lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 07.10.2018, 23:46:00   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 366  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krisu1984
2018-10-09 19:06:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
Popieram Dla nierobów i darmozjadów nie ma nic za darmo! Nie pracujesz nie dostajesz proste!

futrzak83
2018-10-13 00:23:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Cieżki temat. Jeżeli jakiś nazwijmy go Janusz nie pracuje bo ma trójke dźieći, i 1500 z tego tytułu to zabierajac te pieniądze zmotywujemy Janusza do pracy czy tylko zaszkodzimy tym dziećią?

darek286
2018-10-11 22:43:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie są jego słowa-tak mówiłem kiedy wprowadzali ten pojeb..y program.

FirstAvailable
2018-10-10 20:54:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
A może by tak "500-"??? Zabierajmy o 500zł mniej tym którzy mają dzieci (zwłaszcza po tym jak VAT na artykuły dziecięce wzrósł do 23%)

osa_tor5
2018-10-10 08:13:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
To wcale nie jest wymysł Ryśka tylko od dawna zdanie wielu ludzi. Oczywiście tych rozsądniejszych, którzy wiedzą, że na ten program nie drukuje pieniędzy mennica żeby im dać.

Townsville
2018-10-09 23:50:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
A kto to jest bogaty ? I dlaczego ma byc karany za to ze pracuje i zarabia lepiej niz inni ?

diabliczek
2018-10-09 22:13:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pomysł debilny. Kiedy ludzie ogarną, że aby dać 500 Państwo musi zabrać 800 (300 zostaje dla tych co u żłobu i w urzędach) Żadnego 500+. Niższe podatki.

Zenon-k
2018-10-09 21:00:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rysiek weż nie pierd..o. na bol dupy maść zastosuj

sylwusb
2018-10-09 19:14:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
Załóżmy że w rodzinie jest 7 dzieci. Ciekawe jak ich matka połączy pracę zawodową z opieką i wychowywanie dzieci.

nooboo
2018-10-09 20:03:10
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KowaI
2018-10-09 23:05:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dokładnie. Bo jak Cie nie srać na dzieci to ich nie rób.

krisu1984
2018-10-09 19:06:35
Ocena: 5(glosow:7)-+
Popieram Dla nierobów i darmozjadów nie ma nic za darmo! Nie pracujesz nie dostajesz proste!

krisu1984
2018-10-09 19:05:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Popieram Dla nierobów i darmozjadów nie ma nic za darmo! Nie pracujesz nie dostajesz proste!

makrelson
2018-10-09 18:48:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Problem rozdawania 500 plus , skończy się prędzej czy póżniej , jeżeli ktoś myśli że będzie trwało wiecznie , to jest debilem.

dudus54
2018-10-09 18:14:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
samo cytowanie tego idioty jest niewłaściwe!!!!

gerald35
2018-10-09 18:59:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak i to ze oddychasz

maciejos78
2018-10-09 16:28:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

texas_18
2018-10-09 14:53:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja widzę odwrotność tego co pieprzy rysiek!

fural79
2018-10-09 14:37:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jest głupi jak but,ciekawe jakie maksymalne kryterium przyjmie aby stwierdzić czy ktoś jest bogaty czy nie,może według niego to ci którzy zarabiają średnią krajową czy miliarderzy,którzy to ci co według niego więcej zarabiają.Gdyby on ten program wprowadził to w końcu było by tak że dzieci w Polsce musiałyby jemu płacić 500+. Zresztą to pieniądze dla dzieci a nie dla rodziców,i jego pomysł nie wyeliminuje patologii która będzie zawsze.

Sebo30
2018-10-09 14:31:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dezaktywacja jakie piękne słowo. Jak nie wie Ja już piszę co zrobić. Zdeaktyzowac cały rząd a resztę śmieci Zutylizować!!

rage100
2018-10-09 14:00:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
stawiasz na przegranego konia

adrian198561
2018-10-09 13:58:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maruda699
2018-10-09 13:55:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andy73
2018-10-09 18:08:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Załóżmy, że pobiera połowa tj 3%. 3% z 40 kk = 1,2 kk x 500 pln = 600 kk. Maruda to o czym piszesz jest warte 600 mln. złotych. Przechodzisz nad tym tak lekko bo pewnie zarabiasz dwa razy tyle. Mało tego w przyszłości trzeba będzie zapewnić tym ludziom emerytury socjalne bo sami nie wypracują sobie żadnej. To też z naszej kasy.

Maruda699
2018-10-09 18:31:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jasiufasola
2018-10-09 13:53:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
On jest bardziej durny, niż wyraz jego twarzy.

DamianS76
2018-10-09 13:41:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
przecież 500+ to nie jest zapomoga dla biednych tylko motywacja do wielodzietności aby podnieść demografie czy wy tego nie wiecie ?

jasiufasola
2018-10-10 15:29:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację. tu chodzi o demagogię!

DamianS76
2018-10-09 13:38:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
przecież 500+ to nie zapomoga dla biednych tylko motywacja dla wielodzietności aby podnieść demografie i chodzi tu o wiecej dzieci a nie pomoc biednym czy wy tego nie wiecie ?

popis74
2018-10-09 13:35:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Taaa, sukces ma wielu ojców. Szkoda, że żadna partia nie wpadła na to, aby cokolwiek dać ludziom. Teraz to tylko oPOzycja potrafi modyfikować to, co PIS wprowadził ale za swoich rządów obywatela mieli w dupie i to głęboko.

gsk08_15
2018-10-09 13:10:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
ŚWIAT ISTNIEJE OD KILKU TYSIĘCY LAT Rozwijały się cywilizacje, zmieniały się grupy społeczne, ale zawsze istniały osobniki dominujące i takie które poddawały się dominacji, za miskę np. ryżu.

yeahow
2018-10-09 12:35:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Popieram! przyklad bardzo prosty. przekraczam o 16zl kwote od ktorej jest przyznawane 500+ , a ze mam tylko jedno dziecko wiec juz sie nie nalezy. Place podatki, oczekuje ze panstwo z nich z4obi cos dla mnie. wiadomo nigdy nie wroci calosc do mnie np w postaci drogi obok, ale chodzi o to by za to cos zostalo zrobione co wylorzystam ja bo to w koncu ja place podatki. tymczasem te pieniadze trafiaja do kogos kto sie do tej kupki nie dorzuca, bo ni3 pracuje. czyli ktos doataje za darmo moje ciezko zarobione pieniadze. place podatki m.in. na zlobki i? i niestety nie moge doatac sie do panstwowego

rewl
2018-10-09 12:04:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę że gównoburza się rozpętała.

konkep
2018-10-09 12:03:58
Ocena: 5(glosow:9)-+
500+ należy zlikwidować w całości.

Vrangz
2018-10-09 11:49:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jednak to prawda, że głupich jest więcej. Wystarczy spojrzeć na wpisy oraz ich oceny. Zdecydowana większość po stronie wyborców bandy czworga... Jakim prawem chcecie mnie zmusić do płacenia na wasze dzieci? No jakim? Zagłosujcie na kogoś normalnego i niech zlikwiduje podatek dochodowy (będzie 18% pensji+) albo chociaż zwiększy kwotę wolną od podatku i tyle. Wtedy każdy ma swoje pieniądze i wyda je na co chce. Ale wy jesteście zwykłymi złodziejami. I tak jak śmiejecie się w sieci z "madek", którym się wszystko należy, tak sami jesteście taką "madką", bo zmuszacie innych do p

barsebol
2018-10-09 11:33:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czy ten debil myśli, że jeżeli ktoś zarabia 4000 zł to zrezygnuje dla 500 ???

globus0024
2018-10-09 11:05:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Żadna normalna kobieta nie zrezygnuje z pracy za 4000 zł miesięcznie dla 500 zł problem w tym że dawniej szła do pracy za jakiekolwiek pieniądze

globus0024
2018-10-09 11:00:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
Panie Petru... kobieta nie zrezygnuje z pracy przez 500 zł jeśli w tej pracy zarobi 3000 zł.. wasz problem jest taki że 500 + zabrało pana kolegom tanią siłę roboczą... pańska propozycja zmian spowoduje że kobieta z rodziny gdzie jest 4 dzieci pójdzie do pracy choćby za 800 zł bo wtedy dostanie dodatkowo 2000 zł a jeśli nie pójdzie do pracy za te 800 zł to nie dostanie nic

Dave133
2018-10-09 10:51:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Niech się należy ogólnie pracującym i na każde dziecko, żeby właśnie ludzi zachęcić do pracy, a nie tworzyć społeczeństwo nierobów i ludzi niezaradnych życiowo, którzy nie potrafią nic ponad złożenie wniosku w MOPSie o zapomogę i 500+. Oczywiście tworzenie narodu głupiego ma swoje plusy dla obecnej władzy - zagłosują na nich, choćby kraj się walił, bo przecież 500 ,- wpływa na konto, a inni na pewno zabiorą. Cóż jedno jest pewne - tego nikt nie zabierze, bo będzie się bał. Co najwyżej wprowadzą nowe zasady i widełki - oby takie, jak wspomniane wyżej.

Skibas345
2018-10-09 10:28:16
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ktoś mu pewnie podsunął ten pomysł

S221
2018-10-09 10:53:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Stawiam na Mateusza

tp73op
2018-10-08 15:54:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
No cóż, nie taki Petru głupi jak go malują

wujekdobrrarada
2018-10-08 14:01:24
Ocena: 14(glosow:36)-+
komentarz usunięty przez moderatora

taranos
2018-10-08 13:16:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sorry za błędy językowe

taranos
2018-10-08 13:14:20
Ocena: -3(glosow:11)-+
Wcale nie ma racji tylko większość z was jest skretyniała zabranie 500 + nierobą, nie podniesie waszego dobrobytu , bo z zaoszczędzonych pieniędzy , nie zobaczycie nawet złotówki. Wszelkie daniny(podatki) nie pójdą w dół bo pasożyt wie że suweren jest słaby podzielony i można go doić.Jeśli uda im się zaoszczędzić na 500+ bo zawistny polski naród da na to przyzwolenie, pieniądze trafią do wora z napisem "nagrody",oczywiście dla swoich. Powrót masowy robotnika za najniższą krajową sprawi, że też nie będzie wam się żyło lepiej. A i niema opcji na system w którym nikt, wam nie zabiera z

Suzzi86
2018-10-08 12:19:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie lubiłam nigdy typa, ale raz cos mądrego powiedział. tylko nie wystarczy jeden, który mądrze gada, jeszcze inni muszą byc na tyle rozgarnięci, by zagłosować za proponowanymi przez niego zmianami

KitKito
2018-10-08 10:55:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Niby jak raz coś mądrego, ale nie wierze że czegoś nie popierniczył w trakcie.

carmamir
2018-10-08 10:00:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
VAT nie jest sprawa dla Polski, VAT moze byc zmieniany obecnie tylko za zgode EU (z wiadomych powodow).

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 11:23:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
VAT narzuca Unia to się zgadza ale stawka wynosi 15%.

carmamir
2018-10-08 09:59:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oczywiscie ze tak. Powinno sie aktywowac jak najszersza grupe ludzi, a 500+ temu nie pomaga. 500+ latwo przeksztalcic w forme nie placenia podatku, wtedy taki osobnik dostaje +500 z niezaplaconego podatku (mysle ze aktywizacji pomogloby min. - 500 podatku + jakis % procent jesli przekroczy 500, tak zeby ludziom faktycznie chcialo sie pracowac). Trzeba ich motywowac bo to owieczki bezradne.

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 11:25:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oczywiście wysokie opodatkowanie pracy jest demotywatorem.

koreperytor12
2018-10-08 09:42:04
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 11:21:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
A dlaczego nie obniżka podatków?

guciu47
2018-10-08 09:21:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
chyba pierwsza mądra wypowiedz

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 08:32:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Likwidacja przymusu ubezpieczeń społecznych(ZUS), podatków dochodowych, zmniejszenie akcyzy na paliwa, jedna stawka VAT na wszystko, zmniejszenie liczby urzędników, przywrócenie ustawy Wilczka. Zostaje wtedy w naszych kieszeniach znacznie więcej niż 500+.

gazetny
2018-10-08 08:16:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
A nie prościej byłoby to zrobić w formie ulgi podatkowej? Co jeden polityk to lepszy od pozostałych idiotów.

visa2406
2018-10-08 08:04:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ukaszszulta
2018-10-08 05:20:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-10-08 00:11:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie zgadzam się to urodzi patologie u pracodawców. Obniżą pensję ciężko pracującym ludziom. Jedna z nielicznych zalet programu było to że pensja wreszcie ruszyła do góry u najbiedniejszych

ukaszszulta
2018-10-08 05:19:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2018-10-08 06:27:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jakub, dobre spostrzeżenie. Nie możesz tak zawsze, zamiast dziesiątek głupich wstawek z błędami, przez które ludzie mają Cię za głupka? A 500+ można przyznawać np. po wywiadzie środowiskowym - biedny, ale robi co może niech dostanie, a biedny bo nierób lub alkoholik nie. Wtedy potrzebujący mógłby dostać pomoc też na pierwsze dziecko. Jest cała armia urzędasów, mogą wziąć się do roboty i tym zająć.

g6307844
2018-10-08 08:31:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
do tego by trzeba zatrudnic dodatkowych urzedasow i to cala mase

gordonthompson
2018-10-08 08:55:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Niekoniecznie. Wystarczy zagonić do roboty tych, którzy już pierdzą w stołki.

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 11:42:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oczywiście pomoc tym na prawdę potrzebującym powinna odbywać się na szczeblu gminnym. Zgodzicie się, że bankrutujący ZUS należy zlikwidować, podatek dochodowy, który w większości państwo płaci samo sobie też.

m_a_c_i_e_k_85
2018-10-08 11:45:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co do urzędników to mamy ich około miliona i redukcja tej armii jest ja najbardziej koniecznaz
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  TVN masakruje Dudę Dudą
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Trumpizm.
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0