lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 02.01.2015, 16:51:50   przez: Nietolerancja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 529  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
witek41
2015-01-02 22:12:11
Ocena: 59(glosow:63)-+
Co tu pisać dajemy im mieszkania w kraju, pracę i to na lepszych warunkach niż my Polacy więc pomagajmy dalej wiem co piszę póki u mnie w pracy było ich kilku siedzieli cicho teraz jak jest ich nastu chodzą szeroko! Historia lubi się powtarzać... Może "bracia ze wschodu" znowu podziękują nam nabijając Polskie orzełki na sztachety! Coraz więcej w sieci zdjęć młodych banderowców!

zbigniewboniek
2015-01-06 14:27:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
A rząd pompuje cały czas w nich kasę, ale pieniążków na ewakuację Polaków z Doniecka nie ma. SZCZYTY SKUR,SYŃSTWA! Jaka wy zdradziecka władzę wybraliście DEBILE I LEMINGI?!!!!

stromae1
2015-01-05 17:07:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
KURW@ MAM CHĘĆ ROZJEB@C TEN RZĄD , RODACY WJEZDZAMY W NICH JAK DZIK W KAPUSTE , DAWAC MIEJSCE SPOTKANIA DATE I GODZINE.

sebololo
2015-01-04 21:43:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
W polaczkowie jest modne popierać wszystko i wszystkich którzy występują przeciwko Rosji. Gdyby Państwo Islamskie oficjalnie zaatakowało Rosję jego członkowie też znaleźliby tu zrozumienie.

Iks676
2015-01-05 01:44:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chciałbym ci powiedzieć, ze ja ani 95% polaków nie dalibysmy im nawet złamanego grosza, tak samo jak i żydom i innego typu ścierwom, co mało ze narobili szumu to chcą pieniędzy. To nasza kochana elita, od smoleńska i serii seryjnych samobójstw ten kraj stał się krajem ABSURDU tak samo jak cała unia europejska.

jamez
2015-01-10 19:07:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
o rumun wrocił

witek41
2015-01-04 20:14:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fixxxer85
2015-01-04 17:00:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak długo jeszcze ten rząd będzie nas tak poniżał...?

Gacor002
2015-01-04 16:22:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
A kiedy polski rząd zrobi dobrze polakom ? bo jak narazie na wszystko mają tylko nie dla swoich Sk.rwiały Naród !!

witek41
2015-01-04 12:48:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Emilio__14
2015-01-04 12:11:09
Ocena: 7(glosow:7)-+
Polski rząd ciągle robi dorze Ukrainie to Tax Free ja tez bym chciał kupić sobie LED TV tańszy o podatek a tu dupa, no i te 300mln czy ktoś sie nas pytał Polaków płacących podatki czy my sie zgadzamy na takie wykorzystanie naszych pieniędzy?

cube16x1
2015-01-04 07:53:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
To jest wdziecznosc ze nie skorzystalismy z propozycji Rosji o wspolnym rozbiorze Ukrainy...

YaPaE
2015-01-04 00:57:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Polska dla Polaków, jak chcą Uni to niech spier... Do Brukseli

pawel1710
2015-01-04 00:30:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mati_89
2015-01-04 00:28:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Adrian2712
2015-01-04 00:19:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Moderator banderowiec!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adrian2712
2015-01-04 00:13:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FrankEinstein
2015-01-03 22:47:58
Ocena: 8(glosow:8)-+
A w Polsce tyle rodzin głodowało w Święta!

Faralak
2015-01-03 21:49:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fanti73
2015-01-03 21:24:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak długo klasa rządząca będzie wchodziła w dupę banderowcom ?

C2ShadowMan
2015-01-03 21:19:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bulidublin
2015-01-03 21:06:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
Drodzy rodacy Ukraińcy i Rosjanie to dokładnie to samo obydwa te narody sa zdradliwe zakłamane.

bogasz
2015-01-03 20:54:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
A kto wyraził zgodę na wydanie tak wielkiej kwoty pieniędzy na obcych a co z naszymi rodakami którym brakuje na chleb i potrzeby bytu codziennego?

riv77
2015-01-03 19:35:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
W końcu niech Putin wejdzie tam wojskiem rozprawi się z tymi banderowcami i będzie po zawodach.

hubertberger
2015-01-03 19:54:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wybieranie mniejszego zła to nadal zło, ja bym i tego Putina i tych banderowców razem do jednaj mogiły wepchnął, pasują do siebie.

damian.szefo
2015-01-03 20:00:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
Wielbiciel i agent Putina. Paszoł won kacapie!!!

wiocha.pl2014
2015-01-04 00:43:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rozprawić to się powinno z tymi tępakimi z POLSKIEGO RZĄDU!!! Bo jak nie zauważyłeś to oni tu zasługują na rzeź!

riv77
2015-01-04 18:18:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
@wiocha.pl; Tak masz racje, Putin powinien policzyć się banderlanedem, a my Polacy powinniśmy policzyć się z posłami i parlamentem oraz z rządem.

damian.szefo
2015-01-04 20:32:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
riv czy ty jesteś na tyle głupi że nie zrozumiałeś nić z historii, że jak Putin policzy się z Ukrainą to weźmie się później za Polskę, Litwę, Estonię, Łotwę? A może tylko udajesz takiego głupiego? Nie, nie możliwe, za dobrze ci idzie. Pewnie jak by wkroczył do Polski to byś pierwszy machał rosyjską flagą i wydawał swoich swoich rodaków, pachołku moskiewski.

lipton1972b
2015-01-03 19:11:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

papamuchadee
2015-01-03 18:17:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
upa ma teraz kase zeby zabrac przemysl

papamuchadee
2015-01-03 18:14:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
ukraińcy precz. dajcie kase bezrobotnym i biednym . gnijcie posowiecka swołocz

brumby
2015-01-03 18:13:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
I ludzie, którzy politycznie odpowiadają za przekazanie tych pieniędzy powinni odpowiadać przed Trybunałem Stanu, za to że ukradli polskie pieniądze i przekazali je obcemu państwu. Formalnie takie działanie nazywa się ZDRADĄ STANU.

ns1007
2015-01-03 18:11:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
A nasi niby mądrzy rządzący dają im kasę, a niejaka Bobińska, nie dość że funduje im studia, to jeszcze zabiera miejsca na studiach Polakom i oddaje je ukraińcom popierającym morderców.

davidstar
2015-01-03 17:45:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
2015-01-03 17:25:10
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czy wy naprawdę nie rozumiecie że w historii przywódca dla rodaków może być bohaterem a dla innej nacji zbrodniarzem. Dla nich Bandera i Chmielnicki to bohaterowie ale nas zbrodniarze. Dla Rosjan Katarzyna II to wielka caryca dla nas organizatorka rozbiorów. Dla większości Europy Napoleon to grabieżca dla nas bohater. Dla nas Zygmunt III Waza wspaniały król dla Rosjan najeźdźca, barbarzyńca; dla Niemców Bismarck wspaniały kanclerza dla nas prześladowca wszystkiego co polskie; dla nas Piłsudski wspaniały przywódca a dla Ukraińców zdrajca itd itd

ns1007
2015-01-03 18:12:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Może i tak być, ale po chu.j im dawać kase. Nasza polska kasa powinna być na pomoc dla Polaków, a nie obcych.

damian.szefo
2015-01-03 18:22:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się. Ukraińcom to za wiele nie pomoże. Lepiej byłoby to wydać na uzbrojenie dla wojska, ot na wszelki wypadek, choć to m.w. 2 F16.

riv77
2015-01-03 19:28:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Damianku gimbusku. Nie dość żeś dziecko, to jeszcze chory psychicznie. Dla twojej chorej z nienawiści głowy i twoich urojonych faktów napisze ci taką prawdziwą wiadomość historyczną: Katarzyna II NIE była organizatorką rozbiorów Polski. A piłsudski nie jest bohaterem Polaków, tak samo Napoleon także nie jest bohaterem Polaków. W jakiej ty rzeczywistości żyjesz? Szkoda tych twoich dzieci. Jak tak bronisz ukrainców zaczynam podejrzewać że jesteś mendą ukrainską i żyjesz na nasz koszt, na koszt Polaków.

riv77
2015-01-03 19:30:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Więc jak takiś mądry i dobry to bierz tą swoją zafajdaną ukrainską rodzinę i się wyeksportuj na tą jakże ukochana przez ciebie ukraine

damian.szefo
2015-01-03 19:53:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
riv77 jesteś zwykłą gnidą nie wartą dyskusji. Ty żywisz się wkurzaniem innych. O historii nie masz zielonego pojęcia. Podaj zakład psychiatryczny w którym się leczysz to zadzwonię żeby ci wiochę zablokowali. Mieszkam we wschodniej Polsce i dużo więcej wiem o Ukraińcach niż ty psycholu. Nie bronie zbrodni. Zwalczam tylko wypowiedzi ludzi tak tępych jak ty. Każde dziecko po lekcjach w podstawówce wie więcej o Piłsudskim, Napoleonie, Katarzynie II niż ty. Ale jak się w psychiatryku siedziało to i na naukę nie było czasu. Teraz nadrabiasz zaległości z TV Trwam

riv77
2015-01-03 20:07:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brawo! Osiągnąłeś dno bezdenności. Jak tam jest? A, stop nie odpowiadaj właśnie czytam wynurzenia twego marnego intelektu. Ohyda

damian.szefo
2015-01-03 20:10:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdy myślę o tobie śpiewam sobie "mniej niż zero, mniej niż zero...." Zwykły troll z ciebie ale za to jaki śmieszny

karus44
2015-01-03 16:47:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
no inne narody to mają kase a nam to nie potrafią pomóc pewnie znowu podatki w górę polskie osły

karus44
2015-01-03 16:44:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

plemiona1234
2015-01-03 16:11:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiem może jestem starej daty ale bardzo mnie razi używanie międzynarodowego symbolu PLN w polskich tekstach publicystycznych ( co innego międzynarodowe rozliczenia bankowe,firmowe), żyjemy i mieszkamy w Polsce gdzie oficjalną i podstawową jednostką monetarną jest ZŁOTY w skrócie zł a nie PLN

siwiak
2015-01-03 15:53:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ludzie, którzy płacą podatki na swój kraj, nie dostają od niego nic w zamian. Za to ten kraj w podzięce za te podatki rozdaje prezenty innym narodom odwracając się plecami do swoich.

stefan.barszcz
2015-01-03 15:49:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ukraincy to banderowska padlina!!!!

maran_hand
2015-01-03 15:33:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
wybrani by gnoić własny naród - z takim hasłem ludzie z PO powinni iść do wyborów - przynajmniej byłoby uczciwie..

cozabzdet
2015-01-03 15:31:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ukraińcy, nie oglądając się na kogokolwiek, forsują banderowców i nadają im splendor prawdziwych patriotów. Nie zważają na to, co powie ich sojusznik Polska. W Polsce na polskich patriotów powszechnie używa się określenia faszysta, a pamięć ofiar ukraińskich mordów stara się zamieść pod dywan. Do tego klakierzy naszej władzy relatywizują historię i są święcie oburzeni na słowa historycznej prawdy. Czy widzicie tą różnicę? Jak mamy być suwerennym i silnym państwem, skoro nie mówimy jednym głosem w sprawach tak jednoznacznych? Co z tą Polską i Polakami do cholery się dzieje?

gierand
2015-01-03 15:30:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
brak słów krew sie gotuje jak człowiek czyta takie artykóly,swoich okradają z ostatniego grosza a sami grabią i rozdają na prawo i lewo złodziejska banda.

kurwamac02
2015-01-03 15:15:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hatson
2015-01-03 15:01:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak zwykle, nie lubie uogolniania i wrzucania wszystkich do jednego wora. Tak jak nie chce, zeby postrzegano mnie za granica jako zlodzieja i naciagacza, z czego jestesmy w swiecie znani. Nie wszyscy Ukraincy to postbanderowcy. Tansza sila ze wschodu ? Chyba my, Polacy powinnismy to jak najbardziej rozumiec. Jezdzimy od dziesiecioleci na "zachod" do pracy. Szkoda, ze kazdy kraj nie moze byc dla siebie samowystarczalny i ludzie zmuszeni sa do opuszczania swoich domow. Firmy sie przenosza stopniowo, do kolejnych, slabiej rozwinietych krajow. W PL tez rosna koszty i niedlugo pouciekaja

szymon91tz
2015-01-03 14:13:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ukraina jeszcze gorsza była od Niemców

roszer
2015-01-03 13:59:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
jakie 300mln? zapytajcie ile wróciło w walizkach do kieszeni ofiarodawców

energyman00
2015-01-03 13:56:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pomoc Ukraińcom !!!! a swoim na lekarzy nie maja tępy naród patrzy i nic nie robi tych byków z rządu za jaja i na latarnie !!!!

poprawnyoo
2015-01-03 13:51:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
heh cudzy nacjonaliści wam przeszkadzają, a masy nacjonalistów we własnym kraju nie widzicie?? "widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie"

Greg0666
2015-01-03 13:23:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Napisałem tu komentarz o tym że gdyby porównać Polskę do polskiej rodziny to żadna rodzina nie pożycza pieniędzy kiedy sama ma długi, rozpisałem się bardziej obszernie i usunięto mój komentarz przez moderatora, ciekawi mnie jaki był tego powód? czyżby wiocha nie była bezstronna?

wojtyla85
2015-01-03 13:17:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Brawo! Dac im wiecej kasy! Sprowadzic ukrainskich studentow i chorych! Przeciez nas stac! Na powaznie... kacap moskiewski i kacap kijowski nidgy nie bedzie naszym bratem! Dzicz i zacofanie. Ze wschodu nic nigdy dobrego nas nie spotkalo. Zdrajcy mordercy i gwalciciele...

Greg0666
2015-01-03 13:15:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anabarbara
2015-01-03 13:12:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak to jest jak na hama wlazi sie do dupy pseudo braciom-mordercom ukraincom.Swiat sie konczy ze dzieja sie takie rzeczy.Dlaczego nasz rzad wpierdala sie do polityki panstw wschodu,ze co boi sie ze ukraincy znow zaczna mordowac i ze historia sie powtorzy.Putin wie co robi i nigdy nie dopusci do samodzielnosci ukrainy,to najgorsza zaraza jaka istnieje i zyje przy naszej wschodniej granicy.

marcin212122
2015-01-03 13:08:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
I na to pieniądze znaleźli, a na infrastrukturę, służbę zdrowia, ratowanie ZUSu, zmniejszenie długu publicznego, pomoc wielodzietnym i najbiedniejszym rodzinom nie ma i raczej jeszcze długo nie będzie, jednak dla obcych jest masakra.

Atomico79
2015-01-03 13:01:32
Ocena: 9(glosow:9)-+
Podczas drugiej wojny swiatowej mordowali zarowno hitlerowcy jak i sowieci, chorwatcy ustasze czy banderowcy. Paradoksem jednak jest, ze dzisiaj Hitler nie jest bohaterem narodowym Niemiec, Stalin-Rosji, Pavelic-Chorwacji a Bandera dla Ukrainy jest.

Edina1993
2015-01-03 12:53:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magdasexx
2015-01-03 12:51:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
BEZPOŚREDNIO KOPACZOWA NADZOROWAŁA TRANSFER TYCH PIENIĘDZY NA UKRAINE .

profalok
2015-01-03 12:43:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Drago33
2015-01-03 12:38:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ręce OPADAJĄ :-(

magdasexx
2015-01-03 12:37:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
OBEJRZYJCIE NAPRAWDĘ DOBRY FILM -pt. WOŁYŃ ZAPIS ZBRODNI , tam widać jak ukraińscy bracia kochali kochają i będą kochać Polaków i popierajmy Kopaczową i Komorowskiego w kolejnych projektach wspierania Ukrainy .

profalok
2015-01-03 12:33:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pluja nam w twarz a my udajemy ze deszcz pada

max996
2015-01-03 12:22:45
Ocena: 8(glosow:8)-+
Wiecie co ja już się wstydzę tego że mieszkam w Polsce takich złodziei oszustów i krętaczy nie widziałem jeszcze nigdzie oddają kase ukraińcom z jakiej kurw@ ja się pytam okazji i to czyje pieniądze nasze pasożyty i pijawki GRATULACJE DLA WSZYSKICH WYBORCÓW PO, PSL, SLD i ich poplecznikom. To jest hańba wyrazy absolutnego braku szacunku dla polaków wymordowanych przez UPA i to w tak brutalny sposób. Poza tym przeproszenie za akcję "Wisła" to kolejne uderzenie w policzek w stronę polaków przez nasz ""własny"" rząd

witek41
2015-01-03 13:17:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jk112
2015-01-03 12:13:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marczello
2015-01-03 12:12:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Polacy nie maja nic do gadania. Mają realizować niemiecka politykę na wschodzie. UE kazała dać 300 mln to maja dać i nie pyskować.

lejn
2015-01-03 11:40:43
Ocena: 9(glosow:9)-+
Dajemy Ukraińcom mieszkania, możliwość studiowania ZA DARMO, do tego hojnie obdarzamy je stypendiami w kwotach nawet 5000 zł za miesiąc. Co warte jest państwo, które praktycznie nie wspiera własnych obywateli a stwarza ogromne możliwości i daje się "doić" obcokrajowcom? Ukrainiec nigdy nie będzie moim bratem.

bigronald
2015-01-03 11:26:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jedynie dojście do władzy Ruchu Narodowego może to Państwo uleczyć.

saviola1
2015-01-03 11:19:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
bo nasz rzad to jedno wielkie ścierwo! przebaczeni, pojednanie? owszem zapomnienie jak WIDAĆ NIGDY NIE BĘDZIE NAM Z UKRAIŃCAMI DANE! Teraz to nasi "kibole" im się kulturalnie za to odwdzięcza a za to nasz rzad skrytykuje naszych "kiboli" - patriotów. A ukraińskie ścierwo będzie OK i bez odzewu!

DangerousBoy
2015-01-03 11:16:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
Idioci..... te 300 mln mogliby przeznaczyc na leczenie nas a nie wysylac piniadze dla tych popierdolcow...

Mr.Spook
2015-01-03 11:50:52
Ocena: -12(glosow:12)-+
Sam nie jesteś bystry... gdybyśmy nie wysłali 300mln, to ruskie za 5 lat mogliby się wpitolić do Polski... a tak rosyjska armia wykrwawia się na ukraińcach, pieczemy 2 pieczenie na jednym ogniu, pozbywając się dwóch problemów, i w dodatku nie musimy wysyłać własnego wojska, to jest strategia nie do ogarnięcia dla kurzych móżdżków...

mingus33
2015-01-03 12:53:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
spok, ty tak serio? taka np bułgaria to by się wykrwawiła w ukrainie, ale ruskich jest tyle, że mogliby wjechać już jutro i nawet by nie odczuli. ale masz fajną strategię...

jestemsuper
2015-01-03 11:14:28
Ocena: -5(glosow:5)-+
No i co? Przeszło 10 tys ludzi łącznie w kilku miastach. To jest nawet nie 1% społeczeństwa. Miałem na studiach 5 cudzoziemców na roku. Czy można zatem powiedzieć, że byliśmy rocznikiem międzynarodowym bo 5 na 240 było zza granicy? Eee. Nie ma to jak pakować wszystkich do jednego worka. Zauważyłem też, że bardzo często-gęsto o upainie itd wspominają ludzie, którzy nie wiedzą NIC o historii. Internet im powiedział - zamordowali - i wszyscy krzyczą - ZAMORDOWALI banderowcy jedne. Śmieszne tak troche ...

asd1905
2015-01-03 10:52:15
Ocena: -9(glosow:9)-+
zanim ktos napisze bzure o banderze proponuje poczytac troszke o nim :) w czasie morow na polakach bandera przebywal w obozie i nie sprawowal bezposredniej wladzy nad upa

dahomej
2015-01-03 11:05:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wypad do swoich na majdan pedale ukraińcu.

jestemsuper
2015-01-03 11:19:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
@dahomej Wróć do podstawówki i naucz się tworzyć proste zdania :) Swoją drogą owszem Bandera mimo, że czynnie udziału nie brał, był natomiast symbolem powstania przeciwko okupacji. Coś jak Lawrence w Kosogłosie.

bigronald
2015-01-03 11:27:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
Hitler też osobiście osobiście nie mordował czyli idąc Twoim tokiem myślenia nie był taki zły.

asd1905
2015-01-03 11:39:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
bigronald problem z hitlerem jest taki ze teraz nawet niemcy uwazaja ze zle zrobil i nie jest bohaterem narodowym jak bandera, po 2 hitler wiedzial co robi bo sam wydawal rozkazy, a bandera nie sprawowal kontroli nad tym co sie wtedy dzialo przynajmniej nie w pelni wiec tez mial maly wplyw na to co sie dzialo nawet jesli powiedzil by nie to kto by przejmowal sie typem ktory siedzi w obozie i nic nie moze zrobic?

jestemsuper
2015-01-03 12:08:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
bigronald Nigdzie nie napisałem, że Bandera był dobry albo zły. To jest postać kontrowersyjna. Dla jednych był dobry dla innych był zły. Coś jak Piłsudzki, który wcześniej był tu poruszany.

Illidan21
2015-01-03 10:32:42
Ocena: 6(glosow:6)-+
Kto o tym zadecydował,śmiecie bez honoru wolą oddać pieniądze gnojom którzy nami gardzą niż własnym obywatelom!

Ambition1007
2015-01-03 10:29:05
Ocena: -7(glosow:7)-+
Polacy mordowali ale "nie tak bestialsko" jak Banderowcy..chod? podpale kogo? potne ?ywcem,i zakopie. A nast?pnie Ciebie kulka w ?eb. B?dzie jakas r?nica? Tak czy inaczej zginiesz. Wi?c Polak rznal,to Ukrainiec odpowiada?. Taka jest prawda..Ile Polskich biznesmanow tam zarobi?o miliony,ale oni nie wyganiaja nas bo tolerancja wci?? istnieje. Nie wytykuja nam publicznie ze pozabijali ukrai?cw..

SzeResZ
2015-01-03 10:46:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Raz, to pisz wyraźnie. Dwa, to jest różnica, w tym, że ukrańskie bojówki były nastawione na zabijanie dzieci, kobiet i starców "nie tak bestialsko" nie ma nic do rzeczy...

thyr
2015-01-03 10:14:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak juz wszyscy zielono-wyspowi autochtoni opuszcza ten raj na ziemi , mlodziez ze wschodu chetnie zasili szeregi bogaczu za 1280 netto i kij im w oko

elmo76
2015-01-03 00:29:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Boże gdzie ja żyje ?

tremey
2015-01-02 22:19:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

witek41
2015-01-02 22:12:11
Ocena: 59(glosow:63)-+
Co tu pisać dajemy im mieszkania w kraju, pracę i to na lepszych warunkach niż my Polacy więc pomagajmy dalej wiem co piszę póki u mnie w pracy było ich kilku siedzieli cicho teraz jak jest ich nastu chodzą szeroko! Historia lubi się powtarzać... Może "bracia ze wschodu" znowu podziękują nam nabijając Polskie orzełki na sztachety! Coraz więcej w sieci zdjęć młodych banderowców!

CountPerun
2015-01-02 18:39:10
Ocena: -17(glosow:19)-+
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. My mordowaliśmy Ukraińców, a oni nas. Piłsudski jest u nas niewątpliwie bohaterem, a też sporo za kołnierzem miał.

enter69
2015-01-02 23:07:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
ale my nie mordowaliśmy tak bestialsko ukrainców. I się odczep od Piłsudskiego to nasz bohater narodowy a ten kutas z upa bandera to zwykły wiejski morderca.

Prosecutor
2015-01-03 10:29:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
"My" to znaczy kto? Jesteś Niemcem czy Rosjaninem, nie napisałeś konkretnie.

jestemsuper
2015-01-03 11:23:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widzicie. Jakby tak popatrzeć na historie polskich sąsiadów, do POLACY nie mają prawa czcić marszałka. Dla reszty wokół on był też zbrodniarzem. W Polsce też tak był postrzegany. Hmm.. Ciekawe czemu kiedy wchodził do Kielc to ludzie zamykali okna. Piłsudzki to postać nie mniej kontrowersyjna niż Bandera. Ale co tam - wiocha.pl - buk, honor, ojczysna.

CountPerun
2015-01-03 19:35:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
-> Prosecutor Masz problemy z rozumowaniem czy z czytaniem? Jasne, Rosjanie i Niemcy stadami oblegają wiochę.

Prosecutor
2015-01-05 17:28:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ależ jak najbardziej czytam ze zrozumieniem. Piszesz "My mordowaliśmy Ukraińców", Ukraińców mordowali Niemcy w czasie II Wojny Światowej, a Rosjanie przed i po niej, ergo - jesteś Niemcem albo Rosjaninem, piszącym po polsku na wiocha.pl Miałbym jakieś wątpliwości, gdyby to może Polacy mordowali wschodnich sąsiadów, jednakże nie było takiej sytuacji. Po stronie polskiej była samoobrona, akcje odwetowe na sprawcach mordów, ale nigdy zorganizowanego ludobójstwa.

miemik
2015-01-02 18:04:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lukaszenka17
2015-01-02 17:38:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miemik
2015-01-02 18:06:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie wiem czy warto tą stronę upubliczniać i tu reklamować, jak wiesz to czytaj, zaraz potomkowie sbków ja zamkną - bo prawda na wojnie umiera pierwsza

orion1974
2015-01-02 17:36:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie porównuj Napoleona człowieka który był strategiem i prowadził wojny do Bandery co palił żywcem kobiety i dzieci :(

bingo73
2015-01-02 17:28:06
Ocena: -10(glosow:18)-+
my i Francuzi uważamy Napoleona jako bohatera, choć dla większości Europy był co najmniej złoczyńcą, jeśli nawet nie dyktatorem, Czcimy Piłsudzkiego, choć pewnie gdyby nie strach Niemców, a później jego śmierć, to Polska byłaby odpowiedzialna za rozpętanie wojny w Europie. Zygmunt III Waza, u nas Król z własna kolumną, a w Rosji i Ukrainie najeźdźca i barbarzyńca. Przykładów takich można podawać w nieskończoność.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Tarczyński niebawem
  •  Trumpizm.
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0