lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 10.11.2015, 23:59:27   przez: stanley206
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 53  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stanley206
2015-11-11 01:21:33
Ocena: 8(glosow:10)-+
Masz racje, jeszcze nie zaczęli rządzić, a niektórzy już nie mogą spać po nocach, zawalając internet swoimi fobiami. Leczyć to trzeba się już, później to tylko izolatka(czytając niektóre sfrustrowane, bez sensownych argumentów wypowiedzi).

flathamster
2015-11-12 01:02:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
ad. 1. Pewnie kupimy coś z juesej, bo przecież pis im zawsze siedział w d... Więc będzie na korzyść stanów i szkodliwe dla Polski. Ot taka różnica.

marcinek235
2015-11-11 11:04:42
Ocena: -4(glosow:6)-+
To już wiemy, że kupimy wykastrowanego brata BH, co z tego ze zabulimy za niego jak za Caracala, że będzie bez uzbrojenia i większości nowoczesnych systemów, które będziemy musieli dodatkowo dokupić. Co z tego, że jest heli innej klasy niż wymieniane heli pokroju MI-14, ale jest z "Polskich zakładów" , tylko szkoda, że ten zakład nawet w Polsce nie płaci podatków, ale co wymagać po człowieku, który nie odróżnia heli od samolotu.

stanley206
2015-11-11 21:32:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cytat: MON w 2012 roku podpisało kontrakt na zakup pięciu samolotów C295M "i jest to najwyższa cena, jaką kiedykolwiek uzyskał producent". Polska kupiła samoloty płacąc 36 milionów euro za sztukę, podczas gdy ich handlowa cena wynosi ok. 26-27 mln za sztukę.Dla szefa Uzbrojenia gen. bryg. Sławomira Szczepaniaka cena 26 milionów za sztukę to ta sama cena co 36 milionów za sztukę i o te drobne 10 milionów nikt nie powinien się handryczyć.

marcinek235
2015-11-11 23:35:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest cena katalogowa CASY, jeśli tak to ją z chęcią poznam. I co to ma wspólnego z moim postem.

stanley206
2015-11-12 22:07:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zobaczymy, co kupi nowy rząd, Black Hawki czy inne-czas pokarze. W sytuacji Polski Caracal integruje nas z zachodem, choć godzina lotu jest 2*droższa, ale zastępuje 2 Black Hawki, jeśli chodzi o exploatację i możliwości. Patrzymy na cenę a nie na jakość-to jest dobre, ale nie wszędzie. My ślepo wierzymy "sojusznikom"(nikomu nie wolno wierzyć jeśli chodzi o finanse). Amerykanie nas wykiwali. Teraz kiwa nas UE i Niemcy.

piotrulek
2015-11-11 10:05:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
Przypomnę, że pan prawie już minister ogłosił publicznie, że jesteśmy w stanie wojny z Rosją... Jakoś później nie słyszałem z jego ust aby ta wojna zakończyła się. Czy mamy spodziewać się "przełamania frontu"?

lemmingz
2015-11-11 14:46:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2015-11-11 21:13:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeśli Rosja nie traktuje nas jako równoprawnego sąsiada(nikogo m.in."zielone ludziki")nie oddając nam skrzynek ani wraku, to trzeba się o swoje upominać, a nie pilnować żyrandola i patrzeć co robi za naszymi plecami Rosja i Niemcy(gazociąg). Każde państwo po katastrofie swojego sam. odzyskało skrzynki i wraki-a my?

plemiona1234
2015-11-11 09:11:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
stanley206 ja nie boję się Macierewicza ja po prostu wiem , że on rozpie... cały MON to typ wiecznego rewolucjonisty/tropiciela spisków i z całym szacunkiem dla jego dokonań za czasów komuny to teraz on po prostu nie nadaje się na kierownicze stanowisko jedyne co potrafi zrobi tak jak na rewolucjonistę przystało to wszystko rozpieprz.... ale z budowaniem czegokolwiek niestety ma już trudności - proszę wskaż mi co sam zrobił stworzył na przestrzeni ostatnich 25 lat co nie polegało na rozmontowaniu/rozbiciu/likwidacji , powiedz mi proszę co zbudował/stworzył w tym okresie

stanley206
2015-11-11 21:37:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak samo byłeś pewny, że Tusk zrobi "zieloną wyspę", a ci podatni na manipulację do teraz jeszcze w to wierzą. Ja nie jestem PISiorem, ani na PIS nie głosowałem, ale mając do wyboru te 2 partie wybrałem tą, która robi najmniejsze szkody. Polska miała mało polityków i prezydentów dbających o przeciętnego obywatela. Cenie go za to, że mimo ogromnej fali krytyki i obelżywości ze strony "własnych rodaków" walczy o odzyskanie wraku i skrzynek(rzecz oczywista i nie do podważenia).

stanley206
2015-11-11 21:50:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Patrioci walczą o należne upamiętnienie ofiar Katynia i rozliczenie żyjących zbrodniarzy-a Rosja i świat ma to gdzieś. Jak UE krytykowała Orbana, który dba o własnych obywateli, a teraz co? Nie jest jak PO, które dba o własne interesy, a nie obywateli, gdzie "sojusznicy" mają to gdzieś(gazociąg, kopalnie, embargo).Jak inaczej rozmawiać z Rosją, aby traktując nas równorzędnie i jak na pokojowego sąsiada przystało oddałaby nam skrzynki i wrak?

stanley206
2015-11-11 22:10:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
W naszym przypadku robi się dobrze dla UE albo dla własnego kraju(przykład Orban). Odpowiednio nasze starania do budowy dobrych stosunków sąsiedzkich docenili Niemcy-gazociąg. Niemcy z Rosją rozbudują Nord Stream. To koniec naszych marzeń o gazoporcie w Świnoujściu.

plemiona1234
2015-11-12 09:09:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
stanley206 napisałeś duuużo tylko , że nic na temat rozmawialiśmy o antonim a ty piszesz o tusku ,pisie orbanie i niemcach ale ani słowa o antku , rzucasz hasłami ale tematu nie zgłębiasz nie wiem czy z braku wiedzy czy argumentów co zresztą na jedno wychodzi ps. zieloną wyspę to robię sobie sam a od urzędników wymagam tylko jednego by nie przeszkadzali nie muszą mi pomagać a do wszelkiej maści polityków mam stosunek który bym nie określił jako sympatia

stanley206
2015-11-12 21:31:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ani słowa-człowiek, który jest opluwany, a mimo to chce sprowadzić wrak i skrzynki do Polski, aby wyjaśnić przyczynę katastrofy w której zginęli czołowi politycy(ty nawet tego nie wychwyciłeś). W katastrofie w której zgięli czołowi politycy, po tylu latach nie mamy jeszcze wraku, ani skrzynek u siebie(jawna kpina z Polski przez Rosjan).Porównaj inne katastrofy. Nie jest on takim ciapowatym politykiem, pilnującym żyrandola , jacy byli z PO.Lepper+,Orban-też są opluwani, bo są niewygodni.

plemiona1234
2015-11-13 15:45:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
poczekaj ze 2 miesiące to zobaczysz co osiągnie w tym temacie jako minister obrony

stanley206
2015-11-13 19:30:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zobaczymy i odpowiednio ocenimy.

lemmingz
2015-11-11 00:48:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2015-11-11 01:21:33
Ocena: 8(glosow:10)-+
Masz racje, jeszcze nie zaczęli rządzić, a niektórzy już nie mogą spać po nocach, zawalając internet swoimi fobiami. Leczyć to trzeba się już, później to tylko izolatka(czytając niektóre sfrustrowane, bez sensownych argumentów wypowiedzi).

marcinek235
2015-11-11 12:07:13
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jak się pamięta jaka politykę zakupowa prowadził PIS w poprzedniej kadencji, to można nie spać po nocach i zastanawiać się jakie to gówno tym razem kupią, bo jeden tym już mam. Na pewno kupimy wykastrowanego brata BH lub prototyp od AW.

stanley206
2015-11-11 21:04:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Największym sukcesem był zakup Pendolino. Znacznie taniej można było kupić inne, równie szybkie pociągi o podobnym komforcie. Okazuje się bowiem, że gdyby spółka PKP Intercity zdecydowała się zamiast Pendolino kupić pociągi u rodzimych producentów, to koszty mogłyby być nawet o połowę mniejsze. Za 20 pociągów Dart wyprodukowanych przez polską PESĘ trzeba zapłacić ok. 820 mln zł (ponad 800 mln zł mniej niż za Pendolino).

marcinek235
2015-11-11 23:39:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
I co to ma wspólnego z kwestiami zakupu uzbrojenia przez MON w czasie rządów PIS-u. I takie małe pytanie. Czy w czasie podpisywania kontraktu na Pendolino istniał chociaż prototyp tego Dart-a,

stanley206
2015-11-12 22:22:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przejechali się, bo zawierzyli Amerykanom, a teraz chyba wyciągnęli wnioski-czas pokarze. Ile pieniędzy zmarnowało PO z dotacji UE. Wystarczyło dobrze to zagospodarować, nie zaciągając takiego jeszcze długu. Każde normalne państwo dba o siebie-dopłacając do miejsca pracy, aby to było u niego. Sztucznie zaniżają cenę, aby zdobyć rynek zagraniczny. To się rzuca w oczy, zwłaszcza Niemcy. Tylko tam jest normalna polityka rządu względem obywatela.

Karolu69
2015-11-11 00:24:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Aneks może upublicznić tylko prezydent

stanley206
2015-11-11 01:33:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Macierewicz będzie apelował do prezydenta, tak jak robiła to prawica do Komorowskiego.

plemiona1234
2015-11-11 09:01:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak będzie apelował tak samo jak do Lecha a Andrzej jak to powiedział ma ważniejsze sprawy na głowie

stanley206
2015-11-11 21:00:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ty jesteś jasnowidzem i wróżysz ze szklanej kuli?

plemiona1234
2015-11-12 09:12:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie słucham radia i mam dobrą pamięć ( przypomnij sobie oświadczenie prezydenta po wizycie antka w stanach)

stanley206
2015-11-12 21:25:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak jak napisałem ci niżej-to są wypunktowane obietnice Macierewicza, zebrane z jego wyp.

plemiona1234
2015-11-13 15:53:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
stanley206 a ja ci mogę obiecać , że twoja partnerka cię nie zdradzi a tak na poważnie jedyne na co antek będzie miał wpływ to carcale i rozgonienie sztaby/dowództwa resztę to sobie może obiecywać tak samo jak ja mogę dzieciom bajki opowiada efekt ten sam

stanley206
2015-11-13 19:26:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Największym narodowym bajarzem był Tusk, który przy olbrzymiej dotacji z UE potrafił na tak olbrzymią kwotę zadłużyć nasz kraj,przy czym obywatel miał z tego b. mało - jak zawsze sam musi dbać o siebie(cyt."zieloną wyspę to robię sobie sam"),nie mając przy tym pomysłu i możliwości spłaty, a ludzie go za to wysławiają. Jak pisałem, Polska miała mało polityków i prezydentów dbających o przeciętnego obywatela.

stanley206
2015-11-13 20:07:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cenie ludzi, którzy piszą prawdę. Dobrze byłoby zmienić płeć. Czuję pewien niesmak, kiedy kuty111 (55)w swej niewiedzy zwraca się do ciebie jak do kobiety.

Roobson1910
2015-11-11 00:18:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
"do wojskowych stanu wojennego"?????? Wiesz po ilu latach przechodzi się w wojsku na emeryturę? Wiesz w którym roku był stan wojenny? Umiesz posługiwać się kalkulatorem?

stanley206
2015-11-11 00:27:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jest to cytat, ja go nie zmieniałem.

stanley206
2015-11-11 00:42:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
Cytat:Po skandalu dotyczącym umowy zawartej między Służbą Kontrwywiadu Wojskowego z Federalną Służba Bezpieczeństwa Federacji Rosyjskiej sprawa nadmiernej prorosyjskości dowódców polskiej armii zaczyna przybierać wymiar tragifarsy. Minister Obrony Tomasz Siemoniak podpisał 18 września br. umowę o współpracy MON z kręgiem towarzyskim generałów nobilitowanych za służbę w komunistycznej armii przez Wojciecha Jaruzelskiego.

stanley206
2015-11-11 01:40:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cytat:Reasumując. Opłakany stan polskiej armii czy skandale korupcyjne przy przetargach mają związek z kierunkiem przyjętym przez ministra Tomasza Siemoniaka. Ulega on wpływowemu lobby postkomunistycznemu, czego wyrazem była na przykład zgoda na państwowy pogrzeb zbrodniarza generała Floriana Siwickiego na cmentarzu powązkowskim.

plemiona1234
2015-11-11 09:04:27
Ocena: -3(glosow:5)-+
stanley206 no masz rację cytat zwalnia z myślenia

stanley206
2015-11-11 20:57:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wielki myślicielu tyle, że ja czytałem całe artykuły. Już dawno się tak nie uśmiałem z takiego wniosku. Jest wręcz przeciwnie-dla kogoś myślącego cytat zmusza do myślenia i analizy, a w razie wątpliwości sprawdzenia informacji, pogłębienia wiedzy na treść w nim zawartą. Niektóre cyt.po ich przeanalizowaniu zmieniły sposób myślenia ludzi(filozofia, nauka, religia). Cytat można sprawdzić

plemiona1234
2015-11-12 09:20:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
stanley206 właśnie o tym pisałem a tak na marginesie cytując kogoś w dobrym tonie jest podanie źródła/autora a podając i opierając się tylko na jednym autorze/punkcie widzenia (słomce który ma określone poglądy) tracisz wiele innych, może cennych informacji co może prowadzi do wyciągania błędnych wniosków reasumując czytając CAŁE artykuły jednego autora możesz powiedzie tylko , że poznałeś tylko jego punkt widzenia a nie prawdę to nie są rzeczy tożsame

stanley206
2015-11-12 21:21:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znalezienie źródła lub autora w dzisiejszych czasach to jest poziom szkoły podstawowej-wystarczy skopiować charakterystyczny frag. cytatu i wkleić go do wyszukiwarki (1-kopiujesz tytuł mojej wstawki 2-frag.linijki z 18 września br.)-czy to wymaga ukończenia studiów? Autor w tym art. zebrał i wypunktował składane od dawna obietnice przez M.Ja nie wyciągam żadnych wniosków, artykuł skróciłem, a czas pokaże czy je spełni.

stanley206
2015-11-12 22:42:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba się domyślasz, że są to cytaty z 2 artykułów?

chubbs2012
2015-11-11 00:06:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
twoja choroba to tragedia dla ca?ego narodu polskiego( w tym przypadku dla 80% polakw kochaj?cych swj kraj w ktrym zostali i 99% szmat zarobkowych , ktrych maj? w d swoich rodzicw na ktrych emerytury nie chc? pracowa?)

stanley206
2015-11-11 00:25:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Aby twoja wypowiedź była zrozumiała, to najpierw naucz się pisać na klawiaturze.

stanley206
2015-11-11 03:00:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
PO wmawia ludziom, że kto ich popiera to jest nowoczesny, inteligentny i walczy z ciemnogrodem(przyjemnie jest słuchać samych pochlebstw oderwanych tak naprawdę od rzeczywistości). Przykład twojej wypowiedzi najbardziej obrazuje przeciętnego, inteligentnego, postępowego wyborcę PO. Skąd masz takie dane procentowe?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Tylko tu zostawię
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Tarczyński niebawem
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0