lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.12.2017, 10:05:55   przez: bossnr1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
spiker1974
2017-12-16 13:29:52
Ocena: 13(glosow:13)-+
W firmie gdzie pracuje w związku z dyslokacją zakładu (na zad....), część ludzi odchodzi bo nie ma jak dojechać strata czasu na dojazdy i podnosi to koszty własne. Chcieli zatrudnić spawaczy z Ukrainy, to okazało się że żądają więcej niż nasi pracownicy. Kochane zamożne Podlasie.

kalin365
2017-12-22 04:28:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Firma nie chce zwracac za dojazdy wymigujac się że nie przysługuje, gdzie Ukrainiec przyjedzie dostanie stawkę taka jak Polak nawet i większą dodatkowo zapewni im mieszkanie kasę na dietę i zwrot kosztów za dojazdy. Dajcie nam chociaż mieszkanie to i my będziemy pracować

biadameszek45a
2017-12-18 03:34:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Szkoda, ze nikt z was nie wspomnial o tym, ze ci cudowni pracodawcy b. czesto zabraniaja kadrowym mowic pracownikom, ze przysluguja im np: dodatkowe dni wolne od pracy w okr. syt., ze moga ubiegac sie o x1 zapomoge itd. Najlepiej wziac jak najwiecej ludzi do pracy, za glodowa pensje,albo na czarno, bo to podludzie, nie musza zyc godnie. Zmuszac do nadgodzin pod grozba wyrzucenia, a jak bedzie wypadek w pracy, to BH-powiec napisze w papierach co korzystne dla pracodawcy,jesli na czarno, to zaden klopot....to tylko kolejny niewazny czlowiek.Wieloletnia praca zostawia pietno na zdrowiu.

aitutaki
2017-12-17 11:09:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ukraincy won z naszego kraju

dupajestgola
2017-12-17 15:45:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Polacy won z zachodu i połowa twojej rodziny i znajomków będzie musiała wrócić Hipokryto

BloodyFace
2017-12-16 17:48:19
Ocena: 5(glosow:9)-+
mem wstawiony przez ukrainca. Nawet po nicku widac. Won z wiochy ukrainska kurw0 !

lagler
2017-12-16 15:35:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niech wyjeżdżają ludziska :D dzieki temu w tym roku mialem (tak w zasadzie nadal mam) tyle roboty ze się obronić nie idzie. Mogę sobie po podwyższać ceny i wybierać roboty. Jestem jak najbardzie za żeby młodzi wyjeżdżali

Sealtiel
2017-12-16 19:31:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spiker1974
2017-12-16 13:29:52
Ocena: 13(glosow:13)-+
W firmie gdzie pracuje w związku z dyslokacją zakładu (na zad....), część ludzi odchodzi bo nie ma jak dojechać strata czasu na dojazdy i podnosi to koszty własne. Chcieli zatrudnić spawaczy z Ukrainy, to okazało się że żądają więcej niż nasi pracownicy. Kochane zamożne Podlasie.

LiquorandWhores
2017-12-16 14:57:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Samasz?

dupajestgola
2017-12-16 12:09:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ja zarabiam przy wykończeniach 22 zł/h na rękę , ale niestety minus jest taki ze mam umowe na czas nieokreslony na minimalną stawkę , Coś za coś. pracodawca stwierdził mi że jak będe chciał na umowie więcej to niestety będzie mi musiał obciąć z stawki godzinowej bo na dzień dzisiejszy samych opłat ma około 2000 tylko dlatego ze mnie zatrudnia .Dlatego w wakacje zawijam sie do Belgi do pracy u Belga za 2000 euro na start na belgijskich warunkach

adammmaster
2017-12-16 14:17:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adammmaster
2017-12-16 14:21:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adammmaster
2017-12-16 14:28:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dupajestgola
2017-12-16 14:47:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Człowieku chyba ja lepiej wiem gdzie i do czego jade :) naprostuje ci- jade do Belgii do brata który ma tam mieszkanie i dołoże mu sie do mieszkania 200e z opłatami full ( całe piętro) praca bespośrednio od BELGA nie od pośrednika czy Polaka. 2000 e na start ( podstawa 8h dziennie + 1h nadgodzin codziennie) praca na produkcji na hali , socjale i wszystko od Belga a nie Posrednika czy Polaka. No ale ty wiesz lepiej gdzie jade i do czego :):)

kamuimac
2017-12-16 15:13:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
z tego co piszesz wynika że własnie nie wiesz - jak przyjedziesz na miejsce to sie okaze że na tym poddaszu (całe pietro lol w 100 % poddasze mieszka 6-8 chłopa i stąd to 200 euro / miesiąc czynszu , praca na produkcji - hahah wierz w cuda - dostaniesz stawkę akordową i na to 2 tys to bedziesz musiła zapie....ć szybciej niż jesteś sobie w stanie wyobrazić stąd sie póżniej biorą ludzkie dramaty bo ludzie wierzą w takie brednie jak to 2 tys wystarczy na "godne " życie za granicą - w tej chwili żeby spokojnie i fajnie żyć musiałbyć miec pensje w granicach 4-5 tys euro - cóż widać mu

dupajestgola
2017-12-16 17:36:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
kamuimac ale ja jade do BRATA do prywatnego domu do brata do zakładu w którym pracuje 15 lat (na jego zmiane- ze razem bedziemy pracowac) . Boshe człowiek wam tłumaczy a wy dalej swoje . Dlaczego ludzie sa zawsze tacy na Nie :) i zawsze tylko wrogo nastawieni . ech szkoda tłumaczyć :)

szwajceneger
2017-12-16 19:46:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty, ale Ty przecież nie masz brata?! wtf?

kamuimac
2017-12-16 11:44:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak mnie śmieszą takie wstawki - widać od razu że dnia nie przepracował - bo gdyby przepracował to wiedziałby że żaden fachowiec z ukrainy w życiu nie zgodzi sie pracować za 15 zł brutto / h - wyśmieje ci sie w twarz i każe spie...ć - minimum za jakie sie godzą pracować to około 25 brutto/h - za 15 to mozesz znalezcmelepete z dwom lewymi rekami który mysli tylko jak sie w pracy opeir.....ć - poza tym wiekszosc ukrainców zatrzymuje sie w polsce na max 3 miesiace - po to żeby zarobić tyle ile jest wymagane do uzyskania wizy pracowniczej do niemiec (muszą udowodnić że mają na tyle euro żeby przeż

kamuimac
2017-12-16 11:46:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
żeby mieć za co przeżyć 3 miesiące - i zaraz potem spier....ją do DE - w polsce zostają wyłacznie ukrainskie mel....ty z 2 lewymi rękami co sobie w reichu nie poradzą . ale wierzcie dalej w to że to ukraincy wam psuują rynek płąc a nie chciwe janusze biznesu które wymyśliły sobie kolejną bajkę w stylu "na twoje miejsce jest 10 chetnych " teraz zastąpiło "na twoje miejsce jest chętny ukrainiec " - nie jest bo za takie grosze nie bedzie zap....ł .

kostekkosti
2017-12-16 10:45:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
To był przykład, przeczytaj dokładnie. Na "biało" dostałby "1459,48zł", natomiast na "czarno" 2100zł. Lewica nawet liczyć nie potrafi.

monster0
2017-12-16 11:00:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jeszcze za te 600 złotych ułóż sobie życie, krezusie:)

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-16 13:55:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
No skoro musi sobie ułożyć życie za 1459,48zł/mies, to mając dodatkowe 600zł ułoży sobie lepiej nieprawdaż?

monster0
2017-12-16 14:06:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, rzeczywiście ułoży sobie lepiej, jak jej zostanie. Opłaci ubezpieczenie to ciekawe czy coś zostanie:)

spin21
2017-12-15 21:18:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pioter620
2017-12-15 17:02:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
Typowe podejście Polskiego przedsiębiorcy jak naj mniej płacić ludzią i jak najwięcej do siebie , już niedługo i Ukraińcy nie będą pracować za takie pieniądze. Jak za to wyżyć chyba szarpiąc po 20h dziennie. 21 dni po 8 godzin 168H daje 2520 zł - mieszkanie skromnie liczę 1100 dojazd do pracy 100 , telefon 100 prąd 150 gaz 150 ze 6 stówek na jakieś posiłki z biedy i ze 200 na skarpety z lidla i zostaje nam zawrotne 120 zł można iść poszaleć raz w tygodniu .Strach pomyśleć jak ktoś ma dzieci szkoła auto ... Polska kraj kure.. księży i złodziei jak nie ukradniesz to będziesz szarpał całe życ

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-15 19:03:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dla przykładu, zatrudniam Cię na umowę o pracę i Twoja praca warta jest najniższą krajową, czyli na kwicie masz 2000zł brutto, ale łącznie płacę za Twoją pracę 2412,20zł, Ty natomiast do ręki dostajesz 1459,48zł. 952,72 zabiera państwo. Nadal twierdzisz, że mało Ci płacę? Mogę zatrudnić Cię na czarno i dam na rękę 2100zł pasuje?

monster0
2017-12-16 10:12:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie, nie pasuje, bo nie dość, że na czarno to jeszcze chcesz zainkasować za to 312,20zł.

monster0
2017-12-16 10:20:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Teraz tak przyszło mi do głowy. Maciek usilnie próbuje te korwinizmy wpoić każdemu, a sam teraz przyznał, że yebałby pracownika na 312,20zł, gdyby nie było podatków. Czyli widzisz, twój mokry sen o bogatych ludziach bez podatków kończy się zaledwie na pracodawcy, który zachował by się jak państwo:)

szwajceneger
2017-12-16 10:35:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Robisz na czarno dostajesz więcej, nie rozumiesz prostego systemu zatrudniania ludzi na czarno! Nikt Ci nie da 2400 zł na czarno, jeśli tyle samo zapłaciłby za Ciebie zatrudniając Cie legalnie! Nie ma logiki w Twoim rozumowaniu, ja Ci niby zainkasuje te 300zł, ale Ty jesteś o 600 do przodu! Każdy zadowolony, pomyśl jakim debilem bym musiał być żeby tak ryzykować zatrudniając Cie na czarno skoro tyle samo płaciłbym za Ciebie na legalu?! A urwało by Ci palec i co? Taki "mokry sen" :)

monster0
2017-12-16 10:44:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2017-12-16 10:50:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
szwajceneger, nie przeczytałeś też mojego drugiego komentarza. Bo skoro teraz yebałby pracownika to w świecie bez podatków na pewno przekazałby mu 2412,20zł. O tak, i ktoś mógłby sobie za tę kwotę opłacić ubezpieczenie, szkołę dla dzieci i jeszcze bogaciłby się:)

szwajceneger
2017-12-16 11:06:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
niestety nie ma świata bez podatków! Chyba że z dragami będziesz gonił po osiedlu to wtedy tak :D

monster0
2017-12-16 11:11:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
No, ale przecież maciek wszystkim wpaja, że jak pracodawca nie musiałby płacić tych wstrętnych podatków to każdy byłby bogaty i wszystkich stać by było na przyjemne życie. Pracodawca jakby nie musiał płacić na pracownika podatków to przekazywałby mu całe pieniądze, bo on sam przecież bogaciłby się nie musząc płacić zusu.

monster0
2017-12-16 11:12:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
W ogóle nie pomyślałby, że może zapłacić pracownikowi mniej, ale więcej, niż w sytuacji z podatkami, o nie. Każdy przecież jest uczciwy i nie kroiłby swoich pracowników:DDD

tomi2000
2017-12-16 14:14:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja się tylko zastanawiam jak zagospodarujecie te dodatkowe 600 zł jak będziecie musieli poddać się jakiejś skomplikowanej operacji, z chemioterapią, miesiącem w szpitalu i rehabilitacją

monster0
2017-12-16 14:25:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
tomi, według kowinizmu to złoży się rodzina, albo założy się fundację i pieniądze zaraz się znajdę przecież wszyscy będą bogatsi to chętniej rzucą pieniądze.

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-16 19:03:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze Wy nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego co się stanie z cenami produktów w sklepach gdyby zniknąłby przymus ubezpieczeń, podatki dochodowe i zmniejszona została akcyza na paliwa. Po drugie jakie jest prawdopodobieństwo, że zostaniecie poddani chemioterapii, lub skomplikowanej operacji? Większym prawdopodobieństwem, jest wypadek w pracy, ale od jednego i drugiego można się ubezpieczyć prywatnie znacznie taniej. Dostajecie do ręki więcej, produkty w sklepach tańsze. Zrozumcie, że ZUS to jedno wielkie oszustwo, odprowadzacie składki przez np. 30 lat, macie dzieci i giniecie np...

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-16 19:12:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
...na przejściu dla pieszych, te pieniądze przepadają, nie są dziedziczone, natomiast gdybyście się ubezpieczyli w ubezpieczalni prywatnie od ciężkich chorób, śmierci, to wasze dzieci dostają nie małe pieniądze. Reasumując umowy państwowe są dla Was niekorzystne, no wystarczy sobie policzyć, że rocznie te podane dla przykładu 600zł rocznie dają 7200zł, a przez wspomniane 30 lat 216 000zł. Ja tylko podałem Wam przykład z tą najniższą krajową, że pracodawca i tak płaci za Was nie małe pieniądze i to nie przez niego dostajecie znacznie mniej niż w rzeczywistości za Was płaci.

monster0
2017-12-16 19:13:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
maciek, ale ty cały czas opierasz się na tym, że ludzi będą dla siebie dobrzy, będą uczciwi. Gówno prawda. Już sam w pierwszej wypowiedzi przyznałeś, że yebałbyś swojego pracownika z pieniędzy to myślisz, że inni januszowie będą uczciwi? Też często pojawia się pjerdolenie, że jak komuś coś nie pasuje to zmienia pracę, ale zauważ też, że nie wszyscy mieszkają w wielkich miastach i mają tę swobodę w szukaniu. Czasem kilka zakładów czy sklepików i chója. I albo będzie się yebać dla kolesia, który wali nas na kasę, albo trzeba się wyprowadzić. A to nie jest takie łatwe jak się wydaje.

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-16 20:53:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szanowny kolego ja będę? Ja dam Ci nie 1459zł z hakiem na rękę a 2100zł czy Ty umiesz liczyć? To Państwo polskie Cię rżnie na pieniądze nie ja!

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-16 20:56:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
A poza tym nie mogę zrozumieć Twojego myślenia, nie zauważyłeś 640zł więcej w Twojej kieszeni tylko moje 312zł zaoszczędzone.

tomi2000
2017-12-16 23:17:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wszystko pięknie, ale jak będę miał ten wypadek to się okaże, że w mojej prywatnej polisie jest wyłączenie. A chemioterapia jest mało prawdopodobna? Jak wyrośniesz z popierania Korwina to zobaczysz, że znasz sporo osób chorych na raka

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-17 00:06:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przed podpisaniem umowy na polisę wszystko się Panie czyta, również to drobnym drukiem. A poza tym doskonale wiesz ile się w Polsce czeka na operację i jaka jest jakość świadczonych isług.

vacarius
2017-12-17 10:07:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kiedyś chciałem się ubezpieczyć prywatnie i wszystko dokładnie czytałem w 5 polisach odczytałem ze nie byłbym ubezpieczony na leczenie po ataku terrorystycznym. Straciłem tylko 5 godzin czytając a i tak nadal ubezpieczam się w NFZecie bo leczy po wszystkim.

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-17 11:22:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
I jaki był mies. koszt tejże polisy?

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-15 14:58:42
Ocena: 2(glosow:12)-+
Cóż, natura nie znosi próżni. Przynajmniej przyjeżdżają do pracy, a nie po zasiłki.

dombras
2017-12-15 12:21:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
pokażcie mi ukraińca, który weźmie robotę za 15 zł na godz...

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-15 15:00:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Znam wielu, którzy pracują poniżej tej kwoty.

dombras
2017-12-15 17:38:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
no widzisz, a ja jak proponowałem za 25 to się w żywe oczy śmiali (sprzątanie)

spin21
2017-12-15 21:19:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja nie słyszałem o ukraińcach którzy zarabiają 15 zł na godzinę. W większości przypadków są to stawki znacznie niższe.

spin21
2017-12-15 21:20:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja nie słyszałem o ukraińcach którzy zarabiają 15 zł na godzinę. W większości przypadków są to stawki znacznie niższe.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
Zadanie wykonane. Gejem już na pewno nie będzie.
główna
Dodano: 19.06.2018, 07:44:33   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0