lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kupa forsy by była.
poczekalnia
Dodano: 01.05.2018, 16:07:11   przez: amil37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MarcelKurpiel
2018-05-02 10:20:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kobieta powinna mieć prawo do samostanowienia i nikt nie ma prawa za nią decydować.

MarcelKurpiel
2018-05-02 10:20:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kobieta powinna mieć prawo do samostanowienia i nikt nie ma prawa za nią decydować.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 13:09:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ojciec dziecka?

caleanka
2018-05-02 08:57:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Świadome macierzyństwo - idea, zgodnie z którą kobieta, wraz ze swoim partnerem, powinni w sposób całkowicie racjonalny sterować swą płodnością, decydując się na posiadanie dzieci w liczbie adekwatnej do warunków materialnych, w momencie niezakłócającym ich funkcjonowania w społeczeństwie. Ciąża od samego początku powinna odbywać się pod kontrolą lekarza - by maksymalnie zmniejszyć możliwość urodzenia się dziecka niepełnosprawnego."

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 13:10:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadza się.

gsk08_15
2018-05-01 19:38:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Węzeł gordyjski się stworzył! Szukamy chętnych do rozplątania!

PiSdzi
2018-05-01 17:45:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
Qurwa co za qwa daje takie posty?? Pewnie stary komuch Chłopie dup..j się łeb

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-01 17:42:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
A co ma wspólnego ludzki zarodek z niepełnosprawnością?

gruzawik
2018-05-01 18:51:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
za trudne? no dobrze: z niepełnosprawnego zarodka wyrasta niepełnosprawny człowiek. jako że zarodek osobą ludzką nie jest, to na tym etapie powstaniu niepełnosprawnego człowieka można przeciwdziałać. jesli ktoś przeciwdziałaniu przeciwny, to powinien poczuwać się do odpowiedzialności za niepełnosprawnych, do których urodzenia tak zawzięcie namawia.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 00:00:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
No popatrzcie segregator z III Rzeszy się odnalazł: ten zarodek dobry, a ten pewnie będzie imbecylem, a ten może będzie miał downa- do śmieci! Człowieku czy kobieta, która o siebie dba, nie pali i nie pije alkoholu w ciąży- zwłaszcza w drugim miesiącu ciąży kiedy rozpoczynają się jedne z najważniejszych procesów w rozwoju zarodka- wyda na świat upośledzone dziecko?

gruzawik
2018-05-02 02:19:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
oczywiście, to tylko kwestia prawdopodobieństwa. selekcjonerem na rampie jesteś ty: albo wszystkie płody są osobami ludzkimi, i obecna ustawa pozwala zabijać ich ze względu na stan zdrowia i legalność pochodzenia, albo zamierzasz zmuszać kobiety do rodzenia potworków. i potworniaków(sprawdź). albo, zgodnie ze stanowiskiem współczesnej medycyny(jak się zmieni, to ja też chętnie zdanie zmienię, a tymczasem wypada Tobie), płód osobą ludzką nie jest, a jedynie organizmem. a to spora różnica. i weź sprawdź, kiedy o trisomii pewnego chromosomu można się upewnić. albo urodź się Downem, pls.

gruzawik
2018-05-02 02:34:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
pozwól, że wyjaśnię pewną statystyczną wątpliwość: zwiększenie ryzyka o 25% nie oznacza, że ryzyko wynosi 20%, czy coś koło tego. w wieku 20 lat, przy ojcu zbliżonym wiekiem(tak, to gra rolę), prawdopodobięństwo wynosi 0,1%. to znaczy, że na 1000 noworodków jeden będzie taki. przyrost o 50% oznacza, że na 2000 będą 3. ale jak człowiek starszy się na dzieci DECYDUJE, a nie wpada jako 20 latek, to bardziej sobie włożony wysiłek ceni. to jak z życiem: starszym zostało mniej, ale bardziej sobie to cenią:)

gruzawik
2018-05-02 02:39:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
i trzecia wątpliwość: czy jeśli młoda laska ma pozamaciczną, to czekać, aż zajmie tętnicę, a ta potem się rozleci, ze skutkiem śmiertelnym, czy olać płód/"dziecko"? która matka łba by nie nadstawiła? który ojciec by ją powstrzymywał? bo prawdopodobieństwo było niewielkie, ale to akurat Twoja młodsza siostra... i co wybierasz? wolisz coby młoda karku nadstawiła, bo może będziesz wujkiem, czy szkoda smarkatej? widzisz, ja też potrafię odwołać się do emocji.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 13:08:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dla nawet nie jednego promila przypadków urodzeń jesteś gotów wprowadzić legalne prawo do aborcji? Mam nadzieję, że nie podpinasz tego pod niechciane ciąże.

caleanka
2018-05-02 13:41:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
@maciek - W Polsce przyrost naturalny jest niższy niż w krajach UE, w których aborcja jest legalna. Zniesienie zakazu aborcji nie będzie miało wpływu na przyrost naturalny, gdyż kobieta, która postanowiła przerwać ciążę, zrobi to mimo wszystko. Według danych organizacji pozarządowych w Polsce przeprowadza się od 80 000 do 200 000 aborcji rocznie. Zakaz aborcji pogarsza dramatycznie jakość zabiegów, nie zmniejsza za to ich liczby, a kobiety, które nie chcą urodzić dziecka, są często zmuszone korzystać z usług osób niewykwalifikowanych, w wątpliwych warunkach sanitarnych, bądź samodzielnie wywoł

caleanka
2018-05-02 13:43:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
- wywołać poronienie, co stanowi zagrożenie dla ich życia i zdrowia. Doświadczenie wskazuje, że nawet ryzyko trwałego okaleczenia czy utraty życia nie powstrzymuje kobiet w niechcianej ciąży przed jej przerwaniem.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 14:30:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przyrost tam jest wyższy za sprawą muzułmanów, dla których posiadanie licznego potomstwa jest czymś normalnym. Oczywiście, że nielegalne aborcje będą wykonywane sam mam dwie znajome, które tego dokonały, ale to nie znaczy, że mają wisieć w całej Polsce bilboardy z reklamą pierwszej w Polsce kliką aborcyjną. Podcieranie się upośledzonymi noworodkami by wywołać emocje w społeczeństwie do realizacji tychże celów jak i wymuszeniem przywilejów również finasowych jest przejawem prymitywu.

caleanka
2018-05-02 14:38:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
@maciek - najwiekszy przyrost w Polsce, jest wsrod wiejskich katolickich rodzin i patologii spolecznej...

caleanka
2018-05-02 14:49:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Rodziny wielodzietne w Polsce mieszkają głównie na wsiach i miejscowościach do 20 tys. mieszkańców (łącznie aż 68 proc. rodzin). Dla kontrastu w miastach z 200-500 tys. mieszkańców jest to tylko 5 proc., a w miastach powyżej 500 tys. – 8 proc. Dochody połowy rodzin wielodzietnych w Polsce nie pozwalały według deklaracji na zaspokojenie bieżących potrzeb. Aż 58 proc. rodzin osiąga dochód nie przekraczający 3 tys. zł netto.Wielodzietność to nienormalność, wielodzietność to niemal patologia – sugeruje to zestawienie." - idziemy.pl

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 14:53:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wielodzietność to nienormalność? Powodzenia po przejściu na emeryturę- taka mała dygresja. Polecam rocznik statystyczny.

gruzawik
2018-05-02 17:27:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
a dlaczego nie? niech ma dzieci ten, kto chce i kiedy chce. albo płody są ludźmi, i usuwać żadnego nie można, albo nie, jak twierdzi współczesna medycyna, i można do woli. dla prostej zastępowalności pokoleń wystarcza 2,2 dziecka/kobietę. żadna wielodzietność. jak zostaniesz tym promilem, to ci rura zmięknie. dobrze się za kogoś decyduje, co? wbrew współczesnej wiedzy, żeby śmieszniej było.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 18:54:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Współczesna medycyna czy raczej lewacko- komunistyczno-socjalistyczna polityka niszczenia instytucji rodziny i uznawania ludzi jako bezrozumne masy traktowane jako forma własności? Czego dowodem było skazanie na śmierć Alfiego Evansa przez sędziego homoseksualisty. Mnie nie bawi ludobójstwo bo jak sama nazwa wskazuje z ,,ludzkiego zarodka,,wyrasta nie drzewo, nie królik a człowiek.

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 18:57:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do statystyk wielodzietności w Polsce to wynosi ona 1,3-1,5 dziecka na jedną kobietę.

gruzawik
2018-05-02 19:39:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli jak zwykle mylisz stan sprzed ze stanem po fakcie. skoro medycyna lewacka, to sam se radź z wyrostkiem, jakby co. Alfie już nie żył. tyle anestezja, neurologia, interna i co tam jeszcze chcesz. praca serca nie stanowi o życiu osobniczym, ani o życiu organizmu nawet. można bijące serce trzymać w słoiku, wiesz? ale skoro płód człowiekiem, to rozumiem, ze nie można usuwać upośledzonych lub z gwałtu? bo niby czemu miało by być wolno, skoro żadna różnica między półrocznym a płodem, a urodzonych jakoś nie wolno?

gruzawik
2018-05-02 19:49:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
taki wolnościowiec, a zamierza kobiecie dyktować, co ma zrobić z własną ciążą. no, ojcowską też, do spóły. jednak większy ciężar rozmnażania przypada na kobietę, więc raczej ona powinna decydować. jeśli płód uważasz za człowieka, to jak się nie obrócisz czeka cię potworność: albo zabijasz ludzi z gwałtu, na przykład, bądź niepełnosprawnych, albo każesz zgwałconym rodzić, choćby i potworki i potworniaki, bądź umierać na okoliczność niefortunnie umiejscowionej ciąży. jak na twoją pannę padnie pozamaciczna, to inaczej zaśpiewasz...

m_a_c_i_e_k_85
2018-05-02 20:06:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
W przypadku Alfiego nie ważne jest jakie miał szanse na przeżycie. Rodzice chcieli walczyć o jego życie, znalazła się placówka i to nie byle jaka, która zaoferowała pomoc a sąd uznając Alfiego za własność państwową wydał wyrok śmierci- żył 6dni po odłączeniu go od aparatury. A co by było gdyby lekarze z włoskiego szpitala za miesiąc, dwa, pół roku znalazł sposób na jego wyleczenie? Tu chodzi o zasady, które zostały złamane- dziecko należy do rodziców.

caleanka
2018-05-02 21:52:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
@maciek - Napisales: "Powodzenia po przejściu na emeryturę" - rozumiem ze wyznajesz konserwatywne i tradycyjne (zacofane) poglady, swojego idola Korwina...Kiedys ludzie rodzili wiele dzieci, zeby zapewnic sobie starosc.(dowod egoizmu) Obecnie cywilizowane spoleczenstwa zapewniaja starosc za pomoca godnej emerytury. Wychowanie dzieci kosztuje, wiec zamiast 5-7 dzieci, mozna urodzic 1-2 i oszczedzic na starosc...(przemysl to)Mozna tez zyc szczesliwie i bogato, bez posiadania dzieci...(starczy tez na starosc)

gruzawik
2018-05-02 22:38:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
najwyższe piętro mózgu było martwe. dzieciak był trupem. oddychającym, ale trupem. ciężko to pojąć dyletantowi, dlatego trzeba było sądu, żeby wyciągnąć konsekwencje tej smutnej konstatacji. tak jak rodzicom trupka dziecięcego nie wolno wypchać trocinami i w łóżeczku trzymać, tak samo i tu. dzieci włąsnością rodziców nie są. są swoje własne. chciałbyś takiej bezmózgiej wegetacji dla siebie? terapia powodująca ożycie martwej kory mózgowej mogła się zrodzić jedynie w korze mózgowej kompletnego fantasty. etyka medyczna nie zezwala na takie granie emocjami. kto umarł, ten nie żyje, oto fakty.

robson1966
2018-05-01 16:20:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Prorok mówi to co wie ...
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0