Ukryj komentarze(110)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
magda713
2016-05-26 22:14:26
Ocena: 10(glosow:10)-+
ale wiecej wyrównań nie będzie a 2 tyśie na sześciu to po 333zł na osobe , nie zazdroszcze!
dorotaipapaj
2016-06-07 11:32:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2016-05-29 01:19:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dorotaipapaj
2016-05-28 01:18:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dorotaipapaj
2016-05-28 01:12:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
przepraszam miało być gekon80 ,.
dorotaipapaj
2016-05-28 01:10:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ucho103
2016-05-27 23:20:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
mamy 3jkę dzieci, w przedszkolu gminnym nie ma miejsca dla dwójki (3,5 roku i 2,5roku) , a koszt przedszkola prywatnego u nas to 800zł +300zł wyżywienie za jedno dziecko, więc sobie policzcie ile musiała by żona zarabiać żeby nie wyjść na - pracując.. syn ma m.in. ciężką astmę, 3 razy miał zapalenie płuc, miesięcznie same leki dla niego to ponad 500zł... także siejcie propagandę, a życie życiem...
ucho103
2016-05-29 19:21:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
stać, nic nie napisałem, że nie stać, jeszcze grosza od państwa nie dostałem, powodzenia dzieci w zakładaniu rodziny :) ja na szczęście mimo wszystko wchodziłem na rynek pracy jak człowiek nie był oszukiwany na każdym kroku, was drogie dzieci czekają po liceum/technikum/studiach umowy śmieciowe za 1200zł netto, wynajęcie mieszkania szarpnie was 1300zł, i nie piszcie, że nie :) moja praca polega na szkoleniu takich 'wchodzących na rynek pracy 18-25latków za 1200zł na rękę na umowie zlecenie' co tydzień szkolę 50-80 młodzików. powodzenia :)
gurool
2016-05-27 15:44:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie chciałbym wegetować za takie marne pieniądze. 1500 przy 5 osobowej rodzinie z 500+ to kropla w morzu. Mam 2 małych dzieci (0,5 i 1,5 roku) i na same pieluchy miesięcznie wydaje ok 200. Do tego dorzucić jedzenie (młodszy już nie na cycku, średnio dziennie wciąga 100g mleka w proszku, 600g kosztuje 25-30zł), ubranka, zabawki, niedługo żłobek, przedszkole.... codzienne zakupy, rachunki, paliwo (300-400 miesięcznie), czasem jakieś wyjście ze znajomymi i spokojnie wychodzi ponad 3k. Trzeba być skończonym idiotą albo ciapolem aby wegetować za takie marne pieniądze z socjalu. Do roboty lenie!
dorotaipapaj
2016-05-27 14:27:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
haha pablo jesteś darmozjadem i leniem który myśli że umie pracować wasze pokolenie to słabeusze nieumiejący samodzielnie podejmować decyzji wam w głowach xboxsy telefony i rurki na spodniach znam to z doświadczenia u nas w zakładzie pracy dużo jest takich jak ty robią i nie wiedzą co czyli nie masz pojęcia o życiu.Ja mam troje dzieci a mało nie zarabiam i itak było mi ciężko
a ten niemały zaszczyk gotówki w tym roku umożliwi moim dzieciom konkretny wyjazd na wakacje i wyprawke do szkoły mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej teraz bardziej optymistycznie patrze na życie.
rosen_crantz
2016-05-27 06:48:03
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dlaczego od razu islamistom? Może lepiej dać na służbę zdrowia i skrócić kolejki. Taki przykład.
japierdole147
2016-05-26 21:47:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
I tak o to rośnie wierny elektorat p.... ( lepiej ocenzurować bo CBS i ziobro zrobią wjazd na chatę) który ma wyprany mózg jeszcze bardziej ;/
Pablo93csw
2016-05-26 20:00:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
za interpunkcje byłaby pała na polskim.
AdamToAdam
2016-05-26 15:20:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie ma sprawiedliwości na tym świecie. Ja zapieprzam przez cały tydzień na stażu i mam marne 997 zł za miesiąc...
Pablo93csw
2016-05-26 15:30:06
Ocena: 9(glosow:11)-+
możesz się dumny, że sponsorujesz z podatków wino dla mamy jessiki i brajana, którzy nie chcieli się uczyć i wolą być patolo-pasożytami na koszt pracujących, którym się to badziewne 500+ nie należy. Zresztą i tak to będzie za jakiś czas zniesione, bo po prostu nie będzie kasy w budżecie na 500+ mimo, że już dojeb*li nowe podatki i podwyższyli inne. Ewentualnie polska przestanie się rozwijać, bo zamiast kasa na autostrady, obwodnice to pójdzie na jessike..
Wiesniak_Krul
2016-05-26 17:25:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jeśli uważasz, że "autostrady i obwodnice" są oznaką rozwoju Polski, to pozdrów swojego lekarza albo szefa partii, który cię sponsoruje. Żeby Polska się rozwijała potrzebny jest przemysł, a polskiego przemysłu od dawna nie ma.
Pablo93csw
2016-05-26 17:45:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Pablo93csw
2016-05-26 17:47:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
a ty wróc do pani z podstawówki i niech omówi z Tobą jeszcze raz na co idą wszelkie podatki.. i przypomnij sobie też czytanie ze zrozumieniem, bo akurat pisze o podatkach, a nie o przemyśle, który jak faktycznie zauważyłeś jest do końca sprzedany innym państwom przez wujka tuska.
Wiesniak_Krul
2016-05-26 17:50:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dobra, teraz już nie mam wątpliwości, że masz 21 lat. Typowy przedstawiciel ułomnej młodzieży.
Pablo93csw
2016-05-26 18:16:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
hahah, typowy brak inteligencji.. wyzywać kiedy nie ma się argumentów.
Wiesniak_Krul
2016-05-26 18:25:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dorośniesz to pogadamy. Pozdrawiam
Pablo93csw
2016-05-26 18:40:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
rozumiem, że popierasz 500+, bo pomaga niektórym rodzinom. Tyle, że zapomniałeś chyba, że rząd nie ma własnych pieniędzy i najpierw musi pobrać od podatnika tysiąc złotych, żeby jessice dać 500zł. Nowe podatki już czekają na podpis, tak jak obecne na ich podwyższenie. w ciągu 1,5 miesiąca już zapłaciłem 45 gr więcej za litr benzyny. Znam osobe, która zrezygnowala z pracy przez 500+.. i co? to zbuduje ten twój przemysł? przez to, że ta osoba nie pracuje, kilka innych osób będzie musiało oddać więcej podatku na 500+. logiczne chyba. kradzieże(nowe podatki) pokryją ułamek 500+
Pablo93csw
2016-05-26 18:52:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
powinno się obniżyć podatki żeby Kowlaski miał więcej w portfelu przez co będzie mógł więcej wydawać ze swoich na swoje potrzeby ruszając przy tym obrót pieniądza. A tak to podatki pójdą w góre, Kowalski będzie miał w kieszeni dużo mniej, bo będzie dodatkowo sponsorował 500+. A bezrobotna jessica, która zrezygnowała z pracy pójdzie do niemieckiego sklepu, kupi szkocką whisky, a sklep kupi za to kolejną szkocką, a marże przeleje do zagranicznego banku. I tak tego nie przyjmiesz, że państwo socjalne to głupota rządzących na wykupienie poparcia, a dla faktycznego dobra gospodarki.
Pablo93csw
2016-05-26 19:26:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak tego nie przyjmiesz, że państwo socjalne to głupota rządzących na wykupienie poparcia, a nie dla faktycznego dobra gospodarki i obywateli.
M1CLAY19
2016-05-26 20:41:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jezeli rzad pobiera to lepiej dla tych ktorzy napedzaja kolo zamachowe gospodarki/konsumpcja/czy jak kasa idzie w kosmos ............najczesciej na szwajcarskire kontra. Daj ludziom pieniadze. Oni lepiej wydadza je spozytkowac bez doradzcow takich jak ty.
Pablo93csw
2016-05-27 00:10:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
po co rząd ma dawać pieniądze, skoro najpierw muszą zabrać więcej.. logiczne.
zbycho6305
2016-05-26 13:38:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
prowokacja pełowska
kurnachatawiocha
2016-05-26 15:30:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
5 set plus fajki to pomysł pełowców?
Pablo93csw
2016-05-26 15:31:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
przestań palić, nie pij.. lub zmień prace jak to mówił twój prezydent Bredzisław.
Pablo93csw
2016-05-26 16:26:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
otóż mam 21 lat, jestem na swoim utrzymaniu i zaraz po skończeniu szkoły zacząłem pracować i uczyć się dalej.. prawdopodobnie sponsoruje ci człowieku 500+ do wina z moich podatków, więc szanuj.
Wiesniak_Krul
2016-05-26 17:27:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Buahahaha, no to sponsoruj dalej. 21 letni biznesmenie "na swoim". Załóż rodzinę i pogadamy "o życiu na poziomie za 2 tysiące zł".
Pablo93csw
2016-05-26 17:49:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie będziesz mi mówił jak mam żyć sprzedany baranku pisu za 500+ od dziadka jarosława
Wiesniak_Krul
2016-05-26 18:26:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie będę. Ale ty możesz mi powiedzieć jak żyć, czuję się zagubiony w dzisiejszej rzeczywistości... ;( [*]
marcinek235
2016-05-26 18:28:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
To ty chyba nie wiesz ile z MOPS-u tacy kreatywni mogą wyciągnąć. Sama pomoc żywnościowa to jest pikuś.
KRZYSIEK1AA
2016-05-26 13:10:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
Niemcy praktycznie co roku podnoszą socjalne na dzieci, bo ten system się po prostu opłaca.
marcinek235
2016-05-26 18:18:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
I dla tego tam dzietność jest jeszcze niższa niż u nasz.
M1CLAY19
2016-05-26 13:06:27
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nic tak ni skloca Polakow jak kasa. Komu zalezy by wymyslac takie bzdety i wstawiac to na wioche. Niech bedzie tak jak za komuny . Partia wszystko a szaraki biedaki. Nawet jak by tak bylo to co cie kuvwa boli. Ze nie masz dzieci?
fiorehencerbin
2016-05-26 13:21:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jeśli nie rozumiesz co tak ludzi wkur..ia odnośnie tego obrazka, to nie ma sensu ci tego tłumaczyć. Powiem tylko tyle, leć tyraj do emerytury jak wściekły osioł, a dajmy na to trzecią część tego co zarobisz oddawaj darmozjadowi, który całe życie dnia uczciwe nie przepracował - w końcu szlachta nie pracuje, BO MU SIĘ NALEŻY tylko dlatego że jest i że potrafi zrobić bachora.
M1CLAY19
2016-05-26 15:39:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty kurva slepy i gluchy byles przez tyle lat jak POwska szlachta opirvdolila do zera ten kraj i narod a teraz galy popatrzaly? Biedni ludzie nie zamroza tych pieniedzy czy nie spala w piecu.Nie przeleja ich na szwajcarskie konta.Nie kupia yachtow czy apartamentow nz Szeszelach. Nasetepnego dnia beda one napedzac wewnetrzny rynek .Pieniadze nie pojda do bankierow zza Odry tylko zostana wydane w osiedlowych sklepikach na podstawowe produkty.Zal ci doope sciska ze nie masz dzieci? Nie bedzie dzieci -nie bedzie Narodu. Nie bedzie narodu-nie odzyskamy kraju.
Wiesniak_Krul
2016-05-26 17:32:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Racja. Ale lepiej dać patolom przymusową pracę niż zapomogę. Zapomogę patologia przepije albo wyda w marketach, nic tych 500+ nie wróci do państwowej kasy. Pamiętaj też, że nie ma nic za darmo. Żeby coś dać, trzeba najpierw coś komuś zabrać. Jak już będziesz miał dzieci, to zobaczysz, że 500zł to przysłowiowy "psi ch*j. ni w dupie, ni w głowie".
rosen_crantz
2016-05-27 06:55:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
M1CLAY19, to ja też poproszę 500 zł i obiecuję, że nie przeleję na szwajcarskie konto, nie kupię jachtu, czy apartamentu na Seszelach tylko będę napędzał wewnętrzny rynek. Powiem więcej, mogę się poświęcić i przyjąć nawet 5000 zł żeby napędzać naszą gospodarkę.
M1CLAY19
2016-05-28 22:12:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podejmij sie wychowania dzieci. Dzieci nie powstaja za 500 tylko z innego powodu. Jeszcze powiedz ze jak jest 500 to wzrosnie liczba blizniakow i trojaczkow.Narazie myslisz jak tu uskrobac na browara w speluno. Zalozysz rodzine to bedziesz myslal inaczej.
barbarela123
2016-05-26 12:46:33
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Samsara
2016-05-26 12:22:16
Ocena: 6(glosow:6)-+
Patologią jest płacenie zdrowym jednostkom/obywatelom w wieku produkcyjnym w sile wieku za to, że nie pracują, a płodzą. To nie może się skończyć dobrze, to prowadzi do patologizacji społecznej. Niemcy czy UK już obcięli zasiłki bo wychowali całe rodziny, gdzie ani ojciec ani matka nie nigdy nie pracowali tylko dostawali kasę na dzieciaki i tak sobie słodko bimbali. Ta ilość arabskich imigrantów walących do tych krajów też powinna dać do myślenia zwolennikom rozdawania kasy i płacenia za niepracowanie. Tylko jak dotrzeć do zakutej pały socjalisty?
Pablo93csw
2016-05-26 15:37:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
dokładnie.. państwo socjalne, które sponsoruje patoli bez szkoły to zło dla gospodarki Polskiej. Patol i tak tego nie zrozumie i nie przyjmie do świadomości, bo przynajmniej nic nie musi robić, a socjal z podatków Nowaka wpływa co miesiąc na amarene. To jest chory kraj.., system jest chory. Powinno się wziąć przykład z krajów Amerki Południowej, gdzie państwo nie wcina się do interesów hugo hernandeza, że sprzedaje sok pamarańczowy na ulicy z pomarańczy od Hose Antonia.. NIE MA SOCJALU, to jest zmuszony ZARABIAĆ!!! Państwa nie kradną tez tam tyle na podatakach Niech no tylko dojde do władzy...
tedi130561
2016-05-26 11:34:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Głupia prowokacja
Samsara
2016-05-26 11:10:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Socjalizm to piękny ustrój. Jedni się opier...ją całe życie, drudzy zapier...ją na tych drugich. U steru wypchnięto jednych socjalistów bo robili za mało, no to dopchali się jeszcze "lepsi" głosami socjalistycznych wyborców, a ty obywatelu który masz ambicje i honor zapier..j do śmierci, bo Dżesiki, Pamele i reszta pasożytów musi z czegoś żyć.
Samsara
2016-05-26 12:15:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bez urazy, ale to twoje pokolenie to właśnie takie mentalne lewactwo. Komunę obaliło, a tęskni za socjalizmem i go wspiera. Od prawie 30 lat przy żłobie non stop socjaliści, tylko w różnych zabarwieniach. Albo pro kościelno-narodowi, albo pro europejsko-tęczowi. Demokracja jest, tylko co z tego jak ten kraj socjalistami stoi? Przychodzą wybory i jak zawsze wygrywają socjaliści, a potem pretensja że w kraju jest jak jest.
fred77
2016-05-26 10:44:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dzieci rosną, najpierw będzie półtora tysiąca, potem tysiąc, potem pięć stów, a potem nic. Kasa się skończy, kilkanaście lat bez roboty, żadnego ubezpieczenia, żadnego przewidywania, że życie lubi płatać figle, emerytura żadna, a winny wciąż będzie pewnie Tusk. Ludzie są tak durni, że aż w kiszce szczypie.
brej
2016-05-26 12:03:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
500+ to gowniany program pisiorow ale widze ze ty tuska bronisz fakt pisiory sa wszystkiemu winne bo to oni 8lat doprowadzali ten kraj do granic zadluzenia... a taka patologie raczej gowno obchodzi co bedzie jutro a co dopiero na emeryturze, osobiscie spodziewam sie dziecka nasze pierwsze wiec zadnych 500+ nie bedzie zarobki mi przekraczaja wiec nie dostaniemy nic od panstwa odkad skonczylem 18lat zapier... uczciwie na umowach wiec place podatki caly ten czas nie kombinuje nie kupuje nic na lewo i z tego mam tylko tyle ze patologia na osiedlach ktora czasem widze ma za co chlac...
Jary80
2016-05-26 10:17:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pier..lę takie fejki. Patole i dziadostwo od dawna nie musi pracować. Mają darmowe mieszkania pieniądze z moprów, opał na zimę, nawe sprzęt koputerowy. Zganianie wszystkiego na 500+ graniczy ze skur....twem. (Żeby była jasność,mamy z małżonką jedno dziecko nie przysługuje nam kasa z programu)
kurnachatawiocha
2016-05-26 11:07:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
To jeszcze więcej niech patole i dziadostwo dostaje do ręki?
kurnachatawiocha
2016-05-26 11:05:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pracujesz żoną sezonowo? Przedwojenne czasy wracają zgodnie z zamierzeniami pisu.
kkk.mmm.kkk
2016-05-25 16:29:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Patologia rośnie w Polsce.
koreperytor12
2016-05-25 15:05:37
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
koreperytor12
2016-05-25 15:22:34
Ocena: 23(glosow:39)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jarek_arek
2016-05-26 10:41:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Popman a jaki to jest normalny człowiek skoro 60% społeczeństwa żyje poniżej ustawowego minimum socjalnego? Ten socjal z mopsu to są właśnie normalne dochody na poziomie minimum socjalnego.
AryaStarkowa
2016-05-25 14:40:42
Ocena: -3(glosow:21)-+
I mamy uwierzyć, że 6-sciososbowa rodzina utrzyma się z MOPSu i 2000 PLN miesięcznie i nie będą czuli niedostatku. Głupie, grubymi nićmi szyte, zmyślone, kiepskie, żałosne. Ktoś w tej KODZiarni stwierdził, że jeśli coś Polaków ruszy, to zazdrość o kasę. Dlatego różne sprzedajne mendy od jakiegoś czasu biadolą, że 500+ pomaga nierobom i melinom.
vacarius
2016-05-25 14:44:57
Ocena: 3(glosow:15)-+
Nie wiesz jak to się w Polsce robi. Przepisuje się dzieci na matkę a rodzicie się wymeldowują. Wtedy dostają nie tylko 500+ ale też po 600zł na dziecko w ramach rodziny zastępczej. Większość polskich Cygan tak żyło już od dawna ze przepisywali swoje wszystkie dzieci na rodziny zastępcze. A dziś oprócz tego co dostają na rodzinę zastępczą dostaną jeszcze dostaną po 500zł. A ty płac 1200 składek na zus gdy otworzysz mały warsztat samochodowy.
AryaStarkowa
2016-05-25 14:54:40
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jaki to jest procent korzystających z pomocy 500+?
koreperytor12
2016-05-25 21:00:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jarek_arek
2016-05-26 10:31:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przykład - Giżycko (30 tys. ludności). Około 1600 złożonych wniosków co daje 5.3% ludności. Biorąc pod uwagę średni wskaźnik zatrudnienia w Polsce o wysokości około 60% wyliczamy: 1600*500/(0.6*30000)=44. Tak więc każdy pracujący zapłaci miesięcznie 44,4 złote. Dodajmy jeszcze obsługę urzędniczą w wysokości 20% i pomnóżmy przez liczbę miesięcy w roku: 44,4*1.2*12=640 złote. Jak policzymy abonament RTV to wychodzi, że rządy PIS będą mnie (i każdego pracującego) kosztować 820 złotych rocznie.
jurek1102
2016-05-25 15:17:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
No z tobą nie dało się zmachać bo brałeś tylko do pyska.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0