Ukryj komentarze(6)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
gajcy
2017-05-23 21:19:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
ok a ile pociągów ma zakupić PKP?? bo może na razie te 10 składów wystarczy dla tej instytucji..wiesz marks masz jakis kretynski sposób myślenia ..kupmy 100000000 składów pociągow to firma będzie działać dalej... kupno i sprzedaż musi być opłacalna dla obu stron
gajcy
2017-05-23 21:19:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
ok a ile pociągów ma zakupić PKP?? bo może na razie te 10 składów wystarczy dla tej instytucji..wiesz marks masz jakis kretynski sposób myślenia ..kupmy 100000000 składów pociągow to firma będzie działać dalej... kupno i sprzedaż musi być opłacalna dla obu stron
PapierowyKrasnal
2017-05-24 09:00:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak to ile? Mało taboru do wymiany? Sukcesywnie trzeba pozbywać się reliktów przeszłości i wymieniać na nowoczesne składy.
amblin
2017-05-23 20:58:52
Ocena: -2(glosow:8)-+
"O ile okazało się, że włoskie Pendolino niemal się nie psuje (wskaźniki na poziomie około 96 proc.) to w przypadku Dartów jest znacznie słabiej (około 88 proc.). Niewiele gorzej od Pendolino i znacznie lepiej od Dartów wypadły za to Flirty produkowane przez Stadler i Newag, kupowane przez PKP Intercity w tym samym czasie co Darty. - PKP Intercity nie chce pociągów, które się psują"
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0