Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
g6307844
2016-11-18 13:57:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gdyby nie A2 to bym nie jeździł do PL co tydzień. A tak coś zostaje w PL. Tankuję też w Polsce i to co mogę kupuję polskiej produkcji. Takich jak ja jest wielu, no ale rozumiem że nie chcecie zarobić
piotrek_12346
2016-11-18 14:56:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widać że jesteś królem wiejskich dróg bo autostrada to chyba nigdy nie jechałeś!!!
Nightcrawler39
2016-11-18 15:55:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
e naucz się pisać to będą odpowiedzi .
piotrek_12346
2016-11-18 16:58:29
Ocena: 1(glosow:7)-+
@e2376559 pierwsza i główna różnica to że expresówki mogą mieć tylko jedną jezdnię (po jednym pasie ruchu w każdym kierunku), a w wyjątkowych przypadkach zamiast pasów awaryjnych specjalne zatoki. Do tego nie potrzebują ogrodzenia, ciaśniejsze łuki, większe wzniesienia i dużo innych znaczących różnic!!!
koreperytor12
2016-11-18 14:06:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gondasek
2016-11-18 13:54:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiec moze autor spojrzy na mape Porty i zobaczy gdzie zlokalizowane sa porty dla ulatwienia dodam ze beda u gory, a potem zobaczy gdzie jest zlokalizowany przemysl (na dole) a potem sprawdzi jak dobre sa miedzy nimi polaczenia, nastepnie proponuje sprawdzic co znajduje sie na koncach autostrad A2 i A4 i komu one najlepiej sluza...
wordeck
2016-11-18 13:02:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
W ogóle, po kiego grzyba nam te autostrady... Znacznie tańsze byłoby wybudowanie szerszych o jeden pas dróg ekspresowych (czyli esek). Byłyby bezpłatne dla aut osobowych, tańsze w utrzymaniu bardziej, przyjazne dla gospodarki obszarów przylegających. Niestety, nie zarobiliby nasi oligarchowie, zagraniczne konsorcja, banki i sprzedajni politycy.
net244
2016-11-18 12:52:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
coś tu budżecik coraz gorzej się spina. Niestety pis musi wziąć (albo jeśli wolą to "wziąść") pod uwagę, że napływ dotacji z UE wiąże się z tym, że dotacje to ok. 50% danej inwestycji a drugie tyle wykłada inwestor. No to teraz poszacujmy ile będzie wkróce wynosił deficyt, czy może lepiej zrezygnujemy z inwestycji i napływających środków?
MrMotuk
2016-11-18 12:33:03
Ocena: -1(glosow:11)-+
Cóż, sporo w tym prawdy - dzięki A4 Niemcy mają komfortowy tranzyt towarów przez Polskę na Ukrainę i dalej na wschód. Dla naszej gospodarki natomiast, rzeczywiście kluczowe są połączenia północ-południe, tj. między wybrzeżem, a południem, szczególnie Śląskiem. Jeśli popatrzeć, jak bardzo torpedowana była modernizacja linii kolejowych w tej osi i w jakich bólach powstaje autostrada A1, a jak bardzo jest przy tym potrzebna, to rzeczywiście można nabrać przekonania, że nasi sąsiedzi pilnują, żeby Polska zanadto nie urosła. To samo tyczy się żeglugi śródlądowej, którą rząd PiS chce w Polsce reakty
MrMotuk
2016-11-18 15:46:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
@kary1977: doprawdy trudno się domyśleć; skoro infrastruktura drogowa jest przygotowana do transportu w linii wschód-zachód, a port w Hamburgu pewnie przeładowuje z 10 albo 20 razy taki tonaż jak nasz Gdański port, to różnica tkwi może w niższej opłacie wynikającej ze skali działalności? Może koszt transportu niemieckimi barkami po Łabie jest niższy niż po naszych drogach? Poza tym Niemiachy uwiły sobie na tyle ciepłe gniazdko w UE dla swojej gospodarki, że mogą dotować z budżetu co zehcą, a więc pewnie i działalność portów bałtyckich. Możliwości jest dużo :-)
mariusz304
2016-11-18 12:26:13
Ocena: -1(glosow:9)-+
Gdy w Polsce w latach 2008-2015 rządził PIS nie było by autostrad w ogóle
kapitan_rudolf
2016-11-18 13:05:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
mariusz, wyjdź z dupy maxsia.
rogerwiocha
2016-11-18 12:25:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
prawda, jestem za akcja ,,Tiry na tory"
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0