Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wieśniak
kontroler
2015-02-07 11:02:55
Ocena: 5(glosow:19)-+
Ty przez slownik ortograficzny!
yeromine
2015-02-08 14:57:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
mediama, kiedys, kiedy ktos cie pokocha, bo najwyrazniej czujesz sie samotna,zrozumiesz, ze nie dla wszystkich ten dzien jest niemily, wrecz przeciwnie, to piekny dzien a ludzi zakochanych jest mnostwo, jak i tych, ktorzy sa nieszczesliwi, zranieni, smutni, rozgoryczeni...mozna by tu wymieniac bez konca ale nie zabraniaj innym tego co najpiekniejsze, okazywania swojej milosci, kiedys zmienisz zdanie, czasami trzeba tylko dac sie kochac
guliguli17
2015-02-07 22:50:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
to ?e nikt cie nie chce to nie znaczy ?e to g?upie ?wi?to
Marek23033
2015-02-07 19:28:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bingo73
2015-02-07 14:15:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
walentynki są rozgłośnione, bo to bardzo komercyjne święto, zresztą bez większych tradycji w Polsce, za to jakoś nasze święto (w sumie dwa: noc kupały i noc świętojańska, traktowane albo zamiennie, albo jako jedno, zresztą nie ważne) jakoś mija bez takiej komercyjnej otoczki, bo i nie ma w tym święcie tak komercyjnych motywów. I dlatego jest to najgłupszy dzień w roku, zresztą ja i tak wolę to święto świętować w czerwcu, choć noc krótsza ;-).
wiola1605
2015-02-07 12:48:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
walentynki to najbardziej komercyjne święto, serduszka, bukiety, kubeczki, poduszeczki.... wszystko po to by zwiększyć obroty w sklepie, kinie czy restauracji, jeżeli ktoś z kimś jest to okazuje uczucia drugiej osobie w taki sposób jaki uważa za odpowiedni, niezależnie od daty, podobnie z odwiedzaniem grobów w listopadzie- cały rok groby są zaniedbywane a nagle w listopadzie ludzie zaczynają się interesować kwiatami i zniczami prześcigając się w wielkości bukietu- ważne by robić coś zgodnie ze swoimi przekonaniami a nie pod publiczkę
LuskaI23
2015-02-07 13:39:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
A co jeśli ktoś cały rok dba o groby i w listopadzie idzie tak samo jak inni? A co jeśli ktoś cały rok okazuje ukochanej osobie miłość a w walentynki świętują jak inni? Dzień dziadka , babci, cały rok ich kochasz, chodzisz do nich , spędzasz czas, ale tego dnia i tak kupisz im kwiatka czy czekoladki. Bo to ich dzień. Nie widzę w tych dniach nic złego. Idąc Twoim tokiem, to należałoby nie obchodzić żadnych świąt. Po co obchodzić rocznicę II wojny światowej? Powstania warszawskiego? Po co? Skoro powinno się codziennie o tym pamiętać.
falk87
2015-02-07 18:21:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
w takim razie dzien kobiet tez jest komercyjny i w kwiaciarni raczej dluzsze kolejki są niż w walentynki
a co do grobow to chyba w twoijej rodzinie tak jest bo ja co tydzien odwiedzam 3 cmentarze i kazdy grób jest zadbany, moze pojedyncze są opuszczone
anuskam1310
2015-02-07 20:34:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
@falk87 obawiam się, że takich ludzi jak Ty- odwiedzających po trzy cmentarze co tydzień jest garstka, więc nie używaj określeń chyba TYLKO w twojej rodzinie bo Twoja osoba nie jest resztą populacji.
wiola1605
2015-02-07 20:54:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lucyno, jasne że należy obchodzić święta, nie rozumiem jakim cudem wyciągnęłaś tak daleko idące wnioski i uznałaś ze myślę odwrotnie? i co oznacza wg Ciebie: "A co jeśli ktoś cały rok okazuje ukochanej osobie miłość a w walentynki świętują jak inni?" wybacz, jednak wg mnie jeżeli każdy ukochanej osobie tego dnia okazuje uczucia "tak jak inni" to jest to zwyczajne uleganie komercji, falk87 skoro często odwiedzasz cmentarze to zapewne widzisz że ile osób postępuje jak Ty, a 1 listopada tłumy z wieńcami, zniczami- myślę że modlitwa na grobem jest dużo cenniejsza
LuskaI23
2015-02-08 02:42:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wydaje mi się że jesteśmy ludźmi i większość rzeczy robimy jednak tak samo. Dlatego pisze jak inni. Bo nie wiem, jeśli okazuje komuś miłość tak jak ktoś inny komuś, to znaczy że jestem komercyjna? Jak wyznawanie miłości w jakikolwiek sposób może być komercyjne? Mi sie to w głowie nie mieści. Moja wypowiedź tyczyła się tego , że walentynki nie obchodzą tylko ludzie którzy na co dzień nie okazują uczyć, ale i ci którzy je okazują i dla nich ten dzień komercyjny nie jest
stanlej203
2015-02-07 11:22:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
Najgorsze jest to, że jak dopiero kręcisz z jakąś dziewczyną ze 2, 3 tygodnie przed tym dniem, to nie wiadomo czy kupić chociaż jakiegoś kwiata czy nie, a potem jest jeszcze 8 marca i znów nie wiadomo:) Też nie lubię tego dnia, czy mam kogoś czy nie.
Nagasukaaa
2015-02-07 11:11:14
Ocena: -5(glosow:13)-+
Kolejny z tych którzy wolą zwykły szary dzień zamiast jakiejś okazji do radości, co za posrana mentalność.
kurwamac02
2015-02-07 13:26:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2015-02-07 12:57:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Popracowac nad przyrostem naturalnym? Bo taki, poza komercja jest tego sens i zalozenie.
caleanka
2015-02-07 13:12:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zgadzam sie, to jest stymulacja dla znudzonych i opornych. Napewno rozmawiasz z kolezankami i nie jedna narzeka...
caleanka
2015-02-07 13:35:18
Ocena: -4(glosow:4)-+
No ale i nie powinny sie chwalic bo moze jakas "przyjaciolka" uwierzy i bedzie chciala sprawdzic... Wstyd to zle robic a seks jest dobry na wszystko. W krajach katolickich wszystko co przyjemne jest napietnowane.
caleanka
2015-02-07 14:12:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dobre genetycznie plemniki nie leza na ulicy... A przecierz kobietom glownie o to chodzi. To na kobietach spoczywa odpoiwiedzialnosc za kontynuacje gatunku.
caleanka
2015-02-07 14:31:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nauka dawno to zbadala ze bzykasz sie z dobrym sperma donatorem i sponsorem, jak na Twoje wymagania.
caleanka
2015-02-07 14:35:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
P.S. - Czesto genetycznie przypomina Twojego ojca.
kontroler
2015-02-07 14:51:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
To jest tylko pozorne, to tak samo jak niby faceci wybieraja kobiety z szerokimi biodrami a gdzie jest powiedziane, że taka nie bedzie miała problemów z zajściem w ciążę? Co do drugiej kwestii to zgadzam się w 100%, moja druga połówka wygląda jak mój ojciec, a czesto nawet sąsiedzi mylą go z moim bratem.
caleanka
2015-02-07 14:58:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
To nie pozornie ale w rzeczywistosci, kobiety wybieraja partnerow, mimo ze pozwalaja im myslec ze jest odwrotnie. Szerokie biodra i obfity biust jest gwarancja urodzenia i wykarmienia potomstwa. Takie instynkty sa od tysiecy lat i nikt ich nie zmieni , mimo feminizmu.
caleanka
2015-02-07 15:07:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
P.S. - Mezczyzna z kolei, wybiera obraz (partnerki) podobny do swojej matki. Niestety w swojej partnerce chce znalezc matke zamiast kochanki i to zwykle konczy sie fiaskiem.
caleanka
2015-02-07 15:15:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dzisiaj , przy wspolczesnej sluzbie zdrowia, wszystkie kobiety rodza bez problemu.
Jednak nasze instynkty pochodza od bardzo dawna, dlatego modele instynktow nie nadazaja za cywilizacja. Zyjemy obecnie ale nasze instynkty pochodza z przed tysiecy lat, jezeli chodzi o zachowanie gatunku.
caleanka
2015-02-07 15:29:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja pisze o biologicznie normalnych jednostkach, jakie by przezyly, naturalna selekcje.
Wspolczesna medycyna potrafi trzymac przy zyciu niemowleta urodzone w 6 miesiacu i genetycznie wadliwe. Takie osoby zyja ale nie sa 100% sprawne. (poronienie jest naturalna selekcja wadliwego plodu)
caleanka
2015-02-07 15:36:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
@kontroler - ja nie "piepsze" tylko wymieniam z Toba poglady, jezeli do tego nie doroslas to dalszy ciag naszej dyskusji mija sie z celem.
caleanka
2015-02-07 15:52:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
W cywilizowanych krajach (nie katolickich) nie jest bezsilna, kobiety sa zapladniane w wielu wypadkach.
caleanka
2015-02-07 16:03:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taki mezczyzna czy kobieta sa traktowani jako inwalidzi i musza sie z tym pogodzic. Ich wartosc nie jest mniejsza ale musza zaakceptowac wlasne ograniczenia. Z punktu gatunku, ulomne jednostki nie powoduja degeneracji gatunku.
caleanka
2015-02-07 17:47:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
@kontroler - rozumiem ze to wlasnie Ty masz taki problem. Rozumiem Twoja frustracje, ale czy Twoja jedyna rola i wartosc sprowada sie do roli rozdacej "samicy"? Jestes w miare inteligentna, wiec czy nie widzisz innych wartosci w zyciu niz rodzenie dzieci?
Czy nie masz innych zainteresowan? Prowadzacych do osobistego rozwoju i satysfakcji w zyciu? Rozumiem wplyw hormonow ale jest jeszcze rozsadek.
rafirafi76
2015-02-07 11:16:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Święte słowa,np takie Wszystkich Świętych.
rusofil-pedofil
2015-02-08 11:30:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Idąc twoim tokiem rozumowania to najlepiej siedzieć na wiocha.pl
Kierowca_Bombowca
2015-02-07 10:49:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kategoria "śmieszna wiocha" jest zaprzeczeniem tego serwisu ...
yaiba83
2015-02-07 09:23:14
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dlaczego najgłupszy? Święto jak każde inne - kto chce ten obchodzi reszta nie musi. Tak samo z Bożym Narodzeniem - mało kto chodzi do kościoła, ale prezenty kupują wszyscy. Ja osobiście celebrować tego święta nie muszę, ale zawsze przytulę swoją drugą połówkę, zabiorę na dobrą kawę i nigdy mi jakoś to na złe nie wychodzi :)
mediama
2015-01-30 15:14:02
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie jestem singlem mam 2 połówkę ale oboje nie uznajemy tego komercyjnego święta bo jak wyznawać komuś miłość to cały czas można i żadny dzień specjalny w kalendarzu nie jest potrzebny , a walentynki wymyślono tylko po to aby podnieść sprzedarz w sklepach między bożym narodzeniem a wielkanocą
rusofil-pedofil
2015-02-07 10:20:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jakie to "typowe polskie" i nowoczesne...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0