lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pod wstawkami które wstawiam i okazuje się że to nie teoria.Jarka nawet kom etyki nie tyka
poczekalnia
Dodano: 18.11.2017, 13:25:21   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 18  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lalecznik
2017-11-18 17:36:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież w UE krytykowali Pisowców. Do Polaków raczej uwag nie mają ...

wordeck
2017-11-18 18:41:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Maxiu, gruzawik i lalecznik... Prawdziwi Polacy zebrali się w jednym miejscu... Pozdrowienia od patrioty, nie-faszysty, czującego się szkalowanym mową nienawiści prezentowaną przez lewackie środowisko PE. Na marginesie, warto się zastanowić, kto finansuje ultraprawicowych prowokatorów, tak chętnie pokazywanych w relacjach z Marszu Niepodległości? Przecież to był margines, nie więcej niż setka osób. Ale wystarczyło, żeby 60 tys. przylepić łatkę faszystów. Genialne posunięcie, zupełnie jak prowokacja w Gliwicach w 1939 roku.

gruzawik
2017-11-18 19:48:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
a to dziwne, margines, powiadasz? odzywka "ty Żydzie" to pochlebnie? no i kto tym ultraprawiczkom pobłaża? używa podobnej retoryki?

wordeck
2017-11-18 20:38:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego uważasz, że to obelga? Jesteś antysemitą? Jak do mnie ktoś mówi "ty Polaku", to jestem dumny. Dlaczego Żyd miałby się czuć urażony, przecież też powinien być dumny?

gruzawik
2017-11-18 21:09:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
mnie to wali, mówię o intencji wyrażającego się w ten sposób, nie strugaj durnia. a moze nie strugasz...

wordeck
2017-11-18 21:28:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mówisz o intencji... A ja pisałem o prowokacji... I kto tu "struga durnia"? Ktokolwiek by im nie pobłażał, to rozgrywanie naszych wewnętrznych spraw za granicą nigdy nie kończyło się dobrze (vide Konfederacja Targowicka). Ale spokojnie... Ja wiem: "Robotnicy nie mają ojczyzny. Nie można im odebrać tego, czego nie mają. Wobec tego, że proletariat musi przede wszystkim zdobyć sobie władzę polityczną, wznieść się do stanowiska klasy narodowej, ukonstytuować się jako naród – jest sam jeszcze narodowy, aczkolwiek bynajmniej nie w znaczeniu burżuazyjnym.&q

gruzawik
2017-11-18 21:41:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie znam tego cytatu... prowokacja na kilkaset osób? mozliwa do zorganizowania tylko przez władzę chyba. która nb. sama pierwsza do zagranicy się odwoływała, tyle, ze nieskutecznie bo bezpodstawnie. kto do Komisji Weneckiej poleciał? kto do PE za platformersów się odwoływał?

wordeck
2017-11-18 22:08:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
K. Marks, F. Engels (1848): Manifest Partii Komunistycznej, Londyn.

gruzawik
2017-11-18 22:18:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
coś Ty taki w tym oblatany? a co z resztą moich zarzutów? dodam jeszcze kilka: "prawdziwi" Polacy... kto o tym decyduje którzy to? hajlowanie Cię nie obraża? brak reakcji Policji też nie? to nie o 60k chodzi, tylko o państwo tolerujące takie zachowania.

wordeck
2017-11-18 23:23:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
To, że państwo nie powinno tolerować takich wyskoków to jedno, a że się leci na skargę do antypolskich kolegów, to drugie. Cyt: "nie ma czegoś takiego jak polskość, jest tylko europejskość" Ci odpowiada? Akurat marksizm znam od dziecka, nie pytaj dlaczego. Na PiS też nie głosowałem, ale to co wyrabia towarzystwo PO-Nowoczesna to jest zdrada stanu. A Holendrzy, Belgowie i Niemcy... Cóż, może niech zaczną pilnowanie demokracji i praw człowieka od siebie? Jakoś tamtejsze zadymy nikogo nie bulwersują... Cenzura mediów też...

gruzawik
2017-11-18 23:41:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
hajlowanie to ma być polskość? kto pierwszy poleciał do PE i KW? to co pis wyprawia to nie zdrada?

gruzawik
2017-11-18 23:59:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
może jednak zapytam,bo tak po avku sądząc to trochę jestem starszy, i jakoś nie znam. dziecko resortowe, czy co?

wordeck
2017-11-19 09:12:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wordeck
2017-11-19 09:19:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nigdzie nie napisałem, że popieram całą politykę PiS. Antek robi głupoty, Szyszko podobnie. Za to repolonizacja gospodarki jest ok. W liberalne bzdury pierwszego Konsensu Waszyntońskiego juź nikt na świecie nie wierzy, poza Petru... Wiesz w ilu krajach ultraprawica bierze kasę o tych samych ludzi co Antifa?0

wordeck
2017-11-19 11:58:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie resortowe. Dziadkowi zdarzało się nawet dostawać baty na SB za służbę u Andersa. Nie patrz na avka, nie podaję w necie wieku, PESELU itd. A Marksa znam, podobnie jak innych ekonomistów. Koledzy czytali Kajko i Kokosza, a ja literaturę fachową, takie zboczenie.

gruzawik
2017-11-19 23:51:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja nie popieram wcale. jednak jesteśmy w podobnym wieku, tyle ze ja zamiast filozofów wolałem biologów. twarde dowody, a nie wydumki i postulaty... i dlatego nie popieram myślenia życzeniowego na którym oparta jest narracja pisu.

wordeck
2017-11-20 08:35:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mówię o ekonomistach, nie o filozofach. Akurat PiS poszedł drogą keynesowskiego interwencjonizmu gospodarczego i repolonizacji majątku. Moim skromnym zdaniem, jest to uzasadnione: po pierwsze mamy szybszy wzrost PKB, a dzięki uszczelnieniu systemu podatkowego i zwiększaniu krajowej własności działów strategicznych, więcej pieniędzy pozostaje w kraju. Po drugie, jest cień szansy żeby uwolnić się od kolonializmu gospodarczego - nie mówię tu o BIZ-ach w zakresie produkcji, ale o drenowaniu naszej gospodarki przez korporacje zagraniczne (przede wszystkim na rynkach finansowych).

wordeck
2017-11-20 08:43:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
To oczywiście nie oznacza, że podoba mi się wszystko co robią. Dobrze, że powoli kończy się popieranie banderowskiej Ukrainy (wiem, co piszę). Źle, że Antek demontuje armię i psuje stosunki z Rosją. Ale summa summarum, PiS jest dla mnie mniejszym złem, niż sterowane przez Niemców PO, albo bojówki spekulantów finansowych, czyli Nowoczesna. Poza tym, poziom hejtu uprawianego przez te "towarzystwa"... Szkoda słów. Dwie osie: "zabieracie nam prawa" (do czegokolwiek, prawdziwe albo urojone) i "nienawidzę Kaczora". Uważasz, że to wnosi coś poza zadymą, jak po uchwaleniu

wordeck
2017-11-20 08:52:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wynik wyborów trzeba uszanować, a nie gadać bzdury, że były nieważne, bo nie wszyscy przyszli głosować (pomijam absurdalność założenia, że to by zmieniło znacząco wynik). Jedyny program tzw. "opozycji" to destrukcja, a ostatnio także jawna antypolskość (w zamian za "europejskość"). To już przerabialiśmy w historii kilka razy... A co do sądów... Jak działają i ile to ma wspólnego ze sprawiedliwością... Rak oligarchii toczy system sądowniczy, podobnie jak naukę polską i politykę. Opiera się ambicjach, chciwości i strachu. Tego się nie da zmienić inaczej, niż siłą i od razu sy

wordeck
2017-11-20 08:53:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
systemowo. Odetniesz jedną głowę Hydrze, rosną dwie nowe... A pozostałe gryzą Cię tyłek...

lalecznik
2017-11-18 17:36:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież w UE krytykowali Pisowców. Do Polaków raczej uwag nie mają ...

gruzawik
2017-11-18 17:44:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
no i błąd: dla pisowców reszta to nie Polacy-oni mają monopol na polskość.

elefos
2017-11-18 17:21:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wiesz ,są też ludzie na tej stronie ,którym nikt obraźliwie nie komentuje wstawek ,których nikt nie obraża.Wiesz dlaczego? Bo są normalni i nie zalewają tej strony swoim żalem i bólem dupska .Ty zaś jesteś taką mendą, troche tak jak Paździoch .Na siłę próbujesz zatruć innym życie ,zmanipulować coś ,kogoś okłamać ,naciągnąć fakty na swoją korzyść . I dlatego w pełni zasługujesz na takie traktowanie .
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 86Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0