Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
michalng
2015-09-18 09:14:12
Ocena: 30(glosow:58)-+
Nie "zatrzymujesz" samochodu tylko zmieniesz pas bo ten na prawym pasie cię wpuszcza. Tylko ze robisz to na koncu pasa zeby maksymalnie wykorzystać oba pasy i zeby zator był jak najkrutszy.
hubertberger
2015-09-24 14:57:22
Ocena: -2(glosow:12)-+
Bo w Polsce, lewym pasem jadą cwaniaki, które chcą wyprzedzić korek, o którym wiedza od pięciu kilometrów.
sebastianw1985
2015-09-26 20:41:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Gdyby te cwaniaki na lewym się nie wpierdal.li to korek by się nie zrobił. Bo prawy by jechał bez zatrzymywania przy zwężeniu.
pawelkd1000
2015-09-27 13:02:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
dokładnie tak. i dobrze robią kierowcy którzy blokują w pewnym momencie lewy pas. a co najgorsze nawet jak lewym dochodzą już do końca i chcą wjechać na prawy, to albo go nie chcą wpuścić albo jeśli już wpuści to kretyn jadący za nim będzie się wciskał na zderzak bo przecież jeżeli będzie przed nim jeden samochód więcej to do celu dojedzie godzinę później... jeszcze osobówka jak osobówka zobaczy że nie wpuści od poczeka na swoją kolej, ale dostawczaki i SUVy to już c*** jestem wyższy i cięższy.
mouseonweed
2015-09-23 22:00:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
heheheh ale z Ciebie kretyn :D
Cleaner
2015-09-23 01:02:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
Rysunek po lewej to jest jazda ze Strażnikiem Teksasu, 4 niebieski samochodzik od dołu blokuje cały lewy pas a 5 od dołu niebieski samochodzik wychyla się żeby zobaczyć jak długi jest korek, reszta stoi. Po prawej mamy rysunek na którym Janusz w czerwonym samochodziku stojący na przewężeniu nie wpuszcza niebieskich samochodzików które myślały że w RP uda się jeździć na suwak - takiego wała jak Polska cała! Janusz już swoje odczekał teraz niech czeka cała reszta. Dziękuję za uwagę, prowadził was Krzysztof Hołowczyc!
adh7886
2015-09-22 21:45:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja nie zgadzam się że tak wygląda jazda po polsku bo jazda po polsku wygląda tak że ktoś kto chce wjechać zatrzymuje się jak tylko zacznie mu się przerywana linia albo nawet i przy ciągłej i czeka aż ktoś obowiązkowo zatrzyma swój samochód i go wpuści, tymczasem inni którzy nie chcą stać za nim w korku, jeśli oczywiście mają taką możliwość objeżdżają go z prawej strony i wjeżdżają wcześniej niż delikwent, i taki delikwent widzi codziennie jak inni co byli daleko za nim wjeżdżają wcześniej ( jak korek jest z obu stron to nawet dużo wcześniej) i nic go ten widok nie uczy i nie zastanawia.
M1CLAY19
2015-09-22 21:31:06
Ocena: -8(glosow:10)-+
W Niemczech ,Francji ,Anglii maja parusetkonne auta i nie potrafia wjechac na autostrade a wy chcecie nauczyc rolnictwo w 20to letnoich golfach by zakminilo jazde? Oczywiscie wypunktowany jest najglupszy komentarz. Jedziesz debilu do chwili kiedy bezkolizyjnie zmienisz pas . Nie jedziesz do konca by max wykorzystac . Jestes tak glupi ze pod obrazkami wskazyjacymi poprawne zachowanie piszesz cos dokladnie odwotnego ...i jeszcze 50% debili go popiera.
M1CLAY19
2015-09-23 20:26:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Glupi jest ten do kogo nie dociera.Blokujcie sie i slijcie sobie uje . Jezeli piktogram do was nie dociera to jak debilom jasniej wytlumaczyc? Pismo obrazkowe bylo gdy nie bylo aut. Teraz moron majacy byle scrapa nie potrafi odczytac tresci z obrazka.
M1CLAY19
2015-09-23 20:29:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wszystkie logiczne komentarze sa zminusowane na maxa bo to chyba godzina gimbazy- tych co maja lejce w planach i potem jazda w pieciu kapturach . Cale szczescie ze tak zaostrzyli kryteria .
sebastianw1985
2015-09-22 21:28:26
Ocena: -3(glosow:5)-+
Popieram rysunek w 100%. Jak się przyjrzycie samochody z lewego obrazka wjeżdżając odpowiednio wcześniej na prawy pas nie muszą się zatrzymywać. Jadą ponieważ na zwężenie wjeżdża tylko jeden pas samochodów. Z reguły korki robią się wtedy gdy samochody muszą się zatrzymać żeby przy samym końcu zwężenia wpuścić auto z pasa obok przed siebie co powoduje zatrzymanie całego pasa. Na autostradach kilka kilometrów przed zwężeniem są już ustawione znaki że należy zjechać na odpowiedni pas, wystarczy się tylko do tych znaków zastosować a żaden samochód się nie zatrzyma i korek nawet się nie zrobi.
aligator911
2015-09-22 21:06:41
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jeżeli auta będą się mieszały dopiero na końcu to chcąc nie chcąc itak dalsze auta będą musiały się zatrzymywać i podjeżdżać co parę metrów, bo jeden przyhamuje przed zwężeniem aby wpuścić sąsiedni samochód, a kolejne auta za nim będą coraz mocniej hamować aż do zatrzymania. W taki sposób właśnie robią się korki gdy jest jeden pas i więcej samochodów. Moim zdaniem lepiej wcześniej zwolnić i mieszać się dużo wcześniej (tak jak autor pokazał to na rysunku) niż przed zwężeniem, a tym samym jechać wolniej ale non stop, a nie zatrzymywać się i podjeżdżać co parę metrów.
beeveer
2015-09-23 22:39:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
gdybyś biedne dziecko robił tyle km co ja, to nie zabierałbyś głosu. i dla twojej informacji, tak jak większość zapieprzam do końca lewego na pełnej k..ie a potem wciskam się na chama, bo każda próba jazdy na suwak i tak skończy się na tym polskim zadupiu niepowodzeniem.
Michal_Szczecin
2015-09-22 19:22:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
jasne, przyjedzcie np do Holandii lub Szkocji i zobaczycie co sie tu dzieje co tutejsi kierowcy wyprawiaja, wkurza mnie takie rzyganie na własny kraj
plomien1234
2015-09-22 19:04:42
Ocena: 7(glosow:7)-+
Brawo dla idioty który uczy innych jak to robić prawidłowo i dokładnie na odwrót to ilustruje. Namawiasz do myślenia to najpierw włącz myślenie u samego siebie.
Sir_Gorg
2015-09-22 16:55:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Największym problemem jazdy na suwak w Polsce jest to, że na przewężeniach tego typu na suwak jechać się... nie da. Suwak działa, gdy za zwężeniem droga jest drożna, czyli pojazdy stale się poruszają. Tymczasem z reguły za zwężeniem występuje permanentny korek, a pojazdy po prostu się nie poruszają bądź poruszają skokami co kilka metrów. Wtedy - niestety - zjeżdżający z lewego pasa ewidentnie korzystają, zaś pozostający na prawym w gratisie otrzymują coraz dłuższy czas oczekiwania na przejazd. Powtarzam - pojazdy MUSZĄ (!) się poruszać, żeby suwak miał jakikolwiek sens!
tomekk84
2015-09-22 22:35:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ja zgadzam się w 100% z Bru_Netem. Rysunek po lewej stronie to jakaś abstrakcja. Pokażcie mi z życia taką sytuację, że są takie przerwy między samochodami, że zawsze jest miejsce gdzie można wjechać. Rozwiązanie problemu szeryfów lewego pasa było już nie raz pokazane na yt jak policja wlepia mandaty za pajacowanie na drodze.
kurwamac02
2015-09-22 15:13:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
SierzantYelonek
2015-09-22 15:06:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
To po lewej to nie jest jazda na suwak.
puszka666
2015-09-22 11:12:49
Ocena: 8(glosow:20)-+
Bzdura.Niech autor przyjrzy się znakowi "zalecanej zasady ruchu".Jeżeli kierowcy z "kończącego się pasa" będą wpychać się na całej długości,dochodzi do durnej sytuacji,że właśnie ten pas jedzie szybciej niż drugi.Jeżeli włączać się będą pojedynczo na końcu (tj.na zwężeniu),wówczas obydwa pasy będą równomiernie się posuwały do przodu.To co narysował autor to właśnie cwaniactwo. Niech osoby,które nadal myślą tak jak na rysunku, porównają to do zamknięcia w ubraniu: przewężenie na drodze to suwak,a ząbki to samochody,ząbki wchodzą jeden za drugim przy/w suwaku a nie, od razu n
puszka666
2015-09-22 12:29:37
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jak nie ma sensu? Pomyśl. Są dwa pasy, na każdym np. po 20 samochodów, jeżeli będą włączać się na końcu (tj. na samym przewężeniu) to z każdego stopniowo "usuwa się" po jednym samochodzie. Jest wówczas "po równo", dojeżdżają kolejni itd. Jeżeli zastosujesz zasadę z rysunku, lewy pas "znika" momentalnie w prawy, przyjeżdża kolejne 20 samochodów na lewy i znowu się tak włączają w prawy. W praktyce prawy pas stoi 2-3 razy dłużej niż lewy (jak nie dłużej). PS nie mam na myśli "końca kolejki" tylko miejsce przewężenia.
ph88
2015-09-22 13:11:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zwracam honor. Niedoczytałem Twojego komentarza lub pomyliłem z innym i źle skomentowałem. Oczywiście się z Tobą zgadzam. To o czym piszesz to też dowód na to, że Ci niby cwaniacy, którzy wjeżdżają na końcu lewego powodują mniejszą "krzywdę" tym kierowcom na prawym pasie niż Ci wjeżdżający szybciej. Dodatkowo jeśli źle jest wjeżdżać na końcu lewego jak i w środku czy przy końcu, to nie ma sensu w ogóle używać lewego pasa. Trzeba je po prostu zlikwidować ;)
puszka666
2015-09-22 13:21:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jest sens, bo dzięki temu korek zamiast np. 1km na 500m (wpływa to na inne odcinki czy skrzyżowania w danym rejonie). Osobiście nie przeszkadzają mi takie rozwiązania, ale sam, jeżeli jadę "zamkniętym" pasem, zawsze jadę do przewężenia i tam się włączam, z kolei jak jadę "otwartym" pasem, wpuszczam dopiero przy przewężeniu.
wieslav
2015-09-22 11:01:44
Ocena: -8(glosow:32)-+
Pragnę przypomnieć, że w Polsce nie ma czegoś takiego jak obowiązek jazdy na suwak, czy obowiązek bycia uprzejmym. Osoby wpychające się z lewego pasa popełniają wykroczenie (wymuszenie pierwszeństwa). Mistrzowie kierownicy ze swoimi gównami z LPG możecie sobie minusować, ale taka jest prawda.
A-PanPikus
2015-09-22 11:39:23
Ocena: -5(glosow:11)-+
Ja również się z Tobą zgadzam w 100%!
plomien1234
2015-09-22 19:11:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ależ niedorobieni frustraci. Nie. Nie ma obowiązku bycia uprzejmym. Ale ludzie kulturalni jednak takimi starają się być. Nie. Nie ma obowiązku jazdy na suwak, ale jak to już tu ktoś wspomniał dzięki zasadzie "na suwak" korek o długości 1km może mieć długość 500m co może wpłynąć na zator na wcześniejszej krzyżówce, a z kolei odkorkowane wcześniejsze skrzyżowanie może wpłynąć na przejezdność innej arterii co w efekcie sprowadza się do zjawiska znanego "efekt motyla". Kolejna zasada nieobowiązkowego ale wynikającego z kultury jazdy polega na tym, że obniża się poziom frustracj
rafalnet13
2015-09-18 13:20:24
Ocena: 11(glosow:19)-+
Deklu a widziałeś kiedyś suwak który zamyka się na całości :) co za debil z wstawiającego. Jazda na suwak polega na jeździe jeden za jeden na końcu przy samym zwężeniu BRAK SŁÓW. Ci co jadą 5km korku prawym pasem to są idioci można spokojnie rozładować korek jadąc równocześnie dwoma a na końcu grzecznie na wzajem się wpuszczać!
krzychoo33
2015-09-18 11:02:31
Ocena: 4(glosow:10)-+
Co za kretyn to robil? Malo, ze nie rozumie na czym polega jazda na suwak, to jeszcze probuje swoja glupote wpompowac innym. Tak, jak michalng napisal - policz sobie ile samochodow jest na rysunku z lewej, a ile z prawej i wyobraz sobie jak dlugi bylby korek na rys. z lewej, a jaki na rysunku z prawej, przy tej samej ilosci samochodow.
alexkret
2015-09-18 09:45:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylko zobaczcie jakie sa polskie realia... ktos kto jedzie do samego konca i chce wjechac czesto jest okreslany cwaniakiem i niewpuszczany wiec lewy stoi, prawy sie wydluza bo ludzie ustawiaja sie o wiele wczesniej bo mysla ze zostana niewpuszczeni. wystarczy jedna osoba na lewym ktora nie wpusci i wszystkie sie prdoli...
koreperytor12
2015-09-18 09:28:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
abdulmacharacza
2015-09-18 09:12:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
Najśmieszniejsze jest to, że największe zamieszanie przy zwężeniu powodują właśnie ci, którzy najgłośniej krzyczą o jeździe na suwak. Wszyscy płynnie się wpuszczają, ale zawsze znajdzie się debil, który uważa, że trzeba minąć zamykających suwak, bo przecież zostało jeszcze 200m wolnego pasa, a pod tablicą następują STOP i wszystko spowalnia...
xxxpol
2015-09-18 08:58:09
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jezeli tak bedziemy postepowac to zarowno lewy jak i prawy pas bedzie mial o wiele mniejsza przepustowosc niz moglby miec. Wiec to jest blad. Dojezdzamy do konca lewego pasa i wowczas wlaczamy sie na prawy pas jadac "na suwak" wowczas zarowno lewy jak i prawy pas sa wykorzystane maksymalnie.
xxxpol
2015-09-18 08:49:02
Ocena: 4(glosow:16)-+
Chyba komu cos nie wyszlo. Sam zrozum "sposob" jazdy na suwak,a pozniej publikuj takie pierdoly. Przeciez wlasnie o to chodzi by dojechac do mozliwie jak najdalej i pozniej zmieniac pas. Dzieki temu maksymalnie zmniejszasz zablokowanie danej drogi. Pomysl a pozniej zabieraj glos!!
alexkret
2015-09-18 08:51:57
Ocena: -9(glosow:15)-+
dojezdzasz do konca, zatrzymujesz samochod i to jest blad jaki popelnia wiekszosc polskich kierowcow... a nie chodzi o to zeby dojechac do samiutkiego konca i stac i czekac az ktos pusci tylko zeby obydwa pasy caly czas sie toczyly, jechaly wiec autor troche racji ma
alexkret
2015-09-22 13:25:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
ludzie czytajcie ze zrozumieniem... 'dojezdzasz do konca, zatrzymujesz samochod i to jest blad jaki popelnia wiekszosc polskich kierowcow' w taki sposob polacy jada na suwak a dlaczego? bo prawy pas nawet nie zrobi miejsca zeby ktos z lewego mogl wjechac bez zatrzymania pojazdu. prawy nie wpuszcza lewy stoi... jezeli kierowcy na prawym jada kazdy kazdemu na dupie, to jak ktos z lewego ma wjechac nie zatrzymujac sie, nie wciskajac sie?
kurwamac02
2015-09-22 15:10:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2015-09-22 15:35:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2015-09-22 15:42:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurwamac02
2015-09-22 15:45:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aligator911
2015-09-22 21:04:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
aligator911
2015-09-22 21:05:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeżeli auta będą się mieszały dopiero na końcu to chcąc nie chcąc itak dalsze auta będą musiały się zatrzymywać i podjeżdżać co parę metrów, bo jeden przyhamuje przed zwężeniem aby wpuścić sąsiedni samochód, a kolejne auta za nim będą coraz mocniej hamować aż do zatrzymania. W taki sposób właśnie robią się korki gdy jest jeden pas i więcej samochodów. Moim zdaniem lepiej wcześniej zwolnić i mieszać się dużo wcześniej (tak jak autor pokazał to na rysunku) niż przed zwężeniem, a tym samym jechać wolniej ale non stop, a nie zatrzymywać się i podjeżdżać co parę metrów.
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0