lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Max o Franku i Frankowiczach...YTPlay
Dodano: 21.01.2015, 19:12:01   przez: Ventyl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 198  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
RuterFull
2015-01-21 19:48:42
Ocena: 37(glosow:63)-+
Pojechał ich i to równo... Teraz płaczą bo willa jeszcze nie spłacona... Trzeba było brać jak wszyscy rozsądni w PLNach a nie na cwaniaka i jeszcze ja nie dość że swój spłacałem tyrając w Szwajcarii gdy frank był po 2 z groszami, to teraz jeszcze tych nowobogackich bo po mediach lamentują... Jak was nie stać na spłatę to w alpy sery robić a zarobki na kredyt małżonkom wysyłać...

humvee
2015-01-24 17:50:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
uwielbiam gościa !!!!!!!!

baren
2015-01-23 18:16:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Może się zdziwicie, ale uważam, że cały ten szum dookoła kursu franka to jest zamydlanie oczu. Prawdziwym problemem, który dotknie każdego żyjącego w RP jest kurs dolara amerykańskiego. Pomyślcie w jakiej walucie rozlicza się Polska z długów zagranicznych (?). Pamiętam jak kosztował poniżej 3 zł, a dzisiaj 3,76. Wszyscy, czy chcemy czy nie, za to zapłacimy.

hubertberger
2015-01-23 13:35:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja zapierdalam, liczę kasę i nie mam kredytów. W życiu złotówki z mojej pracy nie dołożę do cwaniactwa. Dziękuje do widzenia.

polkowski
2015-01-23 10:20:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
tu nie chodzi o pomoc Polaków dla dużej grupy społeczeństwa tylko zmuszenie banków do przejęcia części długu np. zamrożeniem kursu franka po cenie grudniowej jak zrobiła Chorwacja. Czyli na swoją d...ę banki wezmą różnicę kursu franka . Oczywiście PO-PSL zapytało się grzecznie obcych banków w Polsce czy one też to zrobią . Odpowiedź była krótka : NIE . I koniec sprawy , będzie dalej jak dotychczas. Taki rząd wybraliście.

Hanys1970
2015-01-23 08:17:36
Ocena: -13(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2015-01-23 10:09:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oldbutcher84
2015-01-23 07:58:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
byleth franek??????Lub zwolennik PO

oldbutcher84
2015-01-23 07:53:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Teraz tekst dla tych co to sie napinaja na Maxa ze to zdrajca,klamca itp.Powiedzial jak jest i to prawda!!!!Franki myslaly ze tanim kosztem sie czegos w zyciu dorobia a tu nagle szok zdziwienie bo ich wyruchano!!!To nie wina Maxa Kolonko a samych frankow ze sie dali naciagnac i kolesiostwa od niejakiego polTUSKA

byleth
2015-01-23 06:05:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
Współczuję debilom, którzy w tym kretynie widzą autorytet ...

spacz
2015-01-23 20:01:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spiritss
2015-01-23 04:48:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
A może by tak odebrać socjal osobą, które z własnej winy słabo zarabiają, bo się nie chciały uczyć? Problem polega na tym że frankowicze to też osoby, które podpisały umowę kredytową nieświadome ryzyka, jakie się z tym wiąże, a świadomy ryzyka bank nie powiadomił klienta o ryzyku a namawiał na podpisanie umowy.

kurwamac02
2015-01-23 10:04:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Robimax
2015-01-22 22:51:53
Ocena: -5(glosow:11)-+
Co wy pieprzycie ?! Przecież pomoc frankowiczom uderzy w banki i jakiegoś grubego prezesa a nie w społeczeństwo. To nie my mamy im pomóc ,tylko banki mniej zarobić. Więc nie słuchajcie go bo on może być sponsorowany przez jakiś bank i pewnie jest bo nie wierze że może być aż tak głupi.

tygry_wigrry
2015-01-22 23:39:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
No właśnie! Nie wierze że ktoś może być taki głupi jak ty! Serio tak ci mówią w tv?

scalak1
2015-01-22 22:11:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sly79
2015-01-22 21:15:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Marius Mix Kolanko

mmort
2015-01-22 19:55:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dla tych co nie pamiętają albo pamiętać nie chcą - kiedy w 2006r KNF wprowadził po raz pierwszy Rekomendację S w celu zmuszenia banków do ograniczenia ilości kredytów we frankach PiS OFICJALNIE zaprotestował (dokument cały czas dostępny na stronie PiS-u) argumentując, że ograniczenie takie "uniemożliwi wielu młodym ludziom zakup własnych mieszkań" i że żadnego zagrożenia wzrostem kursu nie ma. Więc niech się Kolonko zamknie i nie pie...

mlw1488
2015-01-22 19:19:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
Tak szczerze mówiąc to nie widzę wielkiej różnicy między ofiarami franka, a ofiarami Amber Gold. Tu i tu ktoś was oszukał, normalna sprawa, tak skonstruowany jest ten świat.

leviticus_1
2015-01-22 18:43:03
Ocena: -16(glosow:30)-+
Sie ku*wa odezwał specjalista od wszystkiego pan Mix Kolanko. Nazywa polskich kredytobiorców cwaniakami, a sam w latach 80-tych spier**lił do Stanów bo w Polsce byłby nikim. Od 1992 roku był korespondentem TVP i przez TVP był opłacany. A TVP skąd ma pieniądze? Z abonamentu i skarbu państwa. Zapomniał jak go polska telewizja wspomagała na obczyźnie..I teraz ma czelność oceniać Polaków. I kto tu jest cwaniakiem panie Kolanko. Ja, co wypruwam sobie żyły żeby 28 m spłacić??

cinek890
2015-01-22 18:36:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Kolonko dobrze gada! Sytuacja dotknie tych normalnych, zwykłych szaraczków którzy zmuszeni byli wziac kredyt by miec gdzie mieszkac. nie wszyscy maja mieszkań worek po babciach,wujkach itp itd a juz lepsza opcja jest placic przez 20-30lat z nadzieja ze kiedys to mieszkanie bedzie nalezalo do dzieci, wnuczat niz placic cale zycie komus za wynajem i nie miec tak na prawde nic. proste. oczywiscie w TV pokazywali biedakow zaplakanch ze im z portfela ubedzie. szkoda ze wiekszosc to ludzie ktorzy zarabiali na mieszkaniach , brali na kredyt a splacali im wynajmujacy. to placze 1 z 2gim ze mu ubedzie

anubisgd
2015-01-22 18:35:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shinu
2015-01-22 18:28:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JeannYine
2015-01-22 16:58:51
Ocena: 8(glosow:12)-+
To jest właśnie RYZYKO- trzeba sie z tym liczyc a nie... że może się uda.... Czemu ludzie co brali w PLN maja im teraz pomagać? Sami mogli brać we Frankach ale rozsądek i niestabilna waluta przechylił szalę- że PLN jest bardziej przewidywalne.

Vendetta85
2015-01-22 16:58:07
Ocena: 5(glosow:7)-+
sama prawda , nie mam zamiaru byc platnikiem tych cwaniaków . Nigdy nie wzialem kredytu wiec dlaczego teraz jakas czesc moich skladek ma byc przeznaczona na "pomoc" tym cwaniakom , ktorzy maja domy samochody itd...Jak rzad im pomoze w splacie i spalci im po klkadziesiat czy kilkaset tysiecy zl na glowe z naszych pieniedzy oczywiscie , to ja chce obiecane mieszkanie !!

NoZastanowSie
2015-01-22 16:31:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hazard to hazard. Rzad jesli juz to pwinien pracowac nad ustwami stabilizujacymi. Trzeba sprzedac lasy, kopalnie, nawet zadek, jesli to bedzie konieczne, bo stan budzetu trzeba czyms zalatac przed wyborami, zamydlic czy, a pieniazki skads musza wziac, bo po "aferze tasmowej" BELKA JUZ NIE DODRUKUJE.... i prawda o zrujnowanej gospodarce wyjdzie na jaw. Trzeba sie zgadzac na to co chce Merkel i Medrcy Syjonu, bo moze jakies dofinansowanie w zamian wyskubie.

amblin
2015-01-22 16:30:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
dobrze że mówi jak jest przynajmniej wiejskie głupki wiedza jak jest bo bez wiedzy jak jest mieli by problem z defekacją zapewne

GanGstaRR
2015-01-22 16:03:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak zwykle dobrze gada, taka prawda. Ta "pomoc" też ma za zadanie ratować kolesiów...

mis777
2015-01-22 16:00:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
mając pensje 2.5 tyś w 4 lata wybudowałem 120m2 dom nie brałem kredytu.oczywiście działkę posiadałem. DA SIĘ. więc jak brałeś to kwicz i płać

kleo007
2015-01-22 18:53:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
2,5 tysiaca czego ? Euro, funtow, dolarow, frankow? Bo chyba nie wmowisz tu nikomu, ze osoba na tzw dorobku za 2,5 tys zlotych miesiecznie w 4 lata wybuduje dom, utrzyma sie i ogolnie normalnie funkcjonuje - tankuje auto, robi zakupy, placi rachunki itd. A teraz policzymy - 2500x12=30000x4=120000! A teraz niech ktos madry wypowie sie, jakie sa koszty budowy 120metrowego domu?!

veyron2685
2015-01-22 19:42:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
kleo007 ja buduje dom około 90m ale z piwnicą,stan surowy otwarty to koszt około 80 tysi,działke dostałem od rodziców,budowa przy wydatnej pomocy rodziny i moich własnych sił

mis777
2015-01-22 20:07:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
kleo; więc za robociznę nie płace bo sam tyrałem wraz z rodzicami przy wykończeniu pomógł szwagier tylko dach robili fachowcy.Żyje w tym zwalonym kraju więc wydaje i zarabiam PLN. Dom po wycenie około 450tyś zł zainwestowane wiele wiele mniej. DA SIĘ!!!

kleo007
2015-01-22 21:55:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
To bylo pytanie retoryczne. Znam ceny budowy, materialow, fachowcow, ale tez wiem jak nieoceniona jest pomoc rodziny i gdy ktos cos nam wykonuje po nizszej cenie,np szwgier elektryk, tata buduje itd. Ale nikt mi nie wmowi, ze stawia sam dom za 2500zl. Na sam dojazd do pracy kolo 50 km 400 zl i juz mammy 2100 - jakies zwykle zakupy 100, aj szkoda wyliczac, ale chyba wiadomo, ze ubywa z tej wyplaty i nie odlozy sie z zarobionych 2500 - 2500zl !....?

kleo007
2015-01-22 22:05:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Panowie jeszcze pomyślcie, ze ludzie nie maja dzialek, a wy mieliscie i juz za cene dzialki 10 arow kolo 100tys macie dom w stanie surowym. I nie kazdy moze liczyc na pomoc rodziny. Zaznaczam, ze nie mam kredytu, ale w 2014 mielismy dobudowe i remont domu, ktory tez robilismy pol na pol swoimi silami i fachowcy tez byli.

slayer172
2015-01-22 15:33:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak nie rząd to wymusi to banki nie chcąc skapitulować dadzą ujemne oprocentowanie i znowu złotówy zostaną wydymani hehe

slayer172
2015-01-22 15:31:54
Ocena: -8(glosow:14)-+
Jak czytam te debilne komentarze typu że frankowicze są ugotowani to śmiać mi się chce. Mam kredyt we frankach od 10 lat i przez te 10 lat spłacając śmiesznie niskie raty na dom (wille) żyłem nie odczuwając spłaty kredytu, podczas gdy złotówkowicze kwiczeli z bólu. Teraz moja rata wzrosła o 200 zł czego też niespecjalnie odvczuwam i stać mnie spłacać kredyt nawet jak CHF będzie po 5 zł. Ale jest wielu kredytobiorców (nawet większość) którzy nie będą w stanie spłacać kredytu, więc polaczki - złotówy nie napalajcie się bo i tak po części będziecie musieli do nas dopłacić. Jak nie rząd to wymusi

kurwamac02
2015-01-22 17:12:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
2015-01-22 15:09:41
Ocena: 2(glosow:18)-+
Przed włączeniem tego filmu mówię sam do siebie (czasem tak mam): "na pewno powie że to wszystko wina PO i Tuska bo to stały punkt KAŻDEGO jego programu" - bach, połowa drugiej minuty, zgadłem! :)

Vendetta85
2015-01-22 16:59:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

oldbutcher84
2015-01-22 14:53:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
jak sie wzielo kredyt to trzeba go splacac a nie biegac po telewizji i plakac jak to teraz tym frankom krzywda sie dzieje.Sam mam kredyt.Stanowcze NIE na doplaty dla frankow

LuskaI23
2015-01-22 14:44:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie wiem jak można wziąć kredyt w obcej walucie i nie brać pod uwagę tego że cena danej waluty może wzrosnąć i to nie ograniczenie, bo wszystko się może zdarzyć. Trzeba być naprawdę nieodpowiedzialnym. Wolałabym dłużej mieszkać z rodzicami, niż do końca życia co miesiąc spłacać ogromne sumy. Ciągle myśleć skąd wziąć i żyć w stresie. Lepiej dłużej poczekać i samemu sobie uzbierać niż zobowiązać się tak na całe życie. A już żądać pomocy od innych obywateli za swoje nieprzemyślane decyzje to jest szczyt bezczelności.

konnycky
2015-01-22 14:14:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Prawda jest taka, że każdy by chciał mieć coś swojego, założyć rodzine, urządzić sie i cieszyc sie życiem a nie płacić tak jak w Warszawie jednej wypłaty za wynajem u kogoś... Żal mi frankowiczów bo są utopieni na maksa ale ciesze się, że ja jestem na tyle odpowiedzialny żeby nie brać kredytu na całe życie, choć z drugiej strony za to żyje u kogoś a to jest dalekie od ustatkowania...

przemek5d
2015-01-22 13:13:14
Ocena: 4(glosow:6)-+
pewnie najwięcej kredytów we frankach mają posłowie i ich rodziny i stąd inicjatywa pomocy ,,frankowiczom"

Zba72
2015-01-22 13:36:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie, prawi sami Pełowcy i SLdziaki.

sell71
2015-01-22 12:40:35
Ocena: -3(glosow:13)-+
po komentarzach zaraz widać które łosie maja kredyt franciszkański :) zasada numer jeden wszelkiej maści cwaniaki i debile - bierz kredyt w walucie w której zarabiać MATOLE - zwłaszcza kredyt długoterminowy, życie i ekonomia są bezlitosne w nauczaniu czego właśnie teraz doświadczacie!!! Pozdrawiam i życzę szczęścia w bankructwie :D

degenerat9
2015-01-22 12:23:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Krzyczą o pomoc dla kredytobiorców co jest niemożliwe. Lepiej pomyśleli by nad zrównaniem zarobków polskich z europejskimi skoro już w tej unii jesteśmy.

mlw1488
2015-01-22 16:51:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
I wprowadzili ustawę likwidującą biedę!!

michalbmw
2015-01-22 12:09:31
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dobrze gada Max

gekon80
2015-01-22 11:59:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie wszyscy podczas zaciągania kredytu we frankach kierowali się chęcią zysku i oszustwa. Ja zaciągnąłem kredyt we frankach z konieczności, po prostu nie było mnie stać na kredyt w złotówkach. Nie brałem kredytu na miliony, ale po to by nie mieszkać z mamusią tak jak co poniektórzy wypowiadający się w tym temacie. Chciałem stworzyć rodzinę, rodzinę która nie musi pasożytować na mamusinej rencinie w drugim pokoju. Moje zarobki niestety nie były wystarczające aby zaciągnąć kredyt w złotówkach. Nie miałem innego wyjścia. Proszę więc abyście nie mierzyli wszystkich jedną miarką.

bluecont
2015-01-22 12:16:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie chodzi o zysk czy oszustwa, lecz chodzi o to że chcieli płacić mniej za to samo. Jak kogoś nie stać to nie bierze kredytu, a potem maja inni za niego płacić. Nie od dziś wiadomo jak coś za ładnie wygląda to pewnie tak jest.

szprocior
2015-01-22 12:51:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dokładnie. Nie było stać na kredy w złotówkach to trzeba było się jeszcze trochę pomęczyć. A Twoje uspr. to tak jak ja bym powiedział że wziąłem na nowe ferrari bo nie będę się męczył w starym audi a dawali mi tylko we frankach... sranie! Nie stać, nie biorę. Chcesz zmian, to nie ratuj się kredytem we frankach i nie tłumacz się, że tylko taki Ci dali, tylko baranów z peło trzeba było od koryta odciągnąć (statystycznie zakładam, że i tak je olałeś). A za przyjemność własnego mieszkania płacz i płać teraz.

gekon80
2015-01-22 12:52:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
bluecont Nie chciano mi udzielić kredytu w złotówkach, zaproponowano we frankach. Mając na uwadze dobro i przyszłość swojej rodziny miałem się nie zdecydować? Miałem mieszkać z żona i niepełnosprawnym dzieckiem na kupie u mamusi? Niejeden pewnie by tak uczynił. Nie mów tylko że Ty byś odmówił gdy nie było innej opcji. Ja nie mam luksusów, szklanych pałaców i innych wygód które bym zawdzięczał niskim ratom za franka. Mam za to poczucie dumy i świadomość tego że nikomu niczego nie zawdzięczam, oraz najpiękniejsze chwile w życiu spędzone z rodziną w moim własnym lecz skromnym domu.

gekon80
2015-01-22 12:57:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
szprocior Ja nie płaczę bo teraz mnie stać na spłatę tego zasranego franka. Napisałem tylko jakie były moje pobudki do zaciągnięcia kredytu we frankach 10 lat temu. Napisz tylko w jakim wieku wyprowadziłeś się od mamy skoro nie rozumiesz o czym piszę.

bluecont
2015-01-22 14:30:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
gekon80: Ale będziesz zawdzięczał jak Polacy będą Tobie pomagać. A jak by Ci odmówili w złotówkach a zaproponowali Providenta ? też byś się zgodził ?

jaa28
2015-01-22 11:56:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kolejny jego filmik i kolejny raz się z nim zgadzam żyjemy w tak zakłamanym kraju że nawet nie zdajemy sobie sprawy media wszystko zatajają podają tylko te informacje które są wygodne dla nich i polityków

miodzjo
2015-01-22 11:50:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mądrze gada, tylko nie wiem po co do tego miesza politykę. Przecież Tusk, ani nikt inny nie kazał kowalskim brać kredytu we frankach.

kronk111
2015-01-22 11:44:26
Ocena: -3(glosow:9)-+
Więc ci co się wypowiadają o frankowiczach nie się wcześniej w łeb walną zanim się wypowiedzą. Czy wy nie widzicie że to ministrowie i posłowie walczą o swoje korytko żeby nie przepłacać. Sam palant Mix Kolanko ( ekonomista za dychę) to powiedział w tym żenującym przemówieniu.

kronk111
2015-01-22 11:41:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
Aż żal słuchać tych bredni. Mam kredyt we frankach i wcale nie płaczę. Wcale nie potrzebuje rządowej pomocy. Miałem pełną świadomość tego co robię. Po za tym w latach 2005 nie było innej opcja jak kredyt we frankach no chyba że się zarabiało min 7000zł i miało dużo zabezpieczeń. A cwaniak to jest on bo uciekł z Polski i udaje burżuja, który już nie potrafi dobrze mówić po polsku. Ciekawe czy potrafiłby tu żyć w tych czasach zdrajca. Wracając do 2005 to niestety kredyty zaczęły się od rządów SLD (Belka - frajer) i PIS (Marcinkiewicz - lowelas). Więc ci co się wypowiadają o frankowiczach iech si

degenerat9
2015-01-22 12:04:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dlaczego cwaniak? dlaczego zdrajca? co do mowy to mówi wyraźniej niż były premier

arek2202
2015-01-22 13:31:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Podzielam opinię przedmówcy. Też mam CHF i nie płaczę, a już na pewno nie chcę pomocy MATERIALNEJ ze strony Państwa. Faktem jest, że jak my zbankrutujemy, to zapłacicie za to Wy wszyscy - podatnicy...

Papa_wiocha
2015-01-22 11:39:18
Ocena: -1(glosow:13)-+
Koncepcja życia na kredyt (która spowodowała kryzys w USA jak wiemy) to wina Tuska? Głupszych rzeczy od tego pachoła rosyjskiego nie słyszałem jak żyje.

degenerat9
2015-01-22 12:05:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zaczeli uczyć was w tych szkołach czytania i słuchania ze zrozumieniem a mimo to jest z wami coraz gorzej.

robee1977
2015-01-22 11:34:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
a co się dziwić społeczeństwu, które nie potrafi liczyć i zadłuża się nawet w "chwilówkach" na 2000%... kiedyś wałęsa twierdził, że Polacy nie muszą się uczyć matematyki aż 8 lat w szkole podstawowej... no to mamy teraz to co chcieliśmy...

bonifacq
2015-01-22 11:21:42
Ocena: -4(glosow:8)-+
OD tych hamburgerów z MC donalda mózg mu sie z gównem wymieszał i pier...i głupoty do tego ten śmieszny amerykański akcent , ale dlaczego nie powie że Polaczki płacą z własnych podatków na księży pedofilów i dziwkarzy ?? bo tego zmienić już nie można , na KRUS nierobów rolników ,itd to jest wszystko w porządku ??!!

tlenowygonzo
2015-01-22 11:20:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ty, ty i ty, myślisz, że nie masz kredytu w dewizach? Rząd go za ciebie wziął. Twój ukochany premier i prezydent zabdali, żeby nawet twoje dziecko miało dług w USD, który również sporo podrożał. Śmiejecie się z siebie jak Kargul z Pawlakiem, podczas tłuczenia dzbanów i obcinania rękawów:)

szprocior
2015-01-22 12:54:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
... i weź tu miej dziecko. Smutne ale prawdziwe.

Mr_Flood
2015-01-22 11:04:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
dofinansowanie jednego "frankowicza" będzie tak kosztowne jak dofinansowanie kilku matek z wielodzietnych rodzin których dzieci nie mają nawet na k@rwa buty i książki do szkoły. ale na hoooj dać komuś kto nie ma na podstawowe potrzeby, lepiej dać komuś kto ma wille a zabrakło mu na basen

vegoo
2015-01-22 10:53:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
Co wy gadacie za bzdury. Max wrzucił wszystkich do jednego wora a znajdują się w nim również tacy ludzie którzy kupili mieszkanie żeby zalozyc rodzine a przy zarobku 2000 zł jest różnica w racie 600 we frankach czy 1100 w złotówkach. Życie w swoim mieszkaniu to życie ponad stan? No to żeś pan pojechał.

robek997
2015-01-22 11:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vit14
2015-01-22 12:04:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak brałem kredyt w złotówkach to frankowicze ze mnie się śmiali, że liczyć nie umie, bo oni cwaniaki ze złotymi kartami, dziś wiem że to oni nie tyle są złotymi klientami co kurami znoszącymi złote jajka dla banku. Poza tym jak ktoś miał 2000 zł zarobku to mu we franku nie dali kredytu.

faille
2015-01-22 10:49:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak Max dobrze i prawdziwie gada to co zrobić ?? Dać go na wiochę....qurwa , ochłońcie oszołomy !!!! Wiocha nie służyła do tego ! (teraz wiocha to już jedno wielkie góówno !)

asd1905
2015-01-22 10:40:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
chytry 2 razy traci dobrze im tak

vegoo
2015-01-22 10:57:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie poruszaj tematów które Cie przerastają pajacu. Pogadamy jak skończysz 13 lat.

szprocior
2015-01-22 12:57:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Odezwał się stary a głupi. Idź spłacać swoje franki

ht11
2015-01-22 10:25:29
Ocena: 6(glosow:14)-+
MAX jedyny człowiek który mówi jak jest :) POPIERAM...

volvosp6
2015-01-22 09:50:27
Ocena: 9(glosow:9)-+
Było brać kredyt w R U B L A C H.

sphinx125
2015-01-22 02:00:28
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mlody_ndm
2015-01-21 22:45:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dobrze gada, polać mu! Nie trzeba być szczególnie inteligentnym i oczytanym żeby wiedzieć co to jest ryzyko kursowe, i że nawet dolar potrafił kosztować od ~2 do ~5 zł na przestrzeni ostatnich lat...

adler393
2015-01-21 20:20:15
Ocena: -15(glosow:27)-+
sam uciekl (wyjechal z polski ) w 1988 r a teraz sie wymadrza i obraza innych nazywajac ich cwaniakami. z calym szacunkiem ,ale cos tu nie gra.

kurwamac02
2015-01-22 14:47:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adler393
2015-01-21 20:14:34
Ocena: -4(glosow:22)-+
owszem , mam kredyt we frankach ale nie lamentuje i nie prosze nikogo o pomoc , zaryzykowalem i poniose konsekwencje tego kroku. tylko mam jedna prosbe niech ten szanowny pan Kolonko nie nazywa mnie cwaniakiem , bo nim nie jestem . troche kultury .

bluecont
2015-01-22 10:25:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
To poco brałeś we frankach ? tak dla urozmaicenia ? czy to tylko taki kaprys ?

milorda
2015-01-22 10:30:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
A co cię to interesuje dlaczego brał we frankach? typowy polaczek.

tygry_wigrry
2015-01-22 10:46:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
myślę że cwaniakami nazywa tych którzy domagają się teraz pomocy od reszty narodu

milorda
2015-01-22 13:27:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale kto się domaga? Bo ja tylko słysze pi..lenie oszołomów ( Kolonko), żeby nie pomagać oraz popiskiwania polityków, żeby może coś tam... jakos samych zainteresowanych nie słychać...

RuterFull
2015-01-21 19:48:42
Ocena: 37(glosow:63)-+
Pojechał ich i to równo... Teraz płaczą bo willa jeszcze nie spłacona... Trzeba było brać jak wszyscy rozsądni w PLNach a nie na cwaniaka i jeszcze ja nie dość że swój spłacałem tyrając w Szwajcarii gdy frank był po 2 z groszami, to teraz jeszcze tych nowobogackich bo po mediach lamentują... Jak was nie stać na spłatę to w alpy sery robić a zarobki na kredyt małżonkom wysyłać...

ZeuS112
2015-01-22 13:21:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
pojechał równo, przy czym jak zawsze zaatakował bezpośrednio Tuska, pomijając poprzedników jego. Przecież kredyty we frankach nie zaczęły się wraz z dojściem PO do władzy. Były już wcześniej. Znajomi brali taki kredyt w 2005 roku, a wtedy rządził PiS. Z tym, że już wcześniej był boom na kredyty w tej walucie. Standardowe wina Tuka w tej sytuacji jest idiotycznym argumentowaniem, zważywszy choćby na to, że nikt człowieka nie zmusza do brania kredytów. To jest dobrowolna decyzja.

Mbuu
2015-01-22 23:51:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pokaż mi jedną osobę która lamentuje w mediach że ma kredyt we frankach? Ja słyszę tylko polityków, którzy chcą się na tym wypromować i ugrać coś dla siebie. Mam kredyt w CHF, rata jest większa, ale wiesz co? Ciągle jest mniejsza niż jak bym brał w PLN...

Maciek256
2015-01-23 19:24:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mbuu ostatnio na wiocha był taki absurd o ty jak frankowicz miał kurtkę z jack wolfskin czy jakoś tam,taki niby biedny i wiążący koniec z końcem
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Trumpizm.
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0