lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
O dobrej zmianie i mannie z nieba ...
główna
Dodano: 11.08.2017, 15:41:27   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrbigaj
2017-08-11 17:13:16
Ocena: 11(glosow:19)-+
Wziął sprawy w swoje ręce i wyjechał...

lagler
2017-08-15 20:51:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2017-08-14 17:22:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

groh
2017-08-14 16:49:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
krzyżyk na drogę

kumanek666
2017-08-14 10:18:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pulok123
2017-08-27 13:07:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
i ci co nie mają pleców wujka czy tatusia żeby mieć dobry start ale co ty gimbazjalisto wiesz

wprd
2017-08-14 07:04:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
ogłoszenia z dziś. praca pod warszawą 20zl/ godzine nie ma chętnych

boiles
2017-08-13 21:29:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
10 lat pracowałem za granicą i dorobiłem się uszkodzenia mięśni i stawów taki był zapier...ol na budowie,od pięciu lat jestem w Polsce dostałem dwie dotacje kupiłem sprzęt, otworzyłem firmę zarabiam więcej niż tam, kończę budować dom i żyje mi się świetnie. Żałuje że straciłem 10 lat życia na ciułaniu się z miejsca na miejsce i zdrowia swojego już nie wykupię.

spiritss
2017-08-13 20:30:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
jaki specjalista nie znajdzie pracy dla siebie w Polsce? wyjechał pracować w markecie za granicą za lepszą kasę. Trzeba czasu by dogonić kraje zachodu, niestety komunizm dobił naszą gospodarkę na wiele pokoleń.

nikto_otkin
2017-08-15 00:18:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie było komunizmu tylko socjalizm. Wcale nie dobił nas PRL tylko wolność i walka o nią. Poszukaj sobie opracowań i planów dla polskiej gospodarki przełomu lat 70 i 80. Gierek miał plan, jak na tamte czasy całkiem niezły. Za kredyty kupował starsze technologie z zagranicy i próbował dzięki determinacji i taniej oraz rezolutnej sile roboczej konkurować z zachodem. Niestety to był problem. Polska jest na tyle duża aby stworzyć zagrożenie dla innych gospodarek europejskich, a w RFN za dużo zainwestowało USA. CDN.

nikto_otkin
2017-08-15 00:21:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
CD. To, oraz permanentna chęć geopolitycznej dominacji USA były powodem wspomagania Polski w walce o "wolność". Otóż użyteczni idioci zostali sprowokowani do wyjścia na ulice, masowych protestów i strajków. Tak, w Polsce nie było dobrze, ale to nie dobiło Polskiej gospodarki. Strajki spowodowały gigantyczne straty i problemy z utrzymaniem ciągłości dostaw oraz umów zagranicznych. Wprowadzono stan wojenny aby ukrócić takie praktyki. Niemal natychmiast USA cofnęło Polsce klauzulę najwyższego zaufania w handlu zagranicznym. CDN

nikto_otkin
2017-08-15 00:30:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
CD. Cofnięcie było równoznaczne z nałożeniem całkowitego EMBARGA na Polskę. Nasz kraj miał wtedy dosyć mocne marki na rynku, jak np. Hortex, który był największą firmą przetwórstwa owocowo warzywnego w europie! Miał olbrzymi zbyt. Ursus, święcił triumfy w Azji i Afryce. Polskie produkty nie były najwyższe pod względem techniczny, ale miały jedną z najlepszych ocen jakości do ceny i dlatego były dosyć popularne w krajach rozwijających się. Embargo zniesiono dopiero w lutym 1987r.CDN.

nikto_otkin
2017-08-15 00:47:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Potem przyszła ustawa Wilczka i w 1990 mieliśmy (USD): import-9,5mld a eksport-14,3mld. Teraz eksport:~180mld. Przy czterokrotnym spadku wartości dolara i tak wyniszczonym embargiem kraju, był to wynik mistrzowski. Mieliśmy olbrzymi potencjał ludzki i mogliśmy się stać dużym zagrożeniem dla Niemiec. Przyszła jednak prywatyzacja. Byłem wtedy młody, ale pamiętam jak zakłady były czasem umyślnie niszczone, żeby sprzedać je za niej niż wartość ziemi na jakiej wtedy stały. PZU sprzedane za kwotę jaką miała rocznie zysku a Telekomunikacja sprywatyzowana zagranicznej państwówce :)

jxxx71
2017-08-13 16:16:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
Brutalna prawda jest taka, że to rodziny są bogate, lub nie. To rodzice powinni kupić dzieciom mieszkanie, bo młody po szkole nigdy nie zarobi w rok tyle, żeby sobie sam kupił, a wynajmując, nigdy nie odłoży na zakup, i zawsze będzie biedny, a po dorobieniu się będzie go stać żeby ~25 lat po rozpoczęciu pracy kupić mieszkanie swojemu dziecku... W Polsce komuna, zabory, pańszczyzna, wpoiły nienawiść do bogacenia się i mamy kult biedy, przez to start w dorosłość jest trudny i warto popracować na zachodzie 3-5 lat i odłożyć na własne mieszkanie...

marcintom1990
2017-08-13 23:47:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nikt jeszcze w wiocha.pl nie napisał tyle prawdy w jednym zdaniu. SZACUN !!!!!

nikto_otkin
2017-08-15 00:53:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakoś na "zachodzie" państwa i samorządy postawiły na przyjazność obywatelom i budowały mieszkania pod wynajem, za wartość 3% kosztu odtworzeniowego mkw. Obecnie miałbyś około koszt 3k/mkw, co przy mieszkaniu 50 mkw. daje roczny wynajem na poziomie 4,5k rocznie (~375 m-ce) + standardowy czynsz. Jakbyś mógł wynająć mieszkanie, gdzie całkowity koszty wynosiłby około 800zł m-ce, to na pewno musiałbyś kupować swoje? Tak robią za granicą. Poza tym w Polsce słabo się płaci - Labor Share wynosi w granicach 35%, gdzie na świecie jest to 50-65%.

markopolo4747
2017-08-13 14:03:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

exelsior
2017-08-13 13:09:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
trzeba podziękować tym lewackim qrom co sprzedały Polskę i zrobiły z Polski kolonię, zwłaszcza niemiecką

DkNG
2017-08-13 17:11:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
niedługo podziękujesz też pisowi który nic nie zrobił aby tą sytuację poprawić

vert0
2017-08-13 12:21:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vert0
2017-08-13 12:40:39
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Xenon123
2017-08-13 11:34:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wiele osób które wyjechało prędzej czy później żałuje. Wyjeżdżasz jest skok cywilizacyjny - na samym starcie w przeliczeniu 6 tys. złotych i to za co? Za pracę na budowie czy na kasie a po 10 latach co? Nic - nic więcej nie osiągnąłeś - zarabiasz tyle samo co 10 lat temu, jesteś tam dalej takim samym nikim i oglądasz się na znajomych którzy zostali w Polsce i widzisz: część założyła własne firmy, część dostała awanse, jedynie kilku dalej pracuje na gówninaych stanowiskach za gónwiane pieniądze. Oni poszli do przodu - może jeszcze nie wszyscy zrównali ale coś osiągnęli a ty? I jest żal.

kawalrafala
2017-08-14 17:11:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitol26
2017-08-13 10:33:08
Ocena: 8(glosow:10)-+
A kto twoim zdaniem zrojnowal Polski przemysl PIS ????? Podziekoj Tuskowi i jego ekipie z knajpy u Sowy! Oddal Niemcom wszystko co sie dalo za dropsy i teraz siedzi w Brukseli za 100000zl/mc. A teraz tacy lewacy jak chca zeby Kaczynski postawil caly polski przemysl w dwa lata, i choc by mu sie udalo to i tak wam nie dogodzi. A jak ci sie robic nie chce , to nigdzie nie zarobisz,lepiej idz wyciagaj dalej lape do taty co ma esbecka emeryture, bo nie dlugo tatus poleci z toba na zachod do roboty jak mu odbiora nielegalne pobory, bo za 2000tys. to pewnie nie wyzyje jak kolega Mazgola.Tacy jak w

DkNG
2017-08-13 17:15:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
czy pis zrobił COKOLWIEK żeby to bagno po platfusach zmienić? jeśli tak to oświeć mnie co takiego zrobili bo ja k*rwa nie wiem

kawalrafala
2017-08-14 17:13:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2017-08-14 18:33:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
i jak zwykle minusy ale brak konkretnej odpowiedzi (bo to co napisał kawałpedała to przecież nie jest odpowiedź)

kawalrafala
2017-08-14 19:31:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nikto_otkin
2017-08-15 01:05:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
DkNG - to ja odpowiem, skoro nie wiesz za do minusy. 1.Argument z typu "a oni biją murzynów" nie jest dobry. 2. PiS dopiero zaczął. Myślisz, że da się naprawić błędy powielane przez ostatnie 25 a nawet 37 lat, i to w rok !?! Trzeba wiele zmienić, a sam PiS nie robi tego ani odpowiednio szybko ani nie zawsze dobrze. Aczkolwiek może się uda zmienić co nieco. Żeby się realnie polepszyło potrzeba nam co najmniej dekady, przy założeniach, że dokona się odpowiedzialnych zmian.

kamuimac
2017-08-13 09:56:06
Ocena: 10(glosow:10)-+
niestety ale ludzie w polsce mają problem - wielu z nich naoglądało sie za dużo seriali gdzie ludzie są młodzi bogaci i g..,no robią tylko spotykaja sie na kawie i piwku a w miedzyczasie maja wielkie mieszkania i nowe smaochody - i idioci wierzą że takie jest zycie - konczą byle jakie studia i dziwią sie czemu praca jak w serialach nie lezy na ulicy - w polsce można bez problemu zarobic i to dużo tylko trzeba cokolwiek potrafić zrobić - a nie być magistrem od uchlewania sie w barze i podrywania panienek na studiach

monika.zydel
2017-08-13 09:24:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
Witam serdecznie. Wiem z własnego doświadczenia, ze można znaleźć dobrą prace w Polsce i nie koniecznie w dużym mieście. Sama mam kilka "dyplomików" i uwierzcie, że nie są do niczego potrzebne. Moje pierwsze prace była fakt, za najmniejsze płace, ale nauczyły mnie wiele. Składając CV do pracy na kasie Pani nie chciała ode mnie świadectwa ukończenia kursu obsługi kasy. Idąc na rozmowę kwalifikacyjną nie liczcie na to, że dostaniecie ją tylko ze względu na dyplom. Trzeba pokazać, że nadajecie się na dane stanowisko, a nawet bez wykształcenie w tym kierunku dostaniecie ją. Pozdrawiam

piotr.mizerski
2017-08-13 09:21:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
Pamiętaj, że słabi, a zwłaszcza leniwi nigdzie sobie nie poradzą.

rokkokko
2017-08-13 08:26:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
wyjeżdżają tylko słabi i nieudacznicy którzy za granicą będą robić to samo co w Polsce, czyli zmywak, kasa w markecie albo tir tyle, że za trochę lepsze pieniądze...

PIXXL
2017-08-13 02:55:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanys90
2017-08-13 01:32:38
Ocena: -3(glosow:7)-+
ty... czeski nieudaczniku, nikogo tutaj nie obchodzą twoje wywody, do roboty trutniu zamiast skomleć

Gruber
2017-08-13 00:40:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wyjechałem, żałuję tylko że nie wcześniej

pensulina
2017-08-12 22:39:51
Ocena: 4(glosow:16)-+
W dupie mam extra wozy i super wille z basenami. Mamy mieszkanie, dwa auta a po kilkunastu latach pracy w mojej kochanej Polsce w końcu lepiej zarabiam. Mam dzieci, które też kochaja to co mają. Chcesz wyjeźdżać no cóż... A godność naszą zostaw w spokoju, ma się dobrze. Ja tam wolę demokrację bez przymiotników i życie zgodne z wartościami chrześcijańskimi. Kasa leży na ulicy tylko trzeba umieć ją podnieść... Get a grip motherf*ck*r

wsi.spokojna
2017-08-13 16:09:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się z przekazem, ale - wartości chrześcijańskie i "motherf*ck*r"?...

DkNG
2017-08-13 17:10:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
no taki typowy polski pseudokatolik - z przodu krzyżyk z tyłu trzy paski od dresu

DkNG
2017-08-12 22:35:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pierwsza część tej wypociny to typowe pier*olenie niewykwalifikowanego nieudacznika któremu nie chciało się uczyć tylko myślał że dostanie ciepłą posadkę z dobrą pensją bo jest taki kurde fajny... ale z tym co jest na końcu muszę się zgodzić - przemysłu i rodzimych firm mamy mało a zagraniczne korpo w większości oferują dość słabe pensje za etat... nie lubię pisu ale miałem nadzieję że coś z tym zrobią, że polski przedsiębiorca nareszcie będzie miał w tym kraju łatwy rozwój a tu tylko nowe podatki, rosnące ceny, nepotyzm i buta a obywatel jak zwykle osrany

martin987
2017-08-12 22:30:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Robertski_OG
2017-08-12 22:08:59
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2017-08-12 22:32:19
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andrzej67k
2017-08-12 21:57:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niestety tak jest :(

icamen
2017-08-12 21:57:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ishnet
2017-08-12 21:49:10
Ocena: 3(glosow:15)-+
Nie wyciągałem ręki pa kasę rodziców, bo jej nie mieli. Skończyłem studia i nie siedziałem na dupie i nie płakałem że nie ma pracy, albo jest za najniższą krajową. Nie wyjechałem z Polski i znalazłem pracę może nie za super kasę, ale coraz bardziej oddalam się od średniej krajowej (we właściwym kierunku). Nie jestem wyjątkiem. Moja żona zarabia podobnie, większość moich znajomych także, a nawet lepiej. Po prostu, zamiast siedzieć i płakać jak to jest źle, wystarczy ruszyć dupę i coś zrobić.

makrelson
2017-08-12 20:10:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rycerz1990
2017-08-12 20:02:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
Chcesz iść do roboty - najniższa krajowa. Chcesz założyć własną firmę - podatki, administracja, papierologia, ograniczenie wolności gospodarczej i macierewicz. Dołóżmy do tego komunistów przy władzy i wszędzie lepiej niż tutaj...

kamuimac
2017-08-13 09:20:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
najniższa krajowa ? chyba żartujesz - firmy mają problem ze nzalezieniem pracwoników nawet od 2,5 tys na rękę w góre - jedyny warunekt to ot że trzeba coś umieć - a wiekszośc ma niestety 2 lewe ręce i nic nie potrafi - i to jest ich dramat - nie da sie zarobić nic nie robiąc tylko sie obijaajc i udajac ze sie pracuje.

Rycerz1990
2017-08-13 11:12:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację tak jest w jednej ofercie na 10 :)

furex89
2017-08-12 19:45:32
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ja wrocilem z UK po trzech latach do Polski. Prace znalazlem w 3 dni. Pracuja w branzy TSL , zarabiam 3600 netto. Za granica wcale nie jest tak kolorowo i latwo.

barbaralala123
2017-08-12 20:01:16
Ocena: -14(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amb00
2017-08-12 20:54:24
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbaralala123
2017-08-12 19:44:22
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

landcaster
2017-08-12 22:16:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na chooj komentujesz wez sie wysil i komentuj w swoim nowym kraju. A nie czekaj przeciez jestes intelektualne dno eiec jezyka francuskiegi to ty nie znasz

kawalrafala
2017-08-14 17:19:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cat24
2017-08-12 19:21:08
Ocena: -3(glosow:15)-+
Wyjeżdżają nieudacznicy życiowi, którym brak kreatywności. Skończyłem studia,wpadłem na pomysł,ztrudniam ponad 30 osób. Najmniej zarabia 4000 netto na reke pracownik niekwalifikowany. W zeszłym roku miałem 21mln zł obrou .towar wysyłam na cały świat.

barbaralala123
2017-08-12 19:33:07
Ocena: -11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amb00
2017-08-12 20:55:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatano999
2017-08-12 22:25:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
I jestem kotem co ma 24 lata i siedzę sobie na wiosce zamiast wydawać swoje MILJJJJONY!!!...ha ha....burki przydomowe

TamtenKoles
2017-08-12 23:41:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Brawo. I o to chodzi. Najlepszego panie kolego.

papamuchadee
2017-08-12 19:15:57
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak jest pipka to bedzie Arabiał 1,5tyś. Praca jest w polsce. Trzeba tylko przestać wybrzydzac.. ja zarabiam 3,5tyś. Na zycie wystarczy

barbaralala123
2017-08-12 19:05:30
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

landcaster
2017-08-12 19:34:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

landcaster
2017-08-12 20:10:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
HAHA zarabiam... Sprawdz co oznacza to slowo w słowniku, biedaku

latrell
2017-08-12 10:11:02
Ocena: 0(glosow:14)-+
a ja zostaje i będe nadal próbował. Płacz i lament nic nie dają, a tylko demoralizują i zniechęcają do dalszego działania. Czeski waflu, wyjeżdżaj

waniasor
2017-08-11 22:54:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bardzo dobra decyzja w tym kraju można się tylko garbu dorobić i chorób zawodowych , praca w Polsce wykańcza ludzi i przez to przedwcześnie młodzi ludzie umierają pracując jak niewolnicy :-) :-) :-)

pomarson
2017-08-11 21:06:38
Ocena: -6(glosow:6)-+
Trzeba było się uczyć.

Boop
2017-08-11 21:42:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
A Ty jaki masz skończony poziom edukacji? Bo masz trzy opcje w Polsce po studiach 1.Masz wysoko postawiona rodzinę i "zatrudniają" Cie. 2.Robisz przez 20 lat za najniższą żeby mieć wymagane doświadczenie i liczyć że Cie ktoś łaskawie przyjemnie. 3.Wyjechać z kraju jak najdalej

pomarson
2017-08-11 21:59:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pamiętaj nauka to nie tylko studia.

Boop
2017-08-12 01:27:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
A co? W naszych czasach bez tego papierka nic nie można

diamorfina
2017-08-12 22:06:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Boop, zależy jaka branża, ale niekiedy zamiast papierka, że ukończyło się studia ważniejsze są papierki o kursach jakie się ukończyło.

cyb155
2017-08-12 22:11:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
No kuwa jak się myśli ,że kolejny milion ludzi po socjologii dostanie gdzieś pracę to szkoda gadać .

pomarson
2017-08-14 17:04:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. A papierek jest tylko papierkiem.

gordonthompson
2017-08-11 20:20:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Kolejny,który ma dwie lewe ręce,któremu rodzice przez kilkanaście pierwszych lat jego życia śpiewali jaki to jest zdolny i wyjątkowy,a teraz płacze bo jakoś jego hrabiowskiej mości nikt za tą wyjątkowość płacić nie chce.

milord88
2017-08-11 18:35:46
Ocena: 3(glosow:11)-+
Przestań skamleć nierobie Mój młodszy brat skończył w zeszłym roku robotykę.Pracy szukał przez tydzień. Dziś na rękę ma coś około 7 tysięcy złotych. Za normalny etat. Ale jak zamiast się uczyć i rozwijać chlałeś piwsko na ławce to masz to, na co sobie zapracowałeś.

Boop
2017-08-11 21:46:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
A mój brat skończył mechanikę i po tygodniu zarabia 9 tyś... Bajki też umiem pisać. Z własnego doświadczenia wiem jak to jest po robotyce itp. Ale co ja będę tłumaczył polecam zacząć pisać może tak zarobisz

degenerat9
2017-08-12 18:49:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
No to kokosów nazbijał bo zarabia tyle co pracownik magazynu na zachodzie :)

amb00
2017-08-11 17:46:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ketrab_eu
2017-08-11 16:57:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kolego jak wysłałeś ledwie kilkadziesiąt CV to nie dziw się, że nie znalazłeś pracy. W Polsce jest duuużo pracy tylko trzeba wykazać się intelektem. Nie masz 10 lat żeby ci ktoś podał do rączki. Skoro tu nie znalazłeś pracy odpowiedniej dla siebie to tym bardziej za granicą nie znajdziesz.

bialydoom
2017-08-11 16:56:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
heheh jak pracujesz tak masz nierobie

jachnyc
2017-08-11 16:37:35
Ocena: -2(glosow:12)-+
Pewnie już kraść nie może , albo handlować lewym paliwem lub oszukiwać na vat . To już mu się nie podoba tutaj .

cyb155
2017-08-11 16:08:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
Wystarczy mieć głowę na karku i wziąć sprawy we własne ręce.

czeskiwafel
2017-08-11 16:35:31
Ocena: 1(glosow:11)-+
I w ciągu kilku miesięcy awansować z aptekarza na ministra ;)

piotrbigaj
2017-08-11 17:13:16
Ocena: 11(glosow:19)-+
Wziął sprawy w swoje ręce i wyjechał...

amb00
2017-08-11 17:47:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sinobrody
2017-08-12 00:22:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gregoson
2017-08-11 15:52:16
Ocena: -4(glosow:22)-+
A kogo to obchodzi nieudaczniku? Jedź, krzyż na drogę.

Myrolq1
2017-08-11 17:25:42
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wielu obchodzi mając podobną sytuację lub gorszą lewaku.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
Gdy koledzy mówią łap to nie mów żeby rzucali
główna
Dodano: 05.07.2018, 00:57:09   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0