Ukryj komentarze(6)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
jersey_pan
2017-03-09 11:36:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
po co logo miast, do tego historycznych ? czy te niedouczone ciemniaki, nie wiedzą, że jest coś co nazywamy herbem ? ale tak się nie wyciągnie kasy na durnowate i niepotrzebne projekty. to cwaniaki wychowane na "misiu" Barei, wzorują się na prezesie Ochódzkim i co robią tym logiem ? pokazują i mówią : patrzcie ! to jest logo na miarę naszych możliwości ! oparte o 6 instytucji, które potem się zapomni, a konsultanci wezmą kasę !
jersey_pan
2017-03-09 11:36:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
po co logo miast, do tego historycznych ? czy te niedouczone ciemniaki, nie wiedzą, że jest coś co nazywamy herbem ? ale tak się nie wyciągnie kasy na durnowate i niepotrzebne projekty. to cwaniaki wychowane na "misiu" Barei, wzorują się na prezesie Ochódzkim i co robią tym logiem ? pokazują i mówią : patrzcie ! to jest logo na miarę naszych możliwości ! oparte o 6 instytucji, które potem się zapomni, a konsultanci wezmą kasę !
dombras
2017-03-09 12:29:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po co to robią? nie wiem, taki trend w stylu logo i brandingu w firmach. To ma działać jak branding w firmach, idzie za tym kolorystyka miejsc, dzielnic, promocja, akcje tematyczne w mieście etc. włącznie z logowaniem papieru do drukarki w urzędzie (oczywiście obok herbu). Cała promocja miasta jedzie na logo a nie na herbie - taka moda... Herb jest zawsze i będzie, a taki branding jest czasowy, nakierowany konkretnie na cel.
Najgorsze jest chyba to, że miasta powiatowe również wymyślają swoje loga w stylu: kłos, kreska w kształcie górki i słonko...
pablo_2015
2017-03-09 10:17:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeżeli do tego znaczka/logo została wykonana tzw. księga znaku + system identyfikacji wizualnej, to jest po prostu ...tanio. Natomiast za samo narysowanie tylko znaczka, który ma być logo ...to już ta kwota jest nieporozumieniem
dombras
2017-03-09 11:42:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz rację. Do brandingu dochodzi opracowanie strategii PR i marketingu. Nad takimi rzeczami siedzi się parę miesięcy - ustala, negocjuje, planuje działania etc... to naprawdę tanio. Na przykład Amsterdam dał za swoje logo 100 tysięcy euro i to jest cena właściwa w europie... tak się w skrócie mówi - "dali za logo"...Tak więc, głupki, które myślą że ktoś wziął 25 tysi za narysowany kwadracik podczas srania, niech się douczą...
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0