lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 13.12.2014, 18:34:35   przez: fantomas3103
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 362  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wiocha1984
2014-12-14 03:39:01
Ocena: 20(glosow:40)-+
... pisząc o tzw. zaradnych, "którzy dają radę" w tym kraju masz może na mysli tych wszystkich cwaniaków, którzy pousadzali dupy na intratnych stołkach i doją ten kraj kiwając ZUS, fiskusa i podwykonawców? ...a którym to z kolei dziurawe prawo i niemrawe sądy, prokuratury nic nie potrafią zarzucić? Obecna III RP to spoleczeństwo dwóch grup: cwaniaków i frajerów. Przy czym odnoszę wrażenie, ze przejście z dołów do góry odbywa się nie poprzez pracę, uczciwość, zaradność - tylko poprzez układy, znajomości, szemrane przysługi. Wymarzony model państwa dla sukinsynów

divide_et_impera
2014-12-31 23:07:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli głosowało się na PO-PiS to nie ma się prawa narzekać.

alwexim
2014-12-17 12:48:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
A może by tak "młode pokolenie" by się do pracy zabrało, a nie na utrzymaniu rodziców było.

wiocha1984
2014-12-17 22:35:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
...masz na myśli pracę na czarno, czy na umowę śmieciową??? Pamiętaj, że ci którzy wyjechali za chlebem, to nie poszukiwacze złota , ani etnolodzy badający jak Cejrowski tajniki obcych kultur, tylko własnie do ciężkiej pracy wyjechali. I nie potrafię sobie odpowiedzieć jak to jest, że przeciętny młody Polak we własnym kraju zawyża wskaźniki bezrobocia, a w obcym kraju - zawyża wskaźniki wzrostu gospodarczego.

Selim69
2014-12-15 18:34:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
mam 3 dzieci w wieku 12,9,7 lat pracuje na budowie w dociepleniach praca w "akordzie" Pn.-Pt.10 h soboty 8h zarabiam 2,1tys.przy 220,230 h miesiecznie, Rodzinne 420 zł,żona dorabia sprzątając ,na czarno 600 zł, Razem mamy 3tys. zł mam 40 lat i nie wyjade z Polski bo jest mi tu dobrze:)

wiocha1984
2014-12-16 01:00:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeżeli spędzasz 230 godzin miesięcznie w pracy , dodać do tego czas spędzony na dalekie dojazdy (nie docieplasz pewnie domów na sąsiedniej ulicy) - to radziłabym Ci się zastanowić nad czterema rzeczami: 1) na ile Twoje dzieci mają ojca, 2)dokąd idziesz w życiu, dokąd zmierzasz (do zacharowania się na śmierć?), 3) jak wg Ciebie powinien wyglądać dzień powszedni rodziny z trójką dzieci, 4) co z Ciebie zostanie za 10 lat (intensywność zużywania się organizmu, bez regeneracji czasem wolnym, hobby, rodziną ...etc). Rozumiem, że jesteś szczęśliwy w zyciu ...i nie zamieniłbyś się :)

gordon.lameman
2014-12-15 09:30:11
Ocena: -4(glosow:8)-+
Na chleb to w tym kraju mają raczej wszyscy. problemem jest brak iphone'a, ciuchów za 1000 zł i kilkuletniego czy nowego bmw :)

asiaw1219
2014-12-14 23:13:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
dolenie. Moja mama pracuje, mój tata jest na rencie chorobowej. Ja chodze jeszcze do szkoły, mam brata który jest na studiach w innym mieście. Nikt z nas nie zamierza wyjeżdżać za granice. Stać nas na dużo. I po co to pieprzenie ze nikt nie ma hajsu? Jeśli się chce pieniądze zawsze będą. I nie, moi rodzice nie są właścicielami firm, pracują normalnie jak większość ludzi.

IAmOnRoute69
2014-12-14 23:08:39
Ocena: -9(glosow:15)-+
Jakoś jak dziś się przeszłam po Warszawie i Złotych Tarasach to nie zauważyłam, żeby Polacy mieli problemy z zarobkami. Zacznijmy doceniać co mamy a nie szarpać się wiecznie na więcej. Nawet w rodzinach zasiłkowych albo takich bezrobotnych gdzie wódką wita się dzień jest i kablówka i abonament ze smartfonem i do tego 42 cale. Ale Polakowi zawsze będzie mało. Najbardziej jednak uwielbiam tych, którzy mają prywatne biznesy i łapią tysiące ale źle im się żyje bo podatek wysoki i państwo okrada.

contact
2014-12-14 21:24:44
Ocena: -6(glosow:10)-+
Huraaaaaaaaa w końcu zaorali radom :)

Paindemonium
2014-12-14 20:07:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mnie w Kieleckim urzędzie roz....ały ilotki na stole "Wracasz do Polski? Pomożemy ci się odnaleźć". Co za kpina xD.

groh
2014-12-14 19:39:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
i nie pier...cie o patriotyzmie i obronie kraju

mirga
2014-12-14 12:55:35
Ocena: -3(glosow:23)-+
Wczoraj marsz Pisowy o wolności i sfałszowaniu wyborów, dziś na wiosce beton Pisowy wstawia już absurdy- nie pierdolcie nam o wolności. Pis u władzy albo w ogóle w PL nie będzie wolności. To tak jak są Polacy i Prawdziwi Polacy

aitutaki
2014-12-14 12:07:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
2014-12-14 11:32:36
Ocena: 2(glosow:24)-+
Nie trzeba było w 2007 wybierać Platformy Oszustów.

jurek1102
2014-12-14 12:26:25
Ocena: 2(glosow:12)-+
To przed 2007 było cudownie?

markopolo4747
2014-12-14 15:07:15
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leto87
2014-12-14 11:00:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
Znaki interpunkcyjne daje się zaraz po wyrazie, a potem spacje. Co za baran to pisał?

KSUT
2014-12-15 15:19:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nexus30
2014-12-14 10:37:01
Ocena: 13(glosow:21)-+
LordElefant mieszkam w tym kraju i płace podaki w tym kraju wiec WYMAGAM bo państwo ode mnie wymaga płacenia podatków!! chce lekarza bez kolejek,zabiegów bez czekania az umrę,sprawnej administracji,oraz sprawiedliwośći.Pitolenie że moge wyjechac to sobie wsadz wiesz gdzie.Tu się urodziłem i tu chce żyć i mieszkać a że chcemy by było lepiej to nasz obowiązek bo nie o taki kraj walczyli nasi dziadkowie!!

szulcik
2014-12-14 18:03:16
Ocena: 7(glosow:9)-+
Bardzo madre słowa i juz zarobiłeś minusy ,no cóż nawet na wioszy dzialaja .. Ode mnie Plus Kolego.

wlocho1
2014-12-14 10:36:03
Ocena: 4(glosow:20)-+
Nie cierpie pisowcow...

net244
2014-12-14 10:11:16
Ocena: 6(glosow:18)-+
ja akurat wyjechałem za rządów jarecka, parę lat temu wróciłem, mam własną firmę i pracuję zamiast jęczeć, więc do jęczenia powodów nie mam. To co mam zawdzięczam sobie, ale oczywiście to że nieudacznicy nie mają to wina tuska

grubyy83
2014-12-14 21:18:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
A co osiągnął byś, gdybyś nie wyjechał tylko całe życie pracował w Polsce? Myślę że wielkie g...o!

net244
2014-12-15 12:32:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
znam takich co rozkręcali biznes na początku przemian i całkiem nieźle im poszło, ja wolałem się kształcić i tego też nie żałuję. Ale poza tym wcale nie nie wydaje mi się, że kraj, który ma 25 lat niepodległości po bardzo długiej (z krótkimi przerwami) niewoli był w stanie osiągnąć taki stopień bogactwa jak kraje, które albo zawsze były niepodległe albo od znacznie dłuższego czasu. Możemy się i to z naciąganiem porównywać do krajów, które wyszły z tej samej komuny i wcale nie ma tu powodów do kompleksów.

marcin0703
2014-12-14 09:55:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
chyba po psl pis

tub0_osh
2014-12-14 09:38:03
Ocena: -8(glosow:20)-+
Maaatko, kolejna niebywale odkrywcza i inteligentna wstawka napisana przez 13 korwinistę z zacięciem do zmieniania świata. ile to już tego przeleciało przez wiochę? No parę tysięcy takich zapewne... Już widzę jak czolowi politycy PO podczas przeglądania internetu na swoim wyj3banym tablecie trafiają na ten obrazek i mówią "o cholera, ale nam pojechał, czas się zwijąć i śmigać do Zanzibaru, jesteśmy skończeni, fantomas nas zdemaskował!"

jurek1102
2014-12-14 01:42:23
Ocena: 1(glosow:19)-+
Za rządów PIS czy SLD to była kraina mlekiem i miodem płynąca. A za komuny to był prawdziwy raj.

LordElefant
2014-12-13 23:44:32
Ocena: -11(glosow:29)-+
Sami nie piierdolcie! Skoro wam tu tak źle to wypad! Normalni ludzie jakoś wiążą koniec z końcem tylko wy zawsze postawa roszczeniowa: zapewnijcie nam, dajcie nam, my chcemy itp! Jesteś zbyt głupi żeby sobie poradzić, trudno, emigruj 'poszukiwać chleba', wbrew temu co ci się zdaje to wolny kraj i naprawdę masz wolne prawo stąd wypiierdalać skoro ci się nie podoba, nikt cię nie trzyma.

wiocha1984
2014-12-14 03:39:01
Ocena: 20(glosow:40)-+
... pisząc o tzw. zaradnych, "którzy dają radę" w tym kraju masz może na mysli tych wszystkich cwaniaków, którzy pousadzali dupy na intratnych stołkach i doją ten kraj kiwając ZUS, fiskusa i podwykonawców? ...a którym to z kolei dziurawe prawo i niemrawe sądy, prokuratury nic nie potrafią zarzucić? Obecna III RP to spoleczeństwo dwóch grup: cwaniaków i frajerów. Przy czym odnoszę wrażenie, ze przejście z dołów do góry odbywa się nie poprzez pracę, uczciwość, zaradność - tylko poprzez układy, znajomości, szemrane przysługi. Wymarzony model państwa dla sukinsynów

sebek110674
2014-12-14 14:13:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
mój kot sra w żwir nie wiem w co srasz ale smród ten sam

damian.szefo
2014-12-14 16:39:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wiocha1984 czemu uważasz że zaradni ludzie to cwaniaki itd? To przybiera już takie skrajności jak za rewolucji w Rosji w której mordowano piśmiennych bo utożsamiano ich z wrogami ludu. Dziś ideologia pisu zaczyna uderzać w ludzi zaradnych, w kogo jeszcze? To przecież ludzie zaradni tworzą nowe miejsca pracy a nie niemoty życiowe co nadają się na zmywak w Anglii. Mieszkam na Lubelszczyźnie i wszyscy moi znajomi pracują, stać ich na mieszkania/domy i przyzwoite życie. Wyjątkiem są jedni co myślą że Kaczyński zapewni im wygodna posadkę w urzędzie i będą pierdzieć w stołek a nie pracować.

wiocha1984
2014-12-14 17:54:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wcale tak nie uwazam, zachodzę w głowę - skąd wyciągnąłeś takie wnioski. Nie zauwazyłes może, że w Polsce zaradnym rzuca się kłody pod nogi? Że uczciwy/zaradny/przedsiębiorczy uderza się od ściany do ściany,od absurdu po paranoję? Nie zauważyleś, że rozpoczęcie budowy własnego domu, czy prowadzenie działalności to bieg w kiślu? Nie zauważyłes może,że Polska to taki wyjątkowy w Europie kraj,gdzie wyroki sądowe są kupowane na zamówienie, kariera zawodowa nie prowadzi drogą zdobywania wyższych kompetencji, a potrzeba kłamstwa, oszustwa staje się powoli powszechnym obyczajem.

wiocha1984
2014-12-14 18:16:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zwróc też uwagę, że ani razu nie uzyłam zwrotu ani terminu partii politycznej. Dlaczego czytelnicy tego portalu szczują się nawzajem i ubliżają sobie przypisywaniem komuś na siłę sympatyzowania z jakąś partią polityczną??? Skąd takie upolitycznienie adwersarza? Ja też jestem zaradna, mam pracę, samochód, rodzinę, spłacam kredyt za M-3, ale w gruncie rzeczy tkwię w kaście frajerów, bo nie potrafię ukraść, skłamać, załatwić sobie. Polska ewidentnie jest krainą nieuczciwości, bo oszustwa nie są tu ani piętnowane, ani rozliczane. I tego dotyczy absurd na samej górze.

damian.szefo
2014-12-14 19:34:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z twojego komentarza takie wypływają wnioski. Zaradni ludzie zawsze dają sobie radę. Wybudowałem dom i przeszedłem przez proces pozwoleń. Zgadzam się że dużo rzeczy trzeba uprościć ale nie może to być wolna amerykanka. Polska nie jest krajem wyjątkowym. To właśnie jest mit. W każdym kraju są przepisy których trzeba przestrzegać, zawsze znajdą się niezadowoleni z orzeczeń sądów itd. Polska jest krajem na dorobku, a masz oczekiwania wyższe niż przeciętny Amerykanin. Skoro twoja sytuacja jest taka jak piszesz to nie masz powodów do narzekania, twoi rodzice i dziadkowie pewnie nie żyli tak wygodni

damian.szefo
2014-12-14 19:38:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak ty. Czego oczekujesz? Cudu? Ja nie uważam że wszystko jest fajnie. Uważam że pewne rzeczy trzeba zmieniać drogą ewolucji a nie rewolucji bo ta zawsze jest zła. Uwierz że każdy kraj ma swoje problemy i niedoskonałości i nie pluj na Polskę bo nie zasłużyła sobie na to. Skoro wypowiadamy się na tematy polityczne to oznacza że masz jakiej poglądy, a z tego co napisałaś to jesteś bliska pisu, ot cały sekret.

wiocha1984
2014-12-14 21:56:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dziwny z Ciebie człowiek - damian.szefo. Wmawiasz mi, ze pluję na ojczyznę, wmawiasz mi symapatyzowanie z jakimiś programami partyjnymi, i stawiasz pytanie - jakich ja cudów oczekuję. Piszesz, że zaradni ludzie zawsze dają sobie radę. A gwizady świeca nocą, a księzyc jest jeden. Piszesz, że Polska nei jest wyjątkiem, że w kazdym kraju sa przepisy, których trzeba przestrzegać. Zapytam: ...a w PL przestrzega się przepisów? Bo wg mnie tu jest problem, że prawo jest naginane, i nie obowiązuje każdego. A tych, których nie obowiązuje, to ci sobie świetnie poradzili w III RP

damian.szefo
2014-12-15 15:46:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiocha nie będę dłużny i odwdzięcz się komentarzem że jesteś dziwna :) Jeżeli piszesz o Polsce niczym o jakiejś samotnej wyspie chaosu, bezprawia, kumoterstwa itd to przecież nie chwalisz jej za osiągnięcia. Naprawdę uważasz że w innych krajach nie obowiązuje zasada" bliższe koszula ciału", że wyroki są takie które zadowalają wszystkich. To po prostu jest żałosne. Ludzie zrzucają swoje niepowodzenia na Polskę, bo tak łatwiej i wygodniej. Ty i tak zachowałaś wstrzemięźliwość. Nasze społeczeństwo jest mega roszczeniowe i oderwane od realiów.

wiocha1984
2014-12-15 16:49:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
damian.szefo - widzę że masz spaczony umysł i akceptujesz Polskę taką jaką jest, tłumacząc sobie niczym OWSIK, że wszędzie przeciez musi być ciemnośc i zapach gówienka. Nie zakapowałeś w swojej drodze życia, że Polska zaniechała lustracji, że rozsprzedano nam Polskę, że zrujnowano gospodarkę i dorobek wielu pokoleń? Ze shandlowano cały sektor bankowości za równowartość jednego banku?Prywatyzowano duże przedsięborstwa za psie pieniądze, aby je nast.zamknąć. Np.zakłady Łucznik, Stocznie Szczecińską i Gdańską. Ze podcięto skrzydła nowemu pokoleniu? Nie widzisz tego? Taki HAPPY chodzisz?

damian.szefo
2014-12-15 18:15:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2014-12-15 18:23:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
ogłosiła niewypłacalność. Pewnie że nie wszystko przy prywatyzacji było ok ale my się uczyliśmy demokracji i gospodarki wolnorynkowej, popełnialiśmy błędy. Powiedz który kraj z bloku pokomunistycznego zrobił to lepiej a obywatele żyją dostatniej? Nie pamiętasz co było przed 1989 r. Jesteśmy liderem przemian i wzorem dla innych krajów naszej części Europy. Doceń to. Narzekanie to nasza choroba narodowa i się nią zarosiłaś. Klasycznie Amerykanin spytany How are you? Powie I’m fine, nawet jak mieszka w przyczepie. Polak zawsze będzie narzekał.

damian.szefo
2014-12-15 18:28:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nieładnie jest mówić komuś że ma spaczony umysł tylko dlatego że nie przyłącza się do chóru maruderów i krytykantów co tylko to potrafią zrobić w życiu. Wiesz dlaczego nie było lustracji? Bo tak się umówili: wy nie robicie lustracji a my oddajemy wam władzę, bezkrwawo i szybciej niż ja normalnie uzyskacie. Wolałabyś drugie powstanie Warszawskie. To z niego wyciągnięto wnioski i dzięki Bogu. Majątek narodowy, nie no proszę cię, wielu pokoleń? Można by pomyśleć że komuna to był wspaniały ustrój zdradziecko obalony. W 1989 roku wszystko padła a to co pozostało sfinansowało przemiany i długi. Nie

wiocha1984
2014-12-15 18:45:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
NRD oraz Czechosłowacja. Taki przyklad od ręki. Z wyzwolonych krajów podałabym jeszcze przykład Białorusi, ale to sliski temat, bowiem w polskich mediach Łukaszenka kreowany jest na tyrana, i zakapiora - natomiast w moich oczach jest wzorem, który nei dał dupy i nie wyprzedał zachodniemu banksterstwu majątku Białorusi. Nie ładnie - kolego - to nie miec wiedzy i ignorować problemy własnego kraju. Odcinasz się od maruderów? A sam kim jestes? Dwa kartofle więcej masz od innych i pokazujesz, że tyle Ci do szczęścia wystarczy? W domach wariatów też żyją uśmiechnięci

damian.szefo
2014-12-15 18:46:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przepraszam jak podcięto skrzydła młodemu pokoleniu? Czy nie dostrzegać różnic między 1989 r, 2004 i 2014r? Czy uważasz że wszystko zmienia się na gorsze? No proszę cię nie przesadzaj. Każdy by chciał mieć wille z basenem, nowy samochodzik albo i dwa, egzotyczne wakacje dwa razy w roku ale na to nie stać nawet przeciętnego Niemca a co dopiero obywatela kraju który 25 lat temu (tylko) ogłosił niewypłacalność, po prostu bankruta. Czemu inni widza nasz sukces tylko nie część Polaków, do której się zaliczasz. Jeszcze raz podkreślam, nie uważam że wszystko jest i było super i nic nie trzeba zmienia

damian.szefo
2014-12-15 18:53:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
NRD to przecież część Niemiec, heloł? Wielbisz Łukaszenkę? To wszystko tłumaczy i wyjaśnia wiele spraw. proponuję ci wyjechać do tego kraju mlekiem i miodem płonącego, pożyjesz to pogadamy. Skoro w Polsce jest korupcja i sądy nie są niezawisłe to co dopiero można powiedzieć o liderze korupcji i bezprawia jaką jest Białoruś. Już kiedyś zbowidowcowi proponowałem żeby wyjechał do tego pięknego kraju albo do Korei Północnej ale jakoś wszyscy odmawiają, spróbuj ty, proszę! Powiem ci że mam nawet cztery kartofle więcej i wkładkę z kiełbasy :) A na deser zjem sobie budyń :)

damian.szefo
2014-12-15 19:03:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem czy wiesz ale już nie ma Czechosłowacji. Natomiast Czechy i Słowacja są niżej, sporo niżej, jeżeli chodzi o PKB, wynagrodzenia - dane Eurostatu. Polska uniknęła recesji w odróżnianiu od tych krajów. Zapewniam że piszę z własnego domu a nie z domu wariatów :) Co ci zatem potrzeba do szczęścia? Powrotu komuny na wzór Białoruski?

wiocha1984
2014-12-15 20:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powoli mnie irytujesz. Obecnie nie ma Czechosłowacji, ale w 1989r gdy sypał się blok wschodni - to chyba była. Napisałam to w kontekście lustracji. NRD jest częścią Niemeic, ale lustracja tam została przeprowadzona? Czy nie? Do szczebla nauczycieli historii. A w PL nawet stalinowskich sędziów i prokuratorów nie ruszono. Każdy by chciał willę z basenem??? Nie o to chodzi w tej dyskusji. Podcięto skrzydła nowemu pokoleniu, bo nie dano im szans rozwoju w tym kraju. Brak transferu na wiedzę zdobytą w szkołach. Ale ja piszę o jednym, a ty myslisz, ze willi i basenów brak?

damian.szefo
2014-12-15 21:17:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie irytuj się bo nie ma takiego powodu. Ja zadałem ci pytanie który z krajów pokomunistycznych lepiej zrobił to lepiej a obywatele żyją dostatniej? Nie chodziło mi tylko o lustrację ale o przemiany gospodarcze. W Polsce jakbyś zapominała każdy pełniący funkcję publiczną poddawany był lustracji, składał oświadczenie lustracyjne. Zgadzam się może trochę za późno ale jak wspomniałem to była cena bezkrwawej rewolucji. Gdy Solidarność walczyła z komuną to bracia z Czechosłowacji siedzieli cicho, o tych z NRD nie wspomnę więc nie jest to za dobry przykład. Zatem odpowiedz mi skoro ja odniosłem się

damian.szefo
2014-12-15 21:23:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
twoich uwag 1. W których z tych krajów żyje się lepiej 2. Czy naprawdę wyemigrujesz do Białorusi a jeżeli nie to dlaczego? Tylko nie załaniaj się kredytem hipotecznym i patriotyzmem. Każdy ma prawo rozwoju i rozwija się podług swoich możliwości. Moi dwaj koledzy poszli pracować do pewnej zagranicznej firmy motoryzacyjnej. przez około dwa lata pracowali za śmieszne pieniądze, dzisiaj zarabiają średnio około 10 tys miesięcznie, nie kradną, nie dostali się przez układy itd. Wielu moich znajomych pracuje i nie narzeka i nie dostali się przez koneksje. Mam też i takich znajomy co siedzą pod blok

damian.szefo
2014-12-15 21:28:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
i piją jabole a inni marzą o pracy w urzędzie bo podobno tam nic się nie robi a się zarobi. Mój kolega z podstawówki co zakończył na zawodowce, ma swój warsztat i nie narzeka. Mógłbym tak godzinami. Czy tym ludziom "podcięto skrzydła". Nie! Po prostu innym nie chciało się ich rozłożyć, liczę że ten czy inny polityk zrobi to za nich. Skoro masz dom, samochód, pracujesz z mężem, nie głodujecie, ba życie na przyzwoitym poziomie to zastanów się czy twoi rodzice i dziadkowie mieli tyle co ty. Nie chodzi o to żeby wiecznie oglądać się do tyłu, ale patrząc w przyszłość nie zapominajmy o pr

damian.szefo
2014-12-15 21:33:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie mam żalu o to że ludzie nie chodzą z bananem na buzi, że narzekają bo to jest prawo demokracji. Mam żal o to że plują na Polskę i jej dokonania, mają podejście do życia bardziej roszczeniową niż rozpieszczony bachor w podstawówce, któremu jak coś się nie podoba to zabiera zabawki i idzie. Wybacz ale wychwalanie Białorusi czy pisanie o rozsprzedaniu majątku, zrujnowaniu gospodarki i dorobku pokoleń, dopada mnie pusty śmiech. Ludzie zapomnieli że ten majątek zniszczyła komuna a nie demokracja, z resztek sfinansowano przemiany. To jedziesz na Białoruś? Przyjemniej na to odpowiedz.

wiocha1984
2014-12-15 21:52:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
W przeciwieństwie od Ciebie-ja byłam wielokrotnie na Białorusi(2012r-2014r).Firma w której pracuję odpowiada za projekt i budowe kotła parowego dla zakładów przetw.owocowego w Vitebsku(półn.-wsch.Białoruś). Mam porównanie, ponieważ mieszkałam w Niemczech, mieszkałam w Anglii. Uderzająca na Białorusi jest czystość na ulicach, placach. Ludzie żyją w biedzie, bo na kraj nałożone są sankcje. Propaganda europejska ukazuje Łukaszenkę jako tyrana, despotę ...a prawda jest inna - on dupy im nie dał. Nie prywatyzuje, nie wyprzedaje. Ale co TY o tym możesz wiedzieć? W dupie byłeś, gówno widziałeś

wiocha1984
2014-12-15 22:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polskie cukrownie zniszczyła komuna? Sprywatyzowano je, a nast.zamknięto, a cukier mozemy miec chocby z Niemiec. Polskie stocznie zniszczyła komuna? Sprywatyzowano je, i zamknięto. Statki kupimy sobie ze stoczni w Hamburgu. Bankowość kraju zniszczyła komuna? Sprywatyzowaliśmy Banki, a teraz mamy najdroższe kredyty w europie, oraz emisję pieniądza poza kontrolą panstwa. Polskie Młyny? Zakłady elektroniki? Przemysł samochodowy? Komuna to wszystko zniszczyła i trzeba było za "nic" sprzedać? Masz rozum dzieciaku? Nie kumasz co się dzieje? Chodzisz HAPPY , bo wszystko gra "jak ta l

damian.szefo
2014-12-16 13:08:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiocha nie ładnie posuwać się do inwektyw ale mnie nie zraziłaś :) Ja ci powiem tak w Korei Północnej jest jeszcze bardziej czysto a jakie świeże powietrze. Łukaszenka dupy nie dał, ciekawe? A to że podporządkował gospodarkę Rosji i Putinowi. Jest po uszy zadłużony w Moskwie. Skoro uważasz że polskie wybory miały nieprawidłowości to co powiedzieć o tych białoruskich? ODPOWIEDŹ - WYEMIGRUJESZ NA BIAŁORUŚ HIPOKRYTKO? A tysiące innych zakładów to kto zniszczył, demokracja. Cukrownie budowano tam gdzie nawet nie uprawniano buraków, bo taki miał pomysł sekretarz po zawodówce. Stocznie padały już

damian.szefo
2014-12-16 13:13:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komuny. Dziecino a czym mieliśmy sfinansować reformy i spłacanie zadłużenia? Dobrymi chęciami? Pomyśl. pieniądze nie spadają z nieba. To że Gierek nabrał kredytów to nie pamiętasz? Moja rodzina pracowała w cukrownictwie więc bajek mi nie opowiadaj o rentowności cukrowni. Żona pracuje w banku więc nie opowiadaj mi o najdroższych kredytach w Europie. A największy bank PKO BP to w czyich rękach jest? I to nie jedyny przykład. Czy wszystkie banki w Niemczech są Niemiecki, a w Rosji rosyjskie? Ogarnij się! Przemysł motoryzacyjny? Nie rozśmieszaj mnie. Czy polonez czy fiat, żuk mógł rywalizować z Go

damian.szefo
2014-12-16 13:17:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Audi 80 itd. To komuna wykończyła p. motoryzacyjny nie modernizując go zawczasu. Proste pytanie: skoro za komuny było tak dobrze i gospodarka kwitła to czego to wszystko padł? Odwiedź? Co imperialiści zdradziecko wykończyli nasza wspaniałą gospodarkę? Z czego ty byś sfinansowała reformy? Nie rozumiesz skali zmiany z gospodarki socjalistycznej na wolnorynkową? Nikt nie zrobił tego lepiej niż my, nikt!

damian.szefo
2014-12-16 13:25:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po za tym pisanie "dzieciaku" nie świadczy o tobie dobrze. Próbujesz zdyskredytować adwersarza w żenujący sposób. Na twoim koncie figuruje wiek 22 lata z nicka 30 lat. Ja natomiast mam 32 lata więc to dopiero argument z d... strony. Ty tęsknisz za komuną, nie rozumiesz gospodarki wolnorynkowej, przemian i ich kosztów. Świat nie jest i nie będzie idealny a ty albo będziesz marzyć albo spojrzysz na świat realnie. Zapominasz to tysiącach zamordowanych przez komunę, o żołnierzach AK, którzy przelewali krew a później nazywano ich zaplutymi karłami reakcji, o cenzurze, ścieżkach zdrowia, p

wiocha1984
2014-12-16 18:44:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
dam.szefo-jaki ty głupiutki jestes dzieciaku, to aż żal bierze.Tymi wpisami prezentujesz się jako pożyteczny idiota, który pod czaszką ma zamiast mózgu, odrobinkę kupy z Gazety Wyborczej. I ten przykład z Koreą Płn.-(byłeś tam?),i ten przykład z polską motoryzacją, jakby czeska Skoda z innego poziomu startowała. I ta odezwa do mnie: "hiopkrytko, wyprowadź się na Białoruś". Jaki ty głupiutki jesteś, ile argumentów masz w rękawie, cukrownie wybudowano tam, gdzie nie było buraków - i dlatego MUSIAŁY upaść. Co Ty wiesz o stoczniach? Wiesz ilu fachowców tam pracowało?Spawacze,kadra inż.

damian.szefo
2014-12-16 21:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja zadaje ci konkretne pytania i udzielam konkretnych odpowiedzi. Ty zas probujesz mnie obrazic i zdeskredytowac co jest smieszne i zalosne. Gdy sie nie ma argumentow to sie wyzywa rozmowce od madrych glupkow. Przerobilem juz tu paru pyskaczy i wszyscy konczyli tak samo i wszyscy nie mieli zielonego pojecia o otaczajacym swiecie. Odpowiadaj na pytania, prztaczaj argumenty, bron sie ale nie obrazaj

damian.szefo
2014-12-16 21:17:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoda istnieje tylko dzieki znienawidzonej przez ciebie prywaryzacji i wykupieniu przez vw. Jezeli buduje sie zaklad daleko od surowcow to czyni sie go niekonkurencyjnym. Co z tego ze bylo tylu fachowcow skoro zaklad nie byl dostosowany do owczesnego swiata. Zawiodlo zarzadzanie i zwiazki a nie rzad. Gdybym wyjechal do korei to juz bym nie wrocil. To ze nie walczylem w II ws to nie znaczy ze jej nie znam. Ty jak i pare osob jestescie komunistami z przekonan ale za dobrze wam w demokracji i gospodarce wolnorynkowej zeby tam wyjechac. HIPOKRYCI !!!

wiocha1984
2014-12-17 22:49:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
dam.szefo - jaki ty głupiutki jestes dzieciaczku. To, że nie walczyłeś w IIws , nie musi oznaczać, ze jej nie znasz. A znać możesz tyle, ile ktos ci do tępej główki włozył. Rozbawiają mnie twoje prawidła ekonomii ... cytat: "jesli bud.sie zakład daleko od surowców, czyni go niekonkurencyjnym". Piekarnia powinna byc przy młynie, a blok elektrociepłowni opalanej biomasą, zrębką - powinien stac w lesie. A płocki Orlen - w Kuwejcie. A cukrownia powinna byc zawsze blisko ciebie, bo ty jesteś największy burak :) Z Korei byś nie wrócił? A ja z Białorusi wracam za każdym razem, i to

damian.szefo
2014-12-17 23:31:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wyleczysz sowich kompleksów, twoje argumenty nie nabiorą mocy gdy będziesz obrażała rozmówcę. Kulturalni ludzie wymieniają poglądy ale się nie obrażają. Nie odpowiadasz na pytania, proste pytania, nasz z tym jakiś problem? Może ich nie rozumiesz? Piekarnie buduje się blisko sklepów a nie młynów bo w interesie młynów jest by nie były zbyt daleko piekarni. Jeżeli Polska stała by na ropie wydobywanej w Zakopanym to rafinerię nie budowałoby się w Krakowie a nie Gdańsku (zaspokajanie potrzeb wewnętrznych). Owszem wychowałem się na burakach cukrowych i z cukrowni "jadłem" chleb bo tam

damian.szefo
2014-12-17 23:38:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
mój tata. Nie opowiadaj mi łzawych historyjek na temat cukrownictwa bo się na nie nie nabiorę. Doskonale wiem że z Białorusi się wraca, to żaden wyczyn. Wróć z Korei Pł. to jest wyczyn. Nie słyszałem żeby elektrociepłownia na węgiel brunatny była na pomorzu, a ty? Fajna dziewczyna z ciebie ale .... Pisz o konkretach a nie ideach Marksa i Engelsa. Mogę z tobą pisać do upadłego ale obrażanie adwersarza nie przystoi kobiecie

depech2
2014-12-13 23:04:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
ja mam inny apel do po i psl - wypi*rdalaj z Polski czerwona hołoto !!!

ghore
2014-12-14 12:07:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dlaczego mamy karac jakis kraj takimi smieciami moralanymi stworzmy im rezerwat ogrodzony drutem kolczastym niech tam sobie zyja jak Bog sam ich nie chce zabrac spowrotem do ektoplazmy :D

Buchan
2014-12-14 13:28:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakim prawem polityków koalicji wyzywasz od czerwonej hołoty. Przecież ci ludzi wywodzą się z tej samej tożsamości co PIS. Również walczyli z komuną i byli internowani przez wojskowy rząd Jaruzelskiego. Choć nie wszyscy bo jeden spał i nic nie wiedział, po niego nikt nie przyszedł a wczoraj mienił się wielkim poszkodowanym.

luppus33
2014-12-13 20:00:10
Ocena: -7(glosow:13)-+
Czy PO czy PiS czy SLD rządzili już wszyscy że wszystkimi a mi żyło się i żyje tak samo, Kii du.y nie urywa ale zamiast siedzieć i narzekać staram się aby mojej rodzinie powodziło się jak najlepiej. Więc zamiast biadolić weźcie się do roboty

RzonatyWonsz
2014-12-13 19:48:37
Ocena: -2(glosow:10)-+
wybierajcie kierunki techniczne to nie będzie bezrobocia, nie znam ani jednego człowieka z wykształceniem technika, który by nie pracował za wcale nie małe pieniądze, sam się postarałem o takie wykształcenie, rodzice mi to samo tłumaczyli, a większość się rzuca na marketing, socjologie, inny kurs płukania czereśni, a potem siedzą i kwiczą że bezrobocie ... pfff, nie wiń rządu, rząd za ciebie szkoły nie wybrał

BOBY102
2014-12-13 19:59:03
Ocena: 7(glosow:15)-+
To słuszne co napisałeś, jednak na zachodzie EUROPY - UNI EUROPEJSKIEJ ci humaniści, zwykli ludzie po zawodowkach pracują, ża fajne pieniądze

spierdalajkurwa
2014-12-14 12:50:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
racja, po kierunkach technicznych jest praca, ale jednak nie wszyscy w kraju są zajeb#stymi ścisłowcami i po prostu sobie nie poradzą na takich studiach. poza tym wyobrażasz sobie jak nagle WSZYSCY młodzi ludzie po szkołach średnich udają się na studia techniczne? wtedy znów byłby problem, bo uczelnie by były przepełnione, państwo nie chciałoby otwierać dodatkowych kierunków, bo to za duże koszta, a ci ludzie, którym się udało dostać, też nie będą mieć pracy ponieważ panuje nadmiar inżynierów i wszelkich techników na rynku pracy.

BOBY102
2014-12-13 19:46:19
Ocena: -2(glosow:20)-+
I ZNÓW GARSTKA tych samych OSZO-ŁOMÓW KOMENTUJE i NEGUJE wszystko i wszystkich - bo im się dobrze żyje w tym MATRIXIE stworzonym przez PATOLOGIĘ OBYWATELSKĄ. PS. maja po naście kąt i minusują i plusują - i ten matrix urzeczywistniają na WIOCHA. JA mam wasze + / - w DU-PIE i karmię was i będe karmił waszym ulubionym daniem CZYLI wytykaniem WAŁKÓW- WASZYCH BOŻKÓW z PO.

jurek1102
2014-12-14 01:55:49
Ocena: -3(glosow:7)-+
Boby czy można ci jakoś pomóc?

BOBY102
2014-12-14 09:56:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
możesz pisać obiektywnie na Patologie Obywatelską ? ;D, "Obiektywny- sprawiedliwy, autentyczny, rzetelny, prawdziwy :)"

stary.kocur
2014-12-14 11:57:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
A jak coś wiem o jakimś PSLowcu albo PiSowcu to też mogę napisać, czy o tym mam milczeć?

jurek1102
2014-12-14 12:30:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Boby a nie przyszło ci do głowy że pisząc ciągle beznadziejne posty antyPO to pokazuje się tylko jakimi durniami są przeciwnicy PO ?

Bebok_69
2014-12-14 14:18:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
PO należy zdelegalizować jako partię, a jej członków należy osądzić za działania na szkodę państwa i narodu. To samo tyczy się SLD, PiS i PSL.

BOBY102
2014-12-14 16:33:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
jurku z pamiętnika Donalda Tuska "kłamstwo powtarzane 100 razy staje się prawdą" ...

BOBY102
2014-12-14 16:35:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
PS. Jurku - chyba nie uważasz się z WIRTUOZA ABSURDÓW ? Czym ten wyżej zasłużył sobie na durny ?

rafal8
2014-12-13 19:42:12
Ocena: -4(glosow:10)-+
Napisał 65 letni Moher!

majorero
2014-12-13 19:30:57
Ocena: -2(glosow:14)-+
Dopóki młode pokolenie nie nauczy się używać języka polskiego, dopóty nie ma co liczyć na pracę zapewniającą dostatnie życie. Państwo nie jest od zapewniania pracy.

Antycyponek
2014-12-14 09:59:26
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slesz
2014-12-15 08:09:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
od likwidowania nie rentownych zakładów pracy.

hejkumtejkum
2014-12-13 18:52:58
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cellarka
2014-12-13 19:08:52
Ocena: 5(glosow:11)-+
Zajrzyj na ogłoszenia o pracę w Podlaskich miastachi to powtórz. Ja nie wiem jak tam młodzież przeżywa.

przemek_fachus
2014-12-13 18:52:45
Ocena: 3(glosow:13)-+
wreścię ktoś się odważył napisać prawdę i jest minusowany. PO z PSL inwigiluje wszędzie i to się nazywa wolność?

Samwise_Gamgee
2014-12-14 01:30:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
a co wolność będzie wtedy jak wszyscy będą sie z toba zgadzać i walić ci plusy? to jest właśnie ta wolność o którą tak drzecie doopy, że mogę się nie zgadzać z twoimi bredniami do woli i możesz mnie bodnąć

przemek_fachus
2014-12-14 01:53:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
co PO PSL zrobiło patrzą jak zniszczy Polskich przedsiębiorców markety z uk niemiec czech francji markety, markety opłacją niski podatek, a Polski przedsiębiorca musi za nich płacić za ich ulgi gdzie jest ten przemysł co był a nie jakaś robota na kasie za amrne groszę mni wielki chu obchodzi kto będzie rządził tylko niech dbają o Polskich przedsiębiorców! Co zrobili z rynkiem TDI a fabryką kabli w orzarowie ceementownaimi. austostrady takie piękne że podywkonwcy poszli z torbami

BOBY102
2014-12-14 09:58:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
przemo - nie gadaj z samwise ..on ma rozdwojenie jaźni ... pisze, że pracuje za 1200 zł netto i jest szczęśliwy,a zaraz pisze, że siedzi w Anglii i ma kasy w....

przemek_fachus
2014-12-14 13:02:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dzięki Boby za info, by napisał dlaczego wyjechało do krajów Uni tyle Polaków

hejkumtejkum
2014-12-13 18:47:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko tu zostawię
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Takie tam żarciki.
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
główna
Dodano: 22.07.2018, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 58Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0