lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Został zaorany na wizji w szerzeniu nieprawdy o WOŚP
główna
Dodano: 14.01.2018, 19:01:57   przez: koreperytor12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 115  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(107)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nightcrawler39
2018-01-15 23:03:30
Ocena: 5(glosow:13)-+
Kretynie od kiedy w Londynie jest euro ? A tak do twojej pustej czaszki informuje cię ze w Londynie zebrano 15 tys funtów .

Policov
2018-01-19 02:58:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli dzieciak Jakiego właśnie się dowiedział, że jest niechciany z wpadki albo niechciany z gwałtu... przekichane.

bemar6
2018-01-18 14:49:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Domino1970
2018-01-17 09:35:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
To Jaki gra własnym dzieckiem. Jako katol nie pozwolił na badania prenatalne, a jak już się urodziło chore dziecko, to można zapunktować i rozgłaszać jaki on dobry.

zboq
2018-01-16 19:59:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja tylko napiszę do tych wszystkich hejterów WOŚPu: "Oby wasze dzieci nigdy nie musiały korzystać ze sprzętu kupionego z pieniędzy WOŚP" A ci co piszą o prowizji dla Owsiaka to porównajcie jak żyje i mieszka Owsiak, a jak mieszka Tadeusz Rydzyk.

Townsville
2018-01-17 01:10:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Juz Cie lubie :)

siak
2018-01-16 13:57:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
z Owsiaka wyszedł cham i prostak.

jacek.jacek
2018-01-16 14:07:10
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-16 15:52:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Będzie zbierał na utylizacje takich śmieci jak wy .

jacek.jacek
2018-01-16 21:03:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2018-01-16 21:04:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

antyrydzyk
2018-01-16 21:48:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
palancie jeden ja Owsiak zaczął zbierać kasę na szpitale to nie było pis po nowczasnej lewaków prawaków itp.. wec pier..ol głupot sam 8 lat temu korzystałem z tomografu zakupionego przez Owsiaka po wypadku samochodowym dość poważnym i od tamtego czasu daje i będ ę dawał i żaden cymbał z prawa czy lewa i hu..j wie z jakiej partii mnie nie przekona koniec kropka....

matys601
2018-01-16 13:17:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polecam dzisiejszy wpis w necie rodziców którzy Pana Jakiego poznali w szpitalu, wygląda na to że będąc już wewnątrz budynku szpitalnego Pan Jaki zmienia nieco kryteria oceny, lub delikatnie mówiąc nie stosuje się do własnych żelaznych zasad. Ale co tam, jak chodzi o dobro dziecka to normalny rodzic się nie zastanawia, co moim zdaniem jest oczywiste. Ciekawi mnie natomiast jak Pan Jaki to wytłumaczy lub w jaki sposób obrazi wspomnianych rodziców.

czort803
2018-01-16 12:38:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ciekawe na kogo Owsiak będzie zbierał jak ze swoimi wyznawcami wyeliminuje takie dzieci? Na UBeków dotkniętych ustawą dezubekizacyjną?

polkowski
2018-01-16 12:13:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
jak zwykle lewackie kłamstwo , wystarczy że lewaki dla których prawda nie jest świętością zmienili kolejność wpisów bo to Jaki odpowiedział Owsiakowi a nie na odwrót.

tomassii
2018-01-16 15:13:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
A ty piesowski grafomanie, odpadzie po komunie, jestes moze prawicowcem?

HenryKipper
2018-01-16 11:52:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
zaorany?? gdzie?? przez kogo?? jaka nieprawde rozpowszechnia?? Owsik sam sie zaoral, na Orkiestrze zbiera na pomoc dzieciom, po czym leci na czarny marsz domagac sie prawa do aborcji min dzieci z trisomia. kto tu sie sam zaoral?

Piotrek266
2018-01-16 12:29:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie

bierut1
2018-01-16 10:14:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomassii
2018-01-16 15:17:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomassii
2018-01-16 16:58:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lekarze, ksieza, politycy, radni i inne k.y ktore maja sie za lepszych od innych, beda skrobac dalej tak jak skrobali. Odpad po komunie "rzadzacy" dzis otwiera furtke do szarej strefy. Kazdy kto tyka te ustawe, zamias usprawniac (prace lekarzy i psychologow )jej dzialanie powinien dostac czape, a razem z nimi odpowiedzialni za konkordat w polnocnoeuropejskim kraju.

Ahmed.nr1
2018-01-15 22:35:07
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tem101
2018-01-15 23:00:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
I ile funtów uzbierali? Bo w Londynie euro w obiegu nie jest spotykane! A na poważnie, czy tylko wrzucenie do puszki się liczy? A przelewy, płatności kartą to pies? Nie obrażaj rodaków za granicą proszę, bo nie wiesz ile pieniędzy wpłacili bezpośrednio!

Nightcrawler39
2018-01-15 23:03:30
Ocena: 5(glosow:13)-+
Kretynie od kiedy w Londynie jest euro ? A tak do twojej pustej czaszki informuje cię ze w Londynie zebrano 15 tys funtów .

psx85
2018-01-15 23:16:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
Night ty chcesz takich ahmedów u nas to się zastanów, a poza tym 15 tyś funtów na ten milion Polaków to strasznie mało.

koreperytor12
2018-01-18 08:38:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

globus0024
2018-01-15 21:20:35
Ocena: -3(glosow:15)-+
tylko nie rozumiem gdzie tu zaoranie... dość blado to wygląda do samozaorań pana Petru czy pani Wielgus... haha

support300
2018-01-15 21:52:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Co to ma jełopie wspólnego z wośp albo bylejakim? Bolszewicka metoda odwracania uwagi od niewygodnych tematów tego teraz PIS uczy?

bacaglaca
2018-01-15 21:19:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
jeden i drugi źle się zachowuję.jeden bo mu prezes kazał a myśli co innego a drugi aby się odgryźć

Bhyryvoba
2018-01-15 21:15:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-15 21:17:38
Ocena: -2(glosow:14)-+
I co kapusiu jak się czujesz podając moje dane ? CH@j ci w dupę konfidencie .

jacek.jacek
2018-01-15 21:41:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bacaglaca
2018-01-15 21:41:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
do 39 tak nie wolno pisać brzydko

Bhyryvoba
2018-01-15 21:45:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-15 21:49:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
Widziałeś moją gębę to dobrze tylko nie wal do niej konia ok .

jurek1102
2018-01-15 22:17:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trzeba być wyjątkową kanalią by posunąć się do publikowania zdjęc userów.

Bhyryvoba
2018-01-15 22:30:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2018-01-15 22:36:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie wiem zupełnie o co chodzi ci z jakimś komornikiem, ale jesteś wyjątkowym śmieciem.

Bhyryvoba
2018-01-15 22:48:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trilho
2018-01-15 21:14:19
Ocena: -1(glosow:11)-+
i co rydzykowy kraju juz ponad 81 baniek..och jak was to boli hahaha

jacek.jacek
2018-01-15 21:42:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mr_spock
2018-01-15 20:58:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kto tu kogo zaorał. Wycieczka at persona z jednej strony a ideologiczny kontrargument z drugiej.

tomel
2018-01-15 19:55:01
Ocena: 4(glosow:20)-+
Przychodzi facet do apteki. Dzień dobry. Poproszę czopek. Jaki? Może być.

globus0024
2018-01-15 19:32:55
Ocena: -3(glosow:27)-+
Nie ma to jak wykorzystywać chore dzieci do rozgrywek politycznych... KOD poniósł porażkę to teraz WOŚP zajął jego miejsce. Fakt iż obecna władza nie bierze udziału w WOŚP to powrót do normalności. Bo czyż fakt że minister zdrowia (Arłukowicz) bierze udział w akcji która tak naprawdę mogłaby być nie potrzebna gdyby tylko sam tego chciał jako minister zdrowia, to nie hipokryzja? czy politycy PO paradujący z serduszkami Wośp to nie hipokryci? przez 8 lat nie potrafili zmienić służby zdrowia a chcą ją uzdrowić wrzucając 100zł do puszki... dlatego właśnie władza powinna się odcinać od WOŚP...

damsie5
2018-01-15 19:39:28
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jeśli masz rację to Jaki nie powinien się wypowiadać.

globus0024
2018-01-15 19:44:35
Ocena: -5(glosow:15)-+
Ale Jaki nie paraduje z serduszkiem Orkiestry... Nikt z obecnej władzy tego nie robił więc o co Ci chodzi... A jak myślicie? czy to zbieg okoliczności że od momentu jak do władzy w Polsce doszła partia która w programie od dawna miała opodatkowanie Banków i sklepów wielkopowierzchniowych, że od tego czasu patronem Wośp jest Lidl... Mbank czy PKO?

damsie5
2018-01-15 19:48:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
No i co opodatkowali?

globus0024
2018-01-15 19:52:49
Ocena: -4(glosow:12)-+
Domisie... nooo tak się składa że tak... no ale widocznie nie posiadasz takich informacji

psx85
2018-01-15 20:51:27
Ocena: -1(glosow:9)-+
globis0024 - w punkt. Co do Patryka Jakiego to został on zapytany o WOŚP i się wypowiedział. To nie to samo co bieganie ojeb..nym w serduszka z kasą dla szpitali w prywatnej kieszeni.

damsie5
2018-01-15 21:09:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
bambus0024 ... nooo tak się składa że się dowiedziałem że podatek sklepów wielkopowierzchniowych został zawieszony do 2019r. na temat banków nie szukałem informacji , na pewno na ich temat tak samo bredzisz jak i na temat podatku od sklepu ,ale nawet jak opodatkują to nie ma się z czego cieszyć bo po kieszeni dostaniemy my więc przestań pieprzyć głupoty.

globus0024
2018-01-15 21:18:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Domsie... tzw podatek bankowy działa od lutego 2016 r. a co do sklepów wielkopowierzchniowych to masz rację bo dzięki temu że targowiczanie z PeŁo się poskarżyli do UE to chwilowo został zawieszony ale to chwilowo.... i właśnie dlatego taki Lidl nagle się uaktywnił jeśli chodzi o patronowanie takim akcjom jak WOŚP

psx85
2018-01-15 21:22:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
damsie5 - zawieszony to nie to samo co porzucony. Co do banków to w Dzienniku Ustaw opublikowano ustawę o podatku bankowym. Takie akcje potrzebują czasu i rozeznania. Tylko idioci zaatakowali by banki zaraz po przejęciu władzy.

globus0024
2018-01-15 21:41:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Domsie... no właśnie.. to nie to samo... zawieszony podatek zawsze można odwiesić i tego się boją duże sklepy... a co do banków to zaczęły wreszcie płacić podatki i jakoś nie zbankrutowały... jakoś nie odczułem tego na kosztach utrzymania kont bankowych i dało się... A Owsiak byłby gościem jakby się w to nie mieszał... bo WOŚP powinien być wolny od polityki i dopóki taki nie będzie to nie dołożę się do akcji która wykorzystuje chore dzieci do gry politycznej... bo to dobrowolna akcja i co to za rozliczanie kogoś czy wrzucił czy nie wrzucił... to jest każdego indywidualna sprawa...

damsie5
2018-01-16 00:08:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak się składa bambus0024@ że możesz nie odczuć różnicy w utrzymaniu konta bankowego. Natomiast banki postanowiły podnieść koszty kredytów gotówkowych i znacznie obniżyć oprocentowanie lokat.Tym skompensuja sobie straty wywołane przez podatek jak myślisz co zrobią supermarkety kiedy i one zaczną płacić podatek różnice skompensuja sobie na nas klientach.psx85@ masz rację tylko idioci poszli by na wojnę z bankami zaraz po przejęciu władzy dlatego pis najpierw przejął władzę nad trybunałem i sądem najwyższym.Teraz chulaj dusza piekła nie ma.

globus0024
2018-01-16 07:16:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
noooo. masz rację. błędem jest to że przejęła władzę nad trybunałem zamiast go w ogóle zlikwidować. bo jest całkowicie niepotrzebny. Trybunał zawsze był upolityczniony więc po co taka instytucja która i tak zawsze broniła aktualnej władzy. A ozatym TK to twór stworzony tuż przed wprowadzeniem stanu wojennego tylko po to aby obywatel miał poczucie że jest ktoś kto broni jego praw.. Co do reformy sądownictwa to akurat PO miało 8 lat pełną władzę w Polsce i nic z tym nie zrobili, a więc poczekajmy na efekty aby móc oceniać, bo sądownictwo do tej pory nie różniło się niczym od tego z czasów komuny

globus0024
2018-01-16 07:21:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
a tak się składa że takie opodatkowania zwykle powodują chwilowe podwyżki, później zaczyna działać konkurencja i wszystko wraca do normy... ze wszystkim tak jest... i to nie jest żadna wojna z bankami a naturalna kolej rzeczy. Dlaczego zwykły Kowalski musi zapłacić podatek od zarobionych pieniędzy a bank już nie... Jak to jest że we wszystkich zachodnioeuropejskich krajach banki płacą podatki a przeciętny niemiec czy francuz ma dostęp do dużo korzystniejszych warunków kredytowania czy lokat

damsie5
2018-01-16 18:37:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i tu się różnimy bo TK jest przede wszystkim po to by stwierdzić czy dane ustawy są zgodne z konstytucją ale pewnie dla ciebie konstytucja też jest niepotrzebna. Co do podwyżek tak się składa że wątpię że w wyniku konkurencji po jakimś czasie ceny wrócą do normy.No bo czy biedronka czy lidl czy dino jest bezkonkurencyjna wierz mi na słowo prowadzę sklep nie raz w biedronce są tańsze rzeczy niż w hurtowni w której się zaopatruje. Jeśli chodzi o banki masz rację każdy bez wyjątku powinien odprowadzać podatek a skoro tak to niech to robią również księżule (czytaj każdy ksiądz).

ToSaJakiesJaja
2018-01-15 19:10:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bhyryvoba
2018-01-15 19:07:20
Ocena: -2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ericsson82
2018-01-15 19:35:37
Ocena: 2(glosow:22)-+
Ty prawicowy pisowski debilu!!!! czy ktos zmusza do aborcji?? nie!!!! to jest "TWOJ" wybor czy urodzic czy nie!!! mamy demokracje i kazdy ma prawo wyboru!!! a dwa zlspek komurek nie kazdy uznaje jako czlowieka! dla wiekszosci zlepek komurek to zlepek komurek a nie czlowiek!! tylko wy prawicowe oszolomy uwazacie inaczej!!

TheTolekBB
2018-01-15 19:38:35
Ocena: 3(glosow:13)-+
po raz kolejny człowieczku bez mózgu zwyczajnie się błaźnisz... gdzie i kiedy Owsiak twierdził że jak dziecko jest chore to powinno się je usunąć... widać twój "prawacki" dziecinny poziom umysłowy, nikt nikomu nie każe usuwać dzieci tylko chcą zostawić ciężarnej prawo wyboru, ale ty jako dziecko jeszcze nie rozumiesz co to znaczy mieć wybór, "prawacy" jak islamiści lub jak komuchy za PRL-u chcieliby wszystkich i wszystko podporządkować swoim debilnym zasadom bez możliwości wyboru...

TheTolekBB
2018-01-15 19:41:25
Ocena: -3(glosow:9)-+
do ericsson82: wszystko fajnie ale "komórka" pisze się przez "Ó" , usuń wpis i napisz go poprawnie bo to jest straszna żenada kaleczyć tak j.polski....

gucio_mb
2018-01-15 20:34:42
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ericsson82 ale z ciebie patafian!!! Ten "zlepek komórek" to żywe maleńkie dziecko które mając pecha zostanie poczęte przez takich oszołomów jak ty i nigdy sie nie urodzi bo zostanie zabite przez twoje wyrachowanie. Skoro uważasz się za istotę myśląca to jesli nie chcesz wpaść to sie zabezpieczaj a jak nie umiesz to ponieś tego konsekwencje ale odbieranie życia istocie która sama sie nie obroni

psx85
2018-01-15 20:43:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
ericsson82 - Bronek byłby dumny z ciebie za tą pisownię. Co do Owsiaka to jak już pisałem 1/3 aborcji eugenicznych to usuwanie dzieci z łona matki u których PODEJRZEWA SIĘ Zespół Downa. FaKT. Kolejny to taki,że Jurek oficjalnie popiera aborcję eugeniczną czyli te ponad 30% aborcji dzieci z Zespołem Downa. Może i pomaga takim dzieciom przez zbiórki, ale i równocześnie popiera ich zabijanie. TO SA FAKTY i czy jest tu ktoś kto je w końcu podważy,bo na razie sam bełkot i wyzwiska.

hobbit11
2018-01-15 20:54:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nikt nikogo nie zmusza do aborcji to jest wolny wybór !!!!Po drugie jeżeli u płodu podczas badania zostaną wykryte ciężkie wady genetyczne i rodzice mimo tego nie zdecydują się na aborcję ,to niech później nie skamlają o pieniądze na leczenie czy rehabilitację.

ericsson82
2018-01-15 22:09:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
przepraszam za ogromne bledy... naprawde mi glupio... a wracajac do tematu gucio_mb zlepek komorek to czlowiek?? istota czujaca??sorry ale uwazam inaczej. i jezeli dla ciebie zlepek komorek to zywa myslaca istota to gratuluje wiedzy(pewnie wiedza religijna) psx85 nie podejrzenia tylko juz wykryty zespol downa(i tu tez wg mnie powinien byx wybor a nie narzucenie porodu. hobbit11 to nie do konca tak. panstwo powinno pomagac kazdemu. rodzicom ktorzy zdecyduja sie wychowac takie dziecko nalezy sie pomoc ze strony panstwa.

mamcar
2018-01-15 18:57:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
Jest takie powiedzenie. JAKI ojciec taki syn.

globus0024
2018-01-15 19:17:57
Ocena: 5(glosow:25)-+
no jest... Owsiak to syn milcjanta i milicjantki... a jego brat był Ormowcem więc masz rację

damsie5
2018-01-15 19:44:52
Ocena: 5(glosow:9)-+
no to jeśli mamcar@ ma rację to pewnie twój ojciec jest albo był debilem.

globus0024
2018-01-15 19:55:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Domisie.. proponuje najpierw zaczerpnąć wiedzy a później podjąć próbę znalezienia kontrargumentów bo ja przedstawiam fakty, które nie są tajemnicą i są ogólnodostępne..

psx85
2018-01-15 18:44:09
Ocena: 2(glosow:18)-+
Ponad 35 proc. wszystkich aborcji i ponad 37 proc. „aborcji eugenicznych” wykonywanych jest z powodu podejrzenia zespołu Downa. Jurek Owsiak POPIERA aborcję eugeniczną czyli zabijanie co trzeciego nienarodzonego dziecka z Downem. KOMPLETNA HIPOKRYZJA jak to,że pójście ramię w ramię z ludźmi głoszącymi "katofobiczne oraz ośmieszające wolność sumienia hasła" nie przeszkodzą zapewne i w tym roku zbierać na WOŚP pod kościołami.

Ahmed.nr1
2018-01-15 18:30:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psx85
2018-01-15 18:41:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
a co innego masz robić na zasiłku

kawalrafala
2018-01-15 18:23:57
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adammmaster
2018-01-15 18:19:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2018-01-15 09:29:10
Ocena: 1(glosow:15)-+
Całe szczęście, pan Jaki i jego żona mieli WYBÓR. Niedługo tego wyboru może nie być, jeśli zakażą aborcji w trzech przypadkach, które obowiązują obecnie. Możemy mieć dwa albo trzy razy w roku ogólnopolskie zbiórki, ponieważ państwo nie sfinansuje kosztownego leczenia ludzi nieuleczalnie chorych, z poważnymi wadami. Zauważcie co się dzieje teraz, dużo ludzi prosi o finansową pomoc na leczenie np. swojego dziecka, państwo im nie da. Pan Jaki ma szczęście, bo ma pieniądze, poza tym, jego dziecko jest w stanie funkcjonować samodzielnie, osoby z zespołem Downa dają radę w codziennym życiu,

malgolina
2018-01-15 09:33:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
osoby z autyzmem, porażeniem mózgowym, bez rąk i nóg, warzywa na całe życie, już nie. Wiele prostych i biednych ludzi w Polsce płacze, bo państwo im nie pomoże finansowo. Tak chętnie pan Jaki broni życia poczętego, ale nie słyszałam, aby powstał pomysł budowania ośrodków, szpitali, wspierających rodziców nieuleczalnie chorych dzieci, pomocy finansowej takim rodzinom, finansowania operacji.

kawalrafala
2018-01-15 18:28:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

globus0024
2018-01-15 19:22:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
czyli zawody paraolimpijskie powinny w ogóle przestać istnieć według lewackiej propagandy... no bo ludzie niepełnosprawni powinni się nie rodzić... Był taki gość z charakterystycznym wąsikiem, który miał takie poglądy... osoby z zespołem downa dają radę a jednak według np. Owsiaka czy feministek powinni być zabici

matys601
2018-01-16 09:04:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
czyli Twoim zdaniem rafale ludzkim jest urodzić dziecko poważnie chore, bo zawsze można zrzec się praw i oddać dziecko? Wspiąłeś się na wyżyny hipokryzji, przeczytaj Sobie 10x co napisałeś i zastanów się na jakiej podstawie uważasz się za osobę bardziej empatyczną, tylko z powodu braku Twej zgody na aborcję? W tym tkwi problem, że nie przejmujecie się kompletnie losem tych rodzin w późniejszym okresie, byleby urodzić a później o temacie zapominacie. Wiele takich matek zostaje sama i nawet nie są w stanie podjąć normalnej pracy, a wsparcie Państwa nie istnieje.

matys601
2018-01-16 09:15:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
zacznijcie z taką samą zaciekłością walczyć w pierwszej kolejności o stworzenie warunków do wychowania chorych dzieci, maksymalne ułatwienie dla takich rodzin, wsparcie finansowe, a przede wszystkim o gwarancję, że po śmierci rodziców takie dziecko znajdzie fachową opiekę i dom. Mój przyjaciel, ma autystyczne dziecko i pracuje na 2 etaty, bo nie ma pewności co się stanie po jego śmierci więc gromadzi fundusze na fachowy dom opieki. Stańcie z boku i przyglądnijcie się jak te tematy wyglądają gdy nie tylko się o nich mówi w pięknych słowach.

kawalrafala
2018-01-16 14:30:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

matys601
2018-01-16 18:45:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
faktycznie mój błąd, sorry

matufa1
2018-01-15 08:22:21
Ocena: -6(glosow:16)-+
dziękuję za usunięcie postu więc jeszcze raz to samo gdybym miał tak z.ebanego starego jak Jaki to faktycznie wolałbym się nie urodzić

sinobrody
2018-01-15 18:07:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

matufa1
2018-01-15 08:18:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2018-01-15 00:59:30
Ocena: -1(glosow:19)-+
Współczuje dziecku Jakiego ze ma ojca kretyna.

sinobrody
2018-01-15 18:09:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2018-01-15 18:30:10
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2018-01-15 22:19:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
Rafale na temat trutnia już sprawę chyba wyjaśniliśmy?

kawalrafala
2018-01-16 00:43:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

diabelek71
2018-01-14 21:51:28
Ocena: -5(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-15 00:01:10
Ocena: 2(glosow:12)-+
Owsik to masz w dupie który cię uwiera z tego powodu .

koreperytor12
2018-01-15 08:18:46
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
2018-01-16 06:58:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-14 19:36:40
Ocena: 3(glosow:53)-+
ByleJaki ma pewnie posklejane synapsy w mózgu od wąchania butaprenu na klatkach schodowych. Nic dziwnego, że jego wypowiedzi są pozbawione logiki, a zatem sensu.

kawalrafala
2018-01-15 18:32:10
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psx85
2018-01-15 18:36:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ty Night piszesz o LOGICE ?! Hahahahah

Bhyryvoba
2018-01-15 19:28:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
2018-01-15 19:56:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widzę night że cię faszyści z ONR zaatakowali.

Bhyryvoba
2018-01-15 20:15:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
2018-01-15 20:34:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
powiesz ONR to się sami czuby odzywają

adammmaster
2018-01-15 20:38:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bhyryvoba
2018-01-15 20:58:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2018-01-15 21:08:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ma to w dupie pedały co o mnie piszecie wiec postarajcie się bardziej żeby mnie zgnoić bo jak na razie to gówno wam wychodzi

Nightcrawler39
2018-01-15 21:28:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jaroslaw1973
2018-01-14 19:15:44
Ocena: -6(glosow:20)-+
jurekkopytor ogórek i sznurek . heja.

koreperytor12
2018-01-14 19:21:33
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Tarczyński niebawem
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Szczerze przepraszam !
główna
Dodano: 17.07.2018, 17:59:52   przez: Stefaanek76
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 57Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0