dziecko umiescila i od tak sobie jechala?
milka862
2014-12-04 12:41:20
Ocena: -3(glosow:9)-+
bezpieczna a Ty wierzysz w to, że 3 letnie dziecko samo odpięło pasy? Moja ma nieco ponad 2 jeździ w normalnym foteliku już dla tych większych dzieci przypięte pasami samochodowymi ja sama czasami mam problem żeby odpiąć te pasy a gdzie dziecko, które siedzi na grubej podstawce ma odpiąć pas którego zapięcie jest przy samej podstawce a i takie foteliki często są kubełkowe przez co dziecko nie wychyla się na boki więc odpięcie takiego pasa jest nie realne chyba, że nie był dobrze zapięty. Poza tym matka nie widziałą w lusteru, że dziecko odpieło pasy i weszło na półkę? A jak widziała to nie pom
milka862
2014-12-04 12:48:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
to nie pomyślałą aby zjechać gdziekolwiek na pobocze włączyć awaryjki i doprowadzić dziecko do ładu? Nie jestem panikarą w momencie uderzenia (lekkiego) być może by się dziecku nic nie stało ze względu na dużo bardziej elastyczne ciało niż u dorosłego ale po co to sprawdzać? Ja bym się nie odważyła na swoim dziecku tego przetestować pal licho więzienie ale zabiły by mnie wyrzuty sumienia, że świadomie stworzyłam jakiekolwiek zagrożenie życia dla własnego dziecka. A nic się nie stało bo zostałą zatrzymana nie wiesz co by było gdyby jeździła tak jeszcze godzinę.
bezpieczna123
2014-12-04 13:05:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Milka, moze pomyslala i zrobila to tuz po zrobieniu zdjecia? a zanim to upominala dziecko ze ma natychmiast zejsc i usiasc normalnie a o dziwo, dziecko nie sluchalo. nie ma sie czym zachwycac wiadomo, ale i panikowac tez nie ma nad czym. Oj dzieci potrafia odpiac pasy, nie wszystkie to robia, ale to wcale nie jest niemozliwe. Choc nie twierdze ze to akurat bylo zapiete, moze w ogole fotelika nie mialo, z jakiegos powodu bo sie popsul, zapomnial lub nie wiadomo co. Rozne rzeczy sie zdarzaja. Ta matka niczego na dziecku nie testowala, predzej dziecko na matce hehe.
bezpieczna123
2014-12-04 13:10:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiekszosc dzieci nie powinna dozyc wieku doroslego przez to co wyprawiaja, i zaden dorosly, zwlaszcza prowadzac auto,nie upilnuje w 100%. Jesli upilnuje w 100% to zwariuje na pewno probujac:) nikt nie wie co by bylo gdyby nie byla zatrzymana, moze wjechal by w nia TIR i zabil oboje razem z pasami i fotelikami, tylko po co sobie takie problemy wymyslac. To ze tam jest napisane ze to "mrozacy krew w zylach widok" wcale nie znaczy ze trzeba to tak odbierac.
otookojokoono
2014-12-04 14:01:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
I przez tą minutę facet zdążył zawiadomić policję a policja zatrzymać matkę??? Poza tym jeśli powalony dzieciak wlazłby na półkę to baba od razu powinna włączyć awaryjne, zatrzymać się i bachora przywołać do porządku. Ale jak widać dziwaczne historyjki wyssane z palca (o biednej matce której dziecko akurat na sekundkę weszło na półkę) ma tu wielu zwolenników.
malgolina
2014-12-04 14:05:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bardzo pomysłowe i sprawne to dziecko ;) W czasie jazdy samochodem odpina się z fotelika (albo i nie, bo np. siedziało tylko na tylnym siedzeniu), wdrapuje się w grubej kurtce na półkę i tak jedzie. A mogło być tak, że podczas wchodzenia do samochodu uparło się tak bardzo, że chce siedzieć właśnie na tej półce, i może od samego początku jazdy tam siedziało? ;) A mogło być tak, że mama zrobiła zakupy i już nie było miejsca dla dziecka? Gdybać możemy do woli. Tylko ta kobieta wie jaki był powód leżenia dziecka na tej półce.
bezpieczna123
2014-12-04 14:12:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
@oto, a kto powiedzial ze to sie wszystko stalo przez minute? jak widzisz auto stoi w korku, dziecko sie wdrapalo, matka czekajac na zmiane swiatel lub ruszenie nie miala czasu wysiasc wyjac dziecka i posadzic poprawnie. facet stojac za nia zrobil zdjecie, osobiscie zawiozl je na policje i dopiero dlugo potem policja odnalazla te kobiete i na podstawie tego zdjecia zabrano jej prawo jazdy. policja jej nie przylapala z dzieckiem na polce.
bezpieczna123
2014-12-04 14:18:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Malgolina nie takie pomysly dzieci miewaja, moj siostrzeniec jak mial 3 latka to w jadacym aucie otworzyl drzwi zeby wyrzucic papierek - dzieki bogu byl w foteliku i przypiety pasami.nie trzeba wielkiego sprytu, wystraczy dziecieca wyobraznia i upor. matka jakby ma rece zwiazane kierowica. gdyby siedziala obok nie bylo by czegos takiego. Lekkomyslnosc, ale bez tragedii. Na dobra sprawe chcac zapewnic 100% bezpieczenstwo dziecku na drodze nie nalezy go w ogole wozic autem bo skad mozna wiedziec co zrobia inni kierowcy?
bezpieczna123
2014-12-04 14:19:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wspolczuje wspolczesnym matkom i tego jaki nacisk kladzie sie na to zeby we wszystkim byly bezbledne i idealne. Nigdy pozniej ani wczesniej kobieta nie musi byc tak idealna w tym co robi:)
lukaszo
2014-12-04 09:51:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Za dziecka w latach '90 wracaliśmy z tatą i dziadkami od rodziny z Warszawy do Krakowa. Jechaliśmy Ładą 2107 (na owe czasy dobre auto). Pamiętam, że jako dziecko uwielbiałem siedzieć na tylnej półce w tym samochodzie i nikt mnie nie zganiał. Dlaczego? Bo nikt nie zwracał uwagi na bezpieczeństwo typu fotelik, zapięte pasy. Nie było też tylu idiotów na drogach i ogólnie było bezpieczniej. Dziś swojemu dziecku nie odważyłbym się na jazdę na półce...
pawelg1313
2014-12-04 09:51:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
To lalka, dziecko takie sztywne nie jest w stawach.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0