To nie pancerne a zwykła limuzyna.zapłacili 3 melony czy kancik?
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
adammavic
2017-02-12 08:49:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
Na chłopski rozum, widział ktoś kiedyś żeby kolumna na sygnalach pedzila 50km/h? To ile jechały auta prawidłowo swoim pasem, że kolumna je jeszcze wyprzedzała... 10km/h? Nawet nie chce im się dobrze klamac
wordeck
2017-02-12 11:36:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Maxiu, Ty chyba nie widziałeś nigdy, co się dzieje z samochodem przy prędkości 50-60 km/h podczas zderzenia z nieruchomą przeszkodą. Drzewo jest jedną z najbardziej niebezpiecznych przeszkód, bo siła uderzenia absorbowana jest na niewielkiej szerokości auta. A to A8, owszem jest opancerzone, ale opancerzenie oznacza także masę auta około 2500-3000kg, której przyrost (700-1000 kg) w stosunku do auta seryjnego nastąpił głównie w części pasażerskiej. Podsumowując - ASF zachowało się tak jak powinno przy prędkości kontaktu 50-60 km/h. Może wcześniej było szybciej, ale nie przy uderzeniu.
wordeck
2017-02-12 18:00:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niekoniecznie. Hamowanie jest wrogiem sterowności. Myślę, że po prostu chciał ominąć cieniasa, może nawet dodając gazu - przynajmniej ja bym tak zrobił (i przynajmniej dwa razy mnie takie zachowanie uratowało). Dlatego tylko lekko przetarł przedni zderzak tamtego, a sam poszedł w lewo (i w drzewo). Nie wiem, może zabrakło doświadczenia, może było zbyt ślisko, może spanikował i nie wrócił na drogę, może kontrola trakcji była zbyt mądra. Ale gdyby hamował, to po prostu zmiótłby cieniasa i - uderzając w jego lewy bok - prawdopodobnie zabiłby kierowcę.
lodazajeansy
2017-02-12 05:33:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kierowcą limuzyny był pewnie katolika zatem należy go rozstrzelać
jaroslaw1973
2017-02-11 23:29:49
Ocena: -2(glosow:16)-+
no kurva sami experci na wiocha...
dywizjon33
2017-02-11 23:19:55
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nic nie zapłacili Ty lub twoi rodzice kupili im te bryczki dzięki podatkom.
jaroslaw1973
2017-02-11 23:16:52
Ocena: -2(glosow:18)-+
łoboże maxidjiota zrozpaczony? tragedia bo nikt nie zginoł?
dywizjon33
2017-02-11 23:21:34
Ocena: -4(glosow:10)-+
W końcu ktoś mnie rozbawił na tej zasranej wiszy.
dywizjon33
2017-02-11 23:27:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Raczej brakuje Ci psychiatry.
maxicoveri
2017-02-11 23:16:13
Ocena: -1(glosow:9)-+
Bazę konstrukcji odmiany Security stanowi Audi Space Frame (ASF) i zmodyfikowana karoseria, składająca się w znacznym stopniu z aluminium. Specjalne elementy konstrukcyjne zwiększające bezpieczeństwo przygotowywane są ręcznie, w warunkach chronionego środowiska produkcyjnego. W klatce bezpieczeństwa zastosowano mocne i odporne materiały – pancerną stal formowaną na gorąco, włókno aramidowe, ceramikę, specjalny stop aluminium i szkło wielowarstwowe. W strefach przejściowych materiały ochronne nakładają się na siebie tak, by zapewnić możliwie najwyższe bezpieczeństwo. Aluminiowe progi
maxicoveri
2017-02-11 23:20:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
zawierają masywne profile balistyczne, zwiększające ochronę przed podłożonymi ładunkami wybuchowymi. Pancerna podłoga została zrobiona ze specjalnego stopu aluminium i takie zniszczenia przy 50 a vip w szpitalu...chyba,że audi to chlam a bmw wieksze...
wordeck
2017-02-12 11:42:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyżej napisałem - audi wcale nie jest mocno zniszczone. Maxiu, to nie czołg, samochód musi się odkształcać, właśnie dla bezpieczeństwa pasażerów. A że VIP-y w szpitalu... Widziałeś kiedyś VIP-a z zapiętymi pasami? O BOR-owikach nie piszę, bo im nawet nie wolno ich zapinać.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0