Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
HenryKipper
2019-05-10 09:57:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
na wypadek gdyby autor obrazka I mema nie rozumial roznicy. Biblia NIE daje dowodow na istnienie Boga. w Boga sie wierzy, podstawa jest WIARA, a nie dowod. Zatem nic nie stpi na przeszkodzie, bys wierzyl w magie czy Harrego Pottera, jesli tka wola
neurotyczny_jan
2019-05-10 16:38:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
...a więc "Obcy" daje dowody na istnienie życia pozaziemskiego.
HenryKipper
2019-05-10 09:57:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
na wypadek gdyby autor obrazka I mema nie rozumial roznicy. Biblia NIE daje dowodow na istnienie Boga. w Boga sie wierzy, podstawa jest WIARA, a nie dowod. Zatem nic nie stpi na przeszkodzie, bys wierzyl w magie czy Harrego Pottera, jesli tka wola
franek1999
2019-05-11 00:43:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więcej religii w szkołach i mamy tekst na poziomie indolenta intelektualnego. Nie rozumiesz przesłania, nie kompromituj się. Jednak masz rację. Każda wiara jest pozbawiona jakikolwiek dowodów, racjonalności, prawdy, spójności i logiki. Po prostu jest dla idiotów.
polkowski
2019-05-10 08:02:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Biblia to słowa mędrców i opis historii . Czy wiesz , że znaleziono miejsce przejścia Mojżesza z Żydami przez morze czerwone ? Czy wiesz , że historycy dzięki odkryciom archeologicznym potwierdzają kolejne postacie historyczne czy miejsca historyczne wymieniane w Starym Testamencie ? Wiesz , że istnienie Jezusa potwierdzają naukowcy (Historyczność Jezusa) ? A jaki naukowiec potwierdził istnienie H. Pottera? - oceń się lewacki głąbie . Lewacy, wy już się tak motacie , tak zakłamujecie rzeczywistość że sami nie odróżniacie kłamstwa od prawdy a tym samym udowadniacie swoją prymitywną głupotę.
Azazello_1
2019-05-10 14:35:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co ma historyczność Jezusa do tego czy był synem Boga czy nie (poza tym nie ma pełnej zgodności wśród naukowców w tym zakresie)? Żydzi mogli przejść przez morze czerwone i nie ma tym nic dziwnego, nie trzeba żadnego rozstąpienia. Poczytaj gdzie przechodzili i dlaczego im się to udało. Historyczność wydarzeń opisanych w biblii nie ma się nijak do istnienia Boga. Czy historyczność postaci Twardowskiego, potwierdza że odleciał na kogucie na księżyc?
franek1999
2019-05-11 00:50:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Podaj coś jeden dowód historyczny, że Żydzi byli w niewoli Egipcie. Podaj naukowców i ich dowody na istnienie Chrystusa. Religia to wypranie mózgu, zabetonowanie gusłami i dojenie nieboraka. Ty jesteś tego najlepszym dowodem.
globus0024
2019-05-10 06:20:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
acer.... a dlaczego nie porównałeś harrego do koranu? każdy wierzy w co chce.. jedni w pieniądz a inni w Boga i g*wno komuś do tego... żyjemy w wolnym kraju, mamy zagwarantowaną wolność wyznania... ateistom ksiądz nie wprasza się na siłę ze swoją wiarą... a was to boli jak cholera!!
Azazello_1
2019-05-10 14:09:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy może wierzyć w co chce i w domu robić co chce. Ale czarni pchają się do szkół, do polityki, gadają o nawracaniu niewiernych itd. Miejsce religii jest w kościołach, meczetach, synagogach itd. A czemu wy macie problem z np. z homosiami? Przeszkadza Ci, że lubią se pomieszać w kakałku? Twoim nie są zainteresowani. Ich kakao ich sprawa (tak jak twoje sumienie i wiara to twoje), a jednak wam to przeszkadza. A mi przeszkadza obecność czarnego w szkole, bo nie posyłanie dziecka na religię nie rozwiązuje problemu obecności religii w szkole.
franek1999
2019-05-11 00:54:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tu masz rację każdy może wierzyć w co chce. Tylko dla czego za moje pieniądze. Polacy nie płacą 17 mld zł rocznie wyznawcom islamu, tylko pedofilom z Watykanu. Ksiądz się nie wprasza, tylko kradnie moje pieniądze i nie płaci podatków od działalności gospodarczej.
franek1999
2019-05-11 00:58:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeszcze raz napiszę. Wież w co chcesz. Tylko nie za moje pieniądze. Każda złodziejska mafia powinna być tępiona. Jak kościół będzie się rozliczał ze swojej działalności gospodarczej, jak w Niemczech, Francji, Hiszpanii, nikt nie będzie się czepiał. Ja płacę podatki, więc niech nierób w sukience też płaci.
sad_madman
2019-05-10 00:27:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze względem mojej wypowiedzi. Oczywiście sama wiara nie może się opierać na szukaniu korzyści. Istnieje coś takiego jak "zakład Pascala". Warto sobie o tym poczytać.
sad_madman
2019-05-10 00:24:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak z innej strony. W większości religii zakłada się, że po życiu doczesnym nastaje jakieś życie "idealne". Człowiek wierzący więc ma z założenia jakiś cel życia. Co w przypadku ateisty ? Jaki jest sens życia ? Nie wiem jaka jest skala zjawiska ale ja osobiście znam jedną osobę, która jest mocno utwierdzona w wierze i w momencie kryzysu w życiu po prostu szukała wsparcia w Bogu. Myślę, że gdyby była ateistą to dawno odebrała by sobie życie.
Azazello_1
2019-05-10 14:55:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na tym własnie polega siła religii obiecuje się ludziom życie wieczne. Łatwiej wtedy ludzi wysyłać na wojnę, trzymać ich w biedzie itd. Cóż jako ateista, mogę ci powiedzieć, że jeśli chodzi o problemy to wiem, że muszę sobie z nimi poradzić w tym życiu, bo jeśli popełnię samobójstwo to innego życia mieć nie będę, zniknę i koniec. Niewierzący też mają cele w życiu (np.rozwój osobisty), a religia zabiera wielu ludziom chęć szukania prawdziwego celu w ich życiu, bo przecież mają już cel - życie wieczne. Chociaż patrząc na przestrzegania zasad własnej wiary to chyba większość jednak czeka piekło.
franek1999
2019-05-11 01:02:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki za ściągnięcie spodni i pokazanie nicości intelektualnej. Nie możesz sobie wyobrazić człowieka myślącego samodzielnie? Ateista nie jest intelektualnie upośledzonym niewolnikiem narzuconych guseł. Nie jest uzależniony od narkotyku zwanego strachem i placebo zwanego nadzieją. Dilerzy w sukienkach zacierają rączki i cieszą się z takich jak Ty.
muchomorro
2019-05-08 21:26:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Właśnie dlatego Harry Potter idzie na stos - konkurencja ...
TommyAtommy
2019-05-08 19:40:05
Ocena: -3(glosow:11)-+
A papier toaletowy daje dowody na istnienie ciebie.
franek1999
2019-05-10 00:04:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czy to cały Twój wysiłek intelektualny?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0