lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 24.01.2019, 13:43:30   przez: Antykamera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 263  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
siak
2019-01-24 17:10:41
Ocena: 11(glosow:33)-+
leżał w państwowym szpitalu, leczyli go lekarze i pielęgniarki opłacani z państwowych pieniędzy, a absolutna większość sprzętu i wszystkie leki były z NFZ.

Townsville
2019-01-27 02:00:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ci co sa przeciwko Owsiakowi nie maja prawa leczyc swoich dzieci aparatuta z serduszkiem.Ale gdy przyjdzie kryska na Matyska ,to beda wredne uje walczyc o najlepsza aparature dla swojego gowniaka.

misiunio1234
2019-01-28 10:37:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ci co są za owsiakiem powinni przestać się leczyć w państwowych szpitalach finansowanych z budżetu państwa, bo do ich utrzymania także dokładają się ci, co są przeciwko WOŚP. Taka sama gówniana logika!

posejdon4
2019-01-26 10:25:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kwik ,kwiiiiik - buchachacha 😂 - do roboty nieroby z PO i SB !!!! wasz kwik to miód na nasze uszy ,więc chcemy go jeszcze słyszeć minimum 5 lat ,antykamera zrób kwiiiiik :D .

Nightcrawler39
2019-01-27 13:22:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
A mój pierd w twoją stronę to miód dla twojego nosa .

posejdon4
2019-01-29 19:38:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Night, boli , wiem ze jeszcze będzie bardziej ...cieszę się :) - pozdro ,nas bolało ćwierć wieku!!!

posejdon4
2019-01-26 09:31:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

globus0024
2019-01-26 07:34:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wy wszyscy nie rozumiecie tylko jednego.... dobre serce to ma Robert Lewandowski który wyciągnie kilka tysiècy i przekaże na leczenie jakiegoś dzieciaka... to są pieniądze które musiał zarobić i się nimi dzieli... a Jurek Owsiak założył dochodową działalność gospodarczą.. on i jego rodzina dobrze zarabiają dzięki tej działalności.... a polega ona na zbieraniu funduszy i zakupieniu sprzętu szpitalnego

globus0024
2019-01-26 07:38:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tu nie ma dobroczynności... jedynymi osobami którzy w tym wszystkim maja dobre serca to wolontariusze którzy za darmo stoją cały dzień na mrozie, gminy, które z kasy podatnika organizują imprezę wośp w swoim mieście i zwykli darczyńcy... Jurek nie cechuje się żadnym cudownym i dobrym sercem... tylko żyłką do biznesu...

PRETORIUS1000
2019-01-26 01:07:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PRETORIUS1000
2019-01-26 01:03:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestem ultrakatolem, propolakiem, narodowo-radykalnym hooliganem ;) nie rozumiem ... dlaczego komuś przeszkadza zbiórka pieniędzy na chore dzieciaki ? co tu jest grane ?!!!

PRETORIUS1000
2019-01-26 00:49:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zed99
2019-01-25 22:12:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pisdzielski

dahomej
2019-01-25 21:21:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Debilu jaki masz reżim w Polsce.

EmTeCo
2019-01-25 20:18:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
Korzystal ze szpitali bo placill ubezpieczenie. Sprawdz ile panstwo wydaje rocznie na lecznictwo i porownaj z tym od orkiestry. W cywilizowanym swiecie dyrektor organizacji charytatywnej jest na pensji. W orkiestrrze dzialaja 2 firmy Owsiaka. Taka konstrukcja umozliwia kombinacje. Wyrokiem sadu Owsiak powinien przedlozyc rozliczenie dzialalnosci. Tego nie zrobil. To daje do myslenia !

MrJopo
2019-01-25 18:44:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Znowu ból d..y . Nie dziękuje mi, a ja wrzucałem do puszki. Każdy kto był w szpitalu ma w pracy dziękować Owsiakowi, zastanów się baranie.

doman800
2019-01-25 18:36:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P1Z1
2019-01-25 17:36:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak tak ja pamietam mówił ze tylko sprzętem Owsiaka chce się leczyć bo cuda ponoć czyni Antykamera walnij sie

Oliolo
2019-01-25 16:20:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Papior
2019-01-25 19:09:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
masz rację... kiedyś leczyli bez sprzętu i było dobrze

globus0024
2019-01-25 15:06:59
Ocena: 3(glosow:15)-+
Kiedyś spotkałem gdzieś w necie z takim zdjęciem gdzie noworodek leżał w inkubatorze z serduszkiem Wośp.... a obok było 5 pustych inkubatorów bez serduszek... teoretycznie sprzęt wośp uratował malucha ze zdjęcia a praktycznie... gdyby nie było inkubatora wośp to by nie umarł... leżał by w tym kupionym z kasy nfz... :-)

globus0024
2019-01-25 15:00:45
Ocena: 7(glosow:19)-+
Z tego co wiem to Wośp podobno kupuje sprzęt dla dzieci i staruszków a Ziemiec nie jest ani jednym ani drugim więc mógł sie nie dpotkać ze sprzętem wośpu... osobiście to jeszcze przez całe źycie ani raz nie widziałem na oczy sprzętu Wośpu w szpitalu... zresztą biorąc pod uwagę że roczna zbiórka wośp to ok 0,05% budżetu nfz to spotkanie sprzętu wośp w szpitalu nie jest takie proste...

metiu6
2019-01-25 15:30:47
Ocena: -1(glosow:11)-+
To słabo wiesz! Poczytaj sobie to się dowiesz że nie tylko kupuje sprzęt jak to napisałeś do ratowania staruszków i dzieci, ale także sprzęt ogólnego użytku tak jak tomografy komputerowe, zestawy endoskopowe, aparaty do znieczuleń, ultrasonografy,respiratory transportowe itd. itd.Można by było jeszcze tego wymienić multum.Wiesz jak ktoś nie chce czegoś zobaczyć to i stawiając mu to przed oczyma stwierdzi że tam nic nie ma!

Paszeko
2019-01-25 18:26:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
metiu, ile tych sprzętów zakupili? Jest gdzieś jakaś lista zakupów? Można to wówczas ładnie przełożyć na to, co jest OKLEJONE serduszkami. Sprzętów jest niewiele, nie chcecie tego przyznać i plujecie jadem, że jak ktoś nie kocha Owsiaka, to ma deklarować że nie chce by go ratowano jego sprzętem. Otóż NIE JEST TO SPRZĘT OWSIAKA. On jest tylko pośrednikiem miedzy darczyńcami, handlarzami sprzętem i szpitalami. Dotrze do was to wreszcie? On nikomu nic nie dał, on tylko zarabia na działalności POŚREDNICZENIA.

zed99
2019-01-25 18:28:09
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mój ojciec po ciężkim wypadku prawie miesiąc leżał na oiom podłączony do aparatury z serduszkami. Gdy jeżdżę z dzieciakami na jakieś badania to zawsze widzę i korzystam z takich urządzeń, więc łaskawie zamilcz jeśli masz piep.rzyć bzdury. Kolejna rzecz-ile z tego budżetu nfz idzie na nowy sprzęt a ile na pensje,utrzymanie budynków itp?? Jesteś gość typu "nie wiem to się wypowien"

Paszeko
2019-01-25 18:34:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
zed, a jakby ktoś okleił ten sprzęt na OIOM-ie swastykami, to by świadczyło o tym, że sfinansował go Hitler?

zed99
2019-01-25 22:08:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Paszeko google ci odcieli ? Wpisz sobie "wosp przekazany sprzęt" i zobacz ile tego jest zamiast bredzić

carmamir
2019-01-26 09:45:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
@metiu6 to sprawdz ile NFZ wydaje na sprzet co roku. Wtedy wroc, przepros i wracaj do dziury w ktorej mieszkasz.

kriswolf
2019-01-25 14:46:40
Ocena: 7(glosow:7)-+
A skąd wiesz z jakiego sprzętu korzystał? Nie popieram ani PiS ani PO, ale to co wstawiłeś to zwykła manipulacja

wtraper
2019-01-25 14:17:57
Ocena: 6(glosow:12)-+
Niereżimowa? Ktoś ją na chwilę wykupił od reżimu w 2008?

delik
2019-01-25 13:52:35
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie tylko wośp kupuje sprzęt do szpitali. To co teraz zrobiłeś to manipulacja. Chyba, że byłeś w szpitalu razem z Ziemcem i widziałeś dokładnie z jakiego sprzętu korzystał, jeśli nie usuń to kłamco i manipulancie.

HenryKipper
2019-01-25 13:43:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
AntyYntelygient w natarciu. AntyYntelygient, a Ty, rozumiem, zmieniasz obsrane przecieradla, ze wiesz z czego korzystal Ziemiec? Szpital, w ktorym klezal, pewnie zbudowal WOŚP, a raczej Owsiak z wlasnej kasy, wyposazyl, zatrudnil lekarzy, tez wszystko za OWsiakowe, jego ciezkiej krwawicy. No pszee ten milliard uzbierany w 26 lat od 1945 roku utrzymuje cala sluzbe zdrowia w Polsce.

kryniowy
2019-01-25 13:07:34
Ocena: 6(glosow:14)-+
Jeżeli chociaż raz dał na WOŚP , a podejrzewam że jak każdy w tym kraju dał to miał do korzystania ze sprzętu WOŚP pełne prawo , jątrzący jad złamasie. P.s.... bo bez Wośp nie ma służby zdrowia w Polsce. Zesracie się niedługo z tą WOŚP

bystry_kaziu
2019-01-25 12:59:36
Ocena: 9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andy73
2019-01-25 13:03:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
ok, to i składki pójdą za zwolennikami. Zobaczymy kto lepiej na tym wyjdzie.

stoney
2019-01-25 20:31:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
To ja też ma propozycję. Kto nie zarabia nie dostaje od państwa ani złotówki, ani w postaci zapomogi ani w postaci bezpłatnych świadczeń: leczenia, szkół, administracji? Wchodzisz?

shakirzasty
2019-01-25 11:29:44
Ocena: -1(glosow:13)-+
lezal w dzeiciecym hospicjum? bo tylko tam kupuje wosp sprzety

a_tomek
2019-01-25 11:50:02
Ocena: -4(glosow:6)-+
wypowiedź niczym ziemiec z reżimowej tv. Lecz się ssaku, albo sprawdź gdzie ta pomoc szła do tej pory.

metiu6
2019-01-25 15:32:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie pisz idiotyzmów jak nie jesteś w temacie!!!

jerzyadam57
2019-01-25 10:50:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Przecież On nie wyraża własnych myśli ani poglądów. Dostaje "gotowce" które ktoś inny przygotował. On je tylko przekazuje, bo taka jest jego praca.Inna sprawa że za niezłe pieniądze. A propo, przypomina mi się taka historia. Pociąg opóźniony już ze dwie godziny. Ludzie na stacji podk.....ni, głośno złorzeczą. Nagle zobaczyli umorusanego kolejarza, jak ciągnie za sobą łopatę przez peron i wtedy wszyscy hajda na niego z pretensjami, czemu pociąg nie jedzie.

ZrytyRyj
2019-01-25 12:23:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Poniekąd słuszne stwierdzenie , że żadna praca nie hańbi , akurat tutaj nie ma zastosowania

andy73
2019-01-25 13:05:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
porównanie z doooqy

delik
2019-01-25 10:37:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZrytyRyj
2019-01-25 10:24:04
Ocena: -4(glosow:6)-+
Kolejny przykład kręgowca bez kręgosłupa.

tata493
2019-01-24 21:25:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
Maxi miał nockę ,antymózg dniówkę :)

Nightcrawler39
2019-01-25 12:08:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
A ty sraczkę z tego powodu

gsk08_15
2019-01-24 18:27:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie wyliczajcie kto komu i dlaczego dał, po prostu wspomagano człowieka w potrzebie. Może i on kiedyś kogoś wesprze?

siak
2019-01-24 17:10:41
Ocena: 11(glosow:33)-+
leżał w państwowym szpitalu, leczyli go lekarze i pielęgniarki opłacani z państwowych pieniędzy, a absolutna większość sprzętu i wszystkie leki były z NFZ.

dahomej
2019-01-25 21:22:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z nfz było 99,9%

djoshin
2019-01-24 16:55:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
widoczne zjarało mu styki

lsoda
2019-01-24 14:41:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piskiller
2019-01-24 14:00:29
Ocena: 2(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marobi
2019-01-24 13:59:39
Ocena: 5(glosow:19)-+
Poprostu gościu nie chce sie przeciwstawić bo mu dużo płacą. Zabrali mu godność a on jest z tego zadowolony lub boji sie przeciwstawić bo to co już zrobił to w innej telewizji pracy nie znajdzie

andy73
2019-01-25 13:06:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
po wyborach i w tej nie popracuje.

megis1
2019-01-24 13:58:34
Ocena: 3(glosow:19)-+
skad wy wiecie gdzie i z jakiego sprzętu korzystał

truthisthere
2019-01-25 12:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kowala27
2019-01-24 13:52:09
Ocena: 1(glosow:23)-+
Niestety, widac na zalaczonym obrazku do jakiego stopnia czlowiek moze sie zeszmacic dla pieniedzy... Przykre.
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 151Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0