lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ONR nigdy nie był i nie jest faszystowski i na pewno żaden z ONR nie kolaborował z Hitlerem
poczekalnia
Dodano: 29.06.2017, 13:10:46   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 24  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
muttley13
2017-06-29 14:21:55
Ocena: 8(glosow:10)-+
No popatrz. To polscy żołnierze walczący z faszyzmem podczas wojny wykazywali się grubym nietaktem strzelając do wykonujących takie gesty. Jestem ciekaw jaka by była reakcja powstańców którym udało się przeżyć gdyby zostali powitani tym nic a nic nie kojarzącym się z faszyzmem pozdrowieniem.

szatano999
2017-06-29 16:52:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Oni tylko pokazują jak wysoki jest ich Prezes Jarek....takie bandy ćwoków już przeżyłem za młodu- skini, skinhead itp. Jedyna wspólna cecha to agresja, fanatyzm i skrajny brak mózgu.

nettai
2017-06-29 16:40:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Naśladownictwo, A jakby im kazali strzelać do ludzi to też co poniektórzy by sięgali do historii i udowadniali, że to taka tradycja.

Ejkum-Kejkum
2017-06-29 13:57:11
Ocena: 7(glosow:15)-+
Yebani naziole po poprawczakach i geniusze po ohp-ie...

lougramm
2017-06-29 13:28:59
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2017-06-29 13:42:21
Ocena: 3(glosow:17)-+
10 to bedzie pod palacem prezydenckim a 18 pod wawelem a kod masz na ulicach a SB w palacach biskupich i lawach sejmowych pisu

dyps
2017-06-29 14:11:41
Ocena: -6(glosow:12)-+
jak na razie pis ma najmniej komunistów z wszystkich partii które rządziły tym krajem po 92. To komunistyczno rosyjskie ugrupowanie peło biło ludzi za to że wyszli na ulice.

goblin83
2017-06-29 14:25:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2017-06-29 14:31:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
jasne a najmniej komuchowaty z posłów to szanowny imć pedoprokurator piotorowicz jak masz kilkuletnie dziecko to przedstaw je temu panu moze zna jakiegos miłego pana w sutannie żeby się z nim zaprzyjaźnić i ubogadzic kulturowo

lougramm
2017-06-29 14:52:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dyps
2017-06-29 16:29:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
goblin83 nie interesuje mnie transwestyto jakich chłopaków lubisz. jakub1975wawa cały czas z tym piotrowiczem ale to przednicy wstawił pzpr-owca do trybunały konstytucyjnego to poprzednicy mianowali przewodniczącym wydziału w izbie karnej sądu najwyższego, a także zastępcą członka kolegium sądu najwyższego był sędzia który wydał wyrok na uczestniczkę anty komunistycznej manifestacji a uzasadniał go tak znieważyła podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych interweniujących funkcjonariuszy MO (...), wyzywając ich słowami powszechnie uznanymi za obelżywe" nazywa się płuciennik i

dyps
2017-06-29 16:31:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
komunistyczno rosyjskie ugrupowanie peło ma więcej komuchów w parti od pis, a od pis ma mniej kukiz

goblin83
2017-06-30 08:57:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dyps
2017-06-30 15:14:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
goblin83- to napisz mi która rządząca partia od 92 miała mniej pzpr-owców od pisu ?

goblin83
2017-06-30 15:43:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Irvis30
2017-06-29 13:26:20
Ocena: -8(glosow:12)-+
Tylko, że nie jest to gest faszystowski...to, że Hitler i faszyzm go sobie przywłaszczył nie znaczy, że jest to ich gest...ale to szczegół.

jakub1975wawa
2017-06-29 13:39:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
kochanie czytaj uwaznie przciez to czystopolski gest piastowski

goblin83
2017-06-29 13:51:09
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

koreperytor12
2017-06-29 13:54:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

muttley13
2017-06-29 14:21:55
Ocena: 8(glosow:10)-+
No popatrz. To polscy żołnierze walczący z faszyzmem podczas wojny wykazywali się grubym nietaktem strzelając do wykonujących takie gesty. Jestem ciekaw jaka by była reakcja powstańców którym udało się przeżyć gdyby zostali powitani tym nic a nic nie kojarzącym się z faszyzmem pozdrowieniem.

goblin83
2017-06-29 14:26:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Irvis30
2017-06-29 14:40:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
A teraz uprzejmie powiem wszystkim żałosnym ścierwom, które się tu wypruły pod moim komentarzem. Gdzie napisałem, że to popieram? Gdzie napisałem, że mi to pasuje? Wreszcie gdzie napisałem, że to dobre? Nigdzie. @goblin83 jestes scierwem, mam gdzies czy mi wierzysz sięgnij do literatury to się dowiesz skąd jest ten gest ale i tak tego nie zrobisz, bo jesteś zerem bez wiedzy. korep ,muttley13 gdzie ja tu ich bronię? Mówię tylko, że do faktycznego faszyzmu jest im bardzo daleko.

Irvis30
2017-06-29 14:42:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gest ten jest gestem amerykańskich socjalistów. Tak się salutowało fladze USA. Ale tego już wam nie podali prawda? Dopiero potem spodobał się faszystom a zwłaszcza faszystom włoskim (przy czym właśnie dlatego, został zakazany w USA, żeby się z tym faszyzmem nie kojarzył i amerykanskiej fladze zaczęto salutowac inaczej). Ale jest i był gestem zaadoptowanym...tak samo zresztą jak swastyka.

jakub1975wawa
2017-06-29 14:51:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
cos ci sie pomyliło bo mussolini wzorował sie na starorzytnym rzymie i gdzieś na fresku go wypatrzył ,nawet nazwał to coś "salutem rzymskim".Obecne znaczenie jest jasne z wyjątkiem ciebie matołku albo udajesz że nie rozumiesz i głupa rżniesz. Ten gest jest tak samo przyjazny tu w europie jak sfastyka jako indyjski znak szczęścia , pomimo że wywodzi się pierwotnie z tamtej kultury

goblin83
2017-06-29 14:52:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2017-06-29 14:54:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Heil Hitler (niem. Chwała Hitlerowi, Cześć Hitlerowi), Hitlergruß – powitanie w III Rzeszy. Początkowo pozdrowienie to dotyczyło tylko towarzyszy partyjnych i nazywane było Hitler-Gruß. Po raz pierwszy gest ten został wykonany w grudniu 1924 roku, kiedy Adolf Hitler opuszczał więzienie w Landsbergu. Od parad w 1925 roku stał się coraz bardziej powszechny[1]. 13 lipca 1933 roku w ramach rozszerzania kultu Führera minister spraw wewnętrznych Wilhelm Frick dekretem zobowiązywał do używania go przez całe niemieckie społeczeństwo (Deutscher Gruß czyli pozdrowienie niemieckie). Na Hitle

jakub1975wawa
2017-06-29 14:55:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na Hitlera odtąd (po 1934 roku) składano przysięgi, pozdrowienie „cześć Hitlerowi” (Heil Hitler) przeszło nawet do korespondencji. Stało się ono świadectwem „jedności i posłuszeństwa wobec wodza”. Jego użycie wymagane było od tej pory w czasie śpiewania hymnu państwowego Das Lied der Deutschen i partyjnego Horst-Wessel-Lied[2]. Alternatywą było Sieg Heil.

jakub1975wawa
2017-06-29 14:57:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
tyle w temacie mowi wikipedia

muttley13
2017-06-29 15:00:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
Goście ze zdjęcia, a o nich się rozchodzi słabo mi wyglądają na amerykańskich socjalistów, może dla tego że to polscy kibolo - nacjololo waflujący się gestem za który od AK czy każdego innego plskiego żołnerza w czasie wojny otrzymali by kule w pusty łeb.

goblin83
2017-06-29 15:01:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

muttley13
2017-06-29 15:12:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Już widzę oczami wyobraźni jak polski partyzant w czasie walki widząc takiego cymbała przed oddaniem strzału rozkminia czy to amerykański socjalista, indyjski wielbiciel kultu słońca, "polski patriota" czy może jednak faszysta :)

Irvis30
2017-06-29 15:15:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
jakub1975wawa i wyszło właśnie, że jestes debilem. Wiesz skad się wzieło przeświadczenie o rzymskim salucie? Z rozpowszechnienia obrazu z roku bodajże 1780 (ale nie pamiętam sprawdz sobie Przysięgę Horacjuszy). Swoją droga...ty powaznie? Podajesz wikipedie jako wiarygodne i rzetelne żrodło informacji...no to skoro tak to z czystej ciekawości zajrzałem na nią sobie po hasle "salut rzymski". jakubek1975wawa i znów jesteś debilem.

Irvis30
2017-06-29 15:17:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Salut rzymski (wł. Saluto romano) – salut, w którym wyprostowane prawe ramię jest wznoszone do przodu, prostopadle do ciała. Rzekomo wywodzi się on ze starożytnego Rzymu, co jest współczesnym mitem, gdyż gesty, jakimi pozdrawiali się żołnierze rzymscy, nie są znane.

Irvis30
2017-06-29 15:18:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Amerykański chrześcijański socjalista Francis Bellamy (1855–1931) opracował tzw. salut Bellamy'ego, który w 1892 stał się elementem ślubowania wierności fladze Stanów Zjednoczonych. W 1942 zaniechano tego gestu jako kojarzącego się z narodowym socjalizmem .Błędne mniemanie, jakoby salut Bellamy'ego miał rzymskie pochodzenie, powstało pod wpływem kina – reżyserzy wczesnych filmów, takich jak Ben-Hur z 1907, używali tego gestu w produkcjach opowiadających o czasach starożytnych, aby znaleźć oddźwięk u publiczności.

Irvis30
2017-06-29 15:22:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Twoja wikipedia na która się powołałeś jakubek1975wawa. Gratuluję. Jesteś kretynem i dyskusja z toba nie ma absolutnie żądnego sensu widzę. Dlatego na twoje wypociny już nie będe odpowiadał nie ma po co. muttley13. Nie mamy teraz 1939-45 tylko 2017 to raz. Wojny zresztą też nie mamy. Czasy się trochę zmieniły. I ironizowanie z tego tematu jest bez sensu. Zreszta w czasie walki nikt nie pieprzył się w saluty bo raczej martwił sie o swoje zdrowie i życie. I partyzant polski i żołnierz niemiecki.

Irvis30
2017-06-29 15:25:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jakie symbol ma obecnie przesłanie i skojarzenie takie ma, bo inaczej Polakom i światu zresztą kojarzyć się nie będzie z racji wykorzystania tej symboliki i gestów przez faszystowskie Włochy i Niemcy. ONRu zresztą tez nie bronię (znam parę osób z ONRu i oni też nie popierają akurat stosowania tego symbolu) ale bądzmy rzetelni w temacie i tyle.

goblin83
2017-06-29 15:26:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

muttley13
2017-06-29 15:30:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Owszem nie mamy teraz wojny ale mamy jeszcze ludzi którzy tę wojnę przeżyli, ba nawet brali w niej czynny udział, więc takie gesty wykonywane przez ludzi którzy uważają się za patriotów to jak naplucie im w twarz. Powinno to być jasno i wyraźnie powiedziane a nie jakieś mętne tłumaczenia o amerykańskich socjalistach.

Irvis30
2017-06-29 15:35:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
muttley13 z toba tylko będe rozmawiał z tymi debilami dwoma pozostałymi nie ma sensu. Mamy w Polsce aby ustawę o propagowaniu symboli i ustroju państw totalitarnych (podkreślam słowo ostatnie). Mamy też ludzi, którzy walczyli z komuną i UB. Uważasz, że takie zachowanie jak wyżej to naplucie w twarz tym ludziom, którzy walczyli z Niemcami...ależ oczywiście i wcale nie mówię, że jest inaczej. A teraz odpowiedz mi. Czy latanie z sierpem i młotem albo wrzaski dzieci i wnuków komuny uważasz również za naplucie w twarz tym ludziom?

Irvis30
2017-06-29 15:38:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo ja uważam, że tak własnie jest. Ale jak jest w praktyce? Do gestu ONRu (swoją droga sąd już tyle razy to podejrzewam rozpatrzał, że do znudzenia a ONR swoje i tak robi) wszyscy mają halo...do ludzi z jakimiś czerwonymi sztandarami z sierpem i młotem i jawnie posługującymi się zarówno symboliką jak i retoryką komunizmu...cisza? A wydaje mi się, że komuchy i komunizm kojarza się polakom równie zle co Niemcy i faszyzm.

muttley13
2017-06-29 15:42:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wstaw zdjęcie matołków z sierpem i młotem to się nad nimi poznęcamy, a to jest temat o przygłupach których nie powinno się tłumaczyć, a niestety Ty to robisz.

jakub1975wawa
2017-06-29 15:48:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
LUDZIE..... WIELKA ...RZECZ SĘ STAŁA....COS NA KSZTAŁT WYNALEZIENIA KOŁA.... IRVIS30 ...WŁAŚNIE OKRYŁ WIKIPEDIĘ...ciesze sie że trochę ubogaciłem kulturowo tego osobnika , ktory doczytał ale nie do końca.napisałem tylkoże mussolini wzorował sie na rzymie i wszystko się zgadza gdyż nie był znawca ani historykiem sztuki czerpał z uwczesnej kultury i wyobrażen na temat rzymu. natomiast nadal nie ma nić o jakiś socjalistach z jakiegoś amerykanskiego zadupia którzy mieli zainspirować hitlera. Irvisku skoro lekceważysz i deprecjonujesz wikipedię po cholere sie na nią powołujesz. masz spójność gowna

Irvis30
2017-06-29 16:00:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
muttley13 a kiedy wreszcie zauważysz, że nie mówię ani razu (ani tez nie bronię członków ONR) tylko wskazuje uprzejmie, że "symbol faszyzmu" nie jest tak naprawdę faszystowski tylko zapożyczony? (Jak zresztą bardzo wiele symboli faszyzmu). Sam wielu rzeczy w ONR nie popieram bo fakt jest faktem skojarzenia były, są i beda złe.

Irvis30
2017-06-29 16:03:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
@jakub1975wawa widze, że przerosło cię wpisanie w google hasła "Salut rzymski". pl.wikipedia.org/wiki/Salut_rzymski .Prosze. I to moja ostatnia wiadomosć do ciebie tępy debilu. Szkoda czasu na idiotę, który nawet prostej informacji nie umie znalezć.

jakub1975wawa
2017-06-29 16:13:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
znowu wielka chwili irvis odkrył ze symbole faszystowskie sa symbolami zapozyczonymi z innych kultur o czym wszyscy dawno piszą brawo mistrzu to sobie hejluj na zdrowie pierdolnij zdziare z fastyki na czułko. Jesteś spójny jak rozgotowane goowno niemowlaka

Irvis30
2017-06-29 16:20:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ignoruję wszelkie poszczekiwania płatnego tchórzliwego kundla jakub1975wawa bez czytania tego co z siebie wyprodukował.

muttley13
2017-06-29 16:52:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Problem polega na tym ze od czasów Hitlera to jest właśnie gest faszystowski a kto i kiedy go wymyślił to jakby sprawa drugorzędna.

Irvis30
2017-06-29 17:11:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
muttley13 no nie do końca ale ok. Ty masz swoja opinię a ja swoja w tym temacie i tak szczerze zapewne obie maja na jakimś etapie poziom długiej dyskusji. Raczej nie dojdziemy do niczego ciągnąc to ale fajnie, że jako jedyny byłes w stanie po ludzku z tego zwierzyńca ciągnąć rozmowę.

muttley13
2017-06-29 17:30:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak to powiada pewien niezbyt lubiany prze zemnie publicysta "warto rozmawiać "

Mamutozerca
2017-06-29 21:56:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigszu99
2017-06-29 13:22:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co to za różnica czy mowa jest o lewakach z antify czy oszołomach z ONRu? Może taka, że ci drudzy mówią o sobie, że są za silną Polską, a ci pierwsi są za anarchią w państwie i dominacją niemiecką? Dla mnie to ami jedni ani drudzy mądrzy nie są.

goblin83
2017-06-29 13:53:08
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Trumpizm.
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0