lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Poucza policjanta z drogówki.
główna
Dodano: 25.01.2019, 11:13:44   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 80  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ptanoc
2019-01-26 20:08:41
Ocena: 10(glosow:12)-+
Nigdzie nie ma napisane, że musisz "zrównać się z prędkością" Jest napisane, że nie można WYPRZEDZAĆ bezpośrednio przed przejściem/przejazdem dla rowerów lub na nim. Podpowiadam: wyprzedzanie to przejeżdżanie z większą prędkością obok pojazdu znajdującego się w ruchu, poruszającego się w tym samym kierunku. Nie ma za co ignorancie.

Zetar
2019-01-27 11:02:31
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mandatu nie powinien przyjmować. Przepis nie mówi dokładnie ile wynosi "bezpośrednio przed przejściem". Z Policjantem dyskutować nie może ale przed sądem ma szanse (po odwołaniu się od pierwszego wyroku "zaocznego").

cavefalcon
2019-01-27 10:46:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zbowidowiec
2019-01-27 10:00:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cymbał się wykłóca. Nawet jak te 15 km/h jedzie to może wychodzącego zza pojazdu pieszego poturbować mocno.

piotrbigaj
2019-01-27 09:27:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jadę sobie prawym pasem i muszę patrzeć co się dzieje na lewym pasie... Polska...

machu137
2019-01-27 10:09:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Powiem Ci więcej. Musisz obserwować chodnik po prawej. I to nie Polska. Na tym to polega

samezrp
2019-01-27 02:43:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Art. 24 ust. 10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7: 1) na jezdni jednokierunkowej; 2) na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku Gliniarz pacan.

Tropiciel_abs
2019-01-27 09:57:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale to Ty tak sam z siebie? Nie chodzi w tym filmie o wyprzedzanie z prawej strony, ale o wyprzedzanie tuż przed, lub na samym skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych, w warunkach ruchu niekierowanego (czytaj bez np. sygnalizacji świetlnej).

pch1
2019-01-26 23:45:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kuzwa... przyznac sie - kto z tutaj dyskutujacych jezdzi po miescie nie wiecej niz 50km/h? Sami fachowcy a pewnie przepisow malo kto przestrzega...

machu137
2019-01-27 00:16:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
Chyba niedokładnie obejrzałeś filmik. Nie chodzi tutaj o przekroczenie prędkości a o manewr wyprzedzania i za to słusznie dostał mandat.

kroper
2019-01-26 22:43:17
Ocena: -8(glosow:8)-+
Przede wszystkim nie powinno być przejść dla pieszych na dwupasmówce, w przypadku gdy nie ma sygnalizacji świetlnej.

machu137
2019-01-27 00:17:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację. Niech piesi zapier....ją kilometr dalej jeżeli chcą przejść

kresto
2019-01-26 21:26:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ble ble - proszę KONKRETNIE - ile to jest BEZPOŚREDNIO przed przejściem metrów - 10m 50m 100m lub 1km ?

bulson40
2019-01-26 20:50:03
Ocena: -7(glosow:17)-+
Gościu ma całkowita racje jaki mandat za co ?????

Tropiciel_abs
2019-01-26 20:56:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
A Ty prawo jazdy to masz? Znalazłeś w chipsach, wygrałeś w loterii fantowej? Bo chyba nie wiesz, co dokładnie mówi przepis o zachowaniu się na skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych (o tzw. ruchu niekierowanym) i bezpośrednio przed nimi.

greturt
2019-01-26 22:03:25
Ocena: -10(glosow:12)-+
Zgadzam się. Mandat powinien dostac koles na lewym pasie bo widac, ze jedzie 30km/h. Lewym pasem powinno sie jechać podczas wyprzedzania. Jesli ten zachowal dobra predkosc i jechal prawym - mandat nieslusznie. Widac, ze jakis mlody policjant cwok.

machu137
2019-01-26 22:57:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
greturt Jak otworzysz szerzej oczy to zauważysz, że wszyscy lewym pasem jadą wolno a nawet zwalniają i wyraźnie widać, że za budynkiem zatrzymuje się szary pojazd co oznacza być może korek albo skrzyżowanie z czerwonym światłem. Nie widzisz tego więc mało logiczne Twoje myślenie. Jeżeli jest tam np skrzyżowanie to oczywiste jest, że pojazdy chcące jechać w lewo zajmują lewy pas wcześniej bo dwa metry przed skrzyżowaniem tego nie zrobią.

Tropiciel_abs
2019-01-26 20:20:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
Po raz kolejny, po wysłuchaniu "argumentów" kierującego BMW, utwierdzam się w przekonaniu, że warunkiem koniecznym i w zasadzie jedynym aby otrzymać kluczyki do aut tej marki, jest przedstawienia zaświadczenia o lobotomii.

Barracus
2019-01-26 20:41:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ty byś się wtedy załapał ledwo na lanosa.

Tropiciel_abs
2019-01-26 20:53:30
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dziecko, przejedziesz połowę tych km, które ja przejechałem w swoim życiu to wtedy porozmawiamy o tych "lanosach".

DarkDaro
2019-01-26 20:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

machu137
2019-01-26 20:16:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

balboa-rambo
2019-01-26 00:30:15
Ocena: -10(glosow:18)-+
nie kapuje za co on ma dostać mandat? to dwupasmówka.. gdzie jest zapis że należny na przejściu dla pieszych zrównywać się z prędkością auta obok. Jak staje to ty też musisz.. ale jak jedzie to nie musisz.

ptanoc
2019-01-26 20:08:41
Ocena: 10(glosow:12)-+
Nigdzie nie ma napisane, że musisz "zrównać się z prędkością" Jest napisane, że nie można WYPRZEDZAĆ bezpośrednio przed przejściem/przejazdem dla rowerów lub na nim. Podpowiadam: wyprzedzanie to przejeżdżanie z większą prędkością obok pojazdu znajdującego się w ruchu, poruszającego się w tym samym kierunku. Nie ma za co ignorancie.

machu137
2019-01-26 20:23:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Na przejściu to Ty z nikim nie masz się zrównywać tylko przed nim. Jest zakaz wyprzedzania bezpośrednio przed przejściem a to miało miejsce w tej sytuacji. Widać również, że czarny pojazd porusza się dość szybko i gdyby ktoś chciał szybko przejść przez pasy od jego lewej strony to facet musiałby ostro hamować aby go nie potrącić o ile zdążył by zareagować i to zrobić

DarkDaro
2019-01-26 20:59:42
Ocena: -3(glosow:9)-+
No właśnie co oznacza termin "przed przejściem"? To może być 20 metrów i 200 metrów. Wyprzedził go jeszcze przed skrzyżowaniem, bezpośrednio przed przejściem nie było już wyprzedzania.

FireCrow
2019-01-25 23:35:24
Ocena: 6(glosow:10)-+
I prawidłowo! Tępić to buractwo, może w końcu się ludzie nauczą jeździć normalnie w PL....

antona
2019-01-25 21:05:05
Ocena: 6(glosow:14)-+
Standardowa sytuacja zabijania na przejściu dla pieszych. Dwa pasy ruchu, jeden samochód się zatrzymuje, puszcza pieszego, drugi leci i go zabija. Tu pieszego nie było, ale mógłby się pojawić, to miasto. Pieszy może wejść nie tylko z chodnika, ale i z drugiej strony drogi. Należy zachować ostrożność, i nie pędzić. Raz miałam taka sytuacje, ze zza samochodu na pasach wyszło mi dziecko, było niskie i nie było go widać zza samochodu, zobaczyłam go dopiero przed maską. Na szczęście prędkość była na tyle niska, że obyło się bez pisków opon. Ale mi prawie głowę rozsadziło z ciśnienia i nerwów.

darek24
2019-01-25 13:49:34
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nie przyjąłbym
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Wjechał BMW w zapory na S8

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0