Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
kociu8422
2019-02-20 10:23:18
Ocena: 20(glosow:28)-+
A nikt nie pomyślał że ta inwestycja ma służyć m.in. temu aby nie płacić Rosji za każdy statek przepływający przez ich terytorium. Nikt tu też o Elbląg ale o wszystkie statki które pływały przez Rosję teraz będą miały krótsza trasę. Być może ceny części towarów spadną z uwagi na mniejsze koszty obsługi i transportu. A jeśli autostrady budują przez naturę 2000 nikt nie protestuje a każdy korzysta . Przecież można jeździć drogami lokalnymi
gekon80
2019-02-22 18:37:45
Ocena: 9(glosow:15)-+
@S221 co ty pierd*lisz za głupoty??? Jestem z Elbląga i uwierz mi że nie o kajaki, rowerki wodne i pontony tutaj chodzi. Nie wiem czy się orientujesz a z tego co widzę to nie masz pojęcia o czym piszesz ale Elbląg posiada własny port i rampy przeładunkowe. Mało tego statki wypływające na pełne morze muszą pokonać drogę poprzez Cieśninę Piławską należącą do terytoriów Federacji Rosyjskiej co skutkuje wysokimi opłatami a w konsekwencji droższymi cenami importowanych do Polski produktów. Gó*no wiesz to się nie wyPOwiadaj!!!
informatyk26
2019-02-22 21:41:58
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ten cały port ma ekonomicznie tyle sensu co lotnisko w Radomiu i peron we Włoszczowej.
michalng
2019-02-23 09:07:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ta. Jest port który obsługuje jednostki o maksymalnym zanurzeniu 2 metry. Kutry rybackie i mroskie jachty zaglowe maja wiecej. Cała w zasadzie wymiana miedzynarodowa portu w Elblągu realizowana jest z Kaliningradem. I ostatnio to były głównie surowce budowlane (kruszywa) eksportowane do ruskich na ich budowy przed Euro 2018. Wczesniej w 2009 np cały port rocznie przeładował 4000 ton (4 tys ton) czyli jeden porzadny skład kolejowy. W rok.Dla Porównania Gdańsk przeładowuje 40000000 Ton (40 milionów ton) rocznie.
kociu8422
2019-02-20 10:23:18
Ocena: 20(glosow:28)-+
A nikt nie pomyślał że ta inwestycja ma służyć m.in. temu aby nie płacić Rosji za każdy statek przepływający przez ich terytorium. Nikt tu też o Elbląg ale o wszystkie statki które pływały przez Rosję teraz będą miały krótsza trasę. Być może ceny części towarów spadną z uwagi na mniejsze koszty obsługi i transportu. A jeśli autostrady budują przez naturę 2000 nikt nie protestuje a każdy korzysta . Przecież można jeździć drogami lokalnymi
michalng
2019-02-20 11:55:27
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tylko tam nie pływają zadne statki bo jest za płytko. Za płytko na zalewie (srednio 2,7) metra i i za płytko porcie w Elblągu (dopuszczalne zanuzenie 2 m). Jedyne 'statki" to barki które pływają po zalewie do Kaliningradu. A jak by ktoś taką barką chciał przypłynac z poza zalewu wiślanego to moze z wisły 'Szkarpwą' gdzie mogą pływać jednostki do 2,5 metra zanurzenia.
stefanio6969
2019-02-22 17:15:41
Ocena: 2(glosow:8)-+
@kociu8422 ale po co statki miałyby płynąć do Elbląga? Przecież niedaleko mamy 2 ogromne porty Gdynia i Gdańsk, na dodatek znakomicie skomunikowane z resztą kraju. Ta inwestycja jest jak peron we Włoszczowej i lotnisko w Radomiu - nikomu nie potrzebne. Ale zapewne przy budowie przekopu miliony hajsu pójdą bokiem do swoich. Ot i cała tajemnica - propaganda dla tępego suwerenna i hajs dla siebie, jak w komisji idioty Macierewicza.
dupajasia12341234
2019-02-20 02:55:57
Ocena: 3(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
diamentowamaska
2019-02-20 11:33:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
głupku Kulczyk zmarł 29 lipca 2015 w Wiedniu.......
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0