Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
michalng
2015-06-30 21:02:34
Ocena: 77(glosow:93)-+
Umowy śmieciowe sa śmieciowe bo:
1. Nie są zawierane bezterminowo nie są 'stabilne'
2. Zatrudnionemu nie przysługuję zwolnienie lekarskie.
3. Urlop też nie.
4. Nie obowiązuje zapłata za nadgodziny.
5. Brak jest okresu wypowiedzenia.
6. Nie posiada się zdolności kredytowej, nawet na zakup pralki czy telewizora.
maniek_ski
2015-07-03 23:12:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak tylko jest jeden mały drobiazg nie wspomniany że pracownik czy ma umowę o pracę czy umowę o dzieło to i tak dostanie na rękę 1779 zł bo przy umowie o dzieło różnica zostanie u zleceniodawcy w kieszeni o stracie ubezpieczenia zdrowotnego i urlopu nie wspominając dlatego te umowy są ŚMIECIOWE pracownik najwięcej na nich traci.
osuli
2015-07-03 08:52:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko, że to nie państwo dopłaca tylko Wy. Ale przecież przeciętny janusz widzi tylko to co ma w ręce. Ludzie myślą, że można balować a pieniądze i tak się dostanie od "państwa". Tylko, że państwo ma pieniądze od nas (i do tego zadłuża nas - ale tego już nikt nie widzi"
osuli
2015-07-03 08:49:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Włosy dęba stają jak się czyta tutaj "znawców" ekonomii. Większość nie rozumie, że jeśli dostaje 6zl/h za rozdawanie ulotek (czy inną pracę), to bez umowy "śmieciowej" nie dostałby pracy w ogóle (albo pracowałby bez umowy). A już smieszą mnie "argumenty" o emeryturach, rentach itp. A myślicie, że kto płaci za Wasze renty i emerytury? Dostajecie je za darmo? Nie, najpierw z Was to zdarli pod przymusem. Poza tym, nikt nie widzi tego, że poza składką na zus, jeszcze musi do tych emerytur/rent i czego tam jeszcze dopłacać (patrz: ile państwo dopłaca do zusu co roku).
Chrisi1982
2015-07-03 01:34:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Na umowę śmieciową pracują ludzie których horyzont kończy się jutro. Powiem krótko: Patrzcie na Grecję..... Emerytury na kredyt, państwo bankrut tylko przez to,że każdy próbował kiwać podatki jak się da. Czy to jest dobrze.. Oceńcie sami.
Moim zdaniem ludzie na śmieciówce słodzą tylko, bo nie wiedzą co będzie jutro.
P.S.: Prywatne ubezpieczalnie też chcą widzieć pieniądze, także nie zalecam chorować za długo....
Mundzio84
2015-07-02 20:07:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pytanie tylko który pracodawca da ci 3000 brutto na umowie o dzieło, czy zlecenie.W tych umowach chodzi tylko i wyłącznie o to, żeby maksymalnie obniżyć koszty utrzymania pracownika.Myślicie, że pracodawca myśli o tym jaka kwota jest odwalana z wypłaty?Nie.On myśli o tym, jakie on poniesie całkowite koszty utrzymania pracownika.Ja zawsze byłem za uproszczeniami dla przedsiębiorców, ale przepisy umożliwiające zrobienie z człowieka kolejnej maszyny na zakładzie należy jak najszybciej zmienić.
kontrrra
2015-07-04 08:59:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Umowa zlecenie jest już niemal w pełni oskładkowana i jeśli nie masz innej na etat( co najmniej minimalna krajowa), to bekasz tyle samo. Powstaje pytanie dlaczego w związku z tym pracodawcy ja preferują? Bo urlopów nie masz, bo zwolnień nie masz, bo lecisz z dnia na dzień, bo trzecia umowa na czas określony kończy się umową na czas nieokreślony...
kontrrra
2015-07-02 19:36:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przekleję: pani z kasy biedry zamiast tego ~ 1 500 na rękę, dostanie 2 400. Jej mąż też. Razem 4800. Z czego min.700 prywatna szkoła( załóżmy jedno dziecko), załóżmy że łażą piechotą do pracy i za użytkowanie prywatnych dróg wychodzi co miesiąc 500. Jedzenie 1 500. Prywatne ubezpieczenia zdrowotne( ale pokrywające tylko typowe choroby, bez żadnych fanaberii jak złamana noga), to 600 zł. Czynsz, opłaty minimum 1 500zł. Ubrania? Rozrywki? Ochrona( ani policji ani strażaków nie ma). Oszczędności na starość? Oszczędności w razie durnego przeziębienia i niezdolności do pracy?
kontrrra
2015-07-02 19:40:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Reasumując: podatki są po COŚ. Nawet na polityków( inaczej co- Solorz prezydentem?), na wojsko, na policję, edukację etc. Podatki są źle rozdysponowywane, są marnotrawione, ale trzeba naprawiać patologie, a nie wprowadzać jeszcze większe, na fali populistycznych hasełek.
don_pedro_104
2015-07-02 18:19:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Bebok_69
2015-07-02 18:18:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobrze, że w przypadku umów o dzieło wprowadzono obowiązek przekazywania podatku dochodowego przez pracodawcę bo dawniej ludzie często nie byli informowani o tym iż dostają BRUTTO , a podatek mają sami zapłacić w US. To się wiązało z karami i odsetkami. Przy umowie o dzieło nie przysługują świadczenia medyczne, nawet te podstawowe. Jeśli faktycznie bym dostał do ręki te 2568 to za 210-280 zł bym sobie opłacił prywatne ubezpieczenie i bym na tym zdecydowanie lepiej wyszedł. Resztę różnicy można wpakować w fundusze powiernicze lub trzymać w skarpecie. W obu przypadkach lepiej na tym bym wyszedł.
brumby
2015-07-02 17:40:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
Niezły żart z tym wyliczeniem. Ten ekspert (zapewne jakiś działacz PO co płaci kredyt we Frankach i wywozi śmieci do lasu) nie wie, iż po to się robi śmieciówki by ominąć pensję minimalną, nikt nikogo nie zatrudni na śmieciówce za 3000 zł. Na śmieciówkach jest np. 800 zł zamiast ustawowych 1750.
MaRo88PL
2015-07-02 19:54:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jak żeś piz****da to to dostajesz 800 zł.
Sam przez prawie 3 lata (z własnej woli) pracowałem na tzw. umowie śmieciowej (w prywatnej firmie) i co miesiąc na moje konto wpływało nie mniej niż 3000 zł. Spokojnie za to opłacałem prywatne ubezpieczenie, i dokładałem na lokatę.
Obecnie (po naleganiach szefa! na zmianę umowy) na umowie o pracę dostaje niecałe 2000 zł ..., mam gówno (zus) a nie ubezpieczenie, a odłożyć to mogę sobie co najwyżej 100 zł miesięcznie ...
energyman00
2015-07-02 17:13:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
przepracowałem na śmieciowej umowie prawie 3 lata !!!! i do ręki miałem jakieś 1200-1350 zł nie piszecie bzdur że któryś wyzyskiwacz da zarobić na śmieciowej umowie więcej !! na śmieciowej ani nie zarobisz jak człowiek ani nie masz nic żadnego świadectwa pracy ,stażu pracy, urlopów jest sie 0 bez praw pracowniczych a tyra się często jak etatowiec w realu a na papierze zlecenie !!!!
slawas1970
2015-07-02 22:13:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj, to dużo zarabiałeś, a w atosie, nie w firmie it z bydzi, tylko w 'security' z łodzi z pracą w bydzi 6,5pln/h, co przy całym etacie daje ok 1100 zeta, wypas
pirzol89
2015-07-02 15:52:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bzdura.
Pracuję w zakładzie ponad 3 lata, z czego pierwsze pół roku było to zatrudnienie na umowę zlecenie. A jednak moje zarobki były takie same zarówno na umowie zlecenie jak i teraz na umowie o pracę.
P.S. A tak wysokiej wypłaty - 2500 zł na rękę, nigdy nie miałem (nawet z bonami na święta).
szeregowyPryszcz
2015-07-02 15:45:01
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
heerind
2015-07-02 14:17:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
I co Ci po tych paru-set złotych więcej, jak nawet pożyczki w banku nie dostaniesz, na wszystko musisz mieć gotówkę, a nie masz jej tak znowu więcej no i możesz zostać zwolniony z dnia na dzień bez faktycznej przyczyny.Zlecenie, dzieło są dobre kiedy chcesz popracować sobie dorywczo na wakacje, miesiąc-dwa, alo jesteś studentem-uczniem i chcesz pare groszy na weekend dorobić żeby się starych nie prosić nie na stałe bo to bardzo chwiejna sprawa.
barbarella123
2015-07-02 13:24:08
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kwisniew
2015-07-02 15:40:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
czytam któryś z rzędu twój wpis i zastanawiam się, czy prowokujesz, czy naprawdę jesteś taka prosta. Nic dziwnego, że mamy taką, a nie inną opinię na świecie, skoro takie ćwoki, jak ty na nią pracują. Ciągniesz socjal i czasami na czarno dorabiasz ? Czym różnisz się od brudasów, arabusów, turasów innych śmieci, z którymi m.in. Francja ma w tej chwili olbrzymi problem ?
rallypoland
2015-07-02 15:45:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
rallypoland
2015-07-02 15:47:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
No rzeczywiście za 1200 euro z socjalu jesteś jab*ym rockefellerem mieszkając w Fr pasożycie :v
rallypoland
2015-07-02 15:56:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
groh
2015-07-02 12:44:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
co za bzdury - jak ci na umowie o dzieło zostaniesz wydymany na wypłacie - to sąd pracy ma to gdzieś bo sądy pracy nie zajmują się umowami na zlecenie lub o dzieło - to c czym my wogółe tu rozmawiamy - pracownik na ,,śmieciówce,, jest murzynem we własnym kraju pozdro 600
ola2239
2015-07-02 12:24:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
jeszcze się nie spotkałam żeby pracodawca dawał całąkasę na śmieciówce tak jak to pokazaliście z doliczeniem zusu srusu i innych takich tak jak to jest ujęte na umowie o pracę. dostajemy łysą stawkę godzinową i ile godzin wypracujesz tyle masz. bez urlopu, macierzyńskiego, chorobowego i za leczenie płać sam bo nie masz ubezpieczenia.Prosty przykład. Pracuję w kuchni. szef kuchni ma stawkę 3500 miesięcznie na umowę o pracę, ja jako zastępca szefa kuchni, bez umowy mam 9 na godzinę, nie mam żadnych świadczeń więc muszę przepracować miesięcznie 389 godzin żeby zarobić tyle co kolega.proste
C2ShadowMan
2015-07-02 12:23:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
i co z tej oszczędności, skoro noe mamy ubezpieczenoa, urlopu itd. To bizmesmeni yebią w mózgach, żeby ludzie nie domagali się umowy o pracę.
Umarov
2015-07-02 12:05:59
Ocena: -4(glosow:10)-+
To akurat prawda. Dzisiaj umowa o pracę to nawet nie umowa śmieciowa, a zastępstwo papieru toaletowego. To, że pracodawca opłaca składki, nie oznacza, że pracownik będzie miał zapewnioną emeryturę, tym bardziej przy tak horrendalnym zadłużeniu skarbu państwa. Jeżeli ktoś wierzy jeszcze w emeryturę, to świadczy jedynie o jego ekonomicznej ignorancji i skrajnej naiwności. Umowy o dzieło lub zlecenie są o wiele lepsze, elastyczniejsze, bo pozwalają zaoszczędzić zarówno pracownikowi jak i pracodawcy. Zaoszczędzone pieniądze można odłożyć na "czarną godzinę", leczenie oraz emeryturę.
Umarov
2015-07-02 14:12:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z 2,5 tysiąca można dużo odłożyć, w porównaniu z 1,8 tysiąca w skali roku to 9 tys. oszczędności. I co najważniejsze te 9 tys. jest twoje, a nie jakiegoś zatrudnionego po znajomości urzędasa, który zrobiłby z nimi co chce. Człowiek codziennie nie choruje, samochodów też co tydzień nie zmienia, no chyba, że ma taką pasję. Ale w przypadku gdy ktoś nie potrafi zrównoważyć swoich wydatków na potrzeby w stosunku do dochodów to już jego problem. To znak, że czas najwyższy zorganizować sobie większy dochód (zmiana pracodawcy/własna działalność/praca dorywcza).
akebono34
2015-07-02 18:59:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Człowieku nie masz pojęcia o czym mówisz. Wystarczy Ci jedna taka choroba genetyczna jaką mam ja (trombofilia) żebyś zmarł po dwóch miesiącach, bo koszt leczenia na własną rękę to około 6000. Do tego mając (jak ja) cukrzyce wydałbys kolejne 2000. I z czego byś odłożył. Pierniczycie bzdury bo jeszcze nie powąchaliście życia
KapitanZbuk
2015-07-02 12:03:09
Ocena: -7(glosow:9)-+
2700 za tyle ktoś rzyje? Ja mam na sobje dororzsze óbranije
KapitanZbuk
2015-07-03 06:22:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Srebi w rzyciu tesz sam palcem do dupyynietrafiasz?
pawelfarciaz
2015-07-02 11:50:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
idź na śmieciowej na urlop albo zachoruj to zobaczysz
robolov
2015-07-02 11:09:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
nikomu nie życzę, ale jak to się mówi: wypadki chodzą po ludziach.. zwolennicy umów śmieciowych, zwłaszcza Ci mający rodzinę na utrzymaniu - zastanówcie się nad tym! to że ktoś dostanie parę złotych na rękę więcej na koniec danego miesiąca nie powinno być argumentem, bo to najzwyklej nie jest odpowiedzialne! Na tych umowach najlepiej wychodzą "pracodawcy" - a ty tylko spróbuj poważnie zachorować, ciekawe czy będzie na Ciebie czekał czy zatrudni kolejnego, który będzie nabijał mu kabzę by ten mógł wyjechać na Seszele.. a ty bujaj się po urzędach bo nikt Ci nie będzie chciał "zasi
robolov
2015-07-02 11:42:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
wojtalo - załóżmy, że zarabiasz 3tyś ma umowę śmieciową, masz na utrzymaniu żonę i 4 dzieci, żona nie pracuje bo jest w ciąży, a że pracowała na umowę śmieciową to nie dostaje zasiłku.. ile będziesz w stanie odłożyć na przyszłość swoją, żony i dzieci z tych 3tyś?
wojtalo
2015-07-02 11:45:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
robolov - z całym szacunkiem ale zarabiając 3 tys. / miesiąc nie pozwalam sobie na czwórkę dzieci, ba, osobiście zarabiam nieco więcej ale nie mam jeszcze żadnego dziecka bo na razie uważam że mnie nie stać. Jeżeli wychodzisz z założenia, że ktoś ma mi dopłacać bo postanowiłem mieć czwórkę dzieci to sorry, nie dogadamy się. Również ja nie mam zamiaru dopłacać nikomu bo kocha dzieci.
tomi2000
2015-07-02 11:48:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
@wojtalo, a próbowałeś kiedyś kupić taką prywatną polisę? Jest tyle wyłączeń, że musiałbyś mieć 10 polis w różnych firmach, a i tak jakbyś zachorował to by się okazało, że Twoja choroba nie jest zawarta w polisie. Inna sprawa, że w Polsce nie ma rynku na takie polisy, ale gdyby był, to one kosztowałyby bardzo drogo. Nawet w USA bardzo wielu osób nie stać na dobre ubezpieczenie.
robolov
2015-07-02 11:57:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
wojtalo - ty sobie nie pozwalasz, ja też nie.. ale jest wielu ludzi w naszym kraju którzy niestety tak mają.. ty jako pracodawca placisz chorobowe przez 1 miesiąc, później państwo i dzięki temu ta niewinna 4 dzieci ma co jeść.. wyraźnie z Twoich wypowiedzi wynika brak empatii i egoizm i boję się, że jesteś jednym z tych pracodawców co liczą sie tylko ze sobą.. oby nie
wojtalo
2015-07-02 20:59:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Akurat znam osoby, którym płacą za sprzątanie 8,30 netto / h. Nie mów mi proszę, że jestem oderwany od rzeczywistości, bo śmiem mieć inne zdanie niż Ty. Tak się składa, że pracowałem w różnych miejscach i wszystko co mam zawdzięczam swojemu podejściu do pracy - pokaż ile jesteś wart a jak szef nie doceni to go zmień. I nie mów mi proszę że się nie da, bo mi się od lat udaje.
krist6
2015-07-02 10:52:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pitolenie o szopenie, smieciowki sa po to aby pracodawca ponosil mniejsze koszty,dawno powinny byc zlikwidowane. Lobbingi przepchały takie gówno i nabijają sobie kabzy a na starośc gdy taki pracownik pozostanie bez jakiejkolwiek emerytury,to OPS bedzie go utrzymywał czyli panstwo a pracodawca oprocz nabitej kabzy bedzie mial emeryture z ZUS
zylion77
2015-07-02 10:43:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
Kłamstwo! Sprawdź zanim zaczniesz pisać nieprawdę.
Banki już dawno temu zorientowały się że na umowach tak zwanych "śmieciowych" często pracują dobrze zarabiający ludzie, którzy nie chcą płacić państwu ogromnej daniny.
Bierzesz zaświadczenie o zarobkach od pracodawcy, idziesz do banku i jeżeli tylko masz odpowiednie dochody to dostajesz dowolny kredyt od ręki (w tym mieszkaniowy).
KapitanZbuk
2015-07-02 10:20:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bingo73
2015-07-02 10:13:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
sam sobie odpowiedziałeś: głównie chodzi o to, że pracownika interesuje to, co dostaje na rękę, a więc w UoD pracodawca ponosi mniejsze koszty przy tej samej kwocie dla pracownika. A niższe koszty to też brak urlopu, wypowiedzenia, ochrony, nadgodzin i inne.
robolov
2015-07-02 11:18:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
wojtalo a ty jasnowidz jesteś? zbieranie samemu na emeryturę to dobry pomysł i każdy powinien w miarę swoich możliwości to robić. Co jeśli nagle stracisz zdolność do pracy nim doczekasz starości? Jakie wtedy masz szanse na uzyskanie zasiłku chorobowego lub renty, z której będziesz w stanie się utrzymać? Oczywiście nie twierdzę, że przy umowie o pracę będzie dużo lepiej, ale przynajmniej dostajesz chorobowe od pracodawcy czy od państwa jak jesteś długo chory i nie mogą Cie zwolnić.. a to już dużo więcej niż przy umowie śmieciowej
wojtalo
2015-07-02 11:25:23
Ocena: -2(glosow:8)-+
robolov - dlaczego pracodawca ma płacić za to, że jesteś chory, a nie instytucje do tego przeznaczone czyli ubezpieczalnie? Utarł się wam mit pracodawcy, który sra pieniędzmi i wyzyskuje pracowników, myślicie, że każdy pracodawca drukuje pieniądze i nie chce dać bo jest zły. A prawda jest taka, że trzeba się nieźle nagimnastykować jako pracodawca, żeby pracownikowi wypłacić oprócz jego pensji złodziejski ZUS, który ma na nowe biurowce i premie, ale nie ma na lekarzy i emerytury. Składki są za wysokie bo są rozkradane i tu leży problem!
wojtalo
2015-07-02 11:34:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
A tak w ogóle,to nic nie stoi na przeszkodzie,żeby każdy z Was został pracodawcą.Proszę wymyślić biznes,uzbierać pieniądze albo iść do banku,zastawić mieszkanie swoje lub rodziców,opłacić najpierw swój ZUS zanim zarobicie pierwsze grosze,opłacić księgowość chyba że macie czas i sami się znacie na durnych przepisach,paliwo,biuro,materiały,telefony,walka z nieuczciwymi kontrahentami,świadomość,że jak się nie uda to licytują i pod most.Proste prawda?A na koniec proszę zapłacić ośmiu pracownikom po miesiąc chorobowego i 3 tyg. urlopu.Powodzenia!
robolov
2015-07-02 11:39:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
wojtalo - bo takie jest w naszym kraju prawo (nie twierdzę że dobre). patrzysz z perspektywy pracodawcy, a ja z perspektywy ludzi pracujących często poniżej średniej krajowej, dla których nagła choroba jest katastrofą gdy pracują na umowę śmieciową.. mit utarli sami pracodawcy, nie twierdzę że wszyscy są dupkami żerującymi na pracownikach, ale niestety większość jest.. od niedawna jestem na tzw "swoim" ale wiele lat pracowałem na różne umowy i u różnych pracodawców..
robolov
2015-07-02 11:48:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
wojtalo ja Ciebie rozumiem jako pracodawcę - prawo jest u nas lipne w tym temacie i doskonale to wiem.. ale wychodzę też z założenia, że jak się nie ma dobrze przemyślanego pomysłu na biznes to nie powinno się wchodzić w niego "na kredyt".. niestety wielu tak robi, a później własnie z tego powodu wyzyskuje pracowników i masz swój mit.. byle janusz zakłada firmę transportową ze starym zdezelowanym samochodem, a później płacz, że mu auto padło na trasie i ogromne koszty ma.. to tylko przykład jakich wiele..
wojtalo
2015-07-02 11:53:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
robolov-to nie kwestia samego prawa,ale przyzwyczajenia ludzi,którzy chcą takiego prawa.50 lat PRL wykształciło w ludziach podejście-czy się stoi czy się leży.Jak stała gospodarka poza okresem kredytów w latach 70' starsi pamiętają.Niestety,ludziom się wydaje,że pieniądze im się należą bez względu na to,czy zapracują na nie czy nie.Jak ktoś jest w czymś dobry,albo nawet nie ma zdolności ale chęci do pracy to uwierz mi-dobrze zarobi nawet przy kopaniu rowów.Jak ktoś tylko patrzy,czy można się położyć bo szef akurat wyjechał to niech się nie dziwi,że ma jak ma w życiu.Druga sprawa,że mamy teraz
wojtalo
2015-07-02 11:56:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
druga sprawa, że mamy teraz samych magistrów po socjologiach, europeistykach i tym podobnych g-nach ale rąk do prawdziwej pracy brakuje. Przeczytali kiedyś, że magister ileś tam zarabia i teraz się dziwią, że nie ma dla nich pracy a jedynie śmieciówki za 1200 zł. Przepraszam, a za co chcecie więcej pieniędzy? Za to że studia kupiliście? Ale wracam do pracy, kogo nie przekonałem to i tak nie przekonam. Dobrego dnia życzę!
KROOK8
2015-07-01 00:23:11
Ocena: 4(glosow:12)-+
NA umowę zlecenia zarabiałam 1200 zł na miesiąc nie 2500, Jak można porównywać zarobki równomiernie do śmieciówek. Może i na umowę o pracę zarobi się na rękę 1700 zł przy 3000 brutto, ale nasi pracodawcy przy śmieciówkach wypłacają zatrudnionym 1200 netto przy zarobkach 1500 brutto.
kurnachatawiocha
2015-07-02 13:56:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niee, wcale się nie dzieli ryzykiem... płać więcej pracownikowi, to będzie bardziej się dzielił tym ryzykiem. Za 8zł/h czego oczekujesz? A przepraszam jest wiele osób, które nawet za taką kwotę całują pracodawcę po tyłku.
michalng
2015-06-30 21:02:34
Ocena: 77(glosow:93)-+
Umowy śmieciowe sa śmieciowe bo:
1. Nie są zawierane bezterminowo nie są 'stabilne'
2. Zatrudnionemu nie przysługuję zwolnienie lekarskie.
3. Urlop też nie.
4. Nie obowiązuje zapłata za nadgodziny.
5. Brak jest okresu wypowiedzenia.
6. Nie posiada się zdolności kredytowej, nawet na zakup pralki czy telewizora.
liseklisek6666
2015-06-30 21:10:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak jest karwasz barabasz.
Wiesniak_Krul
2015-06-30 22:52:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dokładnie. Umowa o pracę za 1800zł jest więcej warta niż śmieciówka za 2500zł. No chyba, że się robi tylko po to żeby w piątek się schlać i pojechać na dziwki.
dr_who
2015-07-01 10:23:38
Ocena: -8(glosow:14)-+
to co dla ciebie jest śmieciem, dla innego może być złotem, dążenie do stabilności zatrudnienia i jego bezpieczeństwa jest niestety cofaniem się w rozwoju i zaprzeczeniem cywilizacji. Niektórzy lubią mieć np możliwość zrezygnowania z pracy z dnia na dzień, a bezterminowa umowa o pracę to co najmniej 3 miesiące, bez ryzyka się nie dorobisz.
slawek1979
2015-07-02 07:55:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie mam pracy ,mam rodzinę, mam rachunki,ale szukam pracy żebym mógł zwolnić się z dnia na dzień. super myślenie
wojtalo
2015-07-02 10:18:04
Ocena: 2(glosow:10)-+
1. Jak jesteś dobrym pracownikiem to pracodawca będzie się martwił, żeby Cię zatrzymać a Ty będziesz mógł odejść kiedy zechcesz - to działa w dwie strony. Z drugiej strony co to za atrakcja dla pracodawcy trzymać darmozjada bo obowiązuje okres wypowiedzenia? 2. Kwestia dogadania z pracodawcą. 3. patrz pkt 2. 4. Zależy gdzie, ale na to umawiasz się na początku, albo się zgadzasz albo szukasz gdzie indziej.5. Patrz pkt 1. 6. To już wina nie pracodawców tylko instytucji bankowych
MaRo88PL
2015-07-02 11:40:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
Widać że się chu*** znasz. Akurat taki rodzaj umowy Z WŁASNEJ WOLI przerabiałem przez ponad 2 lata i dopiero po NALEGANIACH szefa przeszedłem na umowę o pracę!
Ad. 1 - jak napisał Wojtalo - jak jesteś dobrym pracownikiem to pracodawcy będzie zależeć żebyś u niego był
Ad. 2 - przy odpowiedniej stawce (a to już negocjujesz sobie indywidualnie) możesz iść nawet i na bezpłatne zwolnienie, a prywatne ubezpieczenie pokryje Ci finansowo okres niezdolności do pracy
Ingenue87
2015-07-02 21:26:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale z was CYMBAŁY. Problem umów śmieciowych nie dotyczy super wykwalifikowanych pracowników, o których będzie się bił każdy pracodawca, ale tych średnio wykwalifikowanych, zwykłych ludzi, którym zależy na stabilności zatrudnienia i utrzymaniu rodziny. Banda debili wzięła się za dyskusje, ręce opadają...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0