lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 13.08.2018, 09:11:41   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 78  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kosmetyk101265
2018-08-14 09:06:33
Ocena: 9(glosow:15)-+
Pani Katarzyno -BRAWO.A ta Agnieszka to to dopiero nasrany umysł

liv52
2018-08-22 18:06:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadam się z Katarzyną, kobiety nie mają czego szukać w wojsku, a na penwo wielu facetom by to pomogło.

grzybo2411
2018-11-23 14:53:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Facetem to można było nazywać płeć męską jakieś kilkanaście lat temu. Teraz to chodzące zniewieściałe podróby facetów.

carmamir
2018-08-22 13:25:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
I gdzie tutaj wiocha ? Prawda jest taka ze wszedzie pelno juz nawet nie samcow beta ale jakis odpadow, ktore ani nie potrafia zarobic, ani normalnie zachowac, tylko biadolic potrafia nad swym losem.

awesomebeauty
2018-08-23 08:37:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moze za duzo ukrytej prawdy ogladasz albo innych dlaczego ja.

szaman123q
2018-08-22 09:52:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2018-08-22 09:08:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wszyscy powinni sciagnac mundury wtedy nie potrzeba byloby sie zbroic ani zabijac dla pieniedzy, bo o to wszystko sie rozchodzi. Wszyscy mundurowi daja sie wykorzystywac w ten czy w inny sposob nawet tego nie wiedzac.

qwezxc
2018-08-22 09:02:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wyobraź sobie budzisz się pod zaborem np. Ukrainy na ulicach pełno żołnierzy, robiących sobie co chcą wchodzą do domów i zabierają i niszczą co chcą. Wojsko jest do odstraszania.

wiobis
2018-08-22 09:00:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
gdzie ty wiocha , ona ma rację

hall21
2018-08-22 06:47:50
Ocena: 4(glosow:10)-+
Za moich czasow to sie od woja migaly takie pierdoly co na lekcji wf nie przebiegaly 100 metrow bo sie potykali o wlasne nogi,lub wypachnione zelusie. Czyli dzis 90/100 chlopcow.

SiropDeCitron
2018-08-22 05:41:30
Ocena: 6(glosow:8)-+
Generalnie to nie znosze takiego pierniczenia lasek, ale tu akurat ma rację. Jek widzę większość dzisiejszych kolesi to tylko siano we łbie, jakaś debilna ekspresia, tylko w łeb strzelić z otwartej.

xdarksacrificex
2018-08-21 23:58:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
Szkoda, że dawniej ludzie pchali koszulki w spodnie i było ok, a dziś mówią, że to było/jest wieśniackie! Wojsko zrobi z piz...y mężczyznę? Postawa patriotyczna? Mam iść do woja, żeby potem bronić: a) granic, coby te zagraniczne firmy nie musiały martwić się o swój interes; b) władzy, co pcha sobie kasę w kieszeń, bo się im należała. Co trwoni pieniądze na 500+ i Rydzyka. Ewentualnie okrada Polaków poprzez OFE, Amber Gold, Skoki; c) narodu, gdzie typowy Polak cieszy się z nieszczęścia drugiego zamiast mu pomóc. Bronić się przed atakiem nieprzyjaciela tymi fregatami z Australii... Pomarzyć

mystycpizza
2018-08-22 06:08:07
Ocena: 7(glosow:11)-+
Zadaj pytanie weteranowi II wojny światowej co to postawa patriotyczna ,i dlaczego facet powinien odbyć szkolenie wojskowe. To co napisałeś to egoistyczne wygodne dla Ciebie wymówki. Niestety dzisiejsze pokolenia tak właśnie uważają ,więc ten kraj niestety jest zgubiony.

hall21
2018-08-22 06:42:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mystycpizza pozamiatales Mistrzu! Pozdrowionka

xdarksacrificex
2018-08-22 11:55:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie są to żadne wymówki, a realia w jakich żyjemy. Zapytaj weterana II wojny światowej jak państwo wynagrodziło mu to, że ryzykował życie na wojnie, jak bardzo nie podoba się im to co się z Polską dzieje.

carmamir
2018-08-22 13:28:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
@xdarksacrificex, dobra nie opowiadaj glupot, bo nikt nie szedl do wojska dla wynagradzania. Nikt nie zastanawial sie ze elity zyja w II RP jak zyly, tylko chcial bronic swojej rodziny, rodzinnych miejsc, kultury, jezyka itp. Tylko takie metro-chlopcy jak Ty potrafia sobie tak to tlumaczyc. Pozniej szloch bo bieda i go wykorzystuja szare sily.

Comrack
2018-08-22 18:57:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
xdark twój komentarz świadczy tylko o płytkim myśleniu. Zanim wspomnisz o realiach w jakich żyjesz to wyjdź na dwór/pole i zobacz że mieszkasz wśród swoich. Są to zarówno durnie jak i mądrzy ludzie. Jest trochę złych i dobrych ludzi ALE więcej od nich razem jest tych pomiędzy. Realnie to gadasz głupoty na podstawie tego że nie lubisz sąsiada bo bierze 500+ a ty już wyrosłeś :D

pawelwiktor15
2018-08-21 22:36:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kaśka trochę racji ma.

Shady76
2018-08-21 22:21:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
A ja tam się z nią zgadzam. Strasznie żałuje ze się migałem od woja.

Domingo251
2018-08-21 22:19:49
Ocena: -5(glosow:9)-+
Tez jestem za wojskiem poborowym....zawsze to rok czy dwa przepierdziane w prycze popijając jakieś nalewki.ewentualnie można by potrzymać parasol jakiemuś misiewiczowi czy innemu lachociagowi z jedynej prawej pisowskiej kasty gejokatolikow.

Gruber
2018-08-21 20:32:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jestem za równouprawnieniem: jeśli faceci do wojska to kobiety też (i wszystko co pomiędzy)

carmamir
2018-08-22 13:29:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Glupoty opowiadasz ze szok. Kto bedzie dzieci pilnowal ? Kto bedzie sie opiekowal "dobytkiem" ? Na glowe upadles, kobieta nawet nie wystrzeli 2x z AK-47 bez przewracania sie (jak i wiekszosc dzisiejszych "kolorowych" chlopcow, ktorzy maja po 25 lat a zachowuja sie jak nastolatki 20 lat temu. Zalosne.)

kosmetyk101265
2018-08-14 09:08:34
Ocena: 6(glosow:16)-+
Każdy powinien być w wojsku, a nie chodzące cipy w rurkach.

michalng
2018-08-14 11:48:00
Ocena: -2(glosow:18)-+
Każdy powinien chodzić do podstawówki, żeby mógł potem napisać proste zdanie zgodnie z zasadami gramatyki.

kosmetyk101265
2018-08-14 09:06:33
Ocena: 9(glosow:15)-+
Pani Katarzyno -BRAWO.A ta Agnieszka to to dopiero nasrany umysł

yurek6819
2018-08-13 15:13:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
Ambrosz,też w tym czasie byłem , i to nie w jednej jednostce. Byli tacy co się migali ale to lumpy, cwaniaki i mamisynki. Studenci to inna bajka. Był regulamin, były rozkazy ,ale w "polu" do Ciebie należało jak wykonasz rozkaz. No chyba że ktoś był jełopem , i od razu wysyłali go na świniarnię. Według mnie to było spoko tylko żołd mały. Mnie wystarczało na bilet do domu, więc się kombinowało (pewnie wiesz jak). Ale wszyscy uważaliśmy że zaszczytem jest nosić mundur. Powiedz mi czy nie to między innymi jest patriotyzmem. Służyć swojemu krajowi i być gotowym bronić go w każdej chwili.

ambroszpp
2018-08-13 16:44:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie wiem jak się kombinowało, ja woju nie byłem, problemy ze słuchem. Z moich znajomych w wojsku tylko trzech było, reszta kombinowała jak mogła. Nie wiem, może takie towarzystwo. Większość była studentami, wiecznymi. O jednym wiem, że dał w łapę komu trzeba. Niektórzy spierdzielili na zachód. Desant w Londynie z 500 funtami w kieszeni, to dopiero uczył odpowiedzialności i samodzielności, a nie jakieś wojsko, gdzie dostało się pryczę, żarcie i lich żołd. Pewnie masz racje co do tego patriotyzmu, ale wojsko z poboru to takie mięso armatnie było.

MaxMaksimow
2018-08-13 11:53:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie zgodzę się z ta panią w jednym miejscu. Twierdzi ze jako kobieta która urodziła nie może stanąć na pobór? Sory ale nie ma zakazu aby kobiety sluzyly w armii. Jeśli chce to niech się sama przekona czy zrobią z niej faceta z jajami: ) I nie odpowiedział tez na pytanie czy poszłaby sama w kamasze.

ambroszpp
2018-08-13 11:22:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jestem z czasów gdzie obowiązywał obowiązkowy pobór do wojska. I nie było tak, że każdy chciał iść do wojska, odwrotnie każdy kombinował żeby tylko do tego wojska nie iść. W kamasze szli tylko Ci co chcieli, albo ci którym zabrakło sprytu, żeby się z tego poboru wymigać. Nie jeden w tamtych czasach był wiecznym studentem, tylko dlatego żeby do tego wojska nie iść.

yurek6819
2018-08-13 11:07:39
Ocena: 2(glosow:12)-+
Zgadzam się z nią , i z tym co pisze bohun. Wojsko uczy samodzielności,punktualności i odpowiedzialności( często za życie innych żołnierzy). A na pierwszym miejscu uczysz się strzelać i obsługiwać sprzęt, niejednokrotnie wart tyle że ty michałku w Anglii musiał byś na niego zapierd..lać przez kilkadziesiąt lat.

ambroszpp
2018-08-13 11:43:32
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jakiej samodzielności i odpowiedzialności się wojsku mogłeś nauczyć? Tam miałeś robić wszystko zgodnie z regulaminem i wykonywać rozkazy, nie było miejsca na samodzielność.

muchomorro
2018-08-13 21:09:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dokładnie. Najlepiej w tamtych czasach, to uczyli w wojsku kraść. Nie masz, nie wiesz gdzie jest, to naru***j kocie! Ciekawe czemu dziś o tym nikt nie mówi, bo jeszcze kilka lat temu można było o tym mówić. Samodzielność... Można było samodzielnie podoficerom i dziadkom cholewy wylizywać, jak im taki kaprys przyszedł.

muchomorro
2018-08-13 21:10:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
Takie rzeczy jak wam się marzą, to w doborowych, zawodowych (!) jednostkach, a wojsko z poboru, to właśnie zbieranina mniejszych i większych sierot. Skończcie pierdoły wciskać!

marazzzz
2018-08-21 21:49:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Yurek, zapomniałeś wspomnieć że ten arcy drogi "sprzęt", to w większości gruz pamiętający czasy jak jeszcze stał Mur Berliński, a już szczególnie tak było 10 lat temu jak jeszcze istniał pobór. Do tego dochodziło kompletnie nieefektywne wykorzystanie okresu służby, gdzie na 12 miesięcy średnio tylko 2-3 miesiące poświęcano na jakieś konkrety - resztę czasu poborowy poświęcał na trening wątroby i malowanie krawężników na wizytę jenerałów.

Fixumdyrdum
2018-08-13 10:10:45
Ocena: 3(glosow:17)-+
Popieram słowa tej Pani, ale i tak znajdzie się pewnie cała masa minusujących cipciaków-rurkowców.

gsk08_15
2018-08-13 10:09:49
Ocena: 5(glosow:5)-+
-"z kamieniem w ręku, z dzieckiem na ręku, na rezerwistów czekały"

bohun2006
2018-08-13 09:48:34
Ocena: 28(glosow:50)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Fixumdyrdum
2018-08-13 10:08:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
Taka prawda

michalng
2018-08-13 10:10:51
Ocena: -3(glosow:21)-+
Niezłą co wodę z mózgu zrobili. Kazali ci czołgać się po błocie i wmówili ci ze to coś wartościowego.Kazali wykonywać rozkazy bezmózgiego kaprala po podstawówce i wmówili ci ze wykonywanie rozkazów debila robi z ciebie mężczyznę. Zrobili z ciebie 'malowaną pacynkę" w zielonym mundurku, chodzącą na rozkaz, jedzącą na rozkaz i sraj@$#%cą na rozkaz. I wmówili ci ze to czyni cię lepszym od innych.

muchomorro
2018-08-13 21:16:59
Ocena: 7(glosow:7)-+
@michalng - Nie pisz jak faktycznie było, bo burzysz nostalgiczne obrazy co poniektórych, którzy szybko zapomnieli jak to faktycznie było, z czułością w pamięci pielęgnują. Ja też pamiętam, więc sobie tych bzdur nie dam wcisnąć. Nie poznałem ani jednej sieroty, z której pobór zrobiłby faceta, bo takie cuda się zwyczajnie nie zdarzały.

de_vall
2018-08-22 01:32:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
to ta sama pamięć co mają teraz stare dziady tęskniące za komuną i próbujące ją znowu przywrócić, coś w stylu "zaaa komuny było fajnie miałem 20 lat, z gęby mi nie śmierdziało, mieliśmy cel obalaliśmy komunę, miałem zęby i było git bo mi stawał jeszcze ...." żałosne pokraki

carmamir
2018-08-22 13:33:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
@michalng oho, znalazl sie filozof ktory tlumaczy swoje wrodzone tchorzostwo :). Tworzenie wojskowych struktur spolecznych mialo bardzo dobry wplyw na zachowanie pozniejszego mezczyzny. Bo teraz takie kolorowe nie wiadomo co, co to ledwo zarobi 3tys, mysli ze wszystko mu wolno i wszyscy sa rowni. Guzik prawda. Trzeba udowodnic ze jestes wart tego zeby inni sie liczyli z Toba. Inaczej jestes nikim. Wojsko uczylo pewnych slusznych zasad wspolzycia i jednak doprowadzalo do porzadku spory % facetow. Dzis wiekszosc to gorzej niz kobiety. Zachowanie niczym z przedszkola.

michalng
2018-08-24 00:16:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zrozum ze wykonujac cudze rozkazy nie udowadniasz niczego poza tym ze nie masz nic do gadania. To w wojsku jesteś nikim. Od wykonywania rozkazów nie stajesz się kimś, nie uczysz się myśleć, być samodzielnym, kreatywnym. Nie rozwijasz się. Wojsko nie uczy żadnych zasad współżycia tylko wykonywania rozkazów, jak głupie by one nie były. A to ani meskie ani potrzebne społecznie ani fajne. I co najwazniejsze wojsko to była zwykła strata czasu. Wychodziłeś po dwóch latach i ktos inny juz miał twoja prace i ktos inny miał twoją dziewczyne a ty miałes zmarnowany czas.
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0