lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 01.11.2015, 13:39:30   przez: Baciar71
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 216  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xysio
2015-11-01 15:17:54
Ocena: 13(glosow:15)-+
Szwajcaria nie może powołać 4 mln mężczyzn w stan gotowości bojowej. Obecnie Szwajcaria ma ok. 8,2 mln obywateli, z czego ok. 4,1 mln mężczyzn w ogóle. Z tego w wieku poborowym 18-60l ok.60% Czyli max. 2,5 mln.

baslejndimon
2015-11-16 21:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko że mentalność cebulacka nie pozwala na powszechny dostęp do broni, bo każde zajechanie drogi kończyło by się krwawą jatką :/

TT135
2015-11-07 20:33:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
w Polsce w każdym większym mieście powinny być magazyny z bronią aby w razie wojny uzbroić szybko ludzi i powinno przywrócić się zasadniczą służbę wojskową aby ludzie byli zdolni do walki w razie wojny

traffick
2015-11-03 13:14:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo my jestesmy cienkie bolki. zawsze bylismy.

logan21
2015-11-06 15:36:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, bo u nas jakby Janusz przyjechał z karabinem do domu to przy pierwszej flaszce z kolegami by wszystko wystrzelali.

Hahn
2015-11-03 13:05:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Od kilkunastu lat jest w Polsce łatwiejszy, choć i tak w porównaniu z niektórymi innymi krajami Europy trudniejszy dostęp do broni (czego przykładem broń czarnoprochowa) i masakr nie ma. Pamiętam z 2004 roku jojczenie jak się Polacy powybijają wszyscy... Mędrca Dziewulskiego wyrażającego profesjonalny niepokój. Cóż, każdy widać sądzi według swego rozumu.

zaldbag
2015-11-02 20:24:58
Ocena: -5(glosow:5)-+
To jeszcze sprawdź geniuszu ile w Szwajcarii jest zabójstw rocznie i ile z użyciem broni palnej. A potem porównaj to do Polski. Pytanie czy za iluzje bezpieczeństwa jesteś w stanie ponieść cenę podwyższonego ryzyka zastrzelenia twojego dziecka na boisku szkolnym przez inne dziecko, które ukradło tacie karabin z szafy.

maras00001
2015-11-02 17:26:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tylko widzicie, im nich nie mordował inteligencji i mają wykształcone społeczeństwo, u nas po zaborach i wojnach została tylko patologia i jeszcze dużo czasu minie, kiedy Polska doczeka takich standardów jak w Szwajcarii.

Moliczek2
2015-11-02 17:13:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ludzie, litości. Przestańcie biadolić, że w naszym "niewolniczym" kraju nie ma dostępu do broni, bo jest. Naprawdę, jeśli ktoś chce broń posiadać, to pozwolenie dostanie bez problemu. "Wystarczy" tylko spełnić wymagania opisane w ustawie. Natomiast faktem jest, wymaga do sporo czasu i zacięcia. Mnie zajęło to 9 miesięcy, ale broń posiadam. Tak więc każdemu chcącemu polecam ruszyć tyłek, a nie lamentować przed ekranem. A menele i lumpy broni i tak by nie mieli, bo jak ktoś dla kogo osiągnięciem jest uskładać 5zł na winko, wyda 2-4 tysiące na pistolet?

ninja202
2015-11-02 12:39:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ninja202
2015-11-02 12:38:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
U nas przeciez mozna miec bron bez pozwolenia - ale na proch :) tylko wytwarzanie prochu jest nielegalne :]

rozpruwacz78
2015-11-02 11:56:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przykład Szwajcarii jest dowodem na to że państwo dba o swoje interesy w tym o samych obywateli też. Bo państwo bez obywateli nie będzie istniało. Choć szwajcaria jako państwo neutralne, dobrze odrobiła lekcje z przeszłości i to nie swojej tylko Naszej. Ta sutuacja ze szkoleniem każdego mężczyzny wynika z tego że w razie konfliktu bardzo szybko można zmobilizować około 500 tyś armię "partyzanów" (autor postu trochę przesadził), którzy znając okolice gdzie mieszkaja są bardzo ciężkim przeciwnikiem.

Lobby
2015-11-02 11:26:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kiedyś pewien norweg, też sam wracał do domu ale, że miał broń automatyczną zaszedł na małą wyspę, bo mu odj.bało..!! Tam też mają "na bogato" ale pojeby są wszędzie, więc jak w Zurychu się taki znajdzie to może przestaną się tak afiszować..

Lobby
2015-11-02 11:23:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pituhejka
2015-11-02 09:54:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie porównuj Polski do Szwajcarii. Jak w Polsce będzie powszechny dostęp do broni to połowa się zaraz sama pozabija i nikogo nie powołamy w czasie wojny.

michalng
2015-11-02 08:55:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
W Polsce wraca po szkoleniu wojskowym się w stanie kompletnego upojenia alkoholowego. Ktokolwiek widział jak zachowywała się wracająca do domu "rezerwa" (w czasach obowiązkowej służby wojskowej) wie ze to dobrze ze nie wracali z bronia.

Michal_Szczecin
2015-11-15 15:01:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
mylisz kompletnie przyczyne ze skutkiem - szkolenie wojskowe w Szawajcarii twa zdecydowanie krocej i nie marnuje sie tam czasu na zamiatanie kaluz w deszczu czy wynoszenie łóżek na boisko tylko po to by za minute je wniesc spowrotem. To bezsens, monotonia, kretynskie pomysły na zabicie czasu oraz dlugosc sluzby sprawialy ze ludziom odwalalo jak w koncu z tamtad wychodzili.

aio13
2015-11-02 08:51:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Niewolnikom nie można mieć broni!

lolo88888888
2015-11-02 08:39:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
kto by się bał gdyby broń była legalna? bandziory i kłamliwe curwy politycy

homo_sapiens
2015-11-02 01:25:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
Oczywiście, że powszechny dostęp do broni spowodowałby nagły skok liczby wypadków (w tym śmiertelnych) z jej użyciem, tak jak upowszechnienie samochodu spowodowało gwałtowny wzrost liczby wypadków na drogach. I oczywiście bezpieczeństwo obywateli przez to nie wzrośnie. Mimo to uważam, że jest to cena, jaką trzeba zapłacić, gdyż każdy człowiek powinien mieć naturalne prawo do obrony siebie, bliskich i swojej własności. W chwili obecnej to bandyci są na uprzywilejowanej pozycji, również z powodu idiotycznego prawa chroniącego przestępcę, a nie ofiarę.

michalng
2015-11-02 08:51:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale dlaczego uważasz ze do obrony obywatelowi potrzebna jest własnie bron palna ? Obywatel nigdy nie wygra "wyscigu zbrojeń" obywatel-przestępca. Przestępca zawsze będzie "lepiej uzbrojony" po prostu gdy obywatel chodzi nie uzbrojony, przestęcy wystarczy kij czy nóż. W przypadku gdy obywatel bedzie posiadał pistolet, przestępca będzie miał pistolet maszynowy albo karabinek automatyczny. Zawsze przestępca bedzie lepiej uzbrojony niz jego potęcjalna ofiara.

homo_sapiens
2015-11-02 09:46:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
@michalng - Nie sądzę, by każdy przestępca w USA używał "pistolet maszynowy albo karabinek automatyczny", choćby z tak banalnego powodu, jak ukrycie broni, gdy idzie ulicą. A nawet, jeśli przestępca byłby i tak lepiej uzbrojony, to nadal jest to lepsze niż obecna sytuacja, w której obywatel w ogóle nie jest uzbrojony a gdy jakimś cudem uda mu się obronić, to musi uważać, żeby przypadkiem nie spowodować uszkodzenia ciała bandyty, bo jako ofiara sam będzie odpowiadał przed prokuratorem.

michalng
2015-11-02 11:58:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
W USA przestępcy masowo posiadają broń automatyczną, większośc dużych strzelanin odbywa sie z uzyciem takiej broni. Wszystkie 'gangi' posiadają taką broń. W Polsce nie musisz być "wogle nie uzbrojony" możesz posiadać cały arsenał róznych przedmiotów słuzących samoobronie. Zarówno tych "bez pozwolenia" jak i tych na które pozwolenie jest potrzebne. Nie jest też prawdą ze "nie mozesz spowodowac uszkodzenia ciała napastnika. Musisz tylko dbac zeby nie przekroczyc granic obrony, zarówno w zakresie srodków obrony jak i 'czasowych'. zachęcam do zapoznania sie z przepisami od

michalng
2015-11-02 12:00:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
odniśnie obrony koniecznej. To pozwoli zrozumiec na czym polega obrona i jak ją realizowac. A jak ktoś nie potrafi się obronic to nie bedzie potrafił choc by i posiadał czołg i 2 miotacze ognia.;-)

homo_sapiens
2015-11-02 13:06:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
@michalng - Nie chodzi o przepisy (teorię), tylko o rzeczywistość (praktykę). Pamiętam kilka spraw sądowych nagłaśnianych w mediach w ostatnich kilkunastu latach, gdzie ludzie byli skazywani za na więzienie za zabicie włamywacza, albo ciągani po sądach przez bandytę, za to, że podczas obrony przed nim, zrobili mu krzywdę.

michalng
2015-11-02 13:18:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepisy o obronie koniecznej są dosc spójne i oczywiste. Zabicie włamywacza najczęsciej nie jest obroną konieczną, zabicie uciekającego włamywacza osboną nie jest nigdy. I nie ma znaczenia czy zabijesz go nożem, kijem czy pistoletem. W nagłasnianych medialnie sprawach w sposób najczesciej w spoósb oczywisty dochodziło do przekroczenia granic obrony koniecznej. Jak choć by w wypadku pani która zastrzeliła złodzieji kradnacych z tego co pamiętam transformator.

michalng
2015-11-02 13:21:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Albo pana który dzgnął nożem uciekajacego z jego posesji złodzieja choinek.

homo_sapiens
2015-11-02 15:29:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
@michalng - No i tutaj się chyba fundamentalnie różnimy, gdyż ja uważam, że człowiek powinien mieć prawo "dźgnąć nożem" bandytę, który ucieka z jego skradzioną własnością z jego posesji, bez uważania na to, w które miejsce dźga i czy bandyta przypadkiem od tego nie dostanie rozstroju zdrowia, albo - nie daj Boże - umrze. To powinno być zmartwieniem bandyty a nie ofiary.

krewky
2015-11-02 15:43:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
@michalng, przepisy nie są spójne i nie stoją w obronie ofiar. Najlepszym przykładem jest sprawa pana Piotra Bogdanowicza, byłego żołnierza jednostek specjalnych, który został napadnięty we własnym domu przez 3 napastników z nożami. W obronie własnego życia i rodziny, oddał kilka strzałów ostrzegawczych z broni, na którą miał pozwolenie z racji swojego zawodu. Kiedy i to nie pomogło ranił ich śmiertelnie. Skazano go na 25 lat więzienia. Stracił dobre imię, rodzinę i bezcenne lata swojego życia. Czy to było przekroczenie granic obrony własnej, kiedy własne życie jest zagrożone?

michalng
2015-11-02 20:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dźganie uciekającego włamywacza nie jest obroną. W momencie kiedy przestępca ucieka nie trwa już 'atak', a wiec przekroczona została granica obrony koniecznej, konkretnie granica czasowa. To tak jak byś chciał mieć prawo odnalezienia włamywacza a następnie zabicia go wo jego własnym domu. To nie będzie obrona tylko zemsta.W sprawie pana Bogdanowicza to jest to 'jego' wersja. Sąd stwierdził ze wyglądało to inaczej. Sąd stwierdził ze Bogdanowicz z zimną krwią zamordował trzech facetów którym próbował sprzedać dolary. Został skazany za zabójstwo (potrójne) a nie za przekroczenie obrony koniecznej

krewky
2015-11-02 21:01:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
W tym właśnie problem, że został skazany za zabójstwo, mimo że to nie on planował zabić, a jedynie się bronił. Wyrok sądu jest wysoce niesprawiedliwy i zasądzony pod naciskiem prokuratury. Początkowo miał dostać 10 lat, ale prokurator nie dał za wygraną i się odwołał. Wyrok wcale nie oznacza, że było zgodnie z orzeczeniem sądu i Bogdanowicz kłamie. To przykład, że przepisy nie określają jasno gdzie kończy się obrona konieczna i że wyrok dla ofiary takiego napadu, można już podciągnąć pod zabójstwo.

homo_sapiens
2015-11-02 21:27:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
@michalng - Dźganie uciekającego włamywacza JEST obroną własności, z którą ten włamywacz ucieka. Alternatywą jest niedźganie, czyli pozwolenie, by włamywacz nas obrabował i uciekł.

michalng
2015-11-02 21:30:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Juz pisałem. Sąd uznał ze planował zabić. Ze zwabił swoje ofiary do swojego domu a tam je z zimna krwią zastrzelił. Stąd taki wysoki wyrok 25 lat więzienia. Nie jest to wyrok 'niesprawiedliwy', za potrójne zabójstwo z premedytacją 25 lat jest normalnym wyrokiem. Po prostu sąd nie dał wiary linii obrony ze była to obrona a uznał ze było to zabójstwo. Nie można mówić ze przepisy o obronie nie są niedobre bo w tej sprawie wogle ich nie zastosowano. Wyrok zapadł z Art. 148.

michalng
2015-11-02 21:40:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
W opisywanym przeze mnie przykładzie włamywacz nie uciekał z żadna 'własnością' tylko zwyczajnie bez niczego. Zaprzestał swojego 'bezprawnego ataku" i wziął nogi za pas. W tym przypadku nie mamy do czynienia z obroną. Zaatakowanie uciekającego 'z łupem' przestępcy też nie jest obroną, tylko próbą odzyskania skradzionej własności. Z obroną mamy do czynienia tylko w trakcie 'ataku' przed i po ataku to klasyczny przykład przekroczenia obrony koniecznej tak zwany eksces ekstensywny.

crazybread
2015-11-01 23:47:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Rzad boi sie pozwolic Polakowi posiadac bron, bo sa wieksze szanse ze Polacy szybko i efektowniw roz yebi ą rząd.

bajubaju
2015-11-04 00:46:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wątpię. Polacy by najpierw wybili się nawzajem.

crazybread
2015-11-01 23:40:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Karolu69
2015-11-01 22:26:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Profesor Szeremietiew od dawna mówi o konieczności powołania systemu obrony terytorialnej na wzór Szwajcarski. Polecam wysłuchanie tego pana. Krótko przed wyborami prof. Szeremietiew zapisał się do partii Polska Razem Jarosława Gowina. Zapytany na antenie TV Republika o swoich planach politycznych odpowiedział, że byłby gotów przyjąć tekę szefa MON. Z przecieków medialnych dochodzą słuchy, że to właśnie Gowin obsadzi stołek ministerialny w MONie. Jest więc szansa, że i my wszyscy niebawem przejdziemy krótkie przeszkolenie wojskowe, takie z którego właśnie wraca ten pan na zdjęciu

ZeuS112
2015-11-01 22:56:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
a w jaki sposób jesteśmy podobni do Szwajcarii? Bo o ile kojarzę to tam 70% kraju leży w górach co zasadniczo różni nas od nich. Nie sądzisz, że strategia obrony dla tych dwóch krajów powinna być zdecydowanie inna? Szeremietiew potrafi jedynie pie.rzyć głupoty nie podparte sensownymi argumentami co widać wybitnie po Twoim komentarzu.

krewky
2015-11-01 23:26:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Propozycja Szeremietiewa nie jest całkiem bezzasadna, gdyby ją nieco zmienić, to miałoby sens. Konflikt na Ukrainie pokazał, że armia złożona z dobrze wyszkolonych rezerwistów, może osiągnąć swoje cele, pod warunkiem że będzie bardzo duża. Pierwsza faza wojny pokazała że pobór jest mało efektywny, walczyły głównie bataliony złożone z ochotników rezerwistów i to po obu stronach. Po broń sięgnęli majdaniarze i fanatycy, a zwykli Ukraińcy uciekli za granicę, m.in. do Polski na studia. Obrona terytorialna może doskonale wypełniać zadania dywersyjne, bo działa na własnym terenie.

Karolu69
2015-11-02 15:33:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dzięki za słowa zrozumienia. Widzę, że najpierw wysłuchałeś Szeremietiewa, a potem coś napisałeś. Ten powyżej pieprzy coś o górach. Nie wiem też w którym miejscu mojego komentarza można stwierdzić, że Szeremietiew pieprzy głupoty.

ZeuS112
2015-11-02 18:34:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie dziwi mnie mózgowcu, że nie rozumiesz. Uważasz, że strategia obrony kraju jakim jest Szwajcaria położona w górach będzie taka sama jak obrona położonej w dużej mierze na płaskich terenach Polski? Wróć zatem do szkoły i zajmij się bierkami, nie przemęczy to twoich zwojów mózgowych.

Karolu69
2015-11-02 19:49:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co za debil i do tego jaki wyszczekany. Tocz dalej z samym sobą tą polemikę o górach i dolinach. A jak dojrzejesz (emocjonalnie i intelektualnie) do tego, żeby wysłuchać innych, to może dotrze do ciebie baranie jeden, o czym się krewky i ja wypowiadamy.

vacarius
2015-11-01 22:11:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szwajcar po szkoleniu które trwało kilka dni. A Polak rok życia musiał marnować w wojsku aby trzy razy sobie wystrzelić z kałacha.

oleum
2015-11-01 21:19:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie powtarzajmy patologii zza oceanu. Tam rocznie ginie kilkanaście tysięcy ludzi, którzy mają dostęp do broni, ale mimo to nie potrafią się obronić przed sąsiadem, szaleńcem.

simson943
2015-11-01 22:49:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Krzynu
2015-11-01 22:49:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale o fakcie, ze ponad 90% przestepstw jest popelniane za pomoca nielegalnej brobi to juz nie warto wspominac? Troche obiektywizmu...

simson943
2015-11-01 23:56:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

saviola1
2015-11-01 20:44:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
a skąd te dane ma autor absurdu? bo wydaje mi się ze to lipa.... mamy w magazynach tyle kałaszy fabrycznie nowych zapakowanych z naszej polskiej fabryki najcelniejszych i najdokładniejszych które wystarczy tylko wytrzeć i strzelać i z pewnością starczy na tych chłopów co zostali w ojczyźnie (nie mowie o p***ch w rurkach) nawet po 2 na łep

DkNG
2015-11-02 08:22:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
łeb

koreperytor12
2015-11-01 20:23:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
2015-11-01 19:30:40
Ocena: 3(glosow:11)-+
W Szwajcarii nie było wojny dlatego, że przechowują pieniądze wszelkiej maści zbrodniarzom, a nie dlatego, że mają broń.

zwierzak250477
2015-11-01 19:18:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
2015-11-01 19:31:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
2015-11-01 19:42:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
2015-11-01 19:49:34
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2015-11-01 22:59:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
ok załóżmy, że ja mam broń i on. Wychodząc do klubu będziesz brał ją brał ze sobą? Do marketu też? Chłopie przy dzisiejszym ogłupieniu społeczeństwa dać Polakom wolny dostęp do broni to tak jakby małpie dać brzytwę. Efekt można łatwo przewidzieć.

Zerino
2015-11-02 00:26:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hehehe :D Koleś, słyszysz o masakrach w szkołach na terenie PL? Bo w USA są takie, nie można nosić broni 24/7 przy sobie, dzieci w szkołach, szpitale, metro itp. są bezbronne na ataki szaleńców, którzy mają łatwy dostęp do broni. Poczytaj o USA co się tam wyprawia, ostatnio chyba kilka miesięcy temu była taka masakra. W Polsce nie ma potrzeby na noszenie broni, ale ch*j, żyj w swoim bajkowym świecie gdzie niby każdy ma mieć gnata i nie będzie przemocy. A co facet nie może mieć rurek? Czy to, że ktoś ma rurki to automatycznie go dyskwalifikuje do bycia przeszkolonym w sztukach walki/wojskowym?

Zerino
2015-11-02 00:31:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
"facet", fajne masz pojęcie faceta, pewnie ktoś kto musi umieć się bić, mieć gnata, polować, być przypakowany oraz mieć dużą pytkę, nie? Pewnie Ci p.ła nie staje albo masz jakieś wypaczenie i sobie rekompensujesz w ten sposób swoje 'utracone męstwo' poprzez pokazanie, że jesteś samcem alfa. Pozdrawiam serdecznie

zwierzak250477
2015-11-02 11:47:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
2015-11-01 18:59:58
Ocena: -5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
2015-11-01 19:29:31
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
2015-11-01 19:48:30
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
2015-11-01 19:55:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
2015-11-01 20:06:06
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2015-11-01 18:49:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
ciekawi mnie źródło owych sensacji. szwajcarskie realia to jakieś 200 tysięcy włączając rezerwę. taka prawda...

homo_sapiens
2015-11-02 01:14:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jakie jest typowe źródło sensacji kwejkopodobnych? Wyssanie z palca. Po co sprawdzać faktyczne dane, skoro można podać cokolwiek, a "ciemny lud to kupi"?

de_vall
2015-11-01 18:31:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
każdy reżim boi się swoich obywateli - a pod przykrywką "nie damy swoim obywatelom broni bo to głupie kmioty i się sami powystrzelają" robią to co robią czyli dymają ludzi

snickers45
2015-11-01 18:13:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dywizjon33
2015-11-01 16:13:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Może bo każdy ma giwerę w domu.

ASY37
2015-11-01 16:03:35
Ocena: 0(glosow:10)-+
Lewacy boją się tego, aby obywatele mieli broń. Wiadomo dlaczego.

lodazajeansy
2015-11-01 17:03:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie jestem lewakiem ale boję się powszechnego dostępu do broni bo znam swój naród i wiem że to by dobrze nie wyszło nam na zdrowie jakby jakiś przepity pijaczek wyskoczył na ulice bo mu w sklepie nie sprzedali piwo, gdyż był zbyt pijany. Jak byłem gówniarzem i pracowałem na stacji benzynowej to pełno było takich po**bów, z paroma się musiałem bić a do jednego wyskoczyć z nożem, aż się boję co by było jakby broń była leglna. Przed gościem z bronią nie uciekniesz a przed typem z nożem już tak.

cozabzdet
2015-11-01 18:43:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
lodazajeansy Ech, człowieku, to zawsze działa w dwie strony. Gdyby ludzie w Polsce byli uzbrojeni, to te wszystkie niemiłe przypadki by Cię ominęły. Ilu jest idiotów, którzy chcieliby być odstrzeleni? Niewielu. A dzisiaj Ty broni mieć nie będziesz, ale bandzior jak najbardziej. To Ty się boisz, nie on. Na ulicy każdy potencjalny przechodzień mógłby w obronie-odwecie odstrzelić nieokrzesańcowi łeb!

lodazajeansy
2015-11-01 19:31:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chłopie nie będę nosić z sobą za każdym razem broni jak to sobie wyobrażasz? wychodząc po bułki do sklepu mam brać pistolet bo mogę trafić na psychola? a nie znasz ani dnia ani godziny. Wprowadzi to jeszcze większy terror. Wystarczy że zmieni się polskie prawo i zniknie coś takiego jak przekroczenie granicy obrony koniecznej więcej nie trzeba.

lodazajeansy
2015-11-01 19:39:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ponadto dotychczas nikt mnie nie napadł z bronią w ręku takie przypadki w Polsce są bardzooo rzadkie z reguły jest to ASG czyli atrapa broni na kulki a przestępca nie będzie wykorzystywać broni palnej do pospolitych przestępstw bo broń w naszym kraju zdobyć jest ciężko mają ją głównie zorganizowane grupy przestępcze. W USA broń jest czymś pospolitym i tam zwykły czarnuch może ją kupić za 100$ albo nawet i taniej, nie ma tam tygodnia by ktoś nie zginął w napadzie od broni palnej wy nawet nie wiecie o 90 % przypadków bo media w polsce informują tylko o najgłośniejszych przestępstwach

xysio
2015-11-01 15:17:54
Ocena: 13(glosow:15)-+
Szwajcaria nie może powołać 4 mln mężczyzn w stan gotowości bojowej. Obecnie Szwajcaria ma ok. 8,2 mln obywateli, z czego ok. 4,1 mln mężczyzn w ogóle. Z tego w wieku poborowym 18-60l ok.60% Czyli max. 2,5 mln.

michalng
2015-11-02 08:44:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Globalfirepower. com podaje ze "fit for service" w Szwajcari jest 2,9 miliona osób z odpowiednio (8 milionów obywateli i 3,6 miliona facetów)

bajubaju
2015-11-01 14:35:39
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tak, tylko zauważ że w pociągu nie jest naszczane na podłogę.

KSUT
2015-11-01 13:59:21
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-11-02 01:07:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
W czasie powszechnej mobilizacji mobilizuje się wszystkich zdolnych do służby, a nie tylko "pseudokiboli, faszystów, katoli". Chciałeś się dowartościować, a tu wyszło jak zwykle.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Wandal dostaje w twarz cegłą
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Religia to opium dla ludu ?
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0