lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Żeby tylko nasze dzielne chłopaki od Ziobry się za bardzo nie przepracowały
poczekalnia
Dodano: 26.01.2019, 01:05:07   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 63  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
2019-01-26 02:04:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dziennikarz który ujawnia nazioli pomowiony o nazizm przez oskarżonych. Bardzo wiargodne . Bardzo wygodne to nie my to on nam kazał

gsk08_15
2019-01-26 12:29:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Łysek z pokładu Idy też do końca był wierny zasadom które mu wpojono za młodu! Ale to był tylko koń.

marcin16407
2019-01-26 09:36:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 10:58:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Od kiedy to barierki pod sejeme są demokratycznym standardem? Brak zatrzymań? Gdzie ty żyjesz, były zatrzymaniani to nielegalne, funkcjonariusze slusznie oberwali bo naduzywali uprawnien i dzialali przeciwko prawu i konstytucji, tylko na ustny rozkaz nieznanego przełożonego, po prostu super

marcin16407
2019-01-26 13:09:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2019-01-26 14:04:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
"Funkcjonariusze slusznie oberwali, bo nadużywali uprawnień". Kurtyna :D

jakub1975wawa
2019-01-26 15:50:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2019-01-26 15:51:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 15:58:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z przysięgi policyjnej ,, ślubuję: służyć wiernie Narodowi, chronić ustanowiony Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej porządek prawny, strzec bezpieczeństwa Państwa i jego obywateli, nawet z narażeniem życia". Ludzie którzy depczą swoja przysięgę, by przypodobać aktualnym przełożonym nie są godni szacunku i słusznie ich dobiega pogarda, poniżenie i wyzwiska przynależne sz...om bez honoru. Kurtyna

jakub1975wawa
2019-01-26 16:03:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli barierki przed sejmem to demokratyczny standard? Ponawiam pytanie które zignorowała, wspominając swoje stadionowe doświadczenia.

gordonthompson
2019-01-26 16:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-01-26 16:18:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czyli odpowiednią karą dla funkcjonariusza, który nadużyje uprawnień=złamie prawo, czyli w sumie odpowiednią karą dla każdego, kto złamie prawo, jest wpier.dol? Dobra, wracamy do średniowiecza :D

marcin16407
2019-01-26 16:26:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 16:36:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie , nie wracamy do średniowiecza. Mamy jakąś tak nowoczesność i tak zamiast potknąccsie o krzeslo z 20 razy na śmierć na komisariacie, igor stachowiak zostal popieszczony pradem. W sredniowieczu kochany by cie to nie spotkało

jakub1975wawa
2019-01-26 16:41:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakos nikt od czasow wolnych wyborów nikt nie chcial distac sie sila do sejmu,a ta wladza ciagle ma taki dziwny problem. A to demonstranci, a to niepelnosprawni, powstancy warszawscy i chca demonstrowac w sejmie . Ciekawe dlaczego. Acha byl taki jeden protest, jak pamietam to bylo wtedy gdy pis ganial z kanapkami i szczuł niepelnosprawnych na tuska. Troche sie pozmieniało bo teraz modne jest rece kobietom wykrecac

gordonthompson
2019-01-26 16:42:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiem. W średniowieczu mistrz małodobry nie miał paralizatora, miał inne narzędzia i często używał.

jakub1975wawa
2019-01-27 19:00:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2019-01-28 00:03:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-01-26 06:35:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ponad 13 tysięcy złotych grzywny ma zapłacić Adam B., jeden z uczestników "obchodów urodzin Hitlera", zorganizowanych w ubiegłym roku w lesie w Wodzisławiu Śląskim przez stowarzyszenie Duma i Nowoczesność. To finał postępowania wszczętego przez prokuraturę po styczniowym reportażu "Superwizjera" w TVN24"

gordonthompson
2019-01-26 06:52:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Co do pobitego kodziarza kłamiesz, nie oskarżony o pobicie, tylko o udział w bójce. Opis wydarzenia brzmi: "(...)W końcu doszło do bójki między członkiem KOD i przedstawicielem MW. Narodowcowi rzucili się na pomoc koledzy". Dalej: "Sprawą z urzędu zajęła się radomska policja i prokuratura.Trzech młodych mężczyzn usłyszało zarzuty w związku z pobiciem działacza KOD. Teraz do tego grona dołączył Majdan". Nijak nie napisać prawdy, bo nie brzmi po Twojemu, co nie?

jakub1975wawa
2019-01-26 10:51:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uslyszalo zarzuty super ale kara, na pewno już sie boją. 2 pozosalych co nagana z wpisem do akt? Mam nadzieje ze jak ci ukradną auto to cie władzą na dołek ot tak prewencyjnie ,za.... udział w kradzieży auta. Na pewno będziesz zadowolony

jakub1975wawa
2019-01-26 10:53:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe czy zapłacił już te 13 koła, a przypomnij Panie Dokładny kiedy to delegalizują Stowarzyszenie duma i nowoczesnośc

gordonthompson
2019-01-26 12:45:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za udział w kradzieży swojego samochodu mogę dostać zarzut, jeśli razem z kolegami sfinguję kradzież, żeby np. odszkodowanie dostać, inaczej nie bardzo. Jeśli będę po sprzeczce prał się z jakimiś typami, to obojętnie czy mnie zbutują czy nie, będę miał udział w bójce. Jeśli napadliby mnie znienacka zza rogu, wtedy nie mam udziału w bójce, tylko oni mają pobicie. Rozumiesz? Czy zapłacił nie wiem, stowarzyszeniem się nie interesuję, tłumaczę Ci jak sprawa bójki wygląda ze strony przepisów. Nie chcesz zrozumieć, Twoja rzecz, będę Ci dalej wytykał:)

jakub1975wawa
2019-01-26 15:54:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszystko zalezy od interpretacji. Zawsze można po pisowsku i esbecku. Nie ważne czy pobity czy pobił. Ważne że jest zamieszany w pobicie ,a że poglądy ma niefajnie, no to ciach go

gordonthompson
2019-01-26 16:15:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakiej znowu interpretacji? Ja Tobie cierpliwie, jak krowie na granicy, a Ty dalej swoje. Zobacz sobie przepisy określające co jest bójką, co pobiciem itp, tam jest jasno napisane. "Zamieszany w pobicie", czyli co? Stał i patrzył, został pobity, czy uczestniczył w pobiciu? Poza tym jeszcze raz powtarzam, to nie było pobicie, tylko bójka. Ja gadam o Słońcu, a Ty o żarówce, że to to samo bo przecież też świeci :D Zresztą zarzuty dostali wszyscy, zobaczymy co dalej.

jakub1975wawa
2019-01-26 16:33:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopie w tym kraju nie obowiązuje konstytucja najważniejszy dokument prawny. rRządzący interpretują prawo jak chcą, a ty rozkładają przepis prawny na czworo. W takie zabawy to możemy się bawić w normalnym kraju. Tyś się chłopie z marsa urwał. Była potrzeba chronić narodowców i pochwalić za bicie kodu, to wymyśla się różne wygibasy. Mnie to odpowiada może tobie tak , to mi szkoda ciebie

gordonthompson
2019-01-26 16:45:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie odpowiada mi, że tacy jak Ty przekręcają słowa, żeby wyszło na Twoje. Gdyby ktoś tak bezczelnie manipulował faktami, żeby dopiec platformie, kukizowi, psl, czy Wieśkowi spod sklepu, dyskutowałbym z nim i wytykał to dokładnie w ten sam sposób. Wierz lub nie.

jakub1975wawa
2019-01-26 16:48:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do puki sytuacja nie ulegnie prawdziwej demokratycznej normalizacji będziesz na to skazany

gordonthompson
2019-01-26 16:49:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
P.s. "Wygibasy"... Wszyscy dostali zarzut udziału w bójce, bo sytuacja wyczerpywała znamiona bójki. To bardzo proste. Niczyja wina, że kodziarz był jeden i przegrał, ale dzięki temu możesz ryczeć "konstytucjaaa!". Gdyby było odwrotnie, cieszyłbyś się, że kodziarze dali nauczkę łysemu, ale to byłaby nadal bójka i wszyscy uczestnicy dostaliby zarzut:)

gordonthompson
2019-01-26 16:51:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Będę na to skazany? Czyli "dla sprawy" można kłamać, manipulować i naginać fakty? Brawo. Właśnie zostałeś tym, czego nienawidzisz.

jakub1975wawa
2019-01-26 23:03:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak flekowanie człowieka 5 na 1 uważasz za zwykłą solówę to szkoda mi ciebie

jakub1975wawa
2019-01-26 23:07:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Fakty masz na zdjęciu 5 ludzi tańczy kujawiaka na leżącym. Takie są fakty. Poszkodowany został oskarżony za udział w bójce bo każdy z tych 5 zeznał że kodziarz ich napadł i ma 4 świadków potwierdzających jego słowa, wszystko na piśmie i zgodnie z prawem. Po prostu bomba

gordonthompson
2019-01-27 11:22:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nigdzie nie napisałem, że to zwykła solówa, znowu próbujesz przeinaczyć, ale rozumiem - siła przyzwyczajenia. A przepraszam, kodziarz nie ma swoich świadków? Sam tam nie był, inni kodziarze też byli. Poszkodowany został oskarżony o udział w bójce, bo BRAŁ UDZIAŁ W BÓJCE, wysil mózg, to naprawdę nie takie trudne do pojęcia. Bójka nie staje się nagle pobiciem tylko dlatego, że któryś z uczestników tą bójkę przegrał:)

jakub1975wawa
2019-01-27 13:35:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziwny jestes alewysil mozg. Masakra 1 czlowieka przez 5 celi nigdy nie byla i nie będzie bójka to egzekucja

gordonthompson
2019-01-27 16:15:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Według przepisów to bójka i żadne Twoje emocjonalne twierdzenia tego nie zmienią - a sąd, policja i prokuratura patrzy na to pod kątem przepisów, nie emocji. Na dodatek mocno się z prawdą rozminąłeś, bo napisałeś "oskarżono działacza kod o pobicie", kłamczuszku.

jakub1975wawa
2019-01-27 16:24:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
A udział w bójce to niby co kurna jest ? Masz racje powinien być oskarżony za pozwolenie na pobicie siebie i w ten sposób dopuszczenie uszkodzenia kawałka mienia narodu polskiego a konkretnie siebie . Skoro jesteś obywatelem Polski to uszkodzenie ciebie powoduje szkodę na narodzie polskim ;-))))))

gordonthompson
2019-01-27 16:39:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro nie zrozumiałeś do tej pory, to już nie zrozumiesz. Ale mam dobre serce i dalej będę starał się Ci tłumaczyć jak zobaczę, że kłamiesz we wstawkach:)

jakub1975wawa
2019-01-27 18:21:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czlowieku jestes tak durny że aż śmieszne, nie widzisz że ja z ciebie sobie jaja robie?

gordonthompson
2019-01-27 18:55:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiem, przecież nikt nie może być aż tak głupi, chociaż się starasz:)

jakub1975wawa
2019-01-27 19:01:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na bool doopy polecam proctoglyvenol, hit z nowogrodzkiej

gordonthompson
2019-01-27 20:03:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Twoje straszenie sądem było śmieszniejsze, dziadziejesz:)

jakub1975wawa
2019-01-28 01:31:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze że pamiętasz i nie przekraczasz pewnej magicznej lin

gordonthompson
2019-01-28 07:30:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta? A mówiłeś że już przekroczyłem, pomówienia, tralala i takie tam :)

jakub1975wawa
2019-01-28 12:03:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
To przestań pitolić. Każdy to czuje że ci ta sprawa uwiera jak kolec w d...

gordonthompson
2019-01-28 14:49:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta, każdy. Myślisz że każdego obchodzi, że kłamczuszek Jakub sądami straszy po internetach. "Pozwę! Chcesz swoją twarz ujawnioną na wokandzie? Chcesz tego?" No powiem Ci, że trudno to zapomnieć:D

a80siwy
2019-01-26 01:26:12
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 02:02:43
Ocena: 4(glosow:8)-+
Geniusz z ciebie. 5 gości skacze po jednym i piszesz że się podłożył specjalnie, bo tak lubi dołożyć rządowi. Naprawdę genialne. Wiesz że gościu dostał oskarżenie napaści na 5 cweli z onr na raz? Chyba z groźny atak twarzą na buty dzielnych 5 dżentelmenów

jakub1975wawa
2019-01-26 02:04:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dziennikarz który ujawnia nazioli pomowiony o nazizm przez oskarżonych. Bardzo wiargodne . Bardzo wygodne to nie my to on nam kazał

gordonthompson
2019-01-26 07:14:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie dostał. Napaść, pobicie, udział w bójce - to nie to samo. Ignorujesz ten fakt i ZNOWU Z ROZMYSŁEM wyrażasz się nieprecyzyjnie, żeby postawiony mu zarzut udziału w bójce był zrozumiany przez czytających jako absurdalny zarzut o pobicie przez niego jednego pięciu chłopa.

jakub1975wawa
2019-01-26 11:00:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2019-01-26 11:52:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak to nieto samo. Bandyta z kodu wykonał sierię niebezpiecznych ataków swoją głową i zębami na glany 5 spokojnych łysawych obywateli

gordonthompson
2019-01-26 12:47:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-01-26 12:48:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
No niestety to nie to samo, choć widzę że bardzo byś chciał - patrz wyżej. Czytaj, myśl, zrozum. Albo dalej ironizuj i udawaj głupiego:)

jakub1975wawa
2019-01-26 15:56:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jasne że nie to samo. Wiesz jak rysy po wybitnych zębach szkodzą estetyce czarnej skóry na butach?

gordonthompson
2019-01-26 16:17:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiem:)

jakub1975wawa
2019-01-26 16:46:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
To juz duzo wiesz

gordonthompson
2019-01-26 17:02:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nawet próbuję Ci część mojej wiedzy przekazać, ale jesteś oporny.

jakub1975wawa
2019-01-26 23:08:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Naprawde ? To powiedz mi. Jak sie czysci aby nie bylo zadnej rysy slady po zebach z butów?

gordonthompson
2019-01-27 11:15:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oj Ty leniuszku, wystarczy minuta z wujkiem google, żeby się dowiedzieć, jak naprawiać uszkodzone wyroby skórzane:)

jakub1975wawa
2019-01-27 13:36:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wolę speca który wszystko wie na każdy temat lepiej

gordonthompson
2019-01-27 16:17:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
O paaanie, do tego mi daleko, ale o kilku rzeczach jakieś tam pojęcie mam:)

jakub1975wawa
2019-01-27 16:25:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
O pier..leniu bzdur i dzieleniu włosa na czworo to na pewno

gordonthompson
2019-01-27 16:44:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oj Jakub, Jakub. Ja do Ciebie grzecznie, że nie masz racji, ba, tłumaczę nawet. A tu widać, jak z Ciebie wyłazi wyższa kultura:)

jakub1975wawa
2019-01-27 18:25:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czybtwoja kultura pozwala ci wyzywac mnie od kłamców? Twoja kulturabjest nabpoziomie gestu fauck mjnistra poskultury. Nawet argumentacja i logika równie debilna ci z tego słynnego zdarzenia. Musisz popracować nad swoimi konfabulacjami bo się nic do siebie nie klei

gordonthompson
2019-01-27 18:58:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
To, że starasz się mnie zdyskredytować nie doda Ci wiarygodności, przecież wskazałem Ci dokładnie gdzie jest kłamstwo:)

jakub1975wawa
2019-01-27 19:03:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Żebyś chociaż czyścić buty umiał to może byś się do czegoś przydał. Też ci grzecznie wskazuję twoje miejsce

a80siwy
2019-01-26 01:11:22
Ocena: -11(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 01:16:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
A tak na poważnie gdzieś podałem falę newsa?

a80siwy
2019-01-26 01:53:17
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-01-26 01:58:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic nie rozumiem. Coś ci nie wyszło możesz jeszcze raz to napisać ?

gordonthompson
2019-01-26 06:55:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Siwy, przyłóż się trochę, bez znaków przestankowych jest chaotycznie i trzeba się domyślać, o co chodzi.
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0