lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A funkcjonariusz TVP próbuje go skompromitować. Precz z cenzurą na poglądy w mediach III RP!
główna
P. Rosiewicz mowi prawde o teczy...YTPlay
Dodano: 22.01.2015, 11:18:56   przez: Ventyl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 441  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jaa28
2015-01-28 11:31:28
Ocena: 25(glosow:29)-+
Kurzajewski to głupi kut*as cała sala pękała ze śmiechu Gorski ledwo wytrzymal on gada że nikogo to nie bawi he sam pewmie jest "ciepły" Panie Andrzeju wielki szacun brawo lubie ludzi którzy są szczerzy w ty sprawach a nie przed kamerami wybieraja zaklamana tolerancję

WojownikDobra
2015-01-30 22:00:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
super piosenka Wiocha dla ludzi którzy popierają tych zboczeńców

draiver
2015-01-30 20:30:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
brawo panie Rosiewicz

piotrekzolw
2015-01-30 19:00:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
DObrze gada Polać MU!!!! A tęcze SPALIĆ!!!

Skoczek61
2015-01-30 05:37:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rosiewicz na prezydenta

NieWstydzeSie
2015-01-29 23:36:27
Ocena: -15(glosow:25)-+
stary clown bez pomysłu na życie.

Gruber
2015-01-29 19:49:30
Ocena: -18(glosow:30)-+
Wiocha. Z tego co obserwuję to heteroseksualiści narzucają się cały czas homoseksualistom. Rosiewicz jest typowym wypartym homosiem

krzys2409
2015-01-29 17:18:39
Ocena: -6(glosow:12)-+
przykład krypto geja

bodan
2015-01-29 11:58:17
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

duszekv
2015-01-29 09:51:58
Ocena: 12(glosow:18)-+
Jestem za obowiązkową eutanazją dla pedałów. Tak na marginesie to w Polsce jest demokracja co oznacza rządy większości (nie mniejszości pedalskiej), więc pedały nie panoszcie się bo gówno możecie

grog
2015-01-29 19:27:52
Ocena: -7(glosow:7)-+
obowiazkowa eutanazja, ja pier...ole co za idiota

strusiek
2015-01-29 21:14:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
zostawmy chociaż lesbijki

atony
2015-01-29 09:36:04
Ocena: 7(glosow:7)-+
A ja jestem za tym aby gejów było( w moim otoczeniu ) jak najwięcej, ile dziewczyn dla mnie zostaje ech....

czapiewski
2015-01-29 07:22:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zaje*bisty tekst!Gdzie mozna go w calosci posluchac?

longvader
2015-01-29 16:51:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
Pod tęczą kiedy kolejny raz zapłonie, a zapłonie na pewno..

DkNG
2015-01-29 02:30:18
Ocena: -15(glosow:25)-+
pan Andrzej na pierwszy rzut oka sam wygląda jak gej a po polsku pederasta

AdilRami
2015-01-29 00:03:30
Ocena: -4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-01-29 16:52:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niestety Wiocha została opanowana przez skrajną prawicę. Dlatego tym bardziej trzeba dawać temu odpór! Skrajnej lewicy zresztą tak samo, choć tej akurat tu niewiele.

sebololo
2015-01-28 23:11:30
Ocena: -12(glosow:12)-+
Widzę że dla większości komentujących sąsiednia parafia to już zagranica;)

sebololo
2015-01-28 23:09:42
Ocena: -5(glosow:11)-+
On też mógł urodzić się gejem.

jamez
2015-01-29 17:30:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
i taki się urodził kurzajewski ,masz rację

wwwmarek
2015-01-28 22:38:13
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jakbym bliżej mieszkał, sam bym ją spalił !!

wg123
2015-01-28 22:32:53
Ocena: -11(glosow:17)-+
widzę, że tu pojawiają się komentarze samych wieśniaków. Żal dupę ściska jak widzę tego idiotę z tą durną muszką. Kiedyś zabawiał komunistów a teraz wieli prawicowiec.

danielko111
2015-01-28 22:20:15
Ocena: 5(glosow:15)-+
Utworzyć osobny kraj w Afryce lub innym ragionie i wszystkich homo wypier......ć tam niech sie stukkają na zdrowie.

danielko111
2015-01-28 22:11:45
Ocena: 6(glosow:10)-+
moderator też gej bo usuną komentarz

danielko111
2015-01-28 22:07:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariuszjag
2015-01-28 21:52:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
brawo brawo

Bebok_69
2015-01-28 21:42:45
Ocena: 8(glosow:12)-+
Człowiek mądrze prawi, szkoda tylko, że nie dojechał słownie i nie ośmieszył tych sprzedawczyków z TV.

DarkDaro
2015-01-28 21:36:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
Dobrze powiedziane: Jestem ładny i chce byc radny hahaha Precz z teczą na pl. Zbawiciela

Schwab
2015-01-28 21:34:54
Ocena: 2(glosow:10)-+
Prowadzacy pedal zdecydowanie :) Hahaha jakie powazne towarzycho przy stole.

magda713
2015-01-28 21:08:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
brawo

dziobuw
2015-01-28 20:48:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
brawo panie Andrzeju!!!!

Eric_Cartman
2015-01-28 20:43:13
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

degenerat9
2015-01-28 20:37:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tacy jacyś zacofani w tej telewizji.. co z tym dystansem do siebie? czemu taka powaga?

martin987
2015-01-28 20:25:32
Ocena: -14(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

degenerat9
2015-01-28 20:55:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ciemnogrodem to jest cały ten program. Oczywiście inteligente i mądre jest naśladowanie telewizyjnej ameryki, co w rezultacie wygląda mniej wiecej tak jak ruska reklama ostrzałki do nożyczek zamieszczona pare postów wyżej.

Schwab
2015-01-28 21:37:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
To jeszcze ktos belkocze o tym ciemnogrodzie i tolerancji? Haha martin ales sie obudzil z geba w nocniku. Juz dawno sie ludzie zaczeli z tego paplania nabijac. Co do Hitlera zgodze sie. Wymordowal polska inteligencje i dzis w Polsce stawiamy tencze i szczamy na wlasny Kraj.

tub0_osh
2015-01-29 10:23:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jeżeli dla ciebie stawianie TENCZY jest symbolem szczania na własny kraj, to zmień lekarstwa na jakieś lżejsze, bo skutki uboczne widać nie tylko w twoim sposobie myślenia, ale także pisowni.

Schwab
2015-02-02 20:09:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oho, niedzielny polonista mnie upolowal. Ojej.

lemingjager
2015-02-04 12:08:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lesi68
2015-01-28 20:15:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
Maciuś taki szkolony a jednak nie łapie biedactwooooooo.

Eric_Cartman
2015-01-28 20:44:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slashxxl
2015-01-28 19:50:13
Ocena: 12(glosow:22)-+
Brawo, Brawo ręce same składają się do oklasków - przecz z pedałami - dobry pedał to martwy pedał.

JRB67
2015-01-28 19:49:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
I bardzo dobrze Panie Andrzeju, wiecej takich ludzi nam w Polsce potrzeba.

Podlasiak1977
2015-01-28 19:34:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
tlumoki udaja oburzenie bo tak jest poprawnie i "modnie".ciekawe co naprawde mysla te pozal sie Boze celebryty?a piosenka fajna:)

szulcik
2015-01-28 19:29:15
Ocena: 8(glosow:12)-+
Panie Andrzeju ukłon w pas z mojej strony.Wiem ,ze są Ludzie ,prawdziwi Ludzie ,którym te pierd*ne pedalstwa sie nie podobają i Bardzo Ku*wa Dobrze ! Biorę te wstawkę do ulubionych ,Jezeli pojawi sie w formacie mp3 to biore na dzwonek to telefonu!

grog
2015-01-28 19:39:50
Ocena: -4(glosow:6)-+
tobie akurat wierze, ze bedziesz sie zginal w pas, blisko, coraz blizej...

szulcik
2015-01-29 07:46:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja wiem ,ze dla ciebie ukłon w pas to jedynie do wywalenia dupska by cie inny pedał dmuchał w dupsko.Ja ukłon składam jako szacunek.

leeha
2015-01-28 19:03:46
Ocena: 6(glosow:8)-+
kilka slow do pana prowadzacego "najwazniejsze w pozycji od tylu jest to, zeby byc z tylu" :)

lukas85skorpion
2015-01-28 18:15:47
Ocena: 3(glosow:11)-+
Polska dla Polaków nie dla pedałów!

marek1464
2015-01-28 22:39:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
jesteście jak faszyści,, polska dla polaków,,ale kto nie katolik to nie polak,kto myśli inaczej,ubiera się inaczej i nie żłopie browca to też nie polak,jednym słowem masz tak ciasny umysł,aż dziw bierze że w ogóle myślisz(choć widać że to dla ciebie problem)

kulkaoolo
2015-01-28 18:08:16
Ocena: -26(glosow:32)-+
tandeciarski pajac z czasów komuny, kogo obchodzi dziś jego zdanie

anet104
2015-01-28 18:11:59
Ocena: 10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2015-01-28 18:31:55
Ocena: -13(glosow:15)-+
to gowno wiesz, anet, bo mnie na przyklad obchodzi

Selop
2015-01-28 18:46:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Selop
2015-01-28 18:47:29
Ocena: 5(glosow:11)-+
To, że takie pedzie niedomyte jak kulkaoolo i grog krytykują p. Andrzeja, dobrze o nim świadczy. Pedalstwo trzeba tępić.

grog
2015-01-28 19:38:06
Ocena: -1(glosow:9)-+
Taki ze mnie pedal jak z ciebie dobry czlek. Po prostu nie wnikam co kto komu i gdzie wklada. Wisi mi to. Czy tecza jest symbolem homosi, czy rosiewicz jest gejem, mam to w kiblu. Ale zawsze przy homim temacie podoba mi sie ten festiwal nienawisci wobec pedalow, mam takie wrazenie, ze krzycza najglosniej ci, ktorzy obawiaja sie zeby ich aby nie wzieto za cioty wlasnie

Mskowal16
2015-01-28 17:22:12
Ocena: -27(glosow:35)-+
Stary komunistyczny kutach w jak to homofoby mawiają "pedalskiej" muszce...Żeby zdechł!

jamez
2015-01-28 17:42:27
Ocena: 13(glosow:17)-+
ooo jest zlatują się kakaowce

Genialon
2015-01-28 20:44:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Uważaj, bo jeszcze przed nim możesz życie stracić Ty. Tego nikt nigdy nie wie, więc na Twoim miejscu nie życzyłbym śmierci człowiekowi tylko dlatego, że uważasz, iż nie ma on racji.

M1CLAY19
2015-01-28 20:56:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Podpucha tu smierdzi ale jeszcze nie pewna. Narazie mowi,jest tlamszony. Moze chce cos oswieconego wprowadzic (mam nadieje) a moze juz SBecja traci kontrole bo wymieraja kuvwy i szuka jeszcze poklasku wsrod tych co wspominaja PRL i panmietaja ze Rosiewicz spiewal o psach. Nie zgadniesz .Po Stanach Tyminskoch,Olkach.Leszkach.Jozkach oleksowych i wiele wiele innych kuvwach juz sie ciezko polapac kto tylko zlodziej a kto prawdziwa kuvwa.

janusz85
2015-01-28 17:21:34
Ocena: 14(glosow:20)-+
Piękna piosenka. Żal mi tych szmatławców z tvp

dryga4ever
2015-01-28 16:57:34
Ocena: 22(glosow:30)-+
gość nie wie co to znaczy kochać inaczej bo myśli że to normalne jak po stosunku du.pa boli.Niedługo jak cie ktoś będzie chciał zerżnąć w dup.sko a ty odmówisz to będziesz homofobem.

penetrator9
2015-01-28 16:56:43
Ocena: 6(glosow:12)-+
ale tekst jest the best:))))brawa dla autora

grog
2015-01-28 16:54:26
Ocena: -10(glosow:10)-+
ta mucha zrobilaby furore wsrod gejow...

szulcik
2015-01-28 19:33:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
Grog jesteśmy w Polsce mówmy po polsku nie gej ,tylko pedał !

antony
2015-01-28 16:53:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

explorer
2015-01-28 16:52:32
Ocena: 15(glosow:23)-+
Prowadzący to ćwok strugający głupa i też pewnie pedał

maniek26
2015-01-28 16:46:51
Ocena: 8(glosow:14)-+
Pan Rosiewicz na Prezydenta :) nie sra po gaciach tyko mówi to co myśli

M1CLAY19
2015-01-28 17:40:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
Prezydent nic nie moze . Predzej na premiera ...ale tego mu nie zycze bo dotychczasowa sitwa go ..... . Poprostu bedzie kolejny ......ktory popelni samobojstwo.

spacz
2015-01-28 16:31:11
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
2015-01-28 16:29:07
Ocena: 16(glosow:22)-+
kurzajweski się wkur.wił bo to jego dupy też dotyczy

M1CLAY19
2015-01-28 16:31:58
Ocena: 8(glosow:10)-+
prowadzacy pokazal ze przy Panu Rosiewiczu jest zwykla popierdolka.

M1CLAY19
2015-01-28 16:26:49
Ocena: 19(glosow:25)-+
Poprawnosc az sie rzygac chce. Oto doczekalismy czasow ze ten kto mowi prawde jest szczuty przez poprawne scierwa. Kiedys prostytucja miala jedno znaczenie a teraz kurvienie sie za pieniadze lub dla celebryctwa to nawet nie norma.To teraz nakaz a co gorsza bon ton. Jaka to demokracja i wolnosc jak nie mozna miec swojego zdania? Jaka to demokracja gdy kilku wypaczonych + wladze(wypaczone do kwadratu) narzucaja wiekszosci swoje reguly zachowan? Dla Andzrzeja same plusy.

SZATAN007
2015-01-28 16:22:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zimnylechh
2015-01-28 16:25:03
Ocena: 8(glosow:12)-+
kurzajewski czy jak ma ten prowadzący ma jest po prostu żenujący i prostacki w tym prowokowaniu Rosiewicza

dahomej
2015-01-28 16:20:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ma mój głos popieram w 100%

wal_74
2015-01-28 16:16:34
Ocena: 6(glosow:14)-+
niedługo jak ktoś powie że jest hetero to będą go wytykać i nazywać homofobem

zimnylechh
2015-01-28 16:26:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
hetero to zboczeńcy jak takie pary mogą wychowywać dzieci ? Przecież wyrosną z nich dewianci.

homo_sapiens
2015-01-28 16:12:20
Ocena: -16(glosow:22)-+
Najbardziej śmieszy mnie to, że ci wszyscy przeciwnicy tęczy spod znaku "prawdziwych polskich katolików" nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że tęcza jest jednym z symboli chrześcijańskich. Ale co się dziwić ludziom, którzy tak samo jak tęczy nie znoszą Żydów, wierząc jednocześnie w żydowskiego Boga, Syna Bożego, Matkę Boską, apostołów itd. Że jak? Aaaa, sorry! Zapomniałem, że to byli Słowianie.

jacek.jacek
2015-01-28 16:31:33
Ocena: 12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
2015-01-28 17:23:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genialon
2015-01-28 20:53:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo nie jest to tęcza. W tęczy na niebie, symbolu przymierza po potopie kolory przechodzą płynnie jeden w drugi, a to pedalskie "arcydzieło" nawet tęczy nie przypomina - kilka kolorowych pasków i tyle.

hanauer
2015-01-28 15:56:12
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
2015-01-28 15:54:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

explorer
2015-01-28 16:57:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
ona ma syna gwałciciela więc musiała zabrać głos przeciw poprawnie myślącemu panu Andrzejowi.

ISTERmiu
2015-01-28 15:01:10
Ocena: 8(glosow:10)-+
Udawanie głupa, że tęcza w Warszawie nie jest symbolem pedalstwa, jest jak postawienie wielkiej swastyki i wmawianie, że to pogański symbol szczęścia

luzak1977
2015-01-28 15:52:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Akurat złe porównanie, ale spoko droga.

HerrSkorzeny
2015-01-28 14:51:27
Ocena: -3(glosow:7)-+
Głupotą jest dopisywanie jakiejś ideologi i kreowanie symboliki z tęczy, która jest zjawiskiem fizycznym.Bardzo pięknym zresztą.Politycy wszystkim kojarzą się z gównem i co, niestosownym byłoby srać aby nie wykazać się dla nich poparciem?

Magnolina
2015-01-28 14:32:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Magnolina
2015-01-28 14:37:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HerrSkorzeny
2015-01-28 14:52:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty wieśniaku jeden ty.....

grog
2015-01-28 16:57:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
to magnolina czy malgolina?

spacz
2015-01-28 17:26:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
2015-01-28 17:43:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja też chcę mieć niedorozwiniętego klona:( moi koledzy z wiocha.pl już mają!!!

malgolina
2015-01-28 19:14:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lepiej nie, Tubosz. Widzisz jaki obciach robi taki klon ;)

Magnolina
2015-01-28 14:25:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

explorer
2015-01-28 17:01:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
przez takie patalongi świat robi się zasrany, ja bym cię ...

gienek91
2015-01-28 14:24:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wolność słowa wg. Prawicy: Niezgoda na poglądy homofobiczne, chęć podjęcia dyskusji z taką osobą = brak wolności słowa, dyskryminacja takiej osoby. Poklask, przyznanie racji osobie obrażającej lub nawołującej do agresji = Wyrażanie swoich poglądów.

kasagaz
2015-01-28 13:41:05
Ocena: 7(glosow:7)-+
warszawiacy wybrali hankę no to niech mają, najwidoczniej większość chce tej tęczy a niech im z ich podatków pierdyknie taką nad całym miastem

babolol
2015-01-28 13:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

compaqteam
2015-01-28 13:24:09
Ocena: 10(glosow:14)-+
co za idiota z tego kurzajewskiego brobuje wmowic ludziom ze czarne jest biale. wiekszosc sie smiala, a np ja to bardzo

traffick
2015-01-28 12:53:29
Ocena: -10(glosow:18)-+
Szczerze mowiac to ja zawsze bylem przekonany ze Rosiewicz to gej. Biorac pod uwage jak sie ubiera.

kurwamac02
2015-01-28 12:50:50
Ocena: 18(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

A-PanPikus
2015-01-28 13:13:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
...ta sama "telewizja"...

barbarella123
2015-01-28 12:48:20
Ocena: -12(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
2015-01-29 22:48:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
twojej jakoś nie wyleczył tylko pogłębił.

rekord
2015-01-28 12:44:44
Ocena: 15(glosow:21)-+
"Tylko pan się śmieje" co za prowadzący.!!! Ja już nie wiem czy mamy tę demokrację czy nie?? można opluć wiarę, historię i nikt nikomu nie zarzuci że jest coś nie tak ale jak powie się na geja "ty pedale " nagle staję się homofobem. Co za dziwny kraj jest ale na niby !!

jaa28
2015-01-28 12:36:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeśli ktoś jeszcze wierzy w wolne media to współczuję podają tylko to co jest im wygodne nawet w takiej sytuacji potrafią kłamać reakcji publiczności jest jednoznaczna od czasu do czasu tylko pokażą jakiegoś przeciwnika zboków ale więcej już się nie pokaże w TVP tak jak było z Bolem z Rodzinki pl a dlaczego bo nie chcą obrazić koleszki po fachu pana T.RACZKA

langeman
2015-01-28 11:54:47
Ocena: 18(glosow:20)-+
Albo tylko ja słyszę że pól widowni ma beke i coś mam ze słuchem albo idiota Kurzajewski ma problemy z orientacją.Jak można powiedzieć Panie Andrzeju tylko Pan się śmiał jak słychać i widać że jest inaczej więc chyba czas telewizor wyp.... przez okno i nie słuchać i oglądać tej manipulowanej kłamliwej telewizji.

Kominek1993
2015-01-28 11:50:06
Ocena: -6(glosow:10)-+
Po polsku "pederasta", to "miłośnik dzieci", to tak na marginesie :)

zbigniewboniek
2015-01-28 17:05:34
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak na marginesie słownik nie gryzie.

jaa28
2015-01-28 11:31:28
Ocena: 25(glosow:29)-+
Kurzajewski to głupi kut*as cała sala pękała ze śmiechu Gorski ledwo wytrzymal on gada że nikogo to nie bawi he sam pewmie jest "ciepły" Panie Andrzeju wielki szacun brawo lubie ludzi którzy są szczerzy w ty sprawach a nie przed kamerami wybieraja zaklamana tolerancję

ZOMBIAK83
2015-01-28 11:18:49
Ocena: 15(glosow:19)-+
Pani super niania to lepiej niech synka pilnuje. Rosiewicz ma racje.

Lalala_22
2015-01-28 11:18:11
Ocena: 8(glosow:10)-+
Oj wkurza mnie ta tęcza. ;/ I to już abstrahując od moich poglądów nt. środowiska LGBT. Odbudowywanie wciąż tej tęczy wbrew woli społeczeństwa jest istnym zaprzeczeniem demokracji - jeśli większość społeczeństwa nie chce aby tam stała wywołując przy tym tak skrajne emocje, to rząd jako przedstawiciele społeczeństwa powinien się do tej woli dostosować! Demokracja polega na rządach większości, a nie odwrotnie! zrobić referendum i po sprawie.

Lalala_22
2015-01-28 11:24:20
Ocena: 8(glosow:10)-+
A co do filmiku, to redaktor nieudolnie próbuje sprowokować rozmówcę do użycia określonych słów, żeby zrobić z niego nietolerancyjnego prostaka, mówi, że nikt się nie śmieje z piosenki, chociaż na filmiku widać i słychać coś zupełnie innego, a Pani Superniania już w ogóle się popisała - pyta o tęcze, chociaż jak widać sama nie wie, że tęcza na nieboskłonie ma siedem kolorów i jej symbolem silnie zakorzenionym w katolicyzmie i innych religiach, a instalacja na pl. Zbawiciela to tęcza 6-kolorowa i odnosi się konkretnie do LGBT. Brak jej elementarnej wiedzy - a taka zadowolona z siebie... żal

gordon.lameman
2015-01-28 12:22:22
Ocena: -7(glosow:11)-+
Nie utożsamiaj zdania swojego, głąbów na wiocha.pl i debili ze środowiska kibolów z większością społeczeństwa.

tub0_osh
2015-01-28 12:50:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
Gordon ty zakłamany lewaku!:P Nie rozumiesz, że jak ktoś popiera tęczę to jest żydem i komuchem, a do tego kłamcą i manipulantem (?) a kiedy ktoś rzuca suchą piosenkę i mówi, że jest przeciwnikiem stawiania takiej instalacji w mieście to od razu głosi nie opinię, lecz PRAWDĘ? Jedyną! Właściwą! Słuszną!

irek285
2015-01-28 11:17:53
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ta pani dobrze zwrucila uwage. Tylko zle powiedziala. Tecza na niebie zawsze sie byla czyms pieknym naturalnym.A tacy ludzie jak ona doprowadzili do tego ze kojarzy sie ona z pedałami,lesbijkami,i innymi dewiantami.

bolek810
2015-01-28 11:15:28
Ocena: 6(glosow:8)-+
Na gejowską tęczę wywalili 100tyś, samotnej matce opiekującej się niepełnosprawnym dzieckiem odbiera się rentę tylko dlatego że sama zachorowała na raka!!!!!! Polska sprawiedliwość!!!

rafalnet13
2015-01-28 10:51:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
2015r naszej ery i pedały ciągle w ukryciu nie przypuszczam aby coś się zmieniło, będą krzyczeć stawiać tęcze ale zawsze będą tylko mniejszością dewiatów.

devilhh
2015-01-28 10:35:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
mam plan. trzeba wystosowac petycje do putina z prozba o wycelowanie iwystrzelenie rakiety w taki bialy duzy budynek na wiejskiej. kto podpisuje?

gordon.lameman
2015-01-28 10:34:49
Ocena: -18(glosow:20)-+
A ta mucha nie jest przypadkiem pedalska i nie stanowi promowania lbgt?

kapselxxx
2015-01-28 10:34:12
Ocena: 6(glosow:8)-+
Brawo szacunek panie Rosiewicz

amarillos
2015-01-28 10:23:42
Ocena: 8(glosow:14)-+
wolnosc slowa w polsce jak masz czelnosc wyrazac swoja opinie i poglady to pojawia sie taki oficer politycznej poprawnosci jak kurzajewski telewizja dzis to dno dna brawo i szacunek dla Rosiewicza a kurzajewski udaje idiote co za lewactwo i tacy ludzie niestety pracuja w tv swoja droga to nic dziwnego ze normalni ludzie nie ogladaja dzis juz telewizji nikt normalny nie chce ogladac takich blaznow w tej konkretnej rzeczy popieram stanowisko rosji

elpe81
2015-01-28 10:15:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
super chyba sobie ściągnę jako dzwonek

Piotrek266
2015-01-28 10:12:18
Ocena: 6(glosow:10)-+
Kurzajewski wie czym jest tęcza, problem polega na tym że to zwykły włazidup. Jak wiatr zawieje tak się ustawia szmata.

melon1122
2015-01-24 10:52:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
SZACUN SZACUN SZACUN BRAWO PANIE ANDRZEJU BRAWO BRAWO

jackfromcavan
2015-01-23 23:38:25
Ocena: 12(glosow:18)-+
Kurzajewski nie wie co to znaczy "kochać inaczej"? Co za tępa pała...

seba_poland88
2015-01-23 12:54:29
Ocena: 5(glosow:17)-+
K***a jest wolność słowa ale tylko jeśli myślisz tak jak lewacy i reszta lemingów..

tub0_osh
2015-01-23 16:07:02
Ocena: -4(glosow:18)-+
Mam przykre wrażenie, że w gdyby zaproszono Biedronia do TV Republika, efekt byłby identyczny - tylko z drugiej strony. A poza tym przecież jest wolność słowa, Andżej powiedział co chciał powiedzieć i nikt mu za to nic nie zrobił, nikt tego nie ocenzurował, toteż wasz ból anusa jest całkowicie niezrozumiały.

Ventyl
2015-01-24 17:54:21
Ocena: -3(glosow:13)-+
Andżej? Ja pikole, tubosz nie kompromituj się, ty bezmózgu!

zbigniewboniek
2015-01-24 22:28:41
Ocena: -1(glosow:13)-+
"Andżej" :))))))) Nasz upośledzony teletubiś błysnął ortografią i elokwencją... jak zawsze. Jednak tępota zawsze zdradza lewacką hołotę :)

LuskaI23
2015-01-24 23:46:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
Właśnie Tubosz! Weź jaki żal. Nie umiesz pisać analfabeto, pewnie nawet gimbazjum nie skonczyłeś :D

tub0_osh
2015-01-25 19:10:18
Ocena: -5(glosow:17)-+
Słyszeliście kiedyś o celowo popełnionym błENdzie ortograficznym? Czy ominęła was ta część popkulturowej edukacji i nigdy nie spotkaliście się np z wyrazem "zuo", albo "boshe"? Dodam, że celem dyskredytacji często piszę też słowo "buk", to tak na przyszłośc. PS: równie dobrze mógłbym czepiać się ventylowego "pikolę".

Ventyl
2015-01-28 20:45:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
To się pisze w cudzysłowie złamasia.

tub0_osh
2015-01-29 10:26:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żeby ułatwić proces trawienia tekstu ludziom o ilorazie stonki ziemniaczanej? Nie, nie mam zamiaru.

diabelek71
2015-01-22 23:16:12
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2015-01-22 20:28:24
Ocena: 11(glosow:15)-+
Zapraszaja czlowieka, tylko po to, zeby w oczach niedorobow, ktorzy pasjami ogladaja "Ciezkie w chój sprawy" i inne robiace wode z mozgu gowna, zrobic z niego wariata, bo jego poglady im nie pasuja. Podobnie Lis zrobil z Kaczynskim i zostal zrownany z ziemia we wlasnym programie. Kur*wa, co za syf.

malgolina
2015-01-22 21:24:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo dziś własne, na dodatek inne od pożądanych w dzisiejszych czasach, poglądy są passé.

davidbrian35175
2015-01-22 21:53:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
A moze lepiej isc pokopac pilke na boisku, niz siedziec przed komputerem, he?

malgolina
2015-01-22 22:06:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ale że teraz? O 22.00?

dedede66
2015-01-22 22:11:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na dworze troche zimno :/

davidbrian35175
2015-01-22 22:12:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale tez jest fajnie :)))

owcazogorkowca
2015-01-22 23:40:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widzę że towarzysz KAOWIEC davidbryan już wyszedł z propozycja aktywnego wypoczynku. Brawo! Towarzyszu, inicjatywa godna prawdziwego komsomolca. Tylko nie mówcie towarzysze o niewygodnych sprawach i o naszej liberalnej-lewackiej władzy źle! Nie patrzcie na ręce, zajmijcie sie sportem i co tam takiego że piłka z styczniu. Lenin byłby z Was dumny!:)

davidbrian35175
2015-01-23 19:57:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj, Owca nie najlepiej u Ciebie z logika... :)

ulabor
2015-01-22 19:55:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
,,,a kulwa, puszczę sobie tę przyśpiewkę jeszcze raz.

davidstar
2015-01-22 19:14:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tata493
2015-01-22 18:22:46
Ocena: 10(glosow:10)-+
A ten prowadzący program to jakiś turbo-matoł czy co ? Nie rozumie wielu rzeczy. Mógł przyjść z tłumaczem ...!

zbigniewboniek
2015-01-22 17:38:09
Ocena: 2(glosow:8)-+
Admin i tak tego nie puści na główną. Będzie tak długo odejmował po cichutku punkty aż zatrzyma się na 26- max 40tu.

Posterisan
2015-01-22 18:30:56
Ocena: -9(glosow:11)-+
To przestań to sztucznie podbijać pajakpajaku.

lemingjager
2015-01-22 17:13:01
Ocena: 10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
2015-01-22 17:17:03
Ocena: -9(glosow:11)-+
Ciekawe czy się kiedykolwiek doczekam jednego, jedynego przykładu na to, że telewizja wmawia nam, jakby władza była "wybitna", a w Polsce panował dobrobyt. Jeden tylko kuwa przykład poproszę, co to dla was??

lemingjager
2015-01-22 17:28:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
2015-01-22 17:46:56
Ocena: -7(glosow:11)-+
Szepnę, ponieważ jak zwykle przyjacielu, nie podałeś PRZYKŁADU. Ja nie prosiłem o tezę, rozumiesz? Równie dobrze moge powiedzieć "w TV Republika jawnie zachęca się dzieci do brania do buzi księdza, ciągle wspomina się o tym, że to prawie jak komunia święta". Ale te słowa nie miałyby znaczenia (tak samo jak twoje) dopóki nie podasz mi konkretu, KIEDY i GDZIE jakajkolwiek telewizja, cytuję: wmawia nam, jakby władza była "wybitna", a w Polsce panował dobrobyt? Tylko jeden i przyznaję się do błędu, przysięgam. Bo to co napisałeś to wierutne kłamstwo, nikt takich wiadomości nie

tub0_osh
2015-01-22 17:49:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
...podaje, co więcej! Coraz częściej mainstreamowe media jadą po rządzie Tuska/Kopacz jak po łysej kobyle, tylko skąd możesz to wiedzieć, skoro nie oglądasz? No nic, czekam na jeden prawdziwy (a nie urojony) przykład. Dawaj.

davidstar
2015-01-22 19:27:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2015-01-22 19:31:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tub0_osh
2015-01-23 10:24:41
Ocena: -5(glosow:9)-+
Młehłehłe, obrońca mediów, dobre. Ja jestem obrońcą zdrowego rozsądku, a gdy obejrzawszy kilka wydań wiadomości czy faktów nie doczekałem się ani jednego tekstu chełpiącego władzę, to was grzecznie proszę o przykłady. Zamiast nich jednak, moja kochana gimbaza potrafi tylko minusować, co ma dla mnie taaakie wielkie znaczenie i taaak strasznie mnie boli:). "Mendia PEŁOwskie od lat kreują wizerunki Bula, tuska i innych PEŁOwskich oszołomów." naprawdę? Może coś zacytujesz? Ech, szkoda mojego czasu na prośby.

klaus28
2015-01-22 16:16:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
UB-ecka qu..rwa

zbigniewboniek
2015-01-22 17:41:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kurzajewski to raczej dziecko SB-eka niż UB-ek. Ubecja była w latach 50tych.

maxicoveri
2015-01-22 15:37:52
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lipton25
2015-01-22 15:34:07
Ocena: 5(glosow:7)-+
porostu zaśpiewał piosenkę bez poprawności politycznej i tyle.

arek121247
2015-01-22 14:57:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
już ch.j z tym że ped...y, ale na litość boską,jakim prawem mniejszość ma narzucać wolę większości? to jakby brudasy od proroka przyszły do Polski, to Polki mają chodzić w workach na głowie, a te nie debi,,y troll z TVP szuka tylko interakcji( ale co to znaczy ale co to znaczy.... a G...O jak nie wiesz co.

tub0_osh
2015-01-22 13:37:34
Ocena: -11(glosow:21)-+
Ale co znaczy prawdę? Prawdę bo powiedział, ze tęcza to symbol środowisk LGBT? Kur**a to jest dla was prawda? To tak jakbym powiedział że woda jest mokra i kazał się nazywać wielkim prawdomówcą! To nie jest prawda - to TRUIZM, rozumiecie takie pojęcie? I kto go chciał w podanym fragmencie skompromitować? Koleś tylko pytania zadawał, nic ponadto, nikt go nie obrażał ani nic. Jesteście, kochane pseudoprawaki tak odmóżdżeni, że nawet jak żul mietek splunie pod nogi i powie "pedały som gupie" to nazwiecie go piewcą prawdy i porządku.

tub0_osh
2015-01-22 13:40:10
Ocena: -5(glosow:15)-+
Jeszcze coś, dzieciaczki. Jeśli telewizja zaprasza "niewygodnego" gościa po to, aby polemizować z jego poglądami to jest to CAŁKOWITE ZAPRZECZENIE cenzury, czyli dopuszczenie kogoś do głosu. Innymi słowy absurd, opis to żenada, ale czego się spodziewać po ventylu...

Posterisan
2015-01-22 13:58:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jaki z niego ventyl, to zwykła dziura w dopie :-)

StachTraktorzysta
2015-01-22 15:29:38
Ocena: 9(glosow:13)-+
Doszliśmy już do takiego absurdu, że jeśli ktoś publicznie odważy sie powiedzieć coś co jest oczywiste, staje się bohaterem. Niestety ale wy zboczeńcy macie teraz dużo do powiedzenia w mediach i ochronę prawną. Teraz wy. Ale to tylko na zasadzie że rozbujaliście wahadło i jest teraz ono tam gdzie go popchnęliście. Taki stan rzeczy nie bedzie trwał wiecznie, bo są siły przeciwne i przyjdzie czas ze bedziecie za wasze zboczone poglądy kopani po mordach na ulicy w biały dzień.

tub0_osh
2015-01-22 15:40:21
Ocena: -7(glosow:17)-+
Nie wiem kogo masz na myśli, mówiąc "my, zboczeńcy", ale skoro podpisujesz sie pod moim komentarzem to nie omieszkam odpisać. Otóż widzisz... ja mogę napisać to samo co ty, wiesz? Masz: przyjdzie czas, że wam prawicowcom będziemy (my, skoro zaliczasz mnie do grona które chcesz kopać po mordach) sikać na ryje. Chcesz więcej prostackich gróźb? Proszę: przyjdzie czas, że będziemy wam prawicowcom wkładać psie kupy do gardła. Jeszcze? Czy już zrozumiałeś że tandetne, dresiarskie inwektywy nie mogą zrobić NIC więcej jak tylko mnie bardzo rozśmieszyć?

maxicoveri
2015-01-22 15:41:46
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zbigniewboniek
2015-01-22 17:40:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
maxi, jurek - o czym wy oszołomione Leninem dzieci bredzicie??? :)))

StachTraktorzysta
2015-01-22 18:40:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zielony obrzezany siurku. Gdyby społeczność homo poprzestała na tym żeby ich tolerowano, wszystko by było w porzątku. Niestety ale komuś zależy aby siać zamęt i podpuszcza was żebyście domagali sie więcej, z adoptowaniem dzieci włącznie. Coś takiego nigdy nie bedzie tolerowane przez hetero. Jest teraz parcie do konfrontacji, a kto w niej zwycięży? Gdyby was było 90% to byś mógł sie smiać. Ale jest was 10%, więc w przypadku konfrontacji bedziecie sie smiać baranim głosem. A co do mojego katolicyzmu, to tak samo jak wy uwazam ze to wrzód niepotrzebny w tym kraju.

daga8-8-8
2015-01-22 21:15:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tub0_osh
2015-01-23 10:30:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
Po raz kolejny nie rozumiem czemu piszesz per "WY". Przecież ja się niczego nie domagam, nie mam najmniejszej styczności ze społecznością LGBT, więc z mojej strony do żadnej konfrontacji z "Wami" nie dojdzie, jasna sprawa, czy wciąż nie? Wiesz, nie uważam cię za kretyna, dlatego że masz swoje poglądy, uważam cię za głąba, ponieważ wystarczy wdać się z tobą w polemikę dotyczącą tego rodzaju zagadnień, żebyś momentalnie przypisał mi łatkę geja, żyda, jakiegoś PeOwskiego działacza i pewnie jeszcze masona na deser.

rozpruwacz78
2015-01-23 13:59:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
środowisk LGBT-znaczy miałeś na myśli pedalów, lesby i panienki z fujarami tak?

tub0_osh
2015-01-23 15:39:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Skoro tak ci wygodniej to owszem, ich.

StachTraktorzysta
2015-01-23 22:58:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
Siurkosławie Jurkosławski. Stoisz w jednym szeregu z obrońcami tęczy, krzyczysz na tych którym się ona nie podoba i twierdzisz że z towarzystwem lgbt nie masz nic wspólnego? Ale niech ci będzie (po waszemu: ch*j ci w dupe). Piszę per "Wy", bo mi tak łatwiej zmieścić tekst na tym małym skrawku "papieru". Mi zarzucasz że cię niesłusznie mieszam z lgbt, a twój wierny kompan pt. maxicoveri, nazwał mnie katolikiem, tylko dlatego że mi się tęcza nie podoba. A przecierz ja jestem takim samym katolikiem jak i on. Powiedz mu to.

tub0_osh
2015-01-24 16:41:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiesz czemu uważam takich jak ty za mało mądrych? Bo dopowiadacie sobie ideologię do komentarzy dotykających zupełnie innego zagadnienia. Człowieku, mam w DUPIE tę tęcze, jak dla mnie to ona może płonąć co miesiąc i co miesiąć być odbudowywana, wiesz? Ja pisalem coś zupełnie innego w swoim pierwszym komentarzu, a pod względem poglądowym nie należę ani do pseudoprawicy, ani lewicy. Piszę "pseudo" ponieważ sprawy obyczajowości ludzkiej w ogóle nie powinny być tematem politycznych rozmów, tylko gospodarka itp. Polecam odpowiadać na to co piszę i niczego mi nie wkładać w usta.

dedede66
2015-01-24 20:52:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak tuboosh to jurek, to ja jestem, nie wiem kurna...Freedom :D

zbigniewboniek
2015-01-24 22:37:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tubosh robi takie same byki ortograficzne jak jurek1102 i Vacarius. Same spedalone przygłupy:))

dedede66
2015-01-24 23:44:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Piles dzisiaj pajonku?

scalak1
2015-01-22 12:43:12
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rozpruwacz78
2015-01-22 12:40:09
Ocena: 12(glosow:14)-+
Jak pan redaktor nie wie co to znaczy "kochający inaczej" to niech nie prowadzi takiego programu. Pan Andrzej chciał być delikatny, ale widać że nie można takim być-wprost trzeba mówić o dziewczynach z fujarami, pedałach i lesbach.

waclawwaclaw
2015-01-22 12:44:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten program to jedno z takich miejsc gdzie zaprasza się dzisiejszą śmietankę towarzyską , bywających na "ściance" , nasze "gwiazdy itd . Od czasu do czasu zaproszą kogoś dla kontrastu żeby pokazać jak takie rozumowanie jest zacofane i nie europejskie. Żeby młodzież wiedziała jak ma myśleć

waclawwaclaw
2015-01-22 12:37:52
Ocena: 9(glosow:11)-+
Kurzajewski jakiś inteligentny inaczej skoro nie wie co to kochający inaczej. Europejczyk ho ho pełną gębą...

waclawwaclaw
2015-01-25 14:21:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzisiaj przeczytałem świetną nazwę na kochających inaczej : WAGINOSCEPTYCY ha ha

Posterisan
2015-01-22 12:35:26
Ocena: -14(glosow:18)-+
Co to jest że jak facet zakłada muchę to zaczyna bredzić :-)

waclawwaclaw
2015-01-22 12:40:34
Ocena: 9(glosow:9)-+
ta mucha to p. Rosiewicza taki znak rozpoznawczy od zawsze. I wcale nie uważam żeby bredził.

wodnik123J
2015-01-22 12:16:26
Ocena: 13(glosow:13)-+
i do czego doszło nie można wyrazić juz swoich poglądów ,za komuny było prościej żyd to był żyd ,czarnuch to czarnuch a pedały i lezby to zboki ,teraz się okazało ,że hetero i model rodziny kobieta i mężczyzna to to jakieś dziwadła .Kiedyś na homoseksualizm był nr statystyczny w zusie jako choroba a teraz homosie maja swoje pomniki ,zaraz bedą się żenić i dzieci adoptować .tfu sodoma i gomora

Psiapsiolek
2015-01-22 11:40:16
Ocena: -12(glosow:14)-+
Pederasta to koleś lubiący dzieci, gej, to koleś lubiący przedstawicieli swojej płci. idać mylebnie pojęć nie przeszkadza bohaterowi filmu w śmianiu się samotnie....

zbigniewboniek
2015-01-22 11:43:34
Ocena: 8(glosow:8)-+
Chyab jak zwykle ci sie cos pojeb.ało jureczku. Pederasta-termin wywodzący się z języka greckiego – w języku polskim w węższym sensie oznacza specyficzną formę HOMOSEKSUALIZMU męskiego, polegającą na związkach erotycznych lub kontaktach seksualnych mężczyzn lub młodzieńców (erastesów, miłośników), z młodzieńcami lub chłopcami (eromenosami, lubymi, oblubieńcami), zazwyczaj opartych na różnicy wieku, występującą w kulturze starożytnej Grecji. Coś tam jeszcze chcesz przygłupie dodać? :))

waclawwaclaw
2015-01-22 12:46:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
śmiał się samotnie bo jako jedyny w tym towarzystwie nie obawiał się ,że go jutro nie wpuszczą do studio

lemingjager
2015-01-22 11:28:20
Ocena: 189(glosow:237)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Psiapsiolek
2015-01-22 11:25:22
Ocena: -17(glosow:25)-+
"gejów, a po polsku pederastów".... facet spłyną z rynsztokiem....

zbigniewboniek
2015-01-22 11:31:53
Ocena: 13(glosow:19)-+
A co sie nie podoba w słowie pederasta, pederasto jureczku1102? I tak na marginesie, ile kont jeszcze otworzysz żeby siać rządową propagandę lewackiego przygłupa?

Pitt_M
2015-01-22 11:24:20
Ocena: -12(glosow:16)-+
Dureń ...

zbigniewboniek
2015-01-22 11:52:15
Ocena: 6(glosow:10)-+
Miło mi. Ja jestem Andrzej.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Takie tam żarciki.
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0