lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 12.02.2019, 20:27:54   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 119  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
NormanVII
2019-02-12 22:36:45
Ocena: 47(glosow:77)-+
Jeszcze nie znalazlem sklepu w okolicy, ktory by padl przez zakaz. Padaja ci ktorzy chca wydymac klienta i podnosza ceny

tomek81c
2019-02-19 19:49:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja bez kozery powiem, że padło 10 milionów małych sklepów!

danielhqv
2019-02-18 10:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo ludzie mają tak już nas....ne w głowach że po bułeczke lecą do marketu

mk82
2019-02-16 09:56:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już szmata usunął, opłacane ścierwo

mk82
2019-02-16 09:54:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maly161616
2019-02-16 00:07:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
A gdzie ci sklepikarze bo ludzi do pracy w fabrykach cały czas brakuje

miniek_nrw
2019-02-14 22:54:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wierzę. To jest właśnie internet, mało prawdy.

Diadia1965
2019-02-14 22:27:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
A przed zakazem ile małych sklepów padło? np. w latach 90-tych? Sprawdzał to ktoś? Ile targowisk i bazarów zlikwidowano a w ich miejsce weszły zagraniczne sieciówki?

repas27
2019-02-14 18:10:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
Skoro sklepy maja być otwarte w niedziele to urzędy, przedszkola, przychodnie tez powinny .

P1Z1
2019-02-14 17:16:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nich żyje propaganda! Swetru petru znowu coś pomylił.

jarko31
2019-02-14 16:31:17
Ocena: -5(glosow:11)-+
Dane z GUS. Ale prawaki i tak mają zryte lepetyny. Już się komuniści i złodzieje szykują żeby przywrócić handel w niedzielę. Haha ależ wy śmieszni jesteście prawaczki. Czego się tkniecie to spier...licie. Nawet małe sklepy wykonczyli. To jak ma przetrwać stadnina w Janowie???

Sebo30
2019-02-14 15:29:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lecą jak poyebancy po tych sklepach bo w niedziele nieczynne. Może za kilka lat się przyzwyczaja tak jak z zakazem palenia petów w barach.

zuber77
2019-02-14 15:15:22
Ocena: 7(glosow:9)-+
Bzdura jakich mało. Małe sklepy zyskały na zakazie handlu w niedzielę. Właściciele, którzy sami w niedzielę przychodzą do pracy za ladą liczą tylko zyski. Widzę, co dzieje się w sklepem koło mojego domu, całą niedzielę ruch większy niż w dni powszednie.

soldier1987
2019-02-14 14:59:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bobi773
2019-02-14 13:29:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
To tak samo jak z tymi dinozaurami coś trzeba wymyślić

waho1
2019-02-14 09:01:16
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wg prognoz w tym roku zamknie się 5600 małych sklepów. W to miejsce otworzy się 1800 dyskontów. Mali nie upadają dlatego że maja drożej od marketów. Po prostu ludzie przyzwyczaili się do zachodnich sieci , a nawet na złość robią zakupy i " nie kupują u tego chu... , sąsiada niekiedy". Mali , lokalni przedsiębiorcy , niegdyś koło napędowe polskiej gospodarki,zostali zdegradowani do poziomu niżej niż bezrobotny, zrobiono z nich , z nas dziadów i złodziei. Szkoda gadać. Sam jestem u progu wytrzymałości prowadząc swój biznes... ehhhh dokąd zmierzasz Polsko?

Arakiel
2019-02-14 15:52:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
60-80gr przebitka np. na mleku, kajzerka po 70gr a nie 30, to jest powodem, dla którego olewam ciepłym moczem małe sklepy, drugim powodem jest zwykle chamska obsługa. To nie PRL, nie dbasz o klienta, to pójdzie gdzie indziej. A dlaczego faktycznie bankrutują? Kto prowadził małą firmę, ten wie. Comiesięczny haracz.

lou75
2019-02-14 08:32:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ta, jasne... myślałby kto, że małe sklepy były otwarte TYLKO w niedzielę.

Jarosław25400
2019-02-14 08:31:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dane z doopy.

ebenezum
2019-02-14 08:30:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie zakaz handlu w niedzielę a dupne markatey na setki otwierane w centrum miasta doprowadziły do zamknięcia małych sklepów

czarni7
2019-02-14 06:56:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
napisane przez idiote,skąd ta informacja wreszcie ludzie zarabiaja

punys28
2019-02-14 06:44:28
Ocena: 7(glosow:7)-+
Bzdura ! w niedzielę w małych sklepikach tłumy ludzi. U mnie na osiedlu są cztery i pękają w szwach od rana do wieczora.

papayos
2019-02-14 06:08:03
Ocena: 6(glosow:8)-+
To jakaś totalna bzdura... Sklepy w mojej okolicy najlepsze wzięcie mają właśnie niedziele z zakazem i święta... A jeszcze jak jest w nich alkohol, a przeważnie jest. To idealne miejsce dla ludzi z kacem!!! A po niedzieli takich nie brakuje!

DjYahwey
2019-02-14 05:49:08
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kurła... Przeca jako właściciel sklepu mosz prawo łotworzyć ten sklep... Co to za pierdolonko...

kaem84
2019-02-14 05:36:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Gniazdo szczujni i propagandy to teraz wiocha.

globus0024
2019-02-14 05:04:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
proponuje zgłosić sie do rejsu na koniec świata.... ostatnio słyszałem że są ludzie którzy wierzą że świat jest płaski i gdzieś się kończy... i w przyszłym roku chcą popłynąć w rejs na koniec świata... proponuje się do nich odezwać bo płaski świat jest tak samo wiarygodną tezą jak upadłość małych sklepów z powodu zakazu handlu w niedzielę!! :-) :-) :-)

globus0024
2019-02-14 05:00:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
hahaha!!! większej bzdury w życiu nie słyszałem....apoalipsa.... nie wiem ile ci zapłacili za to ale powiem szczerze... przegiąłeś... dla małych sklepików nie ma nic lepszego niż niedziela z zakazem... bo Kowalski w taki dzień przypomina sobie właśnie o takim sklepiku a nie idzie do biedry czy lidla... haha.. nie no.... jak zobaczyłem tego mema to oczy przecierałem... właśnie dzięki takim memom wszyscy wiemy kto na wiocha.pl jest opłaconym trollem :-)

dupa-mariana
2019-02-14 02:37:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
W przyszłym roku pewnie padnie reszta polskich sklepów i zostaną tylko zagraniczne sieci. Kto tutaj wziął w łapę za zarżnięcie polskiego handlu?

amperomierz
2019-02-14 01:19:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Masti1333
2019-02-13 23:50:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pierdzielenie małe sklepy w 95% mają i tak zamknięte w niedziele xD na dodatek upadłość to bardziej przez sklepy typu biedronka lidl tesco itp bo tego coraz więcej.

erto
2019-02-13 23:27:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ciotka prowadzi sklep w miejscowości 500-600 osób, miała zamykać tą budę 2 lata temu bo nastawiali tych biedronek lidlów i innego badziewia... dzięki zakazu handlu w niedzieli może prowadzić interes dalej jest na samozatrudnieniu i nie musi szukać roboty w wieku 57 lat :) Takie statystyki jestem ciekaw czego się tyczą ? czy handlu spożywczego czy też handlu towarami niespożywczymi ? i czy w ogóle są wiarygodne bo gdzie jest źródło i podstawa tej informacji ? proszę o info.

mediar
2019-02-14 02:44:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakie info gościo z dupy wyssał jak większość wstawek na wiocha ;p

e-ronin
2019-02-14 10:16:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pisząc takie rzeczy potwierdzasz że nic nie wiesz. Zapytaj czy przez trzy niedziele niehandlowe może zarobić na miesięczne koszty, sam zus to ponad 1k a gdzie czynsz, energia (lodówki!!!), podatki o wypłacie dla niej samej nie wspomnę. Siedzi bo boi się że niky jej nie zatrudni lub boi się innej roboty. Gwarantuje że na zatrudnieniu gdzie indziej pracowała by mniej i miała więcej w kieszeni.

maxicoveri
2019-02-13 22:46:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
gwoździem do trumny dla następnych tysięcy Polaków w Polsce obok zakazu zarabiania pieniędzy w handlu, będzie nowa składka na ZUS, która wzrośnie 1,316 zł miesięcznie. Czy to przez zakaz handlu zamknięto 16 tysięcy sklepów?Oczekuje się następnych bankructw.Mimo to że zakaz handlu obejmuje także duże sklepy, to te mają się bardzo dobrze, w tym roku ma przybyć nawet 2 tysiące marketów. Polski rząd zamiast pozwolić bogacić się Polakom, zakazuje zarabiania pieniędzy w niedziele, jak w jakimś średniowieczu plus narzuca na Polaków coraz większe daniny.

tata493
2019-02-13 21:59:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
16 tyś ??? Przecież lepiej napisać od razu 160 tyś. Toż to apoalipsa ;D

Thygerrr
2019-02-13 21:55:15
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ty Peowski propagandowcu dzieki temu że wielkie sklepy są zamkniete małe lokalne sklepiki są otwarte bo właściciel może sprzedawać towary w ten dzien a jak sprzedaje to chyba zarabia NIE? Może czas sie pogodzic z tym że PEŁO TO DNO?

KowaI
2019-02-13 22:28:17
Ocena: -3(glosow:7)-+
I twoja PIS-owska logika. Zakaz handlu w którym można handlować. No genialne przecież.

globus0024
2019-02-14 05:10:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kowal... a co powiesz o zakazie poruszania się ciężarówek w wakacyjne weekendy... zakaz ten nie obejmuje... ciężarówek z produktami łatwopsującymi (gruszka do betonu może jeździć bo beton się łatwo psuje) ciężarówki których kierowcy wracają z zagranicy w stronę domu (Polak mający bazę w Wwarszawie może do warszawy dojechać od granicy, ale jeśli ma rozładunek w Krakowie to musi stać na granicy) zakaz poruszania się kiedy można się poruszać??? aaaaa!! wiem.. tylko tamtego przepisu nie wprowadził PiS więc nie krytykujemy...

Thygerrr
2019-02-14 07:40:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo zakaz nie obowiązuje jeśli za ladą stoi właściciel,i twoja peoska logika

milencia22
2019-02-13 21:30:10
Ocena: 0(glosow:18)-+
Jeśli jakieś splajtowały to te które szefowie są bambrami i nie chcą pracować. Pracownicy nie mogą i słusznie. Swoją drogą wrzutka lewaków. Lewaki jesteście najgłupszą grupą społeczną.

nooboo
2019-02-13 21:32:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkomaro
2019-02-14 07:42:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
A kto jest najmondrzejszom?

Asp_Kulson
2019-02-13 21:27:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
W TvpiSS o tym nie powiedzą!! A jak już to tak ,,To bankructwo im się po prostu należało!!!"

psykopunkz69
2019-02-14 09:48:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powiedział co wiedział.

legolas219
2019-02-13 21:17:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jak ci źle że w niedziele sklepy zamknięte to sam stań za kasa i pracuj , ostatnio słyszałem rozmowę kilku pracowników jednego z super marketów , że oni też by chcieli wolne spędzić czas z rodziną a jak pracodawca chce żeby sklep byl otwarty w niedziele niech sam go otworzy i obsługuje

stoney
2019-02-14 08:09:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ci pracownicy są na tyle tępi że nie wiedzą, że pracodawca daje im pracę i jego biznes musi przynosić dochody. Biznes, czyli całość kosztów i dochodów w długim okresie czasu, powinien się spiąć. Skoro zakaz handlu wpływa negatywnie na interes, to właściciel może zwyczajnie z działalności zrezygnować. Jakie wtedy mądre rady będą mieć "pracownicy"?

psx85
2019-02-13 21:05:24
Ocena: 5(glosow:17)-+
Tylko małe sklepiki,gdzie właściciel sam staje za ladą w Niedzielę skorzystały na tym nowym prawie. Smutnie to,że tak manipulujesz, a jeszcze smutniejsze,że ktoś w to uwierzy.

tomi2000
2019-02-13 22:13:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Słyszałem wywiad z dyrektorem Izby Handlowej i niestety nie masz racji. Nie znam danych co do tych 16 tysięcy, ale rzeczywiście małe sklepiki straciły na zakazie, a zyskały duże sieci dyskontowe, które włożyły miliony w akcje reklamowe. To nie moje słowa, tylko wyżej wymienionego dyrektora. Te dane można pewnie sprawdzić, jeśli myślisz, że manipuluję, bo nie słyszałem wywiadu

orcio7
2019-02-13 20:36:00
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomic1
2019-02-13 20:17:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przecież to oczywiste kłamstwo! Nie zwalcza się dżumy cholerą! Jeśli nie podoba się komuś nieuczciwość i zakłamanie to niech nie zwalcza ich nieuczciwością i zakłamaniem!

Edek_Kotek
2019-02-13 08:52:41
Ocena: -1(glosow:11)-+
U mnie w 10 tyś. mieście padły 3 sklepiki !

malurus
2019-02-13 10:18:41
Ocena: 7(glosow:15)-+
Mieszkam w Radzyminie pod Wawą, ok. 17 tys. luda.....od roku otworzyło się kilka nowych sklepików...

zibi-21
2019-02-13 21:18:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
w jakim mieście

Jerun
2019-02-13 07:49:37
Ocena: 11(glosow:25)-+
Każdy myślący człowiek wie że w niedziele zamknięte są tylko markety a otwarte właśnie małe sklepiki, czyli zarabiają siłą rzeczy więcej. Tylko tępe lemingi powtarzają takie wierutne bzdury.

michalng
2019-02-13 14:13:23
Ocena: 1(glosow:19)-+
Nie zarabiają właśnie więcej. Ludzie nie przychodzą do tych sklepów w niedzielę, bo przestali kupować w niedzielę. Nie przychodzą też w sobotę czy piątek bo jadą do marketu na duże zakupy przez niedzielą. Tak jest u nas i tak było np na Węgrzech które się z zakazu handlu w niedzielę wycofały bo im małe sklepy padały.

e-ronin
2019-02-13 20:50:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
Tępe lemingi mówisz? A jakim trzeba być idiotą aby nie zrozumieć że nie da się przez cztery dni w miesiącu zarobić na miesięczne koszta.

tomi2000
2019-02-13 22:19:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jerun, każdy chłopski filozof używa zwrotów takich jak Twój. Dla przykładu "Każdy myślący człowiek wie, że Ziemia jest płaska, bo jak się rozgląda dookoła to jest płasko i jak idzie to też po płaskim, czyli siłą rzeczy jest płaska. Tylko tępe lemingi powtarzają, że jest okrągła"

mistrzraczka
2019-02-13 06:55:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malurus
2019-02-13 05:25:21
Ocena: 6(glosow:14)-+
pyerdolenie bzdur......ciąg dalszy......

modoc
2019-02-13 05:24:10
Ocena: 6(glosow:16)-+
U mnie akurat odwrotnie. Obok cerfura mały sklepik w budzie i dzięki niehandlowym niedzielom zrobił remont i zwiększył asortyment. Obłożenie ma pełne.

camovi
2019-02-12 23:00:30
Ocena: 0(glosow:12)-+
Tylko ostatni czubek będzie jeździł w niedzielę po mieście i szukał jakiegoś otwartego sklepu, licząc na szczęście. Już wolę się bez czegoś obejść, niż tracić pół dnia...

camovi
2019-02-12 22:57:43
Ocena: -5(glosow:23)-+
Oho! Bandy PiSdzielców znów atakują w komentarzach! Widać, że znów wybory idą!

Jurek43115
2019-02-12 22:39:35
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
2019-02-12 22:39:00
Ocena: 4(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

e-ronin
2019-02-13 21:01:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
No to niedługo zamykasz, chyba że wyczarujesz na miesięczne opłaty z trzech-czterech dni utargu. Tak głupiego kłamstwa jak twoje dawno nie słyszałem. Ostatnie to był dylemat czy można zgwałcić prostytutkę

NormanVII
2019-02-12 22:36:45
Ocena: 47(glosow:77)-+
Jeszcze nie znalazlem sklepu w okolicy, ktory by padl przez zakaz. Padaja ci ktorzy chca wydymac klienta i podnosza ceny

e-ronin
2019-02-13 20:55:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ciekawa teoria, niestety nie mająca poparcia w faktach. Myślisz że markety cię nie dymają? I to jeszcze jak ale przysłonili oczy kilkoma promocjami i jest ok. Porównaj ceny u nas i u naszych zachodnich sąsiadów, gdzie jest taniej i gdzie jest mały stosunek ceny do poziomu życia? Brawo geniuszu.

stoney
2019-02-14 08:14:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
U mnie na osiedlu zamknęli jedyny sklepik, czy to oznacza że wszystkie sklepiki w Polsce zostały zamknięte? Opieraj się na faktach, a te zostały ustalone przez firmę doradczą Euromonitor International.

wujekdobrrarada
2019-02-12 22:35:13
Ocena: 11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2019-02-12 23:26:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
Akuat małe sklepy z alkoholem maja sie niezle, podobnie stacje bezynowe. Padaja sklepy spozywcze nie majace koncesji na alkohol. Ich kilenci nie robia juz zakupów w niedziele tylko w sobote kupuja w wielkopowierzchniowych wiecej.

e-ronin
2019-02-13 20:48:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sklepikarze aby przetrwać mają tylko dwa wyjścia. Przystępować do fraczyzy lub ściśle wyspecjalizować się wyłącznie w alkohole i napoje. Koniec kropka, kto się nie przestawi ten zamyka.

jasiufasola
2019-02-12 21:32:06
Ocena: 1(glosow:23)-+
Nie każdy jest tak durny jak ty, żeby wierzyć w takie pierdoły.

Marcin75Grodzisk
2019-02-12 21:07:42
Ocena: -3(glosow:17)-+
padają od momentu wejścia do unii i samowolki w powstawaniu marketów

michalng
2019-02-12 21:53:49
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie. Wczesniej rocznie padało ok 600 sklepów rocznie. w 2018 padło ponad 15 tyś (wg Związeku Przedsiębiorców i Pracodawców)

bingo73
2019-02-12 21:04:57
Ocena: -4(glosow:18)-+
Skąd masz takie wiadomości? Jeśli już ktoś traci, to na pewno nie małe sklepy - tam obroty wzrosły, bo mogą być otwarte (pod warunkiem, że właściciel lub ajent stoi za kasą). A jeśli jakiś sklep utrzymywał się tylko z handlu w niedzielę, a poza nią, nawet gdy niedziela nie była handlowa, nie zajrzał, to musiał by być to sklep w kościele ….

marcinek235
2019-02-12 21:19:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
W niedziele wieksze, ale w tygodniu nie za bardzo

e-ronin
2019-02-13 20:44:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ty nie mógłbyś pracować cztery dni w miesiącu a reszta wolne - konkretne zarobki prawda? Tak samo sklepikarze, prze cztery niedziele mają zarobić na miesięczne koszty?

Asp_Kulson
2019-02-14 06:09:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Te wiadomości na pewno nie są z tvpiSS gdzie o negatywnych i destrukcyjnych skutkach (nie) rządów piSS nic nie powiedzą, no bo jak mieliby źle mówić sami o sobie?

marassoo
2019-02-12 20:51:49
Ocena: -1(glosow:11)-+
A ile kolega sklepow prowadzi ze taki madry

kon-rafal
2019-02-12 20:51:09
Ocena: 4(glosow:12)-+
Co ty jeszcze nie wymyślisz! Wam się wydaje że ludzie nie potrafią myśleć. Trzymajcie tak dalej.

marcinek235
2019-02-12 21:20:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
Widać nikt casusu wegier nie przewidział

FFEEZZ
2019-02-12 20:40:55
Ocena: 2(glosow:22)-+
A co... nie chciało się prywaciarzowi stanąć za kasą... ;))

e-ronin
2019-02-13 20:42:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wieśniak przemówił
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  TVN masakruje Dudę Dudą
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Trumpizm.
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0