Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Fenrisek
2016-12-16 10:32:27
Ocena: 18(glosow:50)-+
Jak daje na WOŚP i głosowałem na PiS to moge korzystac czy nie? Mnie nazywacie prawakiem a mam obojętny stosunek do homoseksualistów i innych ras pod warunkiem aż przestrzegają praw obowiązujących w naszym Państwie i nie narzucają mi swoich przekonań i wierzeń to co?
zonkumariano
2017-01-03 01:19:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sawickigrzegorz1
2017-01-02 08:03:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lecząc się jakoś nie widziałem sprzętu z serduszkami więc spokojnie mogę nie korzystać z niego z powodów światopoglądowych. Proponuję podpisać drugie oświadczenie, iż nie leczę się jak sprzęt nie jest zakupiony przez WOSP.
tedi130561
2017-01-01 16:46:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Już dawno napisałem takie oświadczenie i powiadomiłem krewnych. Od złodziei co bioru 20% zysku od zebranych wartości nie chcę nic.
psx85
2016-12-31 16:41:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Jerzy Owsiak wyraźnie wskazał, iż w czasie organizacji tzw. finału WOŚP W 2014 r. Warszawa jako miasto nie poniosła żadnych kosztów z tego tytułu, podczas gdy Piotr Wielgucki wykazał, iż takie koszty poniesione zostały".... i takich niejasności było więcej, dlatego to pierwszy z wielu wyroków jakie w przyszłości usłyszy Jurek, bo Żeplaka już nie ma i nikt go nie uchroni przed ręką sprawiedliwości.
maciejos78
2016-12-31 09:18:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Autorze, nie przeszkadza ci że Owsiak robi ordynarne wały i wykorzystuje do tego chore dzieci? Czy wg ciebie jest ok, że 125 milionów zebranych w ciągu 2 ostatnich lat rozliczył tylko 25 milionów? Zajrzyj na strone zbiorki,gov,pl. Gdzie dokumenty fiskalne, które dwa razy nakazał mu wydać sąd?
jarecki01
2016-12-31 12:46:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pomijając fakt, ze twoja wiedza na temat WOŚP jest co najmniej żadna, zapytam z ciekawości, czy tobie nie przeszkadza zakłamane, populistyczne, niekompetentne, bezczelne i niszczące Polskę PIS? Pytam akurat ciebie, ponieważ przez prawie 25 lat istnienia WOŚP nikt nigdy nie negował tej idei, zaczęło się to po dojściu do władzy twojej partii...
maciejos78
2016-12-31 14:23:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ale ja mówię o faktach! Zajrzyj na zbiorki,gov,pl (oczywiście zamień przecinki na kropki). 125 mln zebrane z dwóch ostatnich "finałów", rozliczone 25 milionów. Jak to się ma do tych kolorowych pierdół, którymi "Juras" karmi naiwnych? Do tego dwa zignorowane nakazy sądowe...
s3rafin1
2016-12-30 20:43:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jak rozumiem wośp wstawiając jakieś urządzenie do szpitala staje się dysponentem mojej składki zdrowotnej?
To my jako podatnicy ,poprzez składki , utrzymujemy służbę zdrowia i jako tacy otrzymujemy pomoc , a jeśli zarządowi i założycielowi nie podoba się krytyka, nic nie stoi na przeszkodzie ,aby wybudować własne szpitale , zatrudnić własny personel medyczny i leczyć ludzi wg. własnych kryteriów.
ps wośp jako idea w latach 90 miała głęboki sens , jak również przyniosła wiele korzyści społeczeństwu.A obecnie ta krystaliczna instytucja nie wypełnia nakazu sądu i nie pokazuje ksiąg rachunkowych
ciarymary
2016-12-30 12:05:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie wybieramy na wyborach ideału tylko rząd który będzie lepszy niż "konkurencja". Ja jestem za stabilizacją, dobrymi stosunkami z sąsiadami, normalnymi stosunkami z kościołem, przeciwko arogancji, demagogii, rozdawnictwu, za wzrostem gospodarczym, poszanowaniem prawa i demokracji, czyli przeciwko PiS.
bossnr1
2016-12-30 11:24:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
psx85
2016-12-30 10:47:31
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zróbcie takie samo oświadczenie dla ludzi,którzy głosowali na PO lub N. w kwestii 500+,bo to kompletny brak honoru szczekać na PiS i z pełną świadomością wyciągać łapy po tą zapomogę,która powstała z ich inicjatywy.
Zróbcie kolejne oświadczenie dla głosujących na PO i N. o wyrażeniu zgody na przyjęcie"uchodźców"(do miejscowości w której mieszkają,osiedla czy domu)jako symbol integracji,którą partia na która oddali głos promuje.
Na główną,oczywiście nikt nie pozwoli wrzucić takiego rodzaju oświadczenia,bo na swoich się nie pluje.
MadMaxxxxxxxxx
2016-12-31 01:02:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale jak najbardziej zrobię . O ile oni przestaną pobierać mi podatek bo jak byś miał mózg to byś wiedział że żaden rząd nie ma swoich pieniędzy tylko pieniądze podatników a szczerze- w dupie mam 500+
polkowski
2016-12-30 08:36:47
Ocena: -2(glosow:10)-+
Można przeczytać w dzienniku.pl z 5,01.2015 w propagandowym artykule jak to się wspaniale rozliczył Owsiak w 2013 , że na administrację wydano tylko 7% . Wspomniano o dochodach i kosztach uzyskania , nie rozwijając tematu, iż strata za 2013 wyniosła 7,7 miliona zł. Pytanie : to skąd te brakujące pieniądze wziął Owsiak (gdzie pożyczył), to jak mógł coś zakupić przekraczając limit środków i jak spłaci stratę 7,7 miliona zł ? Czy przypadkiem te 7,7 miliona zł to nie jest jego dochodem w kreatywnej księgowości przy rozliczaniach ze spółkami "córkami" ? Proszę o konkretną odpowiedź.
luczka01
2016-12-30 08:29:50
Ocena: -7(glosow:7)-+
POzdrawiam komorników zabierających sprzęt zakupiony za moje pieniądze PS. Albo mi się wydaje albo na to idą składki aby sprzęt był w szpitalach a nie żebym go co roku musiał kupować. Dopóki komornikom pozwala PO PiS na zarabianie kasy ze sprzętu orkiestry mówie NIE Gdzie jest sprzęt kupiony przez orkiestre ?Wyborcy PO dopuki nie oddadzą sprzętu ukradzionego nam przez komorników nie będą sie leczyć sprzentem ani orkiestry ani państwowym dopuki nie oddadzą tego co wynieśli ze spitali :) PO PiS Bracie pejsa TY :)
gregoj12
2016-12-30 08:26:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niestety dla niektórych nie jest jasne ze państwowa opieka lekarska ma pieniądze na caly ten sprzęt z naszych składek zdrowotnych ale po co go kupować skoro mozna dostać. ...
a pieniadze mozna wtedy przeznaczyć na premie dla dyrektorów i ordynatorow.
W hasłach WOŚP powinno być wyraźnie napisane ... zbieramy na slupowe pensje dyrektorów. ...
ufoludek1987
2016-12-30 07:56:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Townsville
2016-12-30 02:25:25
Ocena: -1(glosow:13)-+
JA zwolennik WOSP bede wspomagac ta organizacje do ostanich moich dni i jeden dzien wiecej .
Jesli nie popiersasz zakop dziecko i swoja babke w ogrodku. Miej jaja i nie korzystaj
Rycerz1990
2016-12-29 23:11:00
Ocena: 0(glosow:12)-+
Lewaki komunistyczne z pisu nie mogą zrozumieć, że 500 złotych nie wychodzi z drukarki i niektórzy wolą żuci parę groszy ns WÓŚP niż na tacę rydzykowi. Jeszcze powinien być na dole dopisek "tylko modlitwa mym lekarstwem" :)
piotrbigaj
2016-12-30 00:14:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Ty popierasz WOŚP?
marcinzlodzi
2016-12-29 22:20:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
MadMaxxxxxxxxx
2016-12-30 01:38:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
A o składce zdrowotnej zapomniałeś? Ja ją płacę ! I popieram Owsiaka . A Ty powinieneś to sobie wydrukować
luczka01
2016-12-30 08:36:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
My owsiakowi , owsiak szpitalom, szpitale , Komornikom komornik ludziom i kółeczko się zamyka :) Idź do lekaża prywatnie płać składki i dawaj na orkiestre a PO PiS władzy i tak ten sprzęt zagarnie i dalej kupuj od nowa :) nauczyliście brać nie nauczyli się robić.
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:08:31
Ocena: 3(glosow:11)-+
Zmniejszono deficyt? Chyba dzisiaj leków nie wziąłeś.
ziarko1
2016-12-29 20:47:28
Ocena: 3(glosow:7)-+
wez usun tego posta tepy łbie . Lekarz skladał przysiege i zawsze bedzie ratowal ci zycie , bez wzgledu na poglady polityczne twoje czy jego. a jak ci nadal nie pasuje to po uratowaniu twojego zycia przez lekarza na sprzecie z wosp mozesz sobie to zycie sam odebrac.
maxicoveri
2016-12-29 22:36:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
jeśli tak to po co podpisują klauzulę sumienia?
krol_julian123
2016-12-29 22:08:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
znajdę ci kilka szpitali gdzie wosp nie dał nic lub jedna rzecz i to 10 lat temu. Moje miasto ostatnio zebrało ponad 100 tys. w poprzednich latach od 30-80 tys i co szpital niema nic kupuje za własne pieniądze, ale dam na wosp (mimo ze glosowałem na pis) jak zawsze bo i tak robią mega robotę
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:11:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dajesz "złodziejom" co rozliczyli "21mln z 125"? Zatrudnij się w tvpis w dziale propagandy, bo potrafisz bajki opowiadać.
kurwamac02
2016-12-29 20:29:54
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bystry_kaziu
2016-12-29 20:16:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:13:57
Ocena: -2(glosow:4)-+
Minister zdrowia płaci z własnej kieszeni na moje leczenie? Twoje porównanie jest kupy warte.
MrFoto
2016-12-29 19:34:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Cała POlska.....co to za tytuł ??? To tak jakby napisać , jesteś za PO to nie bierz 500+ .......pamiętajcie barany jedne i drugie , jesteśmy POLAKAMI , jesteśmy BRAĆMI .......a zamiast się szanować to dajemy się wciągać w gierki polityczne , manipulują nami jak chcą.
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:19:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie biorę 500+, czyli mogę się wypowiadać. Masz rację z tymi gierkami ale jeżeli ktoś z rządu straszy funkcjonariuszy jeśli wezmą udział w WOŚP i to nie jest sprostowane przez rzecznika to jakie mogę mieć zdanie o takim rządzie w tym przypadku?
MrDefekator
2016-12-29 19:11:34
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-12-29 19:23:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
Daj już spokój temu Piotrowiczowi
MrDefekator
2016-12-29 19:25:55
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
MadMaxxxxxxxxx
2016-12-31 01:24:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zrezygnuje z rozkoszą jak pis zrezygnuje z moich podatków
zwierzak250477
2016-12-29 19:05:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
No i sam widzisz jak jest. Autor robi sobie jaja poprzez tzw. ironię, a ty chcesz go za to zabić. Odpowiedz sobie na pytanie, ale tak szczerze, który z Was jest gorszym kretynem i który bardziej zasługuje na tą "przymusową eutanazję".
Harm
2016-12-29 19:19:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Do "zwierzak~" to jest wojna ideologiczna,a nie tam jakieś "jaja" jak to Pan określił. Tak jest na każdym portalu i mnie to powoli już mierzi. Można się pośmiać z jakiegoś "pisowca" który pijany leży w sejmie ale nie tworzyć czegoś na siłe, by zwrócić na siebie uwagę. Tyle w tej kwestii, mam nadzieje że zrozumiał Pan ten wywód, i przy okazji tak jestem za likwidacją gimnazjów czytając niektóre wpisy(tzw ćwiercinteligentów), pozdrawiam.
zwierzak250477
2016-12-29 23:53:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Harm - zapewniam Cię, że w obecnej sytuacji politycznej w kraju, żarty są jeszcze jedyną odskocznią. Wojna ideologiczna powiadasz... Mam nadzieję, że do tej Twojej wymarzonej wojny jeszcze daleko. Ciekawe dlaczego zawsze nawołują/nawiązują do niej właśnie tacy jak Ty - nie lewaki?
Harm
2016-12-30 20:34:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do "zwierzak~" tak naprawdę wojna ideologiczna trwa od lat 90tych i rozpoczęła ją "Gazeta Wyborcza"(pomijam wyjaśnienie tego bo wydaje mi się,że wie Pan o czym piszę){pominąłem umyślnie lata39-89}Wroćmy do ostatnich lat i proszę zobaczyć ostanie dni co się dzięje-jak media kreślą...Przypisałem tego autora jako lewaka właśnie w ziązku z takim stygmatyzowaniem i bez różnicy czy jest lewicowcem/prawicowcem czy centrowcem -za takie tematy to powinno się piętnować autora, by zmądrzał.Bez bicia przyznaje się że sam nie jestem święty,ale nie popieram tego typu wyśmiewania(naciągan
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:20:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Podpisałem - teraz twoja kolej.
MadMaxxxxxxxxx
2016-12-31 01:30:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z rozkoszą podpisze jak ty zapłacisz za mnie podatek bo do waszych pisowskich łbów nie dociera że 500+ jest płacone z naszych podatków
luczka01
2016-12-18 12:26:22
Ocena: -2(glosow:12)-+
Oswiadczenie PO brzmiało tak WOŚP kupł sprzęt teraz komornicy go zajmą aby za rok lud ciemni i głupi na nowy znowu sie zrzuci Pisiory przestaną korzystać jak PO odda co ukradło ze szpitali dlatego nie daje na orkiestre POtem zamiast ludzi korzysta komornik 8 lat lud kupował Komornik sie bogacił sprzedając za ułamek ceny państwo oszczędziło miliony na tym że ludzie sami kupili sprzet który POtem ktoś zają
zwierzak250477
2016-12-29 19:09:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mikojan321
2016-12-16 08:26:32
Ocena: -5(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-12-16 09:12:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
Po komentarzu wnioskuję, że winko już dzisaj było
S221
2016-12-16 11:46:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
I to z utrwalaczem ;)
mikojan321
2016-12-16 12:17:39
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-12-29 18:08:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie wiem co robi Terlecki, jego życie ,jego sprawa.
MrDefekator
2016-12-29 19:21:22
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-12-16 04:14:11
Ocena: 8(glosow:20)-+
Od, ojciec detektora zbiera kasę na ratowanie stoczni
zonkumariano
2016-12-16 01:13:18
Ocena: -2(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aaarob
2016-12-16 09:15:29
Ocena: 4(glosow:14)-+
Ja nie lubię pisu i jestem przeciw wpuszczeniu do Polski ciapatego zarazy,a nazywacie mnie pier.olonym lewakiem.To co?
Fenrisek
2016-12-16 10:32:27
Ocena: 18(glosow:50)-+
Jak daje na WOŚP i głosowałem na PiS to moge korzystac czy nie? Mnie nazywacie prawakiem a mam obojętny stosunek do homoseksualistów i innych ras pod warunkiem aż przestrzegają praw obowiązujących w naszym Państwie i nie narzucają mi swoich przekonań i wierzeń to co?
Peterz
2016-12-16 12:10:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
"Mnie nazywacie prawakiem a mam obojętny stosunek do homoseksualistów i innych ras pod warunkiem aż przestrzegają praw obowiązujących w naszym Państwie i nie narzucają mi swoich przekonań i wierzeń to co?" To dobrze cię nazywają :D
Po drugie mógłby żądać takiej klauzuli gdyby: A/ Nie pobierał kaski z budżetu - czyli wszystkich obywateli (czas antenowy, organizowanie imprez z kas gmin, udział policji, straży pożarnej, pogotowia, wojska). B/ Gdyby kasa którą wydaje pochodziła z jego kieszeni - a nie od darczyńców, w tym również tych strasznych pisiorów którzy wychodząc z kościoła wrz
Peterz
2016-12-16 12:20:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
Bo bycie filantropem za cudze pieniądze to żaden wyczyn zwłaszcza gdy z tych pieniędzy można podpierdolić sobie w świetle prawa 30% na "koszty prowadzenia fundacji" - czytaj pensyjki itp. Pominę już fakt, że i czasem dla Owsika te 30% było za mało o czym było głośno a i dodatkowo w rozliczeniu nie uwzględnia się % uzyskanego przez przetrzymywanie za każdym razem przez prawie dwa lata kasy z zbiórek. Nieuczciwością jest również przeznaczanie pieniędzy na inne rzeczy niż się zbierało - miała być pomoc dzieciom - spora część poszła na brudstock.
inoxi
2016-12-29 20:14:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
Gówno prawda. Obsługa WOŚP w całym kraju(Policja, Straż Pożarna, służba zdrowia, Wojsko, czas antenowy) pochłania więcej, niż Owsik i ferajna zbierają do puszek, a za to płacą wszyscy podatnicy. Gdyby kwotę, którą przeznacza się na obsługę, przeznaczyć na sprzęt do szpitali, to byłoby tego o wiele więcej, niż Owsik kupuje. Ale wtedy nie byłoby mrówki całej i złotego melona, które zrobiły z familii Owsików milionerów i zakompleksione cepy nie mogłyby leczyć kompleksów zbierając do puszek.Reasumując, chcemy czy nie, na WOŚP płacimy wszyscy.
kurnachatawiocha
2016-12-29 22:26:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
inoxi, a widzisz. Nie oglądam tvpis, a płacę abonament. Nie korzystam z państwowej służby zdrowia, a płacę składki. Nie korzystam z 500+, a płacę podatki... gdzie jest ta prawda?
aaarob
2016-12-16 00:25:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Saska_Klempa
2016-12-15 23:09:43
Ocena: -1(glosow:27)-+
i proszę mnie zawieźć do najbliższego księdza aby wygonił modlitwą wszystkie złe duchy z mego ciała ;)
S221
2016-12-15 23:44:25
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ja bym ciała księdzu nie powierzał ;)
koreperytor12
2016-12-30 08:42:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0