Wracam z "internowania" i słyszę dobre wieści dla Zbyszka Stonogi
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Master
ingelpingel
2015-12-10 19:10:32
Ocena: 20(glosow:30)-+
Najpierw rejestracja a potem utylizacja.
tomson_1988
2015-12-12 20:50:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chodzi mi o tą ustawe o pedofilach ktora chca wprowadzic jesli tak zrobia to chwala im za to.. ale napiszę co mi sie nie podoba nie podoba mi sie np to ze za malo zarabiam posiadajac kwalifikacje, nie podoba mi sie to ze nasz rzad kleka przed jakimis rydzykami itp. nie podoba mi sie to ze cywilizowane kraje sie smieja z nas polakow i chca nam odebrac przywileje za granica, i nie podoba mi sie jeszcze idiotyzm ludzi ktorzy wybierajac pis mysleli ze bedzie lepiej.. dziekuje
versaceboy
2015-12-12 00:59:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
A księży pedofilów ten rejestr też obejmie?
GangBangStyle
2015-12-12 03:06:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie ma takiej opcji. Ksiądz za kratki przecież nigdy nie trafia tylko do innej parafii żeby mógł dalej molestować dzieci.
Townsville
2015-12-13 02:18:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie. Jesteś księdzem tzn ze ciebie dzieci gwalca
Townsville
2015-12-13 02:20:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Żebyś się nie zdziwił.
Agrippa
2015-12-12 00:32:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powinien to prawo ogłaszać poseł PiS Piotrowicz. Ten sam, który ostatnio się bardzo w Sejmie udzielał. I ten sam, który odmówił wszczęcia postępowania przeciwko księdzu pedofilowi. Dlaczego? Bo uznał, że wkładanie dzieciom rąk w majtki było wyrazem "uczuć ojcowskich" i bioenergoterapii.
heerind
2015-12-11 23:18:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja generalnie za gospodarczą wizją PIS-u nie jestem,ale chociaż nie ma takiego lewackiego zakłamania dot.tych wszystkich obyczajowych spraw i pier*olenia jaka to Unia wspaniała i jacy biedni uchodźcy.A w sprawie samego w.w tematu to oczywiście jestem NA TAK.Wreszcie jakiś porządek z tymi wynaturzeńcami się zrobi.
maciejos78
2015-12-11 21:29:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
W USA jest tak od dawna, co więcej jak się taki zarejestrowany przeprowadza, to policja ostrzega jego nowych sąsiadów.
rzeznianumer5
2015-12-11 19:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
A dlaczego to jest wiocha?
barbarela123
2015-12-11 18:19:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcinko83
2015-12-11 15:04:55
Ocena: 4(glosow:16)-+
Wszyscy pedofile-celebryci,dziennikarze i biznesmeni zaczynają trząść gaciami bo już PO ich nie ochroni ,a ten wiecznie ujadający petrus niedługo zacznie wyskakiwać z puszek po konserwach tak go POwskie telewizje lobbują-normalnie nowoczesny oszust broniący interesów zachodnich bankierów ,oraz sitwy skupionej wokół AWS iUW
szparookacipa
2015-12-12 00:43:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
tyż prawda :)
marcinko83
2015-12-11 15:10:28
Ocena: -6(glosow:14)-+
Wal się w łeb pedofilia to choroba,która dotyka wszystkich ,a to,że bogaci celebryci mieli plecy w telewizji POwskiej to słyszeliśmy tylko o czarnych
shellah
2015-12-11 18:15:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
choroba? Chyba umysłowa i taki człowiek do końca życia powinien być odseparowany od życia w społeczeństwie bo wielokrotnie udowodniono że tego się nie da wyleczyć! Tak jak gejostwo i inne zboczenia-teraz nawet ci "ludzie" przywileje mają.Lobotomia dla wszystkich!
GangBangStyle
2015-12-12 03:08:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba śmieszny jesteś chłopaczku, księdzu to mogą co najwyżej gałę wypucować.
homo_sapiens
2015-12-11 14:27:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Z pewnego artykułu: "Kim są polscy pedofile? Dotychczas wielu sądziło, że najwięcej ich wśród katolickich księży, pedagogów a nawet - psychologów dziecięcych. Okazuje się jednak, że dane statystyczne Ministerstwa Sprawiedliwości mówią zupełnie co innego. Najczęściej to osoby bez żadnego wyuczonego zawodu. Głównie murarze, ślusarze i rolnicy. Z tych samych danych dowiadujemy się niestety też, że średni wyrok za gwałt na małoletnim lub małoletniej wynosi tylko... nieco ponad 5 lat."
homo_sapiens
2015-12-11 14:28:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dodam tylko, że statystyki Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczą tylko osób SKAZANYCH, a murarzy czy ślusarzy biskupi nie kryją i nie przenoszą na inną budowę.
nissin
2015-12-11 14:03:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
"Prawie 60 proc. polskich księży utrzymuje kontakty seksualne z kobietami, a około 10-15 proc. ma dzieci ze swoimi partnerkami - twierdzi prof. Józef Baniak z poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biskupi doskonale zdają sobie z tego sprawę, ale na ogół nic z tym nie robią. Kiedy kapłan, któremu urodziło się dziecko, mówi, że chce odejść od Kościoła, słyszy: Nie odchodź "
nissin
2015-12-11 13:51:58
Ocena: -5(glosow:11)-+
"Homoseksualizm w Kościele od zawsze był tematem tabu. Podobnie jak pedofilia" - pisze "Newsweek" powołując się na doniesienia portalu fronda.pl. Magazyn przytacza badania, z których wynika że aż 30 procent księży ma być gejami. I bada zjawisko homoseksualizmu wśród księży
Czy polskim Kościołem katolickim rządzi homoseksualne lobby? - pyta Newsweek i analizuje zjawisko."
nissin
2015-12-11 13:31:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Okazuje się, że pedofilów w sutannach jest dwudziestokrotnie więcej, niż twierdzili dotychczas! Nie jeden na tysiąc, lecz dwudziestu na tysiąc! Dwóch na sto! Jeden na pięćdziesięciu! Oznacza to ni mniej ni więcej, że po świecie grasuje 8260 księży pedofilów. To cała dywizja zboczonego wojska. Na Polskę przypada z tego statystycznie aż 570! Jeśli wierzyć papieskim ekspertom, z prawdopodobieństwem bliskim pewności mamy w Polsce ponad 500 księży pedofilów (XP)!"
nissin
2015-12-11 13:34:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
"Cnotliwi katolicy, natchnieni przez Ducha Świętego łaskami wiary, nadziei i miłości, których poskąpiono maluczkim poganom i ateistom, też jakoś nie ruszyli ławą pod kurie biskupie, uniesieni słusznym gniewem, aby ukarać wiarołomny swój kościół, który mieni się świętym i śmie pouczać wszystkich, z niekatolikami włącznie, jak mają żyć i uprawiać seks. Jakoś nie zrobiły na nich wrażenia papieskie rewelacje. "
homo_sapiens
2015-12-11 14:40:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przypadki pedofilii wśród księży to jedno. Występują wśród tej grupy zawodowej, jak wśród innych (choć można dyskutować to procentach). To, co mnie najbardziej bulwersuje, to nie samo zjawisko pedofilii, które było, jest i będzie w każdej grupie, ale fakt, że przez lata INSTYTUCJA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO przez swoich hierarchów na całym świecie ukrywała i lekceważyła to zjawisko, ofiary zastraszała, a sprawców osłaniała przed wymiarem sprawiedliwości. Udowodniono takie praktyki na masową skalę w kilku krajach, m.in.: USA, Irlandii, Niemczech.
lodazajeansy
2015-12-11 23:59:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sądzę że pedofilia to właśnie domena księży bo to nie jest normalne aby zmuszać dorosłego człowieka do celibatu. To musi na dłuższą metę odbijać się na psychice. Sam celibat nikomu krzywdy nie robi ale życie w ciągłym poczuciu grzechu za narutalne odruchy i ciągłe ukrywanie się z tym że jest się mężczyzną i ma się swoje potrzeby już siada na psychikę.
barbarela123
2015-12-11 13:08:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
barbarela123
2015-12-11 17:33:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szatano999
2015-12-11 13:00:31
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wziąć listę zarejestrowanych księży w Polsce i wykreślić co 10-tego i praktycznie lista gotowa
jurek1102
2015-12-11 13:04:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie przesadzaj... Co piątego :)
jurek1102
2015-12-11 13:33:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Vitas nie fantazjuj.
jurek1102
2015-12-12 00:12:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
O ile Zbyszek nie pójdzie siedzieć za obrazę prezydenta.
caleanka
2015-12-11 12:42:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ksieza zmieniaja tylko parafie, dzieki temu maja dostep do nowych owieczek...
jurek1102
2015-12-11 12:41:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Obawiam się że KK na to PISowi nie pozwoli. Ale inicjatywa trzeba przyznać bardzo słuszna. To pierwszy pomysł tego rządu zasługujący na pochwałę.
homo_sapiens
2015-12-11 12:37:16
Ocena: -1(glosow:9)-+
PiS dużo zapowiada (jak każda partia zresztą), a później wychodzi jak zwykle. Tak więc poczekamy, zobaczymy.
lodazajeansy
2015-12-12 00:02:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
To doprowadzi do tego że jedni czyli ci wybrani będą bezkarnie gwłacić jeszcze wiecej dzieci a za nich będą siedzieć inni pedofile albo niewinni ludzie.
terrorparty
2015-12-11 12:14:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zbigniewboniek
2015-12-11 11:41:59
Ocena: 1(glosow:17)-+
Zaraz będzie lewactwo protestowało dla samej oszołomskiej zasady. Tylko co te niedojdy wymyślą tym razem to już nie mogę się doczekać, bo ostatnio przestałem oglądać kabarety i w zamian śledzę wystąpienia przestępców z PO i Ryszarda Zpierdu.
caleanka
2015-12-11 11:46:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
Historycznie to "prawactwo" lubi chlopcow i dziewczynki, nie pelno letnie...
zbigniewboniek
2015-12-11 11:58:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jakiś argument czy tylko tak sobie pier..olisz jak każdy lewaczek?
nissin
2015-12-11 12:58:17
Ocena: -5(glosow:5)-+
@xxx - "Chlusniem bo usniem".
caleanka
2015-12-11 11:41:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
A co na to KK?
damian.szefo
2015-12-11 11:40:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie bierut. Nikt nie zamyka się na dobre pomysły, nieważne kto jest ich autorem. Skoro pis tak zajadle krytykował innych, mając do tego pełne prawo jako opozycji, musi się liczyć z rewanżem. Pytanie czy będzie to sprawiedliwe? Czy obejmie to także księży pedofilii, czy tylko będzie to sprawiedliwość według pisu.
zbigniewboniek
2015-12-11 11:43:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zakładam że jak mówią o pedofilach to ksiądz w tej dziedzinie nie jest kimś wyjątkowym. Jeśli nie, to sam zacznę tu wrzucać wstawki o pedofilii w kościele...
damian.szefo
2015-12-11 11:47:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
boniek jak zwykle trudno zrozumieć co masz do przekazania i do kogo ta uwaga. Ksiądz nie jest nikim wyjątkowym i powinny być traktowany tak jak każdy kowalski. To że pedofilia dotyka księży nie jest niczym odkrywczym. Czym innym jest przypinanie pedofilii wszystkim księżom. Zasadniczo księża dzielą się na takich którzy święcą przykładem, na pedofilii, pedałów i posiadających kochanki.
caleanka
2015-12-11 11:51:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
@boniek - ksieza sa wlasnie wyjatkowi, juz w seminarium jak twierdzi FRANCISZEK. Oszolomy z dewiacjami (seksualnie inni), nie nadajacy sie do zycia w normalnym spoleczenstwie, podobnie jak zakonnice.
caleanka
2015-12-11 11:55:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Seminarium to "ochronka" dla psychicznie innych...Podobnie jak klasztory.
zbigniewboniek
2015-12-11 12:01:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
damianku, nie pierwszy raz masz już problemy ze zrozumieniem co ktoś napisał, w końcu trafiło i na mnie. Poćwicz w kąciku czytanie ze zrozumieniem, weź chusteczkę otrzyj ślinę i jak już skończysz skup sie i skrobnij parę słów w stylu: "AAA no faktycznie, sorrry źle cię zrozumiałem..."
damian.szefo
2015-12-11 12:04:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
celanka ty jak zawsze popadasz w przesadę i to gruba. Skoro ty w nic nie wierzysz to nie odmawiaj innym wierzyć w co chcą. Klasztory i seminaria to nie źródło dewiacji. W każdej grupie znajdą się patologie a takie uogólnianie bardzo źle świadczy o tobie. Musisz być bardzo ubogi duchowo i w kontakty między ludzkie skoro nigdy nie spotkałeś porządnego księdza czy zakonnice.
damian.szefo
2015-12-11 12:05:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
boniek śmieszny z ciebie gość, gdzie nie pójdziesz to się z ciebie śmieją. Dla ciebie właśnie wymyślono enigmę, tylko pół wieku za wcześnie. Jak odkodujesz te wypociny napisz nam w ojczystym języku.
lemingjager
2015-12-11 12:09:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
damian.szefo
2015-12-11 12:10:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bierut mylisz się. Nie sympatyzuje z pisem, delikatnie rzecz ujmując. Z drugiej strony życzę im dobrze bo życze dobrze Polsce. Kibicuje im żeby zrealizowali wile swoich obietnic, żeby lepiej się żyło zwykłemu kowalskiemu, którego olała po. Ważne żeby przy tym nie skrócili się z całym światem i nie rozpierdzielili gospodarki. Popieram 500+ ale nie przekupią mnie tym żebym poparł ich w szopce z trybunałem czy likwidacją in vitro itd.
lemingjager
2015-12-11 12:10:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
damian.szefo
2015-12-11 12:13:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
leming ty już nie raz pokazałeś klasę więc już nie musisz udowadniać jaki z ciebie kretyn. Ty i boniek to czołówka kretynów wiochy
zbigniewboniek
2015-12-11 12:14:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
damianku a ty już załapałeś jaką jesteś pałką czy jeszcze nie? Pytałem czy umiesz czytać ze zrozumieniem zdania wielokrotnie złożone czy nie? Bo jak nie, to się nie czepiam, rozumiem. Lewactwo jest poważnie upośledzone i nieelegancko się z was naśmiewać ale czasami wprost nie mogę przestać:))
caleanka
2015-12-11 12:16:30
Ocena: -4(glosow:8)-+
Do seminariuw i zakonow, trafiaja z reguly, chlopcy i dziewczeta ze wsi. Sa to czesto "owoce milosci w rodzinie", dlatego nie powinny sie reprodukowac, ze wzgledow genetcznych.
lemingjager
2015-12-11 12:16:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
damian.szefo
2015-12-11 12:29:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
Boniek i leming chętnie pomarnowałbym z wami czas ale niektórzy chodzą do pracy więc na razie chłopaczki
lemingjager
2015-12-11 12:34:54
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2015-12-11 12:39:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Damian nie pisz o nich z wami bo boniek i leming to jedna osoba.
damian.szefo
2015-12-11 11:18:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Popieram! Nie powinni tylko zapomnieć o księżach pedofilach a w szczególności o tym którego tak zaciekle bronił S. Piotrowicz - nowa komunistyczna gwiazda pisu. Inaczej nie zostanie zachowana zasada równości wobec prawa.
White_Pride
2015-12-11 10:25:08
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
okurameni
2015-12-11 10:23:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Powinni jeszcze zrobić tak jak w stanach. Że skazany pedofil musi wszystkich o tym informować. Jak się gdzieś przeprowadza to chodzi po domach, przedstawia się i informuje za co został skazany. Jak ktoś nowy się przeprowadzi do dzielnicy to pedofil ma obowiązek przywitać nowego sąsiada i się przedstawić.
White_Pride
2015-12-11 10:27:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
caleanka
2015-12-11 11:38:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
To tak jak w Polsce, " z koleda"...
ingelpingel
2015-12-10 19:10:32
Ocena: 20(glosow:30)-+
Najpierw rejestracja a potem utylizacja.
zbigniewboniek
2015-12-11 12:03:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Najpierw utylizacja. Zdecydowanie. Zarejestrować się zdąży :]
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0